Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Startování v nízkých teplotách - diesel
|< < 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 ... 25 > >|
26.11.2015 13:33 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2891529
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 148
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mozno troska mimo temu. V navode C5 od rv. 2011-2012 som cital ze pri startovani mimo zimu sa ma startovat bez zosliapnutia spojky, v zime uz potom treba pridat aj tu spojku. Co je to za radu, myslel som ze zosliapnuta spojka je automatika, ci? Iba na ujasnenie

26.11.2015 14:06 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2891535
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Majo77 napsal(a):
Mozno troska mimo temu. V navode C5 od rv. 2011-2012 som cital ze pri startovani mimo zimu sa ma startovat bez zosliapnutia spojky, v zime uz potom treba pridat aj tu spojku. Co je to za radu, myslel som ze zosliapnuta spojka je automatika, ci? Iba na ujasnenie


Chápal bych to tak, že v létě se o to nemusíš vůbec starat, aby ti nic "nenařizovali", byl jsi pouhým uživatelem, co příjde k autu, nemusí přemýšlet a jen "otočí klíčkem".
V zimě aby jsi odlehčil startéru (potažmo baterce). - zde již zřejmě odlehčení těmto dílům je více důležité než tvé pohodlí.

26.11.2015 14:30 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2891538
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 148
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tony_Z napsal(a):
Chápal bych to tak, že v létě se o to nemusíš vůbec starat, aby ti nic "nenařizovali", byl jsi pouhým uživatelem, co příjde k autu, nemusí přemýšlet a jen "otočí klíčkem".
V zimě aby jsi odlehčil startéru (potažmo baterce). - zde již zřejmě odlehčení těmto dílům je více důležité než tvé pohodlí.


Napisal som to troska nestastne, myslel som ze zasliapnuta spojka by mala byt vzdy prave kvoli setreniu, ako pises. Ja som zatial startoval kazde auto vylucne so zosliapnutou, taky reflex z Felicie a poistka proti pripadnej zaradenej rychlosti..

27.10.2016 13:38 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3006556
falcon02
Město: Čadca, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Dobrý deň prajem. Nemá náhodou niekto skúsenosti so zlým štartom na c5 2.0 hdi ? Auto chytí raz na prvý krát inokedy na druhý prípadne tretí. Baterka točí bez problémov. Už už ako by chcelo chyti ale zrazu chcipne. Myslím že to chytá horšie pri nižšej teplote, už okolo +5°C resp ak stojí dlhšie (dlhšie =1 noc ) Inú závislos som nepostrehol. Vystriedal som dvoch mechanikov, ktorí si s tým nevedia rady. Menený regulátor tlaku, palivový filter ( originál+celý obal), trysky boli testované a bez závady.

27.10.2016 13:41 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3006558
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
boli testovane aj s tym ze boli studene?

27.10.2016 14:43 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3006580
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To je problém podavaciho čerpadla a vcelku normální jev. Pokud se to zhoršuje je podavaci čerpadlo v horším stavu a nebo na odchodu(ale to řešit až pokud bude startovací hodně špatně )

27.10.2016 14:57 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3006584
Uwefiltr
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Mám ten samej problém... a taky si s tím neví rady

27.10.2016 15:02 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3006585
Uwefiltr
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
To je problém podavaciho čerpadla a vcelku normální jev. Pokud se to zhoršuje je podavaci čerpadlo v horším stavu a nebo na odchodu(ale to řešit až pokud bude startovací hodně špatně )

Kdyby bylo na odchodu, tak nebude fungovat celou další sezonu, myslím tím do další zimy... měl jsem tento problém loni v zimě, neodstraněn a nyní už to zase pomalu začíná

27.10.2016 16:13 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3006595
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Uwefiltr napsal(a):
Kdyby bylo na odchodu, tak nebude fungovat celou další sezonu, myslím tím do další zimy... měl jsem tento problém loni v zimě, neodstraněn a nyní už to zase pomalu začíná


To čerpadlo je asi vyběhanější - jak se ochladí nestíhá natlačit - dostkrát jsem to řešil - zkus ho pžed statrem nahřát (pouze čerpadlo - mělo by to být lepší),nebo před startem pumpovat balonkem.

27.10.2016 21:30 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3006660
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Není to tak dlouho, kdy jsem řešil ty samé problémy, už jsem se poohlížel po cenách regulátoru tlaku nafty, čerpadle i vstřikách, je pravda, že to může dělat dost věcí, ale v mém případě jsem přestal tankovat u malé pumpy, kde cena nafty byla hodně levná a začal tankovat u Benzíny Vervu, zcela vyjímečně Top Q, po vyjetí jedné nádrže se motor stišil, jde víc za plynem a hlavně starty ok.
Samozřejmě u tebe může jít o jiný problém, ale příznaky podobné, nebo stejné.

27.10.2016 22:21 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3006683
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2453

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Není to tak dlouho, kdy jsem řešil ty samé problémy, už jsem se poohlížel po cenách regulátoru tlaku nafty, čerpadle i vstřikách, je pravda, že to může dělat dost věcí, ale v mém případě jsem přestal tankovat u malé pumpy, kde cena nafty byla hodně levná a začal tankovat u Benzíny Vervu, zcela vyjímečně Top Q, po vyjetí jedné nádrže se motor stišil, jde víc za plynem a hlavně starty ok.
Samozřejmě u tebe může jít o jiný problém, ale příznaky podobné, nebo stejné.

...protože Verva je víc aditivovaná a hlavně v ní není MEŘO...

27.10.2016 23:15 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3006693
Uwefiltr
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
To čerpadlo je asi vyběhanější - jak se ochladí nestíhá natlačit - dostkrát jsem to řešil - zkus ho pžed statrem nahřát (pouze čerpadlo - mělo by to být lepší),nebo před startem pumpovat balonkem.

Zkoušel jsem obojí, balonek, několikrát otočení klíčem, než zhasnou kontrolky... a nic v jiném vlœkně
Mi radilš přepady...

27.10.2016 23:20 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3006695
Uwefiltr
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 7
99 Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
...protože Verva je víc aditivovaná a hlavně v ní není MEŘO...

Při každém tankování tam leju aditivum a u none name pump
Netankuju

28.10.2016 06:20 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3006731
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Uwefiltr napsal(a):
Zkoušel jsem obojí, balonek, několikrát otočení klíčem, než zhasnou kontrolky... a nic v jiném vlœkně
Mi radilš přepady...


Přepady radím proto že biturbové vstřiky potřebují ke správné funkci protitlak na přepadech - bez něj nepracují správně=buď to nechce chytat a nebo špatně a jsou chvili po startu hlučné a motor má nepravidelný chod.(to samé způsobí spadávání nafty=čpatný filtr+ netěsnost na přípojkách filtru.
Problém podávacího čerpadla je spíš příznak 2.0HDI,žhavičky startu pomohou , ale nezachrání jiný problém.

29.10.2016 18:22 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3007064
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
...protože Verva je víc aditivovaná a hlavně v ní není MEŘO...

Aditivovaná je opravdu dobře, snad nejlíp s dosažitelných paliv, ale MEŘO bohužel obsahuje. Je ale pravdou, že aditivací se vliv "vegetolu" výrazně eliminuje. Navíc je to asi nejvíc kontrolovaná nafta u nás a ještě nebyl zaznamenán negativní výsledek kontrolních laboratorních testů. Zimní Verva garantuje filtrovatelnost do -26°C, což se asi nedá dosáhnout ani přídavkem VIF v obyčejný neprémiový naftě.

29.10.2016 19:22 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3007075
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2453

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Aditivovaná je opravdu dobře, snad nejlíp s dosažitelných paliv, ale MEŘO bohužel obsahuje. Je ale pravdou, že aditivací se vliv "vegetolu" výrazně eliminuje. Navíc je to asi nejvíc kontrolovaná nafta u nás a ještě nebyl zaznamenán negativní výsledek kontrolních laboratorních testů. Zimní Verva garantuje filtrovatelnost do -26°C, což se asi nedá dosáhnout ani přídavkem VIF v obyčejný neprémiový naftě.

MEŘO obsahovala, ale už ho tam nedávají. Mají to stejně, jako třeba Čepro s tím vykazováním poměru...
Mám to od věrohodného zdroje

29.10.2016 20:14 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3007090
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
MEŘO obsahovala, ale už ho tam nedávají. Mají to stejně, jako třeba Čepro s tím vykazováním poměru...
Mám to od věrohodného zdroje


Oni mají na celkové množství odebraného paliva to znamená že do částí dají hodně a do ostatního nemusí dát nic - ONO prodává také čistou naftu a přitom splní normu.

29.10.2016 21:57 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3007139
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tohle všechno víme, jen jsem to nevěděl o Benzině. A nikde se o tom nedá nic dohledat. Že by takovou dobrou zprávu před zákazníkem tajili?
Svět je dneska opravdu divnej.

29.10.2016 22:23 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3007155
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2453

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Tohle všechno víme, jen jsem to nevěděl o Benzině. A nikde se o tom nedá nic dohledat. Že by takovou dobrou zprávu před zákazníkem tajili?
Svět je dneska opravdu divnej.

Netají Stačí se správně zeptat... Já jsem se ptal nejdřív na pumpě a pak mi to bylo potvrzeno

09.12.2016 11:40 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 3018821
falcon02
Město: Čadca, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Takže jruze podža teba by som sa mal zača pozera po novom podávacom čerpadle ? Inak po dlhom skúšaní som zistil, že ak potočím kĺúčom do prvej polohy, potom skočím dopumpova balonik, následne naštartujem oveža rýchlejšie - dos to pomôže. Takisto som si všimol, že auto po naštartovaní zhruba 30 sec. resp 1 minútu ide ako traktor-toto hlavne v zimnom období. Zabudol som podotknú že po výmene palivového filtra + obalu ( síce v letnom odbodobí) ale so štartovaním nebol problém tri mesiace.

|< < 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 ... 25 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator