| | |
27.05.2011 10:40 -
Automaticka prevodovka 4HP20 - razeni
|
2392510
|
|
pepele
|
Město: Melnik, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Zdravim vsech citronaky.Ne ze bych mel problem ale spis resim obcasne podivne razeni AP v mem aute.Prevodovka nejevi zadne vady.radi plynule tak jak ma a pri prerazovani se nedeji zadne skoky ani jine nesvary znamenajici zavadu lamel a podobne,a to jak ve studenem stavu tak v zahratem stavu.To co resim je to ze cas od casu a to cca kazdych 300 ujetych km zacne na cca 10 km radit ve zvysenych otackach a to skoro az na 4000 otackach/min.nemate nekdo poneti co to je???Diagnostika take nic nehlasi.
Kazdy nazor vytan
Jeste jsem zapomel dodat ze kdyz se to deje tak je vyrazene i sekvencni razeni
Jeste me napadlo jestli to nemuze mit spojitost s FAPem ktery potrebuje k samocisteni vyssi a konstantni otacky motoru?Mozna je to blbost tak se nesmejte normalne se pohybuju od 1500 do 2000/min
Zdravim vsech citronaky.Ne ze bych mel problem ale spis resim obcasne podivne razeni AP v mem aute.Prevodovka nejevi zadne vady.radi plynule tak jak ma a pri prerazovani se nedeji zadne skoky ani jine nesvary znamenajici zavadu lamel a podobne,a to jak ve studenem stavu tak v zahratem stavu.To co resim je to ze cas od casu a to cca kazdych 300 ujetych km zacne na cca 10 km radit ve zvysenych otackach a to skoro az na 4000 otackach/min.nemate nekdo poneti co to je???Diagnostika take nic nehlasi.
Kazdy nazor vytan
Jeste jsem zapomel dodat ze kdyz se to deje tak je vyrazene i sekvencni razeni
Jeste me napadlo jestli to nemuze mit spojitost s FAPem ktery potrebuje k samocisteni vyssi a konstantni otacky motoru?Mozna je to blbost tak se nesmejte normalne se pohybuju od 1500 do 2000/min
|
|
27.05.2011 13:03 -
Re: Automaticka prevodovka 4HP20 - razeni
|
2392563
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Napadá mě, e pokud je to kadých 300 km... a je prováděna regenerace FAPu, tak je u pěkně zanesený.
Normálně toti probíhá "samočitění" jednou za asi 800 km. Pokud je u takto interval zkrácen. tak je u téměř neprůchodný. Bude potřeba jej vyčistit.
Nicméně pořád to není odpověď na otáčky motoru... tedy řazení při 4000 otáčkách. Snad jetě někoho něco napadne.
Napadá mě, e pokud je to kadých 300 km... a je prováděna regenerace FAPu, tak je u pěkně zanesený.
Normálně toti probíhá "samočitění" jednou za asi 800 km. Pokud je u takto interval zkrácen. tak je u téměř neprůchodný. Bude potřeba jej vyčistit.
Nicméně pořád to není odpověď na otáčky motoru... tedy řazení při 4000 otáčkách. Snad jetě někoho něco napadne.
|
|
27.05.2011 13:12 -
Re: Automaticka prevodovka 4HP20 - razeni
|
2392575
|
|
pepele
|
Město: Melnik, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 9 |
|
|
No ja bych spise to castejsi spousteni do regenerace svedl na to ze jestli je toto znamka ze se regeneruje FAP tak se to pokazde stalo tesne pred domovemcca 3 km tudiz se zrejme nestihl zregenerovat.Muze to tak Byt??
Myslim ze zaneseny FAP by se projevil horsim vykonem a vyssi spotrebou jezdim se .2.2 v automatu za 6.5 a nejsem snek
No ja bych spise to castejsi spousteni do regenerace svedl na to ze jestli je toto znamka ze se regeneruje FAP tak se to pokazde stalo tesne pred domovemcca 3 km tudiz se zrejme nestihl zregenerovat.Muze to tak Byt??
Myslim ze zaneseny FAP by se projevil horsim vykonem a vyssi spotrebou jezdim se .2.2 v automatu za 6.5 a nejsem snek
|
|
27.05.2011 13:29 -
Re: Automaticka prevodovka 4HP20 - razeni
|
2392582
|
|
tief
|
|
|
to ze chce fap regenerovat neznamena ze je nepruchozi, jenom ze chce regenerovat nic vic ... ono se to po case projevi chybovou hlaskou
to ze chce fap regenerovat neznamena ze je nepruchozi, jenom ze chce regenerovat nic vic ... ono se to po case projevi chybovou hlaskou :)
|
|
10.01.2012 22:06 -
automat - C5 break 2.0 HDI 80kw
|
2439366
|
|
samann
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Zdravim, chcem sa Vas opytat ci ste sa nestretli s nasledovnym problemom automatickej prevodovky...
Pri zaradeni z D na N ostane obacs blikat kontrolka D ale pritom prevodovka fyzicky preradi na neutral. Dalej pri zaradeni R sa niekedy automaticky nenatocia spatne zrkadla smerom nadol, cize ostanu v klasickej polohe.
Viete mi odporucit kde mam v Bratislave alebo jej okoli zbehnut na diagnostiku riadiacej jednotky...ci nehlasi skryte chyby.
Dik za info
Zdravim, chcem sa Vas opytat ci ste sa nestretli s nasledovnym problemom automatickej prevodovky...
Pri zaradeni z D na N ostane obacs blikat kontrolka D ale pritom prevodovka fyzicky preradi na neutral. Dalej pri zaradeni R sa niekedy automaticky nenatocia spatne zrkadla smerom nadol, cize ostanu v klasickej polohe.
Viete mi odporucit kde mam v Bratislave alebo jej okoli zbehnut na diagnostiku riadiacej jednotky...ci nehlasi skryte chyby.
Dik za info
|
|
10.01.2012 22:20 -
Re: automat - C5 break 2.0 HDI 80kw
|
2439378
|
|
jumep
|
|
|
pouzi CCCA ( napr. samoreklama: .link. )
toto vypada na dost problemov,, ktore treba diagnostikou pozret
pouzi CCCA ( napr. samoreklama: http://www.ccca.cz/seznam/jumep )
toto vypada na dost problemov,, ktore treba diagnostikou pozret
|
|
10.01.2012 22:24 -
Re: automat - C5 break 2.0 HDI 80kw
|
2439382
|
|
samann
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 44 |
|
|
ok, zbehnem na diagnostiku, mal som to aj v plane. Najlepsie priamo do Citroenu alebo...?
ok, zbehnem na diagnostiku, mal som to aj v plane. Najlepsie priamo do Citroenu alebo...?
|
|
10.01.2012 22:29 -
Re: automat - C5 break 2.0 HDI 80kw
|
2439389
|
|
samann
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 44 |
|
|
jumep napsal(a): pouzi CCCA ( napr. samoreklama: .link. )
toto vypada na dost problemov,, ktore treba diagnostikou pozret
Co by ma u teba stala diagnostika? Mozem dobehnut v stredu 11.1.2012 ?
Co by ma u teba stala diagnostika? Mozem dobehnut v stredu 11.1.2012 ?
|
|
10.01.2012 22:30 -
Re: automat - C5 break 2.0 HDI 80kw
|
2439390
|
|
jumep
|
|
|
ked si to tu prestudujes troska, tak sa dozvies dost
osobne, c5 1, ktoru mas, je pre nich uz nezaujimave auto lebo cena opravy u nich je radovo uplne niekde inde, nez si najskor ty ochotny zaplatit
ked si to tu prestudujes troska, tak sa dozvies dost
osobne, c5 1, ktoru mas, je pre nich uz nezaujimave auto lebo cena opravy u nich je radovo uplne niekde inde, nez si najskor ty ochotny zaplatit
|
|
10.01.2012 22:58 -
Re: automat - C5 break 2.0 HDI 80kw
|
2439407
|
|
bobe
|
Město: Praha - Zásmuky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 161 |
|
|
To blikání D při zařazení na N značí patně seřízený vícefunkční spínač na převodovce.
Mělo by se to seřídit pomocí speciálního přípravku ale pokud si trpělivý tak můe povolit dva roubky co drí ten spínač a jemně ho posunout. Třeba se ti to povede na poprvé jako mne ale třeba a na více pokusů. Hlavně nezapomeň e se to posouvá opravdu jen třeba o půl mm. V kadém případě si označ původní polohu.
Co se týče sklápění zrcátka při couvání, podívej se na manuál k C5
To blikání D při zařazení na N značí patně seřízený vícefunkční spínač na převodovce.
Mělo by se to seřídit pomocí speciálního přípravku ale pokud si trpělivý tak můe povolit dva roubky co drí ten spínač a jemně ho posunout. Třeba se ti to povede na poprvé jako mne ale třeba a na více pokusů. Hlavně nezapomeň e se to posouvá opravdu jen třeba o půl mm. V kadém případě si označ původní polohu.
Co se týče sklápění zrcátka při couvání, podívej se na manuál k C5 :-)
|
|
11.01.2012 07:34 -
Re: Automaticka prevodovka 4HP20 - razeni
|
2439494
|
|
samann
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 44 |
|
|
Bobe si macher, ked to bude ono tak mas u mna pivo
Len mi prosim ta este napis kde najdem ten viacfunkcny spinac prevodovky, teda ako sa k nemu dostanem. Dik
:palec Bobe si macher, ked to bude ono tak mas u mna pivo ;-)
Len mi prosim ta este napis kde najdem ten viacfunkcny spinac prevodovky, teda ako sa k nemu dostanem. Dik
|
|
11.01.2012 08:12 -
Re: Automaticka prevodovka 4HP20 - razeni
|
2439498
|
|
bobe
|
Město: Praha - Zásmuky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 161 |
|
|
Ten spinac je nad prevodovkou a je k němu připojený lanko od řadící páky
Toto schéma jsem nael někde na netu.
Ten spinac je nad prevodovkou a je k němu připojený lanko od řadící páky :-)
Toto schéma jsem nael někde na netu.
Přílohy: serizeni spinace AL4.JPG ( 113305b ) - |
|
24.03.2014 16:00 -
Re: Automaticka prevodovka 4HP20 - razeni
|
2679762
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Jen informativní otázka. Při prudké akceleraci s automatem, jde motor vytočit a do omezovače? Nebo před omezovačem převodovka zařadí vyí rychlost? Jde mi o tom, kdy budu chtít akcelerovat z 0 na 100+, tak jestli můu prostě selápnout pedál na podlahu a o nic se nestarat, a tím zajistím nejrychlejí zrychlení.
Jen informativní otázka. Při prudké akceleraci s automatem, jde motor vytočit a do omezovače? Nebo před omezovačem převodovka zařadí vyí rychlost? Jde mi o tom, kdy budu chtít akcelerovat z 0 na 100+, tak jestli můu prostě selápnout pedál na podlahu a o nic se nestarat, a tím zajistím nejrychlejí zrychlení.
|
|
24.03.2014 17:03 -
Re: Automaticka prevodovka 4HP20 - razeni
|
2679771
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
To je jasný, ale jde mi o to abych nepřetočil motor, abych se nedostal do omezovače otáček, kdy selápnu pedál a na podlahu. Přeřadí na dvojku, těsně před omezovačem, nebo se dostanu a na omezovač, a přeřadí potom a mi vyběhne motor s kapoty. Ptám se proto, e se to bojím vyzkouet. Ale chci to vědět.
To je jasný, ale jde mi o to abych nepřetočil motor, abych se nedostal do omezovače otáček, kdy selápnu pedál a na podlahu. Přeřadí na dvojku, těsně před omezovačem, nebo se dostanu a na omezovač, a přeřadí potom a mi vyběhne motor s kapoty. Ptám se proto, e se to bojím vyzkouet. Ale chci to vědět.
|
|
24.03.2014 17:10 -
Re: Automaticka prevodovka 4HP20 - razeni
|
2679775
|
|
jumep
|
|
|
motor nepretocis, dokonca ani v sequencii, sam si preradi vo vrchnych tockach
motor nepretocis, dokonca ani v sequencii, sam si preradi vo vrchnych tockach
|
|
24.03.2014 17:16 -
Re: Automaticka prevodovka 4HP20 - razeni
|
2679776
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
OK, díky. Vdycky, kdy jsem akceleroval (full gas), tak jsem se bál a kolem 5000 ot/min na jedničku, vdy ubral plyn aby přeřadila, bál jsem se e to přetočím.
:palec OK, díky. Vdycky, kdy jsem akceleroval (full gas), tak jsem se bál a kolem 5000 ot/min na jedničku, vdy ubral plyn aby přeřadila, bál jsem se e to přetočím.
|
|
24.03.2014 17:29 -
Re: Automaticka prevodovka 4HP20 - razeni
|
2679777
|
|
jumep
|
|
|
ak je nacaty hydroblok tak kopne, ale vzdy preradi
a druha vec, obmedzovac motora nepusti viac otacok, isto to nepretocis
ak je nacaty hydroblok tak kopne, ale vzdy preradi
a druha vec, obmedzovac motora nepusti viac otacok, isto to nepretocis
|
|
24.03.2014 19:18 -
Re: Automaticka prevodovka 4HP20 - razeni
|
2679810
|
|
jruze
|
|
|
No podle mne těch 5000ot je u hodně měla by přeřadit dříve(u si to nepamatuji ale mám za to e přeřazuje max v 4500ot )
No podle mne těch 5000ot je u hodně měla by přeřadit dříve(u si to nepamatuji ale mám za to e přeřazuje max v 4500ot ) :nevim
|
|
24.03.2014 21:43 -
Re: Automaticka prevodovka 4HP20 - razeni
|
2679827
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Kdy zvolím reim "sport" tak přeřazuje a od cca 4000ot a vý. Jinak není problém jed 6000ot, ani by přeřadila. Samozřejmě u benzínu.
Kdy zvolím reim "sport" tak přeřazuje a od cca 4000ot a vý. Jinak není problém jed 6000ot, ani by přeřadila. Samozřejmě u benzínu. :-)
|
|
| |
|
|