12.02.2011 13:00 -
Výměna řemene přísluenství - C5I 2.0i 16v
|
2373160
|
|
Pali
|
Město: Vejprnice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Zdravím lidi ted jsem jel domů a roztrhaly se mi řemeny jak u alternatoru tak nad tím na motoru natěstí nespadly uplně take jsem mohl dojed,ale randál to byl pěknej nevíte kolik cca stojí oba dva řemeny a je to sloitě s opravou ??,Dík za odpověd
Zdravím lidi ted jsem jel domů a roztrhaly se mi řemeny jak u alternatoru tak nad tím na motoru natěstí nespadly uplně take jsem mohl dojed,ale randál to byl pěknej nevíte kolik cca stojí oba dva řemeny a je to sloitě s opravou ??,Dík za odpověd
|
|
12.02.2011 15:11 -
Re: Výměna řemene přísluenství - C5I 2.0i 16v
|
2373190
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Ty má na motoru 2 řemeny přísluenství ???
Podle obrázku odsud : .link.
má spíe jen 1 řemen přísluenství a pak (pod krytem) řemen rozvodový. Motor má 2,0 benzín 16 ventil, normální, nebo HPI ? Díval jsem se na e-cat a jsou tam řemeny různých délek... estidrákové řemeny v délce 1185, 1190 , 1705, 1708 a 1715 mm . Ceny jsou okolo 500 - 600 kč za řemen. Nejlépe by bylo zjistit jaký jsi tam měl... (podle VIN nejlepí) Já tak nael i ten svůj. Co bylo příčinou prasknutí ? Byl u pokozený ? Prohni jej, prohlédni a zjisti jestli jsou tam praskliny. Co kladky, nejsou hlučné ? Před prasknutím řemene nepitěl ? Nebrzdilo ho něco ? (Mě kdysi vadný alternátor - loiska se zadíraly - spálil řemen, měnil jsem jej i alternátor)
Ty má na motoru 2 řemeny přísluenství ??? :-o
Podle obrázku odsud : http://www.c5club.cz/showpic/technika/technika/17120901
má spíe jen 1 řemen přísluenství a pak (pod krytem) řemen rozvodový. Motor má 2,0 benzín 16 ventil, normální, nebo HPI ? Díval jsem se na e-cat a jsou tam řemeny různých délek... estidrákové řemeny v délce 1185, 1190 , 1705, 1708 a 1715 mm . Ceny jsou okolo 500 - 600 kč za řemen. Nejlépe by bylo zjistit jaký jsi tam měl... (podle VIN nejlepí) Já tak nael i ten svůj. Co bylo příčinou prasknutí ? Byl u pokozený ? Prohni jej, prohlédni a zjisti jestli jsou tam praskliny. Co kladky, nejsou hlučné ? Před prasknutím řemene nepitěl ? Nebrzdilo ho něco ? (Mě kdysi vadný alternátor - loiska se zadíraly - spálil řemen, měnil jsem jej i alternátor)
|
|
16.02.2011 16:15 -
Re: Výměna řemene přísluenství - C5I 2.0i 16v
|
2373850
|
|
Pali
|
Město: Vejprnice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Tak to u je vyřeený a vyměněný
Tak to u je vyřeený a vyměněný
|
|
02.07.2012 21:21 -
Problém při výměně drákovaného řemenu přísluenství
|
2489585
|
|
Mgy
|
Město: Staňkov, Auto: Citroën Xantia 2.0i Turbo CT Activa Kat. (108kW) | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravím
při výměně řemene přísluenství na C5 I 2.0 16V jsem narazil na problém. U nás v "mototechně" mi prodali podle katalogu řemen řemen DAYCO 6PK 1705. Ten je ale po namontování volný Prohledal jsem internet a skutečně by tam měl být 1705. Kdy jsem nový řemen porovnával s původním, tak mi původní (zbytky původního) přiel o kousek kratí. Napadají mě dvě věci. Buď se dával na C5 jetě o kousek kratí řemen a nebo nový je delí ne 1705mm... Máte někdo podobnou zkuenost? Nějaké nápady jak to vyřeit? Nerad bych kupoval hned kratí řemen.
PS: Napínací kladka je funkční. Díky moc za odpovědi.
Zdravím :)
při výměně řemene přísluenství na C5 I 2.0 16V jsem narazil na problém. U nás v "mototechně" mi prodali podle katalogu řemen řemen DAYCO 6PK 1705. Ten je ale po namontování volný :-( Prohledal jsem internet a skutečně by tam měl být 1705. Kdy jsem nový řemen porovnával s původním, tak mi původní (zbytky původního) přiel o kousek kratí. Napadají mě dvě věci. Buď se dával na C5 jetě o kousek kratí řemen a nebo nový je delí ne 1705mm... Máte někdo podobnou zkuenost? Nějaké nápady jak to vyřeit? Nerad bych kupoval hned kratí řemen.
PS: Napínací kladka je funkční. Díky moc za odpovědi.
|
|
02.07.2012 22:00 -
Re: Výměna řemene přísluenství - C5I 2.0i 16v
|
2489597
|
|
jumep
|
|
|
ak kladka chodi po celej drahe a mas ho spravne nasadeny nemoze byt dlhy
ak je volny, tak je nieco zle / dobastlene a to takto tazko povedat
ak kladka chodi po celej drahe a mas ho spravne nasadeny nemoze byt dlhy
ak je volny, tak je nieco zle / dobastlene a to takto tazko povedat
|
|
05.07.2012 00:03 -
Re: Výměna řemene přísluenství - C5I 2.0i 16v
|
2490126
|
|
Mgy
|
Město: Staňkov, Auto: Citroën Xantia 2.0i Turbo CT Activa Kat. (108kW) | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Vyřeeno výměnou řemene za kratí 6PK 1683. Nemám čas hledat příčinu problému, navíc mi řemen bez problémů vyměnili
Vyřeeno výměnou řemene za kratí 6PK 1683. Nemám čas hledat příčinu problému, navíc mi řemen bez problémů vyměnili :)
|
|
05.07.2012 00:10 -
Re: Výměna řemene přísluenství - C5I 2.0i 16v
|
2490132
|
|
jumep
|
|
|
neodpustim si poznamku: neni nic lepsie ako odborny profesionalny pristup k veci .... ale budiz
neodpustim si poznamku: neni nic lepsie ako odborny profesionalny pristup k veci .... ale budiz
|
|
05.07.2012 04:32 -
Re: Výměna řemene přísluenství - C5I 2.0i 16v
|
2490133
|
|
jruze
|
|
|
Jsou dva druhy(průměry)kladky na napínáku - někdo v dřívějí době zřejmě vyměnil kladku za mení průměr jinak
Jsou dva druhy(průměry)kladky na napínáku - někdo v dřívějí době zřejmě vyměnil kladku za mení průměr jinak :nevim
|
|
05.07.2012 18:27 -
Re: Výměna řemene přísluenství - C5I 2.0i 16v
|
2490172
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Stalo se mi přesně toté (Na Xantii 1.9TD) - dodatečně zjitěna příčina - minulým majitelem neodborně (pruina nahrazená roubem) opravovaná napínací kladka.
Stalo se mi přesně toté (Na Xantii 1.9TD) - dodatečně zjitěna příčina - minulým majitelem neodborně (pruina nahrazená roubem) opravovaná napínací kladka.
|
|
| |