| | |
25.01.2011 18:05 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2371130
|
|
tief
|
|
|
EE. Common rail je stejny vyraz ako diesel ... je to oznacenie technologie ale konkretne prevedenie je kompletne zavisle na pouzitom motore
resp. vstrekovacom systeme ... ktore mozu byt a su uplne rozdielne ... resp. vstrekovacom systeme ... ktore mozu byt a su uplne rozdielne ...
EE. Common rail je stejny vyraz ako diesel ... je to oznacenie technologie ale konkretne prevedenie je kompletne zavisle na pouzitom motore
resp. vstrekovacom systeme ... ktore mozu byt a su uplne rozdielne ... resp. vstrekovacom systeme ... ktore mozu byt a su uplne rozdielne ...
|
|
25.01.2011 18:18 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2371134
|
|
jruze
|
|
|
No turbo je v nízkých otáčkách(od 0 ) nastaveno na plný výkon s přibývajícími otáčkami je jeho výkon sniován (podtlakem ovládané oupě) kdy je čidlo zapojené nehlásí chybu obvod přeruen nebo vysoký tlak turba,ale mnělo by to snad nahlásit nízký tlak.No diagnostik pokud to na diagnostice bylo by tohle mněl vidět - je to zřejmě noví ČIP tuning - mněl jsem tu nedavno čiplej jeden 2L HDI ten mněl zvedlé hodnoty na turbu o 200 od normálu.CX mněla mechanické telování ventilu na přetlaku v sání -e by někdo ze staré koly?
No turbo je v nízkých otáčkách(od 0 ) nastaveno na plný výkon s přibývajícími otáčkami je jeho výkon sniován (podtlakem ovládané oupě) kdy je čidlo zapojené nehlásí chybu obvod přeruen nebo vysoký tlak turba,ale mnělo by to snad nahlásit nízký tlak.No diagnostik pokud to na diagnostice bylo by tohle mněl vidět - je to zřejmě noví ČIP tuning - mněl jsem tu nedavno čiplej jeden 2L HDI ten mněl zvedlé hodnoty na turbu o 200 od normálu.CX mněla mechanické telování ventilu na přetlaku v sání -e by někdo ze staré koly?:nevim
|
|
25.01.2011 19:24 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2371151
|
|
jumep
|
|
|
aj pri tom renaulte by som to videl trochu inak, ale porovnavat to sa neda .. hlavne kym neviem koncepciu
mne pride ze jednoznacne nehladas pricinu spranym smerom ... skoro ako keby si chcel to nechat odpojene ... kazdy kto vie zaobchadzat s diagnostikou by mal v pohode zistit problem
aj pri tom renaulte by som to videl trochu inak, ale porovnavat to sa neda .. hlavne kym neviem koncepciu
mne pride ze jednoznacne nehladas pricinu spranym smerom ... skoro ako keby si chcel to nechat odpojene ... kazdy kto vie zaobchadzat s diagnostikou by mal v pohode zistit problem
|
|
25.01.2011 20:20 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2371163
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
No spí, se bojím aby to fakt nebyl nějaký fatal error Kadopádně mě to rozčiluje a chci to mít v cajku, jen nevím, jestli diag. ukáe, e je třeba jen vadný snímač. Protoe ho kupovat pak třeba za 1000, - s doměnkou, e to mue být ten problém a nakonec nebude, se mi nechce.
No spí, se bojím aby to fakt nebyl nějaký fatal error :-( Kadopádně mě to rozčiluje a chci to mít v cajku, jen nevím, jestli diag. ukáe, e je třeba jen vadný snímač. Protoe ho kupovat pak třeba za 1000, - s doměnkou, e to mue být ten problém a nakonec nebude, se mi nechce.
|
|
25.01.2011 20:53 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2371172
|
|
jumep
|
|
|
dobry mechanik / diagnostik by ti to mal dost zarucene vedet povedat
dobry mechanik / diagnostik by ti to mal dost zarucene vedet povedat
|
|
25.01.2011 21:24 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2371174
|
|
jruze
|
|
|
Zapoj to jak to má být,dej to na diag. podívej se na měřené hodnoty - pokud nereguluje turbo(jeho tlak) tak to určitě pro motor není vůbec dobré.To turbo je dost předymenzované a proto má tu regulaci, jinak tam cpe moc, proto to skáče do nouzáku(nad 2000ot je to pro motor patné-bez regulace) aby to ten motor ochránilo.Takto nedává elektronice monost motor chránit-jede i tak a moná lépe,ale na úkor ivotnosti motoru.Jednoduché-závodní motory to tak dělají,ale mají ivotnost jen pár závodů.
Zapoj to jak to má být,dej to na diag. podívej se na měřené hodnoty - pokud nereguluje turbo(jeho tlak) tak to určitě pro motor není vůbec dobré.To turbo je dost předymenzované a proto má tu regulaci, jinak tam cpe moc, proto to skáče do nouzáku(nad 2000ot je to pro motor patné-bez regulace) aby to ten motor ochránilo.Takto nedává elektronice monost motor chránit-jede i tak a moná lépe,ale na úkor ivotnosti motoru.Jednoduché-závodní motory to tak dělají,ale mají ivotnost jen pár závodů.:palec
|
|
26.10.2011 22:45 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2421572
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Tak pánové C5 je plná překvapení, nechal jsem vyměnit vstřiky, připojil snímač a ono to funguje !!! Myslím, e pokud vstřiky nedodávaly dost paliva, tím pádem byla blbá směs a tím pádem, kdy je turbo honěný výfukovýmy plyny, tak to tam haprovalo a snímač házel blbý tlaky. .. nic jinýho mě nenapadá.
Tak pánové C5 je plná překvapení, nechal jsem vyměnit vstřiky, připojil snímač a ono to funguje !!! Myslím, e pokud vstřiky nedodávaly dost paliva, tím pádem byla blbá směs a tím pádem, kdy je turbo honěný výfukovýmy plyny, tak to tam haprovalo a snímač házel blbý tlaky. .. nic jinýho mě nenapadá. :-)
|
|
26.10.2011 22:47 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2421573
|
|
jumep
|
|
|
a co takto ze v nom bola vlhkost? alebo niekde nieco unikalo / blblo? a tym jak si vyberal striky sa to odmontovalo a namontovalo a je to ok?
a co takto ze v nom bola vlhkost? alebo niekde nieco unikalo / blblo? a tym jak si vyberal striky sa to odmontovalo a namontovalo a je to ok?
|
|
26.10.2011 22:54 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2421575
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Těko říct, jezdil jsem s vypojeným, nic to nedělalo, je to jen nějaký hlídání, jdou od toho jen dva kabílky, ádná hadička, jetě před vstřikama jsem nechával vypálit fap a to mu to vyhazovalo chybu, e je to vypojený. Tak to nějak obeel a v týdnu po vstřikách jsem to jen tak zkusil zapojit a jezdím doteď a zatím ok. U asi vím, proč to původní majitel prodával, vstřiky je velká investice i na němčoura.
Těko říct, jezdil jsem s vypojeným, nic to nedělalo, je to jen nějaký hlídání, jdou od toho jen dva kabílky, ádná hadička, jetě před vstřikama jsem nechával vypálit fap a to mu to vyhazovalo chybu, e je to vypojený. Tak to nějak obeel a v týdnu po vstřikách jsem to jen tak zkusil zapojit a jezdím doteď a zatím ok. U asi vím, proč to původní majitel prodával, vstřiky je velká investice i na němčoura.
|
|
30.10.2011 19:28 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2422484
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Tak mládenci, jak u to bývá, radoval jsem se se zbytečně, po 400 km se zapojeným snímačem a při předjídění skočilo PORUCHA EMISNÍHO SYSTÉMU a jsme tam kde jsme byli. Na diag mu minule hlásilo, vysoký tlak turba. A to se stalo i teď, jen je mi divné, e a po takové době a auto do nouzáku zřejmě nepadlo, jen to zahlásilo a svítí kontrolka motoru, ale motor točí nad 3 v poho a víc jsem nezkouel. Příjde mi to,jakoby to do nouzáku spadne jen někdy. Otázka je co způsobí najednou vysoký tlak turba? A proč ta závada není trvalá tedy a objeví se jen někdy.
Tak mládenci, jak u to bývá, radoval jsem se se zbytečně, po 400 km se zapojeným snímačem a při předjídění skočilo PORUCHA EMISNÍHO SYSTÉMU a jsme tam kde jsme byli. Na diag mu minule hlásilo, vysoký tlak turba. A to se stalo i teď, jen je mi divné, e a po takové době a auto do nouzáku zřejmě nepadlo, jen to zahlásilo a svítí kontrolka motoru, ale motor točí nad 3 v poho a víc jsem nezkouel. Příjde mi to,jakoby to do nouzáku spadne jen někdy. Otázka je co způsobí najednou vysoký tlak turba? A proč ta závada není trvalá tedy a objeví se jen někdy.
|
|
31.10.2011 17:42 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2422623
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Tak jsem dnes byl na diag. a nejsme z toho nokdo moudří..byly tam 2 chyby, jedna vysokej tlak turba a druhá zase nízkej tlak je to jen nějaká přechodná závada. Není trvalá, take asi na to teď nikdo nepříjde.
Tak jsem dnes byl na diag. a nejsme z toho nokdo moudří..byly tam 2 chyby, jedna vysokej tlak turba a druhá zase nízkej tlak :-) je to jen nějaká přechodná závada. Není trvalá, take asi na to teď nikdo nepříjde.
|
|
31.10.2011 17:51 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2422625
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Mozno daka netesnost v sani, lebo ovladanie turba - podtlaky...
Mozno daka netesnost v sani, lebo ovladanie turba - podtlaky...
|
|
31.10.2011 18:15 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2422634
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
jetě mě napadá 1 věc, hadice sání,za váhou vzduchu byla trochu vysunuta a jde nasadit a vyndat jen tak ruku, tak jsem vyměnil sponu. A uvidím.
jetě mě napadá 1 věc, hadice sání,za váhou vzduchu byla trochu vysunuta a jde nasadit a vyndat jen tak ruku, tak jsem vyměnil sponu. A uvidím.
|
|
31.10.2011 20:33 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2422680
|
|
jumep
|
|
|
vysoky a nizky tlak
1. podtlaky a ovladanie
2. diera v sani a potrubi za turbom (intercooler)
3. turbo (a snimac polohy otvorenia turba)
to co pises - hadica za vahou, by meralo zly prietok vzduchu ... nizky objem nasavaneho vzduchu
evidentne tam nemas nikoho kto troska rozmysla a vyzna sa kolko tolko, inak by hladal a nasiel
vysoky a nizky tlak
1. podtlaky a ovladanie
2. diera v sani a potrubi za turbom (intercooler)
3. turbo (a snimac polohy otvorenia turba)
to co pises - hadica za vahou, by meralo zly prietok vzduchu ... nizky objem nasavaneho vzduchu
evidentne tam nemas nikoho kto troska rozmysla a vyzna sa kolko tolko, inak by hladal a nasiel
|
|
01.11.2011 13:27 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2422901
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Jo a jetě to ukazovalo dočasnou chybu nějakého ventilu na turbu, který upoutí tlak na turbu.
Jo a jetě to ukazovalo dočasnou chybu nějakého ventilu na turbu, který upoutí tlak na turbu.
|
|
01.11.2011 18:20 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2422969
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
Majk-fox napsal(a): Tak mi dola trpělivost a auto jde přítí týden do Holetína na opravu..Pán ,se kterým jsem tam mluvil, byl maximálně vstřícný a vypadal, e ví, co dělá.
Majku můe doplnit svůj příspěvek bez problémů, nemusí psát nový, nabíhají zbytečně stránky a ztrácíme se v oceánů textů, dej si editovat a klidně to přítě doplň, díky
Majku můe doplnit svůj příspěvek bez problémů, nemusí psát nový, nabíhají zbytečně stránky a ztrácíme se v oceánů textů, dej si editovat a klidně to přítě doplň, díky ;-)
|
|
13.11.2011 22:27 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2424987
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Tak mládenci, uzavřeme tuto problematiku.
Jeliko je tu spousta vláken, kdy se sice řeí problém,ale po vyřeení u nikdo nenapíe, jak to dopadlo a řeení.
Take po diag. v servisu ukazovalo, e nejde turbína,jak by měla a stále plní kolem 70% i tam, kde by neměla. Take následovala kontrola turba a zjistilo se, e je totálně zarezlé naklápění a jednodue nefungovalo regulování/ naklápění, dále jím něco prolo, take jednak lopatky byly nasekané a potom také zdeformovaná vrtulka, ta co fouká výfuk. plyny. Proto v nízkej relativně jelo, sice pískalo ,ale jelo, ve vysoký ale přeplňovalo moc a házelo to do nouzáku. To také ty ku.. , co to od nich mám zjistili,ale poskládali to dokupy, vypojili snímač a hurá to prodat,jako top stav.
Teď je otázka, proč to bylo tak zarezlé, prý to jetě v servise neviděli . Vypadá to, e se to auto loudalo a pak.ne se prodalo i delí dobu stálo. Asi tomu nepřispěl ucpaný FAP,ale to je v jiném vlákně.
Nyní je FAP bez keramiky a nová turbína včetně regulace a celého mechanismu a konečně místo pískání slyím nasávání turbíny a hlavně konečně věřím tomu, e mám pod kapotou 140 koníků. 12 000 jsem s ním najezdil co ho mám a vlastně jsem to mohl totálně doku.., kdybych byl janek a pořád to točil.
Jetě 1 věc. Na jaře jsem si byl nechat nahrát četinu u Autodiaga a u ten mi při diagnostice řekl, e je v hajzlu FAP a turbína, ale nechtěl jsem mu věřit, vdy to přece ,,jelo" a já lbec to neřeil.
Tak mládenci, uzavřeme tuto problematiku.
Jeliko je tu spousta vláken, kdy se sice řeí problém,ale po vyřeení u nikdo nenapíe, jak to dopadlo a řeení.
Take po diag. v servisu ukazovalo, e nejde turbína,jak by měla a stále plní kolem 70% i tam, kde by neměla. Take následovala kontrola turba a zjistilo se, e je totálně zarezlé naklápění a jednodue nefungovalo regulování/ naklápění, dále jím něco prolo, take jednak lopatky byly nasekané a potom také zdeformovaná vrtulka, ta co fouká výfuk. plyny. Proto v nízkej relativně jelo, sice pískalo ,ale jelo, ve vysoký ale přeplňovalo moc a házelo to do nouzáku. To také ty ku.. , co to od nich mám zjistili,ale poskládali to dokupy, vypojili snímač a hurá to prodat,jako top stav.
Teď je otázka, proč to bylo tak zarezlé, prý to jetě v servise neviděli . Vypadá to, e se to auto loudalo a pak.ne se prodalo i delí dobu stálo. Asi tomu nepřispěl ucpaný FAP,ale to je v jiném vlákně.
Nyní je FAP bez keramiky a nová turbína včetně regulace a celého mechanismu a konečně místo pískání slyím nasávání turbíny a hlavně konečně věřím tomu, e mám pod kapotou 140 koníků. 12 000 jsem s ním najezdil co ho mám a vlastně jsem to mohl totálně doku.., kdybych byl janek a pořád to točil.
Jetě 1 věc. Na jaře jsem si byl nechat nahrát četinu u Autodiaga a u ten mi při diagnostice řekl, e je v hajzlu FAP a turbína, ale nechtěl jsem mu věřit, vdy to přece ,,jelo" a já lbec to neřeil.
|
|
13.03.2012 21:00 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2458581
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Ahoj chlapi. Je normální aby snímač tlaku turba ukazoval při vypnutém motoru 1021 mbar a snímač atmosférického tlaku 988 mbar? Myslím, e je to ve 30mbarové toleranci, ale v diagnostice je pomíjivá závada "vysoký tlak turba". V grafu tlaků (za chodu motoru) je videt snahu skutečného tlaku kopírovat předpokládanou hodnotou, ale větinou je o něco větí. Jetě dotaz pro znalce - počítač reguluje tlak turba podle naměřené hodnoty? Nebo podle tabulek, kdy předpokládá, e za daných podmínek v daném okamiku bude tlak turba v normě při tabulkově uvedeném otevření selenoidu? Děkuji
Ahoj chlapi. Je normální aby snímač tlaku turba ukazoval při vypnutém motoru 1021 mbar a snímač atmosférického tlaku 988 mbar? Myslím, e je to ve 30mbarové toleranci, ale v diagnostice je pomíjivá závada "vysoký tlak turba". V grafu tlaků (za chodu motoru) je videt snahu skutečného tlaku kopírovat předpokládanou hodnotou, ale větinou je o něco větí. Jetě dotaz pro znalce - počítač reguluje tlak turba podle naměřené hodnoty? Nebo podle tabulek, kdy předpokládá, e za daných podmínek v daném okamiku bude tlak turba v normě při tabulkově uvedeném otevření selenoidu? Děkuji
|
|
13.03.2012 21:02 -
Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
|
2458582
|
|
jumep
|
|
|
tato zavada sa na 2.2 objavuje ked su prasknute podtlakove hadicky ... je to popisane v antipollution fault vlakne
tato zavada sa na 2.2 objavuje ked su prasknute podtlakove hadicky ... je to popisane v antipollution fault vlakne
|
|
| |
|
|