Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problematika a funkce EGR
|< < 1 2 3 4 5 6 ... 10 > >|
12.01.2012 23:18 - Re: Problematika a funkce EGR 2440022
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Aha. Tak oni možná natvrdo odpojí konektor EGR, prohlídnou tlaky, průtoky, a chyby EGR si nevšímají...
Ale kdo ví jestli to tu chybu má psát. Sousedi v PL prodávají toto
.link.
a pochybuju že 1,6 v Polsku jezdí se svítícím SERVICE...

13.01.2012 00:42 - Re: Problematika a funkce EGR 2440052
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Není nic jednoduššího . Google to umí.

1) Ve výše uvedených 1 až 6 minut (v závislosti na systému), které pracují při volnoběhu, odstraňte CMM
EGR funkce! Jednoduchá změna jídelníčku může jít EGR fáze.
2) nastavit proudění vzduchu, EGR zóny na některých počítačových programů, je
vždy hodnotu "s EGR."Měření průtoku vzduchu není postupujte podle pokynů. to
nález je normální!

Tak už je ti to jasný?


ked sa nad tym tak zamyslim, tak to zmysel dava
po odpojeni egr 1-6 min v zavislosti na systeme sa to prepne do stavu ked egr uz neotvara az do dalsieho startu, chybu ktora nabehne ignorujes a mozes skontrolovat napr. tesnost systemu atd. bez ovplyvnovania prietoku egr ventilom

25.02.2012 16:12 - Re: Problematika a funkce EGR 2453660
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Tak víc než měsíc jezdím se zaslepeným EGR. Auto jezdí normálně, necuká... Vliv na spotřebu nevím-před měsícem bylo -20, teď +10... Mezi regeneracema pořád 650km, ale 80% jsou teď couračky pár km. Rozhodně se nekonala žádná katastrofa, že by se FAP nemohl regenerovat, nebo se ucpával dřív. V diagnostice už se ukázala trvalá závada průtokoměru vzduchu - naměřený průtok je vyšší než očekávaný nebo tak něco. Na funkci to ale nemá vliv, nouzák se nedostavil, STOP ani SERVICE nesvítí.

25.02.2012 20:53 - Re: Problematika a funkce EGR 2453782
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
Věta zní - naměřený průtok je vyšší než URČENÝ ! Tak je to správně...

25.02.2012 20:57 - Re: Problematika a funkce EGR 2453784
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
To je jako na dnešních řekách a potocích.

28.02.2012 13:43 - Re: Problematika a funkce EGR 2454586
jogcar
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
Robit upravy tohto typu bez uprav elektriky a riadenia zmysel nema. Ak vyberies fap, tak budes musiet aj tak upravit soft. Okrem ..faktu, ze ja to potom musim dychat...

28.02.2012 16:18 - Re: Problematika a funkce EGR 2454631
felix81
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kwPočet příspěvků: 292

99 Poslat soukromou zprávu
EGR= recirkulace výfukových plynů která důkladně zasere sání, ventily a zajistí vypouštění o jednu malou sazi méně. Doporučuju EGR zaslepit neb jednou ten krám exne a turbo bude svištět vzduch do vejfuku místo pod ventily. Mám ho dva roky zaslepenej a olej vydrží o 1000km čistší a na emisích nevim neb je ze zásady neabsolvuji. Výhody zaslepení převažují výhody funkčního EGRu.

28.02.2012 16:24 - Re: Problematika a funkce EGR 2454633
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
vidno ze nemas absolutne predstavu o fungovani moderneho motoru, kde ten egr ma zmysel omnoho vacsi ako pri tvojom starom motore ...

28.02.2012 16:35 - Re: Problematika a funkce EGR 2454635
felix81
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kwPočet příspěvků: 292

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
vidno ze nemas absolutne predstavu o fungovani moderneho motoru, kde ten egr ma zmysel omnoho vacsi ako pri tvojom starom motore ...


Třeba nemám, Ale funkce EGRu je stejná od jeho vymyšlení. A to jest imaginárně snížit emise.

28.02.2012 16:38 - Re: Problematika a funkce EGR 2454638
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to imaginarne je az znatelne na dymivosti a takisto aj pri merani emisii, ktorym sa vyhybas ...
ale ako som povedal, pri novom aute sa to hodne hlida a kontroluje, cize to neni stary diesel kde to vsetko bolo mechanicky zblbnute

28.02.2012 16:54 - Re: Problematika a funkce EGR 2454640
felix81
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kwPočet příspěvků: 292

99 Poslat soukromou zprávu
Ano emise nemůžu posoudit neb skoro 5 let se této zhovadilosti můj motůrek úspěšně vyhýbá. Ale co se týče dýmivosti můžu říct toto: nečudilo to před tím, nečudí to ani tedka. Jedinej rozdíl je v tom že mám čisté sání a kanály a olej se tak nezasírá.
A to je dobře že ty staré diesely jsou mechanicky řešené. Opadají tím problémy s elektronikou a zbytečnými výdaji a motory toho snesou více. Velmi rád pozoruju zajimavý úkaz kde majitelé prastarých MB "piáno nebo medvěd" s 3,0l dieselem kterej má nalítáno 1,5 milionu km si je doma drží zuby nehty a nechtějí se jich za žádnou cenu zbavit. Kéžbych jednoho takového někde za slušnou cenu objevil. Hned bych ho za XMo vyměnil.

28.02.2012 17:08 - Re: Problematika a funkce EGR 2454644
jogcar
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
To je skoda reci sa o tom bavit. Za sa tu nasli konstruktery s obrovskymi skusenostami... vobec vas nesere, ze ste dospeli ludia a vobec vas nesere, ze svojim neuvedomelym spravanim a nevedomostou zasierate zbytocne prostredie a este sa tym aj chvalite? Dychaju to aj vase deti.

28.02.2012 17:18 - Re: Problematika a funkce EGR 2454645
felix81
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kwPočet příspěvků: 292

99 Poslat soukromou zprávu
jogcar napsal(a):
To je skoda reci sa o tom bavit. Za sa tu nasli konstruktery s obrovskymi skusenostami... vobec vas nesere, ze ste dospeli ludia a vobec vas nesere, ze svojim neuvedomelym spravanim a nevedomostou zasierate zbytocne prostredie a este sa tym aj chvalite? Dychaju to aj vase deti.


Dotaz: Jaká je tvá průměrná spotřeba???

28.02.2012 17:37 - Re: Problematika a funkce EGR 2454654
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1278

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
jogcar napsal(a):
To je skoda reci sa o tom bavit. Za sa tu nasli konstruktery s obrovskymi skusenostami... vobec vas nesere, ze ste dospeli ludia a vobec vas nesere, ze svojim neuvedomelym spravanim a nevedomostou zasierate zbytocne prostredie a este sa tym aj chvalite? Dychaju to aj vase deti.

trochu slusnejsi slova prosim, dodrzuj pravidla!

28.02.2012 18:27 - Re: Problematika a funkce EGR 2454681
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
jogcar napsal(a):
... vobec vas nesere, ze ste dospeli ludia a vobec vas nesere, ze svojim neuvedomelym spravanim a nevedomostou zasierate zbytocne prostredie ...

Vůbec. Protože i bez EGR vypustím za celej život míň škodlivin než kdejaká T815 za den. A tyhle náklaďáky si budou majitelé držet do rozpadnutí, žádnej common rail, močovina, EGR...

felix81: u předchozího auta kiksl ERG po 250tis., na dálnici, chuovka jet mezi kamionama 80 a hulit jak fabrika... ale, abych potěšil místní ekology, hned jsem zastavil, zavolal žlutý anděly, do pondělka spal na hotelu a pak v pondělí v servisu jsem nechal u auta v ceně 30tisíc ten egr vyměnit Pak při rozborce byla v sání asi 2cm vrstva černýho hnusu

28.02.2012 18:54 - Re: Problematika a funkce EGR 2454688
jogcar
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
Alx, to som slusne napisal
Felix - 5.7l cca
c5vyskov - no koment - pristup 10 rocneho decka.

28.02.2012 20:01 - Re: Problematika a funkce EGR 2454708
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
felix: jednoducha vec, 90% mechanikov sa k tomu stava ako ty ... o novom motore ani tucha, ale riesi ho ako stary .. naco to tam je, zablendovat, odstavit, vyhodit ... potom sa k tomu dostane niekto kto ma aku taku predstavu a place ...

28.02.2012 21:12 - Re: Problematika a funkce EGR 2454728
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2443

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Trošku mi to připomíná diskusi o powerboxu... Jistě,EGR má na motor hodně špatných vlivů(zas...ný sání,lehce zvýšená spotřeba,další potencionální zdroj poruch=výdajů),ale je to daň za to,že vůbec ta auta lze používat,protože kdybychom pořád jezdili v těch"úžasných"starých Mercedesech a BMW 524td,apod.,tak bychom ve větších městech při smogovém počasí museli jezdit s radarem abychom nenabourali jeden do druhého a s dýchacími přístroji... Lidi,proberte se-konstruktéři se snaží vyhovět ekologům a Egr je ještě docela levné řešení. Věřte,že jsou i jiná,sice mnohem účinnější,ale taky mnohem dražší,tak buďme rádi za EGR... A ještě jen tak na okraj-podružnou vlastností přívodu spalin do sání je paradoxně snížení teploty spalování. A jak se projeví vyšší tepelné namáhání motoru si snad dovedete domyslet Neříkám,že to jsou stovky stupňů,ale teplota prostě vyšší je.

28.02.2012 21:26 - Re: Problematika a funkce EGR 2454738
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
na to zasrane sanie existuju pripravky, a raz za 200t precistit sanie ... benzinaci cistia klapku kazdu chvilu ...

28.02.2012 21:33 - Re: Problematika a funkce EGR 2454741
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Já už jen čekám, kdy se tu objeví vlákno o koulích. Jak jsou debilní a že bez nich by to bylo lepší. Jsme club C5. Ty mají EGRy a FAPy a mizernou "francouzskou" elektroniku Bosch a Siemens a spoustu vynálezů už od samýho počátku výroby. Teda z doby, kdy se ostatním autům o tom ani nesnilo. Většina z nás si C5 koupila proto, že za ty peníze tak vymakaný auto sotva jiný sežene. A najednou se některým asi věčným nespokojencům ty vynálezy přestávaj líbit. Tak si říkám, že přece není nic jednoduššího, než se toho křápa zbavit a koupit si něco lepšího, bez těch vynálezů. Ale pozor aby jste nezkončili u Žigulíků a Wartburgů. Protože dnes snad už všechny automobilky ty vynálezy do svých aut strkaj. A bude jich možná ještě víc. Tak nad nima přestaňte lamentovat a koukejte se na to trochu pozitivně. Můžete mít třeba dobrej pocit z toho, že nejste až tak cítit na týhle planetě. Argumenty, že jiný smrděj stonásobně víc, nemaj žádnou váhu od toho, kdo sám vědomě smrdí.

|< < 1 2 3 4 5 6 ... 10 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator