| | |
29.01.2017 00:40 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3033186
|
|
jruze
|
|
|
Mikra napsal(a): Jedna paní povídala ... a ty to po ní opakuje.
Kolik u jsi viděl těch zaneených motorů?
Jak jsi změřil mnoství vyprodukovaných exhalací při výrobě EGR a při provozu auta s EGR a bez EGR?
Nepracuje v redakci NOVINKY.CZ?
Tohle vechno jsou stejně hloupý otázky, jako ta tvoje o zaslepení EGR. Záleí jen na úhlu pohledu.
Na jednu stranu má pravdu - v zasírání motoru (sání sazema) a s výkonem motoru no kadá ekologická blbost má své pro a proti ale holt to tak musí být. Vem to logicky - ty pole do mastného sání kouř-saze co se stane kdy toto příjde do styku s naolejovaným sáním ? a motoru ubere kyslík - no ale druhá věc jsou emise. ty černé sra..y v sání to je olej ze sazema.
Na jednu stranu má pravdu - v zasírání motoru (sání sazema) a s výkonem motoru;-) no kadá ekologická blbost má své pro a proti ale holt to tak musí být. Vem to logicky - ty pole do mastného sání kouř-saze co se stane kdy toto příjde do styku s naolejovaným sáním ? a motoru ubere kyslík - no ale druhá věc jsou emise. :-o ty černé sra..y v sání to je olej ze sazema.
|
|
29.01.2017 01:10 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3033188
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
autodiag napsal(a): prijde ti vydrz cca 100 000Km mala vydrz ?
prijde ti cena cca 5000 Czk kupa penez ???
Ano príde. Podporova dákeho kreténa, ktorý si odsere svoju robotu a vymyslí hentakú zhovadilos a ja mám za to akoe plati hej? To tie prachy dám radej dieau.... Ja si tak odviez robotu tak ma vyhodia..
Iný kraj iný mrav.. A to nieje len o EGR ale o cielavedomom braní penazí. Proste idú proti tým, ktorí si kúpili ten ich mejd a tak aj dopadnú. Tak im treba. A o tom je dnený svet. Pozera sa pár rokov do predu a po nás potopa... Nie nadarmo.. Kde sa ford praivý dostal, to aj skrachovalo.. Sorry ale som na to u alergický..
Ano príde. Podporova dákeho kreténa, ktorý si odsere svoju robotu a vymyslí hentakú zhovadilos a ja mám za to akoe plati hej? To tie prachy dám radej dieau.... Ja si tak odviez robotu tak ma vyhodia..
Iný kraj iný mrav.. A to nieje len o EGR ale o cielavedomom braní penazí. Proste idú proti tým, ktorí si kúpili ten ich mejd a tak aj dopadnú. Tak im treba. A o tom je dnený svet. Pozera sa pár rokov do predu a po nás potopa... Nie nadarmo.. Kde sa ford praivý dostal, to aj skrachovalo.. Sorry ale som na to u alergický..
|
|
29.01.2017 09:10 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3033220
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zhrado napsal(a): Ano príde. Podporova dákeho kreténa, ktorý si odsere svoju robotu a vymyslí hentakú zhovadilos a ja mám za to akoe plati hej? To tie prachy dám radej dieau.... Ja si tak odviez robotu tak ma vyhodia..
Iný kraj iný mrav.. A to nieje len o EGR ale o cielavedomom braní penazí. Proste idú proti tým, ktorí si kúpili ten ich mejd a tak aj dopadnú. Tak im treba. A o tom je dnený svet. Pozera sa pár rokov do predu a po nás potopa... Nie nadarmo.. Kde sa ford praivý dostal, to aj skrachovalo.. Sorry ale som na to u alergický..
ve tvem pripade bych ti poradil prodej auto,na kterem je spoustu prace kterou nejaky kreten odsral..kup si slapaci,udelas neco pro sve zdravi a udelas sluzbu i jinym ,mimo jine i tim,nebudes jeste vetsi kreten nez ten pred tebou a nebudes vymyslet jak kurvit motor a auto,nebudes vyrabet dymovnici, protoze na udrzbu je to drahe.... jine si nekupuj,protoze kretenu je hodne..
ve tvem pripade bych ti poradil prodej auto,na kterem je spoustu prace kterou nejaky kreten odsral..kup si slapaci,udelas neco pro sve zdravi a udelas sluzbu i jinym ,mimo jine i tim,nebudes jeste vetsi kreten nez ten pred tebou a nebudes vymyslet jak kurvit motor a auto,nebudes vyrabet dymovnici, protoze na udrzbu je to drahe.... jine si nekupuj,protoze kretenu je hodne..
|
|
29.01.2017 09:26 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3033224
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Ja si myslím, e si pochopil ako som to myslel. Sú veci ktoré sú poddimenzovane a vydria málo a stoja pritom kopu peňazí. A to ma hnevá. Vidí sám, e iný výrobca to vie vymyslie tak, e je to ok. Tí, čo sa v autách vrtaju kadý deň to vidia najlepie ako kto tie autá vyrába. Neviem či by si takto reagoval aj na zákazníka, ktorému dáky egr odstavil nepredvídatežne auto v noci na diažnici s demi napr... Ale skúsim mu nabudúce poveda nech si kúpi slapacie ...
Ja si myslím, e si pochopil ako som to myslel. Sú veci ktoré sú poddimenzovane a vydria málo a stoja pritom kopu peňazí. A to ma hnevá. Vidí sám, e iný výrobca to vie vymyslie tak, e je to ok. Tí, čo sa v autách vrtaju kadý deň to vidia najlepie ako kto tie autá vyrába. Neviem či by si takto reagoval aj na zákazníka, ktorému dáky egr odstavil nepredvídatežne auto v noci na diažnici s demi napr... Ale skúsim mu nabudúce poveda nech si kúpi slapacie :D ...
|
|
29.01.2017 09:32 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3033226
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
😂 Nejlepsi bude 🚴 Sice budes pomalej jako 🐢 ale nebudes vyhazovat 💶 do 🗑 !!!
😂 Nejlepsi bude 🚴 Sice budes pomalej jako 🐢 ale nebudes vyhazovat 💶 do 🗑 !!!
|
|
29.01.2017 10:38 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3033236
|
|
jruze
|
|
|
No mne by zajímalo které auto-motor je bezporuchovej třeba trista km ,u kterého ty motory najednou to co citroenacky (hlavně v dnení době ) můj názor je ze citroen má hodně dobre motory a ty co se sebou jsou větinou ,,ve spolupráci " s jinými automobilkami a jak se říkalo dělat na citroenech je hrozny ??? Zkus něco dělat třeba na alfach ( a co vydrí jejich motory),zkus na koncernu vyndat FAP a renovovat , nebo bmv , volvo atd...
No mne by zajímalo které auto-motor je bezporuchovej třeba trista km ,u kterého ty motory najednou to co citroenacky (hlavně v dnení době ) můj názor je ze citroen má hodně dobre motory a ty co se sebou jsou větinou ,,ve spolupráci " s jinými automobilkami ;-) a jak se říkalo dělat na citroenech je hrozny ??? Zkus něco dělat třeba na alfach ( a co vydrí jejich motory),zkus na koncernu vyndat FAP a renovovat , nebo bmv , volvo atd...
|
|
29.01.2017 12:43 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3033306
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
jruze napsal(a): Na jednu stranu má pravdu - v zasírání motoru (sání sazema)...
Taky jsem byl přesvědčenej, e se to musí někde projevit, kdy do sání pustí saze. Ale u si to nemyslím. Teda nemyslím si, e by se to zasíralo a tak moc. Kdy jsme u Petra měnili havky, tak jsem se těil, jak si ucpaný sání vyblýskám a ono nebylo co. Jen tenký okraj na vstupu do sání měl troku kae a zbytek se dal spláchnout jedním stříknutím čističe. A stejně čistý jsem měl i komín od EGR. Vzhledem k mému stylu jedění v docela nízkých otáčkách po okreskách jsem čekal něco jako komín, který neviděl kominíka deset let. Tohle vypadalo spí jako rok starý komín od plynovýho kotle. Ten motor má natočeno 166k km a spolykal za posledních 100k km asi 7000L nafty. Take jestli mi EGR funguje a něco poutí zpět do sání, tak to do válců proletí, nikde se to neusadí a krásně to shoří. Uvidíme, jak bude to sání vypadat, a budu měnit havky podruhý. Jestli teda jetě budu dejchat.
Taky jsem byl přesvědčenej, e se to musí někde projevit, kdy do sání pustí saze. Ale u si to nemyslím. Teda nemyslím si, e by se to zasíralo a tak moc. Kdy jsme u Petra měnili havky, tak jsem se těil, jak si ucpaný sání vyblýskám a ono nebylo co. Jen tenký okraj na vstupu do sání měl troku kae a zbytek se dal spláchnout jedním stříknutím čističe. A stejně čistý jsem měl i komín od EGR. Vzhledem k mému stylu jedění v docela nízkých otáčkách po okreskách jsem čekal něco jako komín, který neviděl kominíka deset let. Tohle vypadalo spí jako rok starý komín od plynovýho kotle. Ten motor má natočeno 166k km a spolykal za posledních 100k km asi 7000L nafty. Take jestli mi EGR funguje a něco poutí zpět do sání, tak to do válců proletí, nikde se to neusadí a krásně to shoří. Uvidíme, jak bude to sání vypadat, a budu měnit havky podruhý. Jestli teda jetě budu dejchat. :-))
|
|
29.01.2017 13:48 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3033348
|
|
jruze
|
|
|
Mikra napsal(a): Taky jsem byl přesvědčenej, e se to musí někde projevit, kdy do sání pustí saze. Ale u si to nemyslím. Teda nemyslím si, e by se to zasíralo a tak moc. Kdy jsme u Petra měnili havky, tak jsem se těil, jak si ucpaný sání vyblýskám a ono nebylo co. Jen tenký okraj na vstupu do sání měl troku kae a zbytek se dal spláchnout jedním stříknutím čističe. A stejně čistý jsem měl i komín od EGR. Vzhledem k mému stylu jedění v docela nízkých otáčkách po okreskách jsem čekal něco jako komín, který neviděl kominíka deset let. Tohle vypadalo spí jako rok starý komín od plynovýho kotle. Ten motor má natočeno 166k km a spolykal za posledních 100k km asi 7000L nafty. Take jestli mi EGR funguje a něco poutí zpět do sání, tak to do válců proletí, nikde se to neusadí a krásně to shoří. Uvidíme, jak bude to sání vypadat, a budu měnit havky podruhý. Jestli teda jetě budu dejchat.
má biturbo a né starou 98Kw nebo 1.6HDI a v dost případech i RHR (hlavně kanálů v hlavě a potrubí)- a dost záleí na stavu motoru,vstřiků.A trubka od EGR nebývá moc zas..ná ale sání a jen konec trubky od EGRu tak 5cm
má biturbo a né starou 98Kw nebo 1.6HDI a v dost případech i RHR (hlavně kanálů v hlavě a potrubí)- a dost záleí na stavu motoru,vstřiků.A trubka od EGR nebývá moc zas..ná ale sání a jen konec trubky od EGRu tak 5cm
|
|
29.01.2017 22:29 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3033595
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no a jsme zase na zacatku..neni to az tak o EGRu ale celkovem stavu a zachazeni
no a jsme zase na zacatku..neni to az tak o EGRu ale celkovem stavu a zachazeni ;)
|
|
25.09.2017 15:32 -
Re: EGR ventil - kde koupit?
|
3097432
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Tak mám dotaz ohledně EGR. Běně se mi u nějakou děje to, e kdy dám klíček do zapalování (jen první poloha) tak pod kapotou začne bzučení jako od cívky a zjistil jsem e to jde od EGRu (kdy odpojím konektor tak to přestane). Ale včera sem dojel domů, auto zamknu a zaslechl jsem bzučení (zjistil jsem e to jde od EGRu), ale bzučelo to jetě i víc jak 30-60min po tom co je auto zamčený. Nikdy předtím sem si toho nevimnul, ale faktem je e musím koupit novou baterii, e by to mohlo být i tím? A ten EGR u asi umírá, nebo je to bzučení normální stav (ádnou chybu to zatím neháe a auto se chová normálně)? díky
Tak mám dotaz ohledně EGR. Běně se mi u nějakou děje to, e kdy dám klíček do zapalování (jen první poloha) tak pod kapotou začne bzučení jako od cívky a zjistil jsem e to jde od EGRu (kdy odpojím konektor tak to přestane). Ale včera sem dojel domů, auto zamknu a zaslechl jsem bzučení (zjistil jsem e to jde od EGRu), ale bzučelo to jetě i víc jak 30-60min po tom co je auto zamčený. Nikdy předtím sem si toho nevimnul, ale faktem je e musím koupit novou baterii, e by to mohlo být i tím? A ten EGR u asi umírá, nebo je to bzučení normální stav (ádnou chybu to zatím neháe a auto se chová normálně)? díky
|
|
25.09.2017 16:49 -
Re: EGR ventil - kde koupit?
|
3097452
|
|
jumep
|
|
|
teraz ma trocha zaraza prvni poloha
C5 2 ma len jednu polohu kluca
"piskanie" / bzucanie krokoveho motora ktory tam je, je uplne normalne (pri nastartovanom motore to akurat prehlusi hluk motora)
teraz ma trocha zaraza prvni poloha
C5 2 ma len jednu polohu kluca
"piskanie" / bzucanie krokoveho motora ktory tam je, je uplne normalne (pri nastartovanom motore to akurat prehlusi hluk motora)
|
|
25.09.2017 20:25 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3097509
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
No první polohou myslím e otočím a rozsvítí se přístroje a druhou beru jako e nastartuje.
Tak to je zatím v pohodě, já si říkal e to bude motorek toho egru nebo něco takovýho ale a teď sem si vimnul e bzučel i dobu po zamčení auta, jako by se elektronika neuspala.
No první polohou myslím e otočím a rozsvítí se přístroje a druhou beru jako e nastartuje.
Tak to je zatím v pohodě, já si říkal e to bude motorek toho egru nebo něco takovýho ale a teď sem si vimnul e bzučel i dobu po zamčení auta, jako by se elektronika neuspala.
|
|
25.09.2017 20:51 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3097511
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
poloha je jen jedna resp dve z ceho jedna je APC a druha start
po zamceni to EGR urco nebzucel.protoze jednotka po uzamceni strati napajeni do 3 minut
poloha je jen jedna resp dve z ceho jedna je APC a druha start
po zamceni to EGR urco nebzucel.protoze jednotka po uzamceni strati napajeni do 3 minut
|
|
25.09.2017 21:13 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3097514
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
No právě, auto sem zamknul a slyel jsem bzučení. tak sem odemknul, otevřel kapotu a zamknul a čekal sem a i po tak 30min pořád bzučení, a kdy sem odpojil konektor egru tak to přestalo. to mi právě bylo divný, kdy by auto mělo být uspaný. a kdy sem odpojil a zas připojil baterku tak to přestalo úplně.
No právě, auto sem zamknul a slyel jsem bzučení. tak sem odemknul, otevřel kapotu a zamknul a čekal sem a i po tak 30min pořád bzučení, a kdy sem odpojil konektor egru tak to přestalo. to mi právě bylo divný, kdy by auto mělo být uspaný. a kdy sem odpojil a zas připojil baterku tak to přestalo úplně.
|
|
28.11.2017 17:23 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3113733
|
|
h450
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Ahoj elektrická zástrčka k egr má u C5 2006 1.6 hdi 5 pinů dvě kostry pak PIN 5 v na ovládání potenciometru.. musím na jednom z pinů dle mého PIN 3 naměřit při zapnutém klíčku 12 voltů?
Ahoj elektrická zástrčka k egr má u C5 2006 1.6 hdi 5 pinů dvě kostry pak PIN 5 v na ovládání potenciometru.. musím na jednom z pinů dle mého PIN 3 naměřit při zapnutém klíčku 12 voltů?
|
|
28.11.2017 18:44 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3113746
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..tak a ted to zkusime cesky a srozumitelne
..tak a ted to zkusime cesky a srozumitelne
|
|
28.11.2017 18:58 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3113750
|
|
h450
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Ok tak po lopatě je na tom konektoru k egru nameritelne plus z klíčku?píu to z telefonu take trochu jak analfabet
Ok tak po lopatě je na tom konektoru k egru nameritelne plus z klíčku?píu to z telefonu take trochu jak analfabet
|
|
28.11.2017 19:07 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3113751
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nevim jestli to prvni bylo pro martany ale po lopate je to lepsi...
z klicku bohuzel zadne napajeni nejde ,ale pokud plusem z klicku myslis "+15" napajeni tak ne ,egr si ridi ECU
nevim jestli to prvni bylo pro martany ale po lopate je to lepsi...
z klicku bohuzel zadne napajeni nejde ,ale pokud plusem z klicku myslis "+15" napajeni tak ne ,egr si ridi ECU
|
|
| |
|
|