| | |
25.03.2011 02:29 -
Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2380286
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Zdravím vespolek...
Měl bych dotaz na mé problémy s 2.2HDI a chtěl bych radu, čím mám vlastně začít..
1/ motor má vibrace na volnoběh, které se přenáejí do kastle a drnčí palubka
2/ motoru kolísá tlak v railu (i otáčky) a na volnoběh padá do nouzového reimu s hlákou soulad mezi snímačem a regulátorem tlaku nafty
3/ turbo do 2200rpm jakoby neexistuje..
4/ podávací čerpadlo v nádri hučí
Ohledně bodu 2, tak vyměněn palivový filtr a vyčitěn DRV ventil...
Teď řeím, jestli můe být příčinou vadný vstřik (vibrace atd.) a ovlivnit tlak v railu..
Nebo patný DRV (kolísání) a způsobovat změny tlaku - vibrace...
Nebo patné podávací čerpadlo - málo nafty...
Narovinu měnit vechno - na to nemám prostředky, take bych rád začal nejpravděpodobnějí variantou..
Lexiu mám k dispozici - mohu dodat jakékoliv hodnoty, které by pomohly najít závadu..
Díky moc za rady
macman
Zdravím vespolek...
Měl bych dotaz na mé problémy s 2.2HDI a chtěl bych radu, čím mám vlastně začít..
1/ motor má vibrace na volnoběh, které se přenáejí do kastle a drnčí palubka
2/ motoru kolísá tlak v railu (i otáčky) a na volnoběh padá do nouzového reimu s hlákou soulad mezi snímačem a regulátorem tlaku nafty
3/ turbo do 2200rpm jakoby neexistuje..
4/ podávací čerpadlo v nádri hučí
Ohledně bodu 2, tak vyměněn palivový filtr a vyčitěn DRV ventil...
Teď řeím, jestli můe být příčinou vadný vstřik (vibrace atd.) a ovlivnit tlak v railu..
Nebo patný DRV (kolísání) a způsobovat změny tlaku - vibrace...
Nebo patné podávací čerpadlo - málo nafty...
Narovinu měnit vechno - na to nemám prostředky, take bych rád začal nejpravděpodobnějí variantou..
Lexiu mám k dispozici - mohu dodat jakékoliv hodnoty, které by pomohly najít závadu..
Díky moc za rady
macman
|
|
25.03.2011 05:57 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2380287
|
|
Mamlas
|
|
|
Nejake investici se bez tak nevyhnes. Na diagnostice by mela byt videt korekce vstrikovacu na volnobeh. Vibrace i kolisani tlaku muzou zpusobavat spatne vstriky. Pokud vstriky propousti do prepadu naftu tak kolisa tlak a cerpadlo se to snazi doregulovat. Kolik nafty jde prepady se da orientacne zmerit. Rozpojis prepady, na kazdy das hadicku a ucpes vedeni co jde do zpet. Svedes to do ctyr nadobek abys videl kolik nafty jde prepadem kazdeho vstriku. Akorat nevim kolik nafty za jaky cas ma jit prepadem. Pry to ma jen odkapavat, ale co si pod tim predstavit? Jestli si to dobre pamatuju u me to bylo nejakych 20ml/3minuty a to je spatne.
Pak uz jedine vstrikovace vyndat a nechat zkontrolovat na stolici. Rozumne by bylo zacit vstrikovacema at se mas aspon od neceho odrazit i kdyz pokud budou spatne tak je to zas nejdrazsi na opravu. Pokud budou dobre tak se muzes zamerit na cerpadlo a regulator.
Nejake investici se bez tak nevyhnes. Na diagnostice by mela byt videt korekce vstrikovacu na volnobeh. Vibrace i kolisani tlaku muzou zpusobavat spatne vstriky. Pokud vstriky propousti do prepadu naftu tak kolisa tlak a cerpadlo se to snazi doregulovat. Kolik nafty jde prepady se da orientacne zmerit. Rozpojis prepady, na kazdy das hadicku a ucpes vedeni co jde do zpet. Svedes to do ctyr nadobek abys videl kolik nafty jde prepadem kazdeho vstriku. Akorat nevim kolik nafty za jaky cas ma jit prepadem. Pry to ma jen odkapavat, ale co si pod tim predstavit? Jestli si to dobre pamatuju u me to bylo nejakych 20ml/3minuty a to je spatne.
Pak uz jedine vstrikovace vyndat a nechat zkontrolovat na stolici. Rozumne by bylo zacit vstrikovacema at se mas aspon od neceho odrazit i kdyz pokud budou spatne tak je to zas nejdrazsi na opravu. Pokud budou dobre tak se muzes zamerit na cerpadlo a regulator.
|
|
25.03.2011 08:41 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2380348
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1279 |
|
|
Najdi si prosim jiz existujici temata na nektere ze tvych otazek a vloz svuj dotaz tam. Pripadne, pokud to bude nezbytne a nenaleznes pribuzne tema, zaloz pro kazdy problem samostatnou diskuzi.
Ruzne problemy prosim neslucovat do jedne diskuze (viz pravidla). Dekuji.
add1: .link.
add2: .link. .link.
add3: .link. .link.
add4: .link.
EDIT: po dohode odemceno
Najdi si prosim jiz existujici temata na nektere ze tvych otazek a vloz svuj dotaz tam. Pripadne, pokud to bude nezbytne a nenaleznes pribuzne tema, zaloz pro kazdy problem samostatnou diskuzi.
Ruzne problemy prosim neslucovat do jedne diskuze (viz pravidla). Dekuji. ;)
add1: http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/1807016-2-2-hdi-vibrace-na-volnobeh/
add2: http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/1430304-kolisani-otacek-volnobehu-pouze-pri-zahratem-motoru/ http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2374641-kolisani-otacek-na-volnobeh-2-2-hdi-98kw/
add3: http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2344846-motor-vubec-%5C-netahne%5C/ http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/1802109-turbo-2-2hdi-r-v-01/
add4: http://www.c5club.cz/diskuze/elektrika-elektronika-multimedia/2366722-podavaci-cerpadlo/
EDIT: po dohode odemceno :)
|
|
15.03.2015 19:44 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2798546
|
|
JenZ
|
Město: Slatina, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Omlouvám se, e zakládám nové téma - koupil jsem před měsícem C5 I 2,2HDi, 2004. A dost jsem při nákupu uletěl.. Auto se při studených startech třese, má nízký výkon prvních cca 1-2minuty jízdy. Nelo po plynu - je líné. Udělala se výmena olejů, filtrů, rozvody, nové havičky. Repas vstřiků u Bosche, srovnání hlavy. Problém se studenými starty pořád stejný - třese se, při výjezdu ze dvora do mírného kopce na zpátečku zdechne i 3x. Kdykoliv při jízdě při 2500 otáčkách motor cuká. Spotřeba za posl. 400 km podle palubního počítace 9,2 l/100Km. A to teď nejezdím nijak rychle. U Peugeotu 406 2,0 Hdi při rychlejím stylu jízdy ne teď u C5 jsem měl 6,4 l.
Netuíte někdo na co se zaměřit? Díky
Omlouvám se, e zakládám nové téma - koupil jsem před měsícem C5 I 2,2HDi, 2004. A dost jsem při nákupu uletěl.. Auto se při studených startech třese, má nízký výkon prvních cca 1-2minuty jízdy. Nelo po plynu - je líné. Udělala se výmena olejů, filtrů, rozvody, nové havičky. Repas vstřiků u Bosche, srovnání hlavy. Problém se studenými starty pořád stejný - třese se, při výjezdu ze dvora do mírného kopce na zpátečku zdechne i 3x. Kdykoliv při jízdě při 2500 otáčkách motor cuká. Spotřeba za posl. 400 km podle palubního počítace 9,2 l/100Km. A to teď nejezdím nijak rychle. U Peugeotu 406 2,0 Hdi při rychlejím stylu jízdy ne teď u C5 jsem měl 6,4 l.
Netuíte někdo na co se zaměřit? Díky
|
|
15.03.2015 20:45 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2798594
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Mozme hadat od rana do vecera..kym nepojdes na diagnostiku..a nezuzis okruh zavad..bohuzial.
Cisto teoreticky..na vahu vzduchu sa niekto mrkol? Na C5 2.2 HDi manual som mal spotrebu tie okolo 6-6,3 nech som jazdil ako som jazdil..
Mozme hadat od rana do vecera..kym nepojdes na diagnostiku..a nezuzis okruh zavad..bohuzial.
Cisto teoreticky..na vahu vzduchu sa niekto mrkol? Na C5 2.2 HDi manual som mal spotrebu tie okolo 6-6,3 nech som jazdil ako som jazdil..
|
|
15.03.2015 21:39 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2798624
|
|
jruze
|
|
|
Řekl bych e to můe být klidně na vačkách- mohlo to být potkané a jsou rozhozené vačky - shodit nástavbu a podívat se (porovnat) kde jsou hupy,nebo je tam blbé vačkové kolo(unaeč vačkového kola)- u jednoho motoru jsem tenhle prým řeil - rozvody postavené o dva zuby vedle - postavil jsem je jak by měly být a nenatočil jsem to - dal jsem o zub a jelo to.Já bych typnul hnuté vačky - ty tohle dovedou.(někomu se to potkalo postavil to zjistil e to nejede jak má tak to prodal. Kolísání otáček=regulátor tlaku paliva,váha nekolísají otáčky ,ale výkon by ovlivnila.
Řekl bych e to můe být klidně na vačkách- mohlo to být potkané a jsou rozhozené vačky - shodit nástavbu a podívat se (porovnat) kde jsou hupy,nebo je tam blbé vačkové kolo(unaeč vačkového kola)- u jednoho motoru jsem tenhle prým řeil - rozvody postavené o dva zuby vedle - postavil jsem je jak by měly být a nenatočil jsem to - dal jsem o zub a jelo to.Já bych typnul hnuté vačky - ty tohle dovedou.(někomu se to potkalo postavil to zjistil e to nejede jak má tak to prodal.;-) Kolísání otáček=regulátor tlaku paliva,váha nekolísají otáčky ,ale výkon by ovlivnila.
|
|
16.03.2015 07:20 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2798701
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Stále mne překvapuje, e je někdo schopen vyměnit půl auta ani by zajel na diagnostiku. Budi to varováním pro ostatní.
Na vectra klubu jsem zail, e borec vyměnil opravdu ve včetně pístů a měl u benzínu vadnou jednu zapalovací svíčku.
Stále mne překvapuje, e je někdo schopen vyměnit půl auta ani by zajel na diagnostiku. Budi to varováním pro ostatní.
Na vectra klubu jsem zail, e borec vyměnil opravdu ve včetně pístů a měl u benzínu vadnou jednu zapalovací svíčku.
|
|
12.11.2015 19:49 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2886212
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Ahoj, delí dobu mne trápilo lítání otáček za studena na volnoběh, zahřátý to bylo OK. Po výměně palivovýho filtru to okamitě přestalo a fungovalo bez kolísání cca 4000km (cca 2 měsíce). Dneska přijedu z práce do kauflandu, nakoupím, přijdu k autu, nastartuju a otáčky lítaj jak splaený a ani po chvilce jízdy to nepřestalo.. Teplota vody byla v ideálu (vodorovná), olej viz video, který je natočený a doma, po jízdě od toho kauflandu.. Tankuju PAP OIL a dávám zimní VIF..
V čem můe být zakopanej pes?
Budíky:
.link.
Motor:
.link.
Ahoj, delí dobu mne trápilo lítání otáček za studena na volnoběh, zahřátý to bylo OK. Po výměně palivovýho filtru to okamitě přestalo a fungovalo bez kolísání cca 4000km (cca 2 měsíce). Dneska přijedu z práce do kauflandu, nakoupím, přijdu k autu, nastartuju a otáčky lítaj jak splaený a ani po chvilce jízdy to nepřestalo.. Teplota vody byla v ideálu (vodorovná), olej viz video, který je natočený a doma, po jízdě od toho kauflandu.. Tankuju PAP OIL a dávám zimní VIF..
V čem můe být zakopanej pes?
Budíky:
https://youtu.be/6PW465c-irk
Motor:
https://youtu.be/V0ifS9ZeUfo
:nevim
|
|
12.11.2015 20:31 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2886237
|
|
jumep
|
|
|
na 90% regulator tlaku v horsom pripade striky
ked pojdes na diagnostiku uvidis poletovat tlak paliva
na 90% regulator tlaku v horsom pripade striky
ked pojdes na diagnostiku uvidis poletovat tlak paliva
|
|
12.11.2015 20:53 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2886244
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Na ten jsem měl podezření u prve, ale e by se "opravil" na takovou dobu jen výměnou paliváku? A zase se "rozbil" z ničeho nic - přijedu, chcípnu, vechno ok, odejdu, přijdu, nastartuju a otáčky lítaj takhle brutálně?
Vstřiky jsou repasovaný, najeto s nima 20 000 km..
Na ten jsem měl podezření u prve, ale e by se "opravil" na takovou dobu jen výměnou paliváku? A zase se "rozbil" z ničeho nic - přijedu, chcípnu, vechno ok, odejdu, přijdu, nastartuju a otáčky lítaj takhle brutálně?
Vstřiky jsou repasovaný, najeto s nima 20 000 km..
|
|
12.11.2015 20:57 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2886246
|
|
jumep
|
|
|
este mozno podavacie cerpadlo, ale to by skor chcipalo uz
on moze byt vybehany a potom mu hrabe
este mozno podavacie cerpadlo, ale to by skor chcipalo uz
on moze byt vybehany a potom mu hrabe
|
|
12.11.2015 21:04 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2886248
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Jetě moná vodítko - docela se mi zvedla spotřeba oproti dřívějku, ale těko konkretizovat, jezdím dost po Praze a tam to prostě něco zobe, ale celkově mi přijde, e si zobe víc ne by mělo.. Podle dosavadní zkuenosti bych měl teď jezdit za cca 7/100 a poslední tankování bylo 7,4/100, má to pomalu stoupající tendenci..
Dá se nějak podávačka a regulátor otestovat a "prohlídnout", ne to někam oupnu?
Jetě moná vodítko - docela se mi zvedla spotřeba oproti dřívějku, ale těko konkretizovat, jezdím dost po Praze a tam to prostě něco zobe, ale celkově mi přijde, e si zobe víc ne by mělo.. Podle dosavadní zkuenosti bych měl teď jezdit za cca 7/100 a poslední tankování bylo 7,4/100, má to pomalu stoupající tendenci..
Dá se nějak podávačka a regulátor otestovat a "prohlídnout", ne to někam oupnu?
|
|
12.11.2015 21:10 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2886254
|
|
jumep
|
|
|
ten regulator len vymenit a cerpadlo vytiahnut hadicu a kolko da po zapnuti kluca
ten regulator len vymenit a cerpadlo vytiahnut hadicu a kolko da po zapnuti kluca
|
|
12.11.2015 21:26 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2886258
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
OK, čerpadlo zkusim a uvidíme. Jetě mi, prosím, řekni, jak moc na to mám spěchat nebo jestli to takhle nějakou dobu vydrí/nepokodí něco dalího? Koukam na regulátory a v kelly maj 3 - za 3900, 4200, 5800.. Vechny Bosch a "prvovýroba" by měl být ten nejlevnějí, kadopádně ceny docela rozdílný..
OK, čerpadlo zkusim a uvidíme. Jetě mi, prosím, řekni, jak moc na to mám spěchat nebo jestli to takhle nějakou dobu vydrí/nepokodí něco dalího? Koukam na regulátory a v kelly maj 3 - za 3900, 4200, 5800.. Vechny Bosch a "prvovýroba" by měl být ten nejlevnějí, kadopádně ceny docela rozdílný.. :nevim
|
|
12.11.2015 21:33 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2886261
|
|
Hanz 397
|
|
|
DeFuckTo napsal(a): Ahoj, delí dobu mne trápilo lítání otáček za studena na volnoběh, zahřátý to bylo OK. Po výměně palivovýho filtru to okamitě přestalo a fungovalo bez kolísání cca 4000km (cca 2 měsíce). Dneska přijedu z práce do kauflandu, nakoupím, přijdu k autu, nastartuju a otáčky lítaj jak splaený a ani po chvilce jízdy to nepřestalo.. Teplota vody byla v ideálu (vodorovná), olej viz video, který je natočený a doma, po jízdě od toho kauflandu.. Tankuju PAP OIL a dávám zimní VIF..
V čem můe být zakopanej pes?
Budíky:
.link.
Motor:
.link.
Mě přesně tohle dělala po natankování sračky u vesnický pumpy,světe div se,v Itálii. Taky jsem myslel,e mi umřel regulátor tlaku na railu,jala mě hrůza,kdy jsem si představil tui nálo v italskym servisu a pak to po dalím natankování a pár ujetých km,jako kouzlem přestalo a u se to neozvalo...
Samozřejmě,ty takový těstí mít nemusí (viz Jumepovi odpovědi ),ale přál bych ti ho...
Mě přesně tohle dělala po natankování sračky u vesnický pumpy,světe div se,v Itálii. Taky jsem myslel,e mi umřel regulátor tlaku na railu,jala mě hrůza,kdy jsem si představil tui nálo v italskym servisu a pak to po dalím natankování a pár ujetých km,jako kouzlem přestalo a u se to neozvalo...
Samozřejmě,ty takový těstí mít nemusí (viz Jumepovi odpovědi ;-) ),ale přál bych ti ho...
|
|
12.11.2015 21:41 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2886263
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Hanz - Dík (a jumepovi velký dík.. ), ale bohuel se to asi dá vyloučit.. :/ Tankuju vdy u "svojí" jedný pumpy - u týhle konkrétní jsem tankoval 6x, cca 4500km a v pohodě. Od posledního tankování najeto cca 300km a jak jsem psal, zničehonic to začlo takhle straně lítat.. Jsem z toho jelen..
Hanz - Dík (a jumepovi velký dík.. :) ), ale bohuel se to asi dá vyloučit.. :/ Tankuju vdy u "svojí" jedný pumpy - u týhle konkrétní jsem tankoval 6x, cca 4500km a v pohodě. Od posledního tankování najeto cca 300km a jak jsem psal, zničehonic to začlo takhle straně lítat.. Jsem z toho jelen..
|
|
12.11.2015 21:45 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2886264
|
|
jumep
|
|
|
on bude nacaty, ale mozes skusit este natankovat cistej nafty, moze sa stat ze na pumpu doviezli bordel, ale nespoliehal by som sa na to, skor bude proste KO, ma na to najskor narok a km
daj tam taky co ma na fotke sitko, nepamatam si presne to bosch cislo
on bude nacaty, ale mozes skusit este natankovat cistej nafty, moze sa stat ze na pumpu doviezli bordel, ale nespoliehal by som sa na to, skor bude proste KO, ma na to najskor narok a km
daj tam taky co ma na fotke sitko, nepamatam si presne to bosch cislo
|
|
12.11.2015 22:14 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2886277
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Tak teď jsem přímo dvanácterák.. Nedalo mi to a při venčení pejska jsem to byl zkusit nastartovat - a světe div se, po startu to chvilku blblo, ale během pár vteřin se to srovnalo do normálu.. Na videu druhej start..
Ty regulátory na fotce mi přijdou stejný.. ? Ten za 3900,- je bez sítka, take se výběr zúil na tamty dva..
Náhodou bys neměl nějaký postup, jak ho vyměnit? Jistota je kulomet..
Druhý start:
.link.
(Ikdy vlastně třetí, ten předtím jsem zapomněl vyřadit jedničku.... )
Díky za svatou trpělivost..
Tak teď jsem přímo dvanácterák.. Nedalo mi to a při venčení pejska jsem to byl zkusit nastartovat - a světe div se, po startu to chvilku blblo, ale během pár vteřin se to srovnalo do normálu.. Na videu druhej start..
Ty regulátory na fotce mi přijdou stejný.. ? Ten za 3900,- je bez sítka, take se výběr zúil na tamty dva..
Náhodou bys neměl nějaký postup, jak ho vyměnit? Jistota je kulomet.. :)
Druhý start:
https://youtu.be/leEIAWePLVE
(Ikdy vlastně třetí, ten předtím jsem zapomněl vyřadit jedničku.... :-d )
Díky za svatou trpělivost.. :)
Přílohy: reg.jpg ( 138899b ) - Vlevo 4200,-, vpravo 5800,- |
|
12.11.2015 22:32 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2886286
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tohle ti pomůe?
.link.
Tohle ti pomůe?
http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2341502-regulator-vysokeho-tlaku-paliva-2-2-hdi/#.VkUExU2FOM8
|
|
12.11.2015 22:35 -
Re: Problémy motoru - vibrace, kolísání otáček, výkon... / diesel
|
2886288
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Dík, ale ani ne.. Přesně díky těm číslům tam jsem je v kelly nael, pod tím druhým kódem to najde ty dva, co jsem dával na fotce v minulym příspěvku.. Přijdou mi stejný, výrobce je stejnej, ale rozdíl 1600 Kč, tak tam bude asi něco jinak, ne?
Dík, ale ani ne.. :-) Přesně díky těm číslům tam jsem je v kelly nael, pod tím druhým kódem to najde ty dva, co jsem dával na fotce v minulym příspěvku.. Přijdou mi stejný, výrobce je stejnej, ale rozdíl 1600 Kč, tak tam bude asi něco jinak, ne?
|
|
| |
|
|