| | |
22.03.2012 22:55 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2461501
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Údajně prý taky, je dobrý to občas protúrovat na místě (ne za jízdy), aby se prohejbal...e to se rychle zatvírá / otvírá
Údajně prý taky, je dobrý to občas protúrovat na místě (ne za jízdy), aby se prohejbal...e to se rychle zatvírá / otvírá :nevim
|
|
22.03.2012 22:56 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2461502
|
|
jumep
|
|
|
ten pan nema predstavu o tom egr ktory tam mas
po zhasnuti motora sa ti ozyva take cvakanie, to je egr ... ako niekto podotkol, cisti sa
ten pan nema predstavu o tom egr ktory tam mas
po zhasnuti motora sa ti ozyva take cvakanie, to je egr ... ako niekto podotkol, cisti sa
|
|
22.03.2012 23:01 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2461503
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
No on pak vykládal něco o "starých dobrých dieslech" , co nevyvracim, ale asi čerpá z těchle informací....
No on pak vykládal něco o "starých dobrých dieslech" , co nevyvracim, ale asi čerpá z těchle informací....
|
|
22.03.2012 23:07 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2461505
|
|
jumep
|
|
|
ano, od tychto mechanikov utekat daleko daleko daleko daleko ....
ano, od tychto mechanikov utekat daleko daleko daleko daleko ....
|
|
22.03.2012 23:18 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2461508
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
No ta francuzska vychytavka, ktoru nastolili po tom ako zacali tie ventili odchadzat, ze sa po kazdom vypnuti nasilu "cisti" tym ze natvrdo ide na dorazy ma svoje "ovocie"... Ventil sice je ako tak ocisteny a funkcny ale po case sa tymi narazmi ako to cvaka odtrhne ten klobucik. takze na diagu je ventil ok, ako novy, ale je stale otvoreny a auto zhasne a fajront.
No ta francuzska vychytavka, ktoru nastolili po tom ako zacali tie ventili odchadzat, ze sa po kazdom vypnuti nasilu "cisti" tym ze natvrdo ide na dorazy ma svoje "ovocie"... Ventil sice je ako tak ocisteny a funkcny ale po case sa tymi narazmi ako to cvaka odtrhne ten klobucik. takze na diagu je ventil ok, ako novy, ale je stale otvoreny a auto zhasne a fajront.
|
|
22.03.2012 23:24 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2461511
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Takto nejak to vyzerá
Takto nejak to vyzerá
Přílohy: 1111.jpg ( 255686b ) - |
|
22.03.2012 23:25 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2461515
|
|
jumep
|
|
|
mam jeden taky novy ....
tak mu skusim prehodit z elektricky zleho ten ventil
mam jeden taky novy ....
tak mu skusim prehodit z elektricky zleho ten ventil
|
|
15.08.2012 00:06 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2499200
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Mel bych prosim dotaz k EGR 2.2Hdi C5 I. generace. Mel jsem nejdriv vysoky tlak turba, bylo zjisteno, ze byl spatny podtlakovy regulator(nebo ventil ? sam nevim) a pan mi ho v servisu vymenil za ten co je na EGR aby se to vyzkouselo. Vysoky tlak turba ustal a vse v pohode. Za nejaky cas mi auto sem tam zacne skubat pri otackach kolem 1700-2100 pod zatizenim (spise pri mensim nez pri plnem plynu) a to tak, ze se v podstate roztrese cele auto jako kdybyste jeli pres velke kocici hlavy. Staci vic pridat, podradit, ubrat plyna hned to prestane. Je mozne, ze to zpusobuje ten asi vadny egr podtlakovy ventilnebo regulator ? Servisman rikal, ze na turbo a EGR jsou stejne, tak ze se to muze vymenit a ze EGR na to neni tak nachylne. Podotykam, ze PP zadnou chybu nehlasi a v zavadach taky nebylo nic co by tomu nasvedcovalo.
Mel bych prosim dotaz k EGR 2.2Hdi C5 I. generace. Mel jsem nejdriv vysoky tlak turba, bylo zjisteno, ze byl spatny podtlakovy regulator(nebo ventil ? sam nevim) a pan mi ho v servisu vymenil za ten co je na EGR aby se to vyzkouselo. Vysoky tlak turba ustal a vse v pohode. Za nejaky cas mi auto sem tam zacne skubat pri otackach kolem 1700-2100 pod zatizenim (spise pri mensim nez pri plnem plynu) a to tak, ze se v podstate roztrese cele auto jako kdybyste jeli pres velke kocici hlavy. Staci vic pridat, podradit, ubrat plyna hned to prestane. Je mozne, ze to zpusobuje ten asi vadny egr podtlakovy ventilnebo regulator ? Servisman rikal, ze na turbo a EGR jsou stejne, tak ze se to muze vymenit a ze EGR na to neni tak nachylne. Podotykam, ze PP zadnou chybu nehlasi a v zavadach taky nebylo nic co by tomu nasvedcovalo.
|
|
15.08.2012 20:15 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2499424
|
|
jruze
|
|
|
RimmerCZ napsal(a): Mel bych prosim dotaz k EGR 2.2Hdi C5 I. generace. Mel jsem nejdriv vysoky tlak turba, bylo zjisteno, ze byl spatny podtlakovy regulator(nebo ventil ? sam nevim) a pan mi ho v servisu vymenil za ten co je na EGR aby se to vyzkouselo. Vysoky tlak turba ustal a vse v pohode. Za nejaky cas mi auto sem tam zacne skubat pri otackach kolem 1700-2100 pod zatizenim (spise pri mensim nez pri plnem plynu) a to tak, ze se v podstate roztrese cele auto jako kdybyste jeli pres velke kocici hlavy. Staci vic pridat, podradit, ubrat plyna hned to prestane. Je mozne, ze to zpusobuje ten asi vadny egr podtlakovy ventilnebo regulator ? Servisman rikal, ze na turbo a EGR jsou stejne, tak ze se to muze vymenit a ze EGR na to neni tak nachylne. Podotykam, ze PP zadnou chybu nehlasi a v zavadach taky nebylo nic co by tomu nasvedcovalo.
S tím elmag má sice pravdu,ale vybrace jsou něco jiného(siletbloky-třeba) a k vysokému tlaku turba ????(podtlaky-hadičky)
S tím elmag má sice pravdu,ale vybrace jsou něco jiného(siletbloky-třeba) a k vysokému tlaku turba ????(podtlaky-hadičky)
|
|
16.08.2012 12:04 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2499597
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Ale ono to asi nebude silentblokama. Jde citit, ze motor se chova neklidne, treba i kdyz se auto neroztrepe, tak pri akceleraci jsou citit male chvilkove vypadky vykonu. No uvidime jak se to bude vyvijet dal, pristi tyden to vezu k jinemu cloveku tak jsem zvedavy jestli na neco prijde. Asi bych preventivne nechal vymenit ten ventil co byl zameneny z toho turba, kdyz uz je stejne asi nacaty nebo spatny, kdyz nefungoval uplne spravne. Tedka resim korozi a puchyre kolem zadni znacky, tak pristi tyden prijde na radu tohle
Ale ono to asi nebude silentblokama. Jde citit, ze motor se chova neklidne, treba i kdyz se auto neroztrepe, tak pri akceleraci jsou citit male chvilkove vypadky vykonu. No uvidime jak se to bude vyvijet dal, pristi tyden to vezu k jinemu cloveku tak jsem zvedavy jestli na neco prijde. Asi bych preventivne nechal vymenit ten ventil co byl zameneny z toho turba, kdyz uz je stejne asi nacaty nebo spatny, kdyz nefungoval uplne spravne. Tedka resim korozi a puchyre kolem zadni znacky, tak pristi tyden prijde na radu tohle :)
|
|
16.08.2012 12:23 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2499600
|
|
jruze
|
|
|
RimmerCZ napsal(a): Ale ono to asi nebude silentblokama. Jde citit, ze motor se chova neklidne, treba i kdyz se auto neroztrepe, tak pri akceleraci jsou citit male chvilkove vypadky vykonu. No uvidime jak se to bude vyvijet dal, pristi tyden to vezu k jinemu cloveku tak jsem zvedavy jestli na neco prijde. Asi bych preventivne nechal vymenit ten ventil co byl zameneny z toho turba, kdyz uz je stejne asi nacaty nebo spatny, kdyz nefungoval uplne spravne. Tedka resim korozi a puchyre kolem zadni znacky, tak pristi tyden prijde na radu tohle
Jaký je tlak paliva,na kolik je otevřena regulace tlaku paliva,v jakém stavu je podávací čerpadlo(běí pravidelně),snímač polohy vačky a kliky a dalí
Jaký je tlak paliva,na kolik je otevřena regulace tlaku paliva,v jakém stavu je podávací čerpadlo(běí pravidelně),snímač polohy vačky a kliky a dalí;-)
|
|
16.08.2012 12:25 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2499601
|
|
jumep
|
|
|
korekcie strikov .. / striky
korekcie strikov .. / striky
|
|
16.08.2012 21:40 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2499716
|
|
jumep
|
|
|
nesmies porovnavat RHR a stary podtlakovy egr
nesmies porovnavat RHR a stary podtlakovy egr
|
|
16.08.2012 21:44 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2499717
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
RimmerCZ podla mna je logicke ze ak ti nesiel poriadne ventil ovladajuci turbo tak ti nepojde poriadne teraz ani egr, bude ti ten bordel z vyfuku pustat do sania aj ked nema a pojde ti to tak ako popisujes..
RimmerCZ podla mna je logicke ze ak ti nesiel poriadne ventil ovladajuci turbo tak ti nepojde poriadne teraz ani egr, bude ti ten bordel z vyfuku pustat do sania aj ked nema a pojde ti to tak ako popisujes..
|
|
06.09.2012 21:59 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2503676
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Tak kluci, byla to fakt radost Automat v haji, resp. hydromenic a v nem nejaka spojka. Prej to proste skokove prokluzovalo a to zpusobovalo vibrace celeho auta (zajimave je, ze ne pri plnem vykonu). Kazdopadne po generalce prevodovky s vymenou hydromenice a vysoleni 24klacku uz to jezdi zase jak ma. Opravar konstatoval, ze to nebyla az tak nejaka zavada jako spis proste uz to ma neco za sebou a bylo to opotrebene. Tak jen at vite. S motorem to proste nemelo nic spolecneho.
Tak kluci, byla to fakt radost :( Automat v haji, resp. hydromenic a v nem nejaka spojka. Prej to proste skokove prokluzovalo a to zpusobovalo vibrace celeho auta (zajimave je, ze ne pri plnem vykonu). Kazdopadne po generalce prevodovky s vymenou hydromenice a vysoleni 24klacku uz to jezdi zase jak ma. Opravar konstatoval, ze to nebyla az tak nejaka zavada jako spis proste uz to ma neco za sebou a bylo to opotrebene. Tak jen at vite. S motorem to proste nemelo nic spolecneho.
|
|
21.09.2012 20:10 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2506962
|
|
ozzy57
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 66 |
|
|
Ahoj včera se mě sotva jsem vyměnil kompresor klimy,mám objednané přetěsnění vstřiků (spaliny v kabině)objevila dalí lahůdka. Auto kouří jak koncernovej diesel a motor během jízdy se chová jako kdyby někdo jemně přilapával brzdu. Při roztahování a po kadém cuknutí motoru je za mnou černo. Před tím výměna váhy vzduchu,1 den klid 2 den jetě horí, Výměna snímače otáček ,závadu ukázala diag.. Můe na to mít vliv EGR?
Ahoj včera se mě sotva jsem vyměnil kompresor klimy,mám objednané přetěsnění vstřiků (spaliny v kabině)objevila dalí lahůdka. Auto kouří jak koncernovej diesel a motor během jízdy se chová jako kdyby někdo jemně přilapával brzdu. Při roztahování a po kadém cuknutí motoru je za mnou černo. Před tím výměna váhy vzduchu,1 den klid 2 den jetě horí, Výměna snímače otáček ,závadu ukázala diag.. Můe na to mít vliv EGR?:nevim
|
|
21.09.2012 20:16 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2506963
|
|
jumep
|
|
|
skor nie, mam tu jednu dymovnicu a tiez neviem presne co
ale
1. egr som mal vonku a je ok
2. vycistil som sanie
3. repasoval turbo
4. problem na snimaci tlaku (zoxidovane kontakty - zakladna pricina preco to nejazdilo - po ocisteni kontaktov to ide) - chcem ho skusit vymenit
5. vycisteny fap
6. striky na teste - boli uplne ok
podozrenie je ze prepustaju hadice od turba k intercooleru a tie male spojky (1 hadica je 68E + kratka 30 ...)
snimac tlaku railu
fap ?
skor nie, mam tu jednu dymovnicu a tiez neviem presne co
ale
1. egr som mal vonku a je ok
2. vycistil som sanie
3. repasoval turbo
4. problem na snimaci tlaku (zoxidovane kontakty - zakladna pricina preco to nejazdilo - po ocisteni kontaktov to ide) - chcem ho skusit vymenit
5. vycisteny fap
6. striky na teste - boli uplne ok
podozrenie je ze prepustaju hadice od turba k intercooleru a tie male spojky (1 hadica je 68E + kratka 30 ...)
snimac tlaku railu
fap ?
|
|
21.09.2012 20:37 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2506967
|
|
ozzy57
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 66 |
|
|
Jumep právě se odcházím zastřelit.To co jsi tady vyjmenoval je generálka! Snímač tlaku=váha vzduchu? Auto předtím cukalo vyměněná váha je z vrakovitě take nemusí být ok. Ale mohlo by to způsobovat to ,,přibrďování,, motoru a kouřivost?
Jumep právě se odcházím zastřelit.To co jsi tady vyjmenoval je generálka! Snímač tlaku=váha vzduchu? Auto předtím cukalo vyměněná váha je z vrakovitě take nemusí být ok. Ale mohlo by to způsobovat to ,,přibrďování,, motoru a kouřivost?:-))
|
|
21.09.2012 20:38 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2506968
|
|
jumep
|
|
|
nie, snimac tlaku nafty - pristupny velmi zle ...
vaha na 1.6 nejako neodchadza
nie, snimac tlaku nafty - pristupny velmi zle ...
vaha na 1.6 nejako neodchadza
|
|
| |
|
|