| | |
26.01.2014 17:27 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2662277
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
vilous napsal(a): robo- dík za názor. Chytá ti to takhle ale i pod -10? Jinak jak píu, při -6 předevčírem a vdy před tím do vteřiny.
no iba vcera bolo -9C, tak neviem, teraz je tiez iba -5
nad -10 este nebolo tak neviem, tiez moja prva zima, tankujem iba shell
viem ze je to odveci ale ked som mal benzinove Grande Punto, startovalo v zime jak stara skodovka, no ostuda na firemnom parkovisku. A cuduj sa svete, stacilo prestat tankovat na Esso a dat Shell...
potom som to este raz tam dal, a zas problemy.
A ja ziadny vif nedavam, ani nic ine.
bol som teraz pred chvilkou startovat, -7 a zasa na prvy sup. Ale sak u 13tkm motora nic ine necakam
no iba vcera bolo -9C, tak neviem, teraz je tiez iba -5
nad -10 este nebolo tak neviem, tiez moja prva zima, tankujem iba shell
viem ze je to odveci ale ked som mal benzinove Grande Punto, startovalo v zime jak stara skodovka, no ostuda na firemnom parkovisku. A cuduj sa svete, stacilo prestat tankovat na Esso a dat Shell...
potom som to este raz tam dal, a zas problemy.
A ja ziadny vif nedavam, ani nic ine.
bol som teraz pred chvilkou startovat, -7 a zasa na prvy sup. Ale sak u 13tkm motora nic ine necakam
|
|
26.01.2014 19:39 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2662396
|
|
jruze
|
|
|
No mně biturbo:kontrolka havení neexistuje(neproblikne vůbec)-14 na druhou třetí otáčku (ale přemejlí pár vteřin jestli poběí hladce)- startováno bez čekání jako BA - chyby ádné,test relé OK,zkouka havek nesmysl (vidět je na jednu a jsou pod sacím potrubím) - a nenastartuji budu řeit - dám na noc do dílny (jediné co zkusím je prohodit relé - jestli rozsvítí kontrolku)
RHR - chyba relé není napájeno vůbec(od začátku co to mám) -14 zhruba třetí otáčka a běí jak za tepla)
No mně biturbo:kontrolka havení neexistuje(neproblikne vůbec)-14 na druhou třetí otáčku (ale přemejlí pár vteřin jestli poběí hladce)- startováno bez čekání jako BA - chyby ádné,test relé OK,zkouka havek nesmysl (vidět je na jednu a jsou pod sacím potrubím) - a nenastartuji budu řeit - dám na noc do dílny :-d (jediné co zkusím je prohodit relé - jestli rozsvítí kontrolku:-o)
RHR - chyba relé není napájeno vůbec(od začátku co to mám) -14 zhruba třetí otáčka a běí jak za tepla)
|
|
26.01.2014 19:47 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2662402
|
|
LebedaXM
|
Město: Praha, Auto: Citroen C8 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Mno po dneních a včerejích mazech jsem poprvé zkusil nahodit C8mu. Auto stálo od středy do neděle ( cca 4dny) Venkovní teploměr ukázal -7 kolem třetí odpoledne v Praze.
Dokonce se uráčil i nahavit a po zhasnutí kontrolky jsem ho začal týrat. Krknul, kytnul a prdnul na třetí převalení a blafnul na vechny kýble.
Vylítané XMo po týdnu v mrazech kolem -15 blafne na první nahavení a otočení, kdeto tahle potfora se musí nejdřív párkrát otočit, aby prej udělal nejdřív tlak paliva v litě. Nu co zvykl jsem si kdysi na roztahování prastarého dieselu, zvyknu si i na toto.
Mno po dneních a včerejích mazech jsem poprvé zkusil nahodit C8mu. Auto stálo od středy do neděle ( cca 4dny) Venkovní teploměr ukázal -7 kolem třetí odpoledne v Praze.
Dokonce se uráčil i nahavit :-d a po zhasnutí kontrolky jsem ho začal týrat. Krknul, kytnul a prdnul na třetí převalení a blafnul na vechny kýble.
Vylítané XMo po týdnu v mrazech kolem -15 blafne na první nahavení a otočení, kdeto tahle potfora se musí nejdřív párkrát otočit, aby prej udělal nejdřív tlak paliva v litě. Nu co zvykl jsem si kdysi na roztahování prastarého dieselu, zvyknu si i na toto. :-)
|
|
26.01.2014 21:32 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2662462
|
|
jumep
|
|
|
ked su to zhavice a je to ich chyba tak ked nim budes tocit dost dlho on chyti a hodi chybu, postupne zvysuje davku paliva az kym nechyti, ale ked chyti je uz moc velka a potom to hodi chybu - tot skusenost s rhr na ktorom sa potom menili zhavice
ps. ta chyba rele vznika z dovodu ze ked zopne zhavice ocakava ubytok napatia ktory mera a podla toho vyhodnoti ze zhavic ide, ked tento bude mat nizky odber, tak to hodi danu chybu (aj ked ho napr. das na test a bude sa tvarit ok, skratka ma pre auto maly odber)
ked su to zhavice a je to ich chyba tak ked nim budes tocit dost dlho on chyti a hodi chybu, postupne zvysuje davku paliva az kym nechyti, ale ked chyti je uz moc velka a potom to hodi chybu - tot skusenost s rhr na ktorom sa potom menili zhavice
ps. ta chyba rele vznika z dovodu ze ked zopne zhavice ocakava ubytok napatia ktory mera a podla toho vyhodnoti ze zhavic ide, ked tento bude mat nizky odber, tak to hodi danu chybu (aj ked ho napr. das na test a bude sa tvarit ok, skratka ma pre auto maly odber)
|
|
26.01.2014 22:24 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2662523
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Zase straáci,pro jistotu jsem el zkusit po dvou dnech stání,venku -8,kontrolka havení pár vteřin,po zhasnutí jetě chvilku a na první krtnutí,je pravda,e voltmetr budík na palubce nebyl zcela svisle,ale po nastartování po pár vteřinách zcela dolů,a kdy ráno nenakopnu,má to také jeden klad,skočím jetě do vyhřáté postele.
Zase straáci,pro jistotu jsem el zkusit po dvou dnech stání,venku -8,kontrolka havení pár vteřin,po zhasnutí jetě chvilku a na první krtnutí,je pravda,e voltmetr budík na palubce nebyl zcela svisle,ale po nastartování po pár vteřinách zcela dolů,a kdy ráno nenakopnu,má to také jeden klad,skočím jetě do vyhřáté postele.:-))
|
|
26.01.2014 22:31 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2662529
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
JJ, po 4 dnech klidu jsem měl taky monost natočení v -7. Pár sekund havení, jedno protočení, pak asi dvě vteřiny z motoru zvuky, jak kdyby někdo mlátil kladivem do plechu, ale pak ok. A takhle je to pokadý, take 5x havit a protáčet neni určitě normální stav. Spí převodovce se v mrazu nechce. Prvních 100 metrů jsem to tam musel tlačit, div se altpáka nezlomila.
JJ, po 4 dnech klidu jsem měl taky monost natočení v -7. Pár sekund havení, jedno protočení, pak asi dvě vteřiny z motoru zvuky, jak kdyby někdo mlátil kladivem do plechu, ale pak ok. A takhle je to pokadý, take 5x havit a protáčet neni určitě normální stav. :) Spí převodovce se v mrazu nechce. Prvních 100 metrů jsem to tam musel tlačit, div se altpáka nezlomila.
|
|
26.01.2014 23:04 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2662538
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
mne C5 I 2.0HDI (79kw Fap) chytala v lete do 1 sekundy v zime max do dvoch, Ked som ju menil za X7 tak mala cca 350tis. Do nafty som nikdy nic nepridaval. Zhavice som menil len raz asi pri 280 tis, ked nechcela nastarovat. Vecer som ju vypol a rano ani zaboha naskocit, bol maj a teplota kolom 15°C, bolo mi to dost cudne lebo v predchadzajucej zime nemala problem ani pri -15. Vymena zhavicov nepomohla, problem bol vo vstrekovacich triskach.
Takze to starovanie na 5x nebude uplne v poriadku.
Terajsia X7 ma 180 tis km a zatial starty bez problemu, len origo baterka (3 rocna) ide dako rychlo do eco modu, otvorim a zavriem kufor a je tam.
mne C5 I 2.0HDI (79kw Fap) chytala v lete do 1 sekundy v zime max do dvoch, Ked som ju menil za X7 tak mala cca 350tis. Do nafty som nikdy nic nepridaval. Zhavice som menil len raz asi pri 280 tis, ked nechcela nastarovat. Vecer som ju vypol a rano ani zaboha naskocit, bol maj a teplota kolom 15°C, bolo mi to dost cudne lebo v predchadzajucej zime nemala problem ani pri -15. Vymena zhavicov nepomohla, problem bol vo vstrekovacich triskach.
Takze to starovanie na 5x nebude uplne v poriadku.
Terajsia X7 ma 180 tis km a zatial starty bez problemu, len origo baterka (3 rocna) ide dako rychlo do eco modu, otvorim a zavriem kufor a je tam.
|
|
27.01.2014 06:43 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2662609
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
iqok - to ti nenaskočila při +15?
iqok - to ti nenaskočila při +15?
|
|
27.01.2014 12:44 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2662703
|
|
Renegade01
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 135 |
|
|
Tak teraz ja ...
Auto stálo 4 dni vonku na mraze, v noci keď som sa vrátil z cesty bola teplota -12(neviem kožko bolo pred tým) ale vykúrený autobus to zvládal ..
Displej v aute ukazoval -13 a ručička volt-metra sa ledva odlepila.Napriek tomu nahavilo,pretočilo a u si priadol svoju 4-valcovú pesničku...
Tak teraz ja ...
Auto stálo 4 dni vonku na mraze, v noci keď som sa vrátil z cesty bola teplota -12(neviem kožko bolo pred tým) ale vykúrený autobus to zvládal ..
Displej v aute ukazoval -13 a ručička volt-metra sa ledva odlepila.Napriek tomu nahavilo,pretočilo a u si priadol svoju 4-valcovú pesničku... :palec
|
|
27.01.2014 13:23 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2662728
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Mne to tartuje v zime zle u od vtedy ako som to kúpil. U vtedy korekcie poukazovali na dve trysky. Aj by som sem hodil video ale neviem ako. haviče ok, baterka nová, tartér po repase.. Len tie trysky nemám dáko čas zanies. Ale chytí vdy, len sa trápi viacej..
Mne to tartuje v zime zle u od vtedy ako som to kúpil. U vtedy korekcie poukazovali na dve trysky. Aj by som sem hodil video ale neviem ako. haviče ok, baterka nová, tartér po repase.. Len tie trysky nemám dáko čas zanies. Ale chytí vdy, len sa trápi viacej..
|
|
27.01.2014 14:06 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2662743
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Doufej e je to do přepadu, jinak dírka do pístu. Mo bych to nedkládal.
Doufej e je to do přepadu, jinak dírka do pístu. Mo bych to nedkládal.
|
|
27.01.2014 15:31 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2662792
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Takový "patný" starty co sem tam někdo napíe je nic proti zimním startům 1.8 TDCi od Fordu ( ve Focusu ) . Jednu zimu před nějakýma čtyřma rokama jsem takovým "autem" jezdil a snail se ho vyléčit . Neúspěně . Tam se měnilo snad ve , a furt problémy . Jak se oteplilo tak el pryč . V té době jsem měl jetě Xsaru 1.9 TD , měsíc stála v zimě pod sněhovou čepicí , přimrzlá k zemi . Přiel kupec , vyhrabal jsem ji ze sněhu , chytla na první pokus , jen co se párkrát protočil motor ( tak 2 vteřiny ) .... ani jsem nemusel nic víc dodávat , tím si kupce dostala sama
Kdy to porovnám se současnou 2.0 HDi , tak ty zimní starty při takových nízkých teplotách měla 1.9 TD takový svinějí ....
Takový "patný" starty co sem tam někdo napíe je nic proti zimním startům 1.8 TDCi od Fordu ( ve Focusu ) . Jednu zimu před nějakýma čtyřma rokama jsem takovým "autem" jezdil a snail se ho vyléčit . Neúspěně . Tam se měnilo snad ve , a furt problémy . Jak se oteplilo tak el pryč . V té době jsem měl jetě Xsaru 1.9 TD , měsíc stála v zimě pod sněhovou čepicí , přimrzlá k zemi . Přiel kupec , vyhrabal jsem ji ze sněhu , chytla na první pokus , jen co se párkrát protočil motor ( tak 2 vteřiny ) .... ani jsem nemusel nic víc dodávat , tím si kupce dostala sama ;-)
Kdy to porovnám se současnou 2.0 HDi , tak ty zimní starty při takových nízkých teplotách měla 1.9 TD takový svinějí ....
|
|
27.01.2014 18:03 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2662830
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
asi 2 krat som si vsimol pri starte take kovove buchnutie/suchnutie neviem to popisat pred tym jak to chyti.
a kedze je to moj prvy diesel. je normalne ze pocujem turbo od 1600 otacok ked je to studene? snad som ho nestihol nacat.....
asi 2 krat som si vsimol pri starte take kovove buchnutie/suchnutie neviem to popisat pred tym jak to chyti.
a kedze je to moj prvy diesel. je normalne ze pocujem turbo od 1600 otacok ked je to studene? snad som ho nestihol nacat.....
|
|
27.01.2014 19:15 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2662849
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ano, jet můe, ale nevytáčet motor. Turbo potřebuje pořádně mazat a se studeným olejem to není nic moc. Na volnoběh bys zase ohříval olej půl hodiny, take je třeba jet, ale otáčky do 2000, tak aby se turbo moc nehonilo.
Ano, jet můe, ale nevytáčet motor. Turbo potřebuje pořádně mazat a se studeným olejem to není nic moc. Na volnoběh bys zase ohříval olej půl hodiny, take je třeba jet, ale otáčky do 2000, tak aby se turbo moc nehonilo.
|
|
27.01.2014 19:16 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2662850
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Občasné klepnutí se mi loni také ozývalo - jedna havící svíčka byla v háji. Výměna vech svíček a v pohodě - 3dny stál při teplotách a -12 a chytil na první pokus. Jinak nastartuju a jedu, ale ne vyleze ručička z modrého, snaím se točit max. do 2.000 ot.
Občasné klepnutí se mi loni také ozývalo - jedna havící svíčka byla v háji. Výměna vech svíček a v pohodě - 3dny stál při teplotách a -12 a chytil na první pokus. Jinak nastartuju a jedu, ale ne vyleze ručička z modrého, snaím se točit max. do 2.000 ot.
|
|
| |
|
|