| | |
12.10.2011 21:07 -
Re: problém s 4hp20
|
2418579
|
|
Darja
|
|
|
Jedinej problém, co má 4hp20, je ten lidskej
Jedinej problém, co má 4hp20, je ten lidskej
|
|
12.10.2011 21:30 -
Re: problém s 4hp20
|
2418589
|
|
pcborec
|
|
|
Darja: jak to mysli?
Darja: jak to mysli?
|
|
12.10.2011 21:44 -
Re: problém s 4hp20
|
2418600
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Ze sa nemení olej napr?
Ze sa nemení olej napr?
|
|
12.10.2011 21:49 -
Re: problém s 4hp20
|
2418603
|
|
pcborec
|
|
|
bohuel nejsem prvni majitel, take to neovlivnim. olej jdu vyměnit zitra, ovem se bojim e je u pozdě..
po městě mi chybi stupeň, 6st bude určitě lepí..
bohuel nejsem prvni majitel, take to neovlivnim. olej jdu vyměnit zitra, ovem se bojim e je u pozdě..
po městě mi chybi stupeň, 6st bude určitě lepí..
|
|
12.10.2011 21:50 -
Re: problém s 4hp20
|
2418604
|
|
Darja
|
|
|
bingo.
V zásadě je to dobrá a spolehlivá převodovka s troku hrubím chodem (na co má právo, nebo je to starej model). Myslím, e ivotností s tím mizerným servisem, co jí lidi dávají, je daleko daleko za mladí am6.
bingo.
V zásadě je to dobrá a spolehlivá převodovka s troku hrubím chodem (na co má právo, nebo je to starej model). Myslím, e ivotností s tím mizerným servisem, co jí lidi dávají, je daleko daleko za mladí am6.
|
|
12.10.2011 22:13 -
Re: problém s 4hp20
|
2418612
|
|
pcborec
|
|
|
prosim jetě odpovědi k tomuto:
Dneska jsem vice jezdil tak jsem se snazil zjistit kdy se prevodovka spojuje a rozpojuje..
Pokud udrzuje rychlost tak je to asi vpohode, pokud jede po rovince nebo z kopecka a brzdi trochu motorem. Pokud udrzuju rychlost do kopecka tak se zacne rozpojovat a spojovat, jako by klouzala u normalni prevodovky spojka kdyz by mela zabrat. Pokud na rovince pridam plyn abych zrychlil tak se zacne taky rozpojovat a spojovat. Auto zrychluje. Jak se dkstanu k 2000 otackam houpani a rozpojovani zmizi a jede vpohode. Radi vpohode, bez razu a kopani.
Zitra jdu na vymenu oleje v prevodovce, co si mam nechat na diagnostice zkontrolovat?
prosim jetě odpovědi k tomuto:
Dneska jsem vice jezdil tak jsem se snazil zjistit kdy se prevodovka spojuje a rozpojuje..
Pokud udrzuje rychlost tak je to asi vpohode, pokud jede po rovince nebo z kopecka a brzdi trochu motorem. Pokud udrzuju rychlost do kopecka tak se zacne rozpojovat a spojovat, jako by klouzala u normalni prevodovky spojka kdyz by mela zabrat. Pokud na rovince pridam plyn abych zrychlil tak se zacne taky rozpojovat a spojovat. Auto zrychluje. Jak se dkstanu k 2000 otackam houpani a rozpojovani zmizi a jede vpohode. Radi vpohode, bez razu a kopani.
Zitra jdu na vymenu oleje v prevodovce, co si mam nechat na diagnostice zkontrolovat?
|
|
12.10.2011 22:27 -
Re: problém s 4hp20
|
2418619
|
|
jruze
|
|
|
No já mám za to e hlavní problém bude spárovat počítače.Osobně bych to nedělal nebude to asi jen tak a podle mne to nepůjde - bude to mít jiné svorkovnice a zapojení.Osobně bych vyzkouel na stávajícím problemu 4HP20 olej a jako druhé řídící jednotku převodovky,pokud to nepomůe a auto je v solidním stavu tak bych to asi řeil repasem AP
No já mám za to e hlavní problém bude spárovat počítače.Osobně bych to nedělal nebude to asi jen tak a podle mne to nepůjde - bude to mít jiné svorkovnice a zapojení.Osobně bych vyzkouel na stávajícím problemu 4HP20 olej a jako druhé řídící jednotku převodovky,pokud to nepomůe a auto je v solidním stavu tak bych to asi řeil repasem AP
|
|
13.10.2011 18:47 -
Re: problém s 4hp20
|
2418745
|
|
pcborec
|
|
|
tak jsem dneska vyměnil olej.. ten co vytekl byl docela dobrý, asi tam nebyl dlouho a někdo ho měnil.
nalil jsem novy. převodovka při lehkem zaběru rozpojuje pořad, mona se to malinko zlepilo, zatim jsem moc neujel abych to mohl posoudit, ale dělá to pořád. Mechanik ktery mi to měnil řikal e vyměna oleje větinou nepomue.. e by to typnul na problem v měniči, ikdy zkouel zaběr automatu měniče kdy přibrdoval a řikal e si nemysli e by měnič byl patny. řikal e se někde mue ztracet tlak.. e by to chtělo auto na deli dobu a měřit tlaky a dali věci.. řikal e mam jezdit a jestli se to nebude zhorovat tak mam jezdit, e to zase velka zavada asi nebude.. je to spi nepřijemne jak to houpe s autem..
nevim jestli mi někdo bude schopny řict čim je to zpusobeno? ten měnič jsem nael u polaku, ten jetě nestoji velkou sumu, ale je s tim pry hodně prace sundat tu převodovku.. musi se povolit napravnice, nebo nadzvednout motor..
tak jsem dneska vyměnil olej.. ten co vytekl byl docela dobrý, asi tam nebyl dlouho a někdo ho měnil.
nalil jsem novy. převodovka při lehkem zaběru rozpojuje pořad, mona se to malinko zlepilo, zatim jsem moc neujel abych to mohl posoudit, ale dělá to pořád. Mechanik ktery mi to měnil řikal e vyměna oleje větinou nepomue.. e by to typnul na problem v měniči, ikdy zkouel zaběr automatu měniče kdy přibrdoval a řikal e si nemysli e by měnič byl patny. řikal e se někde mue ztracet tlak.. e by to chtělo auto na deli dobu a měřit tlaky a dali věci.. řikal e mam jezdit a jestli se to nebude zhorovat tak mam jezdit, e to zase velka zavada asi nebude.. je to spi nepřijemne jak to houpe s autem..
nevim jestli mi někdo bude schopny řict čim je to zpusobeno? ten měnič jsem nael u polaku, ten jetě nestoji velkou sumu, ale je s tim pry hodně prace sundat tu převodovku.. musi se povolit napravnice, nebo nadzvednout motor..
|
|
13.10.2011 18:49 -
Re: problém s 4hp20
|
2418746
|
|
tief
|
|
|
Odnes to do kapsu na poriadnu diagnostiku, ked s tym budes dalej jazdit kludne mozes znicit celu prevodovku ... Hlavne to nemen sam ...
Odnes to do kapsu na poriadnu diagnostiku, ked s tym budes dalej jazdit kludne mozes znicit celu prevodovku ... Hlavne to nemen sam ...
|
|
14.10.2011 23:01 -
Re: problém s 4hp20
|
2418985
|
|
pcborec
|
|
|
dneska jsem se soustředil na převodovku kdy jsem sedl do auta a byl studeny motor, studena převodovka.
za studena se to chova jakoby prokluzovala spojka, tzn motor ma vice otaček.. třeba 1800. tyto otačky jsou teměř konstantni při stejnem selapnuti plynu a auto zrychluje.
jak se zahřeje tak jakoby neprokluzuje, ale sepne naplno, třeba 1400 otaček na 3ku a pomalu zrychluje. protoe motor nema vykon (pokud nepodřadi) tak se začne spojovat a rozpojovat, neprokluzuje..
nevim jak to popsat, připada mi e za studena otačky reaguji na plyn a převodovka prokluzuje podle potřeby a jede krasně. za tepla tolik nekloue ale je vice v zaběru, timpadem klesnou otačky a začne to houpat, protoe se neudri sepla naplno při niich otačkach.
mam zkusit kaps, nebo někoho jineho? na netu jsem zrovna pěkne reference na ně nenael a je pravda e nai tam měli jeden automat, odstranili problem ale objevil se problem jiny.. vichni mě tady odrazuji jak jednou do automatu začnu zasahovat tak se to začne sbirat...
dneska jsem se soustředil na převodovku kdy jsem sedl do auta a byl studeny motor, studena převodovka.
za studena se to chova jakoby prokluzovala spojka, tzn motor ma vice otaček.. třeba 1800. tyto otačky jsou teměř konstantni při stejnem selapnuti plynu a auto zrychluje.
jak se zahřeje tak jakoby neprokluzuje, ale sepne naplno, třeba 1400 otaček na 3ku a pomalu zrychluje. protoe motor nema vykon (pokud nepodřadi) tak se začne spojovat a rozpojovat, neprokluzuje..
nevim jak to popsat, připada mi e za studena otačky reaguji na plyn a převodovka prokluzuje podle potřeby a jede krasně. za tepla tolik nekloue ale je vice v zaběru, timpadem klesnou otačky a začne to houpat, protoe se neudri sepla naplno při niich otačkach.
mam zkusit kaps, nebo někoho jineho? na netu jsem zrovna pěkne reference na ně nenael a je pravda e nai tam měli jeden automat, odstranili problem ale objevil se problem jiny.. vichni mě tady odrazuji jak jednou do automatu začnu zasahovat tak se to začne sbirat...
|
|
22.01.2013 22:05 -
Re: problém s 4hp20
|
2541378
|
|
bobe
|
Město: Praha - Zásmuky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 161 |
|
|
Pokud resetuje adaptaci, tak převodovka zapomene tvé řidičské dovednosti a začne se učit znova.
Ovem jakákoliv adaptace není věčná protoe si převodovka prakticky pořád hlídá řidičův styl a mění styl jízdy průběně.
Pokud chce aby převodovka řadila vdy stejně tak si funkci adaptace můe přes diagnostiku vypnout.
Pokud resetuje adaptaci, tak převodovka zapomene tvé řidičské dovednosti a začne se učit znova.
Ovem jakákoliv adaptace není věčná protoe si převodovka prakticky pořád hlídá řidičův styl a mění styl jízdy průběně.
Pokud chce aby převodovka řadila vdy stejně tak si funkci adaptace můe přes diagnostiku vypnout.
|
|
23.01.2013 00:00 -
Re: problém s 4hp20
|
2541434
|
|
jruze
|
|
|
Jen k výměně AP - podle mne se AP mění lépe ne manuál - je sice větí a těí,ale na výměnu podstatně lepí.
Jen k výměně AP - podle mne se AP mění lépe ne manuál - je sice větí a těí,ale na výměnu podstatně lepí.;-)
|
|
25.01.2013 15:12 -
Re: problém s 4hp20
|
2542111
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Teď při těch mrazech jsem zjistil, ne se auto troku zahřeje, kdy při konstantní jízdě pustím plyn tak otáčky spadnou dolů (skoro na volnoběh) a naopak kdy chci zrychlit, tak jdou otáčky o cca 500 nahoru ne se spojí HMD. Otáčky vyletí nahoru hned, ne jak při rozjezdu. Jak se auto ohřeje, asi 5 minut tak to přestane, a jede normálně. Dělá to jen pod -0°C, kdy je venku +0°C tak to nedělá. Jinak olej sem měnil před měsícem. Jinak AT řadí/podřazuje dobře. ádný problém. Je to na kodu, e to AT dělá?
Teď při těch mrazech jsem zjistil, ne se auto troku zahřeje, kdy při konstantní jízdě pustím plyn tak otáčky spadnou dolů (skoro na volnoběh) a naopak kdy chci zrychlit, tak jdou otáčky o cca 500 nahoru ne se spojí HMD. Otáčky vyletí nahoru hned, ne jak při rozjezdu. Jak se auto ohřeje, asi 5 minut tak to přestane, a jede normálně. Dělá to jen pod -0°C, kdy je venku +0°C tak to nedělá. Jinak olej sem měnil před měsícem. Jinak AT řadí/podřazuje dobře. ádný problém. Je to na kodu, e to AT dělá?
|
|
25.01.2013 15:26 -
Re: problém s 4hp20
|
2542113
|
|
bobe
|
Město: Praha - Zásmuky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 161 |
|
|
To není ádná závada převodovky.
Kdy je venku pod nulou tak ne se troku ohřeje, řadí jinak.
To je schopná při rychlosti 50km/hod zařadit i 4-ku a při 70km/hod dokonce uzamkne na 4-ce i měnič.
Kdy je zahřátá, při rychlosti 50km/hod má zařazenou 2-ku a uzamčený měnič.
To není ádná závada převodovky.
Kdy je venku pod nulou tak ne se troku ohřeje, řadí jinak.
To je schopná při rychlosti 50km/hod zařadit i 4-ku a při 70km/hod dokonce uzamkne na 4-ce i měnič.
Kdy je zahřátá, při rychlosti 50km/hod má zařazenou 2-ku a uzamčený měnič.
|
|
25.01.2013 15:49 -
Re: problém s 4hp20
|
2542116
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Take je to OK, nemusím to řeit? Je to asi tím, e je olej hustějí ne se ohřeje...
Take je to OK, nemusím to řeit? Je to asi tím, e je olej hustějí ne se ohřeje...
|
|
25.01.2013 16:48 -
Re: problém s 4hp20
|
2542120
|
|
bobe
|
Město: Praha - Zásmuky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 161 |
|
|
Ta převodovka je řízená elektronicky a při větí zimě jen nechce zatěovat motor.
Není to závada
Ta převodovka je řízená elektronicky a při větí zimě jen nechce zatěovat motor.
Není to závada :-)
|
|
| |
|
|