23.01.2011 13:17 -
Re: Turbo 1.6 HDi
|
2370798
|
|
olin12
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
před měsícem jsem popisoval zadření turba na mém citroenu c5 16Hdi 80kw i vyměnil jsem turbo za nové originální garett gt 15v. Ne jsem turbo vyměnil, změřil jsem tlak oleje na přívodní mazací trubici k turbu, tlak 4,5 co si myslím, e bylo v pořádku. Dále jsem sundal vanu, vyčistil vekeré nečistoty, dal nový olej shell helix diesel ultra. Turbo jsem samozřejmě před nastartováním zalil olejem a zdálo se, e bude ve ok. Po ujetí asi 1500 km se přidřelo nové turbo znova. Není moné, e by částečně ucpaný fapfiltr mohl způsobit svým zvýením teploty - regenerací - a následným svým vyčitěním problémy s turbem? (počítač ucpaný fap nesignalizoval) Dík za vae názory.
před měsícem jsem popisoval zadření turba na mém citroenu c5 16Hdi 80kw i vyměnil jsem turbo za nové originální garett gt 15v. Ne jsem turbo vyměnil, změřil jsem tlak oleje na přívodní mazací trubici k turbu, tlak 4,5 co si myslím, e bylo v pořádku. Dále jsem sundal vanu, vyčistil vekeré nečistoty, dal nový olej shell helix diesel ultra. Turbo jsem samozřejmě před nastartováním zalil olejem a zdálo se, e bude ve ok. Po ujetí asi 1500 km se přidřelo nové turbo znova. Není moné, e by částečně ucpaný fapfiltr mohl způsobit svým zvýením teploty - regenerací - a následným svým vyčitěním problémy s turbem? (počítač ucpaný fap nesignalizoval) Dík za vae názory.
|
|
23.01.2011 16:18 -
Re: opět problémy s turbem
|
2370829
|
|
tief
|
|
|
No 1.6 je proste takovy atyp no ... 2.0 a 2.2. jsou konstrukcne standardni ale 1.6 je proste trocha nevhodna/nepratelska na opravy - to potvrdi kazdy servis. Ale to sme uplne mimo temu
No 1.6 je proste takovy atyp no ... 2.0 a 2.2. jsou konstrukcne standardni ale 1.6 je proste trocha nevhodna/nepratelska na opravy - to potvrdi kazdy servis. Ale to sme uplne mimo temu :)
|
|
| |