| | |
28.12.2014 20:56 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2768958
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Kamarád u jiné značky auta měl také problém se startováním, diagnostika neukázala ádné chyby, začal tím nejlevnějím, havící svíčky, od té doby start na první krtnutí, neříkám e to vdy stačí, ale kdy diagnostika nic nepíe, tak těko radit, můe to samozřejmě bít víc věcí, baterka, vstřiky apod., ale to by zase měla ta diagnostika napsat, stačí kdy jsou ve slabí kondici, ale ne ko a závady ádné, ale problém je.
Jinak co jsem já vlastnil TDčka, nikdy problém nebyl, na první krtnutí.
Kamarád u jiné značky auta měl také problém se startováním, diagnostika neukázala ádné chyby, začal tím nejlevnějím, havící svíčky, od té doby start na první krtnutí, neříkám e to vdy stačí, ale kdy diagnostika nic nepíe, tak těko radit, můe to samozřejmě bít víc věcí, baterka, vstřiky apod., ale to by zase měla ta diagnostika napsat, stačí kdy jsou ve slabí kondici, ale ne ko a závady ádné, ale problém je.
Jinak co jsem já vlastnil TDčka, nikdy problém nebyl, na první krtnutí. ;-)
|
|
29.12.2014 06:39 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2769003
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Po koupi auta jsem si koupil i diagnostiku a u naich miláčků je normální hláka - relé havicích svíček napájeno, havicí svíčky nenapájeny. Byly v trapu včechny 4. Take u X7 to jde standardně preventivně odhalit.
A moc mne překvapilo, e ty havky nejsou ani nijak drahé ani ve značkovém servisu.
Po koupi auta jsem si koupil i diagnostiku a u naich miláčků je normální hláka - relé havicích svíček napájeno, havicí svíčky nenapájeny. Byly v trapu včechny 4. Take u X7 to jde standardně preventivně odhalit.
A moc mne překvapilo, e ty havky nejsou ani nijak drahé ani ve značkovém servisu.
|
|
29.12.2014 08:53 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2769007
|
|
J.Cimrman
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Zdavím. Docela by mě zajímalo jak náročná je výměna havcích svíček, na mým autě,zda se mám modlit nebo rovnou omdlít. Rok 2010 - 120 kw Dík. J.C.
Zdavím. Docela by mě zajímalo jak náročná je výměna havcích svíček, na mým autě,zda se mám modlit nebo rovnou omdlít. Rok 2010 - 120 kw Dík. J.C.
|
|
29.12.2014 09:11 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2769009
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Kdy jsou havící svíčky ko, tak to diagnostika samozřejmě také odhalí, myslím e napíe chybu havícího relé, ale kdy nejsou úplně ko, tak nenapíe nic a přitom málo haví a je problém se startem, hlavně v niích teplotách.
Kdy jsou havící svíčky ko, tak to diagnostika samozřejmě také odhalí, myslím e napíe chybu havícího relé, ale kdy nejsou úplně ko, tak nenapíe nic a přitom málo haví a je problém se startem, hlavně v niích teplotách.
|
|
29.12.2014 11:57 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2769043
|
|
jumep
|
|
|
zhavice sa kontroluju pomocou odberu a prave naopak, ked aj zhavic neni preruseny uz sa tamchyba moze objavit
@J.Cimrman: su spredu, treba dat dole Ylonku, filter a nejake smetie a dostanes sa k nim ... (na popis jednoduche na robotu rozobrat pol motora )
zhavice sa kontroluju pomocou odberu a prave naopak, ked aj zhavic neni preruseny uz sa tamchyba moze objavit
@J.Cimrman: su spredu, treba dat dole Ylonku, filter a nejake smetie a dostanes sa k nim ... (na popis jednoduche na robotu rozobrat pol motora :) )
|
|
29.12.2014 15:37 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2769200
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
dnes ráno -10 a po pěti dnech stání jsem natočil svého veterána jak v létě
dnes ráno -10 a po pěti dnech stání jsem natočil svého veterána jak v létě:palec
|
|
29.12.2014 15:40 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2769201
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Petře díky za odpověď ke vstřikům, auto startuje, nebudu je pokouet.
Ale viml jsem si jiné zvlátnosti ohledně startování, jak jsem psal o dvojím zapnutí zapalování, tak se zdá, kdy se auto uspí, nechce se probudit, dříve kdy jsem odstavil jeden den auto, druhý den otevřel dveře u řidiče, čerpadlo dorovnávalo hned výku auta, teď dorovnává a kdy sednu do auta a zapnu zapalování, dříve nedorovná, můu tam sedět jak dlouho chci a nic, pouze kdy zapnu to zapalování, nevím, ale třeba na poprvé něco neotevře elektricky pro start, po druhém zapnutí zapalování start ok, relé havení slyím cvaknout vdy a diagnostika chyby nehlásí, je to jenom úvaha, ale auto dříve po otevření dveří dorovnávalo a teď je ticho a nic se neděje, proto si myslím, e se nechce z hlubokého spánku probudit.
Petře díky za odpověď ke vstřikům, auto startuje, nebudu je pokouet. :-)
Ale viml jsem si jiné zvlátnosti ohledně startování, jak jsem psal o dvojím zapnutí zapalování, tak se zdá, kdy se auto uspí, nechce se probudit, dříve kdy jsem odstavil jeden den auto, druhý den otevřel dveře u řidiče, čerpadlo dorovnávalo hned výku auta, teď dorovnává a kdy sednu do auta a zapnu zapalování, dříve nedorovná, můu tam sedět jak dlouho chci a nic, pouze kdy zapnu to zapalování, nevím, ale třeba na poprvé něco neotevře elektricky pro start, po druhém zapnutí zapalování start ok, relé havení slyím cvaknout vdy a diagnostika chyby nehlásí, je to jenom úvaha, ale auto dříve po otevření dveří dorovnávalo a teď je ticho a nic se neděje, proto si myslím, e se nechce z hlubokého spánku probudit. :nevim
|
|
29.12.2014 15:55 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2769203
|
|
jumep
|
|
|
skus si vymenit BSM
skus si vymenit BSM
|
|
29.12.2014 16:09 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2769209
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
trocha opacna otazka, minule ma polovicka nejak stresovala a startoval som v podstate otocenim kluca bez zhavenia. chytlo to ok aj v -7, len to trocha zakaslalo.
kedze sa obcas zabudam moze tam byt nejaky problem s tymto zabudanim zhavenia? novy motor nema problem zatial
trocha opacna otazka, minule ma polovicka nejak stresovala a startoval som v podstate otocenim kluca bez zhavenia. chytlo to ok aj v -7, len to trocha zakaslalo.
kedze sa obcas zabudam moze tam byt nejaky problem s tymto zabudanim zhavenia? novy motor nema problem zatial
|
|
29.12.2014 19:03 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2769307
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Kostry můu zkontrolovat, ale kdyby byla chyba v BSM nebo v BSI, napsala by to diagnostika, nebo se mýlím?
Kostry můu zkontrolovat, ale kdyby byla chyba v BSM nebo v BSI, napsala by to diagnostika, nebo se mýlím? :nevim
|
|
29.12.2014 20:52 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2769353
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
No to je paráda, dá se na to nějak přijít, jestli je ko, nebo co se tam vůbec můe vechno potentočkovat a dá se opravit, nebo pouze výměna? Doufám, e jsem jetě ve správném vlákně, je to ohledně startu.
No to je paráda, dá se na to nějak přijít, jestli je ko, nebo co se tam vůbec můe vechno potentočkovat a dá se opravit, nebo pouze výměna? Doufám, e jsem jetě ve správném vlákně, je to ohledně startu.
|
|
29.12.2014 20:59 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2769355
|
|
jumep
|
|
|
vymena bsm su prehadat par konektorov a jeden kabel, preto som to napisal
bsi by podla mna mala viacej mrtvych veci a spravalo by sa to inac
vymena bsm su prehadat par konektorov a jeden kabel, preto som to napisal
bsi by podla mna mala viacej mrtvych veci a spravalo by sa to inac
|
|
29.12.2014 22:13 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2769401
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): vymena bsm su prehadat par konektorov a jeden kabel, preto som to napisal
bsi by podla mna mala viacej mrtvych veci a spravalo by sa to inac
Já jsem si vlastnoručně vypálil BSI při pokusu zprovoznit alarm (C5 I 2003) -dal jsem novej modul čidel a musel jsem odjet pryč - po návratu nelo auto nastartovat,hlásilo to od AP,ECU,COM a kdo ví co KO - po připojení asi 10.ho comu auto sice lo nastartovat ale AP mimo atd.. jen BSI bez chyb a bylo BSI KO.Jde o to co v ní je a je to spí jen věc softu ne jako takové ,,krabice" Nebo relé hlavního napájení??
Jetě dodám e C5 ije svím vlastním ivotem (1/3 z nich kdy přijede ke mně na dílnu se po cestě sama opraví - sice chyby uloeny,ale test a hodnoty OK)- u jsem přemýlel se zákazníkama e budu muset jezdit k nim a né oni ke mně.(to mi jich asi hodně dovede potvrdit)
Já jsem si vlastnoručně vypálil BSI při pokusu zprovoznit alarm (C5 I 2003) -dal jsem novej modul čidel a musel jsem odjet pryč - po návratu nelo auto nastartovat,hlásilo to od AP,ECU,COM a kdo ví co KO - po připojení asi 10.ho comu auto sice lo nastartovat ale AP mimo atd.. jen BSI bez chyb:-o a bylo BSI KO.Jde o to co v ní je a je to spí jen věc softu ne jako takové ,,krabice":nevim Nebo relé hlavního napájení??
Jetě dodám e C5 ije svím vlastním ivotem (1/3 z nich kdy přijede ke mně na dílnu se po cestě sama opraví - sice chyby uloeny,ale test a hodnoty OK)- u jsem přemýlel se zákazníkama e budu muset jezdit k nim a né oni ke mně.(to mi jich asi hodně dovede potvrdit)
|
|
30.12.2014 13:01 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2769468
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak dnes ráno venku -10, otevřu dveře u řidiče, auto na mne začalo vrčet, zvedlo se, po jednom nahavení start snad lepí jak v létě, na první krtnutí a já z toho mam akorát zamotanou hlavu, opravdu si ije svým vlastním ivotem a od nikoho si do toho nenechá kecat. Prostě kdy samo chce, tak to de, kdy si postaví hlavu, tak ani párem volů s nim nikdo nehne.
Tak dnes ráno venku -10, otevřu dveře u řidiče, auto na mne začalo vrčet, zvedlo se, po jednom nahavení start snad lepí jak v létě, na první krtnutí a já z toho mam akorát zamotanou hlavu, opravdu si ije svým vlastním ivotem a od nikoho si do toho nenechá kecat. Prostě kdy samo chce, tak to de, kdy si postaví hlavu, tak ani párem volů s nim nikdo nehne. :nevim :-))))
|
|
30.12.2014 13:49 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2769488
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
No vidis ja este nemam ani 30tisic a rano -7 a start az na treti krat. Neviem co si mam o tom mysliet.shell nafta bez vifu
No vidis ja este nemam ani 30tisic a rano -7 a start az na treti krat. Neviem co si mam o tom mysliet.shell nafta bez vifu
|
|
30.12.2014 15:00 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2769517
|
|
jruze
|
|
|
Ráno -9 a drahá polovice biturbo rovnou dřív ne dosedla do sedačky start a biturbo na otočku a hned zhaslo - na podruhé také v otočce a u běelo - jen asi 5.vteřin zetor - take biturbo holt asi chce ty 2.-3. vteřiny nechat havit, RHR na otočku,ale 20.vteřin zetor traktůrek - origo aku nic,velká AKU a 5.minut točení a potom si dal říct - chytil na jeden (víc jich nemá )
Ráno -9 a drahá polovice biturbo rovnou dřív ne dosedla do sedačky start a biturbo na otočku a hned zhaslo - na podruhé také v otočce a u běelo - jen asi 5.vteřin zetor;-) - take biturbo holt asi chce ty 2.-3. vteřiny nechat havit, RHR na otočku,ale 20.vteřin zetor;-) traktůrek - origo aku nic,velká AKU a 5.minut točení a potom si dal říct - chytil na jeden (víc jich nemá )
|
|
30.12.2014 17:53 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2769595
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Ja jsem kontrolku zhaveni rano nepostrehl, hned jsem startoval. Jelikoz je tam uz docela horsi baterka, tak s tim 6 valcem ma praci, tak se to prevaluje ztuha, ale naskoci pak vsecky valce bez zakuckani. Hodne studeny, motor ma takovy atraktivni zvuk tesne po nastartovani, kdy jednotja prida motoru par stovek otacek nez se ustali na volnobeh Neco mezi kombajnem a traktorem, hehe.
Ja jsem kontrolku zhaveni rano nepostrehl, hned jsem startoval. Jelikoz je tam uz docela horsi baterka, tak s tim 6 valcem ma praci, tak se to prevaluje ztuha, ale naskoci pak vsecky valce bez zakuckani. Hodne studeny, motor ma takovy atraktivni zvuk tesne po nastartovani, kdy jednotja prida motoru par stovek otacek nez se ustali na volnobeh :) Neco mezi kombajnem a traktorem, hehe.
|
|
| |
|
|