| | |
31.12.2014 18:35 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2770032
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Souhlasím e je orientační, ale spí je směrodatné, e ukazuje stav baterie před zapnutím zapalování, po zapnutí, při haven při startu a po nastartování stav dobíjení, tím si ověřím, zda dát baterii na nabíječku a po nastartování stav alternátoru - dobíjení. Jinak stav akumulátoru ukáe zátěák, diagnostika mám dojem také, ale kdo nic z toho nevlastní, stačí orientačně tento voltmetr.
Souhlasím e je orientační, ale spí je směrodatné, e ukazuje stav baterie před zapnutím zapalování, po zapnutí, při haven při startu a po nastartování stav dobíjení, tím si ověřím, zda dát baterii na nabíječku a po nastartování stav alternátoru - dobíjení. Jinak stav akumulátoru ukáe zátěák, diagnostika mám dojem také, ale kdo nic z toho nevlastní, stačí orientačně tento voltmetr. ;-)
|
|
31.12.2014 18:47 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2770036
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ja by som skusil startovat cez kabely od druheho nastartovaneho auta, to by mohlo byt ako zdroj "tvrdeho napatia" ak ta palubka bude blikat jak ufo, asi by som isiel po tych kostrach ako pisal jruze
no ak blikat nebude tak to snad baterka
ja by som skusil startovat cez kabely od druheho nastartovaneho auta, to by mohlo byt ako zdroj "tvrdeho napatia" ak ta palubka bude blikat jak ufo, asi by som isiel po tych kostrach ako pisal jruze
no ak blikat nebude tak to snad baterka
|
|
02.01.2015 09:03 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2770578
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
No, tak auto po vye dvoch týdňoch státia a pár nociach s -19°C je KO
Ráno keď som chcel ís do roboty mi ete zasvietilo "Economy mode", nahavilo a keď som dal kžúčik do polohy "TART", tak vetko zhaslo - totálna tma, blikala na mňa len kontrolka zamykania na stredovom tuneli. Nelo ani zamknú auto, nič nereagovalo...
----------------
Take problém bol v komplet zaoxidovanom + kontakte, zima a sož tomu zjavne len pomohla
No, tak auto po vye dvoch týdňoch státia a pár nociach s -19°C je KO :-))))
Ráno keď som chcel ís do roboty mi ete zasvietilo "Economy mode", nahavilo a keď som dal kžúčik do polohy "TART", tak vetko zhaslo - totálna tma, blikala na mňa len kontrolka zamykania na stredovom tuneli. Nelo ani zamknú auto, nič nereagovalo... :-((((
----------------
Take problém bol v komplet zaoxidovanom + kontakte, zima a sož tomu zjavne len pomohla ;-)
|
|
04.01.2015 13:22 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2771506
|
|
jumep
|
|
|
C6 si pyta zhavice, zo 6stich ide len jeden, bolo krasne pocut ako tej jeden valec odpali a ostatne nic
tak ked som ho podrzal tak na potretie isiel ..
C6 si pyta zhavice, zo 6stich ide len jeden, bolo krasne pocut ako tej jeden valec odpali a ostatne nic :)
tak ked som ho podrzal tak na potretie isiel ..
|
|
04.01.2015 14:23 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2771523
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Teď akorát najít ten správný servis na výměnu havičů.
Také jsem asi 3x během mrazů slyel to jedno odpálení, proto se chystám na výměnu, asi dám NGK, MEYLE nemám zkuenosti, vypsalo Ti auto závadu nebo jako u mne nic?
Teď akorát najít ten správný servis na výměnu havičů. :-))))
Také jsem asi 3x během mrazů slyel to jedno odpálení, proto se chystám na výměnu, asi dám NGK, MEYLE nemám zkuenosti, vypsalo Ti auto závadu nebo jako u mne nic?
|
|
04.01.2015 15:01 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2771537
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Co se týče Meyle tak u nich mám celkem pozitivní info od pár servisáků, na rozdíl od SWAG, do kterého u nikdy nepůjdu... Ale NGK je snad sázka na jistotu
Co se týče Meyle tak u nich mám celkem pozitivní info od pár servisáků, na rozdíl od SWAG, do kterého u nikdy nepůjdu... Ale NGK je snad sázka na jistotu :-)
|
|
04.01.2015 15:44 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2771548
|
|
jumep
|
|
|
ja ked som C6 bral tak mala tieto vady:
odrety bok
v motore zhavice, egr, plynovy pedal (obmedzovac)
bok je zcasti spraveny (treba este dvere)
egr som vymenil minule, pedal spravil skoro medzi prvymi vecami a ostali zhavice, normalne ich pise diagnostika a je jasne ze teda su zle ... po tomto mraze aj viem kolko
ja ked som C6 bral tak mala tieto vady:
odrety bok
v motore zhavice, egr, plynovy pedal (obmedzovac)
bok je zcasti spraveny (treba este dvere)
egr som vymenil minule, pedal spravil skoro medzi prvymi vecami a ostali zhavice, normalne ich pise diagnostika a je jasne ze teda su zle ... po tomto mraze aj viem kolko :)
|
|
25.01.2015 21:22 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2779403
|
|
Hanz 397
|
|
|
...tak u 63zdendy po hodině a půl práce problém se patným startem asi vyřeen...
V paměti závad chyba havení ádná,havky proměřeny,jak na odpor,tak i na odběr-ve ok,přes to mě ukecal a vyměnil jsem mu je a auto prý startuje,jako za mlada...
Je moné,e staré havky u nenahřály dost rychle na potřebnou teplotu i přes to,e byly ok a nové to dají...
Tak uvidíme,jak dlouho to vydrí...
...tak u 63zdendy po hodině a půl práce problém se patným startem asi vyřeen...
V paměti závad chyba havení ádná,havky proměřeny,jak na odpor,tak i na odběr-ve ok,přes to mě ukecal a vyměnil jsem mu je a auto prý startuje,jako za mlada...
Je moné,e staré havky u nenahřály dost rychle na potřebnou teplotu i přes to,e byly ok a nové to dají...
Tak uvidíme,jak dlouho to vydrí...;-)
|
|
25.01.2015 21:39 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2779416
|
|
jruze
|
|
|
Hanz 397 napsal(a): ...tak u 63zdendy po hodině a půl práce problém se patným startem asi vyřeen...
V paměti závad chyba havení ádná,havky proměřeny,jak na odpor,tak i na odběr-ve ok,přes to mě ukecal a vyměnil jsem mu je a auto prý startuje,jako za mlada...
Je moné,e staré havky u nenahřály dost rychle na potřebnou teplotu i přes to,e byly ok a nové to dají...
Tak uvidíme,jak dlouho to vydrí...
Oni musí hřát na pičce a to asi nedělaly ale nebyly úplně KO - to u jsem viděl e zhavily ale pička ,,studená"
Já tedy na nic nečekám a startuji jak benzína a obě auta chytají bez problému - biturbo v hupu a RHR první - druhá otočka.
Oni musí hřát na pičce a to asi nedělaly ale nebyly úplně KO - to u jsem viděl e zhavily ale pička ,,studená"
Já tedy na nic nečekám a startuji jak benzína a obě auta chytají bez problému - biturbo v hupu a RHR první - druhá otočka.
|
|
25.01.2015 22:47 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2779422
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Nejdříve musím pochválit Hanze a jeho skvělé hmaty a chvaty s pětkrát zalomenou rukou při výměně svíček, hodinu a půl s kávou a pár cigaretek pro srovnání ruky je myslím skvělí výkon, i kdy jsem si myslel, e za půl hoďky není co dělat, airbox ani trubku od turba nebylo potřeba sundávat, stačilo sundat rouby na EGRu co drí k bloku motoru, rozpojit odvětrání par z motoru, objímku na výměníku a odtáhnout.
K výměně jsem se rozhodl po mých problémech se startováním, dva kluci v práci před měsícem řeili ten samej problém, víc jak 10 hodin stání auta a problém se startem, byli na diagnostice ve značkových servisech a závady ádné, dali jsme hlavy dohromady a určili svíčky, oba je mají měsíc vyměněné a startují jak benzín, já po výměně u konečně také, co k tomu dodat, pouze e diagnostika a vechny moné měřeni ne vdy ukáí příčinu problémů, ale stačí logicky zapřemýlet, probrat jak se auto v různých teplotách chová a cesta se ukáe sama.
Nejdříve musím pochválit Hanze a jeho skvělé hmaty a chvaty s pětkrát zalomenou rukou při výměně svíček, hodinu a půl s kávou a pár cigaretek pro srovnání ruky je myslím skvělí výkon, i kdy jsem si myslel, e za půl hoďky není co dělat, airbox ani trubku od turba nebylo potřeba sundávat, stačilo sundat rouby na EGRu co drí k bloku motoru, rozpojit odvětrání par z motoru, objímku na výměníku a odtáhnout.
K výměně jsem se rozhodl po mých problémech se startováním, dva kluci v práci před měsícem řeili ten samej problém, víc jak 10 hodin stání auta a problém se startem, byli na diagnostice ve značkových servisech a závady ádné, dali jsme hlavy dohromady a určili svíčky, oba je mají měsíc vyměněné a startují jak benzín, já po výměně u konečně také, co k tomu dodat, pouze e diagnostika a vechny moné měřeni ne vdy ukáí příčinu problémů, ale stačí logicky zapřemýlet, probrat jak se auto v různých teplotách chová a cesta se ukáe sama. ;-)
|
|
01.02.2015 22:38 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2781173
|
|
first
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 43 |
|
|
dobrý večer pánové
Mám takový problém ze startováním a u si s tím nevím rady. Moje stará xantia 1,9td nastartuje v pohodě i při -20°C na jedno nahavení a nová C5 je mrtvola u při -8°C. Vyměnil jsem pal filtr,haviče,čidlo teploty nasávaného vzduchu,dal novou baterii,protoe byla jetě původní od výroby a dnes ráno při -6°C to tak tak na podesátý naskočilo. Vstřiky dle diagnostiky v poho a ádnou závadu to nepíe. Vechny filtry a oleje vyměněný.
Máte někdo nějaký nápad co s tím?
dobrý večer pánové
Mám takový problém ze startováním a u si s tím nevím rady. Moje stará xantia 1,9td nastartuje v pohodě i při -20°C na jedno nahavení a nová C5 je mrtvola u při -8°C. Vyměnil jsem pal filtr,haviče,čidlo teploty nasávaného vzduchu,dal novou baterii,protoe byla jetě původní od výroby a dnes ráno při -6°C to tak tak na podesátý naskočilo. Vstřiky dle diagnostiky v poho a ádnou závadu to nepíe. Vechny filtry a oleje vyměněný.
Máte někdo nějaký nápad co s tím?:nevim
|
|
01.02.2015 22:41 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2781174
|
|
jumep
|
|
|
siemensove striky su podla diagnostiky vzdy v podstate vporiadku (malokedy nieco ukazu)
ide o to ako rozprasuju, ak spatne a este aj nie smerom na zhavic tak to neodpali
zhavice si skontroluj ci relane zhavia (tj. ci sa tam objavi napatie na konektore)
siemensove striky su podla diagnostiky vzdy v podstate vporiadku (malokedy nieco ukazu)
ide o to ako rozprasuju, ak spatne a este aj nie smerom na zhavic tak to neodpali
zhavice si skontroluj ci relane zhavia (tj. ci sa tam objavi napatie na konektore)
|
|
02.02.2015 06:28 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2781189
|
|
jruze
|
|
|
No s korekcí se dá něco vyčíst,ale podle mne v tomto případě je na vině vysokotlaké(a podávací) čerpadlo - zkus pumpovat balonkem před startem a i po nastartování - uvidí e se chod motoru změní.Kolik to má najeto?
No s korekcí se dá něco vyčíst,ale podle mne v tomto případě je na vině vysokotlaké(a podávací) čerpadlo - zkus pumpovat balonkem před startem a i po nastartování - uvidí e se chod motoru změní.Kolik to má najeto?
|
|
02.02.2015 21:06 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2781394
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Dost se tu probírají vstřiky, tak by mne zajímalo, kdy budou patné, měli by se chovat při startování pořád stejně, větinou kadý píe, kdy stojí několik hodin, auto studené, není problém se startem, kdy stojí přes noc, problém se startem je, je tohle úkaz patných vstřiků nebo ne? Myslím, e kdy jsou patné, měli by bít nějaké problémy se startem vdy, nemyslím u teplého motoru, ale u studeného.
Dost se tu probírají vstřiky, tak by mne zajímalo, kdy budou patné, měli by se chovat při startování pořád stejně, větinou kadý píe, kdy stojí několik hodin, auto studené, není problém se startem, kdy stojí přes noc, problém se startem je, je tohle úkaz patných vstřiků nebo ne? Myslím, e kdy jsou patné, měli by bít nějaké problémy se startem vdy, nemyslím u teplého motoru, ale u studeného. :nevim
|
|
02.02.2015 21:12 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2781396
|
|
jumep
|
|
|
neni studene ako studene, kym to poriadne prechladne to trva, preto sa niektore take veci nedaju v podstate najst, lebo po nastertovani to mas v podstate hned teple ...
neni studene ako studene, kym to poriadne prechladne to trva, preto sa niektore take veci nedaju v podstate najst, lebo po nastertovani to mas v podstate hned teple ...
|
|
02.02.2015 22:12 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2781414
|
|
first
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Vstřiky se na diagnostice tváří dobré,haviče jsem měřil přímo na nich a jde tam proud při havení a minulý rok jsem je vechny vyměnil a vechny původní haviče byli ready,odzkoueno přímo na baterce a krásně havily,ale to jsem tam dal u nové rovnou, kdy u jsem se s tím prcal. Má to najeto 250 000km Jinak jsem vyměnil baterku a doufal , e to bude dobré, bo mi kamarád řekl,e hdi potřebuje na start vih v mrazech a ta původní baterka u rychle strácela otáčky. Jetě pořád dumám nad bublinkama co mi sem tam jdou s palivového filtru,jestli se to tam v čerpadle nemele a netrvá dýl ne natlačí tlak pro vstřik. Do filtru hadička bez bublinek a s filtru při prudím přidání plynu a nebo při startování pár bublinek. u jsem několikrát vyměnil filtr paliva a těsnění a nemůu přijít na to kudy se tam berou. Co myslíte kluci?
Vstřiky se na diagnostice tváří dobré,haviče jsem měřil přímo na nich a jde tam proud při havení a minulý rok jsem je vechny vyměnil a vechny původní haviče byli ready,odzkoueno přímo na baterce a krásně havily,ale to jsem tam dal u nové rovnou, kdy u jsem se s tím prcal. Má to najeto 250 000km Jinak jsem vyměnil baterku a doufal , e to bude dobré, bo mi kamarád řekl,e hdi potřebuje na start vih v mrazech a ta původní baterka u rychle strácela otáčky. Jetě pořád dumám nad bublinkama co mi sem tam jdou s palivového filtru,jestli se to tam v čerpadle nemele a netrvá dýl ne natlačí tlak pro vstřik. Do filtru hadička bez bublinek a s filtru při prudím přidání plynu a nebo při startování pár bublinek. u jsem několikrát vyměnil filtr paliva a těsnění a nemůu přijít na to kudy se tam berou.:nevim Co myslíte kluci?
|
|
02.02.2015 22:31 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2781416
|
|
jumep
|
|
|
tak bublinky su jasny problem, ale to treba napisat hned
kludne moze byt zanesene sacie sitko v nadrzi
beru sa tam lebo neni cerpadlo v nadrzi ale je to sucast vysokotlakeho cerpadla, cize ti kludne aj nafta moze spadat a trva to kym sa to nasaje a tiez tym ze vznika velky podtlak niekde na vstupe vystupe z filtra a podsaje to aj vzduch (zato hovorim o sitku v nadriz, saci kos)
v skratke
- privod aj po nastartovani musi byt bez bubliniek (pred nastartovanim v najvyssom bode relativne moze byt jedna mala)
- musia byt dobre zhavice (v zime ich rhr jednoducho musi mat)
- siemensove striky na diagnostike na 90% o sebe nic nepovedia, skor sa to da odpocuvat ak vies co a ako (alebo na stolicu kde ti povie ci su ok a ako idu, tiez vhodne dat ich do mrazaka pred testom nech sa testuju aj studene)
- diagnostiku treba vediet pouzit na overenie ostatnych funkcii
- starter musi byt v 100% stave, kej je napr. zasvineny od oleja v zime a chladnom stave sam seba tazko toci a tym bude tocit zle aj motorom (tiez sa da krasne odpocut)
- baterka je samozrejmost ze musi byt ok
tak bublinky su jasny problem, ale to treba napisat hned
kludne moze byt zanesene sacie sitko v nadrzi
beru sa tam lebo neni cerpadlo v nadrzi ale je to sucast vysokotlakeho cerpadla, cize ti kludne aj nafta moze spadat a trva to kym sa to nasaje a tiez tym ze vznika velky podtlak niekde na vstupe vystupe z filtra a podsaje to aj vzduch (zato hovorim o sitku v nadriz, saci kos)
v skratke
- privod aj po nastartovani musi byt bez bubliniek (pred nastartovanim v najvyssom bode relativne moze byt jedna mala)
- musia byt dobre zhavice (v zime ich rhr jednoducho musi mat)
- siemensove striky na diagnostike na 90% o sebe nic nepovedia, skor sa to da odpocuvat ak vies co a ako (alebo na stolicu kde ti povie ci su ok a ako idu, tiez vhodne dat ich do mrazaka pred testom nech sa testuju aj studene)
- diagnostiku treba vediet pouzit na overenie ostatnych funkcii
- starter musi byt v 100% stave, kej je napr. zasvineny od oleja v zime a chladnom stave sam seba tazko toci a tym bude tocit zle aj motorom (tiez sa da krasne odpocut)
- baterka je samozrejmost ze musi byt ok
|
|
02.02.2015 22:53 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2781423
|
|
jruze
|
|
|
Já mám havky KO , pár bublinek mi jde také(neřeím to) - do - 20 chytá tak na druhou - třetí otočku. Ve 250 je načaté podávací čerpadlo a vysokotlak na tom nebude o nic lépe.Mám na ponku jedno s nájezdem 250 a to během týdne kdy po delím stání točilo a nechtělo chytat(zezačátku jen déle točilo,potom se muselo napumpovat a poslední bylo e se při startu muselo pumpovat - finále bylo e i to nepomohlo) - to auto hlásí KO havky - po výměně čerpadla chytá na otočku(alespoň v tomto počasí ) (po výměně čerpadla se srovnaly i korekce )
Já mám havky KO , pár bublinek mi jde také(neřeím to) - do - 20 chytá tak na druhou - třetí otočku.;-) Ve 250 je načaté podávací čerpadlo a vysokotlak na tom nebude o nic lépe.Mám na ponku jedno s nájezdem 250 a to během týdne kdy po delím stání točilo a nechtělo chytat(zezačátku jen déle točilo,potom se muselo napumpovat a poslední bylo e se při startu muselo pumpovat - finále bylo e i to nepomohlo) - to auto hlásí KO havky - po výměně čerpadla chytá na otočku(alespoň v tomto počasí ):nevim (po výměně čerpadla se srovnaly i korekce;-) )
|
|
03.02.2015 00:10 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2781449
|
|
first
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Take startér jsem u také měl venku a celý ho vyčistil a promazal, ten jede líp jak novej. Zkusím se podívat na to sítko do nádre, i kdy tomu moc nedávám,ale u nevím kudy kam. čerpadlo a vstřiky mě straí,to doufám jetě chvíli vydrí. Rano zkusím napumpovat balonkem a uvidím jestli to líp chytne.. jinak na poslech je motor krásně tichý,ale rano kdy ho nastartuju tak je hlučnějí, ale to kadý zmrzlý motor.
tak zítra dám vědět.
Take startér jsem u také měl venku a celý ho vyčistil a promazal, ten jede líp jak novej.;-) Zkusím se podívat na to sítko do nádre, i kdy tomu moc nedávám,ale u nevím kudy kam. čerpadlo a vstřiky mě straí,to doufám jetě chvíli vydrí. Rano zkusím napumpovat balonkem a uvidím jestli to líp chytne.. jinak na poslech je motor krásně tichý,ale rano kdy ho nastartuju tak je hlučnějí, ale to kadý zmrzlý motor.
tak zítra dám vědět.;-)
|
|
04.02.2015 01:02 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2781593
|
|
first
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Take ráno jsem napumpoval a start pořád stejný. Balonek el jen tak 1xzmáčknout a pak utr. no zkusím udělat jetě to sítko v nádri a uvidím.
Take ráno jsem napumpoval a start pořád stejný. Balonek el jen tak 1xzmáčknout a pak utr.:nevim no zkusím udělat jetě to sítko v nádri a uvidím.
|
|
| |
|
|