| | |
02.12.2012 07:21 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527133
|
|
beendy
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Ahoj,chtěl bych se zeptat koupil jsem C5 před týdnem hned první ráno start nic moc teplota 7stupňů,reklamoval jsem to ,vyměnili mi jednu havící svíčku,dnes ráno teplota -2 start katastrofa motor tak tak se zdrel v chodu mlátí sebou,po chvilce se zvedly otáčky na 1200,ale motor měl stejně nepravidelný chod. Měl jsem XSARU ta chytala na brnk. Tohle je hrůza mám motor 2.0Hdi 100kW HRH C5III break V neděli jsem ho koupil a teď zvauju,e zkusím odstoupit od smlouvy,mělo být v perfektním stavu. Jetě jsem zapoměl dodat ,motor má 150000km.
Ahoj,chtěl bych se zeptat koupil jsem C5 před týdnem hned první ráno start nic moc teplota 7stupňů,reklamoval jsem to ,vyměnili mi jednu havící svíčku,dnes ráno teplota -2 start katastrofa motor tak tak se zdrel v chodu mlátí sebou,po chvilce se zvedly otáčky na 1200,ale motor měl stejně nepravidelný chod. Měl jsem XSARU ta chytala na brnk. Tohle je hrůza mám motor 2.0Hdi 100kW HRH C5III break V neděli jsem ho koupil a teď zvauju,e zkusím odstoupit od smlouvy,mělo být v perfektním stavu. Jetě jsem zapoměl dodat ,motor má 150000km.
|
|
02.12.2012 07:38 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527137
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Proč měnili jen jednu ? Kdy vyměnit , tak snad vyměním vechny čtyři ... Nedělám nic na 25 % .
Proč měnili jen jednu ? Kdy vyměnit , tak snad vyměním vechny čtyři ... Nedělám nic na 25 % .
|
|
02.12.2012 07:43 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527138
|
|
beendy
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Je to jejich záruční servis,tak to udělali.Myslím,e a bude tak -5,nemám anci nastartovat. jetě můu dodat,e ve 140000 bylo měněno turbo, na palubce před výměnou svíčky nesvítila kontrolka havení,po výměně začala svítit,počítač nic nepíe,diagnostika před opravou hlásila nefunkční havení,vstřik.tlak 235Bar. Prostě startovat nebude, já snad asi budu muset nechat změřit tlaky nebo co. Nevím.
Je to jejich záruční servis,tak to udělali.Myslím,e a bude tak -5,nemám anci nastartovat. jetě můu dodat,e ve 140000 bylo měněno turbo, na palubce před výměnou svíčky nesvítila kontrolka havení,po výměně začala svítit,počítač nic nepíe,diagnostika před opravou hlásila nefunkční havení,vstřik.tlak 235Bar. Prostě startovat nebude, já snad asi budu muset nechat změřit tlaky nebo co. Nevím.
|
|
02.12.2012 10:31 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527164
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
já měnil havičky v úterý. Byly patný vechny 4. Podle diag. jsem je měl patný u několik let (moná celých 6let co auto mám) a do nějakých -6 jsem startoval skoro bezchybně, nechá se říct jak v létě. Nevím tedy, jak je moý, e to tobě takhle patně chytá. Jestli ti spí někde nafta nepřisává vzduch. Výměnu jsem odkládal kvůli katastrofálnímu přístupu. Ted čekám na mrazy, abych viděl, jak se startování vylepí.
já měnil havičky v úterý. Byly patný vechny 4. Podle diag. jsem je měl patný u několik let (moná celých 6let co auto mám) a do nějakých -6 jsem startoval skoro bezchybně, nechá se říct jak v létě. Nevím tedy, jak je moý, e to tobě takhle patně chytá. Jestli ti spí někde nafta nepřisává vzduch. Výměnu jsem odkládal kvůli katastrofálnímu přístupu. Ted čekám na mrazy, abych viděl, jak se startování vylepí.
|
|
02.12.2012 10:42 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527166
|
|
beendy
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Já nevím,teplý to chytá dobře,studený motor v -5 nenastartuju,neznám tyhle motory,prostě to koktá a třpe se to. Chtělo by to nějakýho dobrýho mechanika aby mi poradil na co se zaměřit.
Já nevím,teplý to chytá dobře,studený motor v -5 nenastartuju,neznám tyhle motory,prostě to koktá a třpe se to. Chtělo by to nějakýho dobrýho mechanika aby mi poradil na co se zaměřit.
|
|
02.12.2012 10:46 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527167
|
|
beendy
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Vlastně to koktalo na nějaký dva válce hned první den co jsem to koupil,ráno bylo nějakých 10 stupňů.
Vlastně to koktalo na nějaký dva válce hned první den co jsem to koupil,ráno bylo nějakých 10 stupňů.
|
|
02.12.2012 10:48 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527168
|
|
jumep
|
|
|
RHR ma vseobecne dost problem zo startom za studena (teda chcem tym povedat ze bez zhavicov nechyta tak lahko ako stara 2.2 alebo 2.0)
Kazdopadne prva vec je zhavice a nie len jeden, dalsia je vstrekovanie
RHR ma vseobecne dost problem zo startom za studena (teda chcem tym povedat ze bez zhavicov nechyta tak lahko ako stara 2.2 alebo 2.0)
Kazdopadne prva vec je zhavice a nie len jeden, dalsia je vstrekovanie
|
|
02.12.2012 10:59 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527170
|
|
beendy
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Pojedu na druhou reklamaci,tak uvidím.Akorát mě tve,e tu první havičku měnili dva dny a já jezdím autobusem Brno Tábor.
Pojedu na druhou reklamaci,tak uvidím.Akorát mě tve,e tu první havičku měnili dva dny a já jezdím autobusem Brno Tábor.
|
|
02.12.2012 11:23 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527176
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
ten motor jsem sice neviděl ale toto je na výměnu servismana.
ten motor jsem sice neviděl ale toto je na výměnu servismana.
|
|
02.12.2012 11:36 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527183
|
|
beendy
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Nemám jinou volbu,zaplatil jsem desítku,za záruku na agregáty a elektro,kromě havících svíček,proto ta pohá jedna svíčka byla v rámci záruky i kdy na ni nemám nárok.
Nemám jinou volbu,zaplatil jsem desítku,za záruku na agregáty a elektro,kromě havících svíček,proto ta pohá jedna svíčka byla v rámci záruky i kdy na ni nemám nárok.
|
|
02.12.2012 11:48 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527199
|
|
beendy
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Ale odbočil jsem od tématu,prostě motor koktá teď v teple míň,ale v mrazu kolem -5 nenastartuju,nejspí proběhne el.kostka do motoru a půl hodiny nahřívat.
Ale odbočil jsem od tématu,prostě motor koktá teď v teple míň,ale v mrazu kolem -5 nenastartuju,nejspí proběhne el.kostka do motoru a půl hodiny nahřívat.
|
|
02.12.2012 11:53 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527203
|
|
beendy
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 33 |
|
|
U mojí starý Xsary pomohlo kdy jsem nechal havit trochu dýl po zhasnutí kontrolky a bez problému. Na tom novým jsem to ráno zkusil o pět fteřin dýl a skoro to nechytlo.
U mojí starý Xsary pomohlo kdy jsem nechal havit trochu dýl po zhasnutí kontrolky a bez problému. Na tom novým jsem to ráno zkusil o pět fteřin dýl a skoro to nechytlo.
|
|
02.12.2012 12:15 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527208
|
|
jumep
|
|
|
ako som uz pisal, neporovnavaj stary motor a tento
start ovplyvnuje par veci
jedna z nich su zhavice, potom stav vstrekovacov, stav regulatora tlaku a stav samotneho motora
co mozes spravit je vymenit naftovy filter a na diagnostike pozret ako sa sprava tlak nafty pri starte
rovnako diagnostika vypise chybu zhavenia, ak tam je, tak bez pardonu vymenit vsetky zhavice
ako som uz pisal, neporovnavaj stary motor a tento
start ovplyvnuje par veci
jedna z nich su zhavice, potom stav vstrekovacov, stav regulatora tlaku a stav samotneho motora
co mozes spravit je vymenit naftovy filter a na diagnostike pozret ako sa sprava tlak nafty pri starte
rovnako diagnostika vypise chybu zhavenia, ak tam je, tak bez pardonu vymenit vsetky zhavice
|
|
02.12.2012 21:17 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527423
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
Zdravim měl bych dotas po jake době asi poznám kdy natankuji aditivovanou naftu e motor jede lip? po pár kilometrech nebo a po vijetí třeba dvou nadrí? dík moc
Zdravim měl bych dotas po jake době asi poznám kdy natankuji aditivovanou naftu e motor jede lip? po pár kilometrech nebo a po vijetí třeba dvou nadrí? dík moc
|
|
02.12.2012 21:18 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527424
|
|
jumep
|
|
|
asi nijako nespoznas, len potom ked ju tam nedas tak zbadas rozdiel ....
asi nijako nespoznas, len potom ked ju tam nedas tak zbadas rozdiel ....
|
|
02.12.2012 21:22 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527425
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
Právě e jsem teprve dneska natankoval s aditivem od omv maxx motion diesel měli by byt potom aji lepí starty e to rychleji naskoči a stií se chod motora?
Právě e jsem teprve dneska natankoval s aditivem od omv maxx motion diesel měli by byt potom aji lepí starty e to rychleji naskoči a stií se chod motora?
|
|
02.12.2012 23:15 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527460
|
|
frmax
|
Město: Příbram, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Já leju do nádre buď Vervu a nebo od omv ten max něco u několikátou nádr a mám zato, e je to znát o dost víc na startu oproti normální naftě. Líp to chytne a neklepe to tolik. Jen ne Shell, na to to jezdit moc nechce
Já leju do nádre buď Vervu a nebo od omv ten max něco u několikátou nádr a mám zato, e je to znát o dost víc na startu oproti normální naftě. Líp to chytne a neklepe to tolik. Jen ne Shell, na to to jezdit moc nechce
|
|
03.12.2012 10:06 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527486
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
zajímavé je, jak zásadní je pro mé auto kondice aku. Přez to, e pocitově startér točí skoro stejně a kontrlka havení za stejných podmínek svítítaké stejnou dobu, tak s novým aku to chytá i za -8 naprosto stejně, jako v letním pařákul. se starou baterkou (3 roky stará Varta) byly minulou zimu u celkem problémy. Motor se musel točit tak na 3-5 převaelní, ne ne zcela ochotně naskočil... Btw - po frace s Vartou (po 3 letech by jakoe kvalitní baterka jetě neměla být v hovnech) jsem částečně na doporučení, částečně na základě výsledků měření v testech pořídil totok. EXIDE Excell 74Ah, 12V, EB740. Od tý doby auto vrtí vocasem ledva votevřu dveře od baráku. slovy TV reportéra Novy -je to dechberoucí rozdíl... Nakonec - je to vidět i na palubním npětí, kdy se hodnota drí mezi 14,2 - 14,5. při strartování klesne na 11,5, co je vynikají hodnota.
zajímavé je, jak zásadní je pro mé auto kondice aku. Přez to, e pocitově startér točí skoro stejně a kontrlka havení za stejných podmínek svítítaké stejnou dobu, tak s novým aku to chytá i za -8 naprosto stejně, jako v letním pařákul. se starou baterkou (3 roky stará Varta) byly minulou zimu u celkem problémy. Motor se musel točit tak na 3-5 převaelní, ne ne zcela ochotně naskočil... Btw - po frace s Vartou (po 3 letech by jakoe kvalitní baterka jetě neměla být v hovnech) jsem částečně na doporučení, částečně na základě výsledků měření v testech pořídil totok. EXIDE Excell 74Ah, 12V, EB740. Od tý doby auto vrtí vocasem ledva votevřu dveře od baráku. slovy TV reportéra Novy -je to dechberoucí rozdíl... Nakonec - je to vidět i na palubním npětí, kdy se hodnota drí mezi 14,2 - 14,5. při strartování klesne na 11,5, co je vynikají hodnota.
|
|
03.12.2012 15:36 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527613
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Já dnes aku taky vyměnil za Vartu Blue Dynamic 74Ah, po 4,5 roku staré Perion, o které nemám moc informací, jaká je to kvalita, tak samozřejmě rozdíl výraznej, uvidíme, jak dlouho teda vydrí, kdy Roozena píe, e za 3,5 roku pryč. Ale Koupil jsem ji za 2000, starou prodal za 200, take za 1800 se to dá
Jinak, co se týče té nafty, vervu v zimě moc nedoporučujou. Obecně více aditivované nafty s vyím cetanovým číslem mají horí vlastnosti, kdy mrzne. Mnohem líp je na tom v zimě normální Top Q od benziny a parádně mi to startovalo na Maxmotion od OMW, ale na Arktickou (označená vločkou, e do -32), na druhou stranu tady na ty arktický nafty to trochu hůř jede, víc to chlastá a je to hlučnějí (jsou míň aditivovaný s niím cetanovým číslem) , ale zase nastartuje člověk vdycky Take je potřeba si vybrat
Já dnes aku taky vyměnil za Vartu Blue Dynamic 74Ah, po 4,5 roku staré Perion, o které nemám moc informací, jaká je to kvalita, tak samozřejmě rozdíl výraznej, uvidíme, jak dlouho teda vydrí, kdy Roozena píe, e za 3,5 roku pryč. Ale Koupil jsem ji za 2000, starou prodal za 200, take za 1800 se to dá:palec
Jinak, co se týče té nafty, vervu v zimě moc nedoporučujou. Obecně více aditivované nafty s vyím cetanovým číslem mají horí vlastnosti, kdy mrzne. Mnohem líp je na tom v zimě normální Top Q od benziny a parádně mi to startovalo na Maxmotion od OMW, ale na Arktickou (označená vločkou, e do -32), na druhou stranu tady na ty arktický nafty to trochu hůř jede, víc to chlastá a je to hlučnějí (jsou míň aditivovaný s niím cetanovým číslem) , ale zase nastartuje člověk vdycky :-) Take je potřeba si vybrat
|
|
03.12.2012 17:21 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
2527644
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Viděl bych to na arktickou + VIF.
Viděl bych to na arktickou + VIF. ;-)
|
|
| |
|
|