| | |
21.09.2012 20:41 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2506970
|
|
ozzy57
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 66 |
|
|
Děkuji za osvětu.
Neukázala by to diagnostika?
Děkuji za osvětu.:-d
Neukázala by to diagnostika?
|
|
21.09.2012 20:44 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2506971
|
|
jumep
|
|
|
kazdopadne to chce diagnostiku a dobre skontrolovat (alebo poj na zraz )
kazdopadne to chce diagnostiku a dobre skontrolovat (alebo poj na zraz :) )
|
|
21.09.2012 20:57 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2506973
|
|
ozzy57
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 66 |
|
|
Na diag. jedu v úterý, na sraz s autem v tomto stavu bych měl strach,e někde zůstanu viset.Rád bych se u na sraz někdy dostal, ale dalí víkend dělám rozhodčího na rybářských závodech,take to by u doma neprolo. Snad přítě.
Na diag. jedu v úterý, na sraz s autem v tomto stavu bych měl strach,e někde zůstanu viset.Rád bych se u na sraz někdy dostal, ale dalí víkend dělám rozhodčího na rybářských závodech,take to by u doma neprolo. Snad přítě.:nevim
|
|
22.09.2012 17:10 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2507046
|
|
ozzy57
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 66 |
|
|
Tak jsem dnes zkusil dat nazpět původní váhu vzduch ,jestli náhodou ta z vrakovitě nebyla patná a teď jsem úplně v pr..... Svítí kontrolka motoru a na displei hláka ,,depoluttion system faulty,, .Auto sice jde nastartovat ale má nepravidelný chod.Nevím jestli do toho servisu vůbec v úterý dojedu
Tak jsem dnes zkusil dat nazpět původní váhu vzduch ,jestli náhodou ta z vrakovitě nebyla patná a teď jsem úplně v pr..... Svítí kontrolka motoru a na displei hláka ,,depoluttion system faulty,, .Auto sice jde nastartovat ale má nepravidelný chod.Nevím jestli do toho servisu vůbec v úterý dojedu:nevim
|
|
22.09.2012 17:43 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2507049
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Zkus váhu odpojit - vytáhnout kabel. Do servisu bys měl dojet v pohodě. Pojede to v nějakým náhradním reimu, kde si to hodnoty dopočítává, ale pojede to. Pokud teda není v loji něco jinýho, co chodu motoru zabrání.
Mě při odpojené váze nefungoval tempomat, ASR/ESP a nevím co jetě, ale motor el bez problémů. Na nouzový dojetí dobrý.
Zkus váhu odpojit - vytáhnout kabel. Do servisu bys měl dojet v pohodě. Pojede to v nějakým náhradním reimu, kde si to hodnoty dopočítává, ale pojede to. Pokud teda není v loji něco jinýho, co chodu motoru zabrání.
Mě při odpojené váze nefungoval tempomat, ASR/ESP a nevím co jetě, ale motor el bez problémů. Na nouzový dojetí dobrý.
|
|
22.09.2012 19:07 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2507058
|
|
ozzy57
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 66 |
|
|
dík zkusím
dík zkusím
|
|
23.09.2012 20:18 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2507279
|
|
jumep
|
|
|
hore to nezablenduje, ta trubka tam neni rovna
hore to nezablenduje, ta trubka tam neni rovna
|
|
24.09.2012 11:45 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2507344
|
|
jumep
|
|
|
jo, on ma 1.6, tam to nejde tak skusit
u RHR je dost jednoznacne poznat ked je ten egr vcudu
jo, on ma 1.6, tam to nejde tak skusit
u RHR je dost jednoznacne poznat ked je ten egr vcudu
|
|
30.10.2012 21:20 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2516510
|
|
RendaS
|
Město: Vejprnice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Dovolím si, jako nováček, připojit jednu osobní, čerstvou, zkuenost. Jel jsem po D1 na tempomat, najednou auto začalo ztrácet výkon, sotva jsem dojel párset metrů ke sjezdu z dálnice a pak u jsem se musel nechat odtáhnout do servisu, auto nastartovalo, ale po chvíli chcípalo...V servisu nenali na diagnostice nic, nakonec objevili nefunkční EGR ventil a abych dojel (stalo se mi to asi 300km od domova), udělali mi tam nějaký "bypass" z nerezové trubky, čím EGR vyřadili s tím, e je na mě, jestli si to nechám opravit, nebo jestli s tím budu jezdit jako "tisíce" jiných...subjektivní zkuenost po těch ujetých cca 300km - spotřeba zhruba stejná, jede to moná trochu líp, z výfuku se opticky nekouří, co na to měření emisí nevím...Je to čerstvé, tak jen přemýlím, jestli to nechat tak, nebo to nechat opravit...díky za kadý názor...2.0HDI/2005
Dovolím si, jako nováček, připojit jednu osobní, čerstvou, zkuenost. Jel jsem po D1 na tempomat, najednou auto začalo ztrácet výkon, sotva jsem dojel párset metrů ke sjezdu z dálnice a pak u jsem se musel nechat odtáhnout do servisu, auto nastartovalo, ale po chvíli chcípalo...V servisu nenali na diagnostice nic, nakonec objevili nefunkční EGR ventil a abych dojel (stalo se mi to asi 300km od domova), udělali mi tam nějaký "bypass" z nerezové trubky, čím EGR vyřadili s tím, e je na mě, jestli si to nechám opravit, nebo jestli s tím budu jezdit jako "tisíce" jiných...subjektivní zkuenost po těch ujetých cca 300km - spotřeba zhruba stejná, jede to moná trochu líp, z výfuku se opticky nekouří, co na to měření emisí nevím...Je to čerstvé, tak jen přemýlím, jestli to nechat tak, nebo to nechat opravit...díky za kadý názor...2.0HDI/2005
|
|
30.10.2012 22:51 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2516519
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Hele nevím jak u tebe ale u mé staré předkomůrkové potvory s půl mega kilometrama je EGR odstaven u dlouho a jediná výhoda je e mi to tolik nezasírá sání. Ale tobě doporučuju to nechat zase zprovoznit. Proč? To bude nejlíp vědět Doumep.
Hele nevím jak u tebe ale u mé staré předkomůrkové potvory s půl mega kilometrama je EGR odstaven u dlouho a jediná výhoda je e mi to tolik nezasírá sání. Ale tobě doporučuju to nechat zase zprovoznit. Proč? To bude nejlíp vědět Doumep. ;-)
|
|
30.10.2012 22:59 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2516523
|
|
jumep
|
|
|
egr na starom aute a stary system je o niecom uplne inom ako dnes ked si to vie skontrolovat prietok vzduchu a podobne ....
EGR je ekologicka zalezitost a ma to dost velku funkcnu anabazu
kazdopadne ked ho vymenis za novy, nemal by si s nim mat uz viac problem, bola tam konstrukcna zmena a predavaju sa uz len tie nove ktore su funkcne v pohode
egr na starom aute a stary system je o niecom uplne inom ako dnes ked si to vie skontrolovat prietok vzduchu a podobne ....
EGR je ekologicka zalezitost a ma to dost velku funkcnu anabazu
kazdopadne ked ho vymenis za novy, nemal by si s nim mat uz viac problem, bola tam konstrukcna zmena a predavaju sa uz len tie nove ktore su funkcne v pohode
|
|
23.07.2014 16:17 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2717816
|
|
ifan118
|
Město: Banska Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Zdravím mam momentálne jeden dos vány problém nieje to konkrétne na mojej C5 ale na sestrinej 307 avak je tam 1,6 HDI 110 koni 9HZ ako je aj na C5. Na aute bol menený motor v autorizovanom Peugeot servise avak po výmene a prejdení asi 2000 Km sa stále zobrazujú následné chyby:
-auto čmudí ako blázon (Mechanik vravel, e sa musí prejs dákych 500 km aby sa vyčistil FAP. U je to lepie ako hneď po výmene ale pri záai aj tak strane čmudí)
-Vežmi vysoká spotreba (palubák ukazuje 4,5 ale skutočná podža natankovania vychádza okolo 8 litrov. Tento motor poznám z 407mičky kde som vedel spravi spotrebu aj okolo 4-5 litrov tak týlom jazdy to nebude)
-miestami trhanie pri akcelerácii
-Auto ma neskutočný ah aj mechanik hovoril, e sa mu zdá ako načipovane ale hovoril, e aktualizoval software na riadiačke čie čip by to ma nemalo
*** motor svieti a auto je teraz znova v Peugeote vetky chyby sa pohybujú okolo EGR ventilu preto sa chcem opýta či je reálne aby tieto chyby spôsoboval práve EGR ventil? vopred ďakujem za kadú radu.
Zdravím mam momentálne jeden dos vány problém nieje to konkrétne na mojej C5 ale na sestrinej 307 avak je tam 1,6 HDI 110 koni 9HZ ako je aj na C5. Na aute bol menený motor v autorizovanom Peugeot servise avak po výmene a prejdení asi 2000 Km sa stále zobrazujú následné chyby:
-auto čmudí ako blázon (Mechanik vravel, e sa musí prejs dákych 500 km aby sa vyčistil FAP. U je to lepie ako hneď po výmene ale pri záai aj tak strane čmudí)
-Vežmi vysoká spotreba (palubák ukazuje 4,5 ale skutočná podža natankovania vychádza okolo 8 litrov. Tento motor poznám z 407mičky kde som vedel spravi spotrebu aj okolo 4-5 litrov tak týlom jazdy to nebude)
-miestami trhanie pri akcelerácii
-Auto ma neskutočný ah aj mechanik hovoril, e sa mu zdá ako načipovane ale hovoril, e aktualizoval software na riadiačke čie čip by to ma nemalo
*** motor svieti a auto je teraz znova v Peugeote vetky chyby sa pohybujú okolo EGR ventilu preto sa chcem opýta či je reálne aby tieto chyby spôsoboval práve EGR ventil? vopred ďakujem za kadú radu.
|
|
23.07.2014 18:02 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2717835
|
|
ifan118
|
Město: Banska Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 30 |
|
|
to presne neviem ale tak v Peugeote hadam chlapi vedia čo robia aj keď dnes sa nedá spožahnú na nikoho ale ked som s tym autom bol na KO a STK emisna tak chlap vravel ze ten motor co sa tam menil nesedí úplne ze tam boli dake ine koncove čísla na motore tusim mohli by tam by zmeny? a menil sa viac menej spodok a blok motora hlava a vsreky ostaly original aj turbo. Myslel som si ze by to mohlo byt turbo ale to sme skusali za jazdy merat tlaky a tie sedeli. tak momentalne uz neviem najhorsia je asi tá spotreba a este sa motor hreje len na dakych 75-80 stupnov podla pristrojovky. Aby bol pribeh kompletny to auto sa viezlo z talianska malo zohnutu jednu ojnicu a presli sme tak na nom domov. preto sme to aj riesili vymenou motoru.
to presne neviem ale tak v Peugeote hadam chlapi vedia čo robia aj keď dnes sa nedá spožahnú na nikoho ale ked som s tym autom bol na KO a STK emisna tak chlap vravel ze ten motor co sa tam menil nesedí úplne ze tam boli dake ine koncove čísla na motore tusim mohli by tam by zmeny? a menil sa viac menej spodok a blok motora hlava a vsreky ostaly original aj turbo. Myslel som si ze by to mohlo byt turbo ale to sme skusali za jazdy merat tlaky a tie sedeli. tak momentalne uz neviem najhorsia je asi tá spotreba a este sa motor hreje len na dakych 75-80 stupnov podla pristrojovky. Aby bol pribeh kompletny to auto sa viezlo z talianska malo zohnutu jednu ojnicu a presli sme tak na nom domov. preto sme to aj riesili vymenou motoru.
|
|
08.09.2014 12:00 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2731185
|
|
lucky.kluk
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Zdravím, na 2.0 HDI RHR jsem vyměnil starý EGR za nový a chtěl jsem se zeptat, zda je nutné po výměně nastavovat nový EGR přes diagnostiku nebo si to sedne samo...někde se píe e ano, někde e ne, tak abych v tom měl jasno...předem díky za odpověď...
Zdravím, na 2.0 HDI RHR jsem vyměnil starý EGR za nový a chtěl jsem se zeptat, zda je nutné po výměně nastavovat nový EGR přes diagnostiku nebo si to sedne samo...někde se píe e ano, někde e ne, tak abych v tom měl jasno...předem díky za odpověď...
|
|
08.09.2014 13:33 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2731207
|
|
jumep
|
|
|
z 99% jed dobre ho nastavit / mal by sa upgradnut soft jednotky
z 99% jed dobre ho nastavit / mal by sa upgradnut soft jednotky
|
|
| |
|
|