| | |
18.02.2015 22:53 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788517
|
|
first
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Tak kluci dalí poznatek, v nádri je sítko čisté,take velký podtlak se asi nekaná. Odpojil sem přívod nafty od filtru k čerpadlu a nahradil ho pruhlednou hadičkou a zasvorkoval. Bublinky pořád li take tento úsek bude ready. Tak u zbývá jen celek filtru a napojení do filtru, ale nevím jak to dál vykoumat a vyloučit kde mi to přisává. Vyměnil jsem opět filtr a vytřel nádobku dosucha a nikde nic neoběvil kde by to mohlo být, váně u nevím. máte nějaké dalí nápady?
Tak kluci dalí poznatek, v nádri je sítko čisté,take velký podtlak se asi nekaná. Odpojil sem přívod nafty od filtru k čerpadlu a nahradil ho pruhlednou hadičkou a zasvorkoval. Bublinky pořád li take tento úsek bude ready. Tak u zbývá jen celek filtru a napojení do filtru, ale nevím jak to dál vykoumat a vyloučit kde mi to přisává. Vyměnil jsem opět filtr a vytřel nádobku dosucha a nikde nic neoběvil kde by to mohlo být, váně u nevím.:nevim máte nějaké dalí nápady?
|
|
18.02.2015 23:09 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788528
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Taky řeím u dobu blbý startování, ale jen po delím stání (přes noc). Přijde mi jako by spí do motoru la nafta z nádre nějak blbě, kdy otočím klíčkem jen do 1polohy tak i kdy pumpuju balonkem musim pumpovat docela dobu ne je tvrdej (co by asi měl bý tvrdý pořád nebo ne?). Předpokládám e v nádri je nějaký čerpadlo který je asi u na odchodu?
A kdy startuju tak v naftě ádný bublinky nevidím, nastartuju chytne a hned chcípne a tak třeba 4x nebo i víckrát.
edit: palivovej filtr mám novej.
Taky řeím u dobu blbý startování, ale jen po delím stání (přes noc). Přijde mi jako by spí do motoru la nafta z nádre nějak blbě, kdy otočím klíčkem jen do 1polohy tak i kdy pumpuju balonkem musim pumpovat docela dobu ne je tvrdej (co by asi měl bý tvrdý pořád nebo ne?). Předpokládám e v nádri je nějaký čerpadlo který je asi u na odchodu?
A kdy startuju tak v naftě ádný bublinky nevidím, nastartuju chytne a hned chcípne a tak třeba 4x nebo i víckrát.
edit: palivovej filtr mám novej.
|
|
18.02.2015 23:13 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788529
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
C5 II HDi nemá v nádri čerpadlo, to obstarává čerpadlo v motoru.
C5 II HDi nemá v nádri čerpadlo, to obstarává čerpadlo v motoru. ;-)
|
|
18.02.2015 23:24 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788535
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
aha. take jak poznat e to je to čerpadlo u motoru (a kde je umístěný)? ale předpokládám e kdy musím pumpovat e to musí dělat čerpadlo který si nedokáe natáhnout naftu.
aha. take jak poznat e to je to čerpadlo u motoru (a kde je umístěný)? ale předpokládám e kdy musím pumpovat e to musí dělat čerpadlo který si nedokáe natáhnout naftu.
|
|
18.02.2015 23:40 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788551
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Od palivového filtru jde hadička přímo do čerpadla.
Od palivového filtru jde hadička přímo do čerpadla.
|
|
18.02.2015 23:42 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788552
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
tak na to kouknu. Dá se nějak zjistit jestli je OK (na diag by to házelo nějaký chyby)?
tak na to kouknu. Dá se nějak zjistit jestli je OK (na diag by to házelo nějaký chyby)?
|
|
18.02.2015 23:56 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788557
|
|
jumep
|
|
|
skontrolovat prepady a spojky, tu je jasne ze spada nafta
skontrolovat prepady a spojky, tu je jasne ze spada nafta
|
|
19.02.2015 06:35 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788564
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
A jak vyrábíte ty nízké teploty?
Já jsem tuhle zimu pod -4 nestartoval a díky tomu nevím, zda mi podzimní výměna havení vůbec pomohla. Na sněhu jsem tuhle zimu zatím ujel přesně 100 metrů jednou ráno v boční uličce.
A jak vyrábíte ty nízké teploty?
Já jsem tuhle zimu pod -4 nestartoval a díky tomu nevím, zda mi podzimní výměna havení vůbec pomohla. Na sněhu jsem tuhle zimu zatím ujel přesně 100 metrů jednou ráno v boční uličce.
|
|
19.02.2015 08:00 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788583
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
jumep napsal(a): skontrolovat prepady a spojky, tu je jasne ze spada nafta
Ale pokud by to bylo hadičkama a spojkama tak by někde ta nafta musela prosakovat ne? Zkusím to dneska projít a uvidím.
Ale pokud by to bylo hadičkama a spojkama tak by někde ta nafta musela prosakovat ne? Zkusím to dneska projít a uvidím.
|
|
19.02.2015 08:30 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788607
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Čerpadlo je v motoru, ne v nádri, tudí tam je podtlak, kdy je někde netěsnost, tak to přisává vzduch dovnitř a nafta nikde prosakovat nebude, nýbr by byli vidět bublinky.
Čerpadlo je v motoru, ne v nádri, tudí tam je podtlak, kdy je někde netěsnost, tak to přisává vzduch dovnitř a nafta nikde prosakovat nebude, nýbr by byli vidět bublinky. ;-)
|
|
19.02.2015 09:12 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788615
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
vilous napsal(a): A jak vyrábíte ty nízké teploty?
Já jsem tuhle zimu pod -4 nestartoval a díky tomu nevím, zda mi podzimní výměna havení vůbec pomohla. Na sněhu jsem tuhle zimu zatím ujel přesně 100 metrů jednou ráno v boční uličce.
ty asi chodis metrom
zato ja som mal moznost skusat esp, asr, abs viackrat. ako auto dostalo zabrat tuto zimu som videl aj na kotucoch, vsetky 4 maju uz drazkovanie. to je z toho ze som to z casu na cas poriadne neprebrzdil. teraz uz je neskoro plakat, asi sa to uz nezrovna. jedna z fotiek kde som sa ledva prebrodil, este par cm a uz to nedam......
ty asi chodis metrom :palec
zato ja som mal moznost skusat esp, asr, abs viackrat. ako auto dostalo zabrat tuto zimu som videl aj na kotucoch, vsetky 4 maju uz drazkovanie. to je z toho ze som to z casu na cas poriadne neprebrzdil. teraz uz je neskoro plakat, asi sa to uz nezrovna. jedna z fotiek kde som sa ledva prebrodil, este par cm a uz to nedam......
Přílohy: 20150130_135619.jpg ( 1631469b ) - |
|
19.02.2015 12:21 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788754
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
63zdenda napsal(a): Čerpadlo je v motoru, ne v nádri, tudí tam je podtlak, kdy je někde netěsnost, tak to přisává vzduch dovnitř a nafta nikde prosakovat nebude, nýbr by byli vidět bublinky.
Jo tak, tak to sem nevěděl To se pak úplně úasně bude hledat která hadička to dělá A ádný bublinky nevidim, teda v tý průhledný hadičce co jde od filtru dál.
Jinak sem si dneska vimnul e kdy dám klíček jen do první polohy, tak u motoru něco bzučí (zvuk jako transformator) a kdy sem hledal tak sem zjistil e to jde snad od toho vysokotlakýho čerpadla, nebo z těch míst to vychází.
Jo tak, tak to sem nevěděl :) To se pak úplně úasně bude hledat která hadička to dělá :( A ádný bublinky nevidim, teda v tý průhledný hadičce co jde od filtru dál.
Jinak sem si dneska vimnul e kdy dám klíček jen do první polohy, tak u motoru něco bzučí (zvuk jako transformator) a kdy sem hledal tak sem zjistil e to jde snad od toho vysokotlakýho čerpadla, nebo z těch míst to vychází.
|
|
19.02.2015 12:26 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788758
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
@robo, je to trochu OT, ale to tvoje "mnostvo" snehu je naa bená denná rutina
Niekedy je nutné prebrodi aj trochu iné mnostvo, toto prela aj C5 ale nemám foto, len svokrove keď som iel frézova....
@robo, je to trochu OT, ale to tvoje "mnostvo" snehu je naa bená denná rutina :-))))
Niekedy je nutné prebrodi aj trochu iné mnostvo, toto prela aj C5 ale nemám foto, len svokrove keď som iel frézova....
Přílohy: IMGP0418.JPG ( 208482b ) - |
|
19.02.2015 12:26 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788760
|
|
jumep
|
|
|
to bzucanie je uplne normalne, krokove motoceky, ventili a podobne pri zapatom kluci pracuju
to bzucanie je uplne normalne, krokove motoceky, ventili a podobne pri zapatom kluci pracuju
|
|
19.02.2015 12:53 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788780
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
jestli vam auto jen bzuci tak v poho, me to i navic tak podivne heka po zamknuti nebo odemknuti, uz nevim presne Mozna EGRy?
jestli vam auto jen bzuci tak v poho, me to i navic tak podivne heka po zamknuti nebo odemknuti, uz nevim presne :) Mozna EGRy?
|
|
19.02.2015 12:56 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788782
|
|
marton
|
|
|
robo, to na akej pustatine parkujes, ved C5 je tam siroko daleko jediny predmet
robo, to na akej pustatine parkujes, ved C5 je tam siroko daleko jediny predmet :)
|
|
19.02.2015 13:25 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788812
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
marton napsal(a): robo, to na akej pustatine parkujes, ved C5 je tam siroko daleko jediny predmet
to bolo v robote , raz take parkovisko je plne aut, a novo postavene parkovisko je vedla, chodi tam asi 5 cudakov.....o 20 metrov dalej. Vsak to poznate - je tu na to tema kto kde potkal haj...
@sgt no to je dobra fotka fakt
a k pazvukom, to je fakt cosi, ked clovek pocuva po vypnuti otvorte kapotu, tie cvakoty, aj mna to prekvapilo, ale zije si to svojim zivotom. jako keby sa resetovali relatka, fascinujuce ze ze sa to deje aj 15sec neskor ako clovek vypne motor
trocha k teme co je toto za zazrak z citroenu [iba 3x do roka pouzit? ]
.link.
to bolo v robote , raz take parkovisko je plne aut, a novo postavene parkovisko je vedla, chodi tam asi 5 cudakov.....o 20 metrov dalej. Vsak to poznate - je tu na to tema kto kde potkal haj...
@sgt no to je dobra fotka fakt
a k pazvukom, to je fakt cosi, ked clovek pocuva po vypnuti otvorte kapotu, tie cvakoty, aj mna to prekvapilo, ale zije si to svojim zivotom. jako keby sa resetovali relatka, fascinujuce ze ze sa to deje aj 15sec neskor ako clovek vypne motor
trocha k teme co je toto za zazrak z citroenu [iba 3x do roka pouzit? ]
http://citroeny.eu/do-paliva/1918-aditivum-do-nafty-pro-motory-hdi-original-citroen-300ml.html
|
|
19.02.2015 14:57 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788906
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Tak sem koukal na hadičky a co vechny vypadají ok. Ale kdy sem koukal na ty hadičky přepadů, tak 3 jsou úplně suchý a ta 4 (co je blí k čerpadlu) není suchá (ne přímo ta gumová hadička ale ta plastová část co jde do vstřiku), ale trochu mokrá (není tam nikde loue ale je vidět e je prostě vlhká jako by to prosakovalo ale hodně malinko kdy nikde pod tím není ani kapička). Tak e by to bylo tím?
Tak sem koukal na hadičky a co vechny vypadají ok. Ale kdy sem koukal na ty hadičky přepadů, tak 3 jsou úplně suchý a ta 4 (co je blí k čerpadlu) není suchá (ne přímo ta gumová hadička ale ta plastová část co jde do vstřiku), ale trochu mokrá (není tam nikde loue ale je vidět e je prostě vlhká jako by to prosakovalo ale hodně malinko kdy nikde pod tím není ani kapička). Tak e by to bylo tím?
|
|
19.02.2015 15:17 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2788907
|
|
marton
|
|
|
robo napsal(a): a k pazvukom, to je fakt cosi, ked clovek pocuva po vypnuti otvorte kapotu, tie cvakoty, aj mna to prekvapilo, ale zije si to svojim zivotom. jako keby sa resetovali relatka, fascinujuce ze ze sa to deje aj 15sec neskor ako clovek vypne motor
to sa Ti iba auto / motor ukladaju na odpocinok ....
inak teda k startom v nizkych teplotach - kto mate RHF ( 2.0 HDI - 103 kW ) ako dlho vam svieti kontrolka zhavenia ? teraz v tychto dnoch byva rano medzi -4 a 0C
to sa Ti iba auto / motor ukladaju na odpocinok ....
inak teda k startom v nizkych teplotach - kto mate RHF ( 2.0 HDI - 103 kW ) ako dlho vam svieti kontrolka zhavenia ? teraz v tychto dnoch byva rano medzi -4 a 0C
|
|
| |
|
|