| | |
04.04.2011 19:05 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2382555
|
|
jimhawkey
|
Město: Praha , Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
tak já jsem u toho nikdy nezaznamenal ten pokles výkonu. třese se u míň, ale je tam pořád znát ten rozdíl, kdy běí v klidu a kdy se začne třást. svíčky jsem vyměnil, teď jsem zjistil, e lita to taky není, a diagnostika mlčí. snad to u tebe budou jenom svíčky... ale já na to jednou přijdu
tak já jsem u toho nikdy nezaznamenal ten pokles výkonu. třese se u míň, ale je tam pořád znát ten rozdíl, kdy běí v klidu a kdy se začne třást. svíčky jsem vyměnil, teď jsem zjistil, e lita to taky není, a diagnostika mlčí. snad to u tebe budou jenom svíčky... ale já na to jednou přijdu:palec
|
|
04.04.2011 20:14 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2382565
|
|
jumep
|
|
|
hmm ... citam tu o dokonalosti diagnostiky ktora vie odhalit tlak vo valci?
na taketo srandy zabudnite
dokaze to odhalit tak maximalne ze niektory valec nepali alebo pali zle, pripadne chybu spalovania na xtom valci
ale pricinu treba hladat klasicky mechanicky, tj. tlaky merat mechanicky, sviecky vymenit, cievku vymenit
meranie tlakov pomocou odberu startera nenamera tlaky ale len rozdiel tlakov vo valcoch, tj. ak bude motor vylietany, alebo nastane iny problem ... toto meranie ti nepomoze
elektronika/diagnostika je dobra vec ... ale ako pomocnik a nie nastroj na opravu
hmm ... citam tu o dokonalosti diagnostiky ktora vie odhalit tlak vo valci?
na taketo srandy zabudnite
dokaze to odhalit tak maximalne ze niektory valec nepali alebo pali zle, pripadne chybu spalovania na xtom valci
ale pricinu treba hladat klasicky mechanicky, tj. tlaky merat mechanicky, sviecky vymenit, cievku vymenit
meranie tlakov pomocou odberu startera nenamera tlaky ale len rozdiel tlakov vo valcoch, tj. ak bude motor vylietany, alebo nastane iny problem ... toto meranie ti nepomoze
elektronika/diagnostika je dobra vec ... ale ako pomocnik a nie nastroj na opravu
|
|
04.04.2011 20:29 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2382569
|
|
flyteSVK
|
|
|
mozem potvrdit, live data stoja za prd
btw: pozries mi pls oznacenie sviecok co tam idu? Na nete je kopec oznaceni, a este aj prevody medzi znackami a mam v tom trochu chaos.
mozem potvrdit, live data stoja za prd :(
btw: pozries mi pls oznacenie sviecok co tam idu? Na nete je kopec oznaceni, a este aj prevody medzi znackami a mam v tom trochu chaos.
|
|
04.04.2011 20:41 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2382570
|
|
jimhawkey
|
Město: Praha , Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
ale jo pardon, houby tlaky. dřív píu, ne myslim.
vak já vím, e to nejde opravit tak, e to píchne přes kablík do computeru... jen jsem doufal, e bude od čeho se odpíchnout. jestli to opraví výměnou svíček, tak to neni fér, ale přeju ti to
ale jo pardon, houby tlaky. dřív píu, ne myslim.
vak já vím, e to nejde opravit tak, e to píchne přes kablík do computeru... jen jsem doufal, e bude od čeho se odpíchnout. jestli to opraví výměnou svíček, tak to neni fér, ale přeju ti to:palec
|
|
05.04.2011 07:09 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2382619
|
|
JirkaŘ
|
|
|
flyteSVK : koukám na service.citroen.com a píe mi tu 2 moné svíčky k C5 II a tvému motoru :
CHAMPION - REC9MCLX (dávané původně) a CHAMPION - REC9YCL (dávané nyní - díly nahrazující ) ty jsou podle veho za 250 kč/kus (obj.č. 00005960F7 ) , pak je tam jetě poloka "stáří =5 " díl č. E160023 s názvem svíčka zapalovací ERP za 175 kč.
flyteSVK : koukám na service.citroen.com a píe mi tu 2 moné svíčky k C5 II a tvému motoru :
CHAMPION - REC9MCLX (dávané původně) a CHAMPION - REC9YCL (dávané nyní - díly nahrazující ) ty jsou podle veho za 250 kč/kus (obj.č. 00005960F7 ) , pak je tam jetě poloka "stáří =5 " díl č. E160023 s názvem svíčka zapalovací ERP za 175 kč.
Přílohy: 2120m05a.jpg ( 63752b ) - |
|
05.04.2011 08:21 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2382626
|
|
flyteSVK
|
|
|
Dik, este sme to vcera preberali s jumepom, a moze tam ist aj NGK LFR5B keby niekto potreboval.
Dik, este sme to vcera preberali s jumepom, a moze tam ist aj NGK LFR5B keby niekto potreboval.
|
|
17.08.2011 15:39 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2407837
|
|
jimhawkey
|
Město: Praha , Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
nakonec to vypadá, e to byl vadný vstřik. výměna a přede jako kotě. díky Jruzemu and son za kvaltní práci. více c.c.c.a.
nakonec to vypadá, e to byl vadný vstřik. výměna a přede jako kotě. díky Jruzemu and son za kvaltní práci. více c.c.c.a.
|
|
09.12.2011 01:30 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2431643
|
|
cvrnda
|
|
|
Zdravím mám ten samý problém a ktomu jetě při venkovní teplotě nad cca20stupnu po nastartování motor zdechne někdy jednou někdy dvakrát jak kdy
to třepání za studena jsem troku omezil tím e jsem přitáhnul holendr na trubce co vychází z hlavy od EGR ventilu do sání matka byla volná po utaení se to třepání cca o 30% zlepílo.
tak nevím můj názor je takový e to bude mech. problém ale jaký to nevím
Zdravím mám ten samý problém a ktomu jetě při venkovní teplotě nad cca20stupnu po nastartování motor zdechne někdy jednou někdy dvakrát jak kdy
to třepání za studena jsem troku omezil tím e jsem přitáhnul holendr na trubce co vychází z hlavy od EGR ventilu do sání matka byla volná po utaení se to třepání cca o 30% zlepílo.
tak nevím můj názor je takový e to bude mech. problém ale jaký to nevím
|
|
07.07.2012 15:36 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2490549
|
|
manko69
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
zdravim ja mam podobny problem s c5kou z nicoho nic zaca ist iba na 3 valce a strielat do vyfuku z motorom uplne trase a palubny pocitac nic nevipisuje ked dakto vie ze oco sa jedna prosim poradte mi vopred dakujem
zdravim ja mam podobny problem s c5kou z nicoho nic zaca ist iba na 3 valce a strielat do vyfuku z motorom uplne trase a palubny pocitac nic nevipisuje ked dakto vie ze oco sa jedna prosim poradte mi vopred dakujem
|
|
07.07.2012 23:33 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2490637
|
|
jumep
|
|
|
co tu napisat, pozret klapku, sviecky, cievku, podtlaky ...
to ze to nic nenapise uplne nic neznamena, aj ked si myslim ze missfiring by to malo pisat
co tu napisat, pozret klapku, sviecky, cievku, podtlaky ...
to ze to nic nenapise uplne nic neznamena, aj ked si myslim ze missfiring by to malo pisat
|
|
07.07.2012 23:59 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2490641
|
|
Hanz 397
|
|
|
manko69 napsal(a): zdravim ja mam podobny problem s c5kou z nicoho nic zaca ist iba na 3 valce a strielat do vyfuku z motorom uplne trase a palubny pocitac nic nevipisuje ked dakto vie ze oco sa jedna prosim poradte mi vopred dakujem
BC asi nic psát nebude-max antipollution.... A na ty tři běí jen zastudena,nebo pořád? Jak startuje? V jakym reimu střílí do výfuku(volnoběh,zátě,pořád,...). Zkouknul bych,co psal Jumep a kdy nic,tak tě diag nemine-nevím,jestli má třeba změřit komprese,kdy by tohle ve bylo ok....
BC asi nic psát nebude-max antipollution.... A na ty tři běí jen zastudena,nebo pořád? Jak startuje? V jakym reimu střílí do výfuku(volnoběh,zátě,pořád,...). Zkouknul bych,co psal Jumep a kdy nic,tak tě diag nemine-nevím,jestli má třeba změřit komprese,kdy by tohle ve bylo ok....
|
|
08.07.2012 12:04 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2490681
|
|
manko69
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
no na tri valce ide stale tasky start motor trase a striela do vifuku aj za niskych otacok aj ked mu pridam . sviecky, podtlaky setko som skontroloval neviem ja uz som v koncoch
no na tri valce ide stale tasky start motor trase a striela do vifuku aj za niskych otacok aj ked mu pridam . sviecky, podtlaky setko som skontroloval neviem ja uz som v koncoch
|
|
08.07.2012 12:11 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2490683
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zkontroluj ventily tento motor coby zrout oleje ma sklony k pridirani
zkontroluj ventily tento motor coby zrout oleje ma sklony k pridirani
|
|
08.07.2012 12:23 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2490684
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
ved to by si mal pocut ked startujes ci maju tlaky vsetky 4 valce alebo nie.
ved to by si mal pocut ked startujes ci maju tlaky vsetky 4 valce alebo nie.
|
|
08.07.2012 21:50 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2490858
|
|
Hanz 397
|
|
|
zhrado napsal(a): ved to by si mal pocut ked startujes ci maju tlaky vsetky 4 valce alebo nie.
Znám plno lidí,kteří nepoznají,e při startu jedna komprese chybí... Ale je to nejjednoduí způsob,jak zjistit,jestli je(aspoň nějaké)mají vechny. A určo bych to vyzkouel,u jen kvůli tomu,co psal autodiag...
Znám plno lidí,kteří nepoznají,e při startu jedna komprese chybí...:-( Ale je to nejjednoduí způsob,jak zjistit,jestli je(aspoň nějaké)mají vechny. A určo bych to vyzkouel,u jen kvůli tomu,co psal autodiag...
|
|
13.07.2012 19:03 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2491934
|
|
manko69
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
caute uz som prisiel na to ze co to robilo robila to riadiaca jednotka zohnal som druhu a ide bez problemou len som musel dat prekodovat imobilizer
caute uz som prisiel na to ze co to robilo robila to riadiaca jednotka zohnal som druhu a ide bez problemou len som musel dat prekodovat imobilizer
|
|
14.07.2012 00:00 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2492020
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
toby jsem se hodne divil,kdyby to byla jednotka
toby jsem se hodne divil,kdyby to byla jednotka
|
|
25.07.2012 13:45 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2495144
|
|
MisakN
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Nabízím řeení problému, který zafungoval u mne.
Problém se objevoval před montáí LPG a nemá s LPG ádnou souvislost. Auto na LPG jezdí výborně.
Protoe, jsem nový majitel vozidla tak jsem také provedl výměnu rozvodů, drákového řemene s kladkami, olejů v motru, aut. převodovce, filtrů, svíček (NGK 7 LPG), a servis klimy.
Nepravidelně za studena auto na 3 válce a třepalo se jak drahej pes
Jednou po selápnutí pedálu akcelerace při rozjezdu auto zdechlo a vyhodilo hláku Antipollution fault a rozsvítil se na palubovce nápis SERVICE (Auto bylo přepnuto do módu provozu na benzín, protoe bylo studené). Diagnostika ukázala a závadu vstřikování na 1. válci a vadné čidlo klepání.
Po diagnostice výměna čidla klepání motoru a přehrání SW v ŘJ motoru ( z důvodu aktualizace a patné komunikace s neorig diagnostikou). (Čidlo origo Citroen cca 600 Kč, Přehrání SW také v Citroen, cena dle ceníku.)
Chvilku byl klid a pak zase třepání, ale s mení razancí.
Provedena rozířená diagnostika BOSCH u pana Radkovce v Brně se zadáním: patný chod motoru za studena a vysoká spotřeba ( 11,6 l po městě)
Výsledek diagnostiky: Karbon na sedlech ventilů na 1. válci. Také pomalá lambda č. 1 a doporučena výměna. (Cena diagnostiky 1200 Kč).
Doporučení: Natankovat kvalitní benzin min 98 oktanů a projet auto se zahřátým olejem motoru pod zátěí na delí trasu cca 100 km a kdy to nepomůe tak hlava válců dolů.
V Citroenu mi řekli e jsme v regionu "Východní Evropy s nekvalitními pohonnými hmotami" a Citroen doporučuje přidávat aditiva do benzínu/nafty u u nových vozů. Také mi nabídli odstranění karbonu z motoru za cca 50 tis. kč. S tím e za chvíli je to tam je znovu.
Zakoupení aditiv 460-G KIT.
Po aplikaci aditiv do oleje motoru a vyjetí nádre s aditivy, motor lape jako hodinky, je tií, na volnoběh klidnějí a sníila se spotřeba na cca 10 L.
Lambda č. 1 čeká na výměnu.
Problém vyřeen
To ve
Nabízím řeení problému, který zafungoval u mne.
Problém se objevoval před montáí LPG a nemá s LPG ádnou souvislost. Auto na LPG jezdí výborně.
Protoe, jsem nový majitel vozidla tak jsem také provedl výměnu rozvodů, drákového řemene s kladkami, olejů v motru, aut. převodovce, filtrů, svíček (NGK 7 LPG), a servis klimy.
Nepravidelně za studena auto na 3 válce a třepalo se jak drahej pes:-))
Jednou po selápnutí pedálu akcelerace při rozjezdu auto zdechlo a vyhodilo hláku Antipollution fault a rozsvítil se na palubovce nápis SERVICE (Auto bylo přepnuto do módu provozu na benzín, protoe bylo studené). Diagnostika ukázala a závadu vstřikování na 1. válci a vadné čidlo klepání.
Po diagnostice výměna čidla klepání motoru a přehrání SW v ŘJ motoru ( z důvodu aktualizace a patné komunikace s neorig diagnostikou). (Čidlo origo Citroen cca 600 Kč, Přehrání SW také v Citroen, cena dle ceníku.)
Chvilku byl klid a pak zase třepání, ale s mení razancí.
Provedena rozířená diagnostika BOSCH u pana Radkovce v Brně se zadáním: patný chod motoru za studena a vysoká spotřeba ( 11,6 l po městě)
Výsledek diagnostiky: Karbon na sedlech ventilů na 1. válci. Také pomalá lambda č. 1 a doporučena výměna. (Cena diagnostiky 1200 Kč).
Doporučení: Natankovat kvalitní benzin min 98 oktanů a projet auto se zahřátým olejem motoru pod zátěí na delí trasu cca 100 km a kdy to nepomůe tak hlava válců dolů.
V Citroenu mi řekli e jsme v regionu "Východní Evropy s nekvalitními pohonnými hmotami" a Citroen doporučuje přidávat aditiva do benzínu/nafty u u nových vozů. Také mi nabídli odstranění karbonu z motoru za cca 50 tis. kč. S tím e za chvíli je to tam je znovu.
Zakoupení aditiv 460-G KIT.
Po aplikaci aditiv do oleje motoru a vyjetí nádre s aditivy, motor lape jako hodinky, je tií, na volnoběh klidnějí a sníila se spotřeba na cca 10 L.
Lambda č. 1 čeká na výměnu.
Problém vyřeen:palec
To ve
|
|
25.07.2012 18:15 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2495202
|
|
jruze
|
|
|
MisakN napsal(a): Nabízím řeení problému, který zafungoval u mne.
Problém se objevoval před montáí LPG a nemá s LPG ádnou souvislost. Auto na LPG jezdí výborně.
Protoe, jsem nový majitel vozidla tak jsem také provedl výměnu rozvodů, drákového řemene s kladkami, olejů v motru, aut. převodovce, filtrů, svíček (NGK 7 LPG), a servis klimy.
Nepravidelně za studena auto na 3 válce a třepalo se jak drahej pes
Jednou po selápnutí pedálu akcelerace při rozjezdu auto zdechlo a vyhodilo hláku Antipollution fault a rozsvítil se na palubovce nápis SERVICE (Auto bylo přepnuto do módu provozu na benzín, protoe bylo studené). Diagnostika ukázala a závadu vstřikování na 1. válci a vadné čidlo klepání.
Po diagnostice výměna čidla klepání motoru a přehrání SW v ŘJ motoru ( z důvodu aktualizace a patné komunikace s neorig diagnostikou). (Čidlo origo Citroen cca 600 Kč, Přehrání SW také v Citroen, cena dle ceníku.)
Chvilku byl klid a pak zase třepání, ale s mení razancí.
Provedena rozířená diagnostika BOSCH u pana Radkovce v Brně se zadáním: patný chod motoru za studena a vysoká spotřeba ( 11,6 l po městě)
Výsledek diagnostiky: Karbon na sedlech ventilů na 1. válci. Také pomalá lambda č. 1 a doporučena výměna. (Cena diagnostiky 1200 Kč).
Doporučení: Natankovat kvalitní benzin min 98 oktanů a projet auto se zahřátým olejem motoru pod zátěí na delí trasu cca 100 km a kdy to nepomůe tak hlava válců dolů.
V Citroenu mi řekli e jsme v regionu "Východní Evropy s nekvalitními pohonnými hmotami" a Citroen doporučuje přidávat aditiva do benzínu/nafty u u nových vozů. Také mi nabídli odstranění karbonu z motoru za cca 50 tis. kč. S tím e za chvíli je to tam je znovu.
Zakoupení aditiv 460-G KIT.
Po aplikaci aditiv do oleje motoru a vyjetí nádre s aditivy, motor lape jako hodinky, je tií, na volnoběh klidnějí a sníila se spotřeba na cca 10 L.
Lambda č. 1 čeká na výměnu.
Problém vyřeen
To ve
To řeení je jen na chvilku - ten vstřik tě nemine - je načatej a bude zlobit pořád a jetě ti můe zlikvidovat kat.
To řeení je jen na chvilku - ten vstřik tě nemine - je načatej a bude zlobit pořád a jetě ti můe zlikvidovat kat.
|
|
25.07.2012 19:35 -
Re: Motor běí na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|
2495210
|
|
MisakN
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Je to moné. Tak dalece tomu nerozumím. Zatím je klid. Při té rozířené diagnostice na nic se vstřikem nepřili. Tak uvidíme.
Je to moné. Tak dalece tomu nerozumím. Zatím je klid. Při té rozířené diagnostice na nic se vstřikem nepřili. Tak uvidíme.
|
|
| |
|
|