| | |
02.03.2021 20:24 -
Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový reim
|
3302438
|
|
sedlik18
|
Město: Holoubkov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravím, nenael jsem podobný problém jako mám tak to zkusím zde. V lednu jsem dokončil kompletní výměnu vnitřku AL4. Sehnal jsem převodovku AL4 z roku 2011 a najetými 120k. Moje umřela v 280k, vyměnil jsem úplně ve (uvnitř to bylo jako nové, ádné známky pouívání na pásových brzdách a povrchu které brzdí, pouzdrech, lamelách, vyměnil jsem čerpadlo, filtr, olej, komplet vechna těsnění a o-krouky, atd...). Auto pak jezdilo přes měsíc a 3000km, jen před 3 týdny v těch mrazech odmítla řadit 2/3/4. Kdy jsem nastartoval cestou z práce, musel jsem manuálně zařadit z 1-2 a párkrát takto, ne to lo a normálně jsem dojel. Pak druhý den u ale nic. Jezdí jen na 1 nebo R, vyměnil jsem tedy celý hydroblok, vypustil olej (ten byl ale jako kdy jsem ho tam dával před 2 měsíci), nikde ádné kovové pony na magnetech, krásná barva... Včera jsem zkusil diag, delphi se ale nepřipojí a druhý kabel co mám jen vyčetl hodnoty (teplota, tlak..), nedokázal ani vyčíst případné chyby. Měl jsem auto nastartované tak půl hodiny, olej se ohřál na 68 stupňů a pak převodovka najednou la, řadila krásně hladce, ve fungovalo... Ráno a teď odpoledne ale zase nic a jen 1 nebo R. Nemyslím si, e by mechanicky bylo něco zle, ale kdytak hold vytáhnu celou hřídel a prohodím za tu, co tam byla.
co by mohlo být jetě zle? prosím o jakoukoliv radu
Zdravím, nenael jsem podobný problém jako mám tak to zkusím zde. V lednu jsem dokončil kompletní výměnu vnitřku AL4. Sehnal jsem převodovku AL4 z roku 2011 a najetými 120k. Moje umřela v 280k, vyměnil jsem úplně ve (uvnitř to bylo jako nové, ádné známky pouívání na pásových brzdách a povrchu které brzdí, pouzdrech, lamelách, vyměnil jsem čerpadlo, filtr, olej, komplet vechna těsnění a o-krouky, atd...). Auto pak jezdilo přes měsíc a 3000km, jen před 3 týdny v těch mrazech odmítla řadit 2/3/4. Kdy jsem nastartoval cestou z práce, musel jsem manuálně zařadit z 1-2 a párkrát takto, ne to lo a normálně jsem dojel. Pak druhý den u ale nic. Jezdí jen na 1 nebo R, vyměnil jsem tedy celý hydroblok, vypustil olej (ten byl ale jako kdy jsem ho tam dával před 2 měsíci), nikde ádné kovové pony na magnetech, krásná barva... Včera jsem zkusil diag, delphi se ale nepřipojí a druhý kabel co mám jen vyčetl hodnoty (teplota, tlak..), nedokázal ani vyčíst případné chyby. Měl jsem auto nastartované tak půl hodiny, olej se ohřál na 68 stupňů a pak převodovka najednou la, řadila krásně hladce, ve fungovalo... Ráno a teď odpoledne ale zase nic a jen 1 nebo R. Nemyslím si, e by mechanicky bylo něco zle, ale kdytak hold vytáhnu celou hřídel a prohodím za tu, co tam byla.
co by mohlo být jetě zle? prosím o jakoukoliv radu
|
|
14.07.2022 16:48 -
Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový reim
|
3343910
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
Zdravím,
řeím problém s AL4, hláka Automatic gearbox failure, ve výpisu chyb z autorizáku Citroenu je toho více,
P0730 - Prokluzování spojky, tlak oleje 7,5 poadovaný 21
P1710 - Závada napájení snímačů, tlak oleje 7,6 poadovaný 2,7
P1167 - Závada regulace tlaku (rozdíl - poadavek), tlak oleje 7,45 poadovaný 4,2
P0606 - Závada počítače
Více mi k tomu neřekli, převodovku opravit neumí, děkujeme - 1500 Kč a fertig. (přečíst závady, to bych uměl taky)
Pokud máte někdo nějaké tipy na závadu, tak předem děkuji. Auto má najeto cca 240 000, solenoidy jsou jetě původní, olej se měnil, ale vdycky jenom půl výměnou, nikoliv proplachem.
Oivil jsem DiagBox 7.76, e se v tom budu vrtat ale nepřiel jsem na to, jak udělat test akčních členů převodovky.
Podmínky testu dle diag: Poloha P nebo N, zapnuté zapalování, vypnuté vozidlo a motor.
Při pokusu o test mi to hlásí "Nebyly splněny podmínky testu". Asi jsem úplně blbej, ale co to tedy znamená, zkouel jsem různé varianty polohy klíčku, má na to vliv economy mode atd ?
Jasně, e diagnostice nerozumím a bylo by lepí navtívit někoho, kdo ano, ale automatům tady zase tolik lidí rozumět nebude, s autem jedu k Muhrovi.
Chtěl jsem si otestovat ty elmag ventily v převodovce vechny, protoe kromě těch klasickejch dvou můe být patný i nějaký z těch zbývajících pěti, co by bylo dobrý zjistit předem. A samo e to můe být ryze mechanická závada, kde je diag asi k ničemu.
Díky.
Zdravím,
řeím problém s AL4, hláka Automatic gearbox failure, ve výpisu chyb z autorizáku Citroenu je toho více,
P0730 - Prokluzování spojky, tlak oleje 7,5 poadovaný 21
P1710 - Závada napájení snímačů, tlak oleje 7,6 poadovaný 2,7
P1167 - Závada regulace tlaku (rozdíl - poadavek), tlak oleje 7,45 poadovaný 4,2
P0606 - Závada počítače
Více mi k tomu neřekli, převodovku opravit neumí, děkujeme - 1500 Kč a fertig. (přečíst závady, to bych uměl taky)
Pokud máte někdo nějaké tipy na závadu, tak předem děkuji. Auto má najeto cca 240 000, solenoidy jsou jetě původní, olej se měnil, ale vdycky jenom půl výměnou, nikoliv proplachem.
Oivil jsem DiagBox 7.76, e se v tom budu vrtat ale nepřiel jsem na to, jak udělat test akčních členů převodovky.
Podmínky testu dle diag: Poloha P nebo N, zapnuté zapalování, vypnuté vozidlo a motor.
Při pokusu o test mi to hlásí "Nebyly splněny podmínky testu". Asi jsem úplně blbej, ale co to tedy znamená, zkouel jsem různé varianty polohy klíčku, má na to vliv economy mode atd ?
Jasně, e diagnostice nerozumím a bylo by lepí navtívit někoho, kdo ano, ale automatům tady zase tolik lidí rozumět nebude, s autem jedu k Muhrovi.
Chtěl jsem si otestovat ty elmag ventily v převodovce vechny, protoe kromě těch klasickejch dvou můe být patný i nějaký z těch zbývajících pěti, co by bylo dobrý zjistit předem. A samo e to můe být ryze mechanická závada, kde je diag asi k ničemu.
Díky.
|
|
16.07.2022 12:27 -
Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový reim
|
3343952
|
|
vos.pe
|
|
|
Já jsem si s AL4 uil velká dobrodruství,mimo náklady přes půl roku bez auta.
Závěr je, nedivím se e odborníci odmítají opravy "jen něčeho",jedině komplet . Mě vyměnili měnič a čerpadlo,za rozumnou cenu (ve vymontované přev.)Auto jezdilo dobře,ovem ne po dálnici.Následovala reklamace,po dlouhých diskusích s odborníky na kde co a výmluvách,chtěli celé auto v naději e jsem to blbě smontoval.Ta dopadla dobře pro mě i převodovku(chybu nepřiznali) ale zničili mi hydrauliku...Nicméně,jezdím.
P.V.
Já jsem si s AL4 uil velká dobrodruství,mimo náklady přes půl roku bez auta.
Závěr je, nedivím se e odborníci odmítají opravy "jen něčeho",jedině komplet . Mě vyměnili měnič a čerpadlo,za rozumnou cenu (ve vymontované přev.)Auto jezdilo dobře,ovem ne po dálnici.Následovala reklamace,po dlouhých diskusích s odborníky na kde co a výmluvách,chtěli celé auto v naději e jsem to blbě smontoval.Ta dopadla dobře pro mě i převodovku(chybu nepřiznali) ale zničili mi hydrauliku...Nicméně,jezdím.
P.V.
|
|
19.07.2022 21:58 -
Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový reim
|
3344248
|
|
vos.pe
|
|
|
Nedopadla,ádná reakce...vzdal jsem to. P.V.
P.s. hlavně e auto jezdí,i elektronika je u OK!
Nedopadla,ádná reakce...vzdal jsem to. P.V.
P.s. hlavně e auto jezdí,i elektronika je u OK!
|
|
| |
|
|