| | |
09.10.2011 20:13 -
Re: problém s 4hp20
|
2418124
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
jruze napsal(a): Nádhernej popis a video - mám jednu v dílně nechce mi na ní předvést něco z toho videa? Mám teda 4HP20 take asi bude mít trochu zamotanou hlavu - bohuel nemáme ani omegu nebo mercedes (nebo co to bylo)
Nerozumím o co ti přesně jde,jestli o to dělat ,ze mě blbce nebo co.?.jen jsem poslal video,kde se popisuje co vechno je v automatu,někomu to můe pomoct,aby věděl jak to asi tak vevnitř vypadá. a dále je vidět co vechno za bordel v automatu můe vyskytnout. Mimochodem to video je odněkud z jůesej,tak nevím co by tam dělala nějaká omega?
Nerozumím o co ti přesně jde,jestli o to dělat ,ze mě blbce nebo co.?.jen jsem poslal video,kde se popisuje co vechno je v automatu,někomu to můe pomoct,aby věděl jak to asi tak vevnitř vypadá. a dále je vidět co vechno za bordel v automatu můe vyskytnout. Mimochodem to video je odněkud z jůesej,tak nevím co by tam dělala nějaká omega?
|
|
09.10.2011 20:15 -
Re: problém s 4hp20
|
2418125
|
|
tief
|
|
|
Hromada peknej teorie - co takto vziat diagnostiku a pripojit to na nu a sledovat co sa deje pri tom kolisani a bude jasno, teoretizovat sa tu este moze do nekonecna ...
Hromada peknej teorie - co takto vziat diagnostiku a pripojit to na nu a sledovat co sa deje pri tom kolisani a bude jasno, teoretizovat sa tu este moze do nekonecna ...
|
|
09.10.2011 20:25 -
Re: problém s 4hp20
|
2418135
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
Určirě diagnostiku,ale bohuel ne vdy diagnostika ve prozradí...
Určirě diagnostiku,ale bohuel ne vdy diagnostika ve prozradí...
|
|
09.10.2011 21:23 -
Re: problém s 4hp20
|
2418152
|
|
tief
|
|
|
diagnostika vsetko neprezradi ale hodne vyluci ... inak sa clovek nevyhne tomu aby sa spajzka rozpolila a pri tej prilezitost rovno spravit lamely ... a na dalsich 200 - 250 tisic km je klud
diagnostika vsetko neprezradi ale hodne vyluci ... inak sa clovek nevyhne tomu aby sa spajzka rozpolila a pri tej prilezitost rovno spravit lamely ... a na dalsich 200 - 250 tisic km je klud ;)
|
|
10.10.2011 20:30 -
Re: problém s 4hp20
|
2418234
|
|
tief
|
|
|
Tej elektroniky tam moc nie je - preto je 4HP20 dost oddolna a prakticky nesmrtelna - ale na zaciatok a nasmerovanie to staci - ale na 99% to skonci mechanickou opravou ...
Tej elektroniky tam moc nie je - preto je 4HP20 dost oddolna a prakticky nesmrtelna - ale na zaciatok a nasmerovanie to staci - ale na 99% to skonci mechanickou opravou ...
|
|
10.10.2011 20:34 -
Re: problém s 4hp20
|
2418235
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
no jestli bude mít vadný selenoid cena cca 4000,tak je to v pohodě,to by si vyměnil i sám.koda,jen e se musí sundávat převodovka kvůli sundání spodního víka
no jestli bude mít vadný selenoid cena cca 4000,tak je to v pohodě,to by si vyměnil i sám.koda,jen e se musí sundávat převodovka kvůli sundání spodního víka
|
|
10.10.2011 22:15 -
Re: problém s 4hp20
|
2418247
|
|
jruze
|
|
|
Kde e má 4HP20 spodní víko?
Kde e má 4HP20 spodní víko?
|
|
10.10.2011 22:25 -
Re: problém s 4hp20
|
2418248
|
|
tief
|
|
|
To ti ale na 90% 4HP20 nepovie ... a ktory solenoid ? ono je tam tych ventilov trocha viac A potom mas nieco na aretaciu hydromenica alebo to budes pacit cez hriadel - na to umiera tak 50% automatov
To ti ale na 90% 4HP20 nepovie ... a ktory solenoid ? :) ono je tam tych ventilov trocha viac :) A potom mas nieco na aretaciu hydromenica alebo to budes pacit cez hriadel - na to umiera tak 50% automatov :-D
|
|
10.10.2011 22:37 -
Re: problém s 4hp20
|
2418249
|
|
pcborec
|
|
|
dík moc za rady, pořad tady na to koukam.. ve čtvrtek nebo v patek bych měl jít na vyměnu oleje, tak uvidíme co to udělá po jedné vyměně. pokud se to zlepí tak zkusim ujet nějaké km a udělam jetě jednu vyměnu.
na dia zkusim zjistit vstupni a vystupni otačky měniče, popř. si nechat vymazat tu adaptivni pamět.
zkouel jsem volat do kapsu co spravuji automaty, řikal e jedině diagnostika u nich, ktera stoji 2000,- a pak mi řeknou čim by to mohlo byt a ani to neni stopro e to bude tím co řeknou, pokud to nerozdělaji a neuvidi co je patně. mohl by to byt měniče, nebo nějaky solenoid řikal taky, e je hodně monosti..
zkusim vyměnu oleje a budu vas informovat
dík moc za rady, pořad tady na to koukam.. ve čtvrtek nebo v patek bych měl jít na vyměnu oleje, tak uvidíme co to udělá po jedné vyměně. pokud se to zlepí tak zkusim ujet nějaké km a udělam jetě jednu vyměnu.
na dia zkusim zjistit vstupni a vystupni otačky měniče, popř. si nechat vymazat tu adaptivni pamět.
zkouel jsem volat do kapsu co spravuji automaty, řikal e jedině diagnostika u nich, ktera stoji 2000,- a pak mi řeknou čim by to mohlo byt a ani to neni stopro e to bude tím co řeknou, pokud to nerozdělaji a neuvidi co je patně. mohl by to byt měniče, nebo nějaky solenoid řikal taky, e je hodně monosti..
zkusim vyměnu oleje a budu vas informovat :)
|
|
10.10.2011 22:38 -
Re: problém s 4hp20
|
2418250
|
|
pcborec
|
|
|
jetě mě napadlo e to houpani s otačkama (rozpojování a spojování ) zastudena převodovka nedělá.. začne to dělat jak se zahřeje motor a tim padem asi i převodovka.. taky mam pocit e řadí docela vysoko, 3ku dává někde a 2200 otaček.. to je ale asi rozloením pouze 4 stupnu.. projiděl jsem to s jedním majitelem stejného auta a stejného automatu a říkal e má pocit e u něho to řadi něco dřív.
jetě mě napadlo e to houpani s otačkama (rozpojování a spojování ) zastudena převodovka nedělá.. začne to dělat jak se zahřeje motor a tim padem asi i převodovka.. taky mam pocit e řadí docela vysoko, 3ku dává někde a 2200 otaček.. to je ale asi rozloením pouze 4 stupnu.. projiděl jsem to s jedním majitelem stejného auta a stejného automatu a říkal e má pocit e u něho to řadi něco dřív.
|
|
10.10.2011 22:39 -
Re: problém s 4hp20
|
2418251
|
|
tief
|
|
|
odpoj na noc baterku a adaptacia je pa pa ...
odpoj na noc baterku a adaptacia je pa pa ...
|
|
10.10.2011 22:40 -
Re: problém s 4hp20
|
2418252
|
|
jumep
|
|
|
ono ten olej za studena ma ine vlastnosti ako za tepla a tiez za studena nie je rozhanany po celej skrini .. preto treba mat istu teplotu na vymenu a nastavenie hladiny ....
ono ten olej za studena ma ine vlastnosti ako za tepla a tiez za studena nie je rozhanany po celej skrini .. preto treba mat istu teplotu na vymenu a nastavenie hladiny ....
|
|
11.10.2011 11:02 -
Re: problém s 4hp20
|
2418318
|
|
tief
|
|
|
Kazda 4HP20 je inak adaptovana takze porovnavat kedy ktora radi nema vyznam ...
Kazda 4HP20 je inak adaptovana takze porovnavat kedy ktora radi nema vyznam ...
|
|
12.10.2011 20:28 -
Re: problém s 4hp20
|
2418570
|
|
pcborec
|
|
|
Dneska jsem vice jezdil tak jsem se snazil zjistit kdy se prevodovka spojuje a rozpojuje..
Pokud udrzuje rychlost tak je to asi vpohode, pokud jede po rovince nebo z kopecka a brzdi trochu motorem. Pokud udrzuju rychlost do kopecka tak se zacne rozpojovat a spojovat, jako by klouzala u normalni prevodovky spojka kdyz by mela zabrat. Pokud na rovince pridam plyn abych zrychlil tak se zacne taky rozpojovat a spojovat. Auto zrychluje. Jak se dkstanu k 2000 otackam houpani a rozpojovani zmizi a jede vpohode. Radi vpohode, bez razu a kopani.
Zitra jdu na vymenu oleje v prevodovce, co si mam nechat na diagnostice zkontrolovat? Myslite ze pokud bych sehnal am6 ktera se montovala na stejny motor od roku 2006 sla by misto 4hp20ky? Jak je to s elektronikou ktera ovlada prevodovku, ta je soucasti prevodovky?
Dneska jsem vice jezdil tak jsem se snazil zjistit kdy se prevodovka spojuje a rozpojuje..
Pokud udrzuje rychlost tak je to asi vpohode, pokud jede po rovince nebo z kopecka a brzdi trochu motorem. Pokud udrzuju rychlost do kopecka tak se zacne rozpojovat a spojovat, jako by klouzala u normalni prevodovky spojka kdyz by mela zabrat. Pokud na rovince pridam plyn abych zrychlil tak se zacne taky rozpojovat a spojovat. Auto zrychluje. Jak se dkstanu k 2000 otackam houpani a rozpojovani zmizi a jede vpohode. Radi vpohode, bez razu a kopani.
Zitra jdu na vymenu oleje v prevodovce, co si mam nechat na diagnostice zkontrolovat? Myslite ze pokud bych sehnal am6 ktera se montovala na stejny motor od roku 2006 sla by misto 4hp20ky? Jak je to s elektronikou ktera ovlada prevodovku, ta je soucasti prevodovky?
|
|
12.10.2011 20:32 -
Re: problém s 4hp20
|
2418572
|
|
jumep
|
|
|
AM6 na rovnaky motor?
aky mas motor?
AM6 na rovnaky motor?
aky mas motor?
|
|
12.10.2011 20:38 -
Re: problém s 4hp20
|
2418573
|
|
pcborec
|
|
|
nevim přesne označeni, ale je to 2.0 hdi 100kw.. motor je uplně stejny od roku 2004 do 2008, a v 2008 motory upravili, na malinko věti vykon a meni spotřebu
od 2004 do 2006 byl 4hp20 4st. a od 2006 je am6 -6st.
nevim přesne označeni, ale je to 2.0 hdi 100kw.. motor je uplně stejny od roku 2004 do 2008, a v 2008 motory upravili, na malinko věti vykon a meni spotřebu
od 2004 do 2006 byl 4hp20 4st. a od 2006 je am6 -6st.
|
|
12.10.2011 20:41 -
Re: problém s 4hp20
|
2418574
|
|
jumep
|
|
|
no pokial ja viem, aspon pri C5
RHZ = 2.0 80kw - do 2004 - AL4 automat
RHR = 2.0 100kw - od 2005 - AM6 automat
aby si toto mohol prehodit len tak, potrebujes toho troska viac aby to bolo normalne funkcne ... (verzia ECU, tachometer atd)
no pokial ja viem, aspon pri C5
RHZ = 2.0 80kw - do 2004 - AL4 automat
RHR = 2.0 100kw - od 2005 - AM6 automat
aby si toto mohol prehodit len tak, potrebujes toho troska viac aby to bolo normalne funkcne ... (verzia ECU, tachometer atd)
|
|
| |
|
|