| | |
09.09.2011 08:58 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2412653
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |
|
|
Majk-fox napsal(a): Hele, 106 tis. jinak koukal jsem na ty hadičky a bubliny tam lítaj jako o ivot, normálně provazky bublinek malých, něco jako pěna a s tím jetě velký, no divočina.. S tou dvojhmotou, nechám zkontrolovat. Je pravda,e spojka zabírá u hore.
no dvojhmota bude u vyrachtana, to má od novoty? Na 106tis km to moc nevypada.. Jestli zabira a nahoře tak spojka bude taky u na odchodu, ja dal novou a zabíra v půlce nebo lehce před.
Hele, 106 tis. jinak koukal jsem na ty hadičky a bubliny tam lítaj jako o ivot, normálně provazky bublinek malých, něco jako pěna a s tím jetě velký, no divočina.. :-( S tou dvojhmotou, nechám zkontrolovat. Je pravda,e spojka zabírá u hore.
no dvojhmota bude u vyrachtana, to má od novoty? Na 106tis km to moc nevypada.. Jestli zabira a nahoře tak spojka bude taky u na odchodu, ja dal novou a zabíra v půlce nebo lehce před. :palec
|
|
09.09.2011 09:24 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2412657
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Nový to nebylo, bylo to koupený na 96 000 km , ale je to kupovaný od němce v Německu (ne bazar) mám i smlouvu, kde km jsou uvedeny i kopie původního TP.
Nový to nebylo, bylo to koupený na 96 000 km , ale je to kupovaný od němce v Německu (ne bazar) mám i smlouvu, kde km jsou uvedeny i kopie původního TP.
|
|
09.09.2011 09:49 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2412659
|
|
jumep
|
|
|
ten majitel bol nemec nemec?
nepopiskuje to od spojky, nehrci to nejako divne na volnobeh / pri stupeni na spojku zmena zvuku?
ten majitel bol nemec nemec?
nepopiskuje to od spojky, nehrci to nejako divne na volnobeh / pri stupeni na spojku zmena zvuku?
|
|
09.09.2011 09:54 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2412660
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
jojo nějakej postarí němec. Jinak zvuky to nevydává ádné, spojka zabírá asi ve 2/3. volnoběh v pohodě, jenom pocukává a to ne vdy. Jetě mě napadá jedna věc, auto cukne při úplném zavření plynu, jestli na to nemá vliv pedál, protoe, mi to na diag. hlásí poruchu plynového pedálu.
jojo nějakej postarí němec. Jinak zvuky to nevydává ádné, spojka zabírá asi ve 2/3. volnoběh v pohodě, jenom pocukává a to ne vdy. Jetě mě napadá jedna věc, auto cukne při úplném zavření plynu, jestli na to nemá vliv pedál, protoe, mi to na diag. hlásí poruchu plynového pedálu.
|
|
09.09.2011 10:09 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2412662
|
|
jumep
|
|
|
uff ... daj prosimta screenshoty diagnostiky sem tymtopadom, alebo zoznam vsetkeho co je v diagnostike
a tiez skus poriesit tie bublinky z toho filtru
(naposledy som mal problem na 2ch miestach - na nadrzi a za balonom na filtri)
uff ... daj prosimta screenshoty diagnostiky sem tymtopadom, alebo zoznam vsetkeho co je v diagnostike
a tiez skus poriesit tie bublinky z toho filtru
(naposledy som mal problem na 2ch miestach - na nadrzi a za balonom na filtri)
|
|
09.09.2011 14:30 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2412674
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Dnes jsek byl v servisu, take postup je následující : v pondělí, jde auto na diagnostiku a repasi vstřiků,výměna těsnění pod ventilovým víkem, výměna pal. filtru po 9000 km a kontrolu pal. cesty od filtru do čerpadla, bubliny se tvoří a za filtrem , navíc začly vrzat zadní nápravy kdy jede auto v deti, take výměna loisek. Tak uvidíme, je tu přesně to, co jsem nechtěl, koupit si drahý auto a srát do něj hned prachy přítlačák to asi nebude.
Dnes jsek byl v servisu, take postup je následující : v pondělí, jde auto na diagnostiku a repasi vstřiků,výměna těsnění pod ventilovým víkem, výměna pal. filtru po 9000 km a kontrolu pal. cesty od filtru do čerpadla, bubliny se tvoří a za filtrem :-(, navíc začly vrzat zadní nápravy kdy jede auto v deti, take výměna loisek. Tak uvidíme, je tu přesně to, co jsem nechtěl, koupit si drahý auto a srát do něj hned prachy :-( přítlačák to asi nebude.
|
|
11.09.2011 13:46 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2412788
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Jetě mě napadá, jestli to nemůe dělat ten plyn, kdy mi to píe závadu omezovače rychlosti na pedálu. Nebo je pryč ne spíč na pedálu, který spíná dotyk mezi podlahou a pedálem?
Jetě mě napadá, jestli to nemůe dělat ten plyn, kdy mi to píe závadu omezovače rychlosti na pedálu. Nebo je pryč ne spíč na pedálu, který spíná dotyk mezi podlahou a pedálem?
|
|
11.09.2011 20:33 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2412822
|
|
jumep
|
|
|
obmedzovac vypadava len kvoli spinacu, na potrhavanie to nema ziaden vplyv
musela by byt ina zavada pedalu
obmedzovac vypadava len kvoli spinacu, na potrhavanie to nema ziaden vplyv
musela by byt ina zavada pedalu
|
|
13.09.2011 16:55 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2413447
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
jen info. dá se zjistit dle diag, který vstřik je patný a popř. ho poslat samotný na diag? Toti. změření 1 vstřiku Siemens je 1000,- kdy polu 4, tak např. 3 budou ok a jeden patný a já vyhodím 3 000,- jen za dobrou zprávu.
jen info. dá se zjistit dle diag, který vstřik je patný a popř. ho poslat samotný na diag? Toti. změření 1 vstřiku Siemens je 1000,- kdy polu 4, tak např. 3 budou ok a jeden patný a já vyhodím 3 000,- jen za dobrou zprávu.
|
|
13.09.2011 17:00 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2413448
|
|
jumep
|
|
|
bohuzial, moc nie ... skus si najst inu fy, u nas bere za test 20E / ks
bohuzial, moc nie ... skus si najst inu fy, u nas bere za test 20E / ks
|
|
05.10.2011 18:44 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2417356
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Ahoj Majk-fox
Jak to dopadlo? Po tom servisu to cukani a vibrace zmizely, nebo porad zadna zmena?
Ahoj Majk-fox
Jak to dopadlo? Po tom servisu to cukani a vibrace zmizely, nebo porad zadna zmena?
|
|
07.10.2011 13:04 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2417805
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
No hele, co jsem zjioval,tak vstřiky Siemens, jak psal Jumep zkutečně nejdou repasovat i kdy mě to v jednom nejmenovaném diesel servisu vehementně tvrdili. Po tom, co jsem jim tam své přivezl,tak obrátili, ZMĚŘENÍ 1 zasr. Siemense vstřiku je 1000,- za 4 je to ranec a potom, kdy budou třeba 2 k.o. tak nové za 7 000,- jeden, take jsem pěkně nas.., proč tam, teda dávaj siemens, kdy s tim nikdo nic pak neudělá a Bosh je totálně v pohodě???
No nic, nechal jsem je tam teda dát zpět, vyměnil jsem palivák, kvůli bublinkám v hadičce, co taky moc nepomohlo a jezdil dál. udělalo to jetě jednou a fakt bych vsadil na ten Fap. Diag. ale netvrdila, e je plný byl 75%. Nechal jsem tedy udělat to, co bylo v plánu, tj. výměna rozvodů a preventivně vypálit fap a na hodnotu 4% plnosti. Od té doby to neudělalo ani jednou. Kadopádně vstřiky mě budou čekat a něco naetřím.
No hele, co jsem zjioval,tak vstřiky Siemens, jak psal Jumep zkutečně nejdou repasovat i kdy mě to v jednom nejmenovaném diesel servisu vehementně tvrdili. Po tom, co jsem jim tam své přivezl,tak obrátili, ZMĚŘENÍ 1 zasr. Siemense vstřiku je 1000,- za 4 je to ranec a potom, kdy budou třeba 2 k.o. tak nové za 7 000,- jeden, take jsem pěkně nas.., proč tam, teda dávaj siemens, kdy s tim nikdo nic pak neudělá a Bosh je totálně v pohodě???
No nic, nechal jsem je tam teda dát zpět, vyměnil jsem palivák, kvůli bublinkám v hadičce, co taky moc nepomohlo a jezdil dál. udělalo to jetě jednou a fakt bych vsadil na ten Fap. Diag. ale netvrdila, e je plný byl 75%. Nechal jsem tedy udělat to, co bylo v plánu, tj. výměna rozvodů a preventivně vypálit fap a na hodnotu 4% plnosti. Od té doby to neudělalo ani jednou. Kadopádně vstřiky mě budou čekat a něco naetřím.
|
|
09.10.2011 12:36 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2418062
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Tak je to tu znovu, včera jedu domů z práce, lechtám to na 5 tku 2300 ot. a zase jak na trenaéru, jako kdy jede na 3 válce , při přidání plynu přestave, pokud se vrátím na stejný otáčky zase, tak jsem přeřadil na 4 a do stejných otáček a opět vibrace. Zajímavé je, e se mi to stává jen kdy jedu z práce, v tom samým úseku a 1 za 3 týdny. Kdy to chcípnu a znovu nastartuju, tak to zase jede normálně, akorát po chcípnutí běí sahara a cvaká nějaký relátko, či co, jakoe se auto enormě zahřeje, ale teplota dle budíků nestopá a pokud auto vibruje, otáčkoměr taky nic nedělá, otáčky pořád drí, volnooběh v poho.
Tak je to tu znovu, včera jedu domů z práce, lechtám to na 5 tku 2300 ot. a zase jak na trenaéru, jako kdy jede na 3 válce , při přidání plynu přestave, pokud se vrátím na stejný otáčky zase, tak jsem přeřadil na 4 a do stejných otáček a opět vibrace. Zajímavé je, e se mi to stává jen kdy jedu z práce, v tom samým úseku a 1 za 3 týdny. Kdy to chcípnu a znovu nastartuju, tak to zase jede normálně, akorát po chcípnutí běí sahara a cvaká nějaký relátko, či co, jakoe se auto enormě zahřeje, ale teplota dle budíků nestopá a pokud auto vibruje, otáčkoměr taky nic nedělá, otáčky pořád drí, volnooběh v poho.
|
|
09.10.2011 16:45 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2418090
|
|
jumep
|
|
|
to znie ako ked sa spusti regeneracia fapu, skus odsledovat kolko km prejdes od daneho prejavu chyby
otazka je v akom stave je ten fap
a tiez tu citam info rapid:
kubání motoru při nízkých otáčkách (mezi 1500 a 2500 ot/min a při malém zatíení), spojené s činností ventilu recirkulace výfukových plynů (EGR).U vozidel vyrobených v období mezi měsíci říjen 2005 a leden 2006 můe dojít k zablokování ventilu recirkulace výfukových plynů (EGR) v otevřené poloze, co můe zapříčinit nemonost nastartování či a zhasnutí motoru za jízdy
1. PÙVOD
V paměti počítače motoru můe být někdy přítomna závada spojená s činností ventilu recirkulace výfukových plynů (EGR).
2. OPRAVA V ZÁRUÈNÍ DOBÌ
Nahrazení ventilu EGR novým ventilem EGR.
Nahrání nejnovějího disponibilního programu do počítače motoru.
silno doporucujem flashnut ECU ako som bol uz davnejsie niekde pisal, mozno sa to vsetko vyriesi
to znie ako ked sa spusti regeneracia fapu, skus odsledovat kolko km prejdes od daneho prejavu chyby
otazka je v akom stave je ten fap
a tiez tu citam info rapid:
kubání motoru při nízkých otáčkách (mezi 1500 a 2500 ot/min a při malém zatíení), spojené s činností ventilu recirkulace výfukových plynů (EGR).U vozidel vyrobených v období mezi měsíci říjen 2005 a leden 2006 můe dojít k zablokování ventilu recirkulace výfukových plynů (EGR) v otevřené poloze, co můe zapříčinit nemonost nastartování či a zhasnutí motoru za jízdy
1. PÙVOD
V paměti počítače motoru můe být někdy přítomna závada spojená s činností ventilu recirkulace výfukových plynů (EGR).
2. OPRAVA V ZÁRUÈNÍ DOBÌ
Nahrazení ventilu EGR novým ventilem EGR.
Nahrání nejnovějího disponibilního programu do počítače motoru.
silno doporucujem flashnut ECU ako som bol uz davnejsie niekde pisal, mozno sa to vsetko vyriesi
|
|
09.10.2011 19:56 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2418114
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
V servisu, mi říkal, a udělám ty vstřiky, e kdy je načetl na diag, tak jeden el jen na 86% ale je mi to divné, protoe to dělá jen někdy a fakt to vypadá,jako čitění fapu. No jo,ale minulý týden jsem, byl na vypálení a od té doby jsem najel 700 km. Po vypálení diag hlásila 4% plnosti.
V servisu, mi říkal, a udělám ty vstřiky, e kdy je načetl na diag, tak jeden el jen na 86% ale je mi to divné, protoe to dělá jen někdy a fakt to vypadá,jako čitění fapu. No jo,ale minulý týden jsem, byl na vypálení a od té doby jsem najel 700 km. Po vypálení diag hlásila 4% plnosti.
|
|
09.10.2011 20:07 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2418122
|
|
jumep
|
|
|
tak ak si spravil 700km a spravilo to, tak je dost jasne ze je to ono ...
otazka je v akom je realnom stave ...
ako som pisal, preflashovat a preventivne spravit fap (vymontovat a vyplachnut)
tak ak si spravil 700km a spravilo to, tak je dost jasne ze je to ono ...
otazka je v akom je realnom stave ...
ako som pisal, preflashovat a preventivne spravit fap (vymontovat a vyplachnut)
|
|
09.10.2011 20:37 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2418136
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
No diag. v tomto případě teda nepřesná pokud hlásí, e je prázdný. Teď mě jde o to, jestli to jsou váně ty vstřiky, abych nevyhodil 4 000,- za kontrolu a 14 dní bez auta, nedaly se nový a nezačlo to dělat znovu. prostě není to trvalá závada, kterou Ti diag ukáe.
Pokud by to byla váha vzduchu, tak se ukáe, EGR taky, Turbo taky, ale vstřiky ne a rgenerace taky
No diag. v tomto případě teda nepřesná pokud hlásí, e je prázdný. Teď mě jde o to, jestli to jsou váně ty vstřiky, abych nevyhodil 4 000,- za kontrolu a 14 dní bez auta, nedaly se nový a nezačlo to dělat znovu. prostě není to trvalá závada, kterou Ti diag ukáe.
Pokud by to byla váha vzduchu, tak se ukáe, EGR taky, Turbo taky, ale vstřiky ne a rgenerace taky :-(
|
|
09.10.2011 20:41 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2418138
|
|
jumep
|
|
|
F L A S H N U T ECU motora ... az potom sa skusme bavit o niecom inom ...
preco 14 dni bez auta????
striky vytiahnem, otestujem a namontujem, 1 den ....
a ak budes sledovat km od casu ked ti to robilo, zbehnes na diagnostiku na 99% budu zhodne z km ubehnutymi od poslednej regeneracie ...
F L A S H N U T ECU motora ... az potom sa skusme bavit o niecom inom ...
preco 14 dni bez auta????
striky vytiahnem, otestujem a namontujem, 1 den ....
a ak budes sledovat km od casu ked ti to robilo, zbehnes na diagnostiku na 99% budu zhodne z km ubehnutymi od poslednej regeneracie ...
|
|
09.10.2011 20:46 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2418141
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Právě e Siemense dělaj a v Brně a já jsem z Hradce Králové, nevím, kde blíe by to dělali
Právě e Siemense dělaj a v Brně a já jsem z Hradce Králové, nevím, kde blíe by to dělali :-(
|
|
13.10.2011 18:59 -
Re: Vibrace motoru / C5 II 2.0HDi
|
2418749
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Tak pánové, mám zřejmě vyřeeno, včera jsem si dovezl vstřiky z diagnostiky a jedním slovem KATASTROFA!!
jen pro info:
1 vstřik:
Idle Speed: Response Time - Min-246, Max-276 změřeno - 291 uS
Response Variation- Min-0, Max-8 změřeno - 83!!!! uS
Mid Load: Delivery -Min-36.1, Max- 37.9, změřeno - 24.7 mm3/st
Full Load: Delivery - Min- 55.1, Max- 57.1, změřeno - 36.3 mm3/st
2. vstřik
Idle Speed: Response Time- Min-246, Max-276 změřeno- 301 uS
Response Variation - Min-0, Max-8 změřeno- 40 uS
Mid Load: Delivery - Min-36.1, Max-37.9 změřeno- 25.8 mm3/st
Full Load: Delivery - Min-55.1, Max-57.1 změřeno- 37.9 mm3/st
Back Leak Temp: Min-35, Max-54 změřeno- 61 C
3 vstřik
NEJHORÍ!!
Idle Speed:
Respose Time, -"- změřeno 473 uS!!!!!!!
Response Variation -"- změřeno 239 uS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mid Load:
Delivery, -"- změřeno 24.5 mm3
Full Load:
Delivery - "- změřeno 35.8 mm3/st
4 vstřik:
Idle Speed:
Response Variation - -"- změřeno 74 uS
Mid Load:
Dëlivery, -"- změřeno 26.9 mm3/st !!!
Full Load:
Delivery, -"- změřeno 39.6 mm3/st
To je výtah z těch nejhorích hodnot. Take u do toho krámu zase sypu resp. 26 000,- za vstřiky. Doufám, e se mi problém vyřeil.
Tak pánové, mám zřejmě vyřeeno, včera jsem si dovezl vstřiky z diagnostiky a jedním slovem KATASTROFA!!
jen pro info:
1 vstřik:
Idle Speed: Response Time - Min-246, Max-276 změřeno - 291 uS
Response Variation- Min-0, Max-8 změřeno - 83!!!! uS
Mid Load: Delivery -Min-36.1, Max- 37.9, změřeno - 24.7 mm3/st
Full Load: Delivery - Min- 55.1, Max- 57.1, změřeno - 36.3 mm3/st
2. vstřik
Idle Speed: Response Time- Min-246, Max-276 změřeno- 301 uS
Response Variation - Min-0, Max-8 změřeno- 40 uS
Mid Load: Delivery - Min-36.1, Max-37.9 změřeno- 25.8 mm3/st
Full Load: Delivery - Min-55.1, Max-57.1 změřeno- 37.9 mm3/st
Back Leak Temp: Min-35, Max-54 změřeno- 61 C
3 vstřik
NEJHORÍ!!
Idle Speed:
Respose Time, -"- změřeno 473 uS!!!!!!!
Response Variation -"- změřeno 239 uS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mid Load:
Delivery, -"- změřeno 24.5 mm3
Full Load:
Delivery - "- změřeno 35.8 mm3/st
4 vstřik:
Idle Speed:
Response Variation - -"- změřeno 74 uS
Mid Load:
Dëlivery, -"- změřeno 26.9 mm3/st !!!
Full Load:
Delivery, -"- změřeno 39.6 mm3/st
To je výtah z těch nejhorích hodnot. Take u do toho krámu zase sypu resp. 26 000,- za vstřiky. Doufám, e se mi problém vyřeil.
|
|
| |
|
|