| | |
28.12.2015 18:07 -
Re: problém s 4hp20
|
2901647
|
|
ivanivan
|
|
|
4hp20 má mít stejný vypouák - nalévák jako AM6? U mojí 4HP20 je klasický vypoutěcí roub na imbus 10.
Na servis.citroen se tváří, e má někde měrku a já nic nenael.
4hp20 má mít stejný vypouák - nalévák jako AM6? U mojí 4HP20 je klasický vypoutěcí roub na imbus 10.
Na servis.citroen se tváří, e má někde měrku a já nic nenael.
|
|
28.12.2015 18:52 -
Re: problém s 4hp20
|
2901651
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Nemá mierku, ja som teda u PSA prevodovku s mierkou ete nemal
Zhora napútací rób, musí dole airbox, zospodu vypútací a zboku vzadu je kontrolný.
- Vypustí teplý olej, naleje cca pol deci na spáchnutie zvyného oleja
- Zavrie vetky roby , naleje cca kolko ti vytieklo zhruba 2.5-3L
- Natartuje
- Zaradí vetky prevody a vráti páku do P
- Pri natartovanom motore a teplote oleja 60 stupnov vymontuje kontrolný rób
- Ak ti tečie olej prúdom nechá odtiec, kým sa nepreruí pramienok a nezačne kvapka..
- Namontuje nazad kontrolny rob.. hotovo
Nemá mierku, ja som teda u PSA prevodovku s mierkou ete nemal :)
Zhora napútací rób, musí dole airbox, zospodu vypútací a zboku vzadu je kontrolný.
- Vypustí teplý olej, naleje cca pol deci na spáchnutie zvyného oleja
- Zavrie vetky roby , naleje cca kolko ti vytieklo zhruba 2.5-3L
- Natartuje
- Zaradí vetky prevody a vráti páku do P
- Pri natartovanom motore a teplote oleja 60 stupnov vymontuje kontrolný rób
- Ak ti tečie olej prúdom nechá odtiec, kým sa nepreruí pramienok a nezačne kvapka..
- Namontuje nazad kontrolny rob.. hotovo
Přílohy: 4HP20 Vymena oleja.jpg ( 139783b ) - |
|
28.12.2015 19:12 -
Re: problém s 4hp20
|
2901663
|
|
ivanivan
|
|
|
Napoutěcí je ten modrý?
Tohle se mi ukázalo .link. . Proto dotaz na měrku.
Napoutěcí je ten modrý?
Tohle se mi ukázalo http://service.citroen.com/docapv/affiche.do?ref=060101330135&refaff=0601%2001%20330135&idFct=FCT0015 . Proto dotaz na měrku.
|
|
28.12.2015 19:21 -
Re: problém s 4hp20
|
2901668
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Ano to modré navrchu je len plastová zátka, opatrne vytiahnú.
Olej pre 4HP20 je Mobil LT 71141 alebo Total Fluide XLD FE
Ano to modré navrchu je len plastová zátka, opatrne vytiahnú.
Olej pre 4HP20 je Mobil LT 71141 alebo Total Fluide XLD FE
|
|
28.12.2015 19:32 -
Re: problém s 4hp20
|
2901675
|
|
ivanivan
|
|
|
Olej mám správný, jen jsem čekal to samé, co má AM6. Dík .
Olej mám správný, jen jsem čekal to samé, co má AM6. Dík :palec .
|
|
23.06.2017 21:53 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
3077406
|
|
Jindra48
|
|
|
Zdravím, dnes zřejmě navdy odela převodovka v naem C5 I 2,2 HDi r.v. 2002. Po selápnutí brzdy se odjistí řazení, ale řadící páka nejde posunout dolů na R. Jde to tak na půl, ale nepodaří se zařadit rychlost. Zkouel jsem to dnes asi půl hodiny, ale neůspěně. Napadá někoho, čím by to mohlo být?? Do servisu bych to musel asi odvézt na vleku a nevím jestli to raději neodvést rovnou do kovorotu ??
Zdravím, dnes zřejmě navdy odela převodovka v naem C5 I 2,2 HDi r.v. 2002. Po selápnutí brzdy se odjistí řazení, ale řadící páka nejde posunout dolů na R. Jde to tak na půl, ale nepodaří se zařadit rychlost. Zkouel jsem to dnes asi půl hodiny, ale neůspěně. Napadá někoho, čím by to mohlo být?? Do servisu bych to musel asi odvézt na vleku a nevím jestli to raději neodvést rovnou do kovorotu ?? :-)
|
|
23.06.2017 22:25 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
3077410
|
|
ivanivan
|
|
|
V 2,2 by měla být spí 4hp20 a můe to být spínač na brzdě. Neodblokuje páku.
V 2,2 by měla být spí 4hp20 a můe to být spínač na brzdě. Neodblokuje páku.
|
|
24.06.2017 10:15 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
3077528
|
|
Jindra48
|
|
|
Ano, u jsem dohledal, e tam mám nejspí 4hp20. Po lápnutí na brzdu to cvakne, řadící páka se odblokuje, ale nejde posunout přes R, zarazí se těsně před R. Měl jsem před půl rokem problém, s únikem chladící kapaliny přes vodní pumpu. Po výměně se mi stále ztrácí voda z chlazení, mírně. Má fóru MB jsem nael, e by to mohlo souviset, ale nevím ...
Ano, u jsem dohledal, e tam mám nejspí 4hp20. Po lápnutí na brzdu to cvakne, řadící páka se odblokuje, ale nejde posunout přes R, zarazí se těsně před R. Měl jsem před půl rokem problém, s únikem chladící kapaliny přes vodní pumpu. Po výměně se mi stále ztrácí voda z chlazení, mírně. Má fóru MB jsem nael, e by to mohlo souviset, ale nevím ...
|
|
24.06.2017 10:52 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
3077546
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
podivej se jestli ti neco nebrani na volici prevodovky v motorovem prostoru tam budes mit nejspis problem
podivej se jestli ti neco nebrani na volici prevodovky v motorovem prostoru tam budes mit nejspis problem
|
|
24.06.2017 23:43 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
3077812
|
|
Hanz 397
|
|
|
Bude rozpadlý čep,co zajiuje volič v D.
Na 4HP se dá koupit a vyměnit samostatně a ani tolik nestojí a není to ádnej záser ho vymenit.
Dá se provizorně vyndat a ne přijde,tak jezdit bez něj. Ale pak volič nedrí v D a padá do sekvence.
Samozřejmě to můe dělat i roletka toho voliče,nebo jak psal Autodiag ti tsm prostě jen něco spadlo,ale ten čep tohle dělá dost často...
Bude rozpadlý čep,co zajiuje volič v D.
Na 4HP se dá koupit a vyměnit samostatně a ani tolik nestojí a není to ádnej záser ho vymenit.
Dá se provizorně vyndat a ne přijde,tak jezdit bez něj. Ale pak volič nedrí v D a padá do sekvence.
Samozřejmě to můe dělat i roletka toho voliče,nebo jak psal Autodiag ti tsm prostě jen něco spadlo,ale ten čep tohle dělá dost často...
|
|
25.06.2017 11:46 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
3077903
|
|
Jindra48
|
|
|
Dík za tipy.
Dík za tipy.
|
|
25.06.2017 20:44 -
Re: Automatická převodovka AL4 v C5 I/II
|
3078124
|
|
Jindra48
|
|
|
Tak se mi podařilo dostat do útrob a byl tam vyskočený ten kolík, zajiující řazení. Přesně jak psal Hanz397. Je venku a provirozně přeskočení na sekvenční řazení brání gumička . Jak se ten kolík správně jmenuje a kde se dá koupit?? Předpokládám, e se tam nacvakne z vrchu, take by neměl být problém jej tam dát. Je to tak ?
Tak se mi podařilo dostat do útrob a byl tam vyskočený ten kolík, zajiující řazení. Přesně jak psal Hanz397. Je venku a provirozně přeskočení na sekvenční řazení brání gumička :-). Jak se ten kolík správně jmenuje a kde se dá koupit?? Předpokládám, e se tam nacvakne z vrchu, take by neměl být problém jej tam dát. Je to tak ?
|
|
25.06.2017 22:29 -
Re: problém s 4hp20
|
3078189
|
|
Jindra48
|
|
|
Hanz 397: Tak takovou vyčerpávající odpověď jsem nečekal. Vřelé díky.
Hanz 397: Tak takovou vyčerpávající odpověď jsem nečekal. Vřelé díky.
|
|
05.03.2022 11:29 -
Re: problém s 4hp20
|
3335404
|
|
Jirka15
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Mám problém s převodovkou - po delí jízdě (cca 20km) po zastavení se auto jednou neochotně rozjelo a od té doby se ji nerozjede. Po nastartování "jakoby" normálně řadí, ale nedá se do pohybu dopředu ani dozadu. V minulosti (před 5.000km) byl měněn olej. V čem bude problém?
Mám problém s převodovkou - po delí jízdě (cca 20km) po zastavení se auto jednou neochotně rozjelo a od té doby se ji nerozjede. Po nastartování "jakoby" normálně řadí, ale nedá se do pohybu dopředu ani dozadu. V minulosti (před 5.000km) byl měněn olej. V čem bude problém?
|
|
05.03.2022 22:30 -
Re: problém s 4hp20
|
3335427
|
|
jruze
|
|
|
patný olej nebo mnoství , nebo někudy vytekl , jak a kdo měnil ? = patný olej a málo nebo moc dovede převodovku zlikvidovat - kolik to má najeto ? Hlási to chybu ?
patný olej nebo mnoství , nebo někudy vytekl , jak a kdo měnil ? = patný olej a málo nebo moc dovede převodovku zlikvidovat - kolik to má najeto ? Hlási to chybu ?
|
|
06.03.2022 14:59 -
Re: problém s 4hp20
|
3335432
|
|
Jirka15
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Olej - orig. z Citroenu Domanský podle VIN, výměna svépomocí se zapůjčenou Lexií podle návodu zde na fóru.
Jakoby normálně řadí - lze pohybovat voličem (řadící pákou) a poté se převodovka odblokuje - auto lze tlačit a při změně volby R na D je cítit, e to uvnitř troku cukne. Chybu na displeji to nehlásí.
Olej - orig. z Citroenu Domanský podle VIN, výměna svépomocí se zapůjčenou Lexií podle návodu zde na fóru.
Jakoby normálně řadí - lze pohybovat voličem (řadící pákou) a poté se převodovka odblokuje - auto lze tlačit a při změně volby R na D je cítit, e to uvnitř troku cukne. Chybu na displeji to nehlásí.
|
|
| |
|
|