| | |
22.03.2013 10:51 -
Re: problém s 4hp20
|
2559735
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Dneska jsem byl na diagnostice a vyskočila na mě sporadická závada: P0711 "Převodový olej, snímač teploty A Mimo předepsaný rozsah" Co to můe znamenat??? Olej sem měnil v lednu asi před 2000km. Myslíte e to bude vadné čidlo teploty? Díky za rady.
Edit: Můu s tím normálně jezdit, kdy by to bylo vadné čidlo?
Dneska jsem byl na diagnostice a vyskočila na mě sporadická závada: P0711 "Převodový olej, snímač teploty A Mimo předepsaný rozsah" Co to můe znamenat??? Olej sem měnil v lednu asi před 2000km. Myslíte e to bude vadné čidlo teploty? Díky za rady.
Edit: Můu s tím normálně jezdit, kdy by to bylo vadné čidlo?
|
|
22.03.2013 12:45 -
Re: problém s 4hp20
|
2559742
|
|
jumep
|
|
|
malo by to byt spojene len s cidlom teploty
- vadny kontakt
- vadne cidlo
aku hodnotu to ukazovalo realnu za studena a povedzme po polhodinovej jazde
malo by to byt spojene len s cidlom teploty
- vadny kontakt
- vadne cidlo
aku hodnotu to ukazovalo realnu za studena a povedzme po polhodinovej jazde
|
|
22.03.2013 13:19 -
Re: problém s 4hp20
|
2559747
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
To nevím, já byl u plynaře, on mi jen přečetl záznam chyb. A to tam bylo napsáne. Kdyby to bylo čidlem, můu jezdit dál? Třeba do dalí výměny oleje, kterou mám naplánovanou za 18000km.
To nevím, já byl u plynaře, on mi jen přečetl záznam chyb. A to tam bylo napsáne. Kdyby to bylo čidlem, můu jezdit dál? Třeba do dalí výměny oleje, kterou mám naplánovanou za 18000km.
|
|
22.03.2013 13:22 -
Re: problém s 4hp20
|
2559748
|
|
jumep
|
|
|
tazko povedat, malo by to mat relativne vplyv na radenie, ale nemusi ...
ak ti to nebude blbnut asi to neries az pri tej vymene
tazko povedat, malo by to mat relativne vplyv na radenie, ale nemusi ...
ak ti to nebude blbnut asi to neries az pri tej vymene
|
|
22.03.2013 16:52 -
Re: problém s 4hp20
|
2559774
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
No, volal jsem do servisu na AP v Olomouci, kde jsem taky měnil olej. Mechanik mi tvrdil, e by to mohlo být buď čidlem nebo tým kontaktem nebo taky pokozenou převodovkou (ta ale řadí v pohodě). Dále tvrdil, e hlavně ta převodovka řadí podle teploty a e je na tom závisle nějaké zamykáni té převodovky (nějaký lockup), tak to nějak nazval. Kdybych to prý neřeil, tak by se mohl prý pokodit HMD. Co je na tom pravdy? Hlavně mě zaráí, e bych na to vůbec nepřiel, kdy bych nepřijel k plynařovi na tlakovou zkouku a nenapojoval mi to na diagnostiku. Vůbec mi ádná chyba nevyskočila na palubovce ani na palubním PC. Proč to něco nezahlásí, kdy je to taková závada??? (podle mechanika). Já bych na tu závadu přiel, a za 18000km co mám jít na výměnu oleje v převodovce a s mým nájezdem 10000km za rok, to bude a přítí rok v prosinci. Prosím o radu, co mám dělat. Mám to nechat, tak jak to je?
No, volal jsem do servisu na AP v Olomouci, kde jsem taky měnil olej. Mechanik mi tvrdil, e by to mohlo být buď čidlem nebo tým kontaktem nebo taky pokozenou převodovkou (ta ale řadí v pohodě). Dále tvrdil, e hlavně ta převodovka řadí podle teploty a e je na tom závisle nějaké zamykáni té převodovky (nějaký lockup), tak to nějak nazval. Kdybych to prý neřeil, tak by se mohl prý pokodit HMD. Co je na tom pravdy? Hlavně mě zaráí, e bych na to vůbec nepřiel, kdy bych nepřijel k plynařovi na tlakovou zkouku a nenapojoval mi to na diagnostiku. Vůbec mi ádná chyba nevyskočila na palubovce ani na palubním PC. Proč to něco nezahlásí, kdy je to taková závada??? (podle mechanika). Já bych na tu závadu přiel, a za 18000km co mám jít na výměnu oleje v převodovce a s mým nájezdem 10000km za rok, to bude a přítí rok v prosinci. Prosím o radu, co mám dělat. Mám to nechat, tak jak to je?
|
|
22.03.2013 20:30 -
Re: problém s 4hp20
|
2559799
|
|
Darja
|
|
|
Tupě předpokládám e HMD není Heavy Metal Detox... ale asi hydroměnič.
Jako AP počítá s určitou viskozitou při určité teplotě (proto se musí pouívat přímo doporučený olej, nebo například Dextrony mají různou viskozitu, proto nelze zaměnit).
Čistě teoreticky by to mohlo AP za nějakou delí dobu pokodit. Ale zase 4HP20 ej extrémně blbuvzdorná převodovka, která při mezních či kritických údajích mimo tabulky vyazuje "Automatic gearbox faulty" a snaí se uzamnkout do trojky... Ale já se v tom nevyznam, bo su enská.
Závada byla dočasná nebo trvalá? Objevila se kdy? Při studeném motoru, za jízdy? Načíst si závady na uni diagnostice u plynaře má stejnej význam jako si zkouet voholit haxny řízkem...
Tupě předpokládám e HMD není Heavy Metal Detox... ale asi hydroměnič.
Jako AP počítá s určitou viskozitou při určité teplotě (proto se musí pouívat přímo doporučený olej, nebo například Dextrony mají různou viskozitu, proto nelze zaměnit).
Čistě teoreticky by to mohlo AP za nějakou delí dobu pokodit. Ale zase 4HP20 ej extrémně blbuvzdorná převodovka, která při mezních či kritických údajích mimo tabulky vyazuje "Automatic gearbox faulty" a snaí se uzamnkout do trojky... Ale já se v tom nevyznam, bo su enská.
Závada byla dočasná nebo trvalá? Objevila se kdy? Při studeném motoru, za jízdy? Načíst si závady na uni diagnostice u plynaře má stejnej význam jako si zkouet voholit haxny řízkem...
|
|
22.03.2013 21:35 -
Re: problém s 4hp20
|
2559807
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Byla sporadická, nevím co to znamená. Motor byl zahřátý na provozní teplotu. Kdy tu chybu plynař vymazal, a znovu napojil na diag, tak tam byla zase ani nemusel startovat. On má diagnostik více, měl to na nějaké lepí Boce. Která mu vypíe ve a v četině, jak uvádím výe. Ale chyba se ukázala jen na té Boce, kdy to zkouel napojit na jiné dvě diagnostiky. Tak to nic neukázalo.
Darjo: ty by si s tím osobně jezdila dál, do nejblií výměny oleje? Jsem teď ve finanční tísni.
Byla sporadická, nevím co to znamená. Motor byl zahřátý na provozní teplotu. Kdy tu chybu plynař vymazal, a znovu napojil na diag, tak tam byla zase ani nemusel startovat. On má diagnostik více, měl to na nějaké lepí Boce. Která mu vypíe ve a v četině, jak uvádím výe. Ale chyba se ukázala jen na té Boce, kdy to zkouel napojit na jiné dvě diagnostiky. Tak to nic neukázalo.
Darjo: ty by si s tím osobně jezdila dál, do nejblií výměny oleje? Jsem teď ve finanční tísni.
|
|
22.03.2013 21:38 -
Re: problém s 4hp20
|
2559808
|
|
Darja
|
|
|
aha... a ta diagnostika, co je přímo na aboroutky, Lexia? ta říká co?
Pokud je to závada sporadická/dočasná, myslím, e by se neměla projevit znovu, bez jakéhokoli znovuinicializace vozu.. Ale to spí bude vědět jumep, ten u je srostlej s diagnostikou
aha... a ta diagnostika, co je přímo na aboroutky, Lexia? ta říká co?
Pokud je to závada sporadická/dočasná, myslím, e by se neměla projevit znovu, bez jakéhokoli znovuinicializace vozu.. Ale to spí bude vědět jumep, ten u je srostlej s diagnostikou:-)
|
|
22.03.2013 21:42 -
Re: problém s 4hp20
|
2559809
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Přítí týden, k němu zajedu, a podíváme se jestli tam jetě bude. Ale převodovka řadí dobře. Kdy bych k tomu plynařovy nejel, tak bych to nezjistil. Počítal bych s tím, e kdy bude něco převodovce, vyhodí to chybu "Automatic gearbox faulty"
Přítí týden, k němu zajedu, a podíváme se jestli tam jetě bude. Ale převodovka řadí dobře. Kdy bych k tomu plynařovy nejel, tak bych to nezjistil. Počítal bych s tím, e kdy bude něco převodovce, vyhodí to chybu "Automatic gearbox faulty"
|
|
22.03.2013 22:47 -
Re: problém s 4hp20
|
2559847
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Kdy to teda není chyba, nemusím to tedy řeit. Kdy se vyskytne chyba, převodovka by se měla ozvat ohláením chyby "Automatic gearbox faulty", a se tak stane, pak to tedy budu řeit.
Kdy to teda není chyba, nemusím to tedy řeit. Kdy se vyskytne chyba, převodovka by se měla ozvat ohláením chyby "Automatic gearbox faulty", a se tak stane, pak to tedy budu řeit.
|
|
23.03.2013 08:54 -
Re: problém s 4hp20
|
2559869
|
|
jruze
|
|
|
Katan napsal(a): Kdy to teda není chyba, nemusím to tedy řeit. Kdy se vyskytne chyba, převodovka by se měla ozvat ohláením chyby "Automatic gearbox faulty", a se tak stane, pak to tedy budu řeit.
Chybná teplota je sice chyba , ale né taková kterou by to vypsalo jako závadu - podle mne to vypíe jen chybu gearboxu - tu část převodovky která řadí a s tím spojené - tlak v systému(teplotu né protoe by to hlasilo po kadé kdy by jsi zapnul klíček v zimě atd..) bude se to zřejmě chovat jako studená s nějakým omezením(třeba bude v nějakém reimu pro neohřátou převodovku-řadit bude musí fungovat i v zimě,ale nedokáe přepnout jinam teplá-studená kdy nemá informaci...) asi to bude něco jako u motoru kdy je studený (obohacuje - zvyuje dávku paliva,zvyuje otáčky...)
Chybná teplota je sice chyba , ale né taková kterou by to vypsalo jako závadu - podle mne to vypíe jen chybu gearboxu - tu část převodovky která řadí a s tím spojené - tlak v systému(teplotu né protoe by to hlasilo po kadé kdy by jsi zapnul klíček v zimě atd..) bude se to zřejmě chovat jako studená s nějakým omezením(třeba bude v nějakém reimu pro neohřátou převodovku-řadit bude musí fungovat i v zimě,ale nedokáe přepnout jinam teplá-studená kdy nemá informaci...) asi to bude něco jako u motoru kdy je studený (obohacuje - zvyuje dávku paliva,zvyuje otáčky...)
|
|
23.03.2013 10:58 -
Re: problém s 4hp20
|
2559877
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Ok, chápu. Tak to určitě vydrí do dalí výměny oleje. Nemusím jed a při 20tis, můu to zkrátit na 15tis km, ale teď to nechám být. Je mi líto oleje, který sem nechal měnit před 2000 km i s proplachem. Díky za rady.
Ok, chápu. Tak to určitě vydrí do dalí výměny oleje. Nemusím jed a při 20tis, můu to zkrátit na 15tis km, ale teď to nechám být. Je mi líto oleje, který sem nechal měnit před 2000 km i s proplachem. :-) Díky za rady.
|
|
23.03.2013 13:52 -
Re: problém s 4hp20
|
2559895
|
|
krocan
|
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 216 |
|
|
Automatická převodovka se údajně neproplachuje, jeliko v ní po vyputění zůstává cca polovina náplně. Leda bys proplachoval(provedl výměnu dvakrát) orginál olejem.
Automatická převodovka se údajně neproplachuje, jeliko v ní po vyputění zůstává cca polovina náplně. Leda bys proplachoval(provedl výměnu dvakrát) orginál olejem.
|
|
23.03.2013 14:54 -
Re: problém s 4hp20
|
2559897
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Jasněm tak sem to myslel, dvakrát provedly výměnu oleje za sebou.
E: Standartní výměna stojí cca 3000kč, a dvojitá cca 4000kč
Jasněm tak sem to myslel, dvakrát provedly výměnu oleje za sebou.
E: Standartní výměna stojí cca 3000kč, a dvojitá cca 4000kč
|
|
23.03.2013 16:14 -
Re: problém s 4hp20
|
2559900
|
|
krocan
|
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 216 |
|
|
Olej jsem si kupoval na internetu, i s dopravou 875.-Kč/4l. V Olomouci ma odborníka" autodiag", kde se můe informovat na cenu práce, myslím, e 2000.- Kč si nenaúčtuje.
Olej jsem si kupoval na internetu, i s dopravou 875.-Kč/4l. V Olomouci ma odborníka" autodiag", kde se můe informovat na cenu práce, myslím, e 2000.- Kč si nenaúčtuje.
|
|
28.03.2013 09:23 -
Re: Automatická převodovka AL4 - nouzový reim
|
2560765
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Ahoj, dnes ráno mě to hodilo do nouzáku, uvidím, jak budu odjídět odpoledne z Budapeti, jestli to zase udělá a pomůe zastavení, znovunastartování, abych měl i 4. stupeň. Jinak to bude děs těch 500km back. Chci se jen zeptat, hrozí tady nějaké riziko, kdy těch pár set km pojedu a budu jezdit, ne skočím na diag? Vím, e není jasné, co mám patně, ale olej je měněný asi před 15.000 km. Tak to bude hydroblog nebo ta druhá sranda, co tu říkáte, asi...
Ahoj, dnes ráno mě to hodilo do nouzáku, uvidím, jak budu odjídět odpoledne z Budapeti, jestli to zase udělá a pomůe zastavení, znovunastartování, abych měl i 4. stupeň. Jinak to bude děs těch 500km back. Chci se jen zeptat, hrozí tady nějaké riziko, kdy těch pár set km pojedu a budu jezdit, ne skočím na diag? Vím, e není jasné, co mám patně, ale olej je měněný asi před 15.000 km. Tak to bude hydroblog nebo ta druhá sranda, co tu říkáte, asi...
|
|
06.04.2013 16:28 -
Re: problém s 4hp20
|
2563906
|
|
Bleák
|
Město: Česká Lípa, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 21 |
|
|
čau lidi potřeboval bych poradit s převodovkou 4hp20 zda u někdo řeil tento problém. Při zařazeném 2 stupni (je jedno jestli automat nebo sekvence) při 1800ot/min se převodovka rozepne a sepne otáčky spadnou na 1600ot/min vypadá to jako kdyby přeřadila na trojku.Napadá mě zda je chyba v řídicí jednotce nebo v solenoidu? Díky za rady
čau lidi potřeboval bych poradit s převodovkou 4hp20 zda u někdo řeil tento problém. Při zařazeném 2 stupni (je jedno jestli automat nebo sekvence) při 1800ot/min se převodovka rozepne a sepne otáčky spadnou na 1600ot/min vypadá to jako kdyby přeřadila na trojku.Napadá mě zda je chyba v řídicí jednotce nebo v solenoidu?:nevim Díky za rady
|
|
| |
|
|