Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Startování v nízkých teplotách - diesel
|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 25 > >|
02.12.2012 07:21 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527133
beendy
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj,chtěl bych se zeptat koupil jsem C5 před týdnem hned první ráno start nic moc teplota 7stupňů,reklamoval jsem to ,vyměnili mi jednu žhavící svíčku,dnes ráno teplota -2 start katastrofa motor tak tak se zdržel v chodu mlátí sebou,po chvilce se zvedly otáčky na 1200,ale motor měl stejně nepravidelný chod. Měl jsem XSARU ta chytala na brnk. Tohle je hrůza mám motor 2.0Hdi 100kW HRH C5III break V neděli jsem ho koupil a teď zvažuju,že zkusím odstoupit od smlouvy,mělo být v perfektním stavu. Ještě jsem zapoměl dodat ,motor má 150000km.

02.12.2012 07:38 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527137
M.P
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kWPočet příspěvků: 432

99 Poslat soukromou zprávu
Proč měnili jen jednu ? Když vyměnit , tak snad vyměním všechny čtyři ... Nedělám nic na 25 % .

02.12.2012 07:43 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527138
beendy
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
Je to jejich záruční servis,tak to udělali.Myslím,že až bude tak -5,nemám šanci nastartovat. ještě můžu dodat,že ve 140000 bylo měněno turbo, na palubce před výměnou svíčky nesvítila kontrolka žhavení,po výměně začala svítit,počítač nic nepíše,diagnostika před opravou hlásila nefunkční žhavení,vstřik.tlak 235Bar. Prostě startovat nebude, já snad asi budu muset nechat změřit tlaky nebo co. Nevím.

02.12.2012 10:31 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527164
tomikm
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybridPočet příspěvků: 443

99 Poslat soukromou zprávu
já měnil žhavičky v úterý. Byly špatný všechny 4. Podle diag. jsem je měl špatný už několik let (možná celých 6let co auto mám) a do nějakých -6 jsem startoval skoro bezchybně, nechá se říct jak v létě. Nevím tedy, jak je možý, že to tobě takhle špatně chytá. Jestli ti spíš někde nafta nepřisává vzduch. Výměnu jsem odkládal kvůli katastrofálnímu přístupu. Ted čekám na mrazy, abych viděl, jak se startování vylepší.

02.12.2012 10:42 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527166
beendy
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
Já nevím,teplý to chytá dobře,studený motor v -5 nenastartuju,neznám tyhle motory,prostě to koktá a třpe se to. Chtělo by to nějakýho dobrýho mechanika aby mi poradil na co se zaměřit.

02.12.2012 10:46 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527167
beendy
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
Vlastně to koktalo na nějaký dva válce hned první den co jsem to koupil,ráno bylo nějakých 10 stupňů.

02.12.2012 10:48 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527168
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
RHR ma vseobecne dost problem zo startom za studena (teda chcem tym povedat ze bez zhavicov nechyta tak lahko ako stara 2.2 alebo 2.0)

Kazdopadne prva vec je zhavice a nie len jeden, dalsia je vstrekovanie

02.12.2012 10:59 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527170
beendy
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
Pojedu na druhou reklamaci,tak uvidím.Akorát mě štve,že tu první žhavičku měnili dva dny a já jezdím autobusem Brno Tábor.

02.12.2012 11:23 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527176
tomikku
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 308
99 Poslat soukromou zprávu
ten motor jsem sice neviděl ale toto je na výměnu servismana.

02.12.2012 11:36 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527183
beendy
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
Nemám jinou volbu,zaplatil jsem desítku,za záruku na agregáty a elektro,kromě žhavících svíček,proto ta pohá jedna svíčka byla v rámci záruky i když na ni nemám nárok.

02.12.2012 11:48 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527199
beendy
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
Ale odbočil jsem od tématu,prostě motor koktá teď v teple míň,ale v mrazu kolem -5 nenastartuju,nejspíš proběhne el.kostka do motoru a půl hodiny nahřívat.

02.12.2012 11:53 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527203
beendy
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
U mojí starý Xsary pomohlo když jsem nechal žhavit trochu dýl po zhasnutí kontrolky a bez problému. Na tom novým jsem to ráno zkusil o pět fteřin dýl a skoro to nechytlo.

02.12.2012 12:15 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527208
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ako som uz pisal, neporovnavaj stary motor a tento

start ovplyvnuje par veci
jedna z nich su zhavice, potom stav vstrekovacov, stav regulatora tlaku a stav samotneho motora

co mozes spravit je vymenit naftovy filter a na diagnostike pozret ako sa sprava tlak nafty pri starte
rovnako diagnostika vypise chybu zhavenia, ak tam je, tak bez pardonu vymenit vsetky zhavice

02.12.2012 21:17 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527423
michal
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 249
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravim měl bych dotas po jake době asi poznám když natankuji aditivovanou naftu že motor jede lip? po pár kilometrech nebo až po vijetí třeba dvou nadrží? dík moc

02.12.2012 21:18 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527424
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
asi nijako nespoznas, len potom ked ju tam nedas tak zbadas rozdiel ....

02.12.2012 21:22 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527425
michal
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 249
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Právě že jsem teprve dneska natankoval s aditivem od omv maxx motion diesel měli by byt potom aji lepí starty že to rychleji naskoči a stiší se chod motora?

02.12.2012 23:15 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527460
frmax
Město: Příbram, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 28
99 Poslat soukromou zprávu
Já leju do nádrže buď Vervu a nebo od omv ten max něco už několikátou nádrž a mám zato, že je to znát o dost víc na startu oproti normální naftě. Líp to chytne a neklepe to tolik. Jen ne Shell, na to to jezdit moc nechce

03.12.2012 10:06 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527486
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
zajímavé je, jak zásadní je pro mé auto kondice aku. Přez to, že pocitově startér točí skoro stejně a kontrlka žhavení za stejných podmínek svítítaké stejnou dobu, tak s novým aku to chytá i za -8 naprosto stejně, jako v letním pařákul. se starou baterkou (3 roky stará Varta) byly minulou zimu už celkem problémy. Motor se musel točit tak na 3-5 převaelní, než ne zcela ochotně naskočil... Btw - po frašce s Vartou (po 3 letech by jakože kvalitní baterka ještě neměla být v hovnech) jsem částečně na doporučení, částečně na základě výsledků měření v testech pořídil totok. EXIDE Excell 74Ah, 12V, EB740. Od tý doby auto vrtí vocasem ledva votevřu dveře od baráku. slovy TV reportéra Novy -je to dechberoucí rozdíl... Nakonec - je to vidět i na palubním npětí, kdy se hodnota drží mezi 14,2 - 14,5. při strartování klesne na 11,5, což je vynikají hodnota.

03.12.2012 15:36 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527613
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
Já dnes aku taky vyměnil za Vartu Blue Dynamic 74Ah, po 4,5 roku staré Perion, o které nemám moc informací, jaká je to kvalita, tak samozřejmě rozdíl výraznej, uvidíme, jak dlouho teda vydrží, když Roozena píše, že za 3,5 roku pryč. Ale Koupil jsem ji za 2000, starou prodal za 200, takže za 1800 se to dá

Jinak, co se týče té nafty, vervu v zimě moc nedoporučujou. Obecně více aditivované nafty s vyšším cetanovým číslem mají horší vlastnosti, když mrzne. Mnohem líp je na tom v zimě normální Top Q od benziny a parádně mi to startovalo na Maxmotion od OMW, ale na Arktickou (označená vločkou, že do -32), na druhou stranu tady na ty arktický nafty to trochu hůř jede, víc to chlastá a je to hlučnější (jsou míň aditivovaný s nižším cetanovým číslem) , ale zase nastartuje člověk vždycky Takže je potřeba si vybrat

03.12.2012 17:21 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2527644
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Viděl bych to na arktickou + VIF.

|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 25 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator