| | |
31.07.2011 22:12 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2404090
|
|
jumep
|
|
|
aj s popisom to je uvedene tu: .link.
aj s popisom to je uvedene tu: http://www.ccca.cz/seznam/miroslav_janega
|
|
01.08.2011 07:17 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2404112
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
a dos často ked je vadný regulator tak po vypnuti motora motor este sekundu vrčí
a dos často ked je vadný regulator tak po vypnuti motora motor este sekundu vrčí
|
|
01.08.2011 10:12 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2404126
|
|
jumep
|
|
|
jruze: to mozu byt striky do prepadu este, alebo to cerpadlo, skus odsledovat tlak na diagnostike ked tomu slapes po krku
zhrado: toto robia 2.0hdi a nie je to regulatorom ale spojom na snimaci tlaku na rampe, jedno take auto som tu mal, ked som to skumal tak som nasiel zlty konektor niekde dole co je spoj a kus kabla k snimacu tlaku, tento som rozpojil, vycistil (zateceny od oleja a nafty), prestriekal a vsetko sa upravilo, chalan odvtedy hovori ze ok, aj chod motora sa zlepsil (v diagnostike je vtedy chyba ze poziadavka na zastavenie regulatora, regulator stale aktivny a pri meranych hodnotach bolo tusim stale okolo 30bar tlak v rampe merany, resp. stale nejaky)
jruze: to mozu byt striky do prepadu este, alebo to cerpadlo, skus odsledovat tlak na diagnostike ked tomu slapes po krku
zhrado: toto robia 2.0hdi a nie je to regulatorom ale spojom na snimaci tlaku na rampe, jedno take auto som tu mal, ked som to skumal tak som nasiel zlty konektor niekde dole co je spoj a kus kabla k snimacu tlaku, tento som rozpojil, vycistil (zateceny od oleja a nafty), prestriekal a vsetko sa upravilo, chalan odvtedy hovori ze ok, aj chod motora sa zlepsil (v diagnostike je vtedy chyba ze poziadavka na zastavenie regulatora, regulator stale aktivny a pri meranych hodnotach bolo tusim stale okolo 30bar tlak v rampe merany, resp. stale nejaky)
|
|
01.08.2011 11:51 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2404150
|
|
jruze
|
|
|
No právě :bylo předtím a -50 a po výměně jen -10 a hned to dorovnalo,regulátor chodil OK ale je to načipovaný tak si nejsem jistej co to čipování.Hodnoty porovnány se dvěmi auty a stejné +- .
No právě :bylo předtím a -50 a po výměně jen -10 a hned to dorovnalo,regulátor chodil OK ale je to načipovaný tak si nejsem jistej co to čipování.Hodnoty porovnány se dvěmi auty a stejné +- .
|
|
01.08.2011 19:49 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2404240
|
|
jumep
|
|
|
tak novy poznatok co to robi
v diag, referencna hodnota 1700, namerana 300, prudko skoci dole
referencna 890, namerana 1700 .... robi to po zahriati
tak novy poznatok co to robi
v diag, referencna hodnota 1700, namerana 300, prudko skoci dole
referencna 890, namerana 1700 .... robi to po zahriati
|
|
01.08.2011 23:31 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2404297
|
|
DOUFAK
|
|
|
Tak z toho jsem Jelen...
Tak z toho jsem Jelen...:-(
|
|
01.08.2011 23:37 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2404299
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
DOUFAK daj si pozriet trysky a bude dobre.
DOUFAK daj si pozriet trysky a bude dobre.
|
|
01.08.2011 23:38 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2404300
|
|
jumep
|
|
|
ten poznatok je k tomu co som zakladal vlakno
ten poznatok je k tomu co som zakladal vlakno
|
|
01.08.2011 23:47 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2404301
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
jumep to riadne skáče, tipol by som to na ten regulátor.
a ete ma napadlo len tak mimo. kedy tam bol meneny palivovy filter? raz bola vraj daka vadna seria filtrov a motor siel uplne divne, tiez skakal tlak, zhasinalo to, nudzaky, nechcelo to startovat, atd. 1,6hdi C5II..
jumep to riadne skáče, tipol by som to na ten regulátor.
a ete ma napadlo len tak mimo. kedy tam bol meneny palivovy filter? raz bola vraj daka vadna seria filtrov a motor siel uplne divne, tiez skakal tlak, zhasinalo to, nudzaky, nechcelo to startovat, atd. 1,6hdi C5II..
|
|
01.08.2011 23:58 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2404302
|
|
jumep
|
|
|
filter tam bol 010/05, vymenil som ho, nepomohlo
este rozmyslam na kontakty na snimaci tlaku a regulatore, to mozem skusit bez vsetkeho, len sa mi nechce rozoberat to aby som zistil cislo toho regulatoru, bodlo by keny tu niekto nieco mal otvorene a odfotil to
filter tam bol 010/05, vymenil som ho, nepomohlo
este rozmyslam na kontakty na snimaci tlaku a regulatore, to mozem skusit bez vsetkeho, len sa mi nechce rozoberat to aby som zistil cislo toho regulatoru, bodlo by keny tu niekto nieco mal otvorene a odfotil to
|
|
27.08.2011 15:20 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2409823
|
|
jumep
|
|
|
takze postup s tymto ...
chyby z diag:
Kód závady P0087
Podezřelé zóny
Počítač motoru (Program není aktuální)
patné palivo nebo znečitěné palivo (benzin, usazeniny ...)
Problém nízkotlakého nebo vysokotlakého okruhu paliva (hadice, nádr, filtr nafty ...)
Vstřikovače paliva
Rozvodná jednotka motoru
Elektrický svazek
Konektory
Vysokotlaké palivové čerpadlo (Ztráta tlaku)
Regulátor tlaku paliva (Ztráta tlaku)
Kód závady P1113
Podezřelé zóny Přisávání vzduchu do palivového okruhu
Únik paliva z vysokotlakého palivového okruhu
Hadice
Rozvodná skřínka motoru
Elektrické svazky
Konektor
Vysokotlaké čerpadlo
Vstřikovač (Vnitřní únik)
Snømac tlaku paliva
---------------------------------------------------------------------
Po zohriati to nedokaze drzat tlak vo vyssich otackach, motor potrhava
diagnostika je hodne pomala v tomto ale vidiet hodnoty asi sposobom
pozadovane 400
namerane - 170, 180, 1700, 170, 1700, 1700, 250 ...
na volnobeh to ide uplne ok, robi to len vo vyssich otackach 3000 +
striky na teste = OK
cerpadlo a regulator vymene
filter vymeneny (fotky stareho su prilozene)
nasavaci kosik v nadrzi bol zaneseny, vycistene
vymenene hadice k filtru a od filtra do cerpadla
upgradnuta ecu motora
nadrz bola vyjazdena a dotankovane nanovo
vsetky konektory ocistene
kabelaz skontrolovana
uz neviem co s tym, idem este vycistit komplet nadrz
jedine co je mi divne je ze to robi az po zohriati a uz ma logicky nic nenapada, niekto nejaka idea?
takze postup s tymto ...
chyby z diag:
Kód závady P0087
Podezřelé zóny
Počítač motoru (Program není aktuální)
patné palivo nebo znečitěné palivo (benzin, usazeniny ...)
Problém nízkotlakého nebo vysokotlakého okruhu paliva (hadice, nádr, filtr nafty ...)
Vstřikovače paliva
Rozvodná jednotka motoru
Elektrický svazek
Konektory
Vysokotlaké palivové čerpadlo (Ztráta tlaku)
Regulátor tlaku paliva (Ztráta tlaku)
Kód závady P1113
Podezřelé zóny Přisávání vzduchu do palivového okruhu
Únik paliva z vysokotlakého palivového okruhu
Hadice
Rozvodná skřínka motoru
Elektrické svazky
Konektor
Vysokotlaké čerpadlo
Vstřikovač (Vnitřní únik)
Snømac tlaku paliva
---------------------------------------------------------------------
Po zohriati to nedokaze drzat tlak vo vyssich otackach, motor potrhava
diagnostika je hodne pomala v tomto ale vidiet hodnoty asi sposobom
pozadovane 400
namerane - 170, 180, 1700, 170, 1700, 1700, 250 ...
na volnobeh to ide uplne ok, robi to len vo vyssich otackach 3000 +
striky na teste = OK
cerpadlo a regulator vymene
filter vymeneny (fotky stareho su prilozene)
nasavaci kosik v nadrzi bol zaneseny, vycistene
vymenene hadice k filtru a od filtra do cerpadla
upgradnuta ecu motora
nadrz bola vyjazdena a dotankovane nanovo
vsetky konektory ocistene
kabelaz skontrolovana
uz neviem co s tym, idem este vycistit komplet nadrz
jedine co je mi divne je ze to robi az po zohriati a uz ma logicky nic nenapada, niekto nejaka idea?
Přílohy: P1140014_1024x768.JPG ( 204981b ) - P1140015_1024x768.JPG ( 197324b ) - P1140016_1024x768.JPG ( 206569b ) - P1140017_1024x768.JPG ( 195709b ) - |
|
27.08.2011 17:29 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2409899
|
|
jardda
|
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 109 |
|
|
Asi blbý nápad nemůe být ucpaný odfuk nádre? podtlak v nádri=nedostatek paliva
Asi blbý nápad nemůe být ucpaný odfuk nádre? podtlak v nádri=nedostatek paliva:nevim
|
|
27.08.2011 19:00 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2409918
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Já kdy měl problém s ucpaným palivovým filtrem, tak jsem si taky myslel na ucpaný odfuk nádre. Kdysi dávno jsme v servise řeili ruský GAZ, který nejel a přili jsme na to, e měl dokonale zplácnutou nádr kvůli ucpané dírce ve víčku nádre. Ale to byl sovětský vůz.
Já kdy měl problém s ucpaným palivovým filtrem, tak jsem si taky myslel na ucpaný odfuk nádre. Kdysi dávno jsme v servise řeili ruský GAZ, který nejel a přili jsme na to, e měl dokonale zplácnutou nádr kvůli ucpané dírce ve víčku nádre. Ale to byl sovětský vůz. :-)
|
|
27.08.2011 19:39 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2409927
|
|
jumep
|
|
|
akurat som dosiel z garaze, uz nevladzem, nadrz som kompletne vycistil a odvzdusnenie skontroloval, preistotu som ho prefukol tlakom vzduchu este, ale islo v pohode
akurat som dosiel z garaze, uz nevladzem, nadrz som kompletne vycistil a odvzdusnenie skontroloval, preistotu som ho prefukol tlakom vzduchu este, ale islo v pohode
|
|
27.08.2011 20:05 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2409936
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Není někde na cestě paliva zpětný ventilek, který brání padání paliva zpět do nádre? Tyhle věci rádi zlobí.
Není někde na cestě paliva zpětný ventilek, který brání padání paliva zpět do nádre? Tyhle věci rádi zlobí.
|
|
27.08.2011 20:10 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2409938
|
|
jumep
|
|
|
z nadrzje je trubka priamo k motoru, tam je spojka, trubka do filtra, z filtra do cerpadla do balonu a do prepadu, cize bud v cerpadle, to som vymenil, cim by sa to vylucilo, alebo v balone a to je uz za cerpadlom, takze tam to nema comu vadit
z nadrzje je trubka priamo k motoru, tam je spojka, trubka do filtra, z filtra do cerpadla do balonu a do prepadu, cize bud v cerpadle, to som vymenil, cim by sa to vylucilo, alebo v balone a to je uz za cerpadlom, takze tam to nema comu vadit
|
|
27.08.2011 21:00 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2409976
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Snímač tlaku je vyměněný?
Snímač tlaku je vyměněný?
|
|
27.08.2011 21:05 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2409982
|
|
jumep
|
|
|
nie, ale to sa mi uz nechce zdat, ono to ukazuje nizky tlak a aj otacky a vykon tym nizkym tlakom pada ... ak by len snimac ukazoval nizky tlak predpokladam ze cerpadlo by dotlacilo a nepadali otacky ....
pravda 2.
ked si predstavim ten uzasny pristup k tej rampe a rozbrat polku auta gynekologicky zozadu ... a ako vsetko doteraz ze to nepomoze ....
nie, ale to sa mi uz nechce zdat, ono to ukazuje nizky tlak a aj otacky a vykon tym nizkym tlakom pada ... ak by len snimac ukazoval nizky tlak predpokladam ze cerpadlo by dotlacilo a nepadali otacky ....
pravda 2.
ked si predstavim ten uzasny pristup k tej rampe a rozbrat polku auta gynekologicky zozadu ... a ako vsetko doteraz ze to nepomoze ....
|
|
27.08.2011 21:36 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
2410010
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Podle mě ten tlak tak moc lítat nemůe - k railu má připojené nové čerpadlo, nové vstřiky, nový regulátor, co z toho by mohlo blbnout, aby to náhodně poutělo a zavíralo tlak?
U obou chyb píou jako řeení Vyčistit kontakty snímače. To jsi udělal, tak u jedině vyměnit přímo snímač. To u musí pomoct
Teoreticky bys jetě mohl místo regulátoru připojit jenom odpor (má mít 3-5ohmů)-aby ecu neházela chybu, regulátor připojit přes nějaký odpor na trvalých 12V-aby byl natvrdo uzavřený, zkusit startovat a na osciloskopu se podívat na signál ze snímače tlaku, jestli plynule roste
Podle mě ten tlak tak moc lítat nemůe - k railu má připojené nové čerpadlo, nové vstřiky, nový regulátor, co z toho by mohlo blbnout, aby to náhodně poutělo a zavíralo tlak?
U obou chyb píou jako řeení Vyčistit kontakty snímače. To jsi udělal, tak u jedině vyměnit přímo snímač. To u musí pomoct:-)
Teoreticky bys jetě mohl místo regulátoru připojit jenom odpor (má mít 3-5ohmů)-aby ecu neházela chybu, regulátor připojit přes nějaký odpor na trvalých 12V-aby byl natvrdo uzavřený, zkusit startovat a na osciloskopu se podívat na signál ze snímače tlaku, jestli plynule roste
|
|
| |
|
|