| | |
15.09.2011 15:57 -
automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2413941
|
|
tomasTT
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 4 |
|
|
caute,chcem sa opytat..mam automat 6stupnovy,pri preradzovani mi seka ked sa zohreje.moze tam byt zly olej?lebo ked je to studene tak ide vsetko v poriadku neni nic citit..dakujem..
caute,chcem sa opytat..mam automat 6stupnovy,pri preradzovani mi seka ked sa zohreje.moze tam byt zly olej?lebo ked je to studene tak ide vsetko v poriadku neni nic citit..dakujem..
|
|
15.09.2011 16:04 -
Re: automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2413947
|
|
tief
|
|
|
Kedy si ten olej menil naposledy ? Bohuzial na 90% to olej nevyriesi ... ale niekedy to pomoze ....
Kedy si ten olej menil naposledy ? Bohuzial na 90% to olej nevyriesi ... ale niekedy to pomoze ....
|
|
15.09.2011 19:04 -
Re: automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2414022
|
|
jumep
|
|
|
nebavili sme sa nahodou o tomto u mna?
AM6 toto robi, ak bola zanedbana vymena oleja predtym, prdne cerpadlo a potom zobere zo sebou ostatnu cast prevodovky
nejde o olej, ale o to ze sa to celkovo zohreje a vtedy to zacne robit problem
nebavili sme sa nahodou o tomto u mna?
AM6 toto robi, ak bola zanedbana vymena oleja predtym, prdne cerpadlo a potom zobere zo sebou ostatnu cast prevodovky
nejde o olej, ale o to ze sa to celkovo zohreje a vtedy to zacne robit problem
|
|
15.09.2011 22:53 -
Re: automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2414160
|
|
tomasTT
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 4 |
|
|
kolko ide do takej prevodovky oleja? a kolko stoji? nevies nahodou?
kolko ide do takej prevodovky oleja? a kolko stoji? nevies nahodou?
|
|
15.09.2011 22:54 -
Re: automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2414161
|
|
jumep
|
|
|
3.5l na vymenu
celkova napln je 8l
ked chces dobehni, ak si to este nemenil
3.5l na vymenu
celkova napln je 8l
ked chces dobehni, ak si to este nemenil
|
|
13.05.2013 16:53 -
Re: automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2579340
|
|
kleki
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Chcel by som poprosi o nejaké rady poprípade pomoc pri rieení môjho problému. Vlani som si kúpil jazdený Citroen C5(r.v.05/2006) 2.0HDI 100kW so 6 stupňovým automatom (mal by by Aisin Warner TF 80 SC)
S autom som zatiaž najazdil okolo 7-8000km a u od začiatku ako mám auto sa mi občas stáva e pri preraďovaní z 2 na 3 prevodovka akoby dvojku vyradila , vybehnú otáčky motora vyie a za 1-2 sekundy potom zaradí trojku pričom samozrejme ten automat kopne. Toto sa stáva výlučne pri vyej záai keď je plynový pedál stlačený tak 45% a viac a stáva sa to výlučne len pri preraďovaní medzi 2a3. Keď sa napríklad na kriovatke rozbehnem s citom a postupne preradí bez klbnutia a do trojky potom u ostatné stupne nerobia problémy , môem na pedál liapnu viac a prevodovka radí bezchybne bez kopania. Snaím sa jazdi tak aby to nekopalo ale občas neodhadnem silu stlačenia plynu a potom to kopne medzi 2a3. Cez diagnostiku som prezeral či náhodou nebude zapísaná závada automatickej prevodovky , ale vetko je bez chýb. Olej v automate som menil (čiastočná výmena cca 3l) podža odporúčaní som tam dal Mobil ATF3309. Starý olej čo som vypustil bol čistý a bez zápachu spáleniny a podža počítadla najazdených km cez diagnostiku bol menený pribline pred 12000km (predchádzajúci majitež). Hladinu som skontroloval pri zohriatí oleja na 60 stupňov a pri natartovanom motore na vožnobeh v polohe P. Predtým som prebehol vetky polohy voliča. S autom sa dá bez problémov jazdi a dá sa to nauči sa plynule rozbieha po 3 prevodový stupeň aby to nekopalo , ale to nie je rieenie. Ete jeden poznatok , pri pouití sekvenčného radenia to radí lepie a určite to menej kope pretoe keď preraďujem , tak mierne povolím plyn ako pri manuáli a ete jedna vec , častejie to robí po zahriatí. Keď je olej chladný , tak to neurobí a po takých 5-10km .
Naiel som na fóre príspevky v ktorých sa píe , e AM6-tky do 2006 roku mali problémy s hydroblokmi ale nevie náhodou niekto ako sa prejavovali tie závady s hydroblokmi ?
Je mi viacmenej jasné , e je potrebná oprava prevodovky , ale či postačí len výmena hydrobloku čo by bolo moné asi aj bez demontáe prevodovky z auta , alebo je potrebná aj výmena lamiel a ostatných dielov.
Chcel by som poprosi o nejaké rady poprípade pomoc pri rieení môjho problému. Vlani som si kúpil jazdený Citroen C5(r.v.05/2006) 2.0HDI 100kW so 6 stupňovým automatom (mal by by Aisin Warner TF 80 SC)
S autom som zatiaž najazdil okolo 7-8000km a u od začiatku ako mám auto sa mi občas stáva e pri preraďovaní z 2 na 3 prevodovka akoby dvojku vyradila , vybehnú otáčky motora vyie a za 1-2 sekundy potom zaradí trojku pričom samozrejme ten automat kopne. Toto sa stáva výlučne pri vyej záai keď je plynový pedál stlačený tak 45% a viac a stáva sa to výlučne len pri preraďovaní medzi 2a3. Keď sa napríklad na kriovatke rozbehnem s citom a postupne preradí bez klbnutia a do trojky potom u ostatné stupne nerobia problémy , môem na pedál liapnu viac a prevodovka radí bezchybne bez kopania. Snaím sa jazdi tak aby to nekopalo ale občas neodhadnem silu stlačenia plynu a potom to kopne medzi 2a3. Cez diagnostiku som prezeral či náhodou nebude zapísaná závada automatickej prevodovky , ale vetko je bez chýb. Olej v automate som menil (čiastočná výmena cca 3l) podža odporúčaní som tam dal Mobil ATF3309. Starý olej čo som vypustil bol čistý a bez zápachu spáleniny a podža počítadla najazdených km cez diagnostiku bol menený pribline pred 12000km (predchádzajúci majitež). Hladinu som skontroloval pri zohriatí oleja na 60 stupňov a pri natartovanom motore na vožnobeh v polohe P. Predtým som prebehol vetky polohy voliča. S autom sa dá bez problémov jazdi a dá sa to nauči sa plynule rozbieha po 3 prevodový stupeň aby to nekopalo , ale to nie je rieenie. Ete jeden poznatok , pri pouití sekvenčného radenia to radí lepie a určite to menej kope pretoe keď preraďujem , tak mierne povolím plyn ako pri manuáli a ete jedna vec , častejie to robí po zahriatí. Keď je olej chladný , tak to neurobí a po takých 5-10km .
Naiel som na fóre príspevky v ktorých sa píe , e AM6-tky do 2006 roku mali problémy s hydroblokmi ale nevie náhodou niekto ako sa prejavovali tie závady s hydroblokmi ?
Je mi viacmenej jasné , e je potrebná oprava prevodovky , ale či postačí len výmena hydrobloku čo by bolo moné asi aj bez demontáe prevodovky z auta , alebo je potrebná aj výmena lamiel a ostatných dielov. :nevim
|
|
13.05.2013 16:56 -
Re: automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2579342
|
|
jumep
|
|
|
presne takto sa prejavuje ten hydroblok
dokumenty v prilohe
10798 je: June 2, 2006
pripadne je tam pisane cislo na prevodovke
cim dlhsie sa s tym bude jazdit tym horsie v podstate, moze sa znicit hydromenic, poloosy, diferak atd. tie razy tomu proste nerobia dobre
presne takto sa prejavuje ten hydroblok
dokumenty v prilohe
10798 je: June 2, 2006
pripadne je tam pisane cislo na prevodovke
cim dlhsie sa s tym bude jazdit tym horsie v podstate, moze sa znicit hydromenic, poloosy, diferak atd. tie razy tomu proste nerobia dobre
Přílohy: IR-B2AU6SQ0-Rázy při zařazení vech převodových stupňů pro jízdu vpřed.pdf ( 93937b ) - IR-B2CW2KQ0-Vibrace při volnoběných otáčkách v reimu Drive (D) a při rozjezdu, rázy při řazení z 2. na 3. převodový stupeň a z 3. na 4. převodový stupeň, rázy při podřazování z 3. na 2.pdf ( 94282b ) - |
|
13.05.2013 17:21 -
Re: automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2579352
|
|
kleki
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Vežká vďaka za info, vyzerá to naozaj na ten hydroblok. Teraz u len zohna a vymeni. Je monos na Slovensku poprípade v Čr niekde zohna funkčný a cenovo dostupný od spožahlivého zdroja? Čo vetko obnáa výmena bloku? Je tam potom potrebné niečo nastavova? Alebo sa to len vymení kus za kus.
Vežká vďaka za info, vyzerá to naozaj na ten hydroblok. Teraz u len zohna a vymeni. Je monos na Slovensku poprípade v Čr niekde zohna funkčný a cenovo dostupný od spožahlivého zdroja? Čo vetko obnáa výmena bloku? Je tam potom potrebné niečo nastavova? Alebo sa to len vymení kus za kus.
|
|
13.05.2013 17:33 -
Re: automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2579373
|
|
jumep
|
|
|
- Upravit hladinu oleje v automatické převodovce (viz přísluná operace)
- Aktualizovat hodnotu počitadla opotřebení oleje Pomocí diagnostického přístroje
- Načtení adaptivních hodnot elektromagnetických ventilů a regulátorů tlaku oleje (v případě výměny hydraulického bloku)
tj. spravit adaptaciu - v ziadnom pripade ju nerob teraz lebo to bude kopat uplne totalne
starsi hydroblok je problem - asi by som sa mu vyhol, ale ako tu niekto niekde pisal, vedia to repasovat a opravit - nejake puzdra v tom sa zoderu, asi tyzden je tomu co to tu niekto niekde pisal
novy v citroene je 1390E - tu je istota ze bude OK, pripadne skusit zohnat napr. u KAPCH za co by mali novy
- Upravit hladinu oleje v automatické převodovce (viz přísluná operace)
- Aktualizovat hodnotu počitadla opotřebení oleje Pomocí diagnostického přístroje
- Načtení adaptivních hodnot elektromagnetických ventilů a regulátorů tlaku oleje (v případě výměny hydraulického bloku)
tj. spravit adaptaciu - v ziadnom pripade ju nerob teraz lebo to bude kopat uplne totalne
starsi hydroblok je problem - asi by som sa mu vyhol, ale ako tu niekto niekde pisal, vedia to repasovat a opravit - nejake puzdra v tom sa zoderu, asi tyzden je tomu co to tu niekto niekde pisal
novy v citroene je 1390E - tu je istota ze bude OK, pripadne skusit zohnat napr. u KAPCH za co by mali novy
Přílohy: B2CG84P0 - Demontá - montá _ hydraulický blok.pdf ( 411906b ) - |
|
13.05.2013 17:51 -
Re: automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2579389
|
|
kleki
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Ete raz vďaka , nevyzerá to tak hrozne a dá sa to zvládnu aj doma. Idem zháňa hydroblok. Dúfam e zoeniem za lepiu cenu ako v Citroene. Nový je síce nový ale tá cena.
Ete raz vďaka , nevyzerá to tak hrozne a dá sa to zvládnu aj doma. Idem zháňa hydroblok. Dúfam e zoeniem za lepiu cenu ako v Citroene. Nový je síce nový ale tá cena.
|
|
13.05.2013 17:59 -
Re: automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2579390
|
|
jumep
|
|
|
no stary nemas nikdy istotu ze je ok
no stary nemas nikdy istotu ze je ok
|
|
13.05.2013 23:20 -
Re: automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2579521
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
Takto se mi přesně chovala převodovka AM6 u C6. Olej po zahřátí zřídne a nemá vlivem nějakých vnitřních netěsnosti nebo opotřebení hydrobloku dostatečný tlak na zařazení stupně, t.j. vyřadí a ne se znovu natlakuje tak je prodleva a pak zařadí do roztočeného motoru.
Takto se mi přesně chovala převodovka AM6 u C6. Olej po zahřátí zřídne a nemá vlivem nějakých vnitřních netěsnosti nebo opotřebení hydrobloku dostatečný tlak na zařazení stupně, t.j. vyřadí a ne se znovu natlakuje tak je prodleva a pak zařadí do roztočeného motoru.
|
|
14.05.2013 19:48 -
Re: automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2579663
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
Taky mi kope ale spí za studena a občas. Manuální reim určitě pomáhá-vyzkoueno. U jsem koukal po nich na internetu tak od Kapsche za 9000 (píou bez záruky,tedy stará,pouitá),repasovaný jsem v e-shopu neviděl, před týdnem někdo byl v tom .link. a tam mu říkali za 17 000-nějaký repasovaný-mosazný pouzdra, dalí monost originál viz jumep, pak jsem viděl jetě na jedněch stránkách repas za 21 000-ale u si nevzpomenu kde. Take asi nejlevnějí ten ZP-automatic.
dalí nový: .link.
Taky mi kope ale spí za studena a občas. Manuální reim určitě pomáhá-vyzkoueno. U jsem koukal po nich na internetu tak od Kapsche za 9000 (píou bez záruky,tedy stará,pouitá),repasovaný jsem v e-shopu neviděl, před týdnem někdo byl v tom http://www.zp-automatic.cz/ a tam mu říkali za 17 000-nějaký repasovaný-mosazný pouzdra, dalí monost originál viz jumep, pak jsem viděl jetě na jedněch stránkách repas za 21 000-ale u si nevzpomenu kde. Take asi nejlevnějí ten ZP-automatic.
dalí nový: http://www.usacarsantl.cz/zbozi/hydraulicky-rozvadec-tf80sc-novy
|
|
14.05.2013 20:22 -
Re: automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2579675
|
|
kleki
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Dík , budem hžada ete ďalej , zatiaž to musí počka. Mám pocit , e aj po prejdení 8tkm sa to nezhoruje - zatiaž. Keď si človek na to dáva pozor ako s tým jazdí , tak to ani nejde pozna , e s tým automatom niečo je. Najskôr asi niečo prietri a potom sa uvidí. Najradej by som asi volil nový kus a nie kupova mačku vo vreci.
Dík , budem hžada ete ďalej , zatiaž to musí počka. Mám pocit , e aj po prejdení 8tkm sa to nezhoruje - zatiaž. Keď si človek na to dáva pozor ako s tým jazdí , tak to ani nejde pozna , e s tým automatom niečo je. Najskôr asi niečo prietri a potom sa uvidí. Najradej by som asi volil nový kus a nie kupova mačku vo vreci.
|
|
14.05.2013 21:39 -
Re: automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2579753
|
|
kleki
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Olej som menil ako som u písal vyie je to pred cca 3000 km a vetko podža predpisu ako má by Mobil ATF3309 . Vytieklo cca 3 l bol čistý a bez zápachu spáleniny , nalial som niečo okolo 3,5l , zahrial na 60 stupňov prebehol pákou vetky polohy a otvoril pri vožnobehu motora kontrolný otvor z ktorého vytieklo prebytočné mnostvo a potom som kontrolný zavrel. Cez diagnostiku som naiel , e predtým bol menený olej pred cca 12000 km , čo dával robi asi predchádzajúci majitež. Ja som znovu vynuloval počítadlo. Predpokladám , e je načatý hydroblok a ako Jumep písal asi by som si vežmi nepomohol s adaptáciou , asi by začala kopa viac. Zatiaž to nie je tak hrozné , e by sa s tým nedalo jazdi. Za ten čas čo mám auto som sa u naučil jazdi bez kopania a hlavne v meste na semafóroch pouívam sekvenčné radenie.
Olej som menil ako som u písal vyie je to pred cca 3000 km a vetko podža predpisu ako má by Mobil ATF3309 . Vytieklo cca 3 l bol čistý a bez zápachu spáleniny , nalial som niečo okolo 3,5l , zahrial na 60 stupňov prebehol pákou vetky polohy a otvoril pri vožnobehu motora kontrolný otvor z ktorého vytieklo prebytočné mnostvo a potom som kontrolný zavrel. Cez diagnostiku som naiel , e predtým bol menený olej pred cca 12000 km , čo dával robi asi predchádzajúci majitež. Ja som znovu vynuloval počítadlo. Predpokladám , e je načatý hydroblok a ako Jumep písal asi by som si vežmi nepomohol s adaptáciou , asi by začala kopa viac. Zatiaž to nie je tak hrozné , e by sa s tým nedalo jazdi. Za ten čas čo mám auto som sa u naučil jazdi bez kopania a hlavne v meste na semafóroch pouívam sekvenčné radenie.
|
|
15.05.2013 01:14 -
Re: automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2579843
|
|
jumep
|
|
|
to s tou adaptaciou mame vyskusane, spravili sme ju a totalne sa to znepojazdnilo, ale menili sme ju za druhu ... bol uz aj menic nacaty - ked sme ho dali von tak v nom krasne nieco hrkalo ako piliny
to s tou adaptaciou mame vyskusane, spravili sme ju a totalne sa to znepojazdnilo, ale menili sme ju za druhu ... bol uz aj menic nacaty - ked sme ho dali von tak v nom krasne nieco hrkalo ako piliny
|
|
01.08.2014 20:10 -
Re: automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2720694
|
|
kleki
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Tak po viac ako roku som sa konečne dostal k oprave hydrobloku v automatickej prevodovke AM6. Dlho som pátral a rozhodoval sa či hydroblok vymeni alebo ho necha repasova. Repasia ako som sa na youtube dozvedel spočíva vo výmene opotrebovaných púzdier na lineárnych solenoidoch ktoré priamo ovládajú prevodovku a sú umiestnené na hydrobloku. Je tam aj celkom sluný návod ako sa to dá urobi ale sú k tomu potrebné peciálne prípravky a potom ete nastavenie hydrobloku na stolici ,tak túto monos som zavrhol. Na okolí teda v ČR a SK som oslovil niekožko firiem čo sa automatmi zaoberajú a tí mi ponúkli len nový hydroblok za cca 900 éčiek čo sa mi zdalo dos veža peňazí a e repasiami sa oni nezaoberajú. Tak som teda pátral ďalej a nakoniec sa mi podarilo nájs v PL cez allegro firmu ktorá robí repasy hydroblokov a celkové opravy automatov na vetky moné typy prevodoviek okrem DSG. Ďalí problém nastal , e oni robia len pre požský trh. Tak som naiel firmu AUTOFRA , ktorá to vie sprostredkova a vetko vybaví za vás.
Hydroblok som teda vymontoval podža Jumepovho návodu a poslal na opravu. Za cca 10 dní sa mi vrátil zrepasovaný a dnes som ho konečne zamontoval spä do auta. Popritom samozrejme výmena oleja za nový (celkom sa mi teraz pri vymontovanom bloku podarilo vymeni a 5l oleja) kontrola hladina pri správnej teplote a načítanie adaptívnych hodnôt elektromagnetických ventilov cez diagnostiku. Vetko som to urobil a nakoniec som sa iel previes s autom. Konečne to bolo super zvezenie , bez klbania a kopania prevodovky a hlavne to e som si u nemusel dáva pozor na preradenie medzi 2a3 a potom 4a5 , kde mi to robilo najväčie problémy. Za ten čas čo mám auto som si u zvykol na tú chybnú prevodovku take nebol problém s tým jazdi bez kopania ale a teraz to bude ono a budem si môc zača uíva automatu naplno.
Ak máte niekto podobné problémy , tak určite doporučujem opravu hydrobloku pretoe mňa to vylo cca 1/3 ceny nového dielu + doprava a provízia za sprostredkovanie čo bolo asi tak 45 eur. Poliak garantuje , e je to rovnocenný diel ako nový a dáva záruku na opravu 12mesiacov tak uvidím. Dúfam , e nerobím predčasné závery a prevodovka bude fachči dlhú dobu bez problémov.
Tak po viac ako roku som sa konečne dostal k oprave hydrobloku v automatickej prevodovke AM6. Dlho som pátral a rozhodoval sa či hydroblok vymeni alebo ho necha repasova. Repasia ako som sa na youtube dozvedel spočíva vo výmene opotrebovaných púzdier na lineárnych solenoidoch ktoré priamo ovládajú prevodovku a sú umiestnené na hydrobloku. Je tam aj celkom sluný návod ako sa to dá urobi ale sú k tomu potrebné peciálne prípravky a potom ete nastavenie hydrobloku na stolici ,tak túto monos som zavrhol. Na okolí teda v ČR a SK som oslovil niekožko firiem čo sa automatmi zaoberajú a tí mi ponúkli len nový hydroblok za cca 900 éčiek čo sa mi zdalo dos veža peňazí a e repasiami sa oni nezaoberajú. Tak som teda pátral ďalej a nakoniec sa mi podarilo nájs v PL cez allegro firmu ktorá robí repasy hydroblokov a celkové opravy automatov na vetky moné typy prevodoviek okrem DSG. Ďalí problém nastal , e oni robia len pre požský trh. Tak som naiel firmu AUTOFRA , ktorá to vie sprostredkova a vetko vybaví za vás.
Hydroblok som teda vymontoval podža Jumepovho návodu a poslal na opravu. Za cca 10 dní sa mi vrátil zrepasovaný a dnes som ho konečne zamontoval spä do auta. Popritom samozrejme výmena oleja za nový (celkom sa mi teraz pri vymontovanom bloku podarilo vymeni a 5l oleja) kontrola hladina pri správnej teplote a načítanie adaptívnych hodnôt elektromagnetických ventilov cez diagnostiku. Vetko som to urobil a nakoniec som sa iel previes s autom. Konečne to bolo super zvezenie , bez klbania a kopania prevodovky a hlavne to e som si u nemusel dáva pozor na preradenie medzi 2a3 a potom 4a5 , kde mi to robilo najväčie problémy. Za ten čas čo mám auto som si u zvykol na tú chybnú prevodovku take nebol problém s tým jazdi bez kopania ale a teraz to bude ono a budem si môc zača uíva automatu naplno.
Ak máte niekto podobné problémy , tak určite doporučujem opravu hydrobloku pretoe mňa to vylo cca 1/3 ceny nového dielu + doprava a provízia za sprostredkovanie čo bolo asi tak 45 eur. Poliak garantuje , e je to rovnocenný diel ako nový a dáva záruku na opravu 12mesiacov tak uvidím. Dúfam , e nerobím predčasné závery a prevodovka bude fachči dlhú dobu bez problémov.
|
|
01.08.2014 21:05 -
Re: automatická převodovka - sekání při zahřátí
|
2720697
|
|
kleki
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 72 |
|
|
U som to tam dal ale napísalo mi , e to čaká na schválenie
U som to tam dal ale napísalo mi , e to čaká na schválenie;-)
|
|
| |
|
|