| | |
03.02.2012 10:07 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2446832
|
|
milek
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Dnes ráno (-15) můj 22,HDI nastartoval, po pár vteřinách chcípl. To samé jetě jednou. Při dalím pokusu startér točil, ale motor ani uk, jen cinkání gongu a cvakání relátek. Pak mi miláček napsal hláku "Electronic anti-tieft system default" a odmítl se dál bavit, nepomohlo aktivování klíčkem ve spínačce, odemykání a zamykání dveří...
Baterie a filtr jsou od léta nové, nafta verva.
Tak jsem mu kopl do kola a el pěky. Ale má to u mne.
Dnes ráno (-15) můj 22,HDI nastartoval, po pár vteřinách chcípl. To samé jetě jednou. Při dalím pokusu startér točil, ale motor ani uk, jen cinkání gongu a cvakání relátek. Pak mi miláček napsal hláku "Electronic anti-tieft system default" a odmítl se dál bavit, nepomohlo aktivování klíčkem ve spínačce, odemykání a zamykání dveří...
Baterie a filtr jsou od léta nové, nafta verva.
Tak jsem mu kopl do kola a el pěky. Ale má to u mne.
|
|
03.02.2012 10:37 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2446835
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
milek napsal(a): Dnes ráno (-15) můj 22,HDI nastartoval, po pár vteřinách chcípl. To samé jetě jednou. Při dalím pokusu startér točil, ale motor ani uk, jen cinkání gongu a cvakání relátek. Pak mi miláček napsal hláku "Electronic anti-tieft system default" a odmítl se dál bavit, nepomohlo aktivování klíčkem ve spínačce, odemykání a zamykání dveří... Baterie a filtr jsou od léta nové, nafta verva. Tak jsem mu kopl do kola a el pěky. Ale má to u mne. je to paráda se projet sockou(mhd)nevím sice jestli mi to píslo taky tu hláku ale ten orchestrion z palubky docela sluný hip-hop ale dokud jetě mi kára jela objevil se nějaký nápis:ice a jětě jedno slůvko tak jsem si to vysvětlil e mě frantík vyruje na zmzlou vozovku...
Dnes ráno (-15) můj 22,HDI nastartoval, po pár vteřinách chcípl. To samé jetě jednou. Při dalím pokusu startér točil, ale motor ani uk, jen cinkání gongu a cvakání relátek. Pak mi miláček napsal hláku "Electronic anti-tieft system default" a odmítl se dál bavit, nepomohlo aktivování klíčkem ve spínačce, odemykání a zamykání dveří... Baterie a filtr jsou od léta nové, nafta verva. Tak jsem mu kopl do kola a el pěky. Ale má to u mne. je to paráda se projet sockou(mhd)nevím sice jestli mi to píslo taky tu hláku ale ten orchestrion z palubky docela sluný hip-hop ale dokud jetě mi kára jela objevil se nějaký nápis:ice a jětě jedno slůvko tak jsem si to vysvětlil e mě frantík vyruje na zmzlou vozovku... :nevim
|
|
03.02.2012 10:51 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2446838
|
|
lemac
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
milek napsal(a): Dnes ráno (-15) můj 22,HDI nastartoval, po pár vteřinách chcípl. To samé jetě jednou. Při dalím pokusu startér točil, ale motor ani uk, jen cinkání gongu a cvakání relátek. Pak mi miláček napsal hláku "Electronic anti-tieft system default" a odmítl se dál bavit, nepomohlo aktivování klíčkem ve spínačce, odemykání a zamykání dveří...
Baterie a filtr jsou od léta nové, nafta verva.
Tak jsem mu kopl do kola a el pěky. Ale má to u mne.
Na 99% problém baterie. Pokud jezdí kráté trasy, tak během zimy alespoň 2x baterii na nabíječku, jinak ve větích mrazech se dá s tímhle problémem počítat
Na 99% problém baterie. Pokud jezdí kráté trasy, tak během zimy alespoň 2x baterii na nabíječku, jinak ve větích mrazech se dá s tímhle problémem počítat :-)
|
|
03.02.2012 11:21 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2446840
|
|
Martin
|
Město: Vlaim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 297 |
|
|
Dnes ráno bylo u nás -19 a nastartoval jsem a na podruhé. Vdy jsem nejdřív 3-4 havil. Startér celou dobu točil jak zběsilý, palubka hrála barevnou hudbu, z výfuku se kouřilo, ale motor dlouho ne a ne naskočit. Ale nakonec si dal říct. Asi bych měl nechat zkontrolovat, jak psal jumep, vstřiky, hydrotely a čerpadlo? Baterka je rok nová a havičky taky.
Dnes ráno bylo u nás -19 a nastartoval jsem a na podruhé. Vdy jsem nejdřív 3-4 havil. Startér celou dobu točil jak zběsilý, palubka hrála barevnou hudbu, z výfuku se kouřilo, ale motor dlouho ne a ne naskočit. Ale nakonec si dal říct. Asi bych měl nechat zkontrolovat, jak psal jumep, vstřiky, hydrotely a čerpadlo? Baterka je rok nová a havičky taky.
|
|
03.02.2012 13:20 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2446905
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Včera jse v předtue věcí budoucích natankoval plnou od Benziny a do toho plouchnul 4 odměrky VIFu. Ráno ( -19) mě u při otoční klíčku zamrazilo - auto rovnou zahlásilo, e je v ECO modu... nahavil jsem, počkal jetě 3 vteřiny a, 2x si to kucklo, pak motor vydal na půlotáčky děsivej zvuk, jak zklepaly ály a rozjl se celkem normálně. Jen mě zarazila zjevná neschopnost motoru dostatečně ohřát vodu pro intenzivní topení. Pravda, při konstantní rychlosti na dálnici (110) a ventilátoru a topení na plný pecky se ukazatel teploty vody nedostal nad tři dílky stupice. Chladič motoru byl ledovej, take termostat funguje... zjevně za těchto podmínek je topení odebrat nadlimitní mnoství tepla z motoru...
Včera jse v předtue věcí budoucích natankoval plnou od Benziny a do toho plouchnul 4 odměrky VIFu. Ráno ( -19) mě u při otoční klíčku zamrazilo - auto rovnou zahlásilo, e je v ECO modu... nahavil jsem, počkal jetě 3 vteřiny a, 2x si to kucklo, pak motor vydal na půlotáčky děsivej zvuk, jak zklepaly ály a rozjl se celkem normálně. Jen mě zarazila zjevná neschopnost motoru dostatečně ohřát vodu pro intenzivní topení. Pravda, při konstantní rychlosti na dálnici (110) a ventilátoru a topení na plný pecky se ukazatel teploty vody nedostal nad tři dílky stupice. Chladič motoru byl ledovej, take termostat funguje... zjevně za těchto podmínek je topení odebrat nadlimitní mnoství tepla z motoru...
|
|
03.02.2012 14:01 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2446922
|
|
tomix
|
Město: Ceska lipa, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 232 |
|
|
SHeLL u nas 3 kamaradi co tam tankuji u zamrzli jezdim do Benziny davam VIF a nemam problem.5 dni stalo venku u vody a mněl jsem strach e asi nenatočím ale opak byl pravdou, jediný problem včera pří tankovaní zamrzlé víčko nádre.
SHeLL:-p u nas 3 kamaradi co tam tankuji u zamrzli jezdim do Benziny davam VIF a nemam problem.5 dni stalo venku u vody a mněl jsem strach e asi nenatočím ale opak byl pravdou:-d, jediný problem včera pří tankovaní zamrzlé víčko nádre.:-(
|
|
03.02.2012 15:30 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2446964
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 373 |
|
|
no jo topení od nafty v takových teplotách ( -19°) je celkem kouzlo, diesla pracuje na nií teplotě ne benál, tak se i dýl zahřívá, Nabral jsem tu novou naftu od OMW Maxxmotion Diesel.. no ty starty stojí za (_)(_), neberte to, včera jsem na Vervu a zatím to jete nedolo tak daleko, ale jak jsem chtěl nalít VIFko tak bylo tuhe jak med ! take bez aditiv jinak startování není problem s 74Ah baterkou Varta Silver Dynamic . Taky zvuk po startu jak je motor ledový je jak traktor ale jinak vechno v cajku, tatík s feldou ráno nenatočil take zdar kodofkám
no jo topení od nafty v takových teplotách ( -19°) je celkem kouzlo, diesla pracuje na nií teplotě ne benál, tak se i dýl zahřívá, Nabral jsem tu novou naftu od OMW Maxxmotion Diesel.. no ty starty stojí za (_)(_), neberte to, včera jsem na Vervu a zatím to jete nedolo tak daleko, ale jak jsem chtěl nalít VIFko tak bylo tuhe jak med ! :-)))) take bez aditiv :-d jinak startování není problem s 74Ah baterkou Varta Silver Dynamic :-). Taky zvuk po startu jak je motor ledový je jak traktor :-)))):palec ale jinak vechno v cajku, tatík s feldou ráno nenatočil :-)))):-)))) take zdar kodofkám :-))))
|
|
03.02.2012 19:11 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447108
|
|
Darja
|
|
|
Roozena napsal(a): Pravda, při konstantní rychlosti na dálnici (110) a ventilátoru a topení na plný pecky se ukazatel teploty vody nedostal nad tři dílky stupice. Chladič motoru byl ledovej, take termostat funguje... zjevně za těchto podmínek je topení odebrat nadlimitní mnoství tepla z motoru...
Moje V6 má větí výhřevnost jak Hdi, ale na dálnici mám to samé. Dnes jsem jela 60km po dálnici, 120km/h na tempomatu a motor lehce podchlazenej, tj, ručička nebyla vodorovně (u starích C5 to je provozní teplota), ale mírně skosená. Prostě se to náporem ochladí rychleji, hlavně při vyích rychlostech. A netopí jak topila třeba u 1°C....
Moje V6 má větí výhřevnost jak Hdi, ale na dálnici mám to samé. Dnes jsem jela 60km po dálnici, 120km/h na tempomatu a motor lehce podchlazenej, tj, ručička nebyla vodorovně (u starích C5 to je provozní teplota), ale mírně skosená. Prostě se to náporem ochladí rychleji, hlavně při vyích rychlostech. A netopí jak topila třeba u 1°C....
|
|
03.02.2012 21:22 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447174
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Tak dneska ráno při -22°C mi chytil snad jen jeden válec, tak jsem chvíli podrel klíček a baterka to roztočila, ale dalo jí to zabrat . Odpoledne z práce při mínus deseti na krátké uknutí chytly vechny válce.
Jakmile je pod -15°C tak nikdy nechytnou vechny 4 válce, můe to být havičkami? Jsou tam původní z roku 2007 a mají nalítáno 94 tisíc. Pokud ano je někde návod na jejich výměnu pro můj motor, nemůu to nikde najít.
Tak dneska ráno při -22°C mi chytil snad jen jeden válec, tak jsem chvíli podrel klíček a baterka to roztočila, ale dalo jí to zabrat :palec. Odpoledne z práce při mínus deseti na krátké uknutí chytly vechny válce.
Jakmile je pod -15°C tak nikdy nechytnou vechny 4 válce, můe to být havičkami? Jsou tam původní z roku 2007 a mají nalítáno 94 tisíc. Pokud ano je někde návod na jejich výměnu pro můj motor, nemůu to nikde najít.
|
|
03.02.2012 22:02 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447213
|
|
jumep
|
|
|
tak ja si konecne musim prehodit tie zhavice ktore mam doma v garazi nachystane
auto do rana premrznute tak som ho musel chvilku podrzat na starter, lebo chytlo a zhaslo ...
bol som v poprade, celu cestu od -9 do -16, za jazdy rucicka teploty pekne vodorovne, po zastaveni a stati na parkovisku pekne klesla , ale aj pri jazde 90 nebol problem a drzalo si to teplotu ... akurat teda spotreba bola troska vyssia
tak ja si konecne musim prehodit tie zhavice ktore mam doma v garazi nachystane :)
auto do rana premrznute tak som ho musel chvilku podrzat na starter, lebo chytlo a zhaslo ...
bol som v poprade, celu cestu od -9 do -16, za jazdy rucicka teploty pekne vodorovne, po zastaveni a stati na parkovisku pekne klesla :), ale aj pri jazde 90 nebol problem a drzalo si to teplotu ... akurat teda spotreba bola troska vyssia :)
|
|
03.02.2012 23:00 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447250
|
|
Hanz 397
|
|
|
Martin napsal(a): Dnes ráno bylo u nás -19 a nastartoval jsem a na podruhé. Vdy jsem nejdřív 3-4 havil. Startér celou dobu točil jak zběsilý, palubka hrála barevnou hudbu, z výfuku se kouřilo, ale motor dlouho ne a ne naskočit. Ale nakonec si dal říct. Asi bych měl nechat zkontrolovat, jak psal jumep, vstřiky, hydrotely a čerpadlo? Baterka je rok nová a havičky taky.
Na ty nový havky moc nespoléhej-na jednom z firemních aut jsme je měnili vloni v březnu a kolegu dneska do práce přivezla odtahovka. Tak jsme mysleli,e opět zamrzla nafta. No a jen tak pro jistotu jsem udělal diag a ejhle: 5 ze esti 10 měsíců starých havičů KO!! Kdy jsem je vyndal a změřil,tak byly opravdu v tahu. A to není první případ Take bych je pro klid due taky radi změřil,ne bych se poutěl do něčeho větího...
Na ty nový havky moc nespoléhej-na jednom z firemních aut jsme je měnili vloni v březnu a kolegu dneska do práce přivezla odtahovka. Tak jsme mysleli,e opět zamrzla nafta. No a jen tak pro jistotu jsem udělal diag a ejhle: 5 ze esti 10 měsíců starých havičů KO!! Kdy jsem je vyndal a změřil,tak byly opravdu v tahu. A to není první případ:-( Take bych je pro klid due taky radi změřil,ne bych se poutěl do něčeho větího...
|
|
04.02.2012 08:55 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447334
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Fčera ráno v 7.00h na Mělníku v -20 stupních u řeky na dvě nahavení se dvakrát převalil a blafnul hned na vechny 4 hrnce. Za mnou páry jak z chladící věe, ale vrčel. Je to celkem úspěch na starou předkomůrku s 300 000km. Půl hodky si tam brmlal na volnoběh a ohřál se sotva na 50. Po 30km jízdy byl konečně na 90stupních.
Trochu jsem měl jen obavy zda ten hege v nádri neztuhnul, ale po deseti minutách chodu bylo vyhráno. Po zlých zkuenostech s prémiovými palivy si naftu míchám pouze sám. Do 20l nafty přidám 3l benzínu, decku oleje a 5 odměrek VIFu a nastartuju i v -27.
Fčera ráno v 7.00h na Mělníku v -20 stupních u řeky na dvě nahavení se dvakrát převalil a blafnul hned na vechny 4 hrnce. Za mnou páry jak z chladící věe, ale vrčel. Je to celkem úspěch na starou předkomůrku s 300 000km. Půl hodky si tam brmlal na volnoběh a ohřál se sotva na 50. Po 30km jízdy byl konečně na 90stupních.
Trochu jsem měl jen obavy zda ten hege v nádri neztuhnul, ale po deseti minutách chodu bylo vyhráno. Po zlých zkuenostech s prémiovými palivy si naftu míchám pouze sám. Do 20l nafty přidám 3l benzínu, decku oleje a 5 odměrek VIFu a nastartuju i v -27. :-)
|
|
04.02.2012 14:34 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447418
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
jetě přidej králičí pacičku, odvar z babského ucha a 2deci vaječného koňaku ....
(nedělej zagorku, es někdy viděl benzínku zevnitř .... )
jetě přidej králičí pacičku, odvar z babského ucha a 2deci vaječného koňaku .... :-))))
(nedělej zagorku, es někdy viděl benzínku zevnitř .... :-) )
|
|
04.02.2012 16:49 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447457
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 373 |
|
|
tak dneek odpoledne, poprvé nenastartováno, pak a s pomocí 10 minut kdy se konečne naskočilo, u to mělo snahu naběhnou ale nic a nic, ale vyplatilo se počkat sice to chvíli znělo jako traktor a trochu kolísali otáčky, ale řekl e to bylo naftou.. MaxxMotion OMW.. u nebrat.
tak dneek odpoledne, poprvé nenastartováno, pak a s pomocí 10 minut kdy se konečne naskočilo, u to mělo snahu naběhnou ale nic a nic, ale vyplatilo se počkat :-) sice to chvíli znělo jako traktor a trochu kolísali otáčky, ale řekl e to bylo naftou.. MaxxMotion OMW.. u nebrat.:nevim
|
|
04.02.2012 16:54 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447459
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Ja berem len na OMV, tú obyčajnú + zimný VIF a nemám s naftou problém. Síce mám kadé ráno tuák, e nechytí ale zatial vdy chytilo. Lene mám u zlú baterku a len tak tak točí motorom a sa čudujem, e ten komonrejl chytí, kede to nieje TDI, ktorému stačia 2 otáčky motora.
Ja berem len na OMV, tú obyčajnú + zimný VIF a nemám s naftou problém. Síce mám kadé ráno tuák, e nechytí ale zatial vdy chytilo. Lene mám u zlú baterku a len tak tak točí motorom a sa čudujem, e ten komonrejl chytí, kede to nieje TDI, ktorému stačia 2 otáčky motora.
|
|
04.02.2012 19:27 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447501
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Jo je tam toho trochu víc ne v TDi... ale v letě mi to na 2 otačky chytne jak nic. Jenom zima děla bordel s naftou, no taky zaleí kde natankuje.
Jo je tam toho trochu víc ne v TDi... ale v letě mi to na 2 otačky chytne jak nic. Jenom zima děla bordel s naftou, no taky zaleí kde natankuje.
|
|
04.02.2012 19:31 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447504
|
|
Adeon11
|
|
|
tak mne teraz dva tyzdne stalo auto v mrazoch, s vynimkou nedele ked som siel za jumepom menit rozvody...vcera som to siel nahodit a baterka si raz cukla a dead,nove zhavice...takze dnes nova a naskocilo na prvy krat,zatial
a snazim sa tankovat na Shellke fuel save diesel+aditivum proti zamrzaniu nafty...
tak mne teraz dva tyzdne stalo auto v mrazoch, s vynimkou nedele ked som siel za jumepom menit rozvody...vcera som to siel nahodit a baterka si raz cukla a dead,nove zhavice...takze dnes nova a naskocilo na prvy krat,zatial ;-)
a snazim sa tankovat na Shellke fuel save diesel+aditivum proti zamrzaniu nafty...
|
|
04.02.2012 19:37 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447507
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Mě to startuje vdy na dvě otočky at je zima nebo léto akorát ten zvuk je jinej
Ale je fakt ,e soused má kloktávku a jde hned nevím čím to je
Můete mi to někdo vysvětlit
Mě to startuje vdy na dvě otočky at je zima nebo léto akorát ten zvuk je jinej:-))))
Ale je fakt ,e soused má kloktávku a jde hned nevím čím to je:nevim
Můete mi to někdo vysvětlit:-))
|
|
04.02.2012 20:18 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2447517
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Má vôbec význam 2 a viackrát havi pred tartom pri HDI??
Má vôbec význam 2 a viackrát havi pred tartom pri HDI??
|
|
| |
|
|