| | |
24.04.2014 15:13 -
Re: Rozvody - benzín
|
2689837
|
|
jruze
|
|
|
No nevím - jediný benzín který to má je v C5I - ty novějí u to nemají.(aby to nebylo jako s dvouhmotnou řemenicí na klice - C5II a III u nemají a také ijí) vím je to tam troku jinak ale.... Co vím tak kdy je KO tak to vyhodí a je to.HDIčka to nemají také ,novějí mají sice časování sací vačky nedělám benzíny - vystačím si s ropáčky
No nevím - jediný benzín který to má je v C5I - ty novějí u to nemají.(aby to nebylo jako s dvouhmotnou řemenicí na klice - C5II a III u nemají a také ijí) vím je to tam troku jinak ale.... Co vím tak kdy je KO tak to vyhodí a je to.HDIčka to nemají také ,novějí mají sice časování sací vačky :nevim nedělám benzíny - vystačím si s ropáčky:-d
|
|
24.04.2014 20:37 -
Re: Rozvody - benzín
|
2689957
|
|
Atin
|
Město: Osík, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Řemenice "dvouhmota" na vačce je i u C5II pokud tam je starý 1.8! Brácha to měnil na C5 r.v. 11/2004, cena byla kolem 3700. Tvrdí e ten motor je klidnějí!
Řemenice "dvouhmota" na vačce je i u C5II pokud tam je starý 1.8! Brácha to měnil na C5 r.v. 11/2004, cena byla kolem 3700. Tvrdí e ten motor je klidnějí!
|
|
25.04.2014 10:43 -
Re: Rozvody - benzín
|
2690066
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
endy napsal(a): Zdravím pánové,
měl bych dotaz ohledně tlumiče řemenice vačkového hřídele u 1.8.Právě se mě utrhl a já měl za to,e ten rámus dělá napínací kladka.Tudí jsem koupil rozvodovou sadu a při demontái se přilo na ten utrený tlumič.Otázka zní je tlumič součástí řemenice,nebo je to samostatný díl?V citroenu mě řekli,e tam ádnej tlumič nevidí,ale moná mě po telefonu nepochopili.Kadopádně mě bylo řečeno ,e nová řemenice stojí okolo 3800Kč(ovem nevím jestli je s tlumičem,nebo bez).Protoe auto potřebuju jezdím zatím bez tlumiče.Je nějaké zvýené riziko totálního kolapsu motoru-přetrení řemene?Předem dík za odpověď
Předpokládám, e mixuje dvě věci dohromady.
Řemenice - pohon řemene jistě bude origo stá, to co píe.
Ale kolečko na vačce, na kterém je ten "tlumič", jsem měnil rok zpět na 2.0 16V, co je skoro stejný motor. A cena toho kolečka origo v citroenu byla 1450kč.
Edit: Aha, tak omluva.
na 2.0 16V - 0805 J4 - 1476Kč
na 1.8 16V - 0805 J9 - 3812Kč
Předpoklad je, e shání díl č.5 dle obrázku.
Skutečně to je tak drahé na 1.8....
Předpokládám, e mixuje dvě věci dohromady.
Řemenice - pohon řemene jistě bude origo stá, to co píe.
Ale kolečko na vačce, na kterém je ten "tlumič", jsem měnil rok zpět na 2.0 16V, co je skoro stejný motor. A cena toho kolečka origo v citroenu byla 1450kč.
Edit: Aha, tak omluva.
na 2.0 16V - 0805 J4 - 1476Kč
na 1.8 16V - 0805 J9 - 3812Kč
Předpoklad je, e shání díl č.5 dle obrázku.
Skutečně to je tak drahé na 1.8....
Přílohy: C5 - 0600 01 123020A - VAČKOVÝ HŘÍDEL ŘEMEN OZUB KOLO.pdf ( 60779b ) - Kolečko vačky |
|
25.04.2014 17:18 -
Re: Rozvody - benzín
|
2690193
|
|
jruze
|
|
|
Ano potřebuje č.5 a je rozdíl HDI (a jsou dva druhy pro RHZ a RHS) a kolem na 2.0 i
Ano potřebuje č.5 a je rozdíl HDI (a jsou dva druhy pro RHZ a RHS) a kolem na 2.0 i ;-)
|
|
26.04.2014 08:23 -
Re: Rozvody - benzín
|
2690376
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
jruze napsal(a): Ano potřebuje č.5 a je rozdíl HDI (a jsou dva druhy pro RHZ a RHS) a kolem na 2.0 i
Řeí se tu benzín a jedna z vaček na 16V motoru -> RHZ a RHS jsou troku mimo (8V nafta). (to leda tak zblbne někoho, kdo řádně neví o co jde)
A myslím, e se musí podívat na ten obrázek tazatel, aby řekl na 100%, co vlastně potřebuje. (jeho popis dílu odpovídá, ale člověk nikdy neví, jak je někdo nějakou věc schopen popsat.)
Edit: Jakej díl potřebuje jsi mohl napsat o pár příspěvků ví, ale tam odpověď byla, e benzíny nedělá....
Řeí se tu benzín a jedna z vaček na 16V motoru -> RHZ a RHS jsou troku mimo (8V nafta). (to leda tak zblbne někoho, kdo řádně neví o co jde)
A myslím, e se musí podívat na ten obrázek tazatel, aby řekl na 100%, co vlastně potřebuje. (jeho popis dílu odpovídá, ale člověk nikdy neví, jak je někdo nějakou věc schopen popsat.)
Edit: Jakej díl potřebuje jsi mohl napsat o pár příspěvků ví, ale tam odpověď byla, e benzíny nedělá....
|
|
26.04.2014 11:31 -
Re: Rozvody - benzín
|
2690396
|
|
jruze
|
|
|
Tony_Z napsal(a): Řeí se tu benzín a jedna z vaček na 16V motoru -> RHZ a RHS jsou troku mimo (8V nafta). (to leda tak zblbne někoho, kdo řádně neví o co jde)
A myslím, e se musí podívat na ten obrázek tazatel, aby řekl na 100%, co vlastně potřebuje. (jeho popis dílu odpovídá, ale člověk nikdy neví, jak je někdo nějakou věc schopen popsat.)
Edit: Jakej díl potřebuje jsi mohl napsat o pár příspěvků ví, ale tam odpověď byla, e benzíny nedělá....
Hezky... Rozdíl (nafta) mezi 8ventil a 16ventil je e druhou vačku pohání řetízek(co podle mne nemá vliv ohledně pohonu vaček řemenem (jedné nebo dvou)-jediný rozdíl je e buď ozubené kolo řemene monolit nebo z unaečem (dvoudílné kolo),u benzínu je to jinak tam honí řemen obě vačky a rozdíl starý typ a novej je e buď má výfuková vačka ,,tlumič a nebo nemá) - moná se pletu??? nebo? -neznamená nedělám - nevím. ale dohadovat se nechci a nebudu.
Hezky... Rozdíl (nafta) mezi 8ventil a 16ventil je e druhou vačku pohání řetízek(co podle mne nemá vliv ohledně pohonu vaček řemenem (jedné nebo dvou)-jediný rozdíl je e buď ozubené kolo řemene monolit nebo z unaečem (dvoudílné kolo),u benzínu je to jinak tam honí řemen obě vačky a rozdíl starý typ a novej je e buď má výfuková vačka ,,tlumič a nebo nemá) - moná se pletu??? nebo? -neznamená nedělám - nevím. ale dohadovat se nechci a nebudu.;-)
|
|
26.04.2014 13:36 -
Re: Rozvody - benzín
|
2690435
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Co to povídá? O tom se s tebou nikdo nepře.
Tak ti to vysvětlím jetě jednou.
1. tohle téma je rozvody BENZÍN.
2. Nemám rád, kdy někdo začne radit a kdy by náhodou mohl poradit někdo jiný - a pokud mono takovým způsobem, aby udělal z toho, co poradil blbce.
Dělá to tu často, tak jsem ti to musel napsat. Mě osobně to vadí.
Nejčastěji, kdy se týká Dílů, a kdokoliv napíe cokoliv, tak ty seene díly nejlevněji ze vech a pak kdy někdo něco chce tak tam hodí cenu dílu, e se mi protáčejí panenky. - to mi prostě nepříjde fér.
Co to povídá? :-D O tom se s tebou nikdo nepře.
Tak ti to vysvětlím jetě jednou.
1. tohle téma je rozvody BENZÍN.
2. Nemám rád, kdy někdo začne radit a kdy by náhodou mohl poradit někdo jiný - a pokud mono takovým způsobem, aby udělal z toho, co poradil blbce.
Dělá to tu často, tak jsem ti to musel napsat. Mě osobně to vadí.
Nejčastěji, kdy se týká Dílů, a kdokoliv napíe cokoliv, tak ty seene díly nejlevněji ze vech a pak kdy někdo něco chce tak tam hodí cenu dílu, e se mi protáčejí panenky. - to mi prostě nepříjde fér.
|
|
26.04.2014 14:40 -
Re: Rozvody - benzín
|
2690444
|
|
jruze
|
|
|
Tony_Z napsal(a): Co to povídá? O tom se s tebou nikdo nepře.
Tak ti to vysvětlím jetě jednou.
1. tohle téma je rozvody BENZÍN.
2. Nemám rád, kdy někdo začne radit a kdy by náhodou mohl poradit někdo jiný - a pokud mono takovým způsobem, aby udělal z toho, co poradil blbce.
Dělá to tu často, tak jsem ti to musel napsat. Mě osobně to vadí.
Nejčastěji, kdy se týká Dílů, a kdokoliv napíe cokoliv, tak ty seene díly nejlevněji ze vech a pak kdy někdo něco chce tak tam hodí cenu dílu, e se mi protáčejí panenky. - to mi prostě nepříjde fér.
No kdy u tak SZ
No kdy u tak SZ ;-)
|
|
26.05.2014 12:30 -
Re: Rozvody - benzín
|
2699544
|
|
crown
|
Město: Blansko, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Tak mi včera na mé V6 rupnul rozvoďák 7000 km před regulérní výměnou
Poradíte, jakou značku sady vybrat s nejrozumnějím poměrem cena/kvalita? (za originál sadu+pumpu mi v boskovickým Citroenu řekli 17000 Kč, co je mazec...)
Darja zmiňovala značku Gates (píou e dodavatel do prvovýroby), na autokelly je sada+pumpa za ca. 12000. Vedle toho vidím na autodilyhulin.cz toté od značky Contitech/Ruville/Meyle za 6500, co je polovina! Dá se tomu věřit, nebo je to unt??
Dalí věc - je potřeba současně s tím měnit i drákovej řemen, i kdyby byl napohled OK, kvůli přístupu?
A poslední věc, jak moc je na automatu pravděpodobné, e se potkaly ventily?
A jde to zjistit jinak ne sundáním hlavy?
Díky!
Tak mi včera na mé V6 rupnul rozvoďák 7000 km před regulérní výměnou :-(
Poradíte, jakou značku sady vybrat s nejrozumnějím poměrem cena/kvalita? (za originál sadu+pumpu mi v boskovickým Citroenu řekli 17000 Kč, co je mazec...)
Darja zmiňovala značku Gates (píou e dodavatel do prvovýroby), na autokelly je sada+pumpa za ca. 12000. Vedle toho vidím na autodilyhulin.cz toté od značky Contitech/Ruville/Meyle za 6500, co je polovina! Dá se tomu věřit, nebo je to unt??
Dalí věc - je potřeba současně s tím měnit i drákovej řemen, i kdyby byl napohled OK, kvůli přístupu?
A poslední věc, jak moc je na automatu pravděpodobné, e se potkaly ventily? :-p
A jde to zjistit jinak ne sundáním hlavy?
Díky!
|
|
26.05.2014 16:16 -
Re: Rozvody - benzín
|
2699571
|
|
flyteSVK
|
|
|
Gates je uplne OK. Takisto aj Contitech/Ruville/Meyle su uplne ok
Ci sa stretnu ventily a piesty nezalezi od prevodovky, ale od typu motora. (nie, neviem ako je to v tvojom pripade)
Gates je uplne OK. Takisto aj Contitech/Ruville/Meyle su uplne ok :)
Ci sa stretnu ventily a piesty nezalezi od prevodovky, ale od typu motora. (nie, neviem ako je to v tvojom pripade)
|
|
26.05.2014 16:38 -
Re: Rozvody - benzín
|
2699574
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Kdy se dělají rozvody,klínovej (drákovej) řemen se mění automaticky také.
Kdy se dělají rozvody,klínovej (drákovej) řemen se mění automaticky také.;-)
|
|
26.05.2014 17:48 -
Re: Rozvody - benzín
|
2699611
|
|
MartinP.
|
|
|
ja daval v unoru gates,dobra kvalita a cena rozvody bez pumpy staly 5000kc
ja daval v unoru gates,dobra kvalita a cena rozvody bez pumpy staly 5000kc
|
|
26.05.2014 17:56 -
Re: Rozvody - benzín
|
2699613
|
|
jruze
|
|
|
crown napsal(a): Tak mi včera na mé V6 rupnul rozvoďák 7000 km před regulérní výměnou
Poradíte, jakou značku sady vybrat s nejrozumnějím poměrem cena/kvalita? (za originál sadu+pumpu mi v boskovickým Citroenu řekli 17000 Kč, co je mazec...)
Darja zmiňovala značku Gates (píou e dodavatel do prvovýroby), na autokelly je sada+pumpa za ca. 12000. Vedle toho vidím na autodilyhulin.cz toté od značky Contitech/Ruville/Meyle za 6500, co je polovina! Dá se tomu věřit, nebo je to unt??
Dalí věc - je potřeba současně s tím měnit i drákovej řemen, i kdyby byl napohled OK, kvůli přístupu?
A poslední věc, jak moc je na automatu pravděpodobné, e se potkaly ventily?
A jde to zjistit jinak ne sundáním hlavy?
Díky!
No osobně bych řekl seeň si jiný motor - bude levnějí ne oprava tohoto.Ventily se potkají a řekl bych e i zohýbají(ventily přeijí jen u nafty protoe jsou kolmo na píst) - u třílitru nejsou kolmo a roseká se to celé - řekl bych e komplet s vačkama,ventilama.Take buď jiný motor , nebo hlavy a vačky co ti nikdo nenechá a prodá ti celej.Pokud by si chtěl motor tak SZ(mona jetě je k mání)
No osobně bych řekl seeň si jiný motor - bude levnějí ne oprava tohoto.Ventily se potkají a řekl bych e i zohýbají(ventily přeijí jen u nafty protoe jsou kolmo na píst) - u třílitru nejsou kolmo a roseká se to celé - řekl bych e komplet s vačkama,ventilama.Take buď jiný motor , nebo hlavy a vačky co ti nikdo nenechá a prodá ti celej.Pokud by si chtěl motor tak SZ(mona jetě je k mání)
Přílohy: třílitr.jpg ( 295911b ) - |
|
17.06.2014 13:10 -
Re: Rozvody - benzín
|
2706151
|
|
crown
|
Město: Blansko, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Tak moje milovaná C5 je doslova o čumák kratí (viz masakrová fotka), nemít natřený brzdičky, skoro bych ji nepoznal Čeká na "transplantaci srdce", které mi včera dovezl Luki_C5, za co mu patří poděkování. Vědět, e u V6 ruplý rozvody = výměna motoru, měnil bych je s větí rezervou... Luki_C5 dokonce říkal, e u C5II (motor XFU) je regulérní PRVNÍ termín výměny rozvodů a na 240.000 / 10 let - můe toto někdo potvrdit/vyvrátit?
Teď tam dávám komplet novou sadu rozvodů Gates, po kolika doporučujete dalí výměnu? S ohledem na tyhle záitky mi intuice říká 100.000 a dost...
Tak moje milovaná C5 je doslova o čumák kratí (viz masakrová fotka), nemít natřený brzdičky, skoro bych ji nepoznal :-o Čeká na "transplantaci srdce", které mi včera dovezl Luki_C5, za co mu patří poděkování. Vědět, e u V6 ruplý rozvody = výměna motoru, měnil bych je s větí rezervou... Luki_C5 dokonce říkal, e u C5II (motor XFU) je regulérní PRVNÍ termín výměny rozvodů a na 240.000 / 10 let - můe toto někdo potvrdit/vyvrátit?
Teď tam dávám komplet novou sadu rozvodů Gates, po kolika doporučujete dalí výměnu? S ohledem na tyhle záitky mi intuice říká 100.000 a dost...
Přílohy: bez_cumaku.jpg ( 2065819b ) - |
|
24.10.2014 19:42 -
Re: Rozvody - benzín
|
2744897
|
|
lstp
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Zdravím, pánové dneska jsem si nechal udělat rozvody na 2.0 16V kod motoru RFJ a nastal problém. Motor na třikrát startuju, dojedu do křiovatky a chcípne atd. atd. acoval bych to na posunutí někde o zub. Samozřejmě, e jim to hodím na hlavu, ale bojím se, e to nedaj do kupy. Asi jim vyberu kasu, pak je vyvrhnu a ne mě odsoudí za vradu, chci si ty rozvody udělat sám, jene kluci mi tady poslali, jak maj vypadat přípravky na aretaci, jene ty si můu narvat do nosu a do uí. Take moc prosím, jestli někdo víte jakej vercajk je na to dejte vědět. Prolezl jsem u snad celej net, ale furt jsem na nic nenarazil, kde by nebyl problém. Díky
Zdravím, pánové dneska jsem si nechal udělat rozvody na 2.0 16V kod motoru RFJ a nastal problém. Motor na třikrát startuju, dojedu do křiovatky a chcípne atd. atd. acoval bych to na posunutí někde o zub. Samozřejmě, e jim to hodím na hlavu, ale bojím se, e to nedaj do kupy. Asi jim vyberu kasu, pak je vyvrhnu a ne mě odsoudí za vradu, chci si ty rozvody udělat sám, jene kluci mi tady poslali, jak maj vypadat přípravky na aretaci, jene ty si můu narvat do nosu a do uí. Take moc prosím, jestli někdo víte jakej vercajk je na to dejte vědět. Prolezl jsem u snad celej net, ale furt jsem na nic nenarazil, kde by nebyl problém. Díky
|
|
24.10.2014 23:25 -
Re: Rozvody - benzín
|
2744960
|
|
jumep
|
|
|
potrebujes speci tycky na aretaciu vacky a zotrvaku, tieto veci nejsu bezne k mani a bez nich by som uz zle zlozeny rozvod nerobil
bola zle zaaretovana vyfukova vacka inac (vid priloha)
potrebujes speci tycky na aretaciu vacky a zotrvaku, tieto veci nejsu bezne k mani a bez nich by som uz zle zlozeny rozvod nerobil
bola zle zaaretovana vyfukova vacka inac (vid priloha)
Přílohy: b1eq00gd.jpg ( 52165b ) - |
|
25.10.2014 10:48 -
Re: Rozvody - benzín
|
2745023
|
|
lstp
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Dík, to vím, jene je problém sehnat ty aretační fundamety, páč jsem měl pučené u několikáté, ale bu to nepasovalo do setrváku, nebo do vaček. Taky mě napadlo, e to mohli narvat do té díry v plastu, ale to je víc jak o zub a to u by se mohlo potkávat. A mě motor běí, ale svinsky
Dík, to vím, jene je problém sehnat ty aretační fundamety, páč jsem měl pučené u několikáté, ale bu to nepasovalo do setrváku, nebo do vaček. Taky mě napadlo, e to mohli narvat do té díry v plastu, ale to je víc jak o zub a to u by se mohlo potkávat. A mě motor běí, ale svinsky:-(
|
|
25.10.2014 10:51 -
Re: Rozvody - benzín
|
2745025
|
|
jumep
|
|
|
nie, dokonca to zle robili aj v samotnom citroene a maju na to tento pokyn
proste ten motor "len" pojde zle
nie, dokonca to zle robili aj v samotnom citroene a maju na to tento pokyn
proste ten motor "len" pojde zle
|
|
23.01.2015 21:17 -
Re: Rozvody - benzín
|
2778433
|
|
MiKas004
|
Město: Nevím, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
lstp napsal(a): Dík, to vím, jene je problém sehnat ty aretační fundamety, páč jsem měl pučené u několikáté, ale bu to nepasovalo do setrváku, nebo do vaček. Taky mě napadlo, e to mohli narvat do té díry v plastu, ale to je víc jak o zub a to u by se mohlo potkávat. A mě motor běí, ale svinsky
Ahoj, asi mám stejný problém. Po rozvodech má motor hrubý zvuk, je hodně hlučný, nemá dynamiku a vibruje.
Ahoj, asi mám stejný problém. Po rozvodech má motor hrubý zvuk, je hodně hlučný, nemá dynamiku a vibruje.
|
|
23.06.2015 15:35 -
Re: Rozvody - benzín
|
2833939
|
|
Lajči
|
Město: Michalovce, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 58 |
|
|
jruze napsal(a):
Nevie nahodou aky priemer ma ten kolík do zotrvačnika?či by tam nelo strči niečo podobne?
Nevie nahodou aky priemer ma ten kolík do zotrvačnika?či by tam nelo strči niečo podobne?
|
|
| |
|
|