| | |
08.06.2011 17:22 -
Nízké volnobené otáčky
|
2395833
|
|
xander
|
Město: Kanianka, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdravim potrebujem pomoc. Ked zastavim auto a dam neutral otacky su strasne nizke skace to okolo 704-736-750. Bol som na diagnostike tam mi povedali e to bude v elektrike ze mam vymenit kabelaz potom mi povedali este ze by to mohol robit palivovy system ze aby som ho precistil. Neviete co vsetko do toho patri a ako to mam vycistit? Dakujem
Zdravim potrebujem pomoc. Ked zastavim auto a dam neutral otacky su strasne nizke skace to okolo 704-736-750. Bol som na diagnostike tam mi povedali e to bude v elektrike ze mam vymenit kabelaz potom mi povedali este ze by to mohol robit palivovy system ze aby som ho precistil. Neviete co vsetko do toho patri a ako to mam vycistit? Dakujem :)
|
|
08.06.2011 18:13 -
Re: Nízké volnobené otáčky
|
2395835
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |
|
|
V ádnem připadě nepouívej nějaký čistič!! Je to zakázané!! Taky to můe být klidně kvalitou nafty, dává do nafty aditiva ? Elektrika je kravina. Typl bych to na kvylitu nafty, v jakém stavu má palivový filt?
V ádnem připadě nepouívej nějaký čistič!! Je to zakázané!! Taky to můe být klidně kvalitou nafty, dává do nafty aditiva ? Elektrika je kravina. Typl bych to na kvylitu nafty, v jakém stavu má palivový filt?
|
|
08.06.2011 19:23 -
Re: Nízké volnobené otáčky
|
2395841
|
|
jumep
|
|
|
hmm, diagnostika a zas len diagnostika, kde treba pozret online hodnoty ... a od tych sa odpichnut co dalej, cistit system urcite nie cistiacimi blbostami do nadrze, ale kedtak rozobrat komplet a preplachnut.
Podla toho co popisujes to moze byt regulator nafty, ale to by som skutocne musel vidiet.
Co to spravi ked tam das 4rku a v tiahlom kopci podrzis plyn na podlahe?
hmm, diagnostika a zas len diagnostika, kde treba pozret online hodnoty ... a od tych sa odpichnut co dalej, cistit system urcite nie cistiacimi blbostami do nadrze, ale kedtak rozobrat komplet a preplachnut.
Podla toho co popisujes to moze byt regulator nafty, ale to by som skutocne musel vidiet.
Co to spravi ked tam das 4rku a v tiahlom kopci podrzis plyn na podlahe?
|
|
08.06.2011 21:21 -
Re: Nízké volnobené otáčky
|
2395870
|
|
Mamlas
|
|
|
Jojo zakladem je poradna diagnostika jinak budes menit kde co. Me kolisani otacek delali vstrikovace - slo moc nafty do prepadu. Korekce vstrikovacu byla jeste v norme, ale uz byla pomerne dost velka. Bez tak jeste obcas zakolisaji takze jeste prijde na radu diagnostika a pravdepodobne regulator.
Jojo zakladem je poradna diagnostika jinak budes menit kde co. Me kolisani otacek delali vstrikovace - slo moc nafty do prepadu. Korekce vstrikovacu byla jeste v norme, ale uz byla pomerne dost velka. Bez tak jeste obcas zakolisaji takze jeste prijde na radu diagnostika a pravdepodobne regulator.
|
|
08.06.2011 21:53 -
Re: Nízké volnobené otáčky
|
2395885
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jenom k tomu čitění - je to ideální způsob jak uvolnit vechny nečistoty a narvat je do čerpadla a vstřikovačů. Jestli čistit palivový systém tak jedině seriózně, nechat kompletně rozdělat a kvalitně vyčistit. Rozhodně to není práce na doma nebo pro garání servis. O "čitění" pomocí přípravků ani nemluvím...
Jenom k tomu čitění - je to ideální způsob jak uvolnit vechny nečistoty a narvat je do čerpadla a vstřikovačů. Jestli čistit palivový systém tak jedině seriózně, nechat kompletně rozdělat a kvalitně vyčistit. Rozhodně to není práce na doma nebo pro garání servis. O "čitění" pomocí přípravků ani nemluvím...
|
|
08.06.2011 22:28 -
Re: Nízké volnobené otáčky
|
2395893
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Tie aditíva a čističe by som a tak nezatracoval.. Je dos prípadov kedy predíili smr vstrekovacej sústavy. Je pravda e citrón to zakazuje ale asi vieme prečo... Aspoň teda môj postreh za dobu praxe.. Ja osobne si pri "kvalite" naej nafty sem tam dám dáke to aditívum VIF..
Tie aditíva a čističe by som a tak nezatracoval.. Je dos prípadov kedy predíili smr vstrekovacej sústavy. Je pravda e citrón to zakazuje ale asi vieme prečo... Aspoň teda môj postreh za dobu praxe.. Ja osobne si pri "kvalite" naej nafty sem tam dám dáke to aditívum VIF..
|
|
08.06.2011 22:29 -
Re: Nízké volnobené otáčky
|
2395894
|
|
jumep
|
|
|
VIF nie je cistiace aditivum, to si nemylit
VIF davam pravidelne
VIF nie je cistiace aditivum, to si nemylit
VIF davam pravidelne
|
|
08.06.2011 22:30 -
Re: Nízké volnobené otáčky
|
2395895
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
No konkrétně se moje připomínka (a bohuel zkuenost) týkala autorizáku, tak jsem měl za to, e garáník bude spí horí. Jde tam o mikronové neistoty a nedovedu si představit, e by garáník měl takové vybavení.
Samo e jiné věci u dobrého garáníka klidně, ale záleitosti jako palivový systém, vstřiky, turbo radi ne...
A k problému: jak píou ostatní, nejdřív zkontrolovat regulátor, tlak na railu, přepady, to jsou věci kterýma nic nezkazí. Ale ne si kvůli vadnýmu regulátoru čitěním rozdrbat vechno. A kdyby byl regulátor zanesený tak se rozhodovat co dál
No konkrétně se moje připomínka (a bohuel zkuenost) týkala autorizáku, tak jsem měl za to, e garáník bude spí horí. Jde tam o mikronové neistoty a nedovedu si představit, e by garáník měl takové vybavení.
Samo e jiné věci u dobrého garáníka klidně, ale záleitosti jako palivový systém, vstřiky, turbo radi ne...
A k problému: jak píou ostatní, nejdřív zkontrolovat regulátor, tlak na railu, přepady, to jsou věci kterýma nic nezkazí. Ale ne si kvůli vadnýmu regulátoru čitěním rozdrbat vechno. A kdyby byl regulátor zanesený tak se rozhodovat co dál
|
|
09.06.2011 00:24 -
Re: Nízké volnobené otáčky
|
2395918
|
|
jruze
|
|
|
c5vyskov napsal(a): No konkrétně se moje připomínka (a bohuel zkuenost) týkala autorizáku, tak jsem měl za to, e garáník bude spí horí. Jde tam o mikronové neistoty a nedovedu si představit, e by garáník měl takové vybavení.
Samo e jiné věci u dobrého garáníka klidně, ale záleitosti jako palivový systém, vstřiky, turbo radi ne...
A k problému: jak píou ostatní, nejdřív zkontrolovat regulátor, tlak na railu, přepady, to jsou věci kterýma nic nezkazí. Ale ne si kvůli vadnýmu regulátoru čitěním rozdrbat vechno. A kdyby byl regulátor zanesený tak se rozhodovat co dál
Rozdíl mezi garáovkou a cnačkou je ten e garáník pole ve co mu ukáe diag. jako patné do speciálky a značka to tam buď pole taky a nebo toho půlku vymnění za nové a neřeí jestli se to dá opravit.Má pocit e značkový servis ma mainu na vstřiky,nebo e zkouí hlavu a přebruuje ? nebo to pole jako gará? Jedinej rozdíl je e on z toho má víc protoe má větí slevy.
Rozdíl mezi garáovkou a cnačkou je ten e garáník pole ve co mu ukáe diag. jako patné do speciálky a značka to tam buď pole taky a nebo toho půlku vymnění za nové a neřeí jestli se to dá opravit.Má pocit e značkový servis ma mainu na vstřiky,nebo e zkouí hlavu a přebruuje ? nebo to pole jako gará? Jedinej rozdíl je e on z toho má víc protoe má větí slevy.:palec
|
|
09.06.2011 10:35 -
Re: Nízké volnobené otáčky
|
2395953
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Vak jo, poslat do speciálky. Hlavně aby to do speciálky poslali a nepropláchli to sami nějakým petrolejem, kdy to přeenu...
A kdy mu na diagnostice poradili měnit kabely a čistit palivový systém, tak takový servis je podle mě schopný rozhodit vechno na pinavý stůl a čistit petrolejem. Kdyby věděli která bije, tak poradí tu kontrolu regulátoru-ne náhodně něco měnt a čistit.
Vak jo, poslat do speciálky. Hlavně aby to do speciálky poslali a nepropláchli to sami nějakým petrolejem, kdy to přeenu...
A kdy mu na diagnostice poradili měnit kabely a čistit palivový systém, tak takový servis je podle mě schopný rozhodit vechno na pinavý stůl a čistit petrolejem. Kdyby věděli která bije, tak poradí tu kontrolu regulátoru-ne náhodně něco měnt a čistit.
|
|
09.06.2011 12:17 -
Re: Nízké volnobené otáčky
|
2395985
|
|
jumep
|
|
|
poprosim zastavit tento offtopic, alebo sa s nim presunut do ineho vlakna
osobne si myslim ze ten servis nemal zaujem (kvoli pripadnej cene) / nevedel riesit to co tomu realne je a odbil ho takto ...
odporucam navstivit inu diagnostiku - resp. ako som uz pisal vyssie
poprosim zastavit tento offtopic, alebo sa s nim presunut do ineho vlakna
osobne si myslim ze ten servis nemal zaujem (kvoli pripadnej cene) / nevedel riesit to co tomu realne je a odbil ho takto ...
odporucam navstivit inu diagnostiku - resp. ako som uz pisal vyssie
|
|
09.06.2011 12:30 -
Re: Nízké volnobené otáčky
|
2395986
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |
|
|
jumep napsal(a): VIF nie je cistiace aditivum, to si nemylit VIF davam pravidelne
Jojo, ják píe jumep, VIF není ádný čistič, zvyuje kvalitu nafty, mazivost, cetanové číslo, víc si sám přečti vpopisu na plechovce. V ádném případě to není čistič!!!!! To stím nemá nic společného, Aditiva do nafty by se měli přidávat pokadé, ne jen občas, to je k ničemu!
VIF nie je cistiace aditivum, to si nemylit VIF davam pravidelne
Jojo, ják píe jumep, VIF není ádný čistič, zvyuje kvalitu nafty, mazivost, cetanové číslo, víc si sám přečti vpopisu na plechovce. V ádném případě to není čistič!!!!! To stím nemá nic společného, Aditiva do nafty by se měli přidávat pokadé, ne jen občas, to je k ničemu!
|
|
09.06.2011 14:00 -
Re: Nízké volnobené otáčky
|
2395995
|
|
moriss
|
Město: PRAHA, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Panove ,postradam tu nasledujici:auto dosud jezdilo,..nehrabal se v nem nekdo...pokud ne tak udelat dojet nadrz a vzit lepsi palivo..nepomohlo..udelat servis..vsechny filtry ,cistota a spolehlivost vedeni paliva a vzduchu..proste od toho co muzu udelat sama co nestoji penize.diagnostikou muzes zjistit i spinavej filtr a pak ho meni a obvykle stoji vice nez treba v holetine
Panove ,postradam tu nasledujici:auto dosud jezdilo,..nehrabal se v nem nekdo...pokud ne tak udelat dojet nadrz a vzit lepsi palivo..nepomohlo..udelat servis..vsechny filtry ,cistota a spolehlivost vedeni paliva a vzduchu..proste od toho co muzu udelat sama co nestoji penize.diagnostikou muzes zjistit i spinavej filtr a pak ho meni a obvykle stoji vice nez treba v holetine
|
|
09.06.2011 17:15 -
Re: Nízké volnobené otáčky
|
2396037
|
|
xander
|
Město: Kanianka, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Jumep: za jazdy auto problem nerobí na kadom stupni lape super ale akonáhle auto zastavím na neutral tak začnú tie otáčky skáka. Keď som bol na diagnostike vypisovalo tam dos vela chýb ohladom skratov. Radio v skrate, Budíky v skrate a podobne povedal e to moe ma aj za následok aj to kolísanie otáčok. Povedal e stačí aby tie káble nemajú taký odpor aký majú ma a u to blbne dalej pozeral aj to čidlo tlaku paliva povedal e je tam nejaká sieka a ked je znečistená tak to takto blbne. Ked som to pozeral iadnu sieku som nenaiel. Potom to tam písalo haviče len e tie nejdú odkedy som auto kúpil. Auto aj v zime pri -20 chytá na brnk a ete mu na tej diagnostike ukazovalo e 1 a 4 valec tuím majú troka iné hodnoty ako by mali ma ale zase e to je chyba v elektrike. Palivový filter je nový aditívum si auto vstrekuje samo.
Jumep: za jazdy auto problem nerobí na kadom stupni lape super ale akonáhle auto zastavím na neutral tak začnú tie otáčky skáka. Keď som bol na diagnostike vypisovalo tam dos vela chýb ohladom skratov. Radio v skrate, Budíky v skrate a podobne povedal e to moe ma aj za následok aj to kolísanie otáčok. Povedal e stačí aby tie káble nemajú taký odpor aký majú ma a u to blbne dalej pozeral aj to čidlo tlaku paliva povedal e je tam nejaká sieka a ked je znečistená tak to takto blbne. Ked som to pozeral iadnu sieku som nenaiel. Potom to tam písalo haviče len e tie nejdú odkedy som auto kúpil. Auto aj v zime pri -20 chytá na brnk a ete mu na tej diagnostike ukazovalo e 1 a 4 valec tuím majú troka iné hodnoty ako by mali ma ale zase e to je chyba v elektrike. Palivový filter je nový aditívum si auto vstrekuje samo.
|
|
09.06.2011 17:23 -
Re: Nízké volnobené otáčky
|
2396044
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Zkus se podívat sem .link.
Zkus se podívat sem http://www.peugeot-club.com/forum/viewthread.php?tid=20782
|
|
09.06.2011 18:14 -
Re: Nízké volnobené otáčky
|
2396055
|
|
jumep
|
|
|
xander napsal(a): Jumep: za jazdy auto problem nerobí na kadom stupni lape super ale akonáhle auto zastavím na neutral tak začnú tie otáčky skáka. Keď som bol na diagnostike vypisovalo tam dos vela chýb ohladom skratov. Radio v skrate, Budíky v skrate a podobne povedal e to moe ma aj za následok aj to kolísanie otáčok. Povedal e stačí aby tie káble nemajú taký odpor aký majú ma a u to blbne dalej pozeral aj to čidlo tlaku paliva povedal e je tam nejaká sieka a ked je znečistená tak to takto blbne. Ked som to pozeral iadnu sieku som nenaiel. Potom to tam písalo haviče len e tie nejdú odkedy som auto kúpil. Auto aj v zime pri -20 chytá na brnk a ete mu na tej diagnostike ukazovalo e 1 a 4 valec tuím majú troka iné hodnoty ako by mali ma ale zase e to je chyba v elektrike. Palivový filter je nový aditívum si auto vstrekuje samo.
utekaj odtial daleko prosimta
1. Budiky a Radio maju vzdy chybu - je to bug systemu
Budiky budu pisat o nekorektnej info o rychlosti, otackach a este jedna drobnost
Radio ma vzdy chybu na antene
ak toto nevie diagnostiku videl zdaleka, takze utekaj
2. zhavice to auto extremne na start nepotrebuje, staci ze je jeden zly / nemaju vsetky spravny odber a bude tam chyba
3. ak je sietka upchata od pilin, tak bude najskor cerpadlo odchadzat, niektore regulatory sietku nemaju
4. aditivum si to vstrekuje len eolys kvoli fap filtru, co je uplne nieco ine
5. sprav si vylet a dojdi, myslim ze bude jednoduchsie ako sa nechat natahovat ....
utekaj odtial daleko prosimta
1. Budiky a Radio maju vzdy chybu - je to bug systemu
Budiky budu pisat o nekorektnej info o rychlosti, otackach a este jedna drobnost
Radio ma vzdy chybu na antene
ak toto nevie diagnostiku videl zdaleka, takze utekaj
2. zhavice to auto extremne na start nepotrebuje, staci ze je jeden zly / nemaju vsetky spravny odber a bude tam chyba
3. ak je sietka upchata od pilin, tak bude najskor cerpadlo odchadzat, niektore regulatory sietku nemaju
4. aditivum si to vstrekuje len eolys kvoli fap filtru, co je uplne nieco ine
5. sprav si vylet a dojdi, myslim ze bude jednoduchsie ako sa nechat natahovat ....
|
|
09.06.2011 18:53 -
Re: Nízké volnobené otáčky
|
2396067
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |
|
|
jo utíkej za někým kdo té diag. opravdu rozumí a jen nečte!!! Od jumepa to má kousek, stav se za ním, je to místní odborník!! Jak říka jumep, eolys je kvuli fapu, aditiva sem psal vý, přečti si radi to info na plechovce VIF a nepi tu zbytečne věci, za 2, motor si sám haví a kolem -5 stupnů, to je výhoda HDi motorů.
jo utíkej za někým kdo té diag. opravdu rozumí a jen nečte!!! Od jumepa to má kousek, stav se za ním, je to místní odborník!! Jak říka jumep, eolys je kvuli fapu, aditiva sem psal vý, přečti si radi to info na plechovce VIF a nepi tu zbytečne věci, za 2, motor si sám haví a kolem -5 stupnů, to je výhoda HDi motorů.
|
|
17.06.2011 11:50 -
Re: Nízké volnobené otáčky
|
2397459
|
|
xander
|
Město: Kanianka, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Chcem sa vsetkym podakovat za pomoc vycistil som to cidlo tlaku paliva a pomohlo to na 60% troska este skacu ale uz to ide o dost lepsie. Este raz Dik
Chcem sa vsetkym podakovat za pomoc vycistil som to cidlo tlaku paliva a pomohlo to na 60% troska este skacu ale uz to ide o dost lepsie. Este raz Dik :)
|
|
| |
|
|