| | |
14.11.2012 20:06 -
Re: vstřiky 2.2HDi
|
2521996
|
|
Boris1959
|
Město: Náchod, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Ahoj vem,mám C5ku jen krátce a na diagnostice mě bylo řečeno,e vstřiky jsou téměř mrtvé.Mám dotaz,jestli ty vstřiky můu sám vyndat a poslat na repas,nebo jestli to musím svěřit odborníkům.Někde jsem se tady dočetl,e při zpětné montái se to musí nějak znovu naprogramovat do počítače.Jinak jsem celkem manuálně zručný,na starích autech jsem si větinou ve dělal sám.
Ahoj vem,mám C5ku jen krátce a na diagnostice mě bylo řečeno,e vstřiky jsou téměř mrtvé.Mám dotaz,jestli ty vstřiky můu sám vyndat a poslat na repas,nebo jestli to musím svěřit odborníkům.Někde jsem se tady dočetl,e při zpětné montái se to musí nějak znovu naprogramovat do počítače.Jinak jsem celkem manuálně zručný,na starích autech jsem si větinou ve dělal sám.
|
|
14.11.2012 21:57 -
Re: vstřiky 2.2HDi
|
2522101
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Přeprogramovávat se nemusí nic. Technicky jdou vyndat poměrně snadno - pokud nejsou "zarostlé", horí je e pokud jsou opravdu "mrtvé", bude patrně zadělaný sedlo v hlavě, a to se velmi blbě čistí, pokud na to nemá vercajk. Pokud budou venku déle je dobré otvory zakrýt. Já tam vdy nacpu naolejovaný hadr.
Přeprogramovávat se nemusí nic. Technicky jdou vyndat poměrně snadno - pokud nejsou "zarostlé", horí je e pokud jsou opravdu "mrtvé", bude patrně zadělaný sedlo v hlavě, a to se velmi blbě čistí, pokud na to nemá vercajk. Pokud budou venku déle je dobré otvory zakrýt. Já tam vdy nacpu naolejovaný hadr.
|
|
15.11.2012 07:11 -
Re: vstřiky 2.2HDi
|
2522214
|
|
Mamlas
|
|
|
Vstriky u me sly ven v pohode. Vyndal jsem je a pak je donesl do servisu samotne. Pri zpetne montazi se ma davat nova medena podlozka pod vstrikovac. Pokud tesnila ta puvodni tak by to melo byt celkem v pohode.
btw. videl jsem na mercedesu cdi jak rvali ven vstriky, ktere tam byly totalne zapeceny. Byl to docela masakr.
Vstriky u me sly ven v pohode. Vyndal jsem je a pak je donesl do servisu samotne. Pri zpetne montazi se ma davat nova medena podlozka pod vstrikovac. Pokud tesnila ta puvodni tak by to melo byt celkem v pohode.
btw. videl jsem na mercedesu cdi jak rvali ven vstriky, ktere tam byly totalne zapeceny. Byl to docela masakr.
|
|
15.11.2012 11:08 -
Re: vstřiky 2.2HDi
|
2522353
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
pomůcka u vstřiků je kdy ho zatáhne a avechno sloí tak okolo nich nalej troku vody a nastartuj pokud stříká ven tak fouká okolo něj a jetřeba přetěsnit
pomůcka u vstřiků je kdy ho zatáhne a avechno sloí tak okolo nich nalej troku vody a nastartuj pokud stříká ven tak fouká okolo něj a jetřeba přetěsnit ;-)
|
|
15.11.2012 21:00 -
Re: vstřiky 2.2HDi
|
2522605
|
|
Hanz 397
|
|
|
Boris1959 napsal(a): Ahoj vem,mám C5ku jen krátce a na diagnostice mě bylo řečeno,e vstřiky jsou téměř mrtvé.Mám dotaz,jestli ty vstřiky můu sám vyndat a poslat na repas,nebo jestli to musím svěřit odborníkům.Někde jsem se tady dočetl,e při zpětné montái se to musí nějak znovu naprogramovat do počítače.Jinak jsem celkem manuálně zručný,na starích autech jsem si větinou ve dělal sám.
Mě vyskočily samy,pár týdnů po koupi(asi je někdo v servisu přede mnou neutáhl ) a co jsem na Citroenech zatím vyndaval,tak ly více či méně dobře,ale v práci na to na autech do r 2002 občas nestačí ani kilový reverzní kladivo...
Jinak,jak u tady někdo psal,je důleitý pohlídat,aby ti dírou po vstřiku do válce nenapadal bordel,a e ho kolem vstřiků a nad nima bývá občas dost... No a kdy bude čistit achty,tak je dobrý dát píst,na kterým čistí,do horní úvrati-kdy ti tam něco spadne,tak ti to nezastaví píst o hlavu a vyletí to ven výfukem.A jetě to doplním vyndáním havky a foukám tam stlačenej vzduch a bordel kale na gravitaci .To je třeba u 2,2 skoro nemoný...
Mě vyskočily samy,pár týdnů po koupi(asi je někdo v servisu přede mnou neutáhl :-d ) a co jsem na Citroenech zatím vyndaval,tak ly více či méně dobře,ale v práci na to na autech do r 2002 občas nestačí ani kilový reverzní kladivo... ;-)
Jinak,jak u tady někdo psal,je důleitý pohlídat,aby ti dírou po vstřiku do válce nenapadal bordel,a e ho kolem vstřiků a nad nima bývá občas dost... No a kdy bude čistit achty,tak je dobrý dát píst,na kterým čistí,do horní úvrati-kdy ti tam něco spadne,tak ti to nezastaví píst o hlavu a vyletí to ven výfukem.A jetě to doplním vyndáním havky a foukám tam stlačenej vzduch a bordel kale na gravitaci :-d .To je třeba u 2,2 skoro nemoný...
|
|
15.11.2012 21:07 -
Re: vstřiky 2.2HDi
|
2522611
|
|
jumep
|
|
|
nerobte z toho zasa taku kovbojku .. i ked som tu mal jednu 2.2 kde som 3 mlatil von a na 4ty si musel pozicat kladivko, lebo nesiel
nerobte z toho zasa taku kovbojku .. i ked som tu mal jednu 2.2 kde som 3 mlatil von a na 4ty si musel pozicat kladivko, lebo nesiel
|
|
15.11.2012 21:26 -
Re: vstřiky 2.2HDi
|
2522619
|
|
jumep
|
|
|
ja pouzivam cistic na klapky, ono to krasne postupne roztopi karbon a vyleze
ale to kladivo original je dobra vec ... ked to raz poziciam tak si to zasa obkreslim a spravim ... lebo 1000E za tu sadu nedam
ja pouzivam cistic na klapky, ono to krasne postupne roztopi karbon a vyleze
ale to kladivo original je dobra vec ... ked to raz poziciam tak si to zasa obkreslim a spravim ... lebo 1000E za tu sadu nedam :)
|
|
14.09.2014 17:56 -
Re: vstřiky 2.2HDi
|
2732620
|
|
Mamlas
|
|
|
Pred tydnem mi v aute asi 2x smrdela nafta, tak jen pro jistotu jsem mrknul pod plastovy kryt motoru, jestli nekde netece. Kolem jednoho vstriku jsem nasel vrstvu skoro asfaltu vit foto. Naposledy jsem mel kryt dole asi pred 10 mesici a vse bylo OK. Vstriky byly venku asi pred 2-3 roky vcetne novych podlozek.
Trochu jsem ten sajrajt oskrabal, ale dostat ven vstrik, aby se pretesnil, bude urcite zabava (v tydnu si to uzije Jruze). Kdyz je ten motor teply tak je to jak zvejkacka. Ale hned jak to vychladne tak je to docela pevny.
Hledal jsem nejaky postup jak dostat vstrik ven v domacich podminkach a bez specialnich pripravku. Nasel jsem akorat bud vstrik trochu povolit a pak nastartovat motor a chvili nechat bezet a cekat jestli se pohne nebo povesit motor za ten vstrik a cekat. Zkouset to radsi nebudu a necham to na zdejsiho odbornika. Prijde mi ze vsechny metody vcetne specialnich pripravku jsou destruktivni pro vstrik.
Pred tydnem mi v aute asi 2x smrdela nafta, tak jen pro jistotu jsem mrknul pod plastovy kryt motoru, jestli nekde netece. Kolem jednoho vstriku jsem nasel vrstvu skoro asfaltu vit foto. Naposledy jsem mel kryt dole asi pred 10 mesici a vse bylo OK. Vstriky byly venku asi pred 2-3 roky vcetne novych podlozek.
Trochu jsem ten sajrajt oskrabal, ale dostat ven vstrik, aby se pretesnil, bude urcite zabava (v tydnu si to uzije Jruze:-))). Kdyz je ten motor teply tak je to jak zvejkacka. Ale hned jak to vychladne tak je to docela pevny.
Hledal jsem nejaky postup jak dostat vstrik ven v domacich podminkach a bez specialnich pripravku. Nasel jsem akorat bud vstrik trochu povolit a pak nastartovat motor a chvili nechat bezet a cekat jestli se pohne nebo povesit motor za ten vstrik a cekat. Zkouset to radsi nebudu a necham to na zdejsiho odbornika. Prijde mi ze vsechny metody vcetne specialnich pripravku jsou destruktivni pro vstrik. :nevim
Přílohy: 20140913_111023.jpg ( 272984b ) - Vstrik 20140913_111038.jpg ( 275619b ) - Vstrik 20140913_112214.jpg ( 251394b ) - \\\"asfalt\\\" |
|
14.09.2014 18:21 -
Re: vstřiky 2.2HDi
|
2732682
|
|
jumep
|
|
|
nemusi vzdy neist, co mam vyskusane tak cistic na klapky alebo aceton na to zabera dost slusne, akurat potom treba olej vymenit lebo to stece
nemusi vzdy neist, co mam vyskusane tak cistic na klapky alebo aceton na to zabera dost slusne, akurat potom treba olej vymenit lebo to stece
|
|
29.08.2016 07:04 -
Re: vstřiky 2.2HDi
|
2988616
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Ahoj vem a předem děkuji za rady.
ena jela s naí C5 I 2.2hdi ke tchyni, tam dojela dobře. Při cestě zpět bylo prý horí nastartování, za jízdy se auto po přidání plynu, jako by dusilo a po chvilce zase rozjelo. Auto při zastavení na křiovatce dost vibrovalo. Při rozjezdu při zajídění do garáe několikrát chcíplo.
Auto jsme odstavili a včera přijel vagr s diagnostikou. Auto nejde nastartovat, má snahu nastarovat, ale hned chcípne. Hází nám to: kondenzátor 2 - napětí je příli nízké
Přikládám obrázky z diagnostiky,kde na druhém je vidět napětí na vstřikovačích.
Prosím o rady, díky Vaek.
Ahoj vem a předem děkuji za rady.
ena jela s naí C5 I 2.2hdi ke tchyni, tam dojela dobře. Při cestě zpět bylo prý horí nastartování, za jízdy se auto po přidání plynu, jako by dusilo a po chvilce zase rozjelo. Auto při zastavení na křiovatce dost vibrovalo. Při rozjezdu při zajídění do garáe několikrát chcíplo.
Auto jsme odstavili a včera přijel vagr s diagnostikou. Auto nejde nastartovat, má snahu nastarovat, ale hned chcípne. Hází nám to: kondenzátor 2 - napětí je příli nízké
Přikládám obrázky z diagnostiky,kde na druhém je vidět napětí na vstřikovačích.
Prosím o rady, díky Vaek.
Přílohy: kod chyby.JPG ( 40327b ) - hodnoty.JPG ( 113131b ) - |
|
29.08.2016 07:35 -
Re: vstřiky 2.2HDi
|
2988626
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
hele sice je to vyctene Autocomem ale to vypada na problem v jednotce nebo ve 2/3 vstrikovaci
ten tlak railu je taky divnej..
meli jste spravnej typ motoru (EDC15C2)?
hele sice je to vyctene Autocomem ale to vypada na problem v jednotce nebo ve 2/3 vstrikovaci
ten tlak railu je taky divnej..
meli jste spravnej typ motoru (EDC15C2)?
|
|
29.08.2016 08:44 -
Re: vstřiky 2.2HDi
|
2988652
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
autodiag napsal(a): hele sice je to vyctene Autocomem ale to vypada na problem v jednotce nebo ve 2/3 vstrikovaci
ten tlak railu je taky divnej..
meli jste spravnej typ motoru (EDC15C2)?
Ahoj Martine, to dělal vagr, ale typ motoru si myslím, e měl správný.
Problém v jednotce, tím myslí řídící jednotku ?
Co se tlaku týče vím, e říkal, e rail tlačí 300 barů.
Ahoj Martine, to dělal vagr, ale typ motoru si myslím, e měl správný.
Problém v jednotce, tím myslí řídící jednotku ?
Co se tlaku týče vím, e říkal, e rail tlačí 300 barů.
|
|
29.08.2016 09:27 -
Re: vstřiky 2.2HDi
|
2988685
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Ahoj Venco
ano myslim ridici jednotku dle merenych hodnot ktere jsi postnul ma male napeti na druhem okruhu vstriku
v jednotce jsou dva menice/nabojove pumpy ktere delaji 70V pro vstrikovace
bud je nektery ze dvou prostrednich vstriku vadny ,2 nebo 3,(elektricky ma vysoky proudy ktery uz menic neda) nebo je vadna jednotka
zkus odpojit 2 a 3 vstrik jestli se v merenych hodnotach napeti dostane na cca 70-75V,pokud ne ,je vadna na ECU
dle merenych hodnot co jsi posilal je tlak na railu 86bar coz je divne
Ahoj Venco
ano myslim ridici jednotku dle merenych hodnot ktere jsi postnul ma male napeti na druhem okruhu vstriku
v jednotce jsou dva menice/nabojove pumpy ktere delaji 70V pro vstrikovace
bud je nektery ze dvou prostrednich vstriku vadny ,2 nebo 3,(elektricky ma vysoky proudy ktery uz menic neda) nebo je vadna jednotka
zkus odpojit 2 a 3 vstrik jestli se v merenych hodnotach napeti dostane na cca 70-75V,pokud ne ,je vadna na ECU
dle merenych hodnot co jsi posilal je tlak na railu 86bar coz je divne
|
|
29.08.2016 09:27 -
Re: vstřiky 2.2HDi
|
2988686
|
|
jruze
|
|
|
uloené data jsou zřejmě při startu - asi by to chtělo origo diag,ale přiklonil bych se také k jednotce (napětí - napájení vstřikovačů)
uloené data jsou zřejmě při startu - asi by to chtělo origo diag,ale přiklonil bych se také k jednotce (napětí - napájení vstřikovačů)
|
|
29.08.2016 09:33 -
Re: vstřiky 2.2HDi
|
2988688
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Jetě mi teď dolo, e kdy jsme vechny vstřikovače odpojili, tak napětí na vech bylo 69.7 V.
Jetě mi teď dolo, e kdy jsme vechny vstřikovače odpojili, tak napětí na vech bylo 69.7 V.
|
|
29.08.2016 09:41 -
Re: vstřiky 2.2HDi
|
2988695
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zamer se na 2 a 3 ..odpojuj je postupne ,pokud zjistis pri odpojeni jednoho vstriku narust napeti na normalni hodnotu,pripoj misto neho jiny pokud mas nebo sousedni NESTARTUJ pokud hodnota zustane je vadny ten odpojeny vstrik..pokud ne tak jednotka
je to takova rychla diag. samozdrejme muze byt coz je horsi i kombinace obou
zamer se na 2 a 3 ..odpojuj je postupne ,pokud zjistis pri odpojeni jednoho vstriku narust napeti na normalni hodnotu,pripoj misto neho jiny pokud mas nebo sousedni NESTARTUJ ;) pokud hodnota zustane je vadny ten odpojeny vstrik..pokud ne tak jednotka
je to takova rychla diag. samozdrejme muze byt coz je horsi i kombinace obou
|
|
29.08.2016 09:57 -
Re: vstřiky 2.2HDi
|
2988708
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Díky moc za vechny rady, vyzkouíme to a pak dám vědět.
Díky Martine i Jardo.
Díky moc za vechny rady, vyzkouíme to a pak dám vědět.
Díky Martine i Jardo.
|
|
| |
|
|