Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|< < 1 2 3 4 > >|
31.07.2011 22:12 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2404090
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
aj s popisom to je uvedene tu: .link.

01.08.2011 00:26 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2404106
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ak je vadny regulator, tak diag nemusi v podstate ani nic vypisat, ale v meraniach parametrov budes vidiet ako tlak poletuje +-50 bar


Tohle jsem tu měl asi před 14.dnyři zátěži tlak - 40-50 po výměně regulátoru OK. Projevovalo se to dlouhým startem a občas to při prudké akceleraci ve 4000ot přestalo táhnout a při ubrání plynu to občas padlo do nouzáku .Ale stejně zůstalo to že to nejde ve vysokých otáčkách jak má.

01.08.2011 07:17 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2404112
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
a dos často ked je vadný regulator tak po vypnuti motora motor este sekundu vrčí

01.08.2011 10:12 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2404126
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jruze: to mozu byt striky do prepadu este, alebo to cerpadlo, skus odsledovat tlak na diagnostike ked tomu slapes po krku

zhrado: toto robia 2.0hdi a nie je to regulatorom ale spojom na snimaci tlaku na rampe, jedno take auto som tu mal, ked som to skumal tak som nasiel zlty konektor niekde dole co je spoj a kus kabla k snimacu tlaku, tento som rozpojil, vycistil (zateceny od oleja a nafty), prestriekal a vsetko sa upravilo, chalan odvtedy hovori ze ok, aj chod motora sa zlepsil (v diagnostike je vtedy chyba ze poziadavka na zastavenie regulatora, regulator stale aktivny a pri meranych hodnotach bolo tusim stale okolo 30bar tlak v rampe merany, resp. stale nejaky)

01.08.2011 11:51 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2404150
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No právě :bylo předtím až -50 a po výměně jen -10 a hned to dorovnalo,regulátor chodil OK ale je to načipovaný tak si nejsem jistej co to čipování.Hodnoty porovnány se dvěmi auty a stejné +- .

01.08.2011 19:49 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2404240
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak novy poznatok co to robi
v diag, referencna hodnota 1700, namerana 300, prudko skoci dole
referencna 890, namerana 1700 .... robi to po zahriati

01.08.2011 23:31 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2404297
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
Tak z toho jsem Jelen...

01.08.2011 23:37 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2404299
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
DOUFAK daj si pozriet trysky a bude dobre.

01.08.2011 23:38 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2404300
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ten poznatok je k tomu co som zakladal vlakno

01.08.2011 23:47 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2404301
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep to riadne skáče, tipol by som to na ten regulátor.
a ešte ma napadlo len tak mimo. kedy tam bol meneny palivovy filter? raz bola vraj daka vadna seria filtrov a motor siel uplne divne, tiez skakal tlak, zhasinalo to, nudzaky, nechcelo to startovat, atd. 1,6hdi C5II..

01.08.2011 23:58 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2404302
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
filter tam bol 010/05, vymenil som ho, nepomohlo

este rozmyslam na kontakty na snimaci tlaku a regulatore, to mozem skusit bez vsetkeho, len sa mi nechce rozoberat to aby som zistil cislo toho regulatoru, bodlo by keny tu niekto nieco mal otvorene a odfotil to

27.08.2011 15:20 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2409823
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
takze postup s tymto ...
chyby z diag:
Kód závady P0087
Podezřelé zóny
Počítač motoru (Program není aktuální)
Špatné palivo nebo znečištěné palivo (benzin, usazeniny ...)
Problém nízkotlakého nebo vysokotlakého okruhu paliva (hadice, nádrž, filtr nafty ...)
Vstřikovače paliva
Rozvodná jednotka motoru
Elektrický svazek
Konektory
Vysokotlaké palivové čerpadlo (Ztráta tlaku)
Regulátor tlaku paliva (Ztráta tlaku)

Kód závady P1113

Podezřelé zóny Přisávání vzduchu do palivového okruhu
Únik paliva z vysokotlakého palivového okruhu
Hadice
Rozvodná skřínka motoru
Elektrické svazky
Konektor
Vysokotlaké čerpadlo
Vstřikovač (Vnitřní únik)
Snømac tlaku paliva
---------------------------------------------------------------------
Po zohriati to nedokaze drzat tlak vo vyssich otackach, motor potrhava
diagnostika je hodne pomala v tomto ale vidiet hodnoty asi sposobom
pozadovane 400
namerane - 170, 180, 1700, 170, 1700, 1700, 250 ...

na volnobeh to ide uplne ok, robi to len vo vyssich otackach 3000 +

striky na teste = OK
cerpadlo a regulator vymene
filter vymeneny (fotky stareho su prilozene)
nasavaci kosik v nadrzi bol zaneseny, vycistene
vymenene hadice k filtru a od filtra do cerpadla
upgradnuta ecu motora
nadrz bola vyjazdena a dotankovane nanovo
vsetky konektory ocistene
kabelaz skontrolovana

uz neviem co s tym, idem este vycistit komplet nadrz

jedine co je mi divne je ze to robi az po zohriati a uz ma logicky nic nenapada, niekto nejaka idea?

Přílohy:
P1140014_1024x768.JPG ( 204981b ) -
P1140015_1024x768.JPG ( 197324b ) -
P1140016_1024x768.JPG ( 206569b ) -
P1140017_1024x768.JPG ( 195709b ) -

27.08.2011 17:29 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2409899
jardda
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 109
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Asi blbý nápad nemůže být ucpaný odfuk nádrže? podtlak v nádrži=nedostatek paliva

27.08.2011 19:00 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2409918
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Já když měl problém s ucpaným palivovým filtrem, tak jsem si taky myslel na ucpaný odfuk nádrže. Kdysi dávno jsme v servise řešili ruský GAZ, který nejel a přišli jsme na to, že měl dokonale zplácnutou nádrž kvůli ucpané dírce ve víčku nádrže. Ale to byl sovětský vůz.

27.08.2011 19:39 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2409927
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
akurat som dosiel z garaze, uz nevladzem, nadrz som kompletne vycistil a odvzdusnenie skontroloval, preistotu som ho prefukol tlakom vzduchu este, ale islo v pohode

27.08.2011 20:05 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2409936
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Není někde na cestě paliva zpětný ventilek, který brání padání paliva zpět do nádrže? Tyhle věci rádi zlobí.

27.08.2011 20:10 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2409938
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
z nadrzje je trubka priamo k motoru, tam je spojka, trubka do filtra, z filtra do cerpadla do balonu a do prepadu, cize bud v cerpadle, to som vymenil, cim by sa to vylucilo, alebo v balone a to je uz za cerpadlom, takze tam to nema comu vadit

27.08.2011 21:00 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2409976
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Snímač tlaku je vyměněný?

27.08.2011 21:05 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2409982
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nie, ale to sa mi uz nechce zdat, ono to ukazuje nizky tlak a aj otacky a vykon tym nizkym tlakom pada ... ak by len snimac ukazoval nizky tlak predpokladam ze cerpadlo by dotlacilo a nepadali otacky ....
pravda 2.
ked si predstavim ten uzasny pristup k tej rampe a rozbrat polku auta gynekologicky zozadu ... a ako vsetko doteraz ze to nepomoze ....

27.08.2011 21:36 - Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ 2410010
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Podle mě ten tlak tak moc lítat nemůže - k railu mᚠpřipojené nové čerpadlo, nové vstřiky, nový regulátor, co z toho by mohlo blbnout, aby to náhodně pouštělo a zavíralo tlak?

U obou chyb píšou jako řešení Vyčistit kontakty snímače. To jsi udělal, tak už jedině vyměnit přímo snímač. To už musí pomoct

Teoreticky bys ještě mohl místo regulátoru připojit jenom odpor (má mít 3-5ohmů)-aby ecu neházela chybu, regulátor připojit přes nějaký odpor na trvalých 12V-aby byl natvrdo uzavřený, zkusit startovat a na osciloskopu se podívat na signál ze snímače tlaku, jestli plynule roste

|< < 1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator