| | |
27.09.2011 14:40 -
Dalí kubání....a diagnostika
|
2415935
|
|
Sovaja
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Ahoj, sice nové vlákno, ale lehce se lisím od jiných...
U asi rok, dva řeím problém, kdy mě auto náhodně kube, resp samovolně mě vyletují otáčky. Stává se to jednou za měsíc, někdy dvakrát týdně. V servise nic..... Problém vdycky odezní tak do 5 minut. Je to nepříjemné, ale dá se s tím ít....
Minulý týden jsem jel po dálnici a rána....doma jsem koukal a byla roztená hadice od turba, přískokama jsem doskákal domů. V servise výměna hadice a manelka odvezla auto domů. Ve v pohodě - dle manelky. Druhý den do něj sednu já a auto začalo kubat.....říkám si jako vdycky....neřeím, jene tentokrát to trvalo nějak déle ne 5 minut. A najednou začaly padat chybové hláky. Take fofrem do servisu. Resumé, jedna dlouhotrvající chyba (EGR ventil) a tři krátkodobé...pravděpodobně pocházející také od toho ventilu - info ze servisu. Take výměna ventilu. Chyby pryč, auto nehlásí nic, ale kube......mechanik se projel s napíchnutou diagnostikou....a vůbec nic divného.
Dalí krok(nápad) ze strany servisu je výměna váhy...take ta bude ve čtvrtek a natěstí bude jen na zapůjčení, take pokud to nepomůe, tak se dá vrátit.....
kubání se projevuje jen v reimech, kdy se tak jako lehounce přidává plyn, po selápnutí to přestane a nebo kdy se jakoby brzdí motorem.....
Napadne vás něco dalího? V servise vypadali u celkem bezradně.....
díky moc
Kdyby se někdo chtěl podívat, jak to moje občasné kubání vypadá.....tak můe
Ty větí výkyvy jsem způsoboval já.....
.link.
Ahoj, sice nové vlákno, ale lehce se lisím od jiných...
U asi rok, dva řeím problém, kdy mě auto náhodně kube, resp samovolně mě vyletují otáčky. Stává se to jednou za měsíc, někdy dvakrát týdně. V servise nic..... Problém vdycky odezní tak do 5 minut. Je to nepříjemné, ale dá se s tím ít....
Minulý týden jsem jel po dálnici a rána....doma jsem koukal a byla roztená hadice od turba, přískokama jsem doskákal domů. V servise výměna hadice a manelka odvezla auto domů. Ve v pohodě - dle manelky:-). Druhý den do něj sednu já a auto začalo kubat.....říkám si jako vdycky....neřeím, jene tentokrát to trvalo nějak déle ne 5 minut. A najednou začaly padat chybové hláky. Take fofrem do servisu. Resumé, jedna dlouhotrvající chyba (EGR ventil) a tři krátkodobé...pravděpodobně pocházející také od toho ventilu - info ze servisu. Take výměna ventilu. Chyby pryč, auto nehlásí nic, ale kube......mechanik se projel s napíchnutou diagnostikou....a vůbec nic divného.
Dalí krok(nápad) ze strany servisu je výměna váhy...take ta bude ve čtvrtek a natěstí bude jen na zapůjčení, take pokud to nepomůe, tak se dá vrátit.....
kubání se projevuje jen v reimech, kdy se tak jako lehounce přidává plyn, po selápnutí to přestane a nebo kdy se jakoby brzdí motorem.....
Napadne vás něco dalího? V servise vypadali u celkem bezradně.....
díky moc
Kdyby se někdo chtěl podívat, jak to moje občasné kubání vypadá.....tak můe :-)
Ty větí výkyvy jsem způsoboval já.....
http://www.youtube.com/watch?v=aHnAp9Alggw
|
|
27.09.2011 17:44 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2415941
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Hele, mozna je to blbost... ale co to dobijeni uplne na plus? Normalne pri 14.2V bxy to melo byt v polovine! Pokud to mas takhle hodne prebity, je mozny ze odesela nejaka dioda, nebo blbne regulator na altiku a to muze delat spicky v palubni 12V siti a to muze takhle oblbovat jednotku. Ta je z toho magor, tak dela tyhle veci. Tohle bych resil, protoze to muze jednotku i klidne odrovnat.
Hele, mozna je to blbost... ale co to dobijeni uplne na plus? Normalne pri 14.2V bxy to melo byt v polovine! Pokud to mas takhle hodne prebity, je mozny ze odesela nejaka dioda, nebo blbne regulator na altiku a to muze delat spicky v palubni 12V siti a to muze takhle oblbovat jednotku. Ta je z toho magor, tak dela tyhle veci. Tohle bych resil, protoze to muze jednotku i klidne odrovnat.
|
|
27.09.2011 18:14 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2415943
|
|
tief
|
|
|
To by sa C5 stazovala, ona si to hlida ...
To by sa C5 stazovala, ona si to hlida ...
|
|
27.09.2011 18:27 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2415947
|
|
jumep
|
|
|
to dobijanie je hodne divne ...
ale, skus si len tak pre srandu vymenit cidlo tlaku turba
a tiez - nepocujes sramotit retiazku spajajucu vacky?
to dobijanie je hodne divne ...
ale, skus si len tak pre srandu vymenit cidlo tlaku turba
a tiez - nepocujes sramotit retiazku spajajucu vacky?
|
|
27.09.2011 18:51 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2415949
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
To me samotnyho zajima, jak to ma znit ten retizek? Resp. co to znamena, kdyz jde slyset?
To me samotnyho zajima, jak to ma znit ten retizek? Resp. co to znamena, kdyz jde slyset?
|
|
27.09.2011 19:12 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2415957
|
|
jumep
|
|
|
je nalavo a spaja vacky
vidis na obrazku
ak je nieco zle, vacsinou by mal cinkat alebo hrcat ....
ak ho je pocut, znamena to ze je zly napinak a rozhadzane casovanie vaciek
moze viest az k jeho roztrhnutiu a nasledky uz netreba komentovat
je nalavo a spaja vacky
vidis na obrazku
ak je nieco zle, vacsinou by mal cinkat alebo hrcat ....
ak ho je pocut, znamena to ze je zly napinak a rozhadzane casovanie vaciek
moze viest az k jeho roztrhnutiu a nasledky uz netreba komentovat
Přílohy: 1230m65a.jpg ( 59713b ) - |
|
27.09.2011 23:20 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2415998
|
|
Sovaja
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Hmmm, no lehce mě v autě sice něco drnčí, ale to je něco z palubky....co mě bylo potvrzeno i v servise, ale oprava by stála nesmysl, take to neřeím. V motoru s tím problém snad není. Jinak to dobíjení....takhle naplno mě auto ukazovalo vdycky, jen kdy jsem měl loni v čudu baterku, tak to padalo k polovině.
Mě spí zaráí, e i diagnostika v autorizáku nic neukáe, kdy se auto takto chová...to přeci není normální stav a nějaké tlaky tam musí být patné....právě proto moc nevěřím v tu výměnu váhy, protoe počítám, e i ta by na diagnostice byla jasně vidět.....
Spí mě jd o to, co dál...pokud ta váha nepomůe. Napadl mě autodiag.....ale nějak se odtud vypařil, či co.....a kromě toho je dost z ruky. Ale potřeboval bych někoho, kdo opravdu s diagnostikou nastopro umí a má jaksi cit. Neshazuju mechaniky v autorizáku, ale kvalita můe být různá avyměňovat půlku auta jen tak na zkouku.....
Hmmm, no lehce mě v autě sice něco drnčí, ale to je něco z palubky....co mě bylo potvrzeno i v servise, ale oprava by stála nesmysl, take to neřeím. V motoru s tím problém snad není. Jinak to dobíjení....takhle naplno mě auto ukazovalo vdycky, jen kdy jsem měl loni v čudu baterku, tak to padalo k polovině.
Mě spí zaráí, e i diagnostika v autorizáku nic neukáe, kdy se auto takto chová...to přeci není normální stav a nějaké tlaky tam musí být patné....právě proto moc nevěřím v tu výměnu váhy, protoe počítám, e i ta by na diagnostice byla jasně vidět.....
Spí mě jd o to, co dál...pokud ta váha nepomůe. Napadl mě autodiag.....ale nějak se odtud vypařil, či co.....a kromě toho je dost z ruky. Ale potřeboval bych někoho, kdo opravdu s diagnostikou nastopro umí a má jaksi cit. Neshazuju mechaniky v autorizáku, ale kvalita můe být různá avyměňovat půlku auta jen tak na zkouku.....
|
|
27.09.2011 23:26 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2416001
|
|
jumep
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) najk, 30.09.11 20:16 Důvod: reklamu prosím odkazem na CCCA, díky | | |
|
27.09.2011 23:49 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2416003
|
|
Hanz 397
|
|
|
Mě podobně pokubává sluební VW Caddy 1.9TDI. U mi taky praskla i hadice od turba a diagnostika je prázdná,nebo je tam maximálně sporadická"vysoký plnící tlak",ale ta tam byla asi 2x. Nějak neni čas ani chu to řeit(zatim to jezdí ),ale jsem si celkem jistej,e to dělá regulace plnícího tlaku(vázne ovládací elektropneumatickej měnič-přesnej název toho vehementu ),tak bych asi nejdřív proel celej ovládací systém,jestli nemá problém v tomhle. VW není Citroen,ale funguje to podobně...
Mě podobně pokubává sluební VW Caddy 1.9TDI. U mi taky praskla i hadice od turba a diagnostika je prázdná,nebo je tam maximálně sporadická"vysoký plnící tlak",ale ta tam byla asi 2x. Nějak neni čas ani chu to řeit(zatim to jezdí:-d ),ale jsem si celkem jistej,e to dělá regulace plnícího tlaku(vázne ovládací elektropneumatickej měnič-přesnej název toho vehementu:-o ),tak bych asi nejdřív proel celej ovládací systém,jestli nemá problém v tomhle. VW není Citroen,ale funguje to podobně...
|
|
28.09.2011 00:29 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2416005
|
|
jruze
|
|
|
Tohle na váhu nevypadá - ta reakce je na váhu moc rychlá. Nejdou ti bublinky v hadičce,nevynechává vstřik(kabelá ke vstřikům?),vysokotlaká regulace.Nevěřím e se tyto výkyvy neoběví na hodnotách v diag.
Tohle na váhu nevypadá - ta reakce je na váhu moc rychlá. Nejdou ti bublinky v hadičce,nevynechává vstřik(kabelá ke vstřikům?),vysokotlaká regulace.Nevěřím e se tyto výkyvy neoběví na hodnotách v diag.
|
|
30.09.2011 15:10 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2416409
|
|
Sovaja
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Hmmmm, tak kubání odstranila výměna váhy vzduchu. Následně pro srandu byl vrácen původní EGR, který ji nedává ádné chyby, take tam zůstane původní, čím se cena srazila pouze na výměnu váhy + serepetičky kolem. Nevěřil jsem tomu, ale auto jezdí. S kolegou v práci jsem domluven, e tu starou váhu zkusí proměřit, zda opravdu byla vadná...dám vědět....
díky a mějte se
Hmmmm, tak kubání odstranila výměna váhy vzduchu. Následně pro srandu byl vrácen původní EGR, který ji nedává ádné chyby, take tam zůstane původní, čím se cena srazila pouze na výměnu váhy + serepetičky kolem. Nevěřil jsem tomu, ale auto jezdí. S kolegou v práci jsem domluven, e tu starou váhu zkusí proměřit, zda opravdu byla vadná...dám vědět....
díky a mějte se
|
|
30.09.2011 19:45 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2416454
|
|
dedek
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) najk, 30.09.11 20:16 Důvod: reklamu prosím odkazem na CCCA, díky | | |
|
20.10.2011 14:26 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2420177
|
|
Sovaja
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Tak kubání váhou odstraněno nebylo......doteď v pohodě, ale při jízdě jemně pod plynem...to začíná kubat....auto cuká. Jakmile se přidá plyn a nebo úplně pustí, ve jde do normálu. Nejhorí je jízda po městě, kdy udrujete kontantní rychlost jen tak lehkým přidávám a ubíráním plynu......
U nějak nemám sílu jet opět do značkového servisu.....zkusím jetě chvilku pozorovat, kdy to dělá a zda to bude ji pořád a nebo to za pár km přejde.....
Kdyby vás opět něco napadlo......budu rád....
Tak kubání váhou odstraněno nebylo......doteď v pohodě, ale při jízdě jemně pod plynem...to začíná kubat....auto cuká. Jakmile se přidá plyn a nebo úplně pustí, ve jde do normálu. Nejhorí je jízda po městě, kdy udrujete kontantní rychlost jen tak lehkým přidávám a ubíráním plynu......
U nějak nemám sílu jet opět do značkového servisu.....zkusím jetě chvilku pozorovat, kdy to dělá a zda to bude ji pořád a nebo to za pár km přejde.....
Kdyby vás opět něco napadlo......budu rád....
|
|
20.10.2011 18:02 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2420196
|
|
jumep
|
|
|
to co je vidiet na videu na 99.9% isto nerobi vaha vzduchu (co si teraz zistil aj sam)
toto je na diagnostiku u niekoho kto vie ako maju vypadat hodnoty a vie odsledovat odchylky ...
teoreticky to moze robit cidlo tlaku turba .. aj ked tazko povedat ....
znackovy servis sa nedoplatis, lebo oni vedia na 90% menit len diely ... a snad sa trafime
skor pochodis tu:
.link.
tu:
.link.
alebo tu:
.link.
to co je vidiet na videu na 99.9% isto nerobi vaha vzduchu (co si teraz zistil aj sam)
toto je na diagnostiku u niekoho kto vie ako maju vypadat hodnoty a vie odsledovat odchylky ...
teoreticky to moze robit cidlo tlaku turba .. aj ked tazko povedat ....
znackovy servis sa nedoplatis, lebo oni vedia na 90% menit len diely ... a snad sa trafime
skor pochodis tu:
http://www.ccca.cz/seznam/matus
tu:
http://www.ccca.cz/seznam/jruze
alebo tu:
http://www.ccca.cz/seznam/servis_holetin
|
|
20.10.2011 18:34 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2420202
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Ak u bol menený EGR a nepomohlo to, nemohla by to by klapka v saní?
Ak u bol menený EGR a nepomohlo to, nemohla by to by klapka v saní?
|
|
21.10.2011 13:49 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2420380
|
|
Sovaja
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Takhle, rozdělím to na dva problémy....
1) první je ten co je na videu......ANO auto mám s FAP a dle dalího stejně postieného človíčka u je podezření, e toto se děje vdy při čitění FAPu. Rád bych o tom hodil slovo s někým, kdo má diagnostiku a dle mých info, by se spalování FAPu mělo nechat i vyvolat uměle. Ono toti trefit se aby auto bylo na diagnostice, kdy tohle dělá jednou za týden...a někdy taky jednou za měsíc...je z říe pohádek
2) druhá věc je to kubání při ubírání a přidávání plynu......tohle se děje a poslední měsíc....a začalo to po té, co se objevila chybová hláka o EGR. Včera to opět kubalo, ale za dvě hodinky, kdy bylo auto přezuto u bylo po kubání.......to je jetě na pozorování, zatím to vypadá na kubání po zahřátém motoru a jetě jen někdy....
Jinak v servise to bylo v Kralupech nad Vltavou C-CAR Svoboda......
Klapka v sání je tam také nová.....
Rozumím, e tohle se na dálku blbě identifikuje, resp to nejde, ale kdy jsem to vylétávání otáček hodil sem na web, tak se hned někdo ozval....take sláva, nejsem sám....alespoň něco
Takhle, rozdělím to na dva problémy....
1) první je ten co je na videu......ANO auto mám s FAP a dle dalího stejně postieného človíčka u je podezření, e toto se děje vdy při čitění FAPu. Rád bych o tom hodil slovo s někým, kdo má diagnostiku a dle mých info, by se spalování FAPu mělo nechat i vyvolat uměle. Ono toti trefit se aby auto bylo na diagnostice, kdy tohle dělá jednou za týden...a někdy taky jednou za měsíc...je z říe pohádek
2) druhá věc je to kubání při ubírání a přidávání plynu......tohle se děje a poslední měsíc....a začalo to po té, co se objevila chybová hláka o EGR. Včera to opět kubalo, ale za dvě hodinky, kdy bylo auto přezuto u bylo po kubání.......to je jetě na pozorování, zatím to vypadá na kubání po zahřátém motoru a jetě jen někdy....
Jinak v servise to bylo v Kralupech nad Vltavou C-CAR Svoboda......
Klapka v sání je tam také nová.....
Rozumím, e tohle se na dálku blbě identifikuje, resp to nejde, ale kdy jsem to vylétávání otáček hodil sem na web, tak se hned někdo ozval....take sláva, nejsem sám....alespoň něco :-)
|
|
21.10.2011 14:11 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2420385
|
|
jumep
|
|
|
teraz vidim jednu podmienku pri vymene EGR ventilu sa ma flashnut riadiacka motora (ako som to pisal v inom vlakne, inak je vymena EGR bohuzial vyhodeny peniaz) - to by som odporucil skusit v pripade c. 2
v akom stave bolo potrubie od EGR?
teraz vidim jednu podmienku pri vymene EGR ventilu sa ma flashnut riadiacka motora (ako som to pisal v inom vlakne, inak je vymena EGR bohuzial vyhodeny peniaz) - to by som odporucil skusit v pripade c. 2
v akom stave bolo potrubie od EGR?
|
|
13.07.2015 18:33 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2840266
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Ahoj kluci,mám problém kdy je studený motor tak to vdy cukne a je jedno jestli jedu lehce s plynem nebo to vytočím.kubnutí je hodně znatelné a velice nepříjemné,ale pak se nic neděje a jede dál jako by nic.Při teplém motoru mi to neudělalo nikdy. Měl jsem to na diag,ale nic. Prý jestli to není EGR nebo krtící klapka? Mám najeto 230000km a nic jsem neměnil ve původní. Díky za nějaký nápad
Ahoj kluci,mám problém kdy je studený motor tak to vdy cukne a je jedno jestli jedu lehce s plynem nebo to vytočím.kubnutí je hodně znatelné a velice nepříjemné,ale pak se nic neděje a jede dál jako by nic.Při teplém motoru mi to neudělalo nikdy. Měl jsem to na diag,ale nic. Prý jestli to není EGR nebo krtící klapka? Mám najeto 230000km a nic jsem neměnil ve původní. Díky za nějaký nápad
|
|
13.07.2015 21:44 -
Re: Dalí kubání....a diagnostika
|
2840534
|
|
Danipet
|
|
|
Ahoj, dave a udela to jen jednou??
Ahoj, dave a udela to jen jednou??
|
|
| |
|
|