| | |
26.11.2011 14:12 -
Re: LPG v C5 - jak chytit rezervu
|
2427814
|
|
Rosta
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Foxxxx: Díky, a v jakém místě v kufru je ta rezerva chycená? Nějak vzadu u sedaček?
Foxxxx: Díky, a v jakém místě v kufru je ta rezerva chycená? Nějak vzadu u sedaček?
|
|
26.11.2011 18:53 -
Re: LPG v C5 - jak chytit rezervu
|
2427861
|
|
Foxxxx
|
Město: ihle, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Přesně tak, vlevo za sedačkou
Přesně tak, vlevo za sedačkou
|
|
26.11.2011 19:04 -
Re: LPG v C5 - jak chytit rezervu
|
2427864
|
|
KostaKE
|
Město: Koice, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 94 |
|
|
treba poslat do Citroenu ziadost ze chceme riesit rezervu po starom a la CX:
.link.
treba poslat do Citroenu ziadost ze chceme riesit rezervu po starom a la CX:
http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/36056595_2459885134d73dde76dc66.jpg
:-))))
|
|
28.11.2011 10:46 -
Re: LPG v C5 - jak chytit rezervu
|
2428342
|
|
Rosta
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Snad se tu časem objeví fotka od někoho, kdo má rezervu nebo dojezdovku chycenou nastojato v kufru, jako inspirace ostatním Ale nekodí i fotka jinak chyceného kola (dík KostaKE )
Snad se tu časem objeví fotka od někoho, kdo má rezervu nebo dojezdovku chycenou nastojato v kufru, jako inspirace ostatním :) Ale nekodí i fotka jinak chyceného kola (dík KostaKE :palec )
|
|
28.11.2011 14:31 -
Re: LPG v C5 - jak chytit rezervu
|
2428440
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
A co nějaký popocný rám s nosičem rezervy podobný, ale jednoduý jako drí velkou nádr v kufru?
A co nějaký popocný rám s nosičem rezervy podobný, ale jednoduý jako drí velkou nádr v kufru?
|
|
28.11.2011 17:38 -
Re: LPG v C5 - jak chytit rezervu
|
2428612
|
|
Rosta
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Původně jsem měl pocit, e se ptám na úplnou banalitu a řeení mi někdo vysype jen tak mimochodem. No, asi ne..
Na budování svépomocného svařovaného rámu s nosičem rezervy jako jsou ty co drí LPG nádr v kufru se fakt necejtím a i kdyby, vůbec netuím kam to chytit v autě.
Asi se nakonec spokojím s kolem naleato. To dělají vichni plynaři automaticky jako u Foxxxxe? Jestli jo, tak fajn, roub do podlahy předpisům vyhoví a pekulovat nad jiným uchycením znamená třeba neprojít u STK a to to radi překousnu.
Původně jsem měl pocit, e se ptám na úplnou banalitu a řeení mi někdo vysype jen tak mimochodem. No, asi ne.. :-((((
Na budování svépomocného svařovaného rámu s nosičem rezervy jako jsou ty co drí LPG nádr v kufru se fakt necejtím a i kdyby, vůbec netuím kam to chytit v autě.
Asi se nakonec spokojím s kolem naleato. To dělají vichni plynaři automaticky jako u Foxxxxe? Jestli jo, tak fajn, roub do podlahy předpisům vyhoví a pekulovat nad jiným uchycením znamená třeba neprojít u STK a to to radi překousnu.
|
|
28.11.2011 18:07 -
Re: LPG v C5 - jak chytit rezervu
|
2428613
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
kdy povalí na STK, rezervu nech doma a v kastlíku měj sprej a je to
kdy povalí na STK, rezervu nech doma a v kastlíku měj sprej a je to:palec
|
|
28.11.2011 18:10 -
Re: LPG v C5 - jak chytit rezervu
|
2428615
|
|
Rosta
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Kulda: To jako funguje? To bych musel mít jetě nějaký papír, e to auto můe mít lepicí sadu místo rezervy, nebo tak něco, ne?
Kulda: To jako funguje? To bych musel mít jetě nějaký papír, e to auto můe mít lepicí sadu místo rezervy, nebo tak něco, ne?
|
|
28.11.2011 18:32 -
Re: LPG v C5 - jak chytit rezervu
|
2428652
|
|
jumep
|
|
|
podla noveho zakona nemusis mat rezervu, staci spray
podla noveho zakona nemusis mat rezervu, staci spray
|
|
28.11.2011 18:59 -
Re: LPG v C5 - jak chytit rezervu
|
2428684
|
|
Rosta
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Jo, je tam neco jako: Nevozit rezervu lze, osobních vozidel uvedených do provozu před 15. zářím 2009 se vak tato monost týká pouze tehdy, pokud s nevybavením vozidla rezervou souhlasí výrobce vozidla, popřípadě pokud jsou nová vozidla stejného typu uváděna na trh bez rezervních pneumatik... Tak to asi u mé C5 lze.
Přijde mi postavené na hlavu rezervu vozit (protoe chci, přijde mi to mnohem lepí, náhoda je blbec a ty lepící sady neřeí vechno) a na STK ji vyhodit, abych proel....
Chtěl bych to vyřeit tak, abych tam rezervu mohl mít.
Jo, je tam neco jako: Nevozit rezervu lze, osobních vozidel uvedených do provozu před 15. zářím 2009 se vak tato monost týká pouze tehdy, pokud s nevybavením vozidla rezervou souhlasí výrobce vozidla, popřípadě pokud jsou nová vozidla stejného typu uváděna na trh bez rezervních pneumatik... Tak to asi u mé C5 lze.
Přijde mi postavené na hlavu rezervu vozit (protoe chci, přijde mi to mnohem lepí, náhoda je blbec a ty lepící sady neřeí vechno) a na STK ji vyhodit, abych proel....
Chtěl bych to vyřeit tak, abych tam rezervu mohl mít.
|
|
14.01.2012 16:01 -
Re: LPG v C5 - jak chytit rezervu
|
2440331
|
|
jawan.21
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Zdrávím, ted jsem si nechal namontovat plyn do c5 a budu řeit stejnej problem, kam s rezervou? U jsem nad tím přemylel, poloena na leato přiroubovana roubem potom ten velky kufr hrozne znehodnotí. Nejlepí to bude nastojato bok na leve straně kufru, přidělana pomocným drákem svařenej z profilu jackl na něm roub a kterym za střed připevním kolo matici s velkou podlokou s osazením. Dalí problem je e rezerva na vejku přesahuje a nevejde se plato, komu se nelibi kdy je do kufru videt tak by se to dalo řeit tak e se čast plata vyřizne a udělá se pomocnej drak plata v zadu u rezervy, jako to udelam i ja... a to vechno bude hotove tak určitě přihodim foto.
Zdrávím, ted jsem si nechal namontovat plyn do c5 a budu řeit stejnej problem, kam s rezervou? U jsem nad tím přemylel, poloena na leato přiroubovana roubem potom ten velky kufr hrozne znehodnotí. Nejlepí to bude nastojato bok na leve straně kufru,:palec přidělana pomocným drákem svařenej z profilu jackl na něm roub a kterym za střed připevním kolo matici s velkou podlokou s osazením. Dalí problem je e rezerva na vejku přesahuje a nevejde se plato:nevim, komu se nelibi kdy je do kufru videt tak by se to dalo řeit tak e se čast plata vyřizne a udělá se pomocnej drak plata v zadu u rezervy, jako to udelam i ja... a to vechno bude hotove tak určitě přihodim foto.;-)
|
|
31.05.2012 05:23 -
Re: LPG v C5 - jak chytit rezervu
|
2481333
|
|
bedab
|
Město: Dubí, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Zdravím
Včera jsem byl na STK. Potřeboval jsem evidenčku na zakoupené auto a měl jsem stejný problém s rezervou. Tak jsem se zeptal technika, jak to musím řeit a ten mi vytisknou oficiální stanovisko Citroenu cituji " U ádného z vozů Citroen není rezervní kolo povinné. Přesto e není povinné vozidla Citroen provozovat s rezervním kolem, společnost Citroen ČR doporučuje vem zákazníkům, aby ve svých vozidlech rezervní kolo měli k dispozici"
Take mi řekli:
1) pokud nechci nemusím rezervu, ani opravnou sadu sebou vozit. Nikdo jí po mě nemůe vyadovat.
2) Pokud chci rezervu sebou vozit, musím mít homologovaný drák přidělaný odbornou firmou, která mi na to dá potvrzení.
Musím si uvědomit, e pokud by byla vzadu rezerva pouze poloena, nebo připevněna kurty, při nehodě by asi vechny v autě pozabíjela
Proto jsem jí radi vyndal, a zatím jí sebou nevozím. Rozhodně to nechci riskovat.
bedab
Zdravím
Včera jsem byl na STK. Potřeboval jsem evidenčku na zakoupené auto a měl jsem stejný problém s rezervou. Tak jsem se zeptal technika, jak to musím řeit a ten mi vytisknou oficiální stanovisko Citroenu cituji " U ádného z vozů Citroen není rezervní kolo povinné. Přesto e není povinné vozidla Citroen provozovat s rezervním kolem, společnost Citroen ČR doporučuje vem zákazníkům, aby ve svých vozidlech rezervní kolo měli k dispozici"
Take mi řekli:
1) pokud nechci nemusím rezervu, ani opravnou sadu sebou vozit. Nikdo jí po mě nemůe vyadovat.
2) Pokud chci rezervu sebou vozit, musím mít homologovaný drák přidělaný odbornou firmou, která mi na to dá potvrzení.
Musím si uvědomit, e pokud by byla vzadu rezerva pouze poloena, nebo připevněna kurty, při nehodě by asi vechny v autě pozabíjela :-(:-(
Proto jsem jí radi vyndal, a zatím jí sebou nevozím. Rozhodně to nechci riskovat.
bedab
|
|
31.05.2012 06:44 -
Re: LPG v C5 - jak chytit rezervu
|
2481336
|
|
Mamlas
|
|
|
By me zajimalo co ti na rekne policie pri kontrole. Ja myslel, ze musis mit rezervu nebo lepici sadu.
By me zajimalo co ti na rekne policie pri kontrole. Ja myslel, ze musis mit rezervu nebo lepici sadu.
|
|
31.05.2012 07:30 -
Re: LPG v C5 - jak chytit rezervu
|
2481347
|
|
bedab
|
Město: Dubí, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
No to jsem si myslel taky, ale na technický mi řekly e to není pravda.
Já to jetě zkusím zjistit přímo v Citroenu, a získat od nich nějaké prohláení. Pak se ozvu
No to jsem si myslel taky, ale na technický mi řekly e to není pravda.
Já to jetě zkusím zjistit přímo v Citroenu, a získat od nich nějaké prohláení. Pak se ozvu
|
|
31.05.2012 09:13 -
Re: LPG v C5 - jak chytit rezervu
|
2481358
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
tak jsem hledal a nael toto(je to jen výtah z článku):Změny v povinnosti mít rezervu od 15.září 2009-motorová vozidla bez indikace defektu pneumatiky nemusí mít rezervu pokud mají opravnou sadu pro bezdemontání opravu.vozidla uvedená do provozu před 15.zářím09 se jich to týká pokud souhlasí výrobce vozidla!!!A TEĎ TO DÚLEITÉopřípadě pokud jsou na trh uváděna stejná vozidla(vozidla stejného typu)ji bez rezervní pneumatiky take asi to bude tak pokud citron c-5(III)nemá rezervu-nemusí ji mít,tak jsem to pochopil já...hledal jsem ve vyhledávačiopravní vyhláka-rezervní kolo a vyskočil mi BESIP a toto tam je píslé.hmm naskákaly mi tam smajly-ale v kadém případě já vozím rezervu+lepící sadu a ted jde koupit i opravné lepící trny stejné jak mají v pneuservisech-někde na aukru to kupoval známý(mě se to ale natýká-mám HDÍčko)ale určo bych to vyřeil udělaným drákem k zadním opěradlům+vyuít otvory po čepech na uchycení sítě v podlaze kufru.kdy jede do gum servisu přezout káru asi taky nekurtuje vechna kola.jooo a je to vyhláka min.dopravy 283/2009
tak jsem hledal a nael toto(je to jen výtah z článku):Změny v povinnosti mít rezervu od 15.září 2009-motorová vozidla bez indikace defektu pneumatiky nemusí mít rezervu pokud mají opravnou sadu pro bezdemontání opravu.vozidla uvedená do provozu před 15.zářím09 se jich to týká pokud souhlasí výrobce vozidla!!!A TEĎ TO DÚLEITÉ:popřípadě pokud jsou na trh uváděna stejná vozidla(vozidla stejného typu)ji bez rezervní pneumatiky :nevim take asi to bude tak pokud citron c-5(III)nemá rezervu-nemusí ji mít,tak jsem to pochopil já...hledal jsem ve vyhledávači:dopravní vyhláka-rezervní kolo a vyskočil mi BESIP a toto tam je píslé.hmm naskákaly mi tam smajly-ale v kadém případě já vozím rezervu+lepící sadu a ted jde koupit i opravné lepící trny stejné jak mají v pneuservisech-někde na aukru to kupoval známý(mě se to ale natýká-mám HDÍčko)ale určo bych to vyřeil udělaným drákem k zadním opěradlům+vyuít otvory po čepech na uchycení sítě v podlaze kufru.kdy jede do gum servisu přezout káru asi taky nekurtuje vechna kola.jooo a je to vyhláka min.dopravy 283/2009
|
|
31.05.2012 15:29 -
Re: LPG v C5 - jak chytit rezervu
|
2481393
|
|
Mamlas
|
|
|
No jo ale vozidla, která jsou uváděna do provozu bez rezervy tak mají lepící sadu nebo si můes doplatit rezervu. Asi by se dalo i pochybovat, e C5 I a II jsou stejného typu jako C5 III.
No jo ale vozidla, která jsou uváděna do provozu bez rezervy tak mají lepící sadu nebo si můes doplatit rezervu. Asi by se dalo i pochybovat, e C5 I a II jsou stejného typu jako C5 III.
|
|
21.07.2012 13:35 -
Re: LPG v C5 - jak chytit rezervu
|
2493868
|
|
bedab
|
Město: Dubí, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Tak jak jsem slíbil píu nové informace o uchycení rezervy.
Přímo v Citroenu jsem se dozvěděl e opravdu mají v jejich manuálu napsáno e vechny vozidla CITROEN jsou přizpůsobena pro jízdu bez rezervního kola.
Problém je vak s vyhlákou, která toto neakceptuje a nařizuje e auto musí mít:
rezervní kolo, klíč na kola, hever
nebo pokud to výrobce dovoluje
mue být místo těchto věcí opravná sada.
Rozhodně ale platí to co jsem psal
Pokud chci rezervu sebou vozit, musím mít homologovaný drák přidělaný odbornou firmou, která mi na to dá potvrzení.
Pak u záleí pouze na policii, jak se postaví na rezervu v kufru.
Tak jak jsem slíbil píu nové informace o uchycení rezervy.
Přímo v Citroenu jsem se dozvěděl e opravdu mají v jejich manuálu napsáno e vechny vozidla CITROEN jsou přizpůsobena pro jízdu bez rezervního kola.
Problém je vak s vyhlákou, která toto neakceptuje a nařizuje e auto musí mít:
rezervní kolo, klíč na kola, hever
nebo pokud to výrobce dovoluje
mue být místo těchto věcí opravná sada.
Rozhodně ale platí to co jsem psal
Pokud chci rezervu sebou vozit, musím mít homologovaný drák přidělaný odbornou firmou, která mi na to dá potvrzení.
Pak u záleí pouze na policii, jak se postaví na rezervu v kufru.
|
|
| |
|
|