| | |
02.06.2016 07:05 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2957377
|
|
muppet
|
Město: Krnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 58 |
|
|
first napsal(a): Hoi vi mě děsíte. Kupoval jsem to přes jeden e-schop. (Egr) Napsali mi, e mám poslat vin auta aby to byl ten přesný egr. U to váně vypadá, e je to někde jinde ta chyba, chova se to plus mínus jak ten starý egr. Myslíte, e by ta aktualizace softwaru pomohla. ? To udělají jen v Citroenu, nebo to zvládne i někdo tady? Díky.
jruze ti to psal, spoj se s Autodiagem, má to kousek
jruze ti to psal, spoj se s Autodiagem, má to kousek :palec
|
|
02.06.2016 07:35 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2957391
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Zdravim,
je EGR od Delphi kvalitne spolehlivy?Nekdo rika,ze moc nevydrzi,ze je to Cina.Dostal jsem ho jako original na C5 III,RHF8.Jake mate zkusenosti?
Zdravim,
je EGR od Delphi kvalitne spolehlivy?Nekdo rika,ze moc nevydrzi,ze je to Cina.Dostal jsem ho jako original na C5 III,RHF8.Jake mate zkusenosti?
|
|
02.06.2016 10:23 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2957440
|
|
jumep
|
|
|
predava to citroen ako originalny diel, tie nove nemavaju problem, takze by som sa toho nebal
predava to citroen ako originalny diel, tie nove nemavaju problem, takze by som sa toho nebal
|
|
02.06.2016 15:19 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2957555
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Dik za odpoved,ale ja to dostal tady:.link.
Myslis,ze je to dobre a stejna kvalita jak u Citroen?Nebo se mam poohlednout po necem jinem(.link.
Jaky je tvuj nazor na jine firmy?Dik.
Dik za odpoved,ale ja to dostal tady:http://www.mister-auto.at/de/agr-ventil/citroen-c5-rd-2-0-hdi-140ps_v31997_g1145.html
Myslis,ze je to dobre a stejna kvalita jak u Citroen?Nebo se mam poohlednout po necem jinem(http://www.daparto.de/AGR-Ventil/Citroen-C5-Break-TD/2-2356-755?kbaTypeId=24805)
Jaky je tvuj nazor na jine firmy?Dik.
|
|
02.06.2016 23:38 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2957763
|
|
first
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Tak jsem s toho v pasti. Dnes po cestě z práce se to chovalo úplně ukázkově a ádný cuknutí, zkouel sem to několikrát pomalinku rozjídět a pohoda, ani cuknutí. e by se to nějak samo nastavilo? kadopádně uvidím zítra jak budu od rána jezdit tak večer dám vědět co a jak. Zatím díky za rady.
Tak jsem s toho v pasti.:nevim Dnes po cestě z práce se to chovalo úplně ukázkově a ádný cuknutí, zkouel sem to několikrát pomalinku rozjídět a pohoda, ani cuknutí. e by se to nějak samo nastavilo?:nevim kadopádně uvidím zítra jak budu od rána jezdit tak večer dám vědět co a jak. Zatím díky za rady.
|
|
03.06.2016 22:53 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2958029
|
|
first
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Tak jsem dnes s kamarádem vymazal obvyklé chyby s paměti a jeli jsme to hned projet, zda tam naskáčou zpět a nic s toho se nekonalo, asi po nějaké době si auto ten nový EGR nastavilo samo a naučilo se s ním ít. Doufám,e to nebude jen dočasné. Díky moc za rady hoi.
Tak jsem dnes s kamarádem vymazal obvyklé chyby s paměti a jeli jsme to hned projet, zda tam naskáčou zpět a nic s toho se nekonalo, asi po nějaké době si auto ten nový EGR nastavilo samo a naučilo se s ním ít. Doufám,e to nebude jen dočasné. Díky moc za rady hoi. ;-):-d
|
|
27.01.2017 22:45 -
Zaslepenie egr
|
3032869
|
|
DegA
|
Město: TN, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Skúali ste niekto zaslepi EGR ventil na C5 ii 2,0 hdi 100kw motor RHR ?
Dá sa to ? Nebude to robi blbosti ?
Dik za info
Skúali ste niekto zaslepi EGR ventil na C5 ii 2,0 hdi 100kw motor RHR ?
Dá sa to ? Nebude to robi blbosti ?:-d
Dik za info
|
|
28.01.2017 10:39 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3032943
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
DegA napsal(a): Skúali ste niekto zaslepi EGR ventil na C5 ii 2,0 hdi 100kw motor RHR ?
Dá sa to ? Nebude to robi blbosti ?
Dik za info
muzu se zeptat proc to delas ?
muzu se zeptat proc to delas ?
|
|
28.01.2017 13:50 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3032968
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Typl bych ze odesel puvodni EGR a novej je moc drahy. A nebo je to antiekologista a vadi mu ze si nekdo dal praci pri vyvoji normy Euro4
Typl bych ze odesel puvodni EGR a novej je moc drahy. A nebo je to antiekologista a vadi mu ze si nekdo dal praci pri vyvoji normy Euro4
|
|
28.01.2017 14:36 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3032999
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Keď u si dal "takú" prácu s euro 4 mohol to u urobi poriadne. A nie tak, e ten ventil je na hovby a stojí kopu peňazí..
Keď u si dal "takú" prácu s euro 4 mohol to u urobi poriadne. A nie tak, e ten ventil je na hovby a stojí kopu peňazí..
|
|
28.01.2017 17:21 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3033074
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
No třeba pro taxíkáře bude asi 100k km malá výdr, ale zase by mu nemusela připadat částka 5k Kč jako vysoká.
No třeba pro taxíkáře bude asi 100k km malá výdr, ale zase by mu nemusela připadat částka 5k Kč jako vysoká. :-d
|
|
28.01.2017 18:40 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3033097
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Tak přece se na tom nesere jen EGR, ne? 5000,- určitě neni kupa peněz, ale to je egr, fap, aditiva, vstřiky atd a to ty Masaryci lítaj jak holubi..
Tak přece se na tom nesere jen EGR, ne? ;-) 5000,- určitě neni kupa peněz, ale to je egr, fap, aditiva, vstřiky atd a to ty Masaryci lítaj jak holubi.. :-)
|
|
28.01.2017 18:49 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3033104
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
jruze napsal(a): Pět halířů na km - to je fakt raketa ...
Proto píu, e cena je pro taxikáře pakatel, ale ta výdr je relativně nízká. Aby trávil kadých pár měsíců celý den v servisu kvůli výměně EGR, to by se mu asi nelíbilo.
Mě to jednou za deset let připadá jako sluná výdr, ale vypláznou najednou takovej ranec, to se budu hodně kroutit. Jsem známá drgrele a kolenovrt.
Proto píu, e cena je pro taxikáře pakatel, ale ta výdr je relativně nízká. Aby trávil kadých pár měsíců celý den v servisu kvůli výměně EGR, to by se mu asi nelíbilo.
Mě to jednou za deset let připadá jako sluná výdr, ale vypláznou najednou takovej ranec, to se budu hodně kroutit. Jsem známá drgrele a kolenovrt. :-))
|
|
28.01.2017 19:27 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3033122
|
|
jruze
|
|
|
Mikra napsal(a): Proto píu, e cena je pro taxikáře pakatel, ale ta výdr je relativně nízká. Aby trávil kadých pár měsíců celý den v servisu kvůli výměně EGR, to by se mu asi nelíbilo.
Mě to jednou za deset let připadá jako sluná výdr, ale vypláznou najednou takovej ranec, to se budu hodně kroutit. Jsem známá drgrele a kolenovrt.
EGR je zrovna lergrace , horí jsou vstřiky,FAP,elektronika atd..( pro někoho je problém po čtyřech letech dát 2000,- za aku, měnit dle doporučení filtry,koupit slunou naftu,o pneu nemluvím, ale e by zrovna tímto mohli uetřit? - hlavně e je to v ten moment za málo (to není na tebe ) - ty nevím proč jestli má takovej strach o smůj kejháček tak michelín atd..
EGR je zrovna lergrace , horí jsou vstřiky,FAP,elektronika atd..( pro někoho je problém po čtyřech letech dát 2000,- za aku, měnit dle doporučení filtry,koupit slunou naftu,o pneu nemluvím, ale e by zrovna tímto mohli uetřit? - hlavně e je to v ten moment za málo :palec(to není na tebe ;-)) - ty nevím proč jestli má takovej strach o smůj kejháček tak michelín atd..:-))))
|
|
28.01.2017 19:35 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3033130
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nojo, kdy u to musí být, tak kupuju to, o čem jsem získal informace, e je to to nejlepí a není to drahý jen kvůli pozlacený krabici. Jen se mi nikdy ádná cena nezdá dost nízká. Laciný je pro mě zadara a jetě k tomu se slevou.
Nojo, kdy u to musí být, tak kupuju to, o čem jsem získal informace, e je to to nejlepí a není to drahý jen kvůli pozlacený krabici. Jen se mi nikdy ádná cena nezdá dost nízká. Laciný je pro mě zadara a jetě k tomu se slevou. :-d
|
|
28.01.2017 23:52 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3033178
|
|
DegA
|
Město: TN, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 2 |
|
|
autodiag napsal(a): muzu se zeptat proc to delas ?
Jednoduché je to úplná blbos ktorá zanasa motor a pri jeho výrobe sa minie viac exhalatov ako uetrí nehovoriac o tom e auto má potom väčiu spotrebu.
Jednoduché je to úplná blbos ktorá zanasa motor a pri jeho výrobe sa minie viac exhalatov ako uetrí nehovoriac o tom e auto má potom väčiu spotrebu.
|
|
29.01.2017 00:02 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
3033180
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jedna paní povídala ... a ty to po ní opakuje.
Kolik u jsi viděl těch zaneených motorů?
Jak jsi změřil mnoství vyprodukovaných exhalací při výrobě EGR a při provozu auta s EGR a bez EGR?
Nepracuje v redakci NOVINKY.CZ?
Tohle vechno jsou stejně hloupý otázky, jako ta tvoje o zaslepení EGR. Záleí jen na úhlu pohledu.
Jedna paní povídala ... a ty to po ní opakuje.
Kolik u jsi viděl těch zaneených motorů?
Jak jsi změřil mnoství vyprodukovaných exhalací při výrobě EGR a při provozu auta s EGR a bez EGR?
Nepracuje v redakci NOVINKY.CZ?
Tohle vechno jsou stejně hloupý otázky, jako ta tvoje o zaslepení EGR. Záleí jen na úhlu pohledu. ;-)
|
|
| |
|
|