Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problematika a funkce EGR
|< < 1 ... 6 7 8 9 10 > >|
29.01.2017 00:40 - Re: Problematika a funkce EGR 3033186
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Jedna paní povídala ... a ty to po ní opakuješ.
Kolik už jsi viděl těch zanešených motorů?
Jak jsi změřil množství vyprodukovaných exhalací při výrobě EGR a při provozu auta s EGR a bez EGR?
Nepracuješ v redakci NOVINKY.CZ?
Tohle všechno jsou stejně hloupý otázky, jako ta tvoje o zaslepení EGR. Záleží jen na úhlu pohledu.


Na jednu stranu má pravdu - v zasírání motoru (sání sazema) a s výkonem motoru no každá ekologická blbost má své pro a proti ale holt to tak musí být. Vem to logicky - ty pošleš do mastného sání kouř-saze co se stane když toto příjde do styku s naolejovaným sáním ? a motoru ubereš kyslík - no ale druhá věc jsou emise. ty černé sra..y v sání to je olej ze sazema.

29.01.2017 01:10 - Re: Problematika a funkce EGR 3033188
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
prijde ti vydrz cca 100 000Km mala vydrz ?
prijde ti cena cca 5000 Czk kupa penez ???


Ano príde. Podporova dákeho kreténa, ktorý si odsere svoju robotu a vymyslí hentakú zhovadilos a ja mám za to akože plati hej? To tie prachy dám radšej dieau.... Ja si tak odviez robotu tak ma vyhodia..
Iný kraj iný mrav.. A to nieje len o EGR ale o cielavedomom braní penazí. Proste idú proti tým, ktorí si kúpili ten ich šmejd a tak aj dopadnú. Tak im treba. A o tom je dnešný svet. Pozera sa pár rokov do predu a po nás potopa... Nie nadarmo.. Kde sa ford prašivý dostal, to aj skrachovalo.. Sorry ale som na to už alergický..

29.01.2017 09:01 - Re: Problematika a funkce EGR 3033219
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DegA napsal(a):
Jednoduché je to úplná blbos ktorá zanasa motor a pri jeho výrobe sa minie viac exhalatov ako ušetrí nehovoriac o tom že auto má potom väčšiu spotrebu.

mel by ses mene divat na TV a cist bulvarni tisk, ale vice pouzivat vlastni rozum a usudek nebo si vyhledat informace ktere jsou opravdu relevantni

29.01.2017 09:10 - Re: Problematika a funkce EGR 3033220
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zhrado napsal(a):
Ano príde. Podporova dákeho kreténa, ktorý si odsere svoju robotu a vymyslí hentakú zhovadilos a ja mám za to akože plati hej? To tie prachy dám radšej dieau.... Ja si tak odviez robotu tak ma vyhodia..
Iný kraj iný mrav.. A to nieje len o EGR ale o cielavedomom braní penazí. Proste idú proti tým, ktorí si kúpili ten ich šmejd a tak aj dopadnú. Tak im treba. A o tom je dnešný svet. Pozera sa pár rokov do predu a po nás potopa... Nie nadarmo.. Kde sa ford prašivý dostal, to aj skrachovalo.. Sorry ale som na to už alergický..

ve tvem pripade bych ti poradil prodej auto,na kterem je spoustu prace kterou nejaky kreten odsral..kup si slapaci,udelas neco pro sve zdravi a udelas sluzbu i jinym ,mimo jine i tim,nebudes jeste vetsi kreten nez ten pred tebou a nebudes vymyslet jak kurvit motor a auto,nebudes vyrabet dymovnici, protoze na udrzbu je to drahe.... jine si nekupuj,protoze kretenu je hodne..

29.01.2017 09:26 - Re: Problematika a funkce EGR 3033224
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ja si myslím, že si pochopil ako som to myslel. Sú veci ktoré sú poddimenzovane a vydržia málo a stoja pritom kopu peňazí. A to ma hnevá. Vidíš sám, že iný výrobca to vie vymyslie tak, že je to ok. Tí, čo sa v autách vrtaju každý deň to vidia najlepšie ako kto tie autá vyrába. Neviem či by si takto reagoval aj na zákazníka, ktorému dáky egr odstavil nepredvídatežne auto v noci na diažnici s demi napr... Ale skúsim mu nabudúce poveda nech si kúpi slapacie ...

29.01.2017 09:32 - Re: Problematika a funkce EGR 3033226
Luki_C5
Město: Holešov, Auto: C6 2.7 HDI ExclusivePočet příspěvků: 971

VIP Poslat soukromou zprávu
😂 Nejlepsi bude 🚴 Sice budes pomalej jako 🐢 ale nebudes vyhazovat 💶 do 🗑 !!!

29.01.2017 10:38 - Re: Problematika a funkce EGR 3033236
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No mne by zajímalo které auto-motor je bezporuchovej třeba trista km ,u kterého ty motory najednou to co citroenacky (hlavně v dnešní době ) můj názor je ze citroen má hodně dobre motory a ty co se sebou jsou většinou ,,ve spolupráci " s jinými automobilkami a jak se říkalo dělat na citroenech je hrozny ??? Zkus něco dělat třeba na alfach ( a co vydrží jejich motory),zkus na koncernu vyndat FAP a renovovat , nebo bmv , volvo atd...

29.01.2017 12:43 - Re: Problematika a funkce EGR 3033306
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Na jednu stranu má pravdu - v zasírání motoru (sání sazema)...

Taky jsem byl přesvědčenej, že se to musí někde projevit, když do sání pustíš saze. Ale už si to nemyslím. Teda nemyslím si, že by se to zasíralo až tak moc. Když jsme u Petra měnili žhavky, tak jsem se těšil, jak si ucpaný sání vyblýskám a ono nebylo co. Jen tenký okraj na vstupu do sání měl trošku kaše a zbytek se dal spláchnout jedním stříknutím čističe. A stejně čistý jsem měl i komín od EGR. Vzhledem k mému stylu ježdění v docela nízkých otáčkách po okreskách jsem čekal něco jako komín, který neviděl kominíka deset let. Tohle vypadalo spíš jako rok starý komín od plynovýho kotle. Ten motor má natočeno 166k km a spolykal za posledních 100k km asi 7000L nafty. Takže jestli mi EGR funguje a něco pouští zpět do sání, tak to do válců proletí, nikde se to neusadí a krásně to shoří. Uvidíme, jak bude to sání vypadat, až budu měnit žhavky podruhý. Jestli teda ještě budu dejchat.

29.01.2017 13:48 - Re: Problematika a funkce EGR 3033348
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Taky jsem byl přesvědčenej, že se to musí někde projevit, když do sání pustíš saze. Ale už si to nemyslím. Teda nemyslím si, že by se to zasíralo až tak moc. Když jsme u Petra měnili žhavky, tak jsem se těšil, jak si ucpaný sání vyblýskám a ono nebylo co. Jen tenký okraj na vstupu do sání měl trošku kaše a zbytek se dal spláchnout jedním stříknutím čističe. A stejně čistý jsem měl i komín od EGR. Vzhledem k mému stylu ježdění v docela nízkých otáčkách po okreskách jsem čekal něco jako komín, který neviděl kominíka deset let. Tohle vypadalo spíš jako rok starý komín od plynovýho kotle. Ten motor má natočeno 166k km a spolykal za posledních 100k km asi 7000L nafty. Takže jestli mi EGR funguje a něco pouští zpět do sání, tak to do válců proletí, nikde se to neusadí a krásně to shoří. Uvidíme, jak bude to sání vypadat, až budu měnit žhavky podruhý. Jestli teda ještě budu dejchat.


mᚠbiturbo a né starou 98Kw nebo 1.6HDI a v dost případech i RHR (hlavně kanálů v hlavě a potrubí)- a dost záleží na stavu motoru,vstřiků.A trubka od EGR nebývá moc zas..ná ale sání a jen konec trubky od EGRu tak 5cm

29.01.2017 22:29 - Re: Problematika a funkce EGR 3033595
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no a jsme zase na zacatku..neni to az tak o EGRu ale celkovem stavu a zachazeni

25.09.2017 15:32 - Re: EGR ventil - kde koupit? 3097432
scratcher
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 130
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak mám dotaz ohledně EGR. Běžně se mi už nějakou děje to, že když dám klíček do zapalování (jen první poloha) tak pod kapotou začne bzučení jako od cívky a zjistil jsem že to jde od EGRu (když odpojím konektor tak to přestane). Ale včera sem dojel domů, auto zamknu a zaslechl jsem bzučení (zjistil jsem že to jde od EGRu), ale bzučelo to ještě i víc jak 30-60min po tom co je auto zamčený. Nikdy předtím sem si toho nevšimnul, ale faktem je že musím koupit novou baterii, že by to mohlo být i tím? A ten EGR už asi umírá, nebo je to bzučení normální stav (žádnou chybu to zatím neháže a auto se chová normálně)? díky

25.09.2017 16:49 - Re: EGR ventil - kde koupit? 3097452
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
teraz ma trocha zaraza prvni poloha
C5 2 ma len jednu polohu kluca

"piskanie" / bzucanie krokoveho motora ktory tam je, je uplne normalne (pri nastartovanom motore to akurat prehlusi hluk motora)

25.09.2017 20:25 - Re: Problematika a funkce EGR 3097509
scratcher
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 130
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No první polohou myslím že otočím a rozsvítí se přístroje a druhou beru jako že nastartuje.

Tak to je zatím v pohodě, já si říkal že to bude motorek toho egru nebo něco takovýho ale až teď sem si všimnul že bzučel i dobu po zamčení auta, jako by se elektronika neuspala.

25.09.2017 20:51 - Re: Problematika a funkce EGR 3097511
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
poloha je jen jedna resp dve z ceho jedna je APC a druha start
po zamceni to EGR urco nebzucel.protoze jednotka po uzamceni strati napajeni do 3 minut

25.09.2017 21:13 - Re: Problematika a funkce EGR 3097514
scratcher
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 130
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No právě, auto sem zamknul a slyšel jsem bzučení. tak sem odemknul, otevřel kapotu a zamknul a čekal sem a i po tak 30min pořád bzučení, a když sem odpojil konektor egru tak to přestalo. to mi právě bylo divný, když by auto mělo být uspaný. až když sem odpojil a zas připojil baterku tak to přestalo úplně.

26.09.2017 06:13 - Re: Problematika a funkce EGR 3097530
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
scratcher napsal(a):
No právě, auto sem zamknul a slyšel jsem bzučení. tak sem odemknul, otevřel kapotu a zamknul a čekal sem a i po tak 30min pořád bzučení, a když sem odpojil konektor egru tak to přestalo. to mi právě bylo divný, když by auto mělo být uspaný. až když sem odpojil a zas připojil baterku tak to přestalo úplně.


Já bych si typnul některý elektroventil a nebo podtlak v něm.

28.11.2017 17:23 - Re: Problematika a funkce EGR 3113733
h450
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X BreakPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj elektrická zástrčka k egr má u C5 2006 1.6 hdi 5 pinů dvě kostry pak PIN 5 v na ovládání potenciometru.. musím na jednom z pinů dle mého PIN 3 naměřit při zapnutém klíčku 12 voltů?

28.11.2017 18:44 - Re: Problematika a funkce EGR 3113746
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
..tak a ted to zkusime cesky a srozumitelne

28.11.2017 18:58 - Re: Problematika a funkce EGR 3113750
h450
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X BreakPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu
Ok tak po lopatě je na tom konektoru k egru nameritelne plus z klíčku?píšu to z telefonu takže trochu jak analfabet

28.11.2017 19:07 - Re: Problematika a funkce EGR 3113751
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
nevim jestli to prvni bylo pro martany ale po lopate je to lepsi...
z klicku bohuzel zadne napajeni nejde ,ale pokud plusem z klicku myslis "+15" napajeni tak ne ,egr si ridi ECU

|< < 1 ... 6 7 8 9 10 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator