| | |
11.01.2012 23:38 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2439840
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
No teď mám mezi regeneracema 650km - to byl ale ten EGR polofunkční. Tak sázka, e přítí regenerace bude minimálně 750km
edit: Auto je 2006. Právě rychlost ohřátí mi připadá stejná, kolem 5km to topí. Jestli to bylo předtím po 4km to neřeím. Diagnostika je bez chyb (krom funkce hifi zesilovače...).
No teď mám mezi regeneracema 650km - to byl ale ten EGR polofunkční. Tak sázka, e přítí regenerace bude minimálně 750km:-)
edit: Auto je 2006. Právě rychlost ohřátí mi připadá stejná, kolem 5km to topí. Jestli to bylo předtím po 4km to neřeím. Diagnostika je bez chyb (krom funkce hifi zesilovače...).
|
|
11.01.2012 23:41 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2439846
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To klidně můe být i 850km. To nezáleí jen na EGRu. Hlavně na stylu jízdy. Taky můe popojídět po městě a bude regenerovat na 400km, EGR ne EGR.
To klidně můe být i 850km. To nezáleí jen na EGRu. Hlavně na stylu jízdy. Taky můe popojídět po městě a bude regenerovat na 400km, EGR ne EGR.
|
|
11.01.2012 23:50 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2439848
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
To je pravda... Ale to je teď můj reim, samý studený starty, město, sem tam 50km dálnice, horí to být nemůe. Tak kdyby to po zaslepení kleslo na 400, bude za to moct ten EGR. Uvidíme. Kadopádně pořád je v záloze fap off
To je pravda... Ale to je teď můj reim, samý studený starty, město, sem tam 50km dálnice, horí to být nemůe. Tak kdyby to po zaslepení kleslo na 400, bude za to moct ten EGR. Uvidíme. Kadopádně pořád je v záloze fap off
|
|
11.01.2012 23:54 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2439849
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ty jsi neuvěřitelnej provokatér. Docela by mě zajímalo, jak by ses tvářil, kdybys měl auto nový, v záruce se ti pos..l EGR nebo ucpal FAP a servis by ti to zaslepil a vypáral. Jako normální způsob opravy. Jak by se ti to líbilo? Skoro mi je jasný, e odpoví, e bys to přivítal, ale myslím si, e by sis to nenechal líbit a poadoval bys opravdovou opravu. V záruce, teda zadara.
Ty jsi neuvěřitelnej provokatér. Docela by mě zajímalo, jak by ses tvářil, kdybys měl auto nový, v záruce se ti pos..l EGR nebo ucpal FAP a servis by ti to zaslepil a vypáral. Jako normální způsob opravy. Jak by se ti to líbilo? Skoro mi je jasný, e odpoví, e bys to přivítal, ale myslím si, e by sis to nenechal líbit a poadoval bys opravdovou opravu. V záruce, teda zadara.
|
|
11.01.2012 23:55 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2439851
|
|
jruze
|
|
|
No já jezdím 90% město a průměr regenerací mám kolem 900km - kolik je od čitění FAP nevím najel jsem stím asi 30tkm. A po kadé regeneraci tam zůstane cerin a ten sniuje (zmenuje)účinnost FAPU(zmenuje jeho kapacitu)proto se zkracují vzdálenosti mezi regeneracemi.Pokud to bude víc kouřit zvedne se dlouhodobá spotřeba kvůli regeneracím.
No já jezdím 90% město a průměr regenerací mám kolem 900km - kolik je od čitění FAP nevím najel jsem stím asi 30tkm. A po kadé regeneraci tam zůstane cerin a ten sniuje (zmenuje)účinnost FAPU(zmenuje jeho kapacitu)proto se zkracují vzdálenosti mezi regeneracemi.Pokud to bude víc kouřit zvedne se dlouhodobá spotřeba kvůli regeneracím.
|
|
12.01.2012 00:06 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2439852
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
To otázka. Kadopádně ten EGR se dával nový před necelýma 2 rokama, tj. asi je v záruce. A vůbec mě nenapadlo ho reklamovat, tím bych vechno jenom oddálil. Tobě se to prosazuje ekologii, kdymá EGR v pořádku. Ale a dá 6000 za nový a po 2 letech bude ko (ne ucpaný, spí elektricky), auto ti kvůli tomu bude rát o 2l víc, nepojede, tak se taky zamyslí jestli takovou věc nevyhodit.
Edit: na FAPu mám najeto cca 40tisíc, dával se nový (ne čitěný). Vstřiky jsou snad ok, jediná závada mohl být ten EGR. Ale na 900km jsem myslím nebyl nikdy
To otázka. Kadopádně ten EGR se dával nový před necelýma 2 rokama, tj. asi je v záruce. A vůbec mě nenapadlo ho reklamovat, tím bych vechno jenom oddálil. Tobě se to prosazuje ekologii, kdymá EGR v pořádku. Ale a dá 6000 za nový a po 2 letech bude ko (ne ucpaný, spí elektricky), auto ti kvůli tomu bude rát o 2l víc, nepojede, tak se taky zamyslí jestli takovou věc nevyhodit.
Edit: na FAPu mám najeto cca 40tisíc, dával se nový (ne čitěný). Vstřiky jsou snad ok, jediná závada mohl být ten EGR. Ale na 900km jsem myslím nebyl nikdy
|
|
12.01.2012 00:16 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2439853
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Já ale celou dobu nepíu o ekologii. Já píu o opravě auta. A odpojování nefunkčních součástí neuznávám. To podle mě není oprava. Jsem dost lakomej a nemajetnej a nevím, co si budu moct dovolit, a se takovej problém objeví, ale myslím si, e to řeení, který jsi zvolil ty, sám bez odborný pomoci a potřebných znalostí, tak to si já nevyberu. Alespoň pokus u někoho, kdo se v tom vyzná a teprve potom radikální řez, to u by se dalo spí pochopit. Ale takhle si myslím, e jsi moná krátkodobě vyřeil momentální problém, ale pravděpodobně sis zadělal na dalí. A můe to celý vést k řetězení problémů. Třeba ne, ale třeba jo. Já nejsem ten, kdo to dokáe zodpovědět, ale těch odborníků jsi tu dnes měl víc a myslím e ani jeden z nich tě nepřesvědčil. Asi nechce slyet. Co dodat? Tvoje věc.
Já ale celou dobu nepíu o ekologii. Já píu o opravě auta. A odpojování nefunkčních součástí neuznávám. To podle mě není oprava. Jsem dost lakomej a nemajetnej a nevím, co si budu moct dovolit, a se takovej problém objeví, ale myslím si, e to řeení, který jsi zvolil ty, sám bez odborný pomoci a potřebných znalostí, tak to si já nevyberu. Alespoň pokus u někoho, kdo se v tom vyzná a teprve potom radikální řez, to u by se dalo spí pochopit. Ale takhle si myslím, e jsi moná krátkodobě vyřeil momentální problém, ale pravděpodobně sis zadělal na dalí. A můe to celý vést k řetězení problémů. Třeba ne, ale třeba jo. Já nejsem ten, kdo to dokáe zodpovědět, ale těch odborníků jsi tu dnes měl víc a myslím e ani jeden z nich tě nepřesvědčil. Asi nechce slyet. Co dodat? Tvoje věc.
|
|
12.01.2012 00:38 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2439857
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Tiez mi je divne, ze mu nevypisuje EGR aspon do prechodnej zavady. Ono je to dost citlive, kvoli tym emisiam. A aj to je zaujimave ze mu to nepise vela vzduchu ked uz to EGR zaslepil. Uz 2,2 to pise, este stara 2.0 daku kontrolu EGR nema a ani nepise ak sa odpoji. Ale 1,6 je uz citliva na to.
Uvidis, ked pobehas co to bude robit.. Kazdopadne ak das FAP off, EGR off, pevny zotrvak, kvalitny olej meneny po 10tis, budes dost aditivovat naftu a nebudes to tocit tak mozno z tej 1,6 bude ako tak spolahlivy motor
Tiez mi je divne, ze mu nevypisuje EGR aspon do prechodnej zavady. Ono je to dost citlive, kvoli tym emisiam. A aj to je zaujimave ze mu to nepise vela vzduchu ked uz to EGR zaslepil. Uz 2,2 to pise, este stara 2.0 daku kontrolu EGR nema a ani nepise ak sa odpoji. Ale 1,6 je uz citliva na to.
Uvidis, ked pobehas co to bude robit.. Kazdopadne ak das FAP off, EGR off, pevny zotrvak, kvalitny olej meneny po 10tis, budes dost aditivovat naftu a nebudes to tocit tak mozno z tej 1,6 bude ako tak spolahlivy motor :D
|
|
12.01.2012 08:00 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2439865
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Z principu - pokud je EGR K.O. a zůstal zablokován v poze "OPEN", pak je rozhodně lepí řeení jej zaslepit, pokud se uivatel nerozhodne pro výměnu, co je vzhledem k ceně a moným problémů do budoucna vcelku pochopitelné. V tomto reimu toti m otor produkuje tolik CO2 a sazí, e si to steí dovede představit i paní Kateřina v horrorvém snu. Navíc právě tento stav vede k zadělání na nemalé problémy v podobě zanesení výfukévé cesty, turba, případně FAPu (je-li) Motor dostává kouř, přehřívá se spalovací prostor a řere vlastní srágory... Pokud je EGR K.O. a zůstal v poze "CLOSE" - a diagnostika to nepozná, tak to nepozná ani uřivatel a klidně s tim můe jezdit leta, ani by něco poznal, páč na emisích se to opravdu, ale opravdu nijak neprojeví, nebo metodika měření z principu měří exhalace za podmínek, kdy je EGR programově "CLOSE". asi tak... Opět podotýkám - můj názor, nikoli dogma...
A opět podotýkám - je to technická diskuze, nikoli filosoficko-politicky osobní... to jen na okraj, aby se to nemuselo zase mazat...
Z principu - pokud je EGR K.O. a zůstal zablokován v poze "OPEN", pak je rozhodně lepí řeení jej zaslepit, pokud se uivatel nerozhodne pro výměnu, co je vzhledem k ceně a moným problémů do budoucna vcelku pochopitelné. V tomto reimu toti m otor produkuje tolik CO2 a sazí, e si to steí dovede představit i paní Kateřina v horrorvém snu. Navíc právě tento stav vede k zadělání na nemalé problémy v podobě zanesení výfukévé cesty, turba, případně FAPu (je-li) Motor dostává kouř, přehřívá se spalovací prostor a řere vlastní srágory... Pokud je EGR K.O. a zůstal v poze "CLOSE" - a diagnostika to nepozná, tak to nepozná ani uřivatel a klidně s tim můe jezdit leta, ani by něco poznal, páč na emisích se to opravdu, ale opravdu nijak neprojeví, nebo metodika měření z principu měří exhalace za podmínek, kdy je EGR programově "CLOSE". asi tak... Opět podotýkám - můj názor, nikoli dogma...
A opět podotýkám - je to technická diskuze, nikoli filosoficko-politicky osobní... to jen na okraj, aby se to nemuselo zase mazat...
|
|
12.01.2012 10:00 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2439879
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
No nevim jak motorů HDI ale u mého starého předkomůrkového ropáčku zaslepení EGRu jen a jen prospělo. Déle mi vydrí olej nezčernalý, sání je čisté, spotřeba nepatrně nií, výkon malinko lepí. To jsou pozitiva.
Negativa: asi malinko horí emise co mě íly netrhá (ale nikdy jsem je neměřil tak to objektivně neposoudím) . Viditelně ze mě nejdou černé oblaky dýmu jako z některých nových chrochtávek a to mě stačí. Take u starého diesela jsou hlavně pozitiva.
U nových motorů bych se odpojení EGRu dost bál neb tam ve řídí ECU a to je patně.
V dohledné době plánuji odpojení hadice přefuku z motorového prostoru a vyvedení pod auto tak jako to mají staré dobré tatry. Tím odpadne dalí zasírání sání, ubude tlak v motorovém prostoru a bude čistí spalování.
No nevim jak motorů HDI ale u mého starého předkomůrkového ropáčku zaslepení EGRu jen a jen prospělo. Déle mi vydrí olej nezčernalý, sání je čisté, spotřeba nepatrně nií, výkon malinko lepí. To jsou pozitiva.
Negativa: asi malinko horí emise co mě íly netrhá (ale nikdy jsem je neměřil tak to objektivně neposoudím) . Viditelně ze mě nejdou černé oblaky dýmu jako z některých nových chrochtávek a to mě stačí. Take u starého diesela jsou hlavně pozitiva.
U nových motorů bych se odpojení EGRu dost bál neb tam ve řídí ECU a to je patně.
V dohledné době plánuji odpojení hadice přefuku z motorového prostoru a vyvedení pod auto tak jako to mají staré dobré tatry. Tím odpadne dalí zasírání sání, ubude tlak v motorovém prostoru a bude čistí spalování.
|
|
12.01.2012 10:48 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2439882
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Roozena napsal(a): Z principu - pokud je EGR K.O. a zůstal zablokován v poze "OPEN", pak je rozhodně lepí řeení jej zaslepit, pokud se uivatel nerozhodne pro výměnu, co je vzhledem k ceně a moným problémů do budoucna vcelku pochopitelné. V tomto reimu toti m otor produkuje tolik CO2 a sazí, e si to steí dovede představit i paní Kateřina v horrorvém snu. Navíc právě tento stav vede k zadělání na nemalé problémy v podobě zanesení výfukévé cesty, turba, případně FAPu (je-li) Motor dostává kouř, přehřívá se spalovací prostor a řere vlastní srágory... Pokud je EGR K.O. a zůstal v poze "CLOSE" - a diagnostika to nepozná, tak to nepozná ani uřivatel a klidně s tim můe jezdit leta, ani by něco poznal, páč na emisích se to opravdu, ale opravdu nijak neprojeví, nebo metodika měření z principu měří exhalace za podmínek, kdy je EGR programově "CLOSE". asi tak... Opět podotýkám - můj názor, nikoli dogma...
A opět podotýkám - je to technická diskuze, nikoli filosoficko-politicky osobní... to jen na okraj, aby se to nemuselo zase mazat...
Nevím jak na Citroenu, ale třeba u Zafiry bylo k zaslepení EGR nutné aby byl funkční, tzn. e nesměl být zaseklý v jakékoliv poloze. Vyčistil se, normálně se zavíral, otvíral, jen bylo záslepkou zabráněno aby přes něj chodili spaliny, tudí se nezanáel a vydrel věky. Pokud se zaslepil mrtvý EGR házelo to chybu, protoe ECU poznala, e se pod napětím nehýbe. Take ti kdo měli EGR KO si sehnali nový funkční a záslepku si vyrobili, nebo si ji koupili orig. u Opla.
Nevím jak na Citroenu, ale třeba u Zafiry bylo k zaslepení EGR nutné aby byl funkční, tzn. e nesměl být zaseklý v jakékoliv poloze. Vyčistil se, normálně se zavíral, otvíral, jen bylo záslepkou zabráněno aby přes něj chodili spaliny, tudí se nezanáel a vydrel věky. Pokud se zaslepil mrtvý EGR házelo to chybu, protoe ECU poznala, e se pod napětím nehýbe. Take ti kdo měli EGR KO si sehnali nový funkční a záslepku si vyrobili, nebo si ji koupili orig. u Opla.
|
|
12.01.2012 11:16 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2439884
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
To Duff74:
No jasně... ani mě nenapadlo, e by to někdo zatíp na hadičce, nebo odpojil solenoid... Musí se vyrobit podloka (blinda) na přírubu - ideálně z 1mm nerezu a EGR necht docela normálně připojený do systému. jinak samozřejmě nastane peklo stan faultů od ECU... Ale dobrej comment... bez pochyby by se nalo pár jednců, co by to pořeili metodou nejmeního odporu a pak by se divili...
BTW - v případě moderních HDI nemám signály o tom, e by takto zaslepený EGR nějak ovlivňoval spalovací proces a ECU to jakkoliv komentovala.
Z důvodu nefunkčnosti jsem jej takto zatíp kdysi na Xantii HDI 80kW a rozhodně se zlepila reakce na plyn, zmizely mrtvolné stavy při rozjezdech a klesla spotřeba.
To Duff74:
No jasně... ani mě nenapadlo, e by to někdo zatíp na hadičce, nebo odpojil solenoid... :-) Musí se vyrobit podloka (blinda) na přírubu - ideálně z 1mm nerezu a EGR necht docela normálně připojený do systému. jinak samozřejmě nastane peklo stan faultů od ECU... Ale dobrej comment... bez pochyby by se nalo pár jednců, co by to pořeili metodou nejmeního odporu a pak by se divili...
BTW - v případě moderních HDI nemám signály o tom, e by takto zaslepený EGR nějak ovlivňoval spalovací proces a ECU to jakkoliv komentovala.
Z důvodu nefunkčnosti jsem jej takto zatíp kdysi na Xantii HDI 80kW a rozhodně se zlepila reakce na plyn, zmizely mrtvolné stavy při rozjezdech a klesla spotřeba.
|
|
12.01.2012 11:40 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2439886
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
hdi v xantii nieje moderné hdi.
hdi v xantii nieje moderné hdi.
|
|
12.01.2012 12:15 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2439889
|
|
Brzda
|
|
|
FAP natěstí nemám, ale EGR mě na autě s.re asi nejvíc. Po první výměně jsem za necelý rok najezdil asi 20t km a zůstal jsem stát na dálnici znovu kvůli EGR - na rok starém kuse upadlo sedlo ventilu ( .link. ) Vzhledem k tomu e 6t je docela dost peněz, doufám, e mě to za necelej rok nečeká znovu.....
FAP natěstí nemám, ale EGR mě na autě s.re asi nejvíc. Po první výměně jsem za necelý rok najezdil asi 20t km a zůstal jsem stát na dálnici znovu kvůli EGR - na rok starém kuse upadlo sedlo ventilu ( http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/96419454_3599124024e80b9fa5c7a3.jpg ) Vzhledem k tomu e 6t je docela dost peněz, doufám, e mě to za necelej rok nečeká znovu.....
|
|
12.01.2012 13:33 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2439894
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
zhrado napsal(a): hdi v xantii nieje moderné hdi.
ano... ve větě je pouito slovo "Kdysi", co znamená, před hodně dlouhou dobou (alespoň tak to chápu já), čili postrádám logickou propojku ke komentáři, e HDI v Xantii není moderní HDI... nicméně - polopatě - Xantii jsem uvedl, jako případ, kterak se projevil zásah na EGR...
ano... ve větě je pouito slovo "Kdysi", co znamená, před hodně dlouhou dobou (alespoň tak to chápu já), čili postrádám logickou propojku ke komentáři, e HDI v Xantii není moderní HDI... nicméně - polopatě - Xantii jsem uvedl, jako případ, kterak se projevil zásah na EGR...
|
|
12.01.2012 21:03 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2439970
|
|
jumep
|
|
|
pri RHZ a 4HX (2.0 a 2.2) starom
vaha pri zatvorenom EGR ukazuje prietok okolo +-500
pri otvorenom a cistom potrubi od EGR to vyladi na +-290
podla tohoto udaju vie ze je otvoreny a vsetko je OK, dokonca RHY xsara picasso pisala zavadu EGR
novy motor potom uz aj vie presnu polohu otvorenia EGR (aspon by mal vediet) a vie vyhodnotit este viac chybu napr. vahy vzduchu ...
pri RHZ a 4HX (2.0 a 2.2) starom
vaha pri zatvorenom EGR ukazuje prietok okolo +-500
pri otvorenom a cistom potrubi od EGR to vyladi na +-290
podla tohoto udaju vie ze je otvoreny a vsetko je OK, dokonca RHY xsara picasso pisala zavadu EGR
novy motor potom uz aj vie presnu polohu otvorenia EGR (aspon by mal vediet) a vie vyhodnotit este viac chybu napr. vahy vzduchu ...
|
|
12.01.2012 21:55 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2439996
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
No Citroen k tomu píe toto:
1°) Au delà de 1 à 6 mn (suivant le système) de fonctionnement au ralenti, le CMM supprime
la fonction EGR ! Une simple variation de régime permet de revenir en phase EGR.
2°) La consigne de débit d'air, hors zone EGR, sur certain soft calculateur, correspond
toujours à une valeur "avec EGR". Le débit d'air mesuré ne suit pas la consigne. Cette
constatation est normale !
Teď kdyby to jetě někdo dovedl přeloit...
No Citroen k tomu píe toto:
1°) Au delà de 1 à 6 mn (suivant le système) de fonctionnement au ralenti, le CMM supprime
la fonction EGR ! Une simple variation de régime permet de revenir en phase EGR.
2°) La consigne de débit d'air, hors zone EGR, sur certain soft calculateur, correspond
toujours à une valeur "avec EGR". Le débit d'air mesuré ne suit pas la consigne. Cette
constatation est normale ! :-d
Teď kdyby to jetě někdo dovedl přeloit...
|
|
12.01.2012 22:09 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2439997
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Není nic jednoduího . Google to umí.
1) Ve výe uvedených 1 a 6 minut (v závislosti na systému), které pracují při volnoběhu, odstraňte CMM
EGR funkce! Jednoduchá změna jídelníčku můe jít EGR fáze.
2) nastavit proudění vzduchu, EGR zóny na některých počítačových programů, je
vdy hodnotu "s EGR."Měření průtoku vzduchu není postupujte podle pokynů. to
nález je normální!
Tak u je ti to jasný?
Není nic jednoduího :-D. Google to umí.
1) Ve výe uvedených 1 a 6 minut (v závislosti na systému), které pracují při volnoběhu, odstraňte CMM
EGR funkce! Jednoduchá změna jídelníčku můe jít EGR fáze.
2) nastavit proudění vzduchu, EGR zóny na některých počítačových programů, je
vdy hodnotu "s EGR."Měření průtoku vzduchu není postupujte podle pokynů. to
nález je normální!
Tak u je ti to jasný? :-))))
|
|
12.01.2012 22:41 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2440009
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
K tomu jsem se dostal taky. Jak ale změnit ten jídelníček?
EGR jde nejspí odstavit i elektricky, aspoň tak jsem to pochopil z aboroutí příručky. Je v ní přiloený obrázek.
Poadovaný průtok vzduchu 239, měřený 576, tak jak říká Jumep. Ale přesto je poadavek na otevření EGR 0% Take podle veho na tomhle obrázku mají EGR odstavený softwarově.
K tomu jsem se dostal taky. Jak ale změnit ten jídelníček?:)
EGR jde nejspí odstavit i elektricky, aspoň tak jsem to pochopil z aboroutí příručky. Je v ní přiloený obrázek.
Poadovaný průtok vzduchu 239, měřený 576, tak jak říká Jumep. Ale přesto je poadavek na otevření EGR 0% :nevim Take podle veho na tomhle obrázku mají EGR odstavený softwarově.
Přílohy: egr.JPG ( 32346b ) - |
|
12.01.2012 22:45 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
2440015
|
|
jumep
|
|
|
ak sa nedostavi efekt znizenia prietoku vzduchu, automaticky to vypne otvaranie ventilu a hodi chybu
ak sa nedostavi efekt znizenia prietoku vzduchu, automaticky to vypne otvaranie ventilu a hodi chybu
|
|
| |
|
|