Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Startování v nízkých teplotách - diesel
|< < 1 2 3 4 5 ... 25 > >|
03.02.2012 10:07 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2446832
milek
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 23

99 Poslat soukromou zprávu
Dnes ráno (-15) můj 22,HDI nastartoval, po pár vteřinách chcípl. To samé ještě jednou. Při dalším pokusu startér točil, ale motor ani uk, jen cinkání gongu a cvakání relátek. Pak mi miláček napsal hlášku "Electronic anti-tieft system default" a odmítl se dál bavit, nepomohlo aktivování klíčkem ve spínačce, odemykání a zamykání dveří...
Baterie a filtr jsou od léta nové, nafta verva.
Tak jsem mu kopl do kola a šel pěšky. Ale má to u mne.

03.02.2012 10:37 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2446835
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
milek napsal(a):
Dnes ráno (-15) můj 22,HDI nastartoval, po pár vteřinách chcípl. To samé ještě jednou. Při dalším pokusu startér točil, ale motor ani uk, jen cinkání gongu a cvakání relátek. Pak mi miláček napsal hlášku "Electronic anti-tieft system default" a odmítl se dál bavit, nepomohlo aktivování klíčkem ve spínačce, odemykání a zamykání dveří... Baterie a filtr jsou od léta nové, nafta verva. Tak jsem mu kopl do kola a šel pěšky. Ale má to u mne.
je to paráda se projet sockou(mhd)nevím sice jestli mi to píslo taky tu hlášku ale ten orchestrion z palubky docela slušný hip-hop ale dokud ještě mi kára jela objevil se nějaký nápis:ice a jěště jedno slůvko tak jsem si to vysvětlil že mě frantík vyruje na zmzlou vozovku...

03.02.2012 10:51 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2446838
lemac
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 71
99 Poslat soukromou zprávu
milek napsal(a):
Dnes ráno (-15) můj 22,HDI nastartoval, po pár vteřinách chcípl. To samé ještě jednou. Při dalším pokusu startér točil, ale motor ani uk, jen cinkání gongu a cvakání relátek. Pak mi miláček napsal hlášku "Electronic anti-tieft system default" a odmítl se dál bavit, nepomohlo aktivování klíčkem ve spínačce, odemykání a zamykání dveří...
Baterie a filtr jsou od léta nové, nafta verva.
Tak jsem mu kopl do kola a šel pěšky. Ale má to u mne.

Na 99% problém baterie. Pokud jezdíš kráté trasy, tak během zimy alespoň 2x baterii na nabíječku, jinak ve větších mrazech se dá s tímhle problémem počítat

03.02.2012 11:21 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2446840
Martin
Město: Vlašim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 297
99 Poslat soukromou zprávu
Dnes ráno bylo u nás -19 a nastartoval jsem až na podruhé. Vždy jsem nejdřív 3-4 žhavil. Startér celou dobu točil jak zběsilý, palubka hrála barevnou hudbu, z výfuku se kouřilo, ale motor dlouho ne a ne naskočit. Ale nakonec si dal říct. Asi bych měl nechat zkontrolovat, jak psal jumep, vstřiky, hydroštely a čerpadlo? Baterka je rok nová a žhavičky taky.

03.02.2012 13:16 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2446890
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1279

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
Nesebr napsal(a):
OT: po fóliích se jde už i u nás, Policie nakoupila na to měřáky, měřáky budou během roku i na STK povinně. Nedávno to proběhlo v TV.

folie: .link.

03.02.2012 13:20 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2446905
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
Včera jse v předtuše věcí budoucích natankoval plnou od Benziny a do toho šplouchnul 4 odměrky VIFu. Ráno ( -19) mě už při otoční klíčku zamrazilo - auto rovnou zahlásilo, že je v ECO modu... nažhavil jsem, počkal ještě 3 vteřiny a, 2x si to kucklo, pak motor vydal na půlotáčky děsivej zvuk, jak zklepaly šály a rozjl se celkem normálně. Jen mě zarazila zjevná neschopnost motoru dostatečně ohřát vodu pro intenzivní topení. Pravda, při konstantní rychlosti na dálnici (110) a ventilátoru a topení na plný pecky se ukazatel teploty vody nedostal nad tři dílky stupice. Chladič motoru byl ledovej, takže termostat funguje... zjevně za těchto podmínek je topení odebrat nadlimitní množství tepla z motoru...

03.02.2012 14:01 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2446922
tomix
Město: Ceska lipa, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 232
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
SHeLL u nas 3 kamaradi co tam tankuji už zamrzli jezdim do Benziny davam VIF a nemam problem.5 dni stalo venku u vody a mněl jsem strach že asi nenatočím ale opak byl pravdou, jediný problem včera pří tankovaní zamrzlé víčko nádrže.

03.02.2012 15:30 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2446964
TheOne
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 374
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
no jo topení od nafty v takových teplotách ( -19°) je celkem kouzlo, diesla pracuje na nižší teplotě než benál, tak se i dýl zahřívá, Nabral jsem tu novou naftu od OMW Maxxmotion Diesel.. no ty starty stojí za (_)(_), neberte to, včera jsem na Vervu a zatím to ješte nedošlo tak daleko, ale jak jsem chtěl nalít VIFko tak bylo tuhe jak med ! takže bez aditiv jinak startování není problem s 74Ah baterkou Varta Silver Dynamic . Taky zvuk po startu jak je motor ledový je jak traktor ale jinak všechno v cajku, tatík s feldou ráno nenatočil takže zdar škodofkám

03.02.2012 19:11 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447108
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Roozena napsal(a):
Pravda, při konstantní rychlosti na dálnici (110) a ventilátoru a topení na plný pecky se ukazatel teploty vody nedostal nad tři dílky stupice. Chladič motoru byl ledovej, takže termostat funguje... zjevně za těchto podmínek je topení odebrat nadlimitní množství tepla z motoru...

Moje V6 má větší výhřevnost jak Hdi, ale na dálnici mám to samé. Dnes jsem jela 60km po dálnici, 120km/h na tempomatu a motor lehce podchlazenej, tj, ručička nebyla vodorovně (u starších C5 to je provozní teplota), ale mírně skosená. Prostě se to náporem ochladí rychleji, hlavně při vyšších rychlostech. A netopí jak topila třeba u 1°C....

03.02.2012 21:22 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447174
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
Tak dneska ráno při -22°C mi chytil snad jen jeden válec, tak jsem chvíli podržel klíček a baterka to roztočila, ale dalo jí to zabrat . Odpoledne z práce při mínus deseti na krátké uknutí chytly všechny válce.

Jakmile je pod -15°C tak nikdy nechytnou všechny 4 válce, může to být žhavičkami? Jsou tam původní z roku 2007 a mají nalítáno 94 tisíc. Pokud ano je někde návod na jejich výměnu pro můj motor, nemůžu to nikde najít.

03.02.2012 22:02 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447213
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak ja si konecne musim prehodit tie zhavice ktore mam doma v garazi nachystane
auto do rana premrznute tak som ho musel chvilku podrzat na starter, lebo chytlo a zhaslo ...


bol som v poprade, celu cestu od -9 do -16, za jazdy rucicka teploty pekne vodorovne, po zastaveni a stati na parkovisku pekne klesla , ale aj pri jazde 90 nebol problem a drzalo si to teplotu ... akurat teda spotreba bola troska vyssia

03.02.2012 23:00 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447250
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2453

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Martin napsal(a):
Dnes ráno bylo u nás -19 a nastartoval jsem až na podruhé. Vždy jsem nejdřív 3-4 žhavil. Startér celou dobu točil jak zběsilý, palubka hrála barevnou hudbu, z výfuku se kouřilo, ale motor dlouho ne a ne naskočit. Ale nakonec si dal říct. Asi bych měl nechat zkontrolovat, jak psal jumep, vstřiky, hydroštely a čerpadlo? Baterka je rok nová a žhavičky taky.

Na ty nový žhavky moc nespoléhej-na jednom z firemních aut jsme je měnili vloni v březnu a kolegu dneska do práce přivezla odtahovka. Tak jsme mysleli,že opět zamrzla nafta. No a jen tak pro jistotu jsem udělal diag a ejhle: 5 ze šesti 10 měsíců starých žhavičů KO!! Když jsem je vyndal a změřil,tak byly opravdu v tahu. A to není první případ Takže bych je pro klid duše taky radši změřil,než bych se pouštěl do něčeho většího...

04.02.2012 08:55 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447334
felix81
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kwPočet příspěvků: 292

99 Poslat soukromou zprávu
Fčera ráno v 7.00h na Mělníku v -20 stupních u řeky na dvě nažhavení se dvakrát převalil a blafnul hned na všechny 4 hrnce. Za mnou páry jak z chladící věže, ale vrčel. Je to celkem úspěch na starou předkomůrku s 300 000km. Půl hodky si tam brmlal na volnoběh a ohřál se sotva na 50. Po 30km jízdy byl konečně na 90stupních.
Trochu jsem měl jen obavy zda ten hegeš v nádrži neztuhnul, ale po deseti minutách chodu bylo vyhráno. Po zlých zkušenostech s prémiovými palivy si naftu míchám pouze sám. Do 20l nafty přidám 3l benzínu, decku oleje a 5 odměrek VIFu a nastartuju i v -27.

04.02.2012 14:34 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447418
Klokan
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 213
99 Poslat soukromou zprávu
ještě přidej králičí pacičku, odvar z babského ucha a 2deci vaječného koňaku ....

(nedělej zagorku, žes někdy viděl benzínku zevnitř .... )

04.02.2012 16:49 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447457
TheOne
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 374
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
tak dnešek odpoledne, poprvé nenastartováno, pak až s pomocí 10 minut kdy se konečne naskočilo, už to mělo snahu naběhnou ale nic a nic, ale vyplatilo se počkat sice to chvíli znělo jako traktor a trochu kolísali otáčky, ale řekl že to bylo naftou.. MaxxMotion OMW.. už nebrat.

04.02.2012 16:54 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447459
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Ja berem len na OMV, tú obyčajnú + zimný VIF a nemám s naftou problém. Síce mám každé ráno tušák, že nechytí ale zatial vždy chytilo. Lenže mám už zlú baterku a len tak tak točí motorom až sa čudujem, že ten komonrejl chytí, kedže to nieje TDI, ktorému stačia 2 otáčky motora.

04.02.2012 19:27 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447501
TheOne
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 374
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Jo je tam toho trochu víc než v TDi... ale v letě mi to na 2 otačky chytne jak nic. Jenom zima děla bordel s naftou, no taky zaleží kde natankuješ.

04.02.2012 19:31 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447504
Adeon11
Město: Trenčianska Teplá, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 47
99 Poslat soukromou zprávu
tak mne teraz dva tyzdne stalo auto v mrazoch, s vynimkou nedele ked som siel za jumepom menit rozvody...vcera som to siel nahodit a baterka si raz cukla a dead,nove zhavice...takze dnes nova a naskocilo na prvy krat,zatial

a snazim sa tankovat na Shellke fuel save diesel+aditivum proti zamrzaniu nafty...

04.02.2012 19:37 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447507
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 429

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mě to startuje vždy na dvě otočky at je zima nebo léto akorát ten zvuk je jinej
Ale je fakt ,že soused má kloktávku a jde hned nevím čím to je
Můžete mi to někdo vysvětlit

04.02.2012 20:18 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2447517
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
Má vôbec význam 2 a viackrát žhavi pred štartom pri HDI??

|< < 1 2 3 4 5 ... 25 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator