| | |
08.09.2014 13:50 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2731211
|
|
lucky.kluk
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Díky za informaci, jetě se zeptám, jestli je potřeba na ten upgrade softu jet do citroenu nebo to můe provést někdo, kdo má a hlavně umí s lexií...?
Díky za informaci, jetě se zeptám, jestli je potřeba na ten upgrade softu jet do citroenu nebo to můe provést někdo, kdo má a hlavně umí s lexií...?
|
|
08.09.2014 13:54 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2731212
|
|
jumep
|
|
|
tak pristup na server nebude mat najskor bezne nikto (ono to stoji hodne vela penazi) takze je lepsie zajst do citroenu, inak sa tam nahra len soft ktory je v tej diagnostike (viem ze na servroch maju skratka novsi)
tak pristup na server nebude mat najskor bezne nikto (ono to stoji hodne vela penazi) takze je lepsie zajst do citroenu, inak sa tam nahra len soft ktory je v tej diagnostike (viem ze na servroch maju skratka novsi)
|
|
08.09.2014 14:40 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2731215
|
|
lucky.kluk
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Take kdy jsem najel po výměně cca 200km bez problémů tak se dá říct, e by měl EGR chodit v pohodě...?
Take kdy jsem najel po výměně cca 200km bez problémů tak se dá říct, e by měl EGR chodit v pohodě...?
|
|
08.09.2014 14:50 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2731220
|
|
jumep
|
|
|
bol na to info rapid, postupne to sice asi zmenili, ale stale to odporucam flashnut
bol na to info rapid, postupne to sice asi zmenili, ale stale to odporucam flashnut
|
|
12.05.2016 06:15 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2950574
|
|
Johny
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 32 |
|
|
ahoj,te, mam C5 1.6 HDI 82kW 2011 a pri 90km/h začne klba motor pri plnej zaai (jazda do kopca, plne auto) ale iba pri zoliapnuití plného plynu. Dočítal som sa e toto môu by buď vstreky alebo EGR, tak by som začal tým EGR, u mám kupenú záslepku,a aj sprej na čistenie. Ale neviem ten EGR najs kám ho schovali?. Čo vetko odmontova aby som ho naiel?
dík za radu
ahoj,te, mam C5 1.6 HDI 82kW 2011 a pri 90km/h začne klba motor pri plnej zaai (jazda do kopca, plne auto) ale iba pri zoliapnuití plného plynu. Dočítal som sa e toto môu by buď vstreky alebo EGR, tak by som začal tým EGR, u mám kupenú záslepku,a aj sprej na čistenie. Ale neviem ten EGR najs :( kám ho schovali?. Čo vetko odmontova aby som ho naiel?
dík za radu
|
|
12.05.2016 16:05 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2950668
|
|
jumep
|
|
|
ako som ti uz inde pisal - EGR je zapaty len ked je motorv ustalenych otackach a rovnakej zatazi, akonahle pristupis plyn ho zavre a zasa ho otvori az ked sa dosiahnu na to podmienky
ak ti to robi pod plnym plynom pri zatazi tak to nebude robit EGR ale vsterkovanie
ako som ti uz inde pisal - EGR je zapaty len ked je motorv ustalenych otackach a rovnakej zatazi, akonahle pristupis plyn ho zavre a zasa ho otvori az ked sa dosiahnu na to podmienky
ak ti to robi pod plnym plynom pri zatazi tak to nebude robit EGR ale vsterkovanie
|
|
12.05.2016 20:58 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2950760
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jakou mas klapku sani? jednoduchou nebo dvojitou ?
jakou mas klapku sani? jednoduchou nebo dvojitou ?
|
|
13.05.2016 21:10 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2950932
|
|
jumep
|
|
|
daj to zdiagnostikovat, to sa tazko takto da povedat
daj to zdiagnostikovat, to sa tazko takto da povedat
|
|
31.05.2016 23:40 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2957076
|
|
first
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Zdravím pánové.
Pořídil jsem si novou C5 III X7 2,0hdi motor RHF 103Kw a moc dlouho se s ní neradoval. Po nějaké době mi při pomalejím rozjídění při zhruba 1750-2100 začne kubat motor, jak kdyby mě někdo čapl za prdel. Několikrát jsem to měl na diag a vdy to píe: přili velké otevření, a hned pod tím to píe příli malé otevření ventilu EGR. Při dynamičtějí jízdě to je v pohodě a nic to nedělá, jen při tom pomalém rozjídění nebo na dálnici na tempomat to jde občas taky cítit. Egr několikrát venku, čitění, kontrola kontaktu a ve vypadá v pohodě, při vypnutí motoru cvaká. Nakonec mi to nedalo a koupil jsem nový s tím, e asi je v prdeli ten krokový motorek (na tom starém EGR). Vyměnil jsem za nový a je to jen o kapinku lepí, ale pro změnu mě to nechalo u několikrát stát, s ničeho nic uplně klesl výkon a ani po plném selápnutí plynu to nebylo schopno vytočit motor( max 1300otaček) Vypnutí motoru a několikrát zkusim nastartovat a zas u to jede normálně. Na diag to opět ukazuje stejné hláky. Po jedné montái jsem zapomněl napojit konektor na EGR a při kadém startu mi to hlásilo závadu na display, ale auto jelo uplně bezchybně tak sem si lebedil , jak jsem to opravi a kamarád , co mi mazal závady mi nakonec říká, e to nejde vymazat, jestli to mám zapojené. Jasný e to nebylo, zapomněl jsem. Po připojení sem byl zase v prdeli. Bez Egru jezdit nechci kvůli fapu,ale teď u váně nevím jak dál, poradíte mi? Díky moc.
Zdravím pánové.
Pořídil jsem si novou C5 III X7 2,0hdi motor RHF 103Kw a moc dlouho se s ní neradoval. Po nějaké době mi při pomalejím rozjídění při zhruba 1750-2100 začne kubat motor, jak kdyby mě někdo čapl za prdel. Několikrát jsem to měl na diag a vdy to píe: přili velké otevření, a hned pod tím to píe příli malé otevření ventilu EGR. Při dynamičtějí jízdě to je v pohodě a nic to nedělá, jen při tom pomalém rozjídění nebo na dálnici na tempomat to jde občas taky cítit. Egr několikrát venku, čitění, kontrola kontaktu a ve vypadá v pohodě, při vypnutí motoru cvaká. Nakonec mi to nedalo a koupil jsem nový s tím, e asi je v prdeli ten krokový motorek (na tom starém EGR). Vyměnil jsem za nový a je to jen o kapinku lepí, ale pro změnu mě to nechalo u několikrát stát, s ničeho nic uplně klesl výkon a ani po plném selápnutí plynu to nebylo schopno vytočit motor( max 1300otaček) Vypnutí motoru a několikrát zkusim nastartovat a zas u to jede normálně.:nevim Na diag to opět ukazuje stejné hláky. Po jedné montái jsem zapomněl napojit konektor na EGR a při kadém startu mi to hlásilo závadu na display, ale auto jelo uplně bezchybně tak sem si lebedil , jak jsem to opravi a kamarád , co mi mazal závady mi nakonec říká, e to nejde vymazat, jestli to mám zapojené. Jasný e to nebylo, zapomněl jsem. Po připojení sem byl zase v prdeli. Bez Egru jezdit nechci kvůli fapu,ale teď u váně nevím jak dál, poradíte mi? Díky moc.;-)
|
|
31.05.2016 23:47 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2957088
|
|
jumep
|
|
|
ten novy EGR bol aka znacka?
a tiez aka je konkretna hlaska pri tom EGR teraz?
ten novy EGR bol aka znacka?
a tiez aka je konkretna hlaska pri tom EGR teraz?
|
|
01.06.2016 00:08 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2957096
|
|
first
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Ten nový je Hanswerk a objednávaly mi ho podle vinka. No teď je tam ten nový pořád a pořád to píe: příli velké otevření EGR a druhá hláka je: příli malé otevření EGR.
Ten nový je Hanswerk a objednávaly mi ho podle vinka. No teď je tam ten nový pořád a pořád to píe: příli velké otevření EGR a druhá hláka je: příli malé otevření EGR.
|
|
01.06.2016 11:42 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2957130
|
|
jumep
|
|
|
tam je este treba spravit viac ukonov ked sa vymeni, nieco ako nastavenie EGR
ta znacka mi nejako nic nehovori, origo tam davaju delphi
tam je este treba spravit viac ukonov ked sa vymeni, nieco ako nastavenie EGR
ta znacka mi nejako nic nehovori, origo tam davaju delphi
|
|
01.06.2016 18:31 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2957178
|
|
tomasg
|
Město: Podvysoka, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 77 |
|
|
first napsal(a): Zdravím pánové.
Pořídil jsem si novou C5 III X7 2,0hdi motor RHF 103Kw a moc dlouho se s ní neradoval. Po nějaké době mi při pomalejím rozjídění při zhruba 1750-2100 začne kubat motor, jak kdyby mě někdo čapl za prdel. Několikrát jsem to měl na diag a vdy to píe: přili velké otevření, a hned pod tím to píe příli malé otevření ventilu EGR. Při dynamičtějí jízdě to je v pohodě a nic to nedělá, jen při tom pomalém rozjídění nebo na dálnici na tempomat to jde občas taky cítit. Egr několikrát venku, čitění, kontrola kontaktu a ve vypadá v pohodě, při vypnutí motoru cvaká. Nakonec mi to nedalo a koupil jsem nový s tím, e asi je v prdeli ten krokový motorek (na tom starém EGR). Vyměnil jsem za nový a je to jen o kapinku lepí, ale pro změnu mě to nechalo u několikrát stát, s ničeho nic uplně klesl výkon a ani po plném selápnutí plynu to nebylo schopno vytočit motor( max 1300otaček) Vypnutí motoru a několikrát zkusim nastartovat a zas u to jede normálně. Na diag to opět ukazuje stejné hláky. Po jedné montái jsem zapomněl napojit konektor na EGR a při kadém startu mi to hlásilo závadu na display, ale auto jelo uplně bezchybně tak sem si lebedil , jak jsem to opravi a kamarád , co mi mazal závady mi nakonec říká, e to nejde vymazat, jestli to mám zapojené. Jasný e to nebylo, zapomněl jsem. Po připojení sem byl zase v prdeli. Bez Egru jezdit nechci kvůli fapu,ale teď u váně nevím jak dál, poradíte mi? Díky moc.
nieco obdobne som mal ja, pri vymene EGR mi urobili aktualizaciu softweru , a potom auto samo znizilo otacky az zhaslo, nastartowal som a opat islo cca 300-500km. stale vypisovalo EGR.
vymenili mi BSI motora a od vtedy mam pokoj
nieco obdobne som mal ja, pri vymene EGR mi urobili aktualizaciu softweru , a potom auto samo znizilo otacky az zhaslo, nastartowal som a opat islo cca 300-500km. stale vypisovalo EGR.
vymenili mi BSI motora a od vtedy mam pokoj
|
|
02.06.2016 05:27 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2957347
|
|
first
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Hoi vi mě děsíte. Kupoval jsem to přes jeden e-schop. (Egr) Napsali mi, e mám poslat vin auta aby to byl ten přesný egr. U to váně vypadá, e je to někde jinde ta chyba, chova se to plus mínus jak ten starý egr. Myslíte, e by ta aktualizace softwaru pomohla. ? To udělají jen v Citroenu, nebo to zvládne i někdo tady? Díky.
Hoi vi mě děsíte.:-o Kupoval jsem to přes jeden e-schop. (Egr) Napsali mi, e mám poslat vin auta aby to byl ten přesný egr. U to váně vypadá, e je to někde jinde ta chyba, chova se to plus mínus jak ten starý egr. Myslíte, e by ta aktualizace softwaru pomohla. ? To udělají jen v Citroenu, nebo to zvládne i někdo tady? Díky.
|
|
| |
|
|