| | |
23.10.2011 20:16 -
motor po 1 a minutach vypne
|
2420929
|
|
J3r3myH
|
Město: Ostrov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
zdravim potreboval bych poradi mam c5 r.v 2005 II 2.0hdi 100kw pri jizde parkrat zaskubal a pote nesel nastartovat.po nastartovani chvilku bezi a opet klekne pocitac nic nehlasi. a mechanici si take nevi rady
zdravim potreboval bych poradi mam c5 r.v 2005 II 2.0hdi 100kw pri jizde parkrat zaskubal a pote nesel nastartovat.po nastartovani chvilku bezi a opet klekne pocitac nic nehlasi. a mechanici si take nevi rady
|
|
23.10.2011 20:18 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2420930
|
|
Darja
|
|
|
diagnostika říká co?
diagnostika říká co?
|
|
23.10.2011 20:59 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2420946
|
|
J3r3myH
|
Město: Ostrov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Nic nehlasi
Nic nehlasi:-((((
|
|
23.10.2011 21:14 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2420959
|
|
jruze
|
|
|
Diagnostika-měřené hodnoty. poli vin . Jestli je to s čerpadlem v nádri tak by mohlo být příčinou,nebo filtr paliva - ucpaný,nebo netěsnost-přisává vzduch.Jak to běí ? normálně nebo ?(palubák čerpadlo nenahlásí a ucpaný také ne.Kolik to má najeto?
Diagnostika-měřené hodnoty. poli vin . Jestli je to s čerpadlem v nádri tak by mohlo být příčinou,nebo filtr paliva - ucpaný,nebo netěsnost-přisává vzduch.Jak to běí ? normálně nebo ?(palubák čerpadlo nenahlásí a ucpaný také ne.Kolik to má najeto?
|
|
23.10.2011 21:44 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2420969
|
|
jumep
|
|
|
ak ma dobre profil, tak to je nieco ine, cerpadlo v nadrzi nema
toto moze robit aj EGR ...
tiez je otazka aka diagnostika a kto ju robil ...
bublinky z naftoveho filtra nejdu?
ak ma dobre profil, tak to je nieco ine, cerpadlo v nadrzi nema
toto moze robit aj EGR ...
tiez je otazka aka diagnostika a kto ju robil ...
bublinky z naftoveho filtra nejdu?
|
|
24.10.2011 01:23 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2420995
|
|
jruze
|
|
|
Jo v C5 je bez čerpadla v nádri - v C4 jsou jak s čerpadlem tak bez.Pokud běí normálně mohl natankovat nějaké sra.. a mohl by být ucpanej filtr,nebo přisává vzduch,nebo čidlo tlaku paliva na litě,nebo regulace.Asi ho diag nemine,ale k ní někoho kdo ví co hledat.A pokud tu chvilku co běí jde OK tak bych hledal okolo paliva.Jestli se hádá tak kolik to má na rozvodech aby to nebylo skočený,nebo ponovák.
Jo v C5 je bez čerpadla v nádri - v C4 jsou jak s čerpadlem tak bez.Pokud běí normálně mohl natankovat nějaké sra.. a mohl by být ucpanej filtr,nebo přisává vzduch,nebo čidlo tlaku paliva na litě,nebo regulace.Asi ho diag nemine,ale k ní někoho kdo ví co hledat.A pokud tu chvilku co běí jde OK tak bych hledal okolo paliva.Jestli se hádá tak kolik to má na rozvodech aby to nebylo skočený,nebo ponovák.
|
|
24.10.2011 19:57 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2421115
|
|
J3r3myH
|
Město: Ostrov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
najeto to ma 206t..motor kdyz naskoci tak klape normalne a pochvilce zhasne..je to po rozvedech 50tis...kdyz to bylo napichnuty na pocitaci tak to zadnou zavaznou chybu nevyhodilo
najeto to ma 206t..motor kdyz naskoci tak klape normalne a pochvilce zhasne..je to po rozvedech 50tis...kdyz to bylo napichnuty na pocitaci tak to zadnou zavaznou chybu nevyhodilo
|
|
24.10.2011 20:02 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2421116
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
No len čo je to zavazna chyba.. ja by som to tipol na egr
No len čo je to zavazna chyba.. ja by som to tipol na egr
|
|
24.10.2011 20:44 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2421124
|
|
jumep
|
|
|
tu bez diagnostiky nepochodis, aj ked popiseme 20 stran
tu bez diagnostiky nepochodis, aj ked popiseme 20 stran
|
|
24.10.2011 22:27 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2421153
|
|
jumep
|
|
|
na jednom aute to bez hlasky robilo nieco podobne ... ale relativne to chodilo ...
az ked som ho donutil (4rka pedal na podlahe) chcipnut, tak vypisal co mu je ... bolo to palivo ...
na jednom aute to bez hlasky robilo nieco podobne ... ale relativne to chodilo ...
az ked som ho donutil (4rka pedal na podlahe) chcipnut, tak vypisal co mu je ... bolo to palivo ...
|
|
04.03.2014 14:24 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2674510
|
|
Weyoun
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Mě se něco podobného teď taky právě děje s C5 II HDI 100Kw. S tím rozdílem e to chcípne u po 5ti vteřinách.
Nejprve odeel startér, drobet se utavil. Následoval odtah ke kamarádovi do autodílny, výměna startéru za nový. Auto nastartuje ale tak po 5ti vteřinách chcípne. Diagnostika nic nehlásí. Kamarád vyčistil filtry, prohlédl vstřiky (tlaky jsou také OK). Nejprve podezření na chybu spárování klíčků s imobilozérem, náhradní klíčky nezabraly. Diagnostika zahlásila e se prý po nastartování uzavřou vstřiky. Hledá důvod proč se to tak děje. Zatím zkouí hledat nějakou mechanickou závadu, uvolněný vodič a pod. ne se pustí do dalího elaborování. Jen doufám, e to bude nějaká blbost za pár stovek a ne za desetitisíce. Nesetkal se někdo s něčím podobným, co by nám mohlo pomoci?
Mě se něco podobného teď taky právě děje s C5 II HDI 100Kw. S tím rozdílem e to chcípne u po 5ti vteřinách.
Nejprve odeel startér, drobet se utavil. Následoval odtah ke kamarádovi do autodílny, výměna startéru za nový. Auto nastartuje ale tak po 5ti vteřinách chcípne. Diagnostika nic nehlásí. Kamarád vyčistil filtry, prohlédl vstřiky (tlaky jsou také OK). Nejprve podezření na chybu spárování klíčků s imobilozérem, náhradní klíčky nezabraly. Diagnostika zahlásila e se prý po nastartování uzavřou vstřiky. Hledá důvod proč se to tak děje. Zatím zkouí hledat nějakou mechanickou závadu, uvolněný vodič a pod. ne se pustí do dalího elaborování. Jen doufám, e to bude nějaká blbost za pár stovek a ne za desetitisíce. Nesetkal se někdo s něčím podobným, co by nám mohlo pomoci?
|
|
04.03.2014 15:23 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2674514
|
|
jruze
|
|
|
Weyoun napsal(a): Mě se něco podobného teď taky právě děje s C5 II HDI 100Kw. S tím rozdílem e to chcípne u po 5ti vteřinách.
Nejprve odeel startér, drobet se utavil. Následoval odtah ke kamarádovi do autodílny, výměna startéru za nový. Auto nastartuje ale tak po 5ti vteřinách chcípne. Diagnostika nic nehlásí. Kamarád vyčistil filtry, prohlédl vstřiky (tlaky jsou také OK). Nejprve podezření na chybu spárování klíčků s imobilozérem, náhradní klíčky nezabraly. Diagnostika zahlásila e se prý po nastartování uzavřou vstřiky. Hledá důvod proč se to tak děje. Zatím zkouí hledat nějakou mechanickou závadu, uvolněný vodič a pod. ne se pustí do dalího elaborování. Jen doufám, e to bude nějaká blbost za pár stovek a ne za desetitisíce. Nesetkal se někdo s něčím podobným, co by nám mohlo pomoci?
Jaká diagnostika ukázala tuto chybu? Jaký je tlak paliva a celkově hodnoty?Takhle se to chová kdy je EGR KO,ale ten by to nahlásilo a hlavně by to nezavíralo palivo.Snímač tlaku paliva, regulátor tlaku paliva,vstřiky(přepady)a jejich hodnoty - chyba by tam měla být uloena a i s hodnotama,pokud né 5.vteřin je dost dlouhá doba to vidět v měřených hodnotách.
Jaká diagnostika ukázala tuto chybu? Jaký je tlak paliva a celkově hodnoty?Takhle se to chová kdy je EGR KO,ale ten by to nahlásilo a hlavně by to nezavíralo palivo.Snímač tlaku paliva, regulátor tlaku paliva,vstřiky(přepady)a jejich hodnoty - chyba by tam měla být uloena a i s hodnotama,pokud né 5.vteřin je dost dlouhá doba to vidět v měřených hodnotách.
|
|
04.03.2014 15:28 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2674515
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Utavený startér? Co dalího? Vodiče, čidla atd.
Utavený startér? Co dalího? Vodiče, čidla atd.
|
|
04.03.2014 22:05 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2674654
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
jruze napsal(a): Jaká diagnostika ukázala tuto chybu? Jaký je tlak paliva a celkově hodnoty?Takhle se to chová kdy je EGR KO,ale ten by to nahlásilo a hlavně by to nezavíralo palivo.Snímač tlaku paliva, regulátor tlaku paliva,vstřiky(přepady)a jejich hodnoty - chyba by tam měla být uloena a i s hodnotama,pokud né 5.vteřin je dost dlouhá doba to vidět v měřených hodnotách.
Pokial odpadne z EGR čiapočka a elektricky je EGR ok, tak to chybu nenapíe. Aj keď niekedy zvykne, e málo vzduchu v motore. Ale to by zas závadu asi opísal tak, e sa to dusí, dymí a potom zhasne.
Pokial odpadne z EGR čiapočka a elektricky je EGR ok, tak to chybu nenapíe. Aj keď niekedy zvykne, e málo vzduchu v motore. Ale to by zas závadu asi opísal tak, e sa to dusí, dymí a potom zhasne.
|
|
05.03.2014 13:20 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2674765
|
|
Weyoun
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Weyoun napsal(a): Mě se něco podobného teď taky právě děje s C5 II HDI 100Kw. S tím rozdílem e to chcípne u po 5ti vteřinách. Nejprve odeel startér, drobet se utavil. Následoval odtah ke kamarádovi do autodílny, výměna startéru za nový. Auto nastartuje ale tak po 5ti vteřinách chcípne. Diagnostika nic nehlásí. Kamarád vyčistil filtry, prohlédl vstřiky (tlaky jsou také OK). Nejprve podezření na chybu spárování klíčků s imobilozérem, náhradní klíčky nezabraly. Diagnostika zahlásila e se prý po nastartování uzavřou vstřiky. Hledá důvod proč se to tak děje. Zatím zkouí hledat nějakou mechanickou závadu, uvolněný vodič a pod. ne se pustí do dalího elaborování. Jen doufám, e to bude nějaká blbost za pár stovek a ne za desetitisíce. Nesetkal se někdo s něčím podobným, co by nám mohlo pomoci?
Nakonec se závada po více jak týdnu nala. Bylo to imobilizérem. Pomohlo překódování klíčů podle kartičky a znovu spárování s imbilizérem. Alespoň má auto nový startér, vyčitěné vstřikování a důkladnou prohlídku a diagnostiku
Mě se něco podobného teď taky právě děje s C5 II HDI 100Kw. S tím rozdílem e to chcípne u po 5ti vteřinách. Nejprve odeel startér, drobet se utavil. Následoval odtah ke kamarádovi do autodílny, výměna startéru za nový. Auto nastartuje ale tak po 5ti vteřinách chcípne. Diagnostika nic nehlásí. Kamarád vyčistil filtry, prohlédl vstřiky (tlaky jsou také OK). Nejprve podezření na chybu spárování klíčků s imobilozérem, náhradní klíčky nezabraly. Diagnostika zahlásila e se prý po nastartování uzavřou vstřiky. Hledá důvod proč se to tak děje. Zatím zkouí hledat nějakou mechanickou závadu, uvolněný vodič a pod. ne se pustí do dalího elaborování. Jen doufám, e to bude nějaká blbost za pár stovek a ne za desetitisíce. Nesetkal se někdo s něčím podobným, co by nám mohlo pomoci?
Nakonec se závada po více jak týdnu nala. Bylo to imobilizérem. Pomohlo překódování klíčů podle kartičky a znovu spárování s imbilizérem. Alespoň má auto nový startér, vyčitěné vstřikování a důkladnou prohlídku a diagnostiku:palec
|
|
05.03.2014 16:55 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2674822
|
|
jumep
|
|
|
immo by nemal dovolit vobec nastartovat a ked to uz chyti tak by to malo vypisat max immo fault
mozno bol zlbnuty soft, ale nebol by som si tym taky isty
immo by nemal dovolit vobec nastartovat a ked to uz chyti tak by to malo vypisat max immo fault
mozno bol zlbnuty soft, ale nebol by som si tym taky isty
|
|
05.03.2014 17:24 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2674828
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Mne sa to tie nevidí na imobilizér. Frantíci ho nemajú ako Nemci, e to chytí a hneď zhasne. Frantík po zapnutí zapažovania vypíe chybu imobilizéra a vôbec ani neodpáli.
Mne sa to tie nevidí na imobilizér. Frantíci ho nemajú ako Nemci, e to chytí a hneď zhasne. Frantík po zapnutí zapažovania vypíe chybu imobilizéra a vôbec ani neodpáli.
|
|
10.05.2014 18:05 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2694593
|
|
Jingo
|
Město: Mikulov, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Weyoun napsal(a): Mě se něco podobného teď taky právě děje s C5 II HDI 100Kw. S tím rozdílem e to chcípne u po 5ti vteřinách.
Nejprve odeel startér, drobet se utavil. Následoval odtah ke kamarádovi do autodílny, výměna startéru za nový. Auto nastartuje ale tak po 5ti vteřinách chcípne. Diagnostika nic nehlásí. Kamarád vyčistil filtry, prohlédl vstřiky (tlaky jsou také OK). Nejprve podezření na chybu spárování klíčků s imobilozérem, náhradní klíčky nezabraly. Diagnostika zahlásila e se prý po nastartování uzavřou vstřiky. Hledá důvod proč se to tak děje. Zatím zkouí hledat nějakou mechanickou závadu, uvolněný vodič a pod. ne se pustí do dalího elaborování. Jen doufám, e to bude nějaká blbost za pár stovek a ne za desetitisíce. Nesetkal se někdo s něčím podobným, co by nám mohlo pomoci?
Zdravím, mám podobný problém jako Weyoun, motor nastartuje,ale do deseti sekund vypne. Předcházela tomu jízda po dálnici kdy mi asi při 120 km/h vypnul motor s hlákou- Anomalie antipolusion. Na diagnostice takté ,e nejde nafta do motoru.Po rozdělání palivového filtru plné dno zlatých pilin, dle mechanika se dostaly do oběhu a někde se něco ucpalo. Je to na kompletní rapas čerpadla a vstřiků nebo to můe být i něco míň nákladného?? Díky za kadou radu nebo odkaz. jingo
Zdravím, mám podobný problém jako Weyoun, motor nastartuje,ale do deseti sekund vypne. Předcházela tomu jízda po dálnici kdy mi asi při 120 km/h vypnul motor s hlákou- Anomalie antipolusion. Na diagnostice takté ,e nejde nafta do motoru.Po rozdělání palivového filtru plné dno zlatých pilin, dle mechanika se dostaly do oběhu a někde se něco ucpalo. Je to na kompletní rapas čerpadla a vstřiků nebo to můe být i něco míň nákladného?? Díky za kadou radu nebo odkaz. jingo
|
|
10.05.2014 19:59 -
Re: motor po 1 a minutach vypne
|
2694625
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jingo napsal(a): Zdravím, mám podobný problém jako Weyoun, motor nastartuje,ale do deseti sekund vypne. Předcházela tomu jízda po dálnici kdy mi asi při 120 km/h vypnul motor s hlákou- Anomalie antipolusion. Na diagnostice takté ,e nejde nafta do motoru.Po rozdělání palivového filtru plné dno zlatých pilin, dle mechanika se dostaly do oběhu a někde se něco ucpalo. Je to na kompletní rapas čerpadla a vstřiků nebo to můe být i něco míň nákladného?? Díky za kadou radu nebo odkaz. jingo
No,někde se tam ty piliny musely vzít(záleí teda,kolik jich je-troičku jich tam bude vdycky) a jako první bych si tipnul na podávací čerpadlo v nádri. Z části za filtrem se ti to do filtru sice můe dostat vratkou,ale teď si fakt nevybavuju,co by "za filtrem" mohlo mít mosazný vnitřnostii. A navíc pokud to čerpadlo v nádri jetě běí,tak ti něco do HD pumpy nacpe,na start to stačí,ale dál to zásobovat nestíhá,tak to zdochne...
No,někde se tam ty piliny musely vzít(záleí teda,kolik jich je-troičku jich tam bude vdycky) a jako první bych si tipnul na podávací čerpadlo v nádri. Z části za filtrem se ti to do filtru sice můe dostat vratkou,ale teď si fakt nevybavuju,co by "za filtrem" mohlo mít mosazný vnitřnostii. A navíc pokud to čerpadlo v nádri jetě běí,tak ti něco do HD pumpy nacpe,na start to stačí,ale dál to zásobovat nestíhá,tak to zdochne...
|
|
| |
|
|