Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problematika a funkce EGR
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 10 > >|
22.03.2012 22:55 - Re: Problematika a funkce EGR 2461501
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
Údajně prý taky, je dobrý to občas protúrovat na místě (ne za jízdy), aby se prohejbal...že to se rychle zatvírá / otvírá

22.03.2012 22:56 - Re: Problematika a funkce EGR 2461502
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ten pan nema predstavu o tom egr ktory tam mas

po zhasnuti motora sa ti ozyva take cvakanie, to je egr ... ako niekto podotkol, cisti sa

22.03.2012 23:01 - Re: Problematika a funkce EGR 2461503
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
No on pak vykládal něco o "starých dobrých dieslech" , což nevyvracim, ale asi čerpá z těchle informací....

22.03.2012 23:07 - Re: Problematika a funkce EGR 2461505
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ano, od tychto mechanikov utekat daleko daleko daleko daleko ....

22.03.2012 23:18 - Re: Problematika a funkce EGR 2461508
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No ta francuzska vychytavka, ktoru nastolili po tom ako zacali tie ventili odchadzat, ze sa po kazdom vypnuti nasilu "cisti" tym ze natvrdo ide na dorazy ma svoje "ovocie"... Ventil sice je ako tak ocisteny a funkcny ale po case sa tymi narazmi ako to cvaka odtrhne ten klobucik. takze na diagu je ventil ok, ako novy, ale je stale otvoreny a auto zhasne a fajront.

22.03.2012 23:24 - Re: Problematika a funkce EGR 2461511
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Takto nejak to vyzerá

Přílohy:
1111.jpg ( 255686b ) -

22.03.2012 23:25 - Re: Problematika a funkce EGR 2461515
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mam jeden taky novy ....
tak mu skusim prehodit z elektricky zleho ten ventil

15.08.2012 00:06 - Re: Problematika a funkce EGR 2499200
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400dPočet příspěvků: 611
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mel bych prosim dotaz k EGR 2.2Hdi C5 I. generace. Mel jsem nejdriv vysoky tlak turba, bylo zjisteno, ze byl spatny podtlakovy regulator(nebo ventil ? sam nevim) a pan mi ho v servisu vymenil za ten co je na EGR aby se to vyzkouselo. Vysoky tlak turba ustal a vse v pohode. Za nejaky cas mi auto sem tam zacne skubat pri otackach kolem 1700-2100 pod zatizenim (spise pri mensim nez pri plnem plynu) a to tak, ze se v podstate roztrese cele auto jako kdybyste jeli pres velke kocici hlavy. Staci vic pridat, podradit, ubrat plyna hned to prestane. Je mozne, ze to zpusobuje ten asi vadny egr podtlakovy ventilnebo regulator ? Servisman rikal, ze na turbo a EGR jsou stejne, tak ze se to muze vymenit a ze EGR na to neni tak nachylne. Podotykam, ze PP zadnou chybu nehlasi a v zavadach taky nebylo nic co by tomu nasvedcovalo.

15.08.2012 20:15 - Re: Problematika a funkce EGR 2499424
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
RimmerCZ napsal(a):
Mel bych prosim dotaz k EGR 2.2Hdi C5 I. generace. Mel jsem nejdriv vysoky tlak turba, bylo zjisteno, ze byl spatny podtlakovy regulator(nebo ventil ? sam nevim) a pan mi ho v servisu vymenil za ten co je na EGR aby se to vyzkouselo. Vysoky tlak turba ustal a vse v pohode. Za nejaky cas mi auto sem tam zacne skubat pri otackach kolem 1700-2100 pod zatizenim (spise pri mensim nez pri plnem plynu) a to tak, ze se v podstate roztrese cele auto jako kdybyste jeli pres velke kocici hlavy. Staci vic pridat, podradit, ubrat plyna hned to prestane. Je mozne, ze to zpusobuje ten asi vadny egr podtlakovy ventilnebo regulator ? Servisman rikal, ze na turbo a EGR jsou stejne, tak ze se to muze vymenit a ze EGR na to neni tak nachylne. Podotykam, ze PP zadnou chybu nehlasi a v zavadach taky nebylo nic co by tomu nasvedcovalo.


S tím elmag má sice pravdu,ale vybrace jsou něco jiného(siletbloky-třeba) a k vysokému tlaku turba ????(podtlaky-hadičky)

16.08.2012 12:04 - Re: Problematika a funkce EGR 2499597
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400dPočet příspěvků: 611
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ale ono to asi nebude silentblokama. Jde citit, ze motor se chova neklidne, treba i kdyz se auto neroztrepe, tak pri akceleraci jsou citit male chvilkove vypadky vykonu. No uvidime jak se to bude vyvijet dal, pristi tyden to vezu k jinemu cloveku tak jsem zvedavy jestli na neco prijde. Asi bych preventivne nechal vymenit ten ventil co byl zameneny z toho turba, kdyz uz je stejne asi nacaty nebo spatny, kdyz nefungoval uplne spravne. Tedka resim korozi a puchyre kolem zadni znacky, tak pristi tyden prijde na radu tohle

16.08.2012 12:23 - Re: Problematika a funkce EGR 2499600
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
RimmerCZ napsal(a):
Ale ono to asi nebude silentblokama. Jde citit, ze motor se chova neklidne, treba i kdyz se auto neroztrepe, tak pri akceleraci jsou citit male chvilkove vypadky vykonu. No uvidime jak se to bude vyvijet dal, pristi tyden to vezu k jinemu cloveku tak jsem zvedavy jestli na neco prijde. Asi bych preventivne nechal vymenit ten ventil co byl zameneny z toho turba, kdyz uz je stejne asi nacaty nebo spatny, kdyz nefungoval uplne spravne. Tedka resim korozi a puchyre kolem zadni znacky, tak pristi tyden prijde na radu tohle



Jaký je tlak paliva,na kolik je otevřena regulace tlaku paliva,v jakém stavu je podávací čerpadlo(běží pravidelně),snímač polohy vačky a kliky a další

16.08.2012 12:25 - Re: Problematika a funkce EGR 2499601
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
korekcie strikov .. / striky

16.08.2012 14:28 - Re: Problematika a funkce EGR 2499634
Brzda
Město: 739 36 Kaňovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 152

99 Poslat soukromou zprávu
zhrado napsal(a):
Takto nejak to vyzerá

Tak přesně tohle se mi stalo. Vydržel jen pár měsíců.....
.link.
.link.

16.08.2012 21:40 - Re: Problematika a funkce EGR 2499716
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nesmies porovnavat RHR a stary podtlakovy egr

16.08.2012 21:44 - Re: Problematika a funkce EGR 2499717
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
RimmerCZ podla mna je logicke ze ak ti nesiel poriadne ventil ovladajuci turbo tak ti nepojde poriadne teraz ani egr, bude ti ten bordel z vyfuku pustat do sania aj ked nema a pojde ti to tak ako popisujes..

06.09.2012 21:59 - Re: Problematika a funkce EGR 2503676
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400dPočet příspěvků: 611
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak kluci, byla to fakt radost Automat v haji, resp. hydromenic a v nem nejaka spojka. Prej to proste skokove prokluzovalo a to zpusobovalo vibrace celeho auta (zajimave je, ze ne pri plnem vykonu). Kazdopadne po generalce prevodovky s vymenou hydromenice a vysoleni 24klacku uz to jezdi zase jak ma. Opravar konstatoval, ze to nebyla az tak nejaka zavada jako spis proste uz to ma neco za sebou a bylo to opotrebene. Tak jen at vite. S motorem to proste nemelo nic spolecneho.

21.09.2012 20:10 - Re: Problematika a funkce EGR 2506962
ozzy57
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v XPočet příspěvků: 66
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj včera se mě sotva jsem vyměnil kompresor klimy,mám objednané přetěsnění vstřiků (spaliny v kabině)objevila další lahůdka. Auto kouří jak koncernovej diesel a motor během jízdy se chová jako kdyby někdo jemně přišlapával brzdu. Při roztahování a po každém cuknutí motoru je za mnou černo. Před tím výměna váhy vzduchu,1 den klid 2 den ještě horší, Výměna snímače otáček ,závadu ukázala diag.. Může na to mít vliv EGR?

21.09.2012 20:16 - Re: Problematika a funkce EGR 2506963
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
skor nie, mam tu jednu dymovnicu a tiez neviem presne co
ale
1. egr som mal vonku a je ok
2. vycistil som sanie
3. repasoval turbo
4. problem na snimaci tlaku (zoxidovane kontakty - zakladna pricina preco to nejazdilo - po ocisteni kontaktov to ide) - chcem ho skusit vymenit
5. vycisteny fap
6. striky na teste - boli uplne ok

podozrenie je ze prepustaju hadice od turba k intercooleru a tie male spojky (1 hadica je 68E + kratka 30 ...)
snimac tlaku railu
fap ?

21.09.2012 20:37 - Re: Problematika a funkce EGR 2506967
ozzy57
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v XPočet příspěvků: 66
99 Poslat soukromou zprávu
Jumep právě se odcházím zastřelit.To co jsi tady vyjmenoval je generálka! Snímač tlaku=váha vzduchu? Auto předtím cukalo vyměněná váha je z vrakoviště takže nemusí být ok. Ale mohlo by to způsobovat to ,,přibržďování,, motoru a kouřivost?

21.09.2012 20:38 - Re: Problematika a funkce EGR 2506968
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nie, snimac tlaku nafty - pristupny velmi zle ...

vaha na 1.6 nejako neodchadza

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 10 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator