Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Startování v nízkých teplotách - diesel
|< < 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 25 > >|
26.01.2014 17:27 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662277
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
robo- dík za názor. Chytá ti to takhle ale i pod -10? Jinak jak píšu, při -6 předevčírem a vždy před tím do vteřiny.

no iba vcera bolo -9C, tak neviem, teraz je tiez iba -5
nad -10 este nebolo tak neviem, tiez moja prva zima, tankujem iba shell
viem ze je to odveci ale ked som mal benzinove Grande Punto, startovalo v zime jak stara skodovka, no ostuda na firemnom parkovisku. A cuduj sa svete, stacilo prestat tankovat na Esso a dat Shell...
potom som to este raz tam dal, a zas problemy.
A ja ziadny vif nedavam, ani nic ine.
bol som teraz pred chvilkou startovat, -7 a zasa na prvy sup. Ale sak u 13tkm motora nic ine necakam

26.01.2014 19:39 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662396
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No mně biturbo:kontrolka žhavení neexistuje(neproblikne vůbec)-14 na druhou třetí otáčku (ale přemejšlí pár vteřin jestli poběží hladce)- startováno bez čekání jako BA - chyby žádné,test relé OK,zkouška žhavek nesmysl (vidět je na jednu a jsou pod sacím potrubím) - až nenastartuji budu řešit - dám na noc do dílny (jediné co zkusím je prohodit relé - jestli rozsvítí kontrolku)
RHR - chyba relé není napájeno vůbec(od začátku co to mám) -14 zhruba třetí otáčka a běží jak za tepla)

26.01.2014 19:47 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662402
LebedaXM
Město: Praha, Auto: Citroen C8 2.2HDi SXPočet příspěvků: 28
99 Poslat soukromou zprávu
Mno po dnešních a včerejších mazech jsem poprvé zkusil nahodit C8mu. Auto stálo od středy do neděle ( cca 4dny) Venkovní teploměr ukázal -7 kolem třetí odpoledne v Praze.
Dokonce se uráčil i nažhavit a po zhasnutí kontrolky jsem ho začal týrat. Krknul, škytnul a prdnul na třetí převalení a blafnul na všechny kýble.
Vylítané XMo po týdnu v mrazech kolem -15 blafne na první nažhavení a otočení, kdežto tahle potfora se musí nejdřív párkrát otočit, aby prej udělal nejdřív tlak paliva v liště. Nu což zvykl jsem si kdysi na roztahování prastarého dieselu, zvyknu si i na toto.

26.01.2014 21:32 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662462
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ked su to zhavice a je to ich chyba tak ked nim budes tocit dost dlho on chyti a hodi chybu, postupne zvysuje davku paliva az kym nechyti, ale ked chyti je uz moc velka a potom to hodi chybu - tot skusenost s rhr na ktorom sa potom menili zhavice

ps. ta chyba rele vznika z dovodu ze ked zopne zhavice ocakava ubytok napatia ktory mera a podla toho vyhodnoti ze zhavic ide, ked tento bude mat nizky odber, tak to hodi danu chybu (aj ked ho napr. das na test a bude sa tvarit ok, skratka ma pre auto maly odber)

26.01.2014 22:20 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662520
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ked su to zhavice a je to ich chyba tak ked nim budes tocit dost dlho on chyti a hodi chybu, postupne zvysuje davku paliva az kym nechyti, ale ked chyti je uz moc velka a potom to hodi chybu - tot skusenost s rhr na ktorom sa potom menili zhavice

ps. ta chyba rele vznika z dovodu ze ked zopne zhavice ocakava ubytok napatia ktory mera a podla toho vyhodnoti ze zhavic ide, ked tento bude mat nizky odber, tak to hodi danu chybu (aj ked ho napr. das na test a bude sa tvarit ok, skratka ma pre auto maly odber)


No mně chybu nehodí,nerozsvěcí kontrolku,relé v testu sepne a sundavat sání jen k vůli tomu abych měl jistotu že žhavky OK ? chytá - neřeším (test budíku - kontrolka svítí) Tak kde je chyba jestli je.

26.01.2014 22:24 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662523
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Zase strašáci,pro jistotu jsem šel zkusit po dvou dnech stání,venku -8,kontrolka žhavení pár vteřin,po zhasnutí ještě chvilku a na první škrtnutí,je pravda,že voltmetr budík na palubce nebyl zcela svisle,ale po nastartování po pár vteřinách zcela dolů,a když ráno nenakopnu,má to také jeden klad,skočím ještě do vyhřáté postele.

26.01.2014 22:31 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662529
Jarduk
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 166

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
JJ, po 4 dnech klidu jsem měl taky možnost natočení v -7. Pár sekund žhavení, jedno protočení, pak asi dvě vteřiny z motoru zvuky, jak kdyby někdo mlátil kladivem do plechu, ale pak ok. A takhle je to pokaždý, takže 5x žhavit a protáčet neni určitě normální stav. Spíš převodovce se v mrazu nechce. Prvních 100 metrů jsem to tam musel tlačit, div se šaltpáka nezlomila.

26.01.2014 22:44 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662535
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
No mně chybu nehodí,nerozsvěcí kontrolku,relé v testu sepne a sundavat sání jen k vůli tomu abych měl jistotu že žhavky OK ? chytá - neřeším (test budíku - kontrolka svítí) Tak kde je chyba jestli je.


tak ti to normalne zhavi, aby si dal tie zhavice von tak tam musi cely predok z toho sania dole a treba mat sadu tesneni k tomu rovno, inak sa toho nechytat

viem o pripade ked uz nenatocil lebo zhavice nesli

26.01.2014 23:04 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662538
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
mne C5 I 2.0HDI (79kw Fap) chytala v lete do 1 sekundy v zime max do dvoch, Ked som ju menil za X7 tak mala cca 350tis. Do nafty som nikdy nic nepridaval. Zhavice som menil len raz asi pri 280 tis, ked nechcela nastarovat. Vecer som ju vypol a rano ani zaboha naskocit, bol maj a teplota kolom 15°C, bolo mi to dost cudne lebo v predchadzajucej zime nemala problem ani pri -15. Vymena zhavicov nepomohla, problem bol vo vstrekovacich triskach.
Takze to starovanie na 5x nebude uplne v poriadku.
Terajsia X7 ma 180 tis km a zatial starty bez problemu, len origo baterka (3 rocna) ide dako rychlo do eco modu, otvorim a zavriem kufor a je tam.

27.01.2014 06:43 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662609
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
iqok - to ti nenaskočila při +15?

27.01.2014 12:29 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662694
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
iqok - to ti nenaskočila při +15?

Ano pri + 15 ale nebolo to zhavicmi. Tri trisky isli na repas a jedna musela ist
nova.

27.01.2014 12:44 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662703
Renegade01
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 135

99 Poslat soukromou zprávu
Tak teraz ja ...
Auto stálo 4 dni vonku na mraze, v noci keď som sa vrátil z cesty bola teplota -12(neviem kožko bolo pred tým) ale vykúrený autobus to zvládal ..
Displej v aute ukazoval -13 a ručička volt-metra sa ledva odlepila.Napriek tomu nažhavilo,pretočilo a už si priadol svoju 4-valcovú pesničku...

27.01.2014 13:23 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662728
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mne to štartuje v zime zle už od vtedy ako som to kúpil. Už vtedy korekcie poukazovali na dve trysky. Aj by som sem hodil video ale neviem ako. Žhaviče ok, baterka nová, štartér po repase.. Len tie trysky nemám dáko čas zanies. Ale chytí vždy, len sa trápi viacej..

27.01.2014 14:06 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662743
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Doufej že je to do přepadu, jinak dírka do pístu. Mo bych to nedkládal.

27.01.2014 15:31 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662792
M.P
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kWPočet příspěvků: 432

99 Poslat soukromou zprávu
Takový "špatný" starty co sem tam někdo napíše je nic proti zimním startům 1.8 TDCi od Fordu ( ve Focusu ) . Jednu zimu před nějakýma čtyřma rokama jsem takovým "autem" jezdil a snažil se ho vyléčit . Neúspěšně . Tam se měnilo snad vše , a furt problémy . Jak se oteplilo tak šel pryč . V té době jsem měl ještě Xsaru 1.9 TD , měsíc stála v zimě pod sněhovou čepicí , přimrzlá k zemi . Přišel kupec , vyhrabal jsem ji ze sněhu , chytla na první pokus , jen co se párkrát protočil motor ( tak 2 vteřiny ) .... ani jsem nemusel nic víc dodávat , tím si kupce dostala sama
Když to porovnám se současnou 2.0 HDi , tak ty zimní starty při takových nízkých teplotách měla 1.9 TD takový svižnější ....

27.01.2014 18:03 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662830
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
asi 2 krat som si vsimol pri starte take kovove buchnutie/suchnutie neviem to popisat pred tym jak to chyti.
a kedze je to moj prvy diesel. je normalne ze pocujem turbo od 1600 otacok ked je to studene? snad som ho nestihol nacat.....

27.01.2014 18:17 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662832
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
robo napsal(a):
asi 2 krat som si vsimol pri starte take kovove buchnutie/suchnutie neviem to popisat pred tym jak to chyti.
a kedze je to moj prvy diesel. je normalne ze pocujem turbo od 1600 otacok ked je to studene? snad som ho nestihol nacat.....


Neslyšel jsem ten zvuk,ale možná jen nejde žhavka a jak chytne tak ,,zamlátí" je to zvuk jen první protočení po startu (tak pět vteřin ) a potom už OK? - jestli ano vypadá to na žhavku -ky.

27.01.2014 19:02 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662846
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Neslyšel jsem ten zvuk,ale možná jen nejde žhavka a jak chytne tak ,,zamlátí" je to zvuk jen první protočení po startu (tak pět vteřin ) a potom už OK? - jestli ano vypadá to na žhavku -ky.

ono to je iba take hlasne kovove klepnutie jak s kladivom, a zatial iba 2 krat. viem ze aj benzinova c4 mi obcas takto kovovo klepla.
A co to turbo? Mam s autom chvilu stat po starte ci hned ist? vsade pisu v priruckach ze treba ist.

27.01.2014 19:15 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662849
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ano, jet můžeš, ale nevytáčet motor. Turbo potřebuje pořádně mazat a se studeným olejem to není nic moc. Na volnoběh bys zase ohříval olej půl hodiny, takže je třeba jet, ale otáčky do 2000, tak aby se turbo moc nehonilo.

27.01.2014 19:16 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2662850
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Občasné klepnutí se mi loni také ozývalo - jedna žhavící svíčka byla v háji. Výměna všech svíček a v pohodě - 3dny stál při teplotách až -12 a chytil na první pokus. Jinak nastartuju a jedu, ale než vyleze ručička z modrého, snažím se točit max. do 2.000 ot.

|< < 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 25 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator