| | |
29.01.2011 15:08 -
Problém s ESP
|
2371562
|
|
pajas7
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
ahoj, mám problém u C5 2.2HDI ,při jízdě kdy vytočím auto víc jak kolem 3500 otáček se mi rozsvítí ESP a kontrolka na motor a service lutě .Nemáte s tím někdo zkuenosti???????????????????
ahoj, mám problém u C5 2.2HDI ,při jízdě kdy vytočím auto víc jak kolem 3500 otáček se mi rozsvítí ESP a kontrolka na motor a service lutě .Nemáte s tím někdo zkuenosti???????????????????
|
|
29.01.2011 15:13 -
Re: Problém s ESP
|
2371563
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
ahoj za prvé je to zbytečné tolik vytáčet,kontrolka motoru je docela průser,asi to tady bude číst víckrát chtělo by to diagnostiku,mě kdy odcházela baterka tak to dělalo věci a jsem se nestačil divit
ahoj za prvé je to zbytečné tolik vytáčet,kontrolka motoru je docela průser,asi to tady bude číst víckrát chtělo by to diagnostiku,mě kdy odcházela baterka tak to dělalo věci a jsem se nestačil divit
|
|
29.01.2011 15:18 -
Re: Problém s ESP
|
2371564
|
|
pajas7
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
jo zytečné to,ale zas chci aby mi to fungovalo jak má.diagnostiku zkouím a ale zatím nic . Napsalo to patní tlak na turbo ,tak jsem vyměnil čidlo a nic,napsalo to patný brzdový spínač, vyměnil jsem a nic. pořád to samé
jo zytečné to,ale zas chci aby mi to fungovalo jak má.diagnostiku zkouím a ale zatím nic . Napsalo to patní tlak na turbo ,tak jsem vyměnil čidlo a nic,napsalo to patný brzdový spínač, vyměnil jsem a nic. pořád to samé
|
|
29.01.2011 15:22 -
Re: Problém s ESP
|
2371565
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
co výměna baterie,moná ti to přijde jako blbos ale věř e kdy je ko tak to dělá pěknej bordel v elektrice,nebo jí zkus alespoň dobít,taky mám 2,2 s automatem a kdy klekla baterka ........
co výměna baterie,moná ti to přijde jako blbos ale věř e kdy je ko tak to dělá pěknej bordel v elektrice,nebo jí zkus alespoň dobít,taky mám 2,2 s automatem a kdy klekla baterka ........
|
|
29.01.2011 16:22 -
Problém s ESP
|
2371569
|
|
SWOBY
|
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 90 |
|
|
uz to tu bylo receno mnohokrat, esp s kontrolkou motoru se rozsveci pri ruznych zavadach motoru. neskace ti to nahodou po takovemto vytoceni a rozsviceni kontrolek do nouzaku??? projdi si hadicky u ventilů (cidel) ktery sou pod krytem u koule za pojistkama. ja mel jednu zpuchrelou, taky mi to hazelo spatnej tlak na turbu. mel jsem akorat potiz v tom, ze to byla zrovna hadicka vedouci za posilovac. toz se tam nedalo poradne dostat.
uz to tu bylo receno mnohokrat, esp s kontrolkou motoru se rozsveci pri ruznych zavadach motoru. neskace ti to nahodou po takovemto vytoceni a rozsviceni kontrolek do nouzaku??? projdi si hadicky u ventilů (cidel) ktery sou pod krytem u koule za pojistkama. ja mel jednu zpuchrelou, taky mi to hazelo spatnej tlak na turbu. mel jsem akorat potiz v tom, ze to byla zrovna hadicka vedouci za posilovac. toz se tam nedalo poradne dostat.
|
|
29.01.2011 16:34 -
Re: Problém s ESP
|
2371570
|
|
pajas7
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
jo skočí to do nouzáku,vypnu klíček a nastartuju a jedete to normálně akorád svítí service lutě a motor ,druhej den u nesvítí nic dokud se to nestane zas. Kterej z ventilů to je pod tím krytem ?děkuju
jo skočí to do nouzáku,vypnu klíček a nastartuju a jedete to normálně akorád svítí service lutě a motor ,druhej den u nesvítí nic dokud se to nestane zas. Kterej z ventilů to je pod tím krytem ?děkuju
|
|
29.01.2011 17:46 -
Re: Problém s ESP
|
2371572
|
|
jumep
|
|
|
pohladaj si antipollution fault
z toho co pises mi to pride na vysoky tlak turba - ale bez diagnostiky je to hadanie
nie je to chyba ESP, evidentne si sa ani nesnazil hladat ... je to tu spomenute X krat a je to preto, ze ESP ovlada vykon motora, tento ked ma poruchu / nespravne hodnoty tak ho to nevie ovladat a tympadom sa ESP deaktivuje
ps. najdi si niekoho kto vie tu diagnostiku pouzit (a tiez nema len nejaky univerzal)
pohladaj si antipollution fault
z toho co pises mi to pride na vysoky tlak turba - ale bez diagnostiky je to hadanie
nie je to chyba ESP, evidentne si sa ani nesnazil hladat ... je to tu spomenute X krat a je to preto, ze ESP ovlada vykon motora, tento ked ma poruchu / nespravne hodnoty tak ho to nevie ovladat a tympadom sa ESP deaktivuje
ps. najdi si niekoho kto vie tu diagnostiku pouzit (a tiez nema len nejaky univerzal)
|
|
29.01.2011 18:30 -
Problém s ESP
|
2371576
|
|
SWOBY
|
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 90 |
|
|
Ventily tam jsou dva. v priloze je bilou izolackou oznacena hadicka, ktera byla u me spatna. v citroenu mi taky chteli hned menit cidlo. jak rika jumep - pohledal jsem tady na clubu antipollution fault (antipollution system faulty - dieslove motory) a pak hledal na motoru.
Ventily tam jsou dva. v priloze je bilou izolackou oznacena hadicka, ktera byla u me spatna. v citroenu mi taky chteli hned menit cidlo. jak rika jumep - pohledal jsem tady na clubu antipollution fault (antipollution system faulty - dieslove motory) a pak hledal na motoru.
Přílohy: P1030128 - mini.jpg ( 1008406b ) - |
|
29.01.2011 19:44 -
Re: Problém s ESP
|
2371598
|
|
pajas7
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
tak ventily jsem vyměnil vechny 3 a zkontroloval jsem i ty trubičky a pořád t samé. Najedu na hlavní a tak ve 130 se to rozsvítí. natlakoval jsem i hadice od turba i interkoleru
tak ventily jsem vyměnil vechny 3 a zkontroloval jsem i ty trubičky a pořád t samé. Najedu na hlavní a tak ve 130 se to rozsvítí. natlakoval jsem i hadice od turba i interkoleru
|
|
29.01.2011 19:45 -
Re: Problém s ESP
|
2371601
|
|
jumep
|
|
|
diagnostika a nehovorili sme o vymene cievok ale o hadicka ktore byvaju popraskane, ale toto bez diagnostiky neporiesis
diagnostika a nehovorili sme o vymene cievok ale o hadicka ktore byvaju popraskane, ale toto bez diagnostiky neporiesis
|
|
30.01.2011 08:17 -
Problém s ESP
|
2371636
|
|
SWOBY
|
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 90 |
|
|
Cívky (ja rikam ventily- to je uplne jedno, vime o cem mluvime) jsem zkousel menit taky, nastesti jsem mel jen pucene, nebyl to duvod proc to skakalo to nouzaku. toz sem je vratil, dal uz to znas...
s diag to chce opravdu nekoho sikovnyho, skoda ze si tak daleko, mam cloveka u liberce, kterej mi uz s hodne vecma pomohl.
Cívky (ja rikam ventily- to je uplne jedno, vime o cem mluvime) jsem zkousel menit taky, nastesti jsem mel jen pucene, nebyl to duvod proc to skakalo to nouzaku. toz sem je vratil, dal uz to znas...
s diag to chce opravdu nekoho sikovnyho, skoda ze si tak daleko, mam cloveka u liberce, kterej mi uz s hodne vecma pomohl.
|
|
30.01.2011 11:55 -
Re: Problém s ESP
|
2371653
|
|
pajas7
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
já mám jetě jednu C5 na díly tak proto jsem to zkouel měnit celý i těma hadičkama. taky v Písku je to s dig problém. original citroen nemá cenu a co taky znám ty kluky tak jsou na tom podobně jako já.
já mám jetě jednu C5 na díly tak proto jsem to zkouel měnit celý i těma hadičkama. taky v Písku je to s dig problém. original citroen nemá cenu a co taky znám ty kluky tak jsou na tom podobně jako já.
|
|
30.01.2011 12:23 -
Problém s ESP
|
2371656
|
|
SWOBY
|
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 90 |
|
|
Pak uz ti nejspis zbyvaji jen dve varianty, podivat se do ccca jestli nemas neco pobliz, nebo si udelat vylet
Pak uz ti nejspis zbyvaji jen dve varianty, podivat se do ccca jestli nemas neco pobliz, nebo si udelat vylet
|
|
30.01.2011 20:28 -
Re: Problém s ESP
|
2371702
|
|
pajas7
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
tak jsem byl na diagnostice a oíse to příli vysoký tlak na turbu ,měřili jsme to a dává skutečně tak o 400 víc ne by mělo. zkouel jsem vyměnit to čidlo na interkoleru a nic . nemáte nějaké zkuenosti? akorád mi přijde e to moc dobijí tak 14.9 nevím jestli to s tím můe mit spojitost
tak jsem byl na diagnostice a oíse to příli vysoký tlak na turbu ,měřili jsme to a dává skutečně tak o 400 víc ne by mělo. zkouel jsem vyměnit to čidlo na interkoleru a nic . nemáte nějaké zkuenosti? akorád mi přijde e to moc dobijí tak 14.9 nevím jestli to s tím můe mit spojitost
|
|
30.01.2011 20:48 -
Re: Problém s ESP
|
2371708
|
|
jumep
|
|
|
tak ako som predpokladal
skontroluj podtlak aj na turbe aj vsade, nesmie unikat, tu je totiz turbo otvorene stale a podtlak ho zatvara, ak je nedostatocny tak ho nedokaze zatvorit
tak ako som predpokladal :)
skontroluj podtlak aj na turbe aj vsade, nesmie unikat, tu je totiz turbo otvorene stale a podtlak ho zatvara, ak je nedostatocny tak ho nedokaze zatvorit
|
|
26.10.2013 17:05 -
Po opravě se při jízdě aktivuje ESP při razantnějím zatočení
|
2630208
|
|
shadow78
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Zdravím klubáci,
snail jsem se najít odpověď na fóru,ale nepodařilo se, tak píu nové vlákno.
Aktuálně řeím, po rozsáhlejí opravě auta, kdy byl měněn i celý komunikační modul se senzorem natočením volantu, situaci kdy mi displej hlásí "Tyre pressure(s) not monitored" a při razantnějí jízdě do zatáčky, tj. i při rychlejím oputěním křiovatky problikává ESP kontrolka a aktivovaný ESP mi ubírá akceleraci.
Disky jsou původní, tj. se senzory, avak zimní pneumatiky. Pneu jsou nahutěné na 2,5 baru.
Díky dopředu za Vae reakce a doporučení.
Tomá
Zdravím klubáci,
snail jsem se najít odpověď na fóru,ale nepodařilo se, tak píu nové vlákno.
Aktuálně řeím, po rozsáhlejí opravě auta, kdy byl měněn i celý komunikační modul se senzorem natočením volantu, situaci kdy mi displej hlásí "Tyre pressure(s) not monitored" a při razantnějí jízdě do zatáčky, tj. i při rychlejím oputěním křiovatky problikává ESP kontrolka a aktivovaný ESP mi ubírá akceleraci.
Disky jsou původní, tj. se senzory, avak zimní pneumatiky. Pneu jsou nahutěné na 2,5 baru.
Díky dopředu za Vae reakce a doporučení.
Tomá
|
|
26.10.2013 17:28 -
Re: Po opravě se při jízdě aktivuje ESP při razantnějím zatočení
|
2630210
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Spí mi to připadá, e prohrábne a to blikání kontrolky není ESP, ale ASR. Myslím e je společná.
Spí mi to připadá, e prohrábne a to blikání kontrolky není ESP, ale ASR. Myslím e je společná.
|
|
26.10.2013 17:30 -
Re: Po opravě se při jízdě aktivuje ESP při razantnějím zatočení
|
2630211
|
|
jruze
|
|
|
shadow78 napsal(a): Zdravím klubáci,
snail jsem se najít odpověď na fóru,ale nepodařilo se, tak píu nové vlákno.
Aktuálně řeím, po rozsáhlejí opravě auta, kdy byl měněn i celý komunikační modul se senzorem natočením volantu, situaci kdy mi displej hlásí "Tyre pressure(s) not monitored" a při razantnějí jízdě do zatáčky, tj. i při rychlejím oputěním křiovatky problikává ESP kontrolka a aktivovaný ESP mi ubírá akceleraci.
Disky jsou původní, tj. se senzory, avak zimní pneumatiky. Pneu jsou nahutěné na 2,5 baru.
Díky dopředu za Vae reakce a doporučení.
Tomá
Nechápu tvou otázku - pokud se razantně rozjídím (prokluzují mi přední kola tak se automaticky zapíná protiprokluz a ten se snaí docílit toho aby kola neprokluzovala a tudí to kolo které se protáčí přibrzdí) při tom samozřejmě bliká vlevo na budíkách trojúhelníček. Jestli má na mysli toto rada je rozjíděj se pomaleji
Nechápu tvou otázku - pokud se razantně rozjídím (prokluzují mi přední kola tak se automaticky zapíná protiprokluz a ten se snaí docílit toho aby kola neprokluzovala a tudí to kolo které se protáčí přibrzdí) při tom samozřejmě bliká vlevo na budíkách trojúhelníček. Jestli má na mysli toto rada je rozjíděj se pomaleji;-)
|
|
26.10.2013 18:24 -
Re: Po opravě se při jízdě aktivuje ESP při razantnějím zatočení
|
2630234
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Nebo zkalibrovat snímač natočení volantu?
Nebo zkalibrovat snímač natočení volantu?
|
|
| |
|
|