| | |
06.04.2013 19:59 -
Re: problém s 4hp20
|
2563958
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
U mě to je podobný, dvojka jak kdyby zařadí trojku, ale nezařadí. (poklesnou lehce otáčky) jak kdyby měla dvojka dva stupně. Asi to nebude nějaká závada, kdy se to děje u více aut.
U mě to je podobný, dvojka jak kdyby zařadí trojku, ale nezařadí. (poklesnou lehce otáčky) jak kdyby měla dvojka dva stupně. Asi to nebude nějaká závada, kdy se to děje u více aut.
|
|
06.04.2013 20:19 -
Re: problém s 4hp20
|
2563961
|
|
Hanz 397
|
|
|
Bleák napsal(a): čau lidi potřeboval bych poradit s převodovkou 4hp20 zda u někdo řeil tento problém. Při zařazeném 2 stupni (je jedno jestli automat nebo sekvence) při 1800ot/min se převodovka rozepne a sepne otáčky spadnou na 1600ot/min vypadá to jako kdyby přeřadila na trojku.Napadá mě zda je chyba v řídicí jednotce nebo v solenoidu? Díky za rady
Myslím,e je to nějaká softová chyba,na kterou soudruzi jetě nepřisli(i kdy je to divný),protoe to dělala úplně kadá 4HP20,se kterou jsem jel. Dokonce i v Peugeotu(předpokládám,e u 2,2HDi ji má taky).
Příjde mi divný,e by to bylo schválně...
Myslím,e je to nějaká softová chyba,na kterou soudruzi jetě nepřisli(i kdy je to divný),protoe to dělala úplně kadá 4HP20,se kterou jsem jel. Dokonce i v Peugeotu(předpokládám,e u 2,2HDi ji má taky).
Příjde mi divný,e by to bylo schválně...
|
|
06.04.2013 22:00 -
Re: problém s 4hp20
|
2563987
|
|
Bleák
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Je divný e stejný problém je u více c5. Nechtěl bych aby to automat nějak poničilo. Vyzkouím zítra jetě odpojit baterii aby se vymazala adaptace převodovky.
Je divný e stejný problém je u více c5. Nechtěl bych aby to automat nějak poničilo. Vyzkouím zítra jetě odpojit baterii aby se vymazala adaptace převodovky.
|
|
06.04.2013 23:02 -
Re: problém s 4hp20
|
2564009
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Podle mě to je v pořádku, kdy to dělá i ostaním.
Podle mě to je v pořádku, kdy to dělá i ostaním.
|
|
07.04.2013 13:13 -
Re: problém s 4hp20
|
2564114
|
|
wytek
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
musím říct, e mě to dělá to stejný - jako by dvojka měla půlku a přepla se na zajíce - otáčky motoru na chvilku spadnou, pak na chvilku zůstanou konstantní,ale auto zrychluje. najeto cca 300 000 km, pravidelná údrba automatu
musím říct, e mě to dělá to stejný - jako by dvojka měla půlku a přepla se na zajíce - otáčky motoru na chvilku spadnou, pak na chvilku zůstanou konstantní,ale auto zrychluje. najeto cca 300 000 km, pravidelná údrba automatu
|
|
07.04.2013 15:27 -
Re: problém s 4hp20
|
2564130
|
|
Bleák
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Neptal jste se nikdo v citroen servisu co by to mohlo dělat? Nezdá se mi e by to dělalo u od novoty.
Neptal jste se nikdo v citroen servisu co by to mohlo dělat? Nezdá se mi e by to dělalo u od novoty.
|
|
07.04.2013 19:52 -
Re: problém s 4hp20
|
2564252
|
|
Hanz 397
|
|
|
Bleák napsal(a): Neptal jste se nikdo v citroen servisu co by to mohlo dělat? Nezdá se mi e by to dělalo u od novoty.
Ptal-nikdo si toho neviml... Já jsem si toho viml taky asi tak po třech měsících,co jsem auto měl,ale nemůu říct,jestli to tam bylo,kdy jsem to kupoval. Ale jak řikám(a jak tak čtu,tak ne jen já)-dělala to kadá,se kterou jsem jel.A na jednu-ta byla po smrti a z jedničky místo řazení skočila pokadý rovnou do nouze...
Ptal-nikdo si toho neviml... Já jsem si toho viml taky asi tak po třech měsících,co jsem auto měl,ale nemůu říct,jestli to tam bylo,kdy jsem to kupoval. Ale jak řikám(a jak tak čtu,tak ne jen já)-dělala to kadá,se kterou jsem jel.A na jednu-ta byla po smrti a z jedničky místo řazení skočila pokadý rovnou do nouze...
|
|
07.04.2013 23:18 -
Re: problém s 4hp20
|
2564343
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
Je to normální stav. Teď jsem zapoměl název, ale něco jako násobič toč. momentu. Převodovka to děla protoe má dlouhou dvojku.
Je to normální stav. Teď jsem zapoměl název, ale něco jako násobič toč. momentu. Převodovka to děla protoe má dlouhou dvojku.
|
|
11.04.2013 22:54 -
Re: problém s 4hp20
|
2566174
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Tak tohle je ale normalni funkce HDM, ktery jede bud v rezimu vetsiho prokluzu - tj. slapnes na plyn a vyleti otacky a auto konstantne zrychluje, nebo je sepnuty a pri seslapnuti plynu povylezou otacky jen o napr. 200 otacek/m. No a mezi temi rezimy prepina podle otacek motoru, zarazene rychlosti a kolik drzis plyn atp. Dvojka je nejcastejsi, kdy se tohle deje - prepinani. Hodne to jde poznat napr. na trojce, jedes hodne pomalu - treba 20-30, manualne dej trojku, slapni na plyn a skoro do 50tky budes mit tak 2500otacek, HDM sepne a otacky padnou tak na 1800-2000 a pak uz linarne se zrychlovanim porostou.
Tak tohle je ale normalni funkce HDM, ktery jede bud v rezimu vetsiho prokluzu - tj. slapnes na plyn a vyleti otacky a auto konstantne zrychluje, nebo je sepnuty a pri seslapnuti plynu povylezou otacky jen o napr. 200 otacek/m. No a mezi temi rezimy prepina podle otacek motoru, zarazene rychlosti a kolik drzis plyn atp. Dvojka je nejcastejsi, kdy se tohle deje - prepinani. Hodne to jde poznat napr. na trojce, jedes hodne pomalu - treba 20-30, manualne dej trojku, slapni na plyn a skoro do 50tky budes mit tak 2500otacek, HDM sepne a otacky padnou tak na 1800-2000 a pak uz linarne se zrychlovanim porostou.
|
|
12.04.2013 20:52 -
Re: problém s 4hp20
|
2566461
|
|
Hanz 397
|
|
|
RimmerCZ napsal(a): Tak tohle je ale normalni funkce HDM, ktery jede bud v rezimu vetsiho prokluzu - tj. slapnes na plyn a vyleti otacky a auto konstantne zrychluje, nebo je sepnuty a pri seslapnuti plynu povylezou otacky jen o napr. 200 otacek/m. No a mezi temi rezimy prepina podle otacek motoru, zarazene rychlosti a kolik drzis plyn atp. Dvojka je nejcastejsi, kdy se tohle deje - prepinani. Hodne to jde poznat napr. na trojce, jedes hodne pomalu - treba 20-30, manualne dej trojku, slapni na plyn a skoro do 50tky budes mit tak 2500otacek, HDM sepne a otacky padnou tak na 1800-2000 a pak uz linarne se zrychlovanim porostou.
Já vím,e to dělá měnič,i jak funguje,ale tohle,co se tady řeí jsem u jiné převodovky,ne 4HP20 nikdy nepozoroval,tak mi to nepřijde normální.Ale zas na druhou stranu,kdy to dělají vechny...
Já vím,e to dělá měnič,i jak funguje,ale tohle,co se tady řeí jsem u jiné převodovky,ne 4HP20 nikdy nepozoroval,tak mi to nepřijde normální.Ale zas na druhou stranu,kdy to dělají vechny...:nevim
|
|
26.04.2013 15:12 -
Re: problém s 4hp20
|
2572273
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
V poslední době jsem si vimnul, e po pořádném ohřátí motoru (budík oleje v 1/4), při zařazení zpátečky, převodovka kubne. Kdy je auto studené, tak to nedělá. V zimě jsem si toho nevimnul, buď to nedělalo, nebo jsem tak neohřál motor. Olej v převodovce jsem měnil před 5000km. Nevíte proč to dělá?
V poslední době jsem si vimnul, e po pořádném ohřátí motoru (budík oleje v 1/4), při zařazení zpátečky, převodovka kubne. Kdy je auto studené, tak to nedělá. V zimě jsem si toho nevimnul, buď to nedělalo, nebo jsem tak neohřál motor. Olej v převodovce jsem měnil před 5000km. Nevíte proč to dělá?
|
|
26.04.2013 19:58 -
Re: problém s 4hp20
|
2572364
|
|
Hanz 397
|
|
|
Tak jsem dneska měl monost svézt se s 5HP28 -sice je to 5tikvalt,ale konstrukcí a ovládáním stejná,jako nae 4HP20 a kdy jsem to sledoval,tak na tu dvojku to dělá taky. Převodovka sice byla ve starym autě,ale měla najeto cca 20000 km po výměně. Byla nová,ne repasovaná.
Take to asi bude normální.
4katan:A olej má najeto kolik? A uloení vypadá jak? kubat při zařazení zpátečky nemá...
Tak jsem dneska měl monost svézt se s 5HP28 -sice je to 5tikvalt,ale konstrukcí a ovládáním stejná,jako nae 4HP20 a kdy jsem to sledoval,tak na tu dvojku to dělá taky. Převodovka sice byla ve starym autě,ale měla najeto cca 20000 km po výměně. Byla nová,ne repasovaná.
Take to asi bude normální.
4katan:A olej má najeto kolik? A uloení vypadá jak? kubat při zařazení zpátečky nemá...
|
|
26.04.2013 20:06 -
Re: problém s 4hp20
|
2572370
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Jak jsem psal výe, vyměněný obsah má najeto 5tisíc, uloení, co tím myslí? Auto má najeto 220tis.
Jak jsem psal výe, vyměněný obsah má najeto 5tisíc, uloení, co tím myslí? Auto má najeto 220tis.
|
|
26.04.2013 20:12 -
Re: problém s 4hp20
|
2572371
|
|
Hanz 397
|
|
|
Zavěení agregátu-silentbloky. Taky by to teoreticky mohly dělat poloosy,vůle v ramenou...
Zavěení agregátu-silentbloky. Taky by to teoreticky mohly dělat poloosy,vůle v ramenou...
|
|
26.04.2013 20:27 -
Re: problém s 4hp20
|
2572373
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
To by nědělelalo a po zahřátí oleje v převodovce.
To by nědělelalo a po zahřátí oleje v převodovce.
|
|
01.05.2013 23:10 -
Re: problém s 4hp20
|
2574420
|
|
jumep
|
|
|
to co sa tu popisuje robi proste hydromenic a na tej 2jke dokaze az seknut autom
Kastan: hladina oleja bola nastavovana pri nastartovanom motore? olej bol LT71141 ?
to co sa tu popisuje robi proste hydromenic a na tej 2jke dokaze az seknut autom
Kastan: hladina oleja bola nastavovana pri nastartovanom motore? olej bol LT71141 ?
|
|
| |
|
|