| | |
29.07.2012 11:39 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2495825
|
|
Hondzig
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Ahoj vsichni,je to asi 14dnu co jsem vstoupil mezi c5kare,s autem spokojenost,ale po 3 dnech provozu,tady jiz znama zavada 3valec,po prvnim startu chcipne,padaji otacky atd Vcera jsem byl na Lexii,zjistena zavada zapalovaci civky 2a4. V tydnu budu davat nove,tak poreferuji zda problem zmizel
Ahoj vsichni,je to asi 14dnu co jsem vstoupil mezi c5kare,s autem spokojenost,ale po 3 dnech provozu,tady jiz znama zavada 3valec,po prvnim startu chcipne,padaji otacky atd Vcera jsem byl na Lexii,zjistena zavada zapalovaci civky 2a4. V tydnu budu davat nove,tak poreferuji zda problem zmizel
|
|
08.08.2012 17:52 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2498069
|
|
MisakN
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Příběh třepajícího motoru má dalí pokračování.
I kdy dolo ke změnám k lepímu, pořád se motor jemně třepal. Někdy více, někdy méně, ale pořád to nebylo ono.
1. den chladné počasí studený start a silné třepání, po přidání plynu se auto dusilo a nechtělo jet. A se to ohřálo, tak to bylo lepí.
2. den ráno chladné počasí studený start opět třepání, ale slabí jako 1. den. po rozjezdu hláka Antipolution faulty a rozsvícení service a kontrolky ŘJ na palubovce.
Ve se projevovalo jak při provozu na benzín tak i LPG
Auto předáno do servisu. Na diagnostice chyba - patné dávkování. Dále bylo zjitena bohatá směs a velký rozdíl mezi hodnotami lambda sond prý a 80%.
Vyměněna lambdy č.1
A světe div se auto přede jako hodinky a netřepe se.
Rozdíl mezi lambdami do 6% max.
Také se zlepila odezva na plynový pedál, lépe to jede nií spotřeba. O kolik zatím nevím, ale doplním.
To e si se mnou v noci za detě (před dnem č.1) hrála BSI, tím e mi otvírala okno u řidiče a ulomil se mi plíek na přepínání palub. počítače patří jinam.
No snad je s motorem pokoj
Příběh třepajícího motoru má dalí pokračování.
I kdy dolo ke změnám k lepímu, pořád se motor jemně třepal. Někdy více, někdy méně, ale pořád to nebylo ono.
1. den chladné počasí studený start a silné třepání, po přidání plynu se auto dusilo a nechtělo jet. A se to ohřálo, tak to bylo lepí.
2. den ráno chladné počasí studený start opět třepání, ale slabí jako 1. den. po rozjezdu hláka Antipolution faulty a rozsvícení service a kontrolky ŘJ na palubovce.
Ve se projevovalo jak při provozu na benzín tak i LPG
Auto předáno do servisu. Na diagnostice chyba - patné dávkování. Dále bylo zjitena bohatá směs a velký rozdíl mezi hodnotami lambda sond prý a 80%.:-o
Vyměněna lambdy č.1
A světe div se auto přede jako hodinky a netřepe se.:palec
Rozdíl mezi lambdami do 6% max.
Také se zlepila odezva na plynový pedál, lépe to jede nií spotřeba.:-d O kolik zatím nevím, ale doplním.
To e si se mnou v noci za detě (před dnem č.1) hrála BSI, tím e mi otvírala okno u řidiče:-o a ulomil se mi plíek na přepínání palub. počítače patří jinam.
No snad je s motorem pokoj:-p
|
|
26.01.2013 18:03 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2542321
|
|
karneval
|
|
|
Ako na 100% zistím e auto ide na 3 valce?
Včera večer bol dos mráz a motor mal dos hrubý chod klepal viac ne zvyčajne, ako PD TDi takto som ho ete drnča nepočul ani minulý rok keď bolo aj 20 pod nulou (baterka vtedy odila ale motor iel pekne). iel som asi len 1km a potom o tri hodiny 1km nazad take neviem či to za tepla vymizne.
Ako na 100% zistím e auto ide na 3 valce?
Včera večer bol dos mráz a motor mal dos hrubý chod klepal viac ne zvyčajne, ako PD TDi :D takto som ho ete drnča nepočul ani minulý rok keď bolo aj 20 pod nulou (baterka vtedy odila ale motor iel pekne). iel som asi len 1km a potom o tri hodiny 1km nazad take neviem či to za tepla vymizne.
|
|
26.01.2013 21:54 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2542450
|
|
jumep
|
|
|
budu robit premznute striky a nafta, ked natankujes inde a prehrejes to tak sa to zlepsi, keby si siel na 3 valce tak daleko nedojdes a mas tam antipollution a neviem este co, toto neni benzin co mas
budu robit premznute striky a nafta, ked natankujes inde a prehrejes to tak sa to zlepsi, keby si siel na 3 valce tak daleko nedojdes a mas tam antipollution a neviem este co, toto neni benzin co mas
|
|
25.05.2014 07:13 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2699179
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Ahoj vem. Řeím podobný problém. Popíu ho co nejpřesněji. Stává se mi, e motor vysadí na 3 válce, absolutně náhodně , jednou při nastartování studeného motoru, teplý motor to nikdy při startu neudělal, jindy za jízdy při brzdění motorem dvakrát i vícekrát denně po ujetí 160 km, jindy po ujetí 30 km prostě nečekaně, někdy to neudělá třeba celý týden, diag hlásí náhodné vynechání válce, palubák anomalie antipolution a default kataliser, prostě klasika. Ale co mě na tom nejvíc zaráí je, e stačí vypnout klíček, chvilku počkat, nastartovat a zase jedu třeba 100 km na vechny čtyři válce, dělám ten restart u i bez zastavení . Dal jsem nové svíčky a zapalovací litu a nepomohlo to. Vydrelo to 800 km a závada se začala opakovat. Upozorňuji jetě e LPG na to nemá vliv, dělá to i při jízdě na benzín. Má někdo nápad co by to mohlo být, kdy to reaguje na vypnutí klíčku a opětovné nastartování a zase běí na vechny čtyři válce ? Za kadou radu dík předem.
Ahoj vem. Řeím podobný problém. Popíu ho co nejpřesněji. Stává se mi, e motor vysadí na 3 válce, absolutně náhodně , jednou při nastartování studeného motoru, teplý motor to nikdy při startu neudělal, jindy za jízdy při brzdění motorem dvakrát i vícekrát denně po ujetí 160 km, jindy po ujetí 30 km prostě nečekaně, někdy to neudělá třeba celý týden, diag hlásí náhodné vynechání válce, palubák anomalie antipolution a default kataliser, prostě klasika. Ale co mě na tom nejvíc zaráí je, e stačí vypnout klíček, chvilku počkat, nastartovat a zase jedu třeba 100 km na vechny čtyři válce, dělám ten restart u i bez zastavení . Dal jsem nové svíčky a zapalovací litu a nepomohlo to. Vydrelo to 800 km a závada se začala opakovat. Upozorňuji jetě e LPG na to nemá vliv, dělá to i při jízdě na benzín. Má někdo nápad co by to mohlo být, kdy to reaguje na vypnutí klíčku a opětovné nastartování a zase běí na vechny čtyři válce ? Za kadou radu dík předem.
|
|
27.05.2014 05:53 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2699769
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Nikdo nemá ádnou radu ???
Nikdo nemá ádnou radu ???:nevim
|
|
27.05.2014 10:00 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2699794
|
|
moriss
|
Město: PRAHA, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
zdravim...jen tak na okraj .mluvi se tu o benzinu a v nazvu je nafta....
nemalo nejasnosti je z nepresnosti...
zdravim...jen tak na okraj .mluvi se tu o benzinu a v nazvu je nafta....
nemalo nejasnosti je z nepresnosti...
|
|
27.05.2014 17:34 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2699877
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Hledal jsem a nael jsem jen toto téma, podívej se na úplně první zakládající příspěvek a zjistí e se mluví o benzínu 2,0 16V, to se sice rozchází s názvem tématu, ale první přispěvatel mluví o benzínu.
Hledal jsem a nael jsem jen toto téma, podívej se na úplně první zakládající příspěvek a zjistí e se mluví o benzínu 2,0 16V, to se sice rozchází s názvem tématu, ale první přispěvatel mluví o benzínu.
|
|
31.05.2014 07:47 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2700952
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Tak jsem v pr....Slavná lexia neřekla nic víc ne jsem u věděl . Náhodná porucha spalování druhého válce a sníená účinnost katu. Při měření za chodu motoru ve v naprostém pořádku. A teď babo raď.
Tak jsem v pr....Slavná lexia neřekla nic víc ne jsem u věděl . Náhodná porucha spalování druhého válce a sníená účinnost katu. Při měření za chodu motoru ve v naprostém pořádku. A teď babo raď. :-(
|
|
31.05.2014 20:43 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2701075
|
|
moriss
|
Město: PRAHA, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
...tak v prvnim prispevku jsem slovo benzin nenasel....svicky a vstriky ma tez nafta....snad jen zminka jake auto ma majitel prispevku..
jinak doporucim zacit od zacatku...oleje, svicky, filtry,palivo. kvalita spoju el instalace....pokud je chod opravdu na tri tak zjistit co chybi palivo jiskra...sviti servisce nebo ne, proste odstranit nejasnosti a nepresnosti....jak v nazvu tak v postupu opravy
...tak v prvnim prispevku jsem slovo benzin nenasel....svicky a vstriky ma tez nafta....snad jen zminka jake auto ma majitel prispevku..
jinak doporucim zacit od zacatku...oleje, svicky, filtry,palivo. kvalita spoju el instalace....pokud je chod opravdu na tri tak zjistit co chybi palivo jiskra...sviti servisce nebo ne, proste odstranit nejasnosti a nepresnosti....jak v nazvu tak v postupu opravy
|
|
01.06.2014 12:05 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2701187
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Ahoj. Tak abych to shrnul. Několikrát diag různých značek i slavná lexie. Výsledek jak jsem psal dříve. nové svíčky, nová zapalovací lita, vstřiky jsem nepřehazoval z důvodu toho , e to dělá jak na benzín tak i na LPG stejně. Kabelá jsem kontroloval i proměřoval na přechodové odpory, jetě jsem zpozoroval jednu věc, vdy to padne na tři válce po brzdění motorem, tedy po jízdě s úplně putěným plynovým pedálem v okamiku kdy znovu lápnu na plynový pedál. Začínám se bát, e by to mohla být i řídící jednotka. A to by byl průser.
Ahoj. Tak abych to shrnul. Několikrát diag různých značek i slavná lexie. Výsledek jak jsem psal dříve. nové svíčky, nová zapalovací lita, vstřiky jsem nepřehazoval z důvodu toho , e to dělá jak na benzín tak i na LPG stejně. Kabelá jsem kontroloval i proměřoval na přechodové odpory, jetě jsem zpozoroval jednu věc, vdy to padne na tři válce po brzdění motorem, tedy po jízdě s úplně putěným plynovým pedálem v okamiku kdy znovu lápnu na plynový pedál. Začínám se bát, e by to mohla být i řídící jednotka. A to by byl průser.:-(
|
|
01.06.2014 18:10 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2701293
|
|
Henry
|
|
|
Sorry
já zapomněl, e má LPG. Řídící jednotku jsem naposledy spravoval u OMEGY I, byla plná studeňáků a potom u LAGUNY II konektor na řídící jednotce byl zelenej a kontakty uhnilý. O Ř.J. u C5 2.0 benzín jsem zatím nic patného neslyel.
P.S. Jestli si dobře vzpomínám, tak LPG vstřiky jsou propojený přes benzínový. Nemohlo by to být tím??
Sorry
já zapomněl, e má LPG. Řídící jednotku jsem naposledy spravoval u OMEGY I, byla plná studeňáků a potom u LAGUNY II konektor na řídící jednotce byl zelenej a kontakty uhnilý. O Ř.J. u C5 2.0 benzín jsem zatím nic patného neslyel.
P.S. Jestli si dobře vzpomínám, tak LPG vstřiky jsou propojený přes benzínový. Nemohlo by to být tím??
|
|
01.06.2014 19:08 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2701302
|
|
NMC
|
|
|
U LPG od SGI je mezi řídicí jednotku a benzínový vstřik vřazen "interface unit". Pokud by byl vadný konektor mezi ŘJ a "interface unit", mohl by se problém vyskytovat při provozu na benzín i LPG.
U LPG od SGI je mezi řídicí jednotku a benzínový vstřik vřazen "interface unit". Pokud by byl vadný konektor mezi ŘJ a "interface unit", mohl by se problém vyskytovat při provozu na benzín i LPG.
Přílohy: SGI_propojeni_vstriku.JPG ( 81193b ) - |
|
01.06.2014 20:09 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2701325
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Mám jiný systém, ale dík za radu a pomoc. Zjistím si jestli tam nemám něco podobného.
Mám jiný systém, ale dík za radu a pomoc. Zjistím si jestli tam nemám něco podobného.
|
|
02.06.2014 12:12 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2701466
|
|
moriss
|
Město: PRAHA, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
no vidis ....skoro si to opravis sam....pokd ti to dela vzdy jak pises po deceleraci tak je na rade zkoumat vstrik....jakej mas lpg....zkusit ho odpojit tak aby nemohl skodit......jinak jeste ta napodobenina karburatoru,krokovej motor a cistota kolem klapky....jestli to dela jak pises tak tam nejde palivo.....a pro stouraly vzdy se zacina tim jak je postarano o servis auta...jestli se jen jezdi a nic se nedela preventivne a ani v doporucenejch intervalech pak to muze bejt uplne cokoli..to jen naokraj pro Henryho..teda jestli myslel me.
no vidis ....skoro si to opravis sam....pokd ti to dela vzdy jak pises po deceleraci tak je na rade zkoumat vstrik....jakej mas lpg....zkusit ho odpojit tak aby nemohl skodit......jinak jeste ta napodobenina karburatoru,krokovej motor a cistota kolem klapky....jestli to dela jak pises tak tam nejde palivo.....a pro stouraly vzdy se zacina tim jak je postarano o servis auta...jestli se jen jezdi a nic se nedela preventivne a ani v doporucenejch intervalech pak to muze bejt uplne cokoli..to jen naokraj pro Henryho..teda jestli myslel me.
|
|
02.06.2014 14:23 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2701501
|
|
NMC
|
|
|
To je slovo do pranice. Mně občas pokubává motor a mám dojem e to bývá po brzdění motorem dole kopcom. Diagnostiku nemám, ale ten protékající vstřik by odpovídal syndromům, mezi které patří i o fous vyí spotřeba, ne bych čekal. Nechám prověřit.
To je slovo do pranice. Mně občas pokubává motor a mám dojem e to bývá po brzdění motorem dole kopcom. Diagnostiku nemám, ale ten protékající vstřik by odpovídal syndromům, mezi které patří i o fous vyí spotřeba, ne bych čekal. Nechám prověřit.
|
|
| |
|
|