| | |
14.09.2011 08:50 -
zatah TURBA
|
2413572
|
|
Lukik19
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 11 |
|
|
ahoj, mam problem s moji C5-kou z roku 2003, motor vubec netahne, ale az ve 3 tis. otackach turbo zabere naplno a auto leti jak raketa...domnivam se take, ze na vykon motoru ma vliv jestli je venku zima a nebo teplo... poradte mi co mam delat...
ahoj, mam problem s moji C5-kou z roku 2003, motor vubec netahne, ale az ve 3 tis. otackach turbo zabere naplno a auto leti jak raketa...domnivam se take, ze na vykon motoru ma vliv jestli je venku zima a nebo teplo... poradte mi co mam delat...
|
|
14.09.2011 09:32 -
Re: zatah TURBA
|
2413575
|
|
jumep
|
|
|
vaha vzduchu, podtlakove hadice, podtlakovy regulator, fap, bez fapu?
vaha vzduchu, podtlakove hadice, podtlakovy regulator, fap, bez fapu?
|
|
14.09.2011 09:39 -
Re: zatah TURBA
|
2413578
|
|
Lukik19
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 11 |
|
|
je to bez FAPu, promerovalo se turbo, zkousela vymenit vaha vzduchu, cidlo tlaku, odpojil EGR, kombinovani odpojedi ventilku k EGRu, TURBU atd.... prochazela se i elektrika a nic...
je to bez FAPu, promerovalo se turbo, zkousela vymenit vaha vzduchu, cidlo tlaku, odpojil EGR, kombinovani odpojedi ventilku k EGRu, TURBU atd.... prochazela se i elektrika a nic...
|
|
14.09.2011 09:49 -
Re: zatah TURBA
|
2413584
|
|
troll
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 269 |
|
|
Těsnost podtlakového systému, teploměr, vstřiky, filtr vzduchu, a nakonec i palivo(kvalita). Je asi tisíc věcí čím to můe a nemusí být od prkotin po ...nebudu starit. Vem někoho s diagnostikou kdo s ní umí a zkouet nejlépe za jízdy sledovat hodnoty.
Těsnost podtlakového systému, teploměr, vstřiky, filtr vzduchu, a nakonec i palivo(kvalita). Je asi tisíc věcí čím to můe a nemusí být od prkotin po ...nebudu starit. Vem někoho s diagnostikou kdo s ní umí a zkouet nejlépe za jízdy sledovat hodnoty.
|
|
14.09.2011 10:15 -
Re: zatah TURBA
|
2413588
|
|
Lukik19
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 11 |
|
|
ale turbo zabira, prece netesna hadice prestane netesnit pri velkem tlaku....
ale turbo zabira, prece netesna hadice prestane netesnit pri velkem tlaku....
|
|
14.09.2011 10:39 -
Re: zatah TURBA
|
2413589
|
|
troll
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 269 |
|
|
turbo je regulováno/ovládáno podtlakem a někdo u tu řeil e měl prasklou spojku na hadičce podtlaku a tam mu to přisávalo a turbo tedy nedávalo tak, jak mělo a kdy mělo. Rovně přiskříplá či prodřená hadička se tu taky vyskytla. Taky můe mít v háji elektroventil který turbo ovládá, turbo by ti mělo začít zabírat mnohem dříve ne ve 3000ot. Postupné otvírání turba by se mělo dít někde od 1500ot Ale jak u jsem psal - nemá cenu spekulovat - napíchnout a sledovat hodnoty online.
turbo je regulováno/ovládáno podtlakem a někdo u tu řeil e měl prasklou spojku na hadičce podtlaku a tam mu to přisávalo a turbo tedy nedávalo tak, jak mělo a kdy mělo. Rovně přiskříplá či prodřená hadička se tu taky vyskytla. Taky můe mít v háji elektroventil který turbo ovládá, turbo by ti mělo začít zabírat mnohem dříve ne ve 3000ot. Postupné otvírání turba by se mělo dít někde od 1500ot Ale jak u jsem psal - nemá cenu spekulovat - napíchnout a sledovat hodnoty online.
|
|
14.09.2011 14:15 -
Re: zatah TURBA
|
2413627
|
|
jumep
|
|
|
mal som tu uz aj pridrete turbo ktore sa zorbehlo az ked bol napriamo pripojeny podtlak
najjednoduchsie prejst vsetky trubicky a hadicky a vymenit EGR a TURBO ventil ... su rovnake
skontorlovat zanie a potrubie od turba cez intercooler dalej
mal som tu uz aj pridrete turbo ktore sa zorbehlo az ked bol napriamo pripojeny podtlak
najjednoduchsie prejst vsetky trubicky a hadicky a vymenit EGR a TURBO ventil ... su rovnake
skontorlovat zanie a potrubie od turba cez intercooler dalej
|
|
| |
|
|