| | |
28.08.2011 20:27 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2410133
|
|
jumep
|
|
|
tak dnes po vycisteni nadrze a trubiek a naliati novej nafty a gynekologickom zasahu - demontaci snimaca tlaku a precisteni to konecne ide
dam tomu zabeh a este musi ist turbo von a doriesit klimu, spojku nechavame na dalsi krat ...
tak dnes po vycisteni nadrze a trubiek a naliati novej nafty a gynekologickom zasahu - demontaci snimaca tlaku a precisteni to konecne ide
dam tomu zabeh a este musi ist turbo von a doriesit klimu, spojku nechavame na dalsi krat ...
|
|
22.08.2020 15:54 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
3281041
|
|
LadesFCB
|
Město: Pňovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Zdravím,
mám podobný problém:
Při vypnutí zapalování motor jetě tak vteřinu/dvě běel. Diagnostika psala chybu "PŘECHODNÁ ZÁVADA, Regulátor tlaku paliva. Vypnutí je poadováno, ale regulátor je stále aktivní." Po přečtení diskuze jsem el po kabelu od čidla tlaku paliva směrem dolů ke konektoru a tam byli dva ze třech kabelů odizolované. Take to jsem spravil pájkou. Půl dne sto jelo bezproblémů a potom opět chyba a to samé. Přes diagnostiku jsem zkouel test akčních prvků/regulátor tlaku a při testu normálně vrčí. Take ten je asi v pořádku, take jediné co mě napadá je čidlo tlaku paliva? V diagnostice v parametrech kdy je ta chyba vymazaná a auto jede tak rozdíl mezi poadovaným tlakem paliva a skutečným je od -6 do +5 bar, při prudkém selápnutí plynu je rozdíl asi 15 bar, ale hned zase spadne na +-0. Take absolutně nechápu čím by to mohlo být. Regulátor tlaku paliva při testu vrčí, čidlo v diagnostice ukazuje stabilní hodnoty, nic nelítá, ale po pár startech skočí přechodná závada. Poradí někdo?
Zdravím,
mám podobný problém:
Při vypnutí zapalování motor jetě tak vteřinu/dvě běel. Diagnostika psala chybu "PŘECHODNÁ ZÁVADA, Regulátor tlaku paliva. Vypnutí je poadováno, ale regulátor je stále aktivní." Po přečtení diskuze jsem el po kabelu od čidla tlaku paliva směrem dolů ke konektoru a tam byli dva ze třech kabelů odizolované. Take to jsem spravil pájkou. Půl dne sto jelo bezproblémů a potom opět chyba a to samé. Přes diagnostiku jsem zkouel test akčních prvků/regulátor tlaku a při testu normálně vrčí. Take ten je asi v pořádku, take jediné co mě napadá je čidlo tlaku paliva? V diagnostice v parametrech kdy je ta chyba vymazaná a auto jede tak rozdíl mezi poadovaným tlakem paliva a skutečným je od -6 do +5 bar, při prudkém selápnutí plynu je rozdíl asi 15 bar, ale hned zase spadne na +-0. Take absolutně nechápu čím by to mohlo být. Regulátor tlaku paliva při testu vrčí, čidlo v diagnostice ukazuje stabilní hodnoty, nic nelítá, ale po pár startech skočí přechodná závada. :-( Poradí někdo?
|
|
22.08.2020 18:42 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
3281072
|
|
jumep
|
|
|
a co to mera pri vypnutom motore a hybani konektorom?
a co to mera pri vypnutom motore a hybani konektorom?
|
|
22.08.2020 21:59 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
3281100
|
|
LadesFCB
|
Město: Pňovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 52 |
|
|
a co to mera pri vypnutom motore a hybani konektorom?
Jako myslí mít vypnutý motor, hýbat konektorem a kouknout v diagnostice na tlak paliva? Jako logicky by tam měla být nula, ale jestli to chápu dobře, tak můe být jetě nějakej bordel v konektoru, jak v tom spodním tak moná i u čidla? A tím by to vysvětlovalo to, e ta chyba se oběví náhodně. Půl dne jedění OK a pak chyba. V diagnostice vymau a pak zas OK, a tak dokola. Chápu to dobře?
Přivedl jsi mě na dalí mylenku. S nastartovaným motorem zahýbat konektorem a dívat se jestli tlak nebude lítat. Vyzkouím obě monosti.
Jako myslí mít vypnutý motor, hýbat konektorem a kouknout v diagnostice na tlak paliva? Jako logicky by tam měla být nula, ale jestli to chápu dobře, tak můe být jetě nějakej bordel v konektoru, jak v tom spodním tak moná i u čidla? A tím by to vysvětlovalo to, e ta chyba se oběví náhodně. Půl dne jedění OK a pak chyba. V diagnostice vymau a pak zas OK, a tak dokola. Chápu to dobře?
Přivedl jsi mě na dalí mylenku. S nastartovaným motorem zahýbat konektorem a dívat se jestli tlak nebude lítat. Vyzkouím obě monosti. :-)
|
|
23.08.2020 08:46 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
3281110
|
|
jruze
|
|
|
Zkus jiné BSM
Zkus jiné BSM ;-)
|
|
23.08.2020 10:45 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
3281112
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Tenhle problém mám i u staré Xantie 2.0hdi 80kw. Předpokládám stejný motor. Regulátor jsem vyměnil,ale objevilo se to stejně. Ne vdycky. Naučil jsem se (i manelku) při vypínání motoru lehounce prolápnout plyn,take při tom vypnutí je regulátor v pohybu a otevře tak jak má aby sníil tlak na railu a motor vypne. Rok byl naprosto klid. Sem tam se člověk zapomene a neprolápnu,tak se třeba závada objeví znova. Ale opravdu jen vyjímečně. Motor skočí do nouze.Pokud se objeví tak kontrolka svítí a stačí u studeného motoru párkrát nastartovat a zdechnout. Vdycky se závada toti obejvila u teplého motoru. Pokud motor "zdechne" normálně,tak přítí start u je běný. Kontrolka zhasne a asi po pěti startech (pokud se neobjeví závada)
Tenhle problém mám i u staré Xantie 2.0hdi 80kw. Předpokládám stejný motor. Regulátor jsem vyměnil,ale objevilo se to stejně. Ne vdycky. Naučil jsem se (i manelku) při vypínání motoru lehounce prolápnout plyn,take při tom vypnutí je regulátor v pohybu a otevře tak jak má aby sníil tlak na railu a motor vypne. Rok byl naprosto klid. Sem tam se člověk zapomene a neprolápnu,tak se třeba závada objeví znova. Ale opravdu jen vyjímečně. Motor skočí do nouze.Pokud se objeví tak kontrolka svítí a stačí u studeného motoru párkrát nastartovat a zdechnout. Vdycky se závada toti obejvila u teplého motoru. Pokud motor "zdechne" normálně,tak přítí start u je běný. Kontrolka zhasne a asi po pěti startech (pokud se neobjeví závada)
|
|
23.08.2020 14:03 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
3281143
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zacni tim ze vymenis regulator tlaku na cerpadle
zacni tim ze vymenis regulator tlaku na cerpadle
|
|
23.08.2020 19:57 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
3281218
|
|
LadesFCB
|
Město: Pňovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 52 |
|
|
teď to jeden a půl dne jede bezproblémů. Vyfotil jsem z diagnostiky tlak a proud regulatoru při vypnutém motoru, při volnoběhu, při zvýených otáčkách. Zkouel jsem i klepat při vech třech situacích na lutý konektor pod autem (ten co vede z čidla), pak přímo na čidlo a pak i na regulator. ádné skákání tlaku nebo čehokoliv jiného se nekonalo. Pár dní to budu sledovat, ale nejspí zkusím asi ten regulator tlaku vyměnit. V té výměně regulátoru je nějaká finta, nebo je to pouze vymenit kus za kus?
teď to jeden a půl dne jede bezproblémů. Vyfotil jsem z diagnostiky tlak a proud regulatoru při vypnutém motoru, při volnoběhu, při zvýených otáčkách. Zkouel jsem i klepat při vech třech situacích na lutý konektor pod autem (ten co vede z čidla), pak přímo na čidlo a pak i na regulator. ádné skákání tlaku nebo čehokoliv jiného se nekonalo. Pár dní to budu sledovat, ale nejspí zkusím asi ten regulator tlaku vyměnit. V té výměně regulátoru je nějaká finta, nebo je to pouze vymenit kus za kus?
Přílohy: Volnobeh - proud regulatoru.jpg ( 741163b ) - Volnobeh - tlak paliva.jpg ( 1818328b ) - Vypnuty motor - proud regulatoru.jpg ( 1265848b ) - Vypnuty motor - tlak paliva.jpg ( 1789455b ) - |
|
23.08.2020 19:59 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
3281227
|
|
LadesFCB
|
Město: Pňovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 52 |
|
|
a jetě zbytek fotek:
a jetě zbytek fotek:
Přílohy: Zvysene otacky - proud regulatoru.jpg ( 782537b ) - Zvysene otacky - tlak paliva.jpg ( 2290853b ) - |
|
29.08.2020 16:49 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
3281875
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
Jak funguje regulace na čerpadle takzvaný zpětný ventil nafty. Dělal jsem několik testu na tlak rail litě. Vdycky jsem se dostal na 800 a 900 baru. Dost málo, kdy to čerpadlo je schopný udělat 2000 baru.
Na to e auto má 100kw a do kopce mě udělá i blbá 1.9 Otavia.
Jak funguje regulace na čerpadle takzvaný zpětný ventil nafty. Dělal jsem několik testu na tlak rail litě. Vdycky jsem se dostal na 800 a 900 baru. Dost málo, kdy to čerpadlo je schopný udělat 2000 baru.
Na to e auto má 100kw a do kopce mě udělá i blbá 1.9 Otavia.
|
|
29.08.2020 23:08 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
3281944
|
|
Hanz 397
|
|
|
jirka0077 napsal(a): Jak funguje regulace na čerpadle takzvaný zpětný ventil nafty. Dělal jsem několik testu na tlak rail litě. Vdycky jsem se dostal na 800 a 900 baru. Dost málo, kdy to čerpadlo je schopný udělat 2000 baru.
Na to e auto má 100kw a do kopce mě udělá i blbá 1.9 Otavia.
Tlak na railu je zavislej na spoustě dalích věcí... Pokud nemá třeba tlak turba, nebo dost vzduchu, tak ti tlak udělá takovej, jakej je právě potřeba na to mnoství vzduchu, co tam jde... 😉 Příklad...
Take neře jen tlak na railu ale i dalí věci
Tlak na railu je zavislej na spoustě dalích věcí... Pokud nemá třeba tlak turba, nebo dost vzduchu, tak ti tlak udělá takovej, jakej je právě potřeba na to mnoství vzduchu, co tam jde... 😉 Příklad...
Take neře jen tlak na railu ale i dalí věci
|
|
30.08.2020 16:23 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
3282048
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Musis merit za jizdy! Ne na volnobeh, to je skoro nic nerikajici.
Musis merit za jizdy! Ne na volnobeh, to je skoro nic nerikajici.
|
|
01.09.2020 14:00 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
3282325
|
|
jruze
|
|
|
Hanz 397 napsal(a): Mysli, e jo... 😉
A pro Lades FCB: Jak psal Carlik. Na místě toho moc nezměří...
Měl bych takovej dotaz : proč motor kouří kdy je nízký tlak turba ? Neměla by elektronika(regulátor) ubrat tlak a sníit dávku paliva? nebo elektronika udělá pravej opak a přidá dávku paliva aby se pokusila docílit poadovaného výkonu motoru jinak souhlasím e pod otáčkama a zátěí roste tlak, dávka paliva a časování.(regulátor reguluje tlak paliva aby nevzrůstal nad povolenou a nastavenou hodnotu - čerpadlo je ,,předimenzované" a tlak by byl moc vysokej a to by odnesly vstřiky - při tlaku paliva nad max hodnotu elektronika vypne ovládáná vstřiku a zhasne motor)
Měl bych takovej dotaz : proč motor kouří kdy je nízký tlak turba ? Neměla by elektronika(regulátor) ubrat tlak a sníit dávku paliva? nebo elektronika udělá pravej opak a přidá dávku paliva aby se pokusila docílit poadovaného výkonu motoru :nevim jinak souhlasím e pod otáčkama a zátěí roste tlak, dávka paliva a časování.(regulátor reguluje tlak paliva aby nevzrůstal nad povolenou a nastavenou hodnotu - čerpadlo je ,,předimenzované" a tlak by byl moc vysokej a to by odnesly vstřiky - při tlaku paliva nad max hodnotu elektronika vypne ovládáná vstřiku a zhasne motor)
|
|
01.09.2020 19:38 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
3282354
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
To asi neubere, nejake palivove mapy jsou dane v ecu, ktere se pri chipu upravuji ne?
To asi neubere, nejake palivove mapy jsou dane v ecu, ktere se pri chipu upravuji ne?
|
|
02.09.2020 00:07 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
3282390
|
|
jruze
|
|
|
Carlík napsal(a): To asi neubere, nejake palivove mapy jsou dane v ecu, ktere se pri chipu upravuji ne?
Ano větinou v jedné ze tří částí (dole,střed a nebo nahoře) upravuje se jak tlak turba tak palivo - map je tam několik pro kadý reim jiná (dá se upravit třeba tak e to pojede v nouzáku lépe ne normálním reřimu, nebo kdy odpojí třeba váhu tak si také najede do reimu kdy bude ignorovat e jí nevidí , nebo studený motor, nebo přehřátý atd.. - dá se pohybovat s jednotlivími křivkamy plynule ale musí se o tom něco vědět ) ale toto není má parketa - nemám na to vybavení a nedělám to
Ano větinou v jedné ze tří částí (dole,střed a nebo nahoře) upravuje se jak tlak turba tak palivo - map je tam několik pro kadý reim jiná (dá se upravit třeba tak e to pojede v nouzáku lépe ne normálním reřimu, nebo kdy odpojí třeba váhu tak si také najede do reimu kdy bude ignorovat e jí nevidí , nebo studený motor, nebo přehřátý atd.. - dá se pohybovat s jednotlivími křivkamy plynule ale musí se o tom něco vědět ) ale toto není má parketa - nemám na to vybavení a nedělám to ;-)
|
|
22.03.2024 23:19 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
3376786
|
|
Dejruk
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Ahoj,
mohu poprosit o monou identifikaci chyby při startování ?
Poslední dobou se sniující venkovní teplotou jsem měl problém nastartovat auto. Nyní bez zásahu nenastartuju (dnes bylo u docela teplo).
Pokud nevstříknu start sprej, nebo nerozpojím lutý konektor ve spodní části motoru co vede k čidlu tlaku paliva na litě, tak končím na vybité baterce. Občas se stalo e na poslední otočení motor naskočil. Pouiju-li start sprej, tak motor chytne na pár otočení a běí normálně. Při rozpojení konektoru to chytne o nějaké otočení déle ne v předchozím případě, ale chytne. Samozřejmě mi to spadne do nouzáku, ale kdy konektor po minutě opět propojím (vypnu motor při opětovném propojení), tak motor chytá ihned. Po obou akcích nemám problém během dne v rozestupu pár hodin nastartovat. Druhý den jsem na tom zase stejně.
Ji jsem zkontroloval a opravil dráty vedoucí od popisovaného konektoru k čidlu tlaku paliva na litě (izolace byla ztvrdlá a rozdrolená občas se asi v minulosti potkaly holé dráty), vyměnil jsem palivový filtr, dal jsem nové čidlo tlaku na railu (zprvu jsem si myslel, e to bude ten problém, kdy live data ukazovala cca poloviční tlak ne je potřeba, bohuel výsledek stejný). Po nastartování tlak na railu je ji v normě. Cílím do této skupiny, mám podezření na načatý regulátor tlaku, popřípadě jetě na přepady vstřiků. Po nastartování se motor chová v pohodě, ale občas se mi zdálo e třeba pár dní je jako zdechlej.
Nepotkal jste se někdo s něčím podobným ?
Je nějaká monost ověřit správnou funkci regulátoru ? Lexia při testu říká, e je OK.
Předem děkuji za vae připomínky či nápady
Závěrem: auto je C5 Break 2.0HDi s motorem RHZ, najeto 300 tis km, rok výroby 2002
Ahoj,
mohu poprosit o monou identifikaci chyby při startování ?
Poslední dobou se sniující venkovní teplotou jsem měl problém nastartovat auto. Nyní bez zásahu nenastartuju (dnes bylo u docela teplo).
Pokud nevstříknu start sprej, nebo nerozpojím lutý konektor ve spodní části motoru co vede k čidlu tlaku paliva na litě, tak končím na vybité baterce. Občas se stalo e na poslední otočení motor naskočil. Pouiju-li start sprej, tak motor chytne na pár otočení a běí normálně. Při rozpojení konektoru to chytne o nějaké otočení déle ne v předchozím případě, ale chytne. Samozřejmě mi to spadne do nouzáku, ale kdy konektor po minutě opět propojím (vypnu motor při opětovném propojení), tak motor chytá ihned. Po obou akcích nemám problém během dne v rozestupu pár hodin nastartovat. Druhý den jsem na tom zase stejně.
Ji jsem zkontroloval a opravil dráty vedoucí od popisovaného konektoru k čidlu tlaku paliva na litě (izolace byla ztvrdlá a rozdrolená občas se asi v minulosti potkaly holé dráty), vyměnil jsem palivový filtr, dal jsem nové čidlo tlaku na railu (zprvu jsem si myslel, e to bude ten problém, kdy live data ukazovala cca poloviční tlak ne je potřeba, bohuel výsledek stejný). Po nastartování tlak na railu je ji v normě. Cílím do této skupiny, mám podezření na načatý regulátor tlaku, popřípadě jetě na přepady vstřiků. Po nastartování se motor chová v pohodě, ale občas se mi zdálo e třeba pár dní je jako zdechlej.
Nepotkal jste se někdo s něčím podobným ?
Je nějaká monost ověřit správnou funkci regulátoru ? Lexia při testu říká, e je OK.
Předem děkuji za vae připomínky či nápady
Závěrem: auto je C5 Break 2.0HDi s motorem RHZ, najeto 300 tis km, rok výroby 2002
|
|
25.03.2024 22:27 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
3376922
|
|
Hanz 397
|
|
|
A co otáčky motoru protáčeného startérem? Kolik má najeto?
A co otáčky motoru protáčeného startérem? Kolik má najeto?
|
|
| |
|
|