| | |
09.12.2016 13:18 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3018831
|
|
falcon02
|
Město: Čadca, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
jruze napsal(a): Uvedl jsem tu horí variantu musí začít kontrolou těsnosti pal.systému - to e pomůe napumpovat je v obou případech jak u pod.čerpadla tak u spadlé nafty.Ten hlučný chod zkraje budou havky - i ty startu pomohou.
Niesom vežký znalec v tomto. Je nejaký systém ako sa dá vyskúa netesnos ? Čo sa týka haviek - myslel som e slúia len k tartu. Ako môu ovplyvni chod motora prvých 30 sec ?
Niesom vežký znalec v tomto. Je nejaký systém ako sa dá vyskúa netesnos ? Čo sa týka haviek - myslel som e slúia len k tartu. Ako môu ovplyvni chod motora prvých 30 sec ?
|
|
09.12.2016 15:37 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3018857
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Laicky pozná netěsnost pal. systému kdy jsou vidět bublinky v průsvitné hadičce před palivovým čerpadlem v motorovém prostoru.
havící svíčky dohavují jetě nějaký čas po startu, kdy nefungují, jak píe Jarda, je hlučnějí chod motoru.
Laicky pozná netěsnost pal. systému kdy jsou vidět bublinky v průsvitné hadičce před palivovým čerpadlem v motorovém prostoru. ;-)
havící svíčky dohavují jetě nějaký čas po startu, kdy nefungují, jak píe Jarda, je hlučnějí chod motoru. ;-)
|
|
09.12.2016 17:09 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3018860
|
|
jruze
|
|
|
Zdendo nepozná netěsnost podle bublinek - to jen na přívodu , ale třeba u 1.6 stačí netěsnost na přepadech a to na přívodu neuvidí.Ale jinak má pravdu.A kdy je načaté podávací čerpadlo tak nepozná jinak ne e bude při startu(a před) pumpovat.Dá se jetě to podávací i jinak poznat (ale to u je tajemství)
Zdendo nepozná netěsnost podle bublinek - to jen na přívodu , ale třeba u 1.6 stačí netěsnost na přepadech a to na přívodu neuvidí.Ale jinak má pravdu.A kdy je načaté podávací čerpadlo tak nepozná jinak ne e bude při startu(a před) pumpovat.Dá se jetě to podávací i jinak poznat:-p (ale to u je tajemství)
|
|
09.12.2016 17:27 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3018869
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Má pravdu, také jsem to tak bral, podávací čerpadlo saje, proto jsou vidět při netěsnosti bublinky, mluvím o přívodu, čerpadlo u naftu tlačí, tam by měl bít únik vidět, mastnota od nafty.
Tajemství jsem dříve měl rád, hlavně to kláterní.
Má pravdu, také jsem to tak bral, podávací čerpadlo saje, proto jsou vidět při netěsnosti bublinky, mluvím o přívodu, čerpadlo u naftu tlačí, tam by měl bít únik vidět, mastnota od nafty. ;-)
Tajemství jsem dříve měl rád, hlavně to kláterní. :-d
|
|
09.12.2016 20:12 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3018882
|
|
falcon02
|
Město: Čadca, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
No počka páni ja som u z toho zmätení.. Kde sa moje čerpadlo vlasne nachádza ? v nádri alebo pri motore ? Je to čerpadlo ktoré saje alebo tlačí ? Ohžadom tých havičov. Mechanik mi povedal, e ich skúal a vraj sú dobré. Neviem s čím zača a nevyhadzova peniaze u do luftu ako doteraz.
No počka páni ja som u z toho zmätení.. Kde sa moje čerpadlo vlasne nachádza ? v nádri alebo pri motore ? Je to čerpadlo ktoré saje alebo tlačí ? Ohžadom tých havičov. Mechanik mi povedal, e ich skúal a vraj sú dobré. Neviem s čím zača a nevyhadzova peniaze u do luftu ako doteraz.
|
|
09.12.2016 20:32 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3018886
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Podávací čerpadlo v nádri pravděpodobně nemá, kdy tam má balónek. Take je součástí vysokotlakýho čerpadla a to znamená, e saje a za filtrem. Proto můe vidět za filtrem bublinky, kdy tam bude někde netěsnost. Nejčastěji to bývá přímo na spojích na filtru a to zpravidla po jeho výměně. Stačí nepatrná nečistota v rychlospojce a je problém. Rychlospojky to chce rozpojit, důkladně prostříknout třeba čističem brzd, vyfoukat a vysuit vzduchem a pak teprve spojit.
Podávací čerpadlo v nádri pravděpodobně nemá, kdy tam má balónek. Take je součástí vysokotlakýho čerpadla a to znamená, e saje a za filtrem. Proto můe vidět za filtrem bublinky, kdy tam bude někde netěsnost. Nejčastěji to bývá přímo na spojích na filtru a to zpravidla po jeho výměně. Stačí nepatrná nečistota v rychlospojce a je problém. Rychlospojky to chce rozpojit, důkladně prostříknout třeba čističem brzd, vyfoukat a vysuit vzduchem a pak teprve spojit.
|
|
10.12.2016 17:24 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3019033
|
|
falcon02
|
Město: Čadca, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Sranda je, e komplet obal aj palivový filter som u menil a tri mesiace bol pokoj, potom to začalo znova. Správne tomu teda rozumiem, e mám len vysokotlakové čerpadlo pri motore, ktoré môe by chybné a neviem to nijako zisti ? rozmýžal som ete nad chybou railovej lity ?
Sranda je, e komplet obal aj palivový filter som u menil a tri mesiace bol pokoj, potom to začalo znova. Správne tomu teda rozumiem, e mám len vysokotlakové čerpadlo pri motore, ktoré môe by chybné a neviem to nijako zisti ? rozmýžal som ete nad chybou railovej lity ?
|
|
10.12.2016 17:47 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3019060
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ano, podávací čerpadlo je ve vysokotlakým čerpadle. Jakou chybu railový lity má na mysli? Co můe být na kovový trubce chybnýho?
Doporučuju ti zajet za někým, kdo tomu rozumí. Diagnostika umí najít chybu, ale musí se s ní umět zacházet. Do Piean to nemá tak daleko, tak se domluv s jumepem - .link.
Ano, podávací čerpadlo je ve vysokotlakým čerpadle. Jakou chybu railový lity má na mysli? Co můe být na kovový trubce chybnýho?
Doporučuju ti zajet za někým, kdo tomu rozumí. Diagnostika umí najít chybu, ale musí se s ní umět zacházet. Do Piean to nemá tak daleko, tak se domluv s jumepem - http://www.c5club.cz/profiles/jumep#.WEwxmn05Heo
|
|
18.12.2016 16:56 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3021212
|
|
falcon02
|
Město: Čadca, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Mal som na mysli da na repas vysokotlakové čerpadlo aj s tou litou - mono dáva niekde mení tlak - nemám potuchy.
Mal som na mysli da na repas vysokotlakové čerpadlo aj s tou litou - mono dáva niekde mení tlak - nemám potuchy.
|
|
18.12.2016 21:31 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3021264
|
|
milda67
|
|
|
Mně to točí jako zubní vrtačka, mám novej starter,baterku i káble ke startéru, tam chyba není.
Mně to točí jako zubní vrtačka, mám novej starter,baterku i káble ke startéru, tam chyba není.
|
|
08.01.2017 14:05 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026698
|
|
pato88
|
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Zdar, tak auto dva dni odstavené, teploty v noci okolo -30, cez deň od ,-15 do -20. Po dvoch dňoch vežmi aký tart, bol som rad e som vôbec natartoval, preiel som 20 km auto sa pekne zohrialo, chod motora pravidelný pekný a bum hláska anti polution system faulty-motor vypol. Zastavil som, natartoval pekne hláska ostala a nad určite otáčky alebo rýchlos zacuka a motor vypne. Diag ukázala nízky tlak paliva, elektromagneticky ventil malo otvorený. Stále sú tu silne mrazy, oplatí sa to riei alebo počka na oteplenie?
Zdar, tak auto dva dni odstavené, teploty v noci okolo -30, cez deň od ,-15 do -20. Po dvoch dňoch vežmi aký tart, bol som rad e som vôbec natartoval, preiel som 20 km auto sa pekne zohrialo, chod motora pravidelný pekný a bum hláska anti polution system faulty-motor vypol. Zastavil som, natartoval pekne hláska ostala a nad určite otáčky alebo rýchlos zacuka a motor vypne. Diag ukázala nízky tlak paliva, elektromagneticky ventil malo otvorený. Stále sú tu silne mrazy, oplatí sa to riei alebo počka na oteplenie?
|
|
08.01.2017 15:18 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026723
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Toto uz je asi otazka nafty. Nadopuj to aditivama...
Toto uz je asi otazka nafty. Nadopuj to aditivama...
|
|
08.01.2017 15:42 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026731
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Uz je neskoro tam cokolvek liat. Pokial sa nezmenia teploty a budu tuhe mrazy, tak jedine vyhriata garaz a pridat aditiva.
Co tam vlastne naliat do tej nafty?
Mne pred par rokmi taktiez takto auto, nafta prituhla, a myslim ze som hladal dake pripravky na vylepsenie nafty voci mrazom, ale ak si dobre spominam, tak som nic nenasiel. Tak som kupil Velflobin, a ten nalial do nadrze. Neviem, co udrzi parafin v tekutom stave pri tych mrazoch
Uz je neskoro tam cokolvek liat. Pokial sa nezmenia teploty a budu tuhe mrazy, tak jedine vyhriata garaz a pridat aditiva.
Co tam vlastne naliat do tej nafty?
Mne pred par rokmi taktiez takto auto, nafta prituhla, a myslim ze som hladal dake pripravky na vylepsenie nafty voci mrazom, ale ak si dobre spominam, tak som nic nenasiel. Tak som kupil Velflobin, a ten nalial do nadrze. Neviem, co udrzi parafin v tekutom stave pri tych mrazoch
|
|
08.01.2017 16:00 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026738
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
VIF ? ... třeba .
VIF ? ... třeba .
|
|
08.01.2017 16:14 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026741
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Já u nějaký rok tankuji na Benzíně Vervu, nic nepřidávám a zatím bez sebemeního problému, ale je pravda, e -30 u nás u dlouho nybylo.
V práci jezdíme tankovat na KM Prona a viml jsem si, e nafta byla do -30 a benzín do -15 , teplota se k tomu dost blíila, na to si chce dát také pozor, do kolika stupňů palivo je, je na kadém stojanu uvedeno.
Já u nějaký rok tankuji na Benzíně Vervu, nic nepřidávám a zatím bez sebemeního problému, ale je pravda, e -30 u nás u dlouho nybylo. :-)
V práci jezdíme tankovat na KM Prona a viml jsem si, e nafta byla do -30 a benzín do -15 :-o, teplota se k tomu dost blíila, na to si chce dát také pozor, do kolika stupňů palivo je, je na kadém stojanu uvedeno. ;-)
|
|
08.01.2017 16:20 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026744
|
|
pato88
|
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Luki_C5 napsal(a): Toto uz je asi otazka nafty. Nadopuj to aditivama...
A to tankujeme len evo diesel, celoročne vraj kvalitná nafta do -40
A chyba zmizne sama?
A to tankujeme len evo diesel, celoročne vraj kvalitná nafta do -40
A chyba zmizne sama?
|
|
08.01.2017 16:28 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026745
|
|
jumep
|
|
|
ano, chyba zmizne, ale ostane ulozena v jednotke, ked sa otepli premaz to aby to nabuduce nerobilo chaos ked nieco budes riesit
ak to chces zlepsit, vymen naftovy filter a nadopuj to aditivami, pripadne skus inu naftu (u nas osvedcena omv)
ano, chyba zmizne, ale ostane ulozena v jednotke, ked sa otepli premaz to aby to nabuduce nerobilo chaos ked nieco budes riesit
ak to chces zlepsit, vymen naftovy filter a nadopuj to aditivami, pripadne skus inu naftu (u nas osvedcena omv)
|
|
08.01.2017 16:58 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3026749
|
|
pato88
|
Město: Oravská Jasenica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 71 |
|
|
jumep napsal(a): ano, chyba zmizne, ale ostane ulozena v jednotke, ked sa otepli premaz to aby to nabuduce nerobilo chaos ked nieco budes riesit
ak to chces zlepsit, vymen naftovy filter a nadopuj to aditivami, pripadne skus inu naftu (u nas osvedcena omv)
Ok ďakujem, zajtra má byt len -15 evraj tak uvidíme, ale pred dvoma dňami som spravil 600km po diažnici a auto bolo úplne Ok, takze to bude asi fakt tá nafta. Tu na Orave je len Slovnaft, gulf,benzinol a voms. Nieje tu omv ani shell.
Ok ďakujem, zajtra má byt len -15 evraj :-o tak uvidíme, ale pred dvoma dňami som spravil 600km po diažnici a auto bolo úplne Ok, takze to bude asi fakt tá nafta. Tu na Orave je len Slovnaft, gulf,benzinol a voms. Nieje tu omv ani shell.
|
|
| |
|
|