| | |
25.01.2012 13:27 -
katalyzator C5 I 3.0 V6
|
2443934
|
|
MartinP.
|
|
|
nevite nekdo,kde se daji sehnat origo, nebo radeji univerzalni katalyzatory na tento motor?
nevite nekdo,kde se daji sehnat origo, nebo radeji univerzalni katalyzatory na tento motor?
|
|
25.01.2012 13:53 -
Re: katalyzator C5 I 3.0 V6
|
2443937
|
|
Darja
|
|
|
Originál v citroenu, kde jinde asi!!!!
Univerzál bude těce bastlit, protoe oba originály jsou krátký, jak jsou ohnutý kolem motoru. Jinak univerzály má třeba www.aci.cz
Originál v citroenu, kde jinde asi!!!!
Univerzál bude těce bastlit, protoe oba originály jsou krátký, jak jsou ohnutý kolem motoru. Jinak univerzály má třeba www.aci.cz
|
|
25.01.2012 14:08 -
Re: katalyzator C5 I 3.0 V6
|
2443941
|
|
MartinP.
|
|
|
to vim ze v citroenu,jen se ptam jestli stim nema nekdo zkusenost jestli je nekdo uz nemenil
zajimala by me cena,a jake univerzaly tam muzu dat
to vim ze v citroenu,jen se ptam jestli stim nema nekdo zkusenost jestli je nekdo uz nemenil
zajimala by me cena,a jake univerzaly tam muzu dat
|
|
25.01.2012 15:45 -
Re: katalyzator C5 I 3.0 V6
|
2443948
|
|
Darja
|
|
|
MartinP. napsal(a): zajimala by me cena,a jake univerzaly tam muzu dat
Tak cenu originálů ti řeknou ZAS v citroenu.
Univerzál ti nikdo přesně neřekne, protoe neznám nikoho, kdo by je musel měnit. Já jsem od univerzálů upustila, kdy jsme s klukama na dílně pekulovali, jak je tam narvat. Málo místa, moc crcání, lepí koupit nějakej zachovalej, co má najeto 100tis a dalích 100 na něm pojezdí.
Viděl si to vůbec zespodu???
Tady je obrázek, v příloze... číslo 11 a 13 jsou katalyzátory. Není tam moc místa pro bastlení.. tady má odkaz na univerzální katalyzátory s rozměry od www.aci.cz .link.
Neříkám, e to v zásadě nejde, ale bude to trochu hraní a sraní s tím... a účinnost nemusí být jako u originálu a auto můe vyhazovat antipolution faulty...
Tak cenu originálů ti řeknou ZAS v citroenu.
Univerzál ti nikdo přesně neřekne, protoe neznám nikoho, kdo by je musel měnit. Já jsem od univerzálů upustila, kdy jsme s klukama na dílně pekulovali, jak je tam narvat. Málo místa, moc crcání, lepí koupit nějakej zachovalej, co má najeto 100tis a dalích 100 na něm pojezdí.
Viděl si to vůbec zespodu??? :(
Tady je obrázek, v příloze... číslo 11 a 13 jsou katalyzátory. Není tam moc místa pro bastlení.. tady má odkaz na univerzální katalyzátory s rozměry od www.aci.cz http://www.aci.cz/univerzalni-dily-univerzalni-dily-vyfuku-katalyzatory-pro-benzinove-motory-keramicka-vlozka_c8784730.html
Neříkám, e to v zásadě nejde, ale bude to trochu hraní a sraní s tím... a účinnost nemusí být jako u originálu a auto můe vyhazovat antipolution faulty...
Přílohy: 1830a500.jpg ( 73753b ) - Katalyzátory V6 |
|
26.01.2012 12:35 -
Re: katalyzator C5 I 3.0 V6
|
2444373
|
|
MartinP.
|
|
|
ano videl,vim ze je tam spatny pristum halvne na ten zadni,ale vsechno se da udelat,na diagnostice mi to pise zavadu obou katalyzatoru,protoze predchozi majitel nevimenil vcas civky,tak se do nich dostal benzin,ono je to hlidane,ale striky se nevypnou hned az po chvili
origo cely vyfuk v citroenu je za 94 000Kc
ano videl,vim ze je tam spatny pristum halvne na ten zadni,ale vsechno se da udelat,na diagnostice mi to pise zavadu obou katalyzatoru,protoze predchozi majitel nevimenil vcas civky,tak se do nich dostal benzin,ono je to hlidane,ale striky se nevypnou hned az po chvili
origo cely vyfuk v citroenu je za 94 000Kc
|
|
26.01.2012 12:55 -
Re: katalyzator C5 I 3.0 V6
|
2444377
|
|
tief
|
|
|
Udelat se da vse ale jestli se trefis do ucinnosti tak aby to ecu vyhodnotila spravne to je loterie. Kataky chcipli od stari - to s tou civkou je nezmysl, kdo ti to rekl ?
Udelat se da vse ale jestli se trefis do ucinnosti tak aby to ecu vyhodnotila spravne to je loterie. Kataky chcipli od stari - to s tou civkou je nezmysl, kdo ti to rekl ? :-O
|
|
26.01.2012 13:04 -
Re: katalyzator C5 I 3.0 V6
|
2444382
|
|
MartinP.
|
|
|
to je mozne,ale maji na to velky vliv,kamarad
mechanik,
to je mozne,ale maji na to velky vliv,kamarad
mechanik,
|
|
26.01.2012 13:21 -
Re: katalyzator C5 I 3.0 V6
|
2444389
|
|
tief
|
|
|
Asi moc nezna C5 V6 ... ta si hodne presne hlida spalovani, vadna svicka, horsi spalovaci cyklus, komprese nebo vadna civka okamzite utne palivo a motor bezi na 5 a v horsim pripade jenom a 3 valce. A par kapek nespaleneho paliva kataku nic neudela ... Tohle je proste stari a najete km ...
Asi moc nezna C5 V6 ... ta si hodne presne hlida spalovani, vadna svicka, horsi spalovaci cyklus, komprese nebo vadna civka okamzite utne palivo a motor bezi na 5 a v horsim pripade jenom a 3 valce. A par kapek nespaleneho paliva kataku nic neudela ... Tohle je proste stari a najete km ...
|
|
26.01.2012 17:19 -
Re: katalyzator C5 I 3.0 V6
|
2444450
|
|
Darja
|
|
|
MartinP. napsal(a): to je mozne,ale maji na to velky vliv,kamarad
mechanik,
No, za katíky dá asi 32 v citroenu... přední zadní, těnění jsou pak korunový poloky. Celej vejfuk neměň, ne?
Hele, kdy je tak dobrej, a to udělá dle vlastního uváení a znalostí. Já jsem ti psala, e to nemusí fungovat tak jak má. Nezapomínej, e má lambádu před a za katíkem a hlídaj si to vzájemně. Jakmile nebude katík účinkovat, jak auto přepokládá, bude antipolution faulty.
Má to prostě starý a má najeto přes 200tis. Buď vrakáč a nebo risk s neoriginálem. Vechny nás to s V6 jednou čeká.
No, za katíky dá asi 32 v citroenu... přední zadní, těnění jsou pak korunový poloky. Celej vejfuk neměň, ne?
Hele, kdy je tak dobrej, a to udělá dle vlastního uváení a znalostí. Já jsem ti psala, e to nemusí fungovat tak jak má. Nezapomínej, e má lambádu před a za katíkem a hlídaj si to vzájemně. Jakmile nebude katík účinkovat, jak auto přepokládá, bude antipolution faulty.
Má to prostě starý a má najeto přes 200tis. Buď vrakáč a nebo risk s neoriginálem. Vechny nás to s V6 jednou čeká.
|
|
27.01.2012 14:40 -
Re: katalyzator C5 I 3.0 V6
|
2444803
|
|
MartinP.
|
|
|
cely vyfuk ne,to jen pro informaci pokud sezenu tak bych dal z vrakacu,univerzalem se me srat nechce,jeste uvidim
cely vyfuk ne,to jen pro informaci pokud sezenu tak bych dal z vrakacu,univerzalem se me srat nechce,jeste uvidim
|
|
27.01.2012 15:33 -
Re: katalyzator C5 I 3.0 V6
|
2444817
|
|
tief
|
|
|
Jeste je moznost tzv kurvitko - tzn elektroniku co bude simulovat idealni prubeh druhe lambdy
Jeste je moznost tzv kurvitko - tzn elektroniku co bude simulovat idealni prubeh druhe lambdy :)
|
|
27.01.2012 16:38 -
Re: katalyzator C5 I 3.0 V6
|
2444822
|
|
Mistrtwist
|
Město: Prágl, Auto: | Počet příspěvků: 41 |
|
|
Jeste me tak napada, jestli na diagnostice byla chyba katu trvala, nebo jen docasna... Me vypsal chybu katu i benzin horsi kvality... a to nekolikrat posobe... Jak psal Tief, vadna civka, nebo svicka utne palivo hned. Toto se mi stalo prvni pulrok co jsem V6 mel a nouzove jsem ujel 200km byla nedele a ja proste dojet musel... potom se to na katu jakkoli neprojevilo, ze by v nem byl benzin. Doporuceny postup jak vysistit vyfukovy potruby bylo natankovat jednu plnou nadrz poradnyho benzinu nejlepe v Nemecku Shell V-power, nebo neco co ma vice oktanu a nejaka ty primesy a jit to poradne za tepla protahnout po dalnici... Kdyz jsem prijel a druhy den nastartoval, bylo jasne poznat, ze to "líp voní"
Jeste me tak napada, jestli na diagnostice byla chyba katu trvala, nebo jen docasna... Me vypsal chybu katu i benzin horsi kvality... a to nekolikrat posobe... Jak psal Tief, vadna civka, nebo svicka utne palivo hned. Toto se mi stalo prvni pulrok co jsem V6 mel a nouzove jsem ujel 200km byla nedele a ja proste dojet musel... potom se to na katu jakkoli neprojevilo, ze by v nem byl benzin. Doporuceny postup jak vysistit vyfukovy potruby bylo natankovat jednu plnou nadrz poradnyho benzinu nejlepe v Nemecku Shell V-power, nebo neco co ma vice oktanu a nejaka ty primesy a jit to poradne za tepla protahnout po dalnici... Kdyz jsem prijel a druhy den nastartoval, bylo jasne poznat, ze to "líp voní" :-d
|
|
06.02.2012 15:50 -
Re: katalyzator C5 I 3.0 V6
|
2448271
|
|
MartinP.
|
|
|
nasel jsem katy na ebay.cz,z velky britanie za jeden chteji 5000kc,ale nemaji psany postovne,za tu cenu si myslim ze to neni spatne
nasel jsem katy na ebay.cz,z velky britanie za jeden chteji 5000kc,ale nemaji psany postovne,za tu cenu si myslim ze to neni spatne
|
|
06.02.2012 16:11 -
Re: katalyzator C5 I 3.0 V6
|
2448286
|
|
jumep
|
|
|
ked zistis postovne, prejde ta smiech ...
ked zistis postovne, prejde ta smiech ...
|
|
10.02.2012 19:12 -
Re: katalyzator C5 I 3.0 V6
|
2449647
|
|
MartinP.
|
|
|
katalyzatory oba jsou v okautodily.cz
katalyzatory oba jsou v okautodily.cz
|
|
20.05.2015 21:39 -
Re: katalyzator C5 I 3.0 V6
|
2823679
|
|
MartinP.
|
|
|
nove katy na V6?
nove katy na V6?
|
|
22.05.2015 09:26 -
Re: katalyzator C5 I 3.0 V6
|
2824209
|
|
Devilian
|
|
|
Mam sice 2.0i, ale ja mam taktiez problem s katalyzatorom. Tak som to zacal riesit. Na original ale peniaze zatial urcite nedam, najme ked moj motor zerie dalej 1 liter oleja na 2000 km, ale antipolution faulty ma aj tak hneva. A tak som nasiel toto: .link.
Kupil som si to aj na zaklade toho, ze napr. subaru to davalo do aut aj v autorizovanom servise (mam tam kamarata), pretoze auta, co na zapade funguju bez problemov, zrazu u nas hadzali chybu podobnu antipolution faulty. A to kvoli tomu bordelu, co lejeme do nadrze. Preto subaru po mnohych problemoch s reklamaciami zacalo montovat tuto zaslepku. Funguje to velmi jednoducho, vlozi sa to medzi vyfuk a druhu lambdu, ktora od tohto momentu je mimo vyfuk a tak stale meria cisty vzduch, a to je velky rozdiel oproti vstupu, takze antipolutionfaulty by mal zhasnut.
Zial, ked som to chcel namontovat, tak pri pokuse druhu lambdu odkrutit som vytrhol lambdu aj s odhrdzavenym zavitom. A tak to v servise len odspodu zavarili, lebo ak by to chceli zavarit cele, museli by prerezat vyfuk. Takze zhora je diera-ide tam vzduch-antipolution faulty zmizlo
Ozaj, ak je to tam podobne ako na 2.0i, tak tam nie je miesto na takuto rovnu rurku, lebo ked ju nasrobujete, nevojde tam do toho priestoru lambda. Preto radsej hladajte podobny diel ale s kolenom na 90 stupnov, ten by mal vojst bez problemov. A pred demontazou si pozrite, ci ten zavit este drzi na vyfuku Na mojom bol evidentne navareny dodatocne a nie velmi dobre.
Mam sice 2.0i, ale ja mam taktiez problem s katalyzatorom. Tak som to zacal riesit. Na original ale peniaze zatial urcite nedam, najme ked moj motor zerie dalej 1 liter oleja na 2000 km, ale antipolution faulty ma aj tak hneva. A tak som nasiel toto: http://allegro.pl/emulator-drugiej-sondy-lambda-prosty-m18x1-5-ocynk-i5166100522.html
Kupil som si to aj na zaklade toho, ze napr. subaru to davalo do aut aj v autorizovanom servise (mam tam kamarata), pretoze auta, co na zapade funguju bez problemov, zrazu u nas hadzali chybu podobnu antipolution faulty. A to kvoli tomu bordelu, co lejeme do nadrze. Preto subaru po mnohych problemoch s reklamaciami zacalo montovat tuto zaslepku. Funguje to velmi jednoducho, vlozi sa to medzi vyfuk a druhu lambdu, ktora od tohto momentu je mimo vyfuk a tak stale meria cisty vzduch, a to je velky rozdiel oproti vstupu, takze antipolutionfaulty by mal zhasnut.
Zial, ked som to chcel namontovat, tak pri pokuse druhu lambdu odkrutit som vytrhol lambdu aj s odhrdzavenym zavitom. A tak to v servise len odspodu zavarili, lebo ak by to chceli zavarit cele, museli by prerezat vyfuk. Takze zhora je diera-ide tam vzduch-antipolution faulty zmizlo :)
Ozaj, ak je to tam podobne ako na 2.0i, tak tam nie je miesto na takuto rovnu rurku, lebo ked ju nasrobujete, nevojde tam do toho priestoru lambda. Preto radsej hladajte podobny diel ale s kolenom na 90 stupnov, ten by mal vojst bez problemov. A pred demontazou si pozrite, ci ten zavit este drzi na vyfuku :) Na mojom bol evidentne navareny dodatocne a nie velmi dobre.
|
|
| |
|
|