| | |
27.08.2013 20:14 -
Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový reim
|
2613707
|
|
Darja
|
|
|
Pokud má 3,0, tak má 4HP20, ne AL4 (to jen k blbě umístěnému příspvěku).
Autoatic gearbox faulty nemá se stavem v nádri nic společného. Najela jsem s V6 přes 130tisíc a nikdy mi tuto hláku nezpůsobil stav palivoměru (nebo moná mám u 7 let těstí a moje auto to nedělá). Spí to pokadé byl falený vzduch.
Samozřejmě můe být i rozdrbaný plyn, třeba nějaký pokles tlaku na vstřikovačích. Ale plyn se má kadý rok seřizovat, take si zajeď k plynaři, a to zkoukne.
Pokud má 3,0, tak má 4HP20, ne AL4 (to jen k blbě umístěnému příspvěku).
Autoatic gearbox faulty nemá se stavem v nádri nic společného. Najela jsem s V6 přes 130tisíc a nikdy mi tuto hláku nezpůsobil stav palivoměru (nebo moná mám u 7 let těstí a moje auto to nedělá). Spí to pokadé byl falený vzduch.
Samozřejmě můe být i rozdrbaný plyn, třeba nějaký pokles tlaku na vstřikovačích. Ale plyn se má kadý rok seřizovat, take si zajeď k plynaři, a to zkoukne.
|
|
28.08.2013 07:55 -
Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový reim
|
2613785
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Tak to přesuňte, pokud můete . Ok, zkusím vyjet 2 nádre, sice to bude draí, ale co u. Zkusím spí nabrat benál, a se správně nastaví počítadlo a potom pojedu skoro do nuly, uvidím, jestli to pak hodí. Dnes to bylo ráno taky v pohodě.
Jumepe, take asi to teď k tobě házet nebudu, jetě otestuju tohle a uvidíme.
Darjo, zaujal mě falený vzduch. Ono se to začlo projevovat po pročitění vzduchového sání. Přes diag jsem potom i vyresetoval nastavení, ale nepomohlo.
Tak to přesuňte, pokud můete :-). Ok, zkusím vyjet 2 nádre, sice to bude draí, ale co u. Zkusím spí nabrat benál, a se správně nastaví počítadlo a potom pojedu skoro do nuly, uvidím, jestli to pak hodí. Dnes to bylo ráno taky v pohodě.
Jumepe, take asi to teď k tobě házet nebudu, jetě otestuju tohle a uvidíme.
Darjo, zaujal mě falený vzduch. Ono se to začlo projevovat po pročitění vzduchového sání. Přes diag jsem potom i vyresetoval nastavení, ale nepomohlo.
|
|
28.08.2013 13:59 -
Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový reim
|
2613844
|
|
Darja
|
|
|
*Jaký nastavení si přes diag resetoval prosimtě? Samouk s lexií??
*dává-li dolů sání, měň těsnění! Speciálně, pokud si ho nikdy neměnil.
*Jaký nastavení si přes diag resetoval prosimtě? Samouk s lexií??
*dává-li dolů sání, měň těsnění! Speciálně, pokud si ho nikdy neměnil.
|
|
28.08.2013 15:16 -
Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový reim
|
2613865
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Jumep mi přes phone řekl, co má ten "technik" v servisu vyresetovat. Hm, sání jako takové jsem dával pryč při výměně cívek (těsnění jsem samozřejmě neměnil) a jak si pamatuju, tak mi někam vypadlo i těsnění k jednomu roubu. Jinak jsem to čistil tím stříkacím čímsi a jen jsem hodil pryč ten černý kloub a mám kam stříkat. Můe mi to celé haprovat skrz těsnění?? Hmhm. Zkusím zagooglit, jak to tam vypadá a jaké se tam dává. Přes víkend bych se k tomu na bečce mohl dostat.
Edit: nemůu najít, co kde tam vyměnit (a kde náhradu sehnat). Vidím návod na tohle .link. dle toho jsem i dělal výměnu.
Edit 2: Nael jsem něco na Xsaru. Jestli jde o tu krtící klapku, tak tu vyndával ven Jumep a čistil. Ale těsnění tam nové určitě nedával, bych si vimnul .
Jako ono to asi celé bude haprovat (minimálně cukání jak blázen při studeném motoru) kvůli vzduchu asi, jen nevím proč a co s tím. Co se týká gearboxu, no, to je otázka, jestli to můe být propojené...?
Edit 3: a co tohle? To mi připadá jako stejný problém u mě, ten post od jendadasova... .link.
Dále mě zaujala jedna věc, jestli jsem si neomrvil lambdasondu? .link. Viz: "
POZOR!! POZOR!! Pro tento test pouívejte jen sprej bez silikonu a nebo molibdenu !!! Jinak nadobro odděláte Lambda sondu - tyto látky nemá ráda!!!!!" U nevím, čím jsem to prostříkal...
Jumep mi přes phone řekl, co má ten "technik" v servisu vyresetovat. Hm, sání jako takové jsem dával pryč při výměně cívek (těsnění jsem samozřejmě neměnil) a jak si pamatuju, tak mi někam vypadlo i těsnění k jednomu roubu. Jinak jsem to čistil tím stříkacím čímsi a jen jsem hodil pryč ten černý kloub a mám kam stříkat. Můe mi to celé haprovat skrz těsnění?? Hmhm. Zkusím zagooglit, jak to tam vypadá a jaké se tam dává. Přes víkend bych se k tomu na bečce mohl dostat.
Edit: nemůu najít, co kde tam vyměnit (a kde náhradu sehnat). Vidím návod na tohle http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/vymena-svicek-c5-v6#.Uh34xH_-L1U dle toho jsem i dělal výměnu.
Edit 2: Nael jsem něco na Xsaru. Jestli jde o tu krtící klapku, tak tu vyndával ven Jumep a čistil. Ale těsnění tam nové určitě nedával, bych si vimnul :-).
Jako ono to asi celé bude haprovat (minimálně cukání jak blázen při studeném motoru) kvůli vzduchu asi, jen nevím proč a co s tím. Co se týká gearboxu, no, to je otázka, jestli to můe být propojené...?
Edit 3: a co tohle? To mi připadá jako stejný problém u mě, ten post od jendadasova... http://www.xsara.sk/phpbb3/viewtopic.php?f=54&t=6220&p=115583&hilit=%C5%A1krt%C3%ADc%C3%AD+klapka&sid=d00bb6ff3933e54b60fa1253ee962131#p117378
Dále mě zaujala jedna věc, jestli jsem si neomrvil lambdasondu? http://www.xsara.sk/phpbb3/viewtopic.php?f=54&t=6220&hilit=%C5%A1krt%C3%ADc%C3%AD+klapka&start=75#p121662 Viz: "
POZOR!! POZOR!! Pro tento test pouívejte jen sprej bez silikonu a nebo molibdenu !!! Jinak nadobro odděláte Lambda sondu - tyto látky nemá ráda!!!!!" U nevím, čím jsem to prostříkal...
|
|
28.08.2013 17:11 -
Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový reim
|
2613885
|
|
Darja
|
|
|
Hezký koukat na Xsara fórum, ale to jsou trochu jiný motory, trochu jiný závady. Vegetariáni taky nekoukaj do stejkový kuchařky, jak si udělat naklíčený zrní.
Jako první, jeď do citroenu a kup si těsnění pod sání. Nestojí tolik, má V6, tak asi má i na banány! V elitu stojí asi 200Kč a má číslo JD5906, pokud chce druhoku. Dává se tam takhle:
Krok 1: Ze sání sundá staré těsnění, zahodí ho
Krok 2: Nadná nové těsnění, pěkně ho tam usaď, aby nevyčuhovalo a neskřípnul si ho.
Krok 3: nandej sání.
Vyměň i to těsnění u klapky. Těsnění stárnou, netěsní jak mají, a při jízdě na plyn je to doopravdy extrémě citlivé na sebemení přisátí faleného vzduchu. Mě to stálo nervů dost, ne jsem na to přila (hlavně, kdy si ten můj pekáč tohle usmyslel na křiovatce a já se rozjíděla na 3°, to jsem byla v rái pěkně, hehe ).
A co se týká gearboxu, ano je to tak citlivé! Pokud se hodnoty, které získává řj, dostanou mimo limity, vyhodnocuje to jako jistý faktor rizika pro členy jako je AP a uzamyká je do jediného mechanického stupně jako za A ochranu před pokozením, za B jasný signál pro řidiče, e má problém.
Add neklidný volnoběh: Tohle řeím u tři roky, cívky, svíčky nové, prostříkány konektory, koupila jsem i novou! krtící klapku a čas od času si houpe, ale skoro neznatelně. Těsnění nová, vstřiky ok. Take jsem to maličkaté houpání hodila do koe " výrobní vlastnost vozidla" a nou stres Dokonce jsem tento jev pozorovala i na dalích V6, take to u neřeím a o to mám méně edivých vlasů
OAdd lambáda. Odkráglovanou lambádu ti ukáe diagnostika, krom toho bys trpěl na hláku Antipolution system faulty. Lexia ti ukáe, jaká lambda je mimo hodnoty, mohla by volnoběhem houpat i ona, ale to se dá přeměřit (ikovnej mecho, osciloskop).
P.S. Pouívání zázračných vodiček na léčbu vozidla vetuji. Tos měl sání asi hodně zadělané, e si ho čistil. Kdy u bude chtít pouívat tyhle zázraky a foukat do sání nějakou ňamku, tak pouij třeba Würtha, nebo něco, co je ozkouené.
Hezký koukat na Xsara fórum, ale to jsou trochu jiný motory, trochu jiný závady. Vegetariáni taky nekoukaj do stejkový kuchařky, jak si udělat naklíčený zrní.
Jako první, jeď do citroenu a kup si těsnění pod sání. Nestojí tolik, má V6, tak asi má i na banány! V elitu stojí asi 200Kč a má číslo JD5906, pokud chce druhoku. Dává se tam takhle:
Krok 1: Ze sání sundá staré těsnění, zahodí ho :-)
Krok 2: Nadná nové těsnění, pěkně ho tam usaď, aby nevyčuhovalo a neskřípnul si ho.
Krok 3: nandej sání.
Vyměň i to těsnění u klapky. Těsnění stárnou, netěsní jak mají, a při jízdě na plyn je to doopravdy extrémě citlivé na sebemení přisátí faleného vzduchu. Mě to stálo nervů dost, ne jsem na to přila (hlavně, kdy si ten můj pekáč tohle usmyslel na křiovatce a já se rozjíděla na 3°, to jsem byla v rái pěkně, hehe :D :D ).
A co se týká gearboxu, ano je to tak citlivé! Pokud se hodnoty, které získává řj, dostanou mimo limity, vyhodnocuje to jako jistý faktor rizika pro členy jako je AP a uzamyká je do jediného mechanického stupně jako za A ochranu před pokozením, za B jasný signál pro řidiče, e má problém.
Add neklidný volnoběh: Tohle řeím u tři roky, cívky, svíčky nové, prostříkány konektory, koupila jsem i novou! krtící klapku a čas od času si houpe, ale skoro neznatelně. Těsnění nová, vstřiky ok. Take jsem to maličkaté houpání hodila do koe " výrobní vlastnost vozidla" a nou stres :D Dokonce jsem tento jev pozorovala i na dalích V6, take to u neřeím a o to mám méně edivých vlasů :-)
OAdd lambáda. Odkráglovanou lambádu ti ukáe diagnostika, krom toho bys trpěl na hláku Antipolution system faulty. Lexia ti ukáe, jaká lambda je mimo hodnoty, mohla by volnoběhem houpat i ona, ale to se dá přeměřit (ikovnej mecho, osciloskop).
P.S. Pouívání zázračných vodiček na léčbu vozidla vetuji. Tos měl sání asi hodně zadělané, e si ho čistil. Kdy u bude chtít pouívat tyhle zázraky a foukat do sání nějakou ňamku, tak pouij třeba Würtha, nebo něco, co je ozkouené.
|
|
29.08.2013 11:04 -
Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový reim
|
2614048
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Ok, díky. Zítra beru originál těsnění (350 korun nebo kolik, je to hodně kilo banánů a i těsnění pod klapku. Jumepe, chtěl jsem radi i ten origo roub, jak nám spadl, ale nemají ho, co moc nechápu. Těsnění mi objednávají z Rakouska, ale roub prostě nejde, lol.
Ok, díky. Zítra beru originál těsnění (350 korun nebo kolik, je to hodně kilo banánů :-)) a i těsnění pod klapku. Jumepe, chtěl jsem radi i ten origo roub, jak nám spadl, ale nemají ho, co moc nechápu. Těsnění mi objednávají z Rakouska, ale roub prostě nejde, lol.
|
|
29.08.2013 12:11 -
Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový reim
|
2614071
|
|
jumep
|
|
|
ono je to jedno, ale odkaz im ze nevedia hladat a ze chces 1ks 1342 06 (co asi v tom pocte nevedia objednat)
kazdopadne je to uplne jedno ci tam je ten alebo ten co sme tam dali lebo je to len 6X100-24 srob
ono je to jedno, ale odkaz im ze nevedia hladat a ze chces 1ks 1342 06 (co asi v tom pocte nevedia objednat)
kazdopadne je to uplne jedno ci tam je ten alebo ten co sme tam dali lebo je to len 6X100-24 srob
|
|
29.08.2013 12:45 -
Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový reim
|
2614079
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Jojo, taky jsem se na to díval. Týpek mi poslal obrázek celého sání na díly a chtěl říct, jaké těsnění chci. A byl tam i ten roub, který nemají a nemůou objednat. Ale pokud to drí, tak je to jedno...
Jojo, taky jsem se na to díval. Týpek mi poslal obrázek celého sání na díly a chtěl říct, jaké těsnění chci. A byl tam i ten roub, který nemají a nemůou objednat. Ale pokud to drí, tak je to jedno...
|
|
29.08.2013 16:59 -
Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový reim
|
2614118
|
|
Darja
|
|
|
Stirius napsal(a): Ok, díky. Zítra beru originál těsnění (350 korun nebo kolik, je to hodně kilo banánů a i těsnění pod klapku. Jumepe, chtěl jsem radi i ten origo roub, jak nám spadl, ale nemají ho, co moc nechápu. Těsnění mi objednávají z Rakouska, ale roub prostě nejde, lol.
Hele, drím palce. Ono tohle hledání těhle chyb je na prd, protoe diag nic neukáe a člověk musí kousíček po kousíčku
Hele, drím palce. Ono tohle hledání těhle chyb je na prd, protoe diag nic neukáe a člověk musí kousíček po kousíčku :(
|
|
03.09.2013 08:59 -
Re: problém s 4hp20
|
2615013
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Tak zatím to vypadá ok. Vyjel jsem plyn, teď mám jen benál a od neděle se to ani po ránu po nastartování necuká a vypadá to ve plynule. Snad to vydrí i potom, co zkusím zase jet na plyn, a svítí kontrolka benzínu. Pokud to i tam bude ok, tak mám vyhráno *ukám do dřeva*.
Tak zatím to vypadá ok. Vyjel jsem plyn, teď mám jen benál a od neděle se to ani po ránu po nastartování necuká a vypadá to ve plynule. Snad to vydrí i potom, co zkusím zase jet na plyn, a svítí kontrolka benzínu. Pokud to i tam bude ok, tak mám vyhráno *ukám do dřeva*.
|
|
04.09.2013 19:18 -
Re: problém s 4hp20
|
2615380
|
|
Darja
|
|
|
Hodně ukej do dřeva, tenhle problém má skvělou vlastnost, e se nemusí objevit třeba 6 měsíců...
Řeila jsem to s Jruze, byl ze mě na nerva
Hodně ukej do dřeva, tenhle problém má skvělou vlastnost, e se nemusí objevit třeba 6 měsíců...
Řeila jsem to s Jruze, byl ze mě na nerva :-))))
|
|
14.10.2013 15:53 -
Re: problém s 4hp20
|
2626981
|
|
milanko
|
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Zdravim jenom malej dotaz na automatu nejde radit manualne stale vraci do 1 neleze nahoru olej se menil dekuji
Zdravim jenom malej dotaz na automatu nejde radit manualne stale vraci do 1 neleze nahoru olej se menil dekuji
|
|
14.10.2013 16:40 -
Re: problém s 4hp20
|
2626988
|
|
milanko
|
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 51 |
|
|
za jizdy to vraci na 1
za jizdy to vraci na 1
|
|
14.10.2013 18:03 -
Re: problém s 4hp20
|
2627030
|
|
jumep
|
|
|
to ti ako vrazi 1tku a vyletia otacky?
to ti ako vrazi 1tku a vyletia otacky?
|
|
15.10.2013 16:08 -
Re: problém s 4hp20
|
2627342
|
|
milanko
|
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Ne to ne jen dam 1 pak 2 a dvojka nedrzi vraci spet na 1
Ne to ne jen dam 1 pak 2 a dvojka nedrzi vraci spet na 1
|
|
25.10.2013 09:15 -
Re: problém s 4hp20
|
2630020
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Darja napsal(a): Hodně ukej do dřeva, tenhle problém má skvělou vlastnost, e se nemusí objevit třeba 6 měsíců...
Řeila jsem to s Jruze, byl ze mě na nerva
Tak nevím, ve lapalo, řadilo, fičelo. Ale opět mi to začalo asi u 2. týden pocukávat a tak před měsícem jsem byl na dovči na Jiní Moravě a tam mi to u nechtělo třeba v kopci občas přeřadit a hulil to na dvojku jak vůl. Co bylo těsně po výměněně těsnění.
No a dnes ráno po nastartování, zase kopání motoru. No a ne jsem dojel do práce, tak gerabox faulty repete. A u tak týden a půl mi to při studeném motoru vdycky cukalo, zdechlo párkrát hned po nastartování a vůbec se to začalo vracet do starých patných kolejí. Co s tím? To se mi to vrátilo po 1,5 měsících? Kde je tam chyba? Přece nemůu zase vyměnit těsnění nebo něco, pes musí být zakopaný jetě jinde. Ale spojitost se sáním je tu určitě, jen nevím, co dělat teda...
Tak nevím, ve lapalo, řadilo, fičelo. Ale opět mi to začalo asi u 2. týden pocukávat a tak před měsícem jsem byl na dovči na Jiní Moravě a tam mi to u nechtělo třeba v kopci občas přeřadit a hulil to na dvojku jak vůl. Co bylo těsně po výměněně těsnění.
No a dnes ráno po nastartování, zase kopání motoru. No a ne jsem dojel do práce, tak gerabox faulty repete. A u tak týden a půl mi to při studeném motoru vdycky cukalo, zdechlo párkrát hned po nastartování a vůbec se to začalo vracet do starých patných kolejí. Co s tím? To se mi to vrátilo po 1,5 měsících? Kde je tam chyba? Přece nemůu zase vyměnit těsnění nebo něco, pes musí být zakopaný jetě jinde. Ale spojitost se sáním je tu určitě, jen nevím, co dělat teda... :nevim
|
|
25.10.2013 09:37 -
Re: problém s 4hp20
|
2630022
|
|
Darja
|
|
|
Zakopává ti motor, nebo převodovka? Protoe docela z tvého popisu chápu, e je problém s motorem, a AP vyhodí chybu jako druhotnou reakci.
Zakopává ti motor, nebo převodovka? Protoe docela z tvého popisu chápu, e je problém s motorem, a AP vyhodí chybu jako druhotnou reakci.
|
|
25.10.2013 10:32 -
Re: problém s 4hp20
|
2630030
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Spí motor. Jak říkám, ráno startnu, často to rovnou chcípne. Potom kdy jedu, tak se mi dřív stávalo (před výměnou těsnění), e motor fakt kopal jak blázen, třeba jsem dal zpátečnu, stál na brzdě a motor mi chtěl vykopnout "nohu" ven, jak cukal.
Teď to tak íleně nekope, ale pořád je to takové nečisté, neplynulé ráno. A při rozjídění třeba musím lehce nahodit plyn a čekat, a chytne a zjistí, e má jet. Není to hned. Kdysi jsem spěchal a ohulil to hned na začátku a motor chcípl, hodil chybu a odmítal spolupracovat. Take u jedu vdycky po nastartování opatrně.
A teď to jede tak, e i při skoro plném plynu a studeném motoru to vynechává a nemá čistý chod. Opraví se to buď, jak se zahřeje, nebo jetě kdy přepne na plyn, tam je to taky plynulejí. Ale obecně má s něčím problém a blokne se a nechce mi pak řadit a hodí se nouzák. Nevím no
Napadá mě, jestli není průser s klapkou nebo kdy jsem čistil nějakou tou sračkou celé sání. Protoe předtím jsem byl u Jumepa, jelo ve ok. Tam se očistila klapka, pak jsem to doma jetě prostříkl a od té doby problémy. Tak jestli není patně klapka nebo olej, jak se dostává do sání? Ale zase bílý kouř mi z auta nejde...
Spí motor. Jak říkám, ráno startnu, často to rovnou chcípne. Potom kdy jedu, tak se mi dřív stávalo (před výměnou těsnění), e motor fakt kopal jak blázen, třeba jsem dal zpátečnu, stál na brzdě a motor mi chtěl vykopnout "nohu" ven, jak cukal.
Teď to tak íleně nekope, ale pořád je to takové nečisté, neplynulé ráno. A při rozjídění třeba musím lehce nahodit plyn a čekat, a chytne a zjistí, e má jet. Není to hned. Kdysi jsem spěchal a ohulil to hned na začátku a motor chcípl, hodil chybu a odmítal spolupracovat. Take u jedu vdycky po nastartování opatrně.
A teď to jede tak, e i při skoro plném plynu a studeném motoru to vynechává a nemá čistý chod. Opraví se to buď, jak se zahřeje, nebo jetě kdy přepne na plyn, tam je to taky plynulejí. Ale obecně má s něčím problém a blokne se a nechce mi pak řadit a hodí se nouzák. Nevím no :-(
Napadá mě, jestli není průser s klapkou nebo kdy jsem čistil nějakou tou sračkou celé sání. Protoe předtím jsem byl u Jumepa, jelo ve ok. Tam se očistila klapka, pak jsem to doma jetě prostříkl a od té doby problémy. Tak jestli není patně klapka nebo olej, jak se dostává do sání? Ale zase bílý kouř mi z auta nejde...
|
|
| |
|
|