| | |
28.09.2011 18:10 -
patné starty
|
2416090
|
|
Judast
|
Město: Soběslav, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Momentálně téměř při kadém startu cukání a ne a ne naskočit, kdy se chytne tak jde potom na cca 600ot/min a na plynový pedál nereaguje, kdy ho chcípnu a znovu natočím, tak pak u jde ok a při jízdě taky bez problému...
Momentálně téměř při kadém startu cukání a ne a ne naskočit, kdy se chytne tak jde potom na cca 600ot/min a na plynový pedál nereaguje, kdy ho chcípnu a znovu natočím, tak pak u jde ok a při jízdě taky bez problému...
|
|
28.09.2011 20:06 -
Re: patné starty
|
2416114
|
|
jumep
|
|
|
starter?
starter?
|
|
28.09.2011 20:44 -
Re: patné starty
|
2416118
|
|
Judast
|
Město: Soběslav, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Ne ne, starter toci v poho, auto chytne, ale jak pisu nedostane se ani na volnobeh a a plyn nereaguje, spis mi to prijde jako problem na cerpadle, pocitac zavadu nepise.
Ne ne, starter toci v poho, auto chytne, ale jak pisu nedostane se ani na volnobeh a a plyn nereaguje, spis mi to prijde jako problem na cerpadle, pocitac zavadu nepise.
|
|
28.09.2011 20:50 -
Re: patné starty
|
2416121
|
|
jumep
|
|
|
to ze toci neznamena ze toci dostatocne otacky ...
musel by som to pocut a mat na diagnostike
moze robit tiez regulator tlaku nafty
to ze toci neznamena ze toci dostatocne otacky ...
musel by som to pocut a mat na diagnostike
moze robit tiez regulator tlaku nafty
|
|
28.09.2011 21:01 -
Re: patné starty
|
2416125
|
|
Judast
|
Město: Soběslav, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Zacalo me to zlobit az tento tyden, na diagnostiku se dostanu v patek, spis bych to videl na ten regulator, nerozumim proc nereaguje na pridani plynu
Zacalo me to zlobit az tento tyden, na diagnostiku se dostanu v patek, spis bych to videl na ten regulator, nerozumim proc nereaguje na pridani plynu
|
|
28.09.2011 21:07 -
Re: patné starty
|
2416129
|
|
jumep
|
|
|
pretoze plyn je elektronicky a nebere ho v potaz kym vsetko neni inicializovane po starte
pretoze plyn je elektronicky a nebere ho v potaz kym vsetko neni inicializovane po starte
|
|
28.09.2011 21:14 -
Re: patné starty
|
2416148
|
|
Judast
|
Město: Soběslav, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
ten regulator, to je snimac primo na railu?
ten regulator, to je snimac primo na railu?
|
|
28.09.2011 21:16 -
Re: patné starty
|
2416149
|
|
jumep
|
|
|
nie .. regulator a snimac su 2 rozdielne veci
regulator je na cerpadle
ale ak to ide na nizke otacky a akoby na 3 valce, je to najskor starter ...
ps. diagnostiku musi vedet ten clovek ovladat, lebo pri regulatore to na 90% nehodi ziadnu chybu
nie .. regulator a snimac su 2 rozdielne veci
regulator je na cerpadle
ale ak to ide na nizke otacky a akoby na 3 valce, je to najskor starter ...
ps. diagnostiku musi vedet ten clovek ovladat, lebo pri regulatore to na 90% nehodi ziadnu chybu
|
|
28.09.2011 21:26 -
Re: patné starty
|
2416156
|
|
Judast
|
Město: Soběslav, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Je to jak rikas, jako by sel na 3 valce. Diagnostiku budu delat tady u nas v Citroenu. Jak zjistim jestli je to opravdu starter? Skrze diagnostiku se da zjistit zda dostatecne toci pri startovani?
Je to jak rikas, jako by sel na 3 valce. Diagnostiku budu delat tady u nas v Citroenu. Jak zjistim jestli je to opravdu starter? Skrze diagnostiku se da zjistit zda dostatecne toci pri startovani?
|
|
28.09.2011 21:36 -
Re: patné starty
|
2416157
|
|
jumep
|
|
|
nie, ale to je dost dobre pocut ... moj odhad je ten starter .. ale bez videnia a pocutia to nejde ...
nie, ale to je dost dobre pocut ... moj odhad je ten starter .. ale bez videnia a pocutia to nejde ...
|
|
28.09.2011 21:54 -
Re: patné starty
|
2416158
|
|
Judast
|
Město: Soběslav, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Tak ti moc diky za info, dam vedet na co jsem prisel
Tak ti moc diky za info, dam vedet na co jsem prisel
|
|
28.09.2011 22:48 -
Re: patné starty
|
2416165
|
|
jruze
|
|
|
Ohledně starteru - můe stáhnout napětía tím vypadnou počítače,zrovna tak aku - neznamená kdy točí če udrí potřebné napětí pro počítače.Můe se to i zavdunit.Dělá v citroenu a takhle se ptá?
Ohledně starteru - můe stáhnout napětía tím vypadnou počítače,zrovna tak aku - neznamená kdy točí če udrí potřebné napětí pro počítače.Můe se to i zavdunit.Dělá v citroenu a takhle se ptá?
|
|
11.04.2013 08:18 -
Re: patné starty
|
2565645
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
Zdravim mam problem ze startem na poprve rano mi to zdechne a na podruhe to jede v pohode jede to na vsechby valce hned od zacatku cim by to mohlo byt? Na kolik prijde regulator na reilu? Je to 2,0hdi 100 kw dik
Zdravim mam problem ze startem na poprve rano mi to zdechne a na podruhe to jede v pohode jede to na vsechby valce hned od zacatku cim by to mohlo byt? Na kolik prijde regulator na reilu? Je to 2,0hdi 100 kw dik
|
|
11.04.2013 11:26 -
Re: patné starty
|
2565715
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
Cerpadlo je myslim pekna palba a padani nafty muze spusobovat co?poznam to nejak vizualne ze mi pada nafta? Dik
Cerpadlo je myslim pekna palba a padani nafty muze spusobovat co?poznam to nejak vizualne ze mi pada nafta? Dik
|
|
11.04.2013 11:42 -
Re: patné starty
|
2565731
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Před palivovým filtrem má gumový balónek. Tak před prvním startem zkus zapumpovat. Měl bys vidět pohyb nafty v hadičkách u filtru. A balónkem natlakuje, tak zkus startovat. Kdy se ti to povede, mělo by to být ono.
Před palivovým filtrem má gumový balónek. Tak před prvním startem zkus zapumpovat. Měl bys vidět pohyb nafty v hadičkách u filtru. A balónkem natlakuje, tak zkus startovat. Kdy se ti to povede, mělo by to být ono.
|
|
02.07.2013 11:11 -
Re: patné starty
|
2595245
|
|
zilovi.km
|
Město: Skalná, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 70 |
|
|
zdravím mě zase po nastartování tak na 4 vteřiny vychází divný zvuk z motoru asi u svíček, potom se ve uklidní a je ready co to ůe být? co svíčky nechtěli by vyměnit?
zdravím mě zase po nastartování tak na 4 vteřiny vychází divný zvuk z motoru asi u svíček, potom se ve uklidní a je ready co to ůe být? co svíčky nechtěli by vyměnit?
|
|
16.07.2013 00:01 -
Re: patné starty
|
2599328
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak dnes jsem přiel na kloub patnému startování,vdy tak na druhý a někdy třetí pokus,nael jsem vypadenou hadičku,pravděpodobně kdy jsem pucoval motor,tak jsem o ní zavadil a spadla,neměla adné objímky,ktrá vede od turba do podtlakového elektromagnetického ventilu,po nasazení startuje jak za mlada a motor má i větí zátah,tato závada by mně ani ve snu nenapadla,zajímavé je,e ani diagnostika nenapsala ádnou chybu.
Tak dnes jsem přiel na kloub patnému startování,vdy tak na druhý a někdy třetí pokus,nael jsem vypadenou hadičku,pravděpodobně kdy jsem pucoval motor,tak jsem o ní zavadil a spadla,neměla adné objímky,ktrá vede od turba do podtlakového elektromagnetického ventilu,po nasazení startuje jak za mlada a motor má i větí zátah,tato závada by mně ani ve snu nenapadla,zajímavé je,e ani diagnostika nenapsala ádnou chybu.:-)
|
|
16.07.2013 23:07 -
Re: patné starty
|
2599544
|
|
Hanz 397
|
|
|
63zdenda napsal(a): Tak dnes jsem přiel na kloub patnému startování,vdy tak na druhý a někdy třetí pokus,nael jsem vypadenou hadičku,pravděpodobně kdy jsem pucoval motor,tak jsem o ní zavadil a spadla,neměla adné objímky,ktrá vede od turba do podtlakového elektromagnetického ventilu,po nasazení startuje jak za mlada a motor má i větí zátah,tato závada by mně ani ve snu nenapadla,zajímavé je,e ani diagnostika nenapsala ádnou chybu.
Tím to nebude-hadička ovládání plnícího tlaku nemá absolutně ádnej vliv na start a v logu ta chyba(plnící tlak) byla,ale před milionem km... Netankoval jsi spí jinde,ne obvykle?
Tím to nebude-hadička ovládání plnícího tlaku nemá absolutně ádnej vliv na start a v logu ta chyba(plnící tlak) byla,ale před milionem km... Netankoval jsi spí jinde,ne obvykle?
|
|
| |
|
|