| | |
25.01.2011 14:43 -
motor nejde do otáček
|
2371092
|
|
milanp
|
|
|
Zdravím a omlouvám se pokud to je ji někde na df napsáno ale já to nenael.
Motor pokud je studený reaguje perfektně na plyn a jde v pohodě do otáček. Po zahřátí točí do 2000 -2500 otáček ale vypadá to jakob mě někdo drel, reaguje straně pomalu. Při vyřazení jde maximálně do 3500 otáček ale straně pomalu. Pokud zhasnu a znovu nastartuji funguje zase chvilku normálně a pak zase nic. Palubák nic nenapíe. Dá se něco udělat bez diagnostiky? Nebo je někdo poblí kdo ji má a umí s ní dělat? Nedovedu si představit e bych takhle jel a do Olomouce.
Zdravím a omlouvám se pokud to je ji někde na df napsáno ale já to nenael.
Motor pokud je studený reaguje perfektně na plyn a jde v pohodě do otáček. Po zahřátí točí do 2000 -2500 otáček ale vypadá to jakob mě někdo drel, reaguje straně pomalu. Při vyřazení jde maximálně do 3500 otáček ale straně pomalu. Pokud zhasnu a znovu nastartuji funguje zase chvilku normálně a pak zase nic. Palubák nic nenapíe. Dá se něco udělat bez diagnostiky? Nebo je někdo poblí kdo ji má a umí s ní dělat? Nedovedu si představit e bych takhle jel a do Olomouce.
|
|
25.01.2011 14:53 -
Re: motor nejde do otáček
|
2371099
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 373 |
|
|
zkus kouknout na vzduchový filt sání, jinak nevím , a tu bude Pea tak ti poradí líp.
zkus kouknout na vzduchový filt sání, jinak nevím :nevim, a tu bude Pea tak ti poradí líp.
|
|
25.01.2011 15:33 -
Re: motor nejde do otáček
|
2371106
|
|
tomc
|
|
|
palivový filtr
palivový filtr:-((((
|
|
25.01.2011 16:13 -
Re: motor nejde do otáček
|
2371110
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
milanp napsal(a): Zdravím a omlouvám se pokud to je ji někde na df napsáno ale já to nenael. Motor pokud je studený reaguje perfektně na plyn a jde v pohodě do otáček. Po zahřátí točí do 2000 -2500 otáček ale vypadá to jakob mě někdo drel, reaguje straně pomalu. Při vyřazení jde maximálně do 3500 otáček ale straně pomalu. Pokud zhasnu a znovu nastartuji funguje zase chvilku normálně a pak zase nic. Palubák nic nenapíe. Dá se něco udělat bez diagnostiky? Nebo je někdo poblí kdo ji má a umí s ní dělat? Nedovedu si představit e bych takhle jel a do Olomouce.
No já jsem takhle jel a do Olomouce - připomínalo to Oktávku ze edesátých let. Nakonec se to upravilo samo automatickým vypálením FAP. Nikdy bych nevěřil, e se to můe tak moc projevit. Ale je fakt, e před tím mi v autorizovaném servisu áhli diagnostikou na nastavení, při tom vynulovali počítadlo km a dojezd mi v tu chvíli ukazoval při polovině nádre asi 1300 km. Asi to mělo vliv na zapnutí automatického vypálení FAP a přidalo se i počasí, e jsem týden jezdil na ledě jen s takovým lechtáním plynu. Potom, při rychlejí jízdě na suchém asfaltu se zaplo čitění FAP a pak najednou auto uhánělo jako zamlada. Ale narozdíl od tebe jsem nepozoroval rozdíl mezi studeným a teplým motorem. A z vlastní zkuenosti vím, e palivový filtr je sviňa a vyplatí se ho měnit častěji. A to stojí co to stojí.
Zdravím a omlouvám se pokud to je ji někde na df napsáno ale já to nenael. Motor pokud je studený reaguje perfektně na plyn a jde v pohodě do otáček. Po zahřátí točí do 2000 -2500 otáček ale vypadá to jakob mě někdo drel, reaguje straně pomalu. Při vyřazení jde maximálně do 3500 otáček ale straně pomalu. Pokud zhasnu a znovu nastartuji funguje zase chvilku normálně a pak zase nic. Palubák nic nenapíe. Dá se něco udělat bez diagnostiky? Nebo je někdo poblí kdo ji má a umí s ní dělat? Nedovedu si představit e bych takhle jel a do Olomouce.
No já jsem takhle jel a do Olomouce - připomínalo to Oktávku ze edesátých let. Nakonec se to upravilo samo automatickým vypálením FAP. Nikdy bych nevěřil, e se to můe tak moc projevit. Ale je fakt, e před tím mi v autorizovaném servisu áhli diagnostikou na nastavení, při tom vynulovali počítadlo km a dojezd mi v tu chvíli ukazoval při polovině nádre asi 1300 km. Asi to mělo vliv na zapnutí automatického vypálení FAP a přidalo se i počasí, e jsem týden jezdil na ledě jen s takovým lechtáním plynu. Potom, při rychlejí jízdě na suchém asfaltu se zaplo čitění FAP a pak najednou auto uhánělo jako zamlada. Ale narozdíl od tebe jsem nepozoroval rozdíl mezi studeným a teplým motorem. A z vlastní zkuenosti vím, e palivový filtr je sviňa a vyplatí se ho měnit častěji. A to stojí co to stojí.
|
|
25.01.2011 16:17 -
Re: motor nejde do otáček
|
2371112
|
|
DOUFAK
|
|
|
Mikra- on FAP nemá.To je C5 jednička z 2001 a je tam jen kat.Musí na diagnostiku a pak to řeit.
Mikra- on FAP nemá.To je C5 jednička z 2001 a je tam jen kat.Musí na diagnostiku a pak to řeit.;-)
|
|
25.01.2011 16:27 -
Re: motor nejde do otáček
|
2371116
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To jsou mi věci
To jsou mi věci :nevim
|
|
25.01.2011 17:35 -
Re: motor nejde do otáček
|
2371125
|
|
milanp
|
|
|
bohuel nebo bohudík FAP to má. Ten je vyčitěn dle návodu v sobotu, protoe to napsalo e je minimum aditiva , podle zdejích návodů to jetě nějaký čas vydrí a tak jsem pouze vypral FAP kdy byla monost. Dělalo to i před vyčitěním.
bohuel nebo bohudík FAP to má. Ten je vyčitěn dle návodu v sobotu, protoe to napsalo e je minimum aditiva , podle zdejích návodů to jetě nějaký čas vydrí a tak jsem pouze vypral FAP kdy byla monost. Dělalo to i před vyčitěním.
|
|
25.01.2011 18:43 -
Re: motor nejde do otáček
|
2371144
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
FAP mely i nektere 2,0 HDI RHZ. Vetsinou Belgie a nebo Holandsko. Taky jsem jednu takovou mel. A mas pravdu FAP je svina kdyz nefunguje jak ma.
FAP mely i nektere 2,0 HDI RHZ. Vetsinou Belgie a nebo Holandsko. Taky jsem jednu takovou mel. A mas pravdu FAP je svina kdyz nefunguje jak ma.
|
|
25.01.2011 19:38 -
Re: motor nejde do otáček
|
2371156
|
|
jumep
|
|
|
tu fakt asi bez diagnostiky tazko nieco
otazka je ci vaha funguje ok, ako su na tom teplotne cidla, pripadne ci nezostava vysiet klapka egr ventilu, ako je riesene ohrievanie nasavaneho vzduchu ... to je skor na chat ak chces skusit poradit
tu fakt asi bez diagnostiky tazko nieco
otazka je ci vaha funguje ok, ako su na tom teplotne cidla, pripadne ci nezostava vysiet klapka egr ventilu, ako je riesene ohrievanie nasavaneho vzduchu ... to je skor na chat ak chces skusit poradit
|
|
26.01.2011 05:34 -
Re: motor nejde do otáček
|
2371184
|
|
milanp
|
|
|
Tak jetě jeden poznatek z večera. Pokud drím plyn stále stejně auto se nerozjede, ale při delím (cca 1km)dlouhém brdění motorem a následném přidání jde krásně do otáček ne na dlouho asi 2-3 minuty. Vyskoueno několikrát.
Tak jetě jeden poznatek z večera. Pokud drím plyn stále stejně auto se nerozjede, ale při delím (cca 1km)dlouhém brdění motorem a následném přidání jde krásně do otáček ne na dlouho asi 2-3 minuty. Vyskoueno několikrát.
|
|
26.01.2011 09:42 -
Re: motor nejde do otáček
|
2371193
|
|
jruze
|
|
|
Jak je na tom filtr paliva? Několikrát jsem tohle řeil na MB - stejné příznaky sice úplně jiné vstřikování,ale...Malí průtok paliva do čerpadla.(ono se to snaí přetlačit a kdy to nejde tak to pustí do spátečky)Zkontroluj filtr a potom diagnostika - podívat se na tlak paliva .
Jak je na tom filtr paliva? Několikrát jsem tohle řeil na MB - stejné příznaky sice úplně jiné vstřikování,ale...Malí průtok paliva do čerpadla.(ono se to snaí přetlačit a kdy to nejde tak to pustí do spátečky)Zkontroluj filtr a potom diagnostika - podívat se na tlak paliva .
|
|
26.01.2011 11:14 -
Re: motor nejde do otáček
|
2371207
|
|
jumep
|
|
|
"pripadne ci nezostava vysiet klapka egr ventilu"
tu by som niekde hladal chybu, pripadne neviem ci je tam ohrievac nasavaneho vzduchu
"pripadne ci nezostava vysiet klapka egr ventilu"
tu by som niekde hladal chybu, pripadne neviem ci je tam ohrievac nasavaneho vzduchu
|
|
26.01.2011 12:49 -
Re: motor nejde do otáček
|
2371214
|
|
Martin
|
Město: Vlaim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 297 |
|
|
Jetě bych zkontroloval hadice a trubky od turba. Já měl na Xantii prasklou hadici a ne jsme na to přili, tak jsem vyzkouel vechno moný. Diagnostika hlásila pokaké něco jiného, případně vůbec nic. Po výměně hadice (oprava vydrí jen chvíli) jsem si myslel, e mám nový motor.
Jetě bych zkontroloval hadice a trubky od turba. Já měl na Xantii prasklou hadici a ne jsme na to přili, tak jsem vyzkouel vechno moný. Diagnostika hlásila pokaké něco jiného, případně vůbec nic. Po výměně hadice (oprava vydrí jen chvíli) jsem si myslel, e mám nový motor.
|
|
26.01.2011 13:13 -
Re: motor nejde do otáček
|
2371215
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Martin napsal(a): Jetě bych zkontroloval hadice a trubky od turba. Já měl na Xantii prasklou hadici a ne jsme na to přili, tak jsem vyzkouel vechno moný. Diagnostika hlásila pokaké něco jiného, případně vůbec nic. Po výměně hadice (oprava vydrí jen chvíli) jsem si myslel, e mám nový motor.
Jemu to ale za studena, nebo po chvíli brzdění motorem, jede. S prasklou hadicí by to nejelo ani studené.
Spí něco z toho uvedeného výe - třeba takové nesprávně fungující čidlo teploty paliva (ukazuje vyí teplotu ne je skutečná) by to také udělalo (omezilo mnoství vstřikovaného paliva).
Jemu to ale za studena, nebo po chvíli brzdění motorem, jede. S prasklou hadicí by to nejelo ani studené.
Spí něco z toho uvedeného výe - třeba takové nesprávně fungující čidlo teploty paliva (ukazuje vyí teplotu ne je skutečná) by to také udělalo (omezilo mnoství vstřikovaného paliva).
|
|
27.01.2011 05:34 -
Re: motor nejde do otáček
|
2371284
|
|
milanp
|
|
|
O víkendu dáme nový palivový filtr a poměříme čidla podle zdejího návodu .link. a pokud to nepůjde dál, tak diagnostika. Jetě ale nevím kde, protoe jízda na delí vzdálenost je utrpení.
O víkendu dáme nový palivový filtr a poměříme čidla podle zdejího návodu http://www.c5club.cz/clanky/vseobecne-informace-o-c5/motory/princip-system-primeho-vstrikovani-hdi a pokud to nepůjde dál, tak diagnostika. Jetě ale nevím kde, protoe jízda na delí vzdálenost je utrpení.
|
|
06.02.2011 18:54 -
Re: motor nejde do otáček
|
2372284
|
|
milanp
|
|
|
zdravím
tak palivový filtr je dán nový u to bylo nutné, byl "trochu" černý.Závada zůstává,ale před půl hodinou jsem byl asi sto metrů od domu u automechanika na diagnostice (skoro soused) Zatím nebudu psát kdo ale má půjčený Bosch nejnovějí vydání a jde nejenom vyčíst co ale i nastavovat ve co nastavit jde(světla,dobu ecomomy modu a dalí)
No a přitom vyčetl: vada vettilu EGR , nejde provést čitění FAPU v důsledku závady ventilu, patná regulace funkce klimatizace.
PS.Mechanik uvauje o koupení tohoto nového Bosche který si poradí údajně se vemi auty. Stojí cca 70 000,- a v ceně je aktualizace vech vozidel po dobu 5 ti let.
zdravím
tak palivový filtr je dán nový u to bylo nutné, byl "trochu" černý.Závada zůstává,ale před půl hodinou jsem byl asi sto metrů od domu u automechanika na diagnostice (skoro soused) Zatím nebudu psát kdo ale má půjčený Bosch nejnovějí vydání a jde nejenom vyčíst co ale i nastavovat ve co nastavit jde(světla,dobu ecomomy modu a dalí)
No a přitom vyčetl: vada vettilu EGR , nejde provést čitění FAPU v důsledku závady ventilu, patná regulace funkce klimatizace.
PS.Mechanik uvauje o koupení tohoto nového Bosche který si poradí údajně se vemi auty. Stojí cca 70 000,- a v ceně je aktualizace vech vozidel po dobu 5 ti let.
|
|
| |
|
|