| | |
12.01.2012 23:18 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2440022
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Aha. Tak oni moná natvrdo odpojí konektor EGR, prohlídnou tlaky, průtoky, a chyby EGR si nevímají...
Ale kdo ví jestli to tu chybu má psát. Sousedi v PL prodávají toto
.link.
a pochybuju e 1,6 v Polsku jezdí se svítícím SERVICE...
Aha. Tak oni moná natvrdo odpojí konektor EGR, prohlídnou tlaky, průtoky, a chyby EGR si nevímají...
Ale kdo ví jestli to tu chybu má psát. Sousedi v PL prodávají toto
http://allegro.pl/21-zaslepka-egr-ford-citroen-peugeot-mazda-1-6hdi-i2039949351.html
a pochybuju e 1,6 v Polsku jezdí se svítícím SERVICE...
|
|
13.01.2012 00:42 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2440052
|
|
jumep
|
|
|
Mikra napsal(a): Není nic jednoduího . Google to umí.
1) Ve výe uvedených 1 a 6 minut (v závislosti na systému), které pracují při volnoběhu, odstraňte CMM
EGR funkce! Jednoduchá změna jídelníčku můe jít EGR fáze.
2) nastavit proudění vzduchu, EGR zóny na některých počítačových programů, je
vdy hodnotu "s EGR."Měření průtoku vzduchu není postupujte podle pokynů. to
nález je normální!
Tak u je ti to jasný?
ked sa nad tym tak zamyslim, tak to zmysel dava
po odpojeni egr 1-6 min v zavislosti na systeme sa to prepne do stavu ked egr uz neotvara az do dalsieho startu, chybu ktora nabehne ignorujes a mozes skontrolovat napr. tesnost systemu atd. bez ovplyvnovania prietoku egr ventilom
ked sa nad tym tak zamyslim, tak to zmysel dava
po odpojeni egr 1-6 min v zavislosti na systeme sa to prepne do stavu ked egr uz neotvara az do dalsieho startu, chybu ktora nabehne ignorujes a mozes skontrolovat napr. tesnost systemu atd. bez ovplyvnovania prietoku egr ventilom
|
|
25.02.2012 16:12 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2453660
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tak víc ne měsíc jezdím se zaslepeným EGR. Auto jezdí normálně, necuká... Vliv na spotřebu nevím-před měsícem bylo -20, teď +10... Mezi regeneracema pořád 650km, ale 80% jsou teď couračky pár km. Rozhodně se nekonala ádná katastrofa, e by se FAP nemohl regenerovat, nebo se ucpával dřív. V diagnostice u se ukázala trvalá závada průtokoměru vzduchu - naměřený průtok je vyí ne očekávaný nebo tak něco. Na funkci to ale nemá vliv, nouzák se nedostavil, STOP ani SERVICE nesvítí.
Tak víc ne měsíc jezdím se zaslepeným EGR. Auto jezdí normálně, necuká... Vliv na spotřebu nevím-před měsícem bylo -20, teď +10... Mezi regeneracema pořád 650km, ale 80% jsou teď couračky pár km. Rozhodně se nekonala ádná katastrofa, e by se FAP nemohl regenerovat, nebo se ucpával dřív. V diagnostice u se ukázala trvalá závada průtokoměru vzduchu - naměřený průtok je vyí ne očekávaný nebo tak něco. Na funkci to ale nemá vliv, nouzák se nedostavil, STOP ani SERVICE nesvítí.
|
|
25.02.2012 20:53 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2453782
|
|
DOUFAK
|
|
|
Věta zní - naměřený průtok je vyí ne URČENÝ ! Tak je to správně...
Věta zní - naměřený průtok je vyí ne URČENÝ ! Tak je to správně...:palec
|
|
25.02.2012 20:57 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2453784
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To je jako na dneních řekách a potocích.
To je jako na dneních řekách a potocích.
|
|
28.02.2012 13:43 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2454586
|
|
jogcar
|
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Robit upravy tohto typu bez uprav elektriky a riadenia zmysel nema. Ak vyberies fap, tak budes musiet aj tak upravit soft. Okrem ..faktu, ze ja to potom musim dychat...
Robit upravy tohto typu bez uprav elektriky a riadenia zmysel nema. Ak vyberies fap, tak budes musiet aj tak upravit soft. Okrem ..faktu, ze ja to potom musim dychat...:palec:palec
|
|
28.02.2012 16:18 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2454631
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
EGR= recirkulace výfukových plynů která důkladně zasere sání, ventily a zajistí vypoutění o jednu malou sazi méně. Doporučuju EGR zaslepit neb jednou ten krám exne a turbo bude svitět vzduch do vejfuku místo pod ventily. Mám ho dva roky zaslepenej a olej vydrí o 1000km čistí a na emisích nevim neb je ze zásady neabsolvuji. Výhody zaslepení převaují výhody funkčního EGRu.
EGR= recirkulace výfukových plynů která důkladně zasere sání, ventily a zajistí vypoutění o jednu malou sazi méně. Doporučuju EGR zaslepit neb jednou ten krám exne a turbo bude svitět vzduch do vejfuku místo pod ventily. Mám ho dva roky zaslepenej a olej vydrí o 1000km čistí a na emisích nevim neb je ze zásady neabsolvuji. Výhody zaslepení převaují výhody funkčního EGRu. ;-)
|
|
28.02.2012 16:24 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2454633
|
|
jumep
|
|
|
vidno ze nemas absolutne predstavu o fungovani moderneho motoru, kde ten egr ma zmysel omnoho vacsi ako pri tvojom starom motore ...
vidno ze nemas absolutne predstavu o fungovani moderneho motoru, kde ten egr ma zmysel omnoho vacsi ako pri tvojom starom motore ...
|
|
28.02.2012 16:38 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2454638
|
|
jumep
|
|
|
to imaginarne je az znatelne na dymivosti a takisto aj pri merani emisii, ktorym sa vyhybas ...
ale ako som povedal, pri novom aute sa to hodne hlida a kontroluje, cize to neni stary diesel kde to vsetko bolo mechanicky zblbnute
to imaginarne je az znatelne na dymivosti a takisto aj pri merani emisii, ktorym sa vyhybas ...
ale ako som povedal, pri novom aute sa to hodne hlida a kontroluje, cize to neni stary diesel kde to vsetko bolo mechanicky zblbnute
|
|
28.02.2012 16:54 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2454640
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Ano emise nemůu posoudit neb skoro 5 let se této zhovadilosti můj motůrek úspěně vyhýbá. Ale co se týče dýmivosti můu říct toto: nečudilo to před tím, nečudí to ani tedka. Jedinej rozdíl je v tom e mám čisté sání a kanály a olej se tak nezasírá.
A to je dobře e ty staré diesely jsou mechanicky řeené. Opadají tím problémy s elektronikou a zbytečnými výdaji a motory toho snesou více. Velmi rád pozoruju zajimavý úkaz kde majitelé prastarých MB "piáno nebo medvěd" s 3,0l dieselem kterej má nalítáno 1,5 milionu km si je doma drí zuby nehty a nechtějí se jich za ádnou cenu zbavit. Kébych jednoho takového někde za slunou cenu objevil. Hned bych ho za XMo vyměnil.
Ano emise nemůu posoudit neb skoro 5 let se této zhovadilosti můj motůrek úspěně vyhýbá. Ale co se týče dýmivosti můu říct toto: nečudilo to před tím, nečudí to ani tedka. Jedinej rozdíl je v tom e mám čisté sání a kanály a olej se tak nezasírá. :-)
A to je dobře e ty staré diesely jsou mechanicky řeené. Opadají tím problémy s elektronikou a zbytečnými výdaji a motory toho snesou více. ;-) Velmi rád pozoruju zajimavý úkaz kde majitelé prastarých MB "piáno nebo medvěd" s 3,0l dieselem kterej má nalítáno 1,5 milionu km si je doma drí zuby nehty a nechtějí se jich za ádnou cenu zbavit. Kébych jednoho takového někde za slunou cenu objevil. Hned bych ho za XMo vyměnil.
|
|
28.02.2012 17:08 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2454644
|
|
jogcar
|
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
To je skoda reci sa o tom bavit. Za sa tu nasli konstruktery s obrovskymi skusenostami... vobec vas nesere, ze ste dospeli ludia a vobec vas nesere, ze svojim neuvedomelym spravanim a nevedomostou zasierate zbytocne prostredie a este sa tym aj chvalite? Dychaju to aj vase deti.
To je skoda reci sa o tom bavit. Za sa tu nasli konstruktery s obrovskymi skusenostami... vobec vas nesere, ze ste dospeli ludia a vobec vas nesere, ze svojim neuvedomelym spravanim a nevedomostou zasierate zbytocne prostredie a este sa tym aj chvalite? Dychaju to aj vase deti.
|
|
28.02.2012 18:27 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2454681
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
jogcar napsal(a): ... vobec vas nesere, ze ste dospeli ludia a vobec vas nesere, ze svojim neuvedomelym spravanim a nevedomostou zasierate zbytocne prostredie ...
Vůbec. Protoe i bez EGR vypustím za celej ivot míň kodlivin ne kdejaká T815 za den. A tyhle náklaďáky si budou majitelé dret do rozpadnutí, ádnej common rail, močovina, EGR...
felix81: u předchozího auta kiksl ERG po 250tis., na dálnici, chuovka jet mezi kamionama 80 a hulit jak fabrika... ale, abych potěil místní ekology, hned jsem zastavil, zavolal lutý anděly, do pondělka spal na hotelu a pak v pondělí v servisu jsem nechal u auta v ceně 30tisíc ten egr vyměnit Pak při rozborce byla v sání asi 2cm vrstva černýho hnusu
... vobec vas nesere, ze ste dospeli ludia a vobec vas nesere, ze svojim neuvedomelym spravanim a nevedomostou zasierate zbytocne prostredie ...
Vůbec. Protoe i bez EGR vypustím za celej ivot míň kodlivin ne kdejaká T815 za den. A tyhle náklaďáky si budou majitelé dret do rozpadnutí, ádnej common rail, močovina, EGR...:)
felix81: u předchozího auta kiksl ERG po 250tis., na dálnici, chuovka jet mezi kamionama 80 a hulit jak fabrika... ale, abych potěil místní ekology, hned jsem zastavil, zavolal lutý anděly, do pondělka spal na hotelu a pak v pondělí v servisu jsem nechal u auta v ceně 30tisíc ten egr vyměnit:-)))) Pak při rozborce byla v sání asi 2cm vrstva černýho hnusu
|
|
28.02.2012 18:54 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2454688
|
|
jogcar
|
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Alx, to som slusne napisal
Felix - 5.7l cca
c5vyskov - no koment - pristup 10 rocneho decka.
Alx, to som slusne napisal:-))))
Felix - 5.7l cca
c5vyskov - no koment - pristup 10 rocneho decka.
|
|
28.02.2012 20:01 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2454708
|
|
jumep
|
|
|
felix: jednoducha vec, 90% mechanikov sa k tomu stava ako ty ... o novom motore ani tucha, ale riesi ho ako stary .. naco to tam je, zablendovat, odstavit, vyhodit ... potom sa k tomu dostane niekto kto ma aku taku predstavu a place ...
felix: jednoducha vec, 90% mechanikov sa k tomu stava ako ty ... o novom motore ani tucha, ale riesi ho ako stary .. naco to tam je, zablendovat, odstavit, vyhodit ... potom sa k tomu dostane niekto kto ma aku taku predstavu a place ...
|
|
28.02.2012 21:12 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2454728
|
|
Hanz 397
|
|
|
Troku mi to připomíná diskusi o powerboxu... Jistě,EGR má na motor hodně patných vlivů(zas...ný sání,lehce zvýená spotřeba,dalí potencionální zdroj poruch=výdajů),ale je to daň za to,e vůbec ta auta lze pouívat,protoe kdybychom pořád jezdili v těch"úasných"starých Mercedesech a BMW 524td,apod.,tak bychom ve větích městech při smogovém počasí museli jezdit s radarem abychom nenabourali jeden do druhého a s dýchacími přístroji... Lidi,proberte se-konstruktéři se snaí vyhovět ekologům a Egr je jetě docela levné řeení. Věřte,e jsou i jiná,sice mnohem účinnějí,ale taky mnohem draí,tak buďme rádi za EGR... A jetě jen tak na okraj-podrunou vlastností přívodu spalin do sání je paradoxně sníení teploty spalování. A jak se projeví vyí tepelné namáhání motoru si snad dovedete domyslet Neříkám,e to jsou stovky stupňů,ale teplota prostě vyí je.
Troku mi to připomíná diskusi o powerboxu... Jistě,EGR má na motor hodně patných vlivů(zas...ný sání,lehce zvýená spotřeba,dalí potencionální zdroj poruch=výdajů),ale je to daň za to,e vůbec ta auta lze pouívat,protoe kdybychom pořád jezdili v těch"úasných"starých Mercedesech a BMW 524td,apod.,tak bychom ve větích městech při smogovém počasí museli jezdit s radarem abychom nenabourali jeden do druhého a s dýchacími přístroji... Lidi,proberte se-konstruktéři se snaí vyhovět ekologům a Egr je jetě docela levné řeení. Věřte,e jsou i jiná,sice mnohem účinnějí,ale taky mnohem draí,tak buďme rádi za EGR... A jetě jen tak na okraj-podrunou vlastností přívodu spalin do sání je paradoxně sníení teploty spalování. A jak se projeví vyí tepelné namáhání motoru si snad dovedete domyslet :-( Neříkám,e to jsou stovky stupňů,ale teplota prostě vyí je.
|
|
28.02.2012 21:26 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2454738
|
|
jumep
|
|
|
na to zasrane sanie existuju pripravky, a raz za 200t precistit sanie ... benzinaci cistia klapku kazdu chvilu ...
na to zasrane sanie existuju pripravky, a raz za 200t precistit sanie ... benzinaci cistia klapku kazdu chvilu ...
|
|
28.02.2012 21:33 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2454741
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Já u jen čekám, kdy se tu objeví vlákno o koulích. Jak jsou debilní a e bez nich by to bylo lepí. Jsme club C5. Ty mají EGRy a FAPy a mizernou "francouzskou" elektroniku Bosch a Siemens a spoustu vynálezů u od samýho počátku výroby. Teda z doby, kdy se ostatním autům o tom ani nesnilo. Větina z nás si C5 koupila proto, e za ty peníze tak vymakaný auto sotva jiný seene. A najednou se některým asi věčným nespokojencům ty vynálezy přestávaj líbit. Tak si říkám, e přece není nic jednoduího, ne se toho křápa zbavit a koupit si něco lepího, bez těch vynálezů. Ale pozor aby jste nezkončili u igulíků a Wartburgů. Protoe dnes snad u vechny automobilky ty vynálezy do svých aut strkaj. A bude jich moná jetě víc. Tak nad nima přestaňte lamentovat a koukejte se na to trochu pozitivně. Můete mít třeba dobrej pocit z toho, e nejste a tak cítit na týhle planetě. Argumenty, e jiný smrděj stonásobně víc, nemaj ádnou váhu od toho, kdo sám vědomě smrdí.
Já u jen čekám, kdy se tu objeví vlákno o koulích. Jak jsou debilní a e bez nich by to bylo lepí. Jsme club C5. Ty mají EGRy a FAPy a mizernou "francouzskou" elektroniku Bosch a Siemens a spoustu vynálezů u od samýho počátku výroby. Teda z doby, kdy se ostatním autům o tom ani nesnilo. Větina z nás si C5 koupila proto, e za ty peníze tak vymakaný auto sotva jiný seene. A najednou se některým asi věčným nespokojencům ty vynálezy přestávaj líbit. Tak si říkám, e přece není nic jednoduího, ne se toho křápa zbavit a koupit si něco lepího, bez těch vynálezů. Ale pozor aby jste nezkončili u igulíků a Wartburgů. Protoe dnes snad u vechny automobilky ty vynálezy do svých aut strkaj. A bude jich moná jetě víc. Tak nad nima přestaňte lamentovat a koukejte se na to trochu pozitivně. Můete mít třeba dobrej pocit z toho, e nejste a tak cítit na týhle planetě. Argumenty, e jiný smrděj stonásobně víc, nemaj ádnou váhu od toho, kdo sám vědomě smrdí. :-p
|
|
| |
|
|