| | |
25.10.2013 16:05 -
Re: problém s 4hp20
|
2630043
|
|
Darja
|
|
|
Olej v sání? Bílý kouř je voda, modrý kouř při vytočení je olej.
Pokud ti to prská do sání moc oleje, závadu bych viděla v odvětrávání ventildeklů (napravo z kadého z vendildeklů jde hadice, spojuje se a jde zespodu k váze vzduchu).
Mezi těma hadicema je odlučovač oleje, to můe být problém číslo 1.
Nebo ti podfoukávaj krouky, je ten motor u trochu vydejchanej, a prostě to fičí do sání a odlučovač je ok, problém číslo 2.
A k tomu cukání a kopání? Částečně za to můe i váha vzduchu (vyčistit, pokud bude vypadat jako olejnička), pokud je v čoudu a nedává údaje, jak má dávat, bude motor rozhoupanej jak bárka v bermůdským trojúhelníku,a le to je cítit hlavně na volnoběh, jak studený tak zahřátý, bude kolísat.
Ale protoe na plyn ti to jede a na benzín ne, začala bych pátrat v benzínové soustavě. Třeba přidřený vstřik?
Diagnostika říká co? Nemá tam třeba nějaké chyby spalování, nebo chyby lambd? To podle mě nebude dělat AP, ta jen reaguje na hodnoty motoru, které se dostanou za kritické body.
Olej v sání? :-)) Bílý kouř je voda, modrý kouř při vytočení je olej.
Pokud ti to prská do sání moc oleje, závadu bych viděla v odvětrávání ventildeklů (napravo z kadého z vendildeklů jde hadice, spojuje se a jde zespodu k váze vzduchu).
Mezi těma hadicema je odlučovač oleje, to můe být problém číslo 1.
Nebo ti podfoukávaj krouky, je ten motor u trochu vydejchanej, a prostě to fičí do sání a odlučovač je ok, problém číslo 2.
A k tomu cukání a kopání? Částečně za to můe i váha vzduchu (vyčistit, pokud bude vypadat jako olejnička), pokud je v čoudu a nedává údaje, jak má dávat, bude motor rozhoupanej jak bárka v bermůdským trojúhelníku,a le to je cítit hlavně na volnoběh, jak studený tak zahřátý, bude kolísat.
Ale protoe na plyn ti to jede a na benzín ne, začala bych pátrat v benzínové soustavě. Třeba přidřený vstřik?
Diagnostika říká co? Nemá tam třeba nějaké chyby spalování, nebo chyby lambd? To podle mě nebude dělat AP, ta jen reaguje na hodnoty motoru, které se dostanou za kritické body.
|
|
25.10.2013 16:38 -
Re: problém s 4hp20
|
2630046
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Pokud bod 1, co s tím udělat? Ten odlučovač jsem viděl, jak jsem to měl otevřené a dle mě tam lo oleje docela dost. Ve váze u klapky jsem měl prakticky malou kalu olejovou. A ta tam zůstává asi pokadé, jak dojedu.
Pokud bod 2, jde o ty krouky nahoře, jak oddělám dekl a je tam to těsnění? Co jsem taky měnil? Co s tím?
Já si osobně myslím, e je to právě v té váze vzduchu. Počítám, e musí být vdycky troku přiotevřená? Kdy jsem ji měl jak sračku, tak to jelo. A asi se zasírala tím olejem z bodu 1. Jakmile jsem to očistil u Jumepa, tak to jelo krásně čistě, ale jen chvíli. A pak naskakují ty chyby převodovky atd.
Co se mi pak stalo opět, po výměně těsnění, pěkně jsem váhu očistil, kalu oleje utřel. Ale dlouho to asi nevydrelo.
Diag tehdy před půl rokem, ani později chyby neukazovala. Mám tam patný kata, ale to neřeím. Lambdy by měly být ok. Respektive jak jsme to jetě testovali u Jumepa, tak jedna se na diag rozjela později, ale rozjela.
Vidím to na ten bod 1, moná 2. Můe prosím napsat přesněji, co s tím?
Btw. plyn mi najede později, a mám teplý motor, take je moné, e plyn jede v pohodě, protoe u je motor zahřátý a ty problémy nedělá, e...
Díky moc!
Pokud bod 1, co s tím udělat? Ten odlučovač jsem viděl, jak jsem to měl otevřené a dle mě tam lo oleje docela dost. Ve váze u klapky jsem měl prakticky malou kalu olejovou. A ta tam zůstává asi pokadé, jak dojedu.
Pokud bod 2, jde o ty krouky nahoře, jak oddělám dekl a je tam to těsnění? Co jsem taky měnil? Co s tím?
Já si osobně myslím, e je to právě v té váze vzduchu. Počítám, e musí být vdycky troku přiotevřená? Kdy jsem ji měl jak sračku, tak to jelo. A asi se zasírala tím olejem z bodu 1. Jakmile jsem to očistil u Jumepa, tak to jelo krásně čistě, ale jen chvíli. A pak naskakují ty chyby převodovky atd.
Co se mi pak stalo opět, po výměně těsnění, pěkně jsem váhu očistil, kalu oleje utřel. Ale dlouho to asi nevydrelo.
Diag tehdy před půl rokem, ani později chyby neukazovala. Mám tam patný kata, ale to neřeím. Lambdy by měly být ok. Respektive jak jsme to jetě testovali u Jumepa, tak jedna se na diag rozjela později, ale rozjela.
Vidím to na ten bod 1, moná 2. Můe prosím napsat přesněji, co s tím?
Btw. plyn mi najede později, a mám teplý motor, take je moné, e plyn jede v pohodě, protoe u je motor zahřátý a ty problémy nedělá, e...
Díky moc!
|
|
25.10.2013 17:49 -
Re: problém s 4hp20
|
2630056
|
|
C5stepan
|
|
|
Tak proč to dává sem?
Tak proč to dává sem?:nevim
|
|
25.10.2013 20:35 -
Re: problém s 4hp20
|
2630100
|
|
Hanz 397
|
|
|
Stirius napsal(a): Pokud bod 1, co s tím udělat? Ten odlučovač jsem viděl, jak jsem to měl otevřené a dle mě tam lo oleje docela dost. Ve váze u klapky jsem měl prakticky malou kalu olejovou. A ta tam zůstává asi pokadé, jak dojedu.
Pokud bod 2, jde o ty krouky nahoře, jak oddělám dekl a je tam to těsnění? Co jsem taky měnil? Co s tím?
Já si osobně myslím, e je to právě v té váze vzduchu. Počítám, e musí být vdycky troku přiotevřená? Kdy jsem ji měl jak sračku, tak to jelo. A asi se zasírala tím olejem z bodu 1. Jakmile jsem to očistil u Jumepa, tak to jelo krásně čistě, ale jen chvíli. A pak naskakují ty chyby převodovky atd.
Co se mi pak stalo opět, po výměně těsnění, pěkně jsem váhu očistil, kalu oleje utřel. Ale dlouho to asi nevydrelo.
Diag tehdy před půl rokem, ani později chyby neukazovala. Mám tam patný kata, ale to neřeím. Lambdy by měly být ok. Respektive jak jsme to jetě testovali u Jumepa, tak jedna se na diag rozjela později, ale rozjela.
Vidím to na ten bod 1, moná 2. Můe prosím napsat přesněji, co s tím?
Btw. plyn mi najede později, a mám teplý motor, take je moné, e plyn jede v pohodě, protoe u je motor zahřátý a ty problémy nedělá, e...
Díky moc!
...kdy motor chcípne,je slyet jakoby cvaknutí tak sekundu po zastavení motoru,nebo to chvilku syčí?
...kdy motor chcípne,je slyet jakoby cvaknutí tak sekundu po zastavení motoru,nebo to chvilku syčí?
|
|
26.10.2013 07:23 -
Re: problém s 4hp20
|
2630128
|
|
Darja
|
|
|
Stirius napsal(a): Pokud bod 1, co s tím udělat? Ten odlučovač jsem viděl, jak jsem to měl otevřené a dle mě tam lo oleje docela dost. Ve váze u klapky jsem měl prakticky malou kalu olejovou. A ta tam zůstává asi pokadé, jak dojedu.
Pokud bod 2, jde o ty krouky nahoře, jak oddělám dekl a je tam to těsnění? Co jsem taky měnil? Co s tím?
tak za prvný, u si fakt zalo téma s názvem "vydejchaná V6 nejede". Sem to nepatří tak úplně, ju? Kluci se tu u kaboní
Odlučovač se dá jen koupit, já ho nikdy nerozebírala, nevím, co tam je za problém. Měl by tam asi být nějaký zpětný ventil, ten se někdy zasekne a pak to fičí do sání víc, ne by mělo (ale to je praxe u jiných aut, já tohle jetě na ádné V6 nerozebírala).
Za druhý, myslím pístní krouky, nevím, jaky jiný krouky myslí ty, jestli ty myslí gufera ventilů, to by ti motor olej ral.
Furt si neřekl, kolik oleje ti mizí, to je docela důleitý info.
A za druhý, neře NÁSLEDKY, ale ře PŘÍČINY! Kdy vidím, e je váha zasraná od oleje, tak jí jen nevyčistím, ale zapojím závity a řeím, proč se tomu tak stalo. Olej v sání prostě být nemá, tak se mají dostat pouze výpary z klikovky či ventildeklů kvůli zeleným kytkomrdům. Oleje by tam mělo jíd doopravdy minimálně.... já jsem včera jetě koukala na mojí olítanou V6 a já tam mam sice lehoučkej mastnej film, ale já to nikdy nečistila, ani sání, ani hadice, tak to tam u asi za těch 12 let se nastřádalo.
Zkus klapku znovu vyčistit odmaovačem, nech jí vyschnout a vyzkouej to. Moná to jetě přeije a pak se vrhni na pátrání po oleji a zalo si to dalí téma
tak za prvný, u si fakt zalo téma s názvem "vydejchaná V6 nejede". Sem to nepatří tak úplně, ju? :-) Kluci se tu u kaboní :-)
Odlučovač se dá jen koupit, já ho nikdy nerozebírala, nevím, co tam je za problém. Měl by tam asi být nějaký zpětný ventil, ten se někdy zasekne a pak to fičí do sání víc, ne by mělo (ale to je praxe u jiných aut, já tohle jetě na ádné V6 nerozebírala).
Za druhý, myslím pístní krouky, nevím, jaky jiný krouky myslí ty, jestli ty myslí gufera ventilů, to by ti motor olej ral.
Furt si neřekl, kolik oleje ti mizí, to je docela důleitý info.
A za druhý, neře NÁSLEDKY, ale ře PŘÍČINY! Kdy vidím, e je váha zasraná od oleje, tak jí jen nevyčistím, ale zapojím závity a řeím, proč se tomu tak stalo. Olej v sání prostě být nemá, tak se mají dostat pouze výpary z klikovky či ventildeklů kvůli zeleným kytkomrdům. Oleje by tam mělo jíd doopravdy minimálně.... já jsem včera jetě koukala na mojí olítanou V6 a já tam mam sice lehoučkej mastnej film, ale já to nikdy nečistila, ani sání, ani hadice, tak to tam u asi za těch 12 let se nastřádalo.
Zkus klapku znovu vyčistit odmaovačem, nech jí vyschnout a vyzkouej to. Moná to jetě přeije a pak se vrhni na pátrání po oleji :palec a zalo si to dalí téma :palec
|
|
01.11.2013 11:32 -
Re: problém s 4hp20
|
2631709
|
|
milanko
|
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Tak nevim jestli to ma souvislost ale vymenil sem baterku za novou a manualne radit najednou jde jinak dik
Tak nevim jestli to ma souvislost ale vymenil sem baterku za novou a manualne radit najednou jde jinak dik:palec
|
|
03.11.2013 17:58 -
Re: problém s 4hp20
|
2632716
|
|
rtepos
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdravím vechny,
Pořídil jsem C5 s automatem a občas se mi stane e kdy v kopci zastavím auto nedrí ale ujídí dozadu jako kdy bych tam měl neutrál, čím to?? Vyměnit olej? Jinak řadí super.
Petr
Zdravím vechny,
Pořídil jsem C5 s automatem a občas se mi stane e kdy v kopci zastavím auto nedrí ale ujídí dozadu jako kdy bych tam měl neutrál, čím to?? Vyměnit olej? Jinak řadí super.
Petr
|
|
03.11.2013 18:01 -
Re: problém s 4hp20
|
2632717
|
|
jumep
|
|
|
tak automat v kopci bez plynu ta neudrzi stat, v miernom ano, v strmsom nie ...
rovnako ako auto na spojke ked budes drzat tak na rovine sa rozbehnes, v miernom briezku budes stat a v kopci pojde dozadu ...
tak automat v kopci bez plynu ta neudrzi stat, v miernom ano, v strmsom nie ...
rovnako ako auto na spojke ked budes drzat tak na rovine sa rozbehnes, v miernom briezku budes stat a v kopci pojde dozadu ...
|
|
03.11.2013 18:19 -
Re: problém s 4hp20
|
2632728
|
|
rtepos
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Fakt?? Předtím jsem měl třeba octavii, passata, a6 ve automat a stalo to i v prudkém kopci, proto se ptám...
Fakt?? Předtím jsem měl třeba octavii, passata, a6 ve automat a stalo to i v prudkém kopci, proto se ptám...
|
|
03.11.2013 19:35 -
Re: problém s 4hp20
|
2632750
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
rtepos napsal(a): Fakt?? Předtím jsem měl třeba octavii, passata, a6 ve automat a stalo to i v prudkém kopci, proto se ptám...
V prudkém kopci to stojí. Zatím jsem nebyl v krpálu, kde by jela dozadu. Ano, otázka je, kdo a jak definuje prudký kopec. Ale osobně jsem jetě necouval.
Ale mám AM6.
V prudkém kopci to stojí. Zatím jsem nebyl v krpálu, kde by jela dozadu. Ano, otázka je, kdo a jak definuje prudký kopec. Ale osobně jsem jetě necouval.
Ale mám AM6.
|
|
03.11.2013 20:56 -
Re: problém s 4hp20
|
2632786
|
|
rtepos
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Tak jo, díky. Trochu mě to překvapilo, chtěl jsem jen vědět zda je to závada nebo to ma bejt
Tak jo, díky. Trochu mě to překvapilo, chtěl jsem jen vědět zda je to závada nebo to ma bejt :palec
|
|
15.12.2014 20:08 -
Re: problém s 4hp20
|
2764859
|
|
hruska
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Dobry vecer mam problem pred vise rokom mi kvapkal olej medzi hydromenicom a cerpadlom vymenil som vsetke semeringi olej aj filter komplet pretesnena ale olej kvapkal dalej tak som vymenil hydromenic a prestalo kvapkat ale len na pol roka tak som vymenil olejove cerpadlo a znova prestalo kvapkanie az doteraz kvapka znova prevodovka radi pekne akurat sa mi zda ze ked radi trojku tak ako keby radi malu a hned velku trojku ale plynulo bez kopania tak neviem ci to neni hydroblok a nejaky ventil netlakuje prevodovku a preto kvapka.Ak mozte poradte dakujem.
Dobry vecer mam problem pred vise rokom mi kvapkal olej medzi hydromenicom a cerpadlom vymenil som vsetke semeringi olej aj filter komplet pretesnena ale olej kvapkal dalej tak som vymenil hydromenic a prestalo kvapkat ale len na pol roka tak som vymenil olejove cerpadlo a znova prestalo kvapkanie az doteraz kvapka znova prevodovka radi pekne akurat sa mi zda ze ked radi trojku tak ako keby radi malu a hned velku trojku ale plynulo bez kopania tak neviem ci to neni hydroblok a nejaky ventil netlakuje prevodovku a preto kvapka.Ak mozte poradte dakujem.
|
|
15.12.2014 20:48 -
Re: problém s 4hp20
|
2764880
|
|
hruska
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Praveze preto som menil cerpadlo bolo zanovne a volu na menic nemalo
Praveze preto som menil cerpadlo bolo zanovne a volu na menic nemalo
|
|
15.12.2014 21:28 -
Re: problém s 4hp20
|
2764904
|
|
Hanz 397
|
|
|
Tak to ti asi nezbyde,ne ji zase vyndat a zjistit,kudy to přesně teče. Jestli to bude zase kolem gufera,nebo třeba pod těsněním toho čerpadla. A podle toho hledat řeení.
Tak to ti asi nezbyde,ne ji zase vyndat a zjistit,kudy to přesně teče. Jestli to bude zase kolem gufera,nebo třeba pod těsněním toho čerpadla. A podle toho hledat řeení.
|
|
15.12.2014 21:46 -
Re: problém s 4hp20
|
2764919
|
|
hruska
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
uz bola sedem krat vonku tak viem ze stale tecie okolo gufera a stale davam nove preto si myslim ze hydroblok je vadny mam jednu prevodovku malo jazdenu 30000km ale vnutri sa povolila matica na lamelach tak je zomleta z nej som dal menic cerpadlo a teraz dam aj hydroblok posledna sanca potom kupim od poliakou alebo inde uz nemam na to nervy.Hydroblok sa da vymenit bez toho aby musela ist dolu prevodovka??? A dakujem za rady!
uz bola sedem krat vonku tak viem ze stale tecie okolo gufera a stale davam nove preto si myslim ze hydroblok je vadny mam jednu prevodovku malo jazdenu 30000km ale vnutri sa povolila matica na lamelach tak je zomleta z nej som dal menic cerpadlo a teraz dam aj hydroblok posledna sanca potom kupim od poliakou alebo inde uz nemam na to nervy.Hydroblok sa da vymenit bez toho aby musela ist dolu prevodovka??? A dakujem za rady!
|
|
15.12.2014 21:50 -
Re: problém s 4hp20
|
2764929
|
|
jumep
|
|
|
hydroblok nema nic s tecucim olejom, kazdopadne vymenit sa da bez vsetkeho na aute
hydroblok nema nic s tecucim olejom, kazdopadne vymenit sa da bez vsetkeho na aute
|
|
25.01.2015 22:14 -
Re: problém s 4hp20
|
2779421
|
|
hruska
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Tak nakoniec problem vyrieseny.Pred troma tyzdnami som predsa vymenil ten hydroblok a prevodovka prestala tiect a netecie
Tak nakoniec problem vyrieseny.Pred troma tyzdnami som predsa vymenil ten hydroblok a prevodovka prestala tiect a netecie
|
|
| |
|
|