 | |  |
19.09.2011 21:12 -
automatická převodovka vs klimatizace
|
2414712
|
|
pavelry
|
Město: Praha 6, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 11 |
|
|
mám takový problém - když mám zapnutou klimu a dobržďuju, tak když auto přeřazuje z 2 na 1 docela to škubne. Když se to samé děje bez zapnuté klimy, tak auto podřadí hezky jemně a hladce. Čím to je? Díky za radu
mám takový problém - když mám zapnutou klimu a dobržďuju, tak když auto přeřazuje z 2 na 1 docela to škubne. Když se to samé děje bez zapnuté klimy, tak auto podřadí hezky jemně a hladce. Čím to je? Díky za radu
|
|
19.09.2011 21:18 -
Re: automatická převodovka vs klimatizace
|
2414713
|
|
tief
|
|
|
spatny stav automaticke prevodovky ... zkus vymenit olej ale najskor bude lamela 1-2 uz opotrebovana
spatny stav automaticke prevodovky ... zkus vymenit olej ale najskor bude lamela 1-2 uz opotrebovana
|
|
19.09.2011 22:35 -
Re: automatická převodovka vs klimatizace
|
2414722
|
|
DanV
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 153 |
|
|
No já bych si dovolil nesouhlasit s opotřebením lamel. Problém bude někde v zatížení motoru tedy kompresorem klimatizace. A motor při roztáčení do větčích otáček klade větší odpor. Pokud vím tak opotřebená lamela má větší prokluz a naopak tvrdost řazení není schpná přenést. Určitě bych vyměnil olej, tím se nic nepokazí. Nevím jesti 4HP20 má možný reset autoadapt. hodnot ventilů. To bych určitě také provedl. Nevím jak je to u c5, ale mám zkušenost, že se u aut s klimou se nemění vysoušeč chaldiva. Při jeho nesprávné funkci se klima okruch přicpává a kompresor má víc práce a klade větší odpor.
No já bych si dovolil nesouhlasit s opotřebením lamel. Problém bude někde v zatížení motoru tedy kompresorem klimatizace. A motor při roztáčení do větčích otáček klade větší odpor. Pokud vím tak opotřebená lamela má větší prokluz a naopak tvrdost řazení není schpná přenést. Určitě bych vyměnil olej, tím se nic nepokazí. Nevím jesti 4HP20 má možný reset autoadapt. hodnot ventilů. To bych určitě také provedl. Nevím jak je to u c5, ale mám zkušenost, že se u aut s klimou se nemění vysoušeč chaldiva. Při jeho nesprávné funkci se klima okruch přicpává a kompresor má víc práce a klade větší odpor.
|
|
20.09.2011 16:14 -
Re: automatická převodovka vs klimatizace
|
2414775
|
|
tief
|
|
|
Ano problem je/moze byt s kompresorom ale automaticka prevodovka ma byt schopna podradovat v kazdom rezime zatazenia motora. Ak pri urcitej konkretnej zatazi kopne je to proste opotrebovanim prevodovky, nieco co si zmenou tociveho momentu neodkaze odregulovat pretoze lamely uz nereaguju tak ako maju. Vymena oleja na 99% nepomoze ani reset autoadaptace. Stale je sanca ze je clovek 1% ale ...
Ano problem je/moze byt s kompresorom ale automaticka prevodovka ma byt schopna podradovat v kazdom rezime zatazenia motora. Ak pri urcitej konkretnej zatazi kopne je to proste opotrebovanim prevodovky, nieco co si zmenou tociveho momentu neodkaze odregulovat pretoze lamely uz nereaguju tak ako maju. Vymena oleja na 99% nepomoze ani reset autoadaptace. Stale je sanca ze je clovek 1% ale ...
|
|
20.09.2011 19:08 -
Re: automatická převodovka vs klimatizace
|
2414806
|
|
Darja
|
|

|
4HP20 ROZHODNĚ necuká při zaplé klimě.
*vyměnit olej
*autoadapt
*modlit se
4HP20 ROZHODNĚ necuká při zaplé klimě.
*vyměnit olej
*autoadapt
*modlit se
|
|
21.01.2013 23:03 -
Re: automatická převodovka vs klimatizace
|
2540945
|
|
jruze
|
|

|
No zaplá klima na to může mít vliv,ale zároveň je to i o stavu AP - pokud by byla OK nic nepozná Motor (řídící jednotka po zapnutí klimy přejde do jiného režimu aby vyrovnala zatížení od klimy a to už ta načatá AP nedokáže urejdovat) - olej by tomu mohl pomoct(pokud ten co tam je je hodně špatný) podle mého jsou zanešené kanálky díky neměněnému oleji a ten motor má v tom režimu s klima tvrdší chod a proto víc kopne .
No zaplá klima na to může mít vliv,ale zároveň je to i o stavu AP - pokud by byla OK nic nepozná Motor (řídící jednotka po zapnutí klimy přejde do jiného režimu aby vyrovnala zatížení od klimy a to už ta načatá AP nedokáže urejdovat) - olej by tomu mohl pomoct(pokud ten co tam je je hodně špatný) podle mého jsou zanešené kanálky díky neměněnému oleji a ten motor má v tom režimu s klima tvrdší chod a proto víc kopne .
|
|
| |
|
|