| | |
26.11.2015 13:33 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2891529
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
Mozno troska mimo temu. V navode C5 od rv. 2011-2012 som cital ze pri startovani mimo zimu sa ma startovat bez zosliapnutia spojky, v zime uz potom treba pridat aj tu spojku. Co je to za radu, myslel som ze zosliapnuta spojka je automatika, ci? Iba na ujasnenie
Mozno troska mimo temu. V navode C5 od rv. 2011-2012 som cital ze pri startovani mimo zimu sa ma startovat bez zosliapnutia spojky, v zime uz potom treba pridat aj tu spojku. Co je to za radu, myslel som ze zosliapnuta spojka je automatika, ci?:-d Iba na ujasnenie:-d
|
|
26.11.2015 14:06 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2891535
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Majo77 napsal(a): Mozno troska mimo temu. V navode C5 od rv. 2011-2012 som cital ze pri startovani mimo zimu sa ma startovat bez zosliapnutia spojky, v zime uz potom treba pridat aj tu spojku. Co je to za radu, myslel som ze zosliapnuta spojka je automatika, ci? Iba na ujasnenie
Chápal bych to tak, e v létě se o to nemusí vůbec starat, aby ti nic "nenařizovali", byl jsi pouhým uivatelem, co příjde k autu, nemusí přemýlet a jen "otočí klíčkem".
V zimě aby jsi odlehčil startéru (potamo baterce). - zde ji zřejmě odlehčení těmto dílům je více důleité ne tvé pohodlí.
Chápal bych to tak, e v létě se o to nemusí vůbec starat, aby ti nic "nenařizovali", byl jsi pouhým uivatelem, co příjde k autu, nemusí přemýlet a jen "otočí klíčkem".
V zimě aby jsi odlehčil startéru (potamo baterce). :-) - zde ji zřejmě odlehčení těmto dílům je více důleité ne tvé pohodlí. :-)
|
|
26.11.2015 14:30 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2891538
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
Tony_Z napsal(a): Chápal bych to tak, e v létě se o to nemusí vůbec starat, aby ti nic "nenařizovali", byl jsi pouhým uivatelem, co příjde k autu, nemusí přemýlet a jen "otočí klíčkem".
V zimě aby jsi odlehčil startéru (potamo baterce). - zde ji zřejmě odlehčení těmto dílům je více důleité ne tvé pohodlí.
Napisal som to troska nestastne, myslel som ze zasliapnuta spojka by mala byt vzdy prave kvoli setreniu, ako pises. Ja som zatial startoval kazde auto vylucne so zosliapnutou, taky reflex z Felicie a poistka proti pripadnej zaradenej rychlosti..
Napisal som to troska nestastne, myslel som ze zasliapnuta spojka by mala byt vzdy prave kvoli setreniu, ako pises. Ja som zatial startoval kazde auto vylucne so zosliapnutou, taky reflex z Felicie a poistka proti pripadnej zaradenej rychlosti..:-d
|
|
27.10.2016 13:38 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3006556
|
|
falcon02
|
Město: Čadca, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Dobrý deň prajem. Nemá náhodou niekto skúsenosti so zlým tartom na c5 2.0 hdi ? Auto chytí raz na prvý krát inokedy na druhý prípadne tretí. Baterka točí bez problémov. U u ako by chcelo chyti ale zrazu chcipne. Myslím e to chytá horie pri niej teplote, u okolo +5°C resp ak stojí dlhie (dlhie =1 noc ) Inú závislos som nepostrehol. Vystriedal som dvoch mechanikov, ktorí si s tým nevedia rady. Menený regulátor tlaku, palivový filter ( originál+celý obal), trysky boli testované a bez závady.
Dobrý deň prajem. Nemá náhodou niekto skúsenosti so zlým tartom na c5 2.0 hdi ? Auto chytí raz na prvý krát inokedy na druhý prípadne tretí. Baterka točí bez problémov. U u ako by chcelo chyti ale zrazu chcipne. Myslím e to chytá horie pri niej teplote, u okolo +5°C resp ak stojí dlhie (dlhie =1 noc ) Inú závislos som nepostrehol. Vystriedal som dvoch mechanikov, ktorí si s tým nevedia rady. Menený regulátor tlaku, palivový filter ( originál+celý obal), trysky boli testované a bez závady.
|
|
27.10.2016 13:41 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3006558
|
|
jumep
|
|
|
boli testovane aj s tym ze boli studene?
boli testovane aj s tym ze boli studene?
|
|
27.10.2016 14:43 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3006580
|
|
jruze
|
|
|
To je problém podavaciho čerpadla a vcelku normální jev. Pokud se to zhoruje je podavaci čerpadlo v horím stavu a nebo na odchodu(ale to řeit a pokud bude startovací hodně patně )
To je problém podavaciho čerpadla a vcelku normální jev. Pokud se to zhoruje je podavaci čerpadlo v horím stavu a nebo na odchodu(ale to řeit a pokud bude startovací hodně patně ) ;-)
|
|
27.10.2016 14:57 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3006584
|
|
Uwefiltr
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Mám ten samej problém... a taky si s tím neví rady
Mám ten samej problém... a taky si s tím neví rady
|
|
27.10.2016 21:30 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3006660
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Není to tak dlouho, kdy jsem řeil ty samé problémy, u jsem se poohlíel po cenách regulátoru tlaku nafty, čerpadle i vstřikách, je pravda, e to můe dělat dost věcí, ale v mém případě jsem přestal tankovat u malé pumpy, kde cena nafty byla hodně levná a začal tankovat u Benzíny Vervu, zcela vyjímečně Top Q, po vyjetí jedné nádre se motor stiil, jde víc za plynem a hlavně starty ok.
Samozřejmě u tebe můe jít o jiný problém, ale příznaky podobné, nebo stejné.
Není to tak dlouho, kdy jsem řeil ty samé problémy, u jsem se poohlíel po cenách regulátoru tlaku nafty, čerpadle i vstřikách, je pravda, e to můe dělat dost věcí, ale v mém případě jsem přestal tankovat u malé pumpy, kde cena nafty byla hodně levná a začal tankovat u Benzíny Vervu, zcela vyjímečně Top Q, po vyjetí jedné nádre se motor stiil, jde víc za plynem a hlavně starty ok. :palec
Samozřejmě u tebe můe jít o jiný problém, ale příznaky podobné, nebo stejné. ;-)
|
|
27.10.2016 22:21 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3006683
|
|
Hanz 397
|
|
|
63zdenda napsal(a): Není to tak dlouho, kdy jsem řeil ty samé problémy, u jsem se poohlíel po cenách regulátoru tlaku nafty, čerpadle i vstřikách, je pravda, e to můe dělat dost věcí, ale v mém případě jsem přestal tankovat u malé pumpy, kde cena nafty byla hodně levná a začal tankovat u Benzíny Vervu, zcela vyjímečně Top Q, po vyjetí jedné nádre se motor stiil, jde víc za plynem a hlavně starty ok.
Samozřejmě u tebe můe jít o jiný problém, ale příznaky podobné, nebo stejné.
...protoe Verva je víc aditivovaná a hlavně v ní není MEŘO...
...protoe Verva je víc aditivovaná a hlavně v ní není MEŘO...;-)
|
|
27.10.2016 23:15 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3006693
|
|
Uwefiltr
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 7 |
|
|
jruze napsal(a): To čerpadlo je asi vyběhanějí - jak se ochladí nestíhá natlačit - dostkrát jsem to řeil - zkus ho ped statrem nahřát (pouze čerpadlo - mělo by to být lepí),nebo před startem pumpovat balonkem.
Zkouel jsem obojí, balonek, několikrát otočení klíčem, ne zhasnou kontrolky... a nic v jiném vlkně
Mi radil přepady...
Zkouel jsem obojí, balonek, několikrát otočení klíčem, ne zhasnou kontrolky... a nic v jiném vlkně
Mi radil přepady...
|
|
29.10.2016 21:57 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3007139
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tohle vechno víme, jen jsem to nevěděl o Benzině. A nikde se o tom nedá nic dohledat. e by takovou dobrou zprávu před zákazníkem tajili?
Svět je dneska opravdu divnej.
Tohle vechno víme, jen jsem to nevěděl o Benzině. A nikde se o tom nedá nic dohledat. e by takovou dobrou zprávu před zákazníkem tajili?
Svět je dneska opravdu divnej. :-d
|
|
09.12.2016 11:40 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
3018821
|
|
falcon02
|
Město: Čadca, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Take jruze podža teba by som sa mal zača pozera po novom podávacom čerpadle ? Inak po dlhom skúaní som zistil, e ak potočím kĺúčom do prvej polohy, potom skočím dopumpova balonik, následne natartujem oveža rýchlejie - dos to pomôe. Takisto som si vimol, e auto po natartovaní zhruba 30 sec. resp 1 minútu ide ako traktor-toto hlavne v zimnom období. Zabudol som podotknú e po výmene palivového filtra + obalu ( síce v letnom odbodobí) ale so tartovaním nebol problém tri mesiace.
Take jruze podža teba by som sa mal zača pozera po novom podávacom čerpadle ? Inak po dlhom skúaní som zistil, e ak potočím kĺúčom do prvej polohy, potom skočím dopumpova balonik, následne natartujem oveža rýchlejie - dos to pomôe. Takisto som si vimol, e auto po natartovaní zhruba 30 sec. resp 1 minútu ide ako traktor-toto hlavne v zimnom období. Zabudol som podotknú e po výmene palivového filtra + obalu ( síce v letnom odbodobí) ale so tartovaním nebol problém tri mesiace.
|
|
| |
|
|