| | |
08.01.2017 16:59 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026750
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Mě trochu zaráí, e ujel 20km a a potom to začalo zlobit. Po 20km by snad u mohla být nafta trochu ohřátá. Kdy ne v nádri, tak ve filtru určitě.
Já kdy měl starý filtr, tak mi auto zlobilo v mrazech u po ujetí 1km. Ale to byl filtr starý 3 roky a měl najeto asi 70k km. Citroen ČR tenkrát ojebával garance. V servisce bylo zapsaný vechno, ale provedli jen minimum a ostatní jen zapsali. Věděli, e to po dvou letech prodají. Pravda je, e cena byla relativně nízká. Jako za ojebaný auto.
Mě trochu zaráí, e ujel 20km a a potom to začalo zlobit. Po 20km by snad u mohla být nafta trochu ohřátá. Kdy ne v nádri, tak ve filtru určitě.
Já kdy měl starý filtr, tak mi auto zlobilo v mrazech u po ujetí 1km. Ale to byl filtr starý 3 roky a měl najeto asi 70k km. Citroen ČR tenkrát ojebával garance. V servisce bylo zapsaný vechno, ale provedli jen minimum a ostatní jen zapsali. Věděli, e to po dvou letech prodají. Pravda je, e cena byla relativně nízká. Jako za ojebaný auto. :-d
|
|
08.01.2017 17:58 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026756
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
pato88 píe e to dělá ve vysokých otáčkách a píe nízký tlak paliva - to by odpovídalo tomu hůře propustnému filtru, nestíhá.
Take naftu, které nebude při současných mrazech vytvářet parafin (případně jí pomoct nějakými aditivy) a asi i nový naftový filtr pokud je současný u starí.
pato88 píe e to dělá ve vysokých otáčkách a píe nízký tlak paliva - to by odpovídalo tomu hůře propustnému filtru, nestíhá.
Take naftu, které nebude při současných mrazech vytvářet parafin (případně jí pomoct nějakými aditivy) a asi i nový naftový filtr pokud je současný u starí.
|
|
08.01.2017 18:03 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026758
|
|
pato88
|
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Mikra napsal(a): Mě trochu zaráí, e ujel 20km a a potom to začalo zlobit. Po 20km by snad u mohla být nafta trochu ohřátá. Kdy ne v nádri, tak ve filtru určitě.
Já kdy měl starý filtr, tak mi auto zlobilo v mrazech u po ujetí 1km. Ale to byl filtr starý 3 roky a měl najeto asi 70k km. Citroen ČR tenkrát ojebával garance. V servisce bylo zapsaný vechno, ale provedli jen minimum a ostatní jen zapsali. Věděli, e to po dvou letech prodají. Pravda je, e cena byla relativně nízká. Jako za ojebaný auto.
Auto bolo u celkom zohriatie, olej aj voda, moc som mu nepridaval lebo po tarte lo vežmi ako kým sa rozbehlo ale to som prisudzoval mrazu, bolo -18 a auto stalo dva dni. Bola vežmi slabá baterka ale aj tak som ho horko ako natartoval. Filter mením kadý rok spolu s olejom. Fakt neviem čo s tým.
Auto bolo u celkom zohriatie, olej aj voda, moc som mu nepridaval lebo po tarte lo vežmi ako kým sa rozbehlo ale to som prisudzoval mrazu, bolo -18 a auto stalo dva dni. Bola vežmi slabá baterka ale aj tak som ho horko ako natartoval. Filter mením kadý rok spolu s olejom. Fakt neviem čo s tým.
|
|
08.01.2017 18:05 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026759
|
|
jumep
|
|
|
vymenit filter, dat inu naftu / preaditivovat to
zohriat v garazi nejakej
vymenit filter, dat inu naftu / preaditivovat to
zohriat v garazi nejakej
|
|
08.01.2017 18:06 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026760
|
|
pato88
|
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 71 |
|
|
TomasT napsal(a): pato88 píe e to dělá ve vysokých otáčkách a píe nízký tlak paliva - to by odpovídalo tomu hůře propustnému filtru, nestíhá.
Take naftu, které nebude při současných mrazech vytvářet parafin (případně jí pomoct nějakými aditivy) a asi i nový naftový filtr pokud je současný u starí.
Akonáhle chcem prida nad 2000 otaciek motor sa vypne, asi nejaký núdzový reim.
Akonáhle chcem prida nad 2000 otaciek motor sa vypne, asi nejaký núdzový reim.
|
|
08.01.2017 18:08 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026762
|
|
pato88
|
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 71 |
|
|
jumep napsal(a): vymenit filter, dat inu naftu / preaditivovat to
zohriat v garazi nejakej
Skúsim to zobra do roboty do vykurenej garáe, a ten elektromagneticky ventil s tým nemôe mat suvis? Alebo to môe byt následok prituhnutej nafty?
Skúsim to zobra do roboty do vykurenej garáe, a ten elektromagneticky ventil s tým nemôe mat suvis? Alebo to môe byt následok prituhnutej nafty?
|
|
08.01.2017 18:12 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026763
|
|
jumep
|
|
|
to je nasledok, malo nafty a ono to netusi preco to nedosiahlo tlak
ten filter ale vymen aj tak, ten je uz zalepeny parafinom
to je nasledok, malo nafty a ono to netusi preco to nedosiahlo tlak
ten filter ale vymen aj tak, ten je uz zalepeny parafinom
|
|
08.01.2017 19:06 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026779
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
pato88:
Vsetko je pekne o nafte a zevraj odola mrazom
Ale zasadny problem je to, ze norma ma ine sitko, nez sucasne filtre. Takze co prejde normovanym sitkom, neprejde sucasnymi filtrami hlavne co sa tyka CR motorov. Ze reklamy masiruju odolnostou az -40 je pekne, a da sa verit, ze skutocne pri skuske to da, ale realita je ina. Kolko mikronov pusti vas filter?
Takze, parafin je v nafte vzdy, len je otazka ktorym filtrom pri akej teplote prejde.
Aditiva do nafty? Pekne, ale pomozu radovo o par stupnov. Teraz boli naozaj extremy, aj cez 30 pod nulou.
pato88:
Vsetko je pekne o nafte a zevraj odola mrazom
Ale zasadny problem je to, ze norma ma ine sitko, nez sucasne filtre. Takze co prejde normovanym sitkom, neprejde sucasnymi filtrami hlavne co sa tyka CR motorov. Ze reklamy masiruju odolnostou az -40 je pekne, a da sa verit, ze skutocne pri skuske to da, ale realita je ina. Kolko mikronov pusti vas filter?
Takze, parafin je v nafte vzdy, len je otazka ktorym filtrom pri akej teplote prejde.
Aditiva do nafty? Pekne, ale pomozu radovo o par stupnov. Teraz boli naozaj extremy, aj cez 30 pod nulou.
|
|
08.01.2017 19:59 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026788
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
pato88 napsal(a): Ok ďakujem, zajtra má byt len -15 evraj tak uvidíme, ale pred dvoma dňami som spravil 600km po diažnici a auto bolo úplne Ok, takze to bude asi fakt tá nafta. Tu na Orave je len Slovnaft, gulf,benzinol a voms. Nieje tu omv ani shell.
Ja som dnes skúsil natartova po 16-tich dňoch a v pohode, pritom posledné dni -27 a -28 plus mi uz hlási lexia chybu zhavicov.
Prečo netankujes v PL, má to kúsok a je tam lacnejie. Ja u tankujem 11 rokov len tam, prv Orlen, teraz tu pumpu kúpila Moya a nikdy som nemal cez zimu problém, aditivujem VIF.
Ja som dnes skúsil natartova po 16-tich dňoch a v pohode, pritom posledné dni -27 a -28 plus mi uz hlási lexia chybu zhavicov.
Prečo netankujes v PL, má to kúsok a je tam lacnejie. Ja u tankujem 11 rokov len tam, prv Orlen, teraz tu pumpu kúpila Moya a nikdy som nemal cez zimu problém, aditivujem VIF.
|
|
08.01.2017 20:25 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026790
|
|
tomasg
|
Město: Podvysoka, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 77 |
|
|
sgt napsal(a): Ja som dnes skúsil natartova po 16-tich dňoch a v pohode, pritom posledné dni -27 a -28 plus mi uz hlási lexia chybu zhavicov.
Prečo netankujes v PL, má to kúsok a je tam lacnejie. Ja u tankujem 11 rokov len tam, prv Orlen, teraz tu pumpu kúpila Moya a nikdy som nemal cez zimu problém, aditivujem VIF.
Ja tak isto 2 dnoi auto na vonku a rano pohoda, trosku bol hlucnejsi ale chyytilô na 1x. Ja som zas verny len OMV s Maxxmotion
Ja tak isto 2 dnoi auto na vonku a rano pohoda, trosku bol hlucnejsi ale chyytilô na 1x. Ja som zas verny len OMV s Maxxmotion
|
|
08.01.2017 21:26 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026809
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Co znamená hlučnějí? Já to mam prvních 5 - 10 sekund, jak kdyby o sebe řezaly kladiva. Malej obláček z laufu a pak u zas klasika.
Co znamená hlučnějí? :-D Já to mam prvních 5 - 10 sekund, jak kdyby o sebe řezaly kladiva. :-)))) Malej obláček z laufu a pak u zas klasika.
|
|
08.01.2017 22:40 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026851
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Pokud u je -30 ádnej VIF to nezachrání, filtr by měl bejt vyhřejvanej.Pokud to začlo kuckat po 20ti km tak bych to spí viděl e to tuhne někde v trubkách pod autem jak proudí vzduch spodem.Jedině dát do tepla rozehřát.Jediný co spolehlivě funguje proti zamrzání nafty je přidat petrolej, ničemu to neublíí, hlavně tam nedávat benzín to by mohla bejt pak drahá sranda
Pokud u je -30 ádnej VIF to nezachrání, filtr by měl bejt vyhřejvanej.Pokud to začlo kuckat po 20ti km tak bych to spí viděl e to tuhne někde v trubkách pod autem jak proudí vzduch spodem.Jedině dát do tepla rozehřát.Jediný co spolehlivě funguje proti zamrzání nafty je přidat petrolej, ničemu to neublíí, hlavně tam nedávat benzín to by mohla bejt pak drahá sranda :-)
|
|
09.01.2017 19:22 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3027242
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no po 3dnoch statia som rano siel na to. jak stary traktor, na prvy krat chrchlanie nasucho. druhy krat opat nic. treti krat slubne zvuky ale asi len jeden valec. stvrty krat 3 valce a po par sekundach 4. po jemnom pridani abnornalny zvuk. no a nakoniec all ok. neviem si predstavit tymto sposobom 6valec
shell nafta a vif, ale aspon ze baterka to utocila....neviem kde je problem, uvidime zajtra rano, ale tych 120km to asi ozivilo
no po 3dnoch statia som rano siel na to. jak stary traktor, na prvy krat chrchlanie nasucho. druhy krat opat nic. treti krat slubne zvuky ale asi len jeden valec. stvrty krat 3 valce a po par sekundach 4. po jemnom pridani abnornalny zvuk. no a nakoniec all ok. neviem si predstavit tymto sposobom 6valec :-))
shell nafta a vif, ale aspon ze baterka to utocila....neviem kde je problem, uvidime zajtra rano, ale tych 120km to asi ozivilo
|
|
09.01.2017 21:06 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3027324
|
|
pato88
|
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 71 |
|
|
pato88 napsal(a): Zdar, tak auto dva dni odstavené, teploty v noci okolo -30, cez deň od ,-15 do -20. Po dvoch dňoch vežmi aký tart, bol som rad e som vôbec natartoval, preiel som 20 km auto sa pekne zohrialo, chod motora pravidelný pekný a bum hláska anti polution system faulty-motor vypol. Zastavil som, natartoval pekne hláska ostala a nad určite otáčky alebo rýchlos zacuka a motor vypne. Diag ukázala nízky tlak paliva, elektromagneticky ventil malo otvorený. Stále sú tu silne mrazy, oplatí sa to riei alebo počka na oteplenie?
Tak ďakujem vetkým za rady, pomohlo da auto do teplej garáe, výmena filtra a následná aditivacia vifom. Potom u auto nezhasinalo ale nemalo výkon, následná diag a vymazanie chyby. Auto ide ako utrhnute z reaze
Tak ďakujem vetkým za rady, pomohlo da auto do teplej garáe, výmena filtra a následná aditivacia vifom. Potom u auto nezhasinalo ale nemalo výkon, následná diag a vymazanie chyby. Auto ide ako utrhnute z reaze :palec
|
|
10.01.2017 18:59 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3027593
|
|
jruze
|
|
|
pato88 napsal(a): Tak ďakujem vetkým za rady, pomohlo da auto do teplej garáe, výmena filtra a následná aditivacia vifom. Potom u auto nezhasinalo ale nemalo výkon, následná diag a vymazanie chyby. Auto ide ako utrhnute z reaze
Mám na jednom filtr něco přes dva roky,na druhém něco přes rok,na třetím necelejch půl roku, tankuji převáně u ,,Martinoil" v H.Počernicích a nemám problém (občas přidám vif a olej do křoviňáku). To e některá biturba vyadují vymazání chyb aby jela jak mají je vcelku normální - je to o jednotce .(má jednotka zkousne KO čidlo teploty v sání - Mikrova nejela jak měla)- to jen jako příklad.
Mám na jednom filtr něco přes dva roky,na druhém něco přes rok,na třetím necelejch půl roku, tankuji převáně u ,,Martinoil" v H.Počernicích a nemám problém (občas přidám vif a olej do křoviňáku). To e některá biturba vyadují vymazání chyb aby jela jak mají je vcelku normální - je to o jednotce .(má jednotka zkousne KO čidlo teploty v sání - Mikrova nejela jak měla)- to jen jako příklad.;-)
|
|
12.01.2017 13:30 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
3028007
|
|
davidmroz
|
Město: Horní Suchá, Auto: C6 2,2 HDI 125 kw | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Zdravím vechny nadence vozů Citroen
Mám taky po současných mrazech jeden dotaz na ranní starty.
Studené starty mám do -10 C vlastně na 100%. Jakmile vak teplota jde pod -12C , motor nastartuje a po více pokusech, navíc chvíli po startu pak klepe a vyloeně se trápí, někdy i chcípne.
Zajímalo by mně:
- zda se dá nějak ověřit funkčnost přetlakového ventilu,těsnost filtru a hadiček přepadových,
-co stojí případně nový ventil,
- zda se projeví tento problém s ventilem jen v silnějích mrazech
-jaké dopady má provoz z vadným přetlak. ventilem
Samozřejmě proměřím i havičky, zda mají vechny obvod a stejný odpor.
Děkuji za případné postřehy
Zdravím vechny nadence vozů Citroen
Mám taky po současných mrazech jeden dotaz na ranní starty.
Studené starty mám do -10 C vlastně na 100%. Jakmile vak teplota jde pod -12C , motor nastartuje a po více pokusech, navíc chvíli po startu pak klepe a vyloeně se trápí, někdy i chcípne.
Zajímalo by mně:
- zda se dá nějak ověřit funkčnost přetlakového ventilu,těsnost filtru a hadiček přepadových,
-co stojí případně nový ventil,
- zda se projeví tento problém s ventilem jen v silnějích mrazech
-jaké dopady má provoz z vadným přetlak. ventilem
Samozřejmě proměřím i havičky, zda mají vechny obvod a stejný odpor.
Děkuji za případné postřehy
|
|
12.01.2017 14:39 -
Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastějí závady
|
3028018
|
|
jruze
|
|
|
davidmroz napsal(a): Zdravím vechny nadence vozů Citroen
Mám taky po současných mrazech jeden dotaz na ranní starty.
Studené starty mám do -10 C vlastně na 100%. Jakmile vak teplota jde pod -12C , motor nastartuje a po více pokusech, navíc chvíli po startu pak klepe a vyloeně se trápí, někdy i chcípne.
Zajímalo by mně:
- zda se dá nějak ověřit funkčnost přetlakového ventilu,těsnost filtru a hadiček přepadových,
-co stojí případně nový ventil,
- zda se projeví tento problém s ventilem jen v silnějích mrazech
-jaké dopady má provoz z vadným přetlak. ventilem
Samozřejmě proměřím i havičky, zda mají vechny obvod a stejný odpor.
Děkuji za případné postřehy
Biturbové vstřiky potřebují ke správné funkčnosti protitlak , jak ověřit přesně nevím(nedovedu odpovědět) zpětné vedení stojí 1500,- + 500,- gumičky na vstřiky.Začni havkama a předávkuj to vifem.Nejčastějí závady ? klapka na sání,elektoventily ovládání turba,občas přetlakovej ventil na přepadech. Jinak běné věci - mám s nájezdem 120 ,210a 350000Km take nemohu moc posoudit v kolika co odchází.
Biturbové vstřiky potřebují ke správné funkčnosti protitlak , jak ověřit přesně nevím(nedovedu odpovědět) zpětné vedení stojí 1500,- + 500,- gumičky na vstřiky.Začni havkama a předávkuj to vifem.Nejčastějí závady ? klapka na sání,elektoventily ovládání turba,občas přetlakovej ventil na přepadech. Jinak běné věci - mám s nájezdem 120 ,210a 350000Km take nemohu moc posoudit v kolika co odchází.
|
|
12.01.2017 20:15 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3028100
|
|
Ivan.pr
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 168 |
|
|
Davidmroz - měl jsem přesně to samé - patná 1 havící svíčka - po výměně - -16°C - start perfektní bez klepání ( teda moná 2 vteřiny bylo něco slyet )
Davidmroz - měl jsem přesně to samé - patná 1 havící svíčka - po výměně - -16°C - start perfektní bez klepání ( teda moná 2 vteřiny bylo něco slyet )
|
|
13.01.2017 09:35 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3028234
|
|
davidmroz
|
Město: Horní Suchá, Auto: C6 2,2 HDI 125 kw | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Díky za rady, budu směrovat pozornost opravdu ke havení.
VIF dávám ve zvýené dávce, výrobce uvádí, e není na závadu zvýené dávkování.
Dnes jsem byl na emisích a byla nalezena závada na haviči(ač kontrolka havení se chovala normálně).
Natěstí chyba la vymazat, take emise ok.
Fakt je, e, e by se asi netěsné přepady nebo vadný ventil projevily i kolem nuly, hlavně po delím stání.
Přístup ke havičkam je pouze po sundání sání, nebo je alespoň některé mono vyměnit bez demontáe sání?
Díky
Díky za rady, budu směrovat pozornost opravdu ke havení.
VIF dávám ve zvýené dávce, výrobce uvádí, e není na závadu zvýené dávkování.
Dnes jsem byl na emisích a byla nalezena závada na haviči(ač kontrolka havení se chovala normálně).
Natěstí chyba la vymazat, take emise ok.
Fakt je, e, e by se asi netěsné přepady nebo vadný ventil projevily i kolem nuly, hlavně po delím stání.
Přístup ke havičkam je pouze po sundání sání, nebo je alespoň některé mono vyměnit bez demontáe sání?
Díky
|
|
| |
|
|