| | |
28.10.2010 19:46 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360829
|
|
jruze
|
|
|
Jak to tak čtu tak má asi pravdu- já se na ten můj stroj koukám stejně,ale jsem některé věci nepochopil-moje auto jde v dohledné době na náhradní díly(to co vím e je dobré) a zbytek na rot. Ty si ho chce nechat a jezdit s ním. A jen na okraj nepochopil jsem to ABS - jaké krouky? C5 -snímač + loisko s magnety(není krouek na poloose jako u XM- magnetický krouek je součástí loiska) pokud nemá třeba XM.Nevím kam chodí do servisu,ale správná odpověď je asi jiná-ABS s poloosou nemá nic společného krom toho ti diag. o ABS řekne myslím víc.Ale řeilo se potkaný motor a jsme u GO auta - pokud nebyly vybrace před potkáním hledej je zde .Pokud jsi nesundaval hlavu a nekontroloval ventily tak jsi mněl měřit tlaky(já si otočím s motorem jestli má na vech stejnou kompresy-je to nepřesné,ale dá se)-Mluvim o svém , pokud pro někoho a se zárukou, tak jde hlava dolů jinak bez záruky i přesto e tvrdím e ventily to přeijí na 90%.
Jak to tak čtu tak má asi pravdu- já se na ten můj stroj koukám stejně,ale jsem některé věci nepochopil-moje auto jde v dohledné době na náhradní díly(to co vím e je dobré) a zbytek na rot. Ty si ho chce nechat a jezdit s ním. A jen na okraj nepochopil jsem to ABS - jaké krouky? C5 -snímač + loisko s magnety(není krouek na poloose jako u XM- magnetický krouek je součástí loiska) pokud nemá třeba XM.Nevím kam chodí do servisu,ale správná odpověď je asi jiná-ABS s poloosou nemá nic společného krom toho ti diag. o ABS řekne myslím víc.Ale řeilo se potkaný motor a jsme u GO auta - pokud nebyly vybrace před potkáním hledej je zde .Pokud jsi nesundaval hlavu a nekontroloval ventily tak jsi mněl měřit tlaky(já si otočím s motorem jestli má na vech stejnou kompresy-je to nepřesné,ale dá se)-Mluvim o svém , pokud pro někoho a se zárukou, tak jde hlava dolů jinak bez záruky i přesto e tvrdím e ventily to přeijí na 90%.
|
|
29.10.2010 15:19 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360876
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Tak to s tím ABS jsem zamotal já.. Jsem zvyklej, e vechna auta mají běně snímací krouek na poloose, nebo třeba v kotouči.. Tady jsem ádnej nenael - tak jsem dospěl k názoru, e krouek upadl. Spíe mi měli ale v servisu vysvětlit, e po nich chci blbost, e to má C5 jinak..
Problém je, e jsem v tomhle autě jel před potkáním ventilů jen párkrát a nemusel jsem si toho vimnout, tak nevím, zada se klepe dlouhodobě, nebo po opravě.. Ale poslední monost, co zkusím - je změřit tlaky..
Ono toti k těm vibracím.. Včera večer jsem zaparkoval vedle sebe tu C5 a manelčinýho Passata TDI.. Passat byl podstatně hlučnějí.. Tak jsme u cíga s kamarádama oahávali motory a vibrace té C5 jsou stejný jako TDI.. Neshodli jsme se, kterýmu autu se klepe víc motor.. Take normálně bych vibrace neřeil...
Ale u Passata se sice klepe motor (zcela stndardně jako kadý TDI), ale na kastli to není znát.. U C5 se motor klepe jako TDI (HDI by se měl klepat díky vyvaovákům a dvojhmotě méně), ale klepe se celá kastle.. prostě sednu do sedačky a jdou mi do zadku vibrace...
Kdy si sednete do své HDI C5.. Cítíte nějaký vibrace, nebo ne?? Samozřejmě na volnoběh.. pokud mám 1000rpm, nic se u neklepe...
macman
Tak to s tím ABS jsem zamotal já.. Jsem zvyklej, e vechna auta mají běně snímací krouek na poloose, nebo třeba v kotouči.. Tady jsem ádnej nenael - tak jsem dospěl k názoru, e krouek upadl. Spíe mi měli ale v servisu vysvětlit, e po nich chci blbost, e to má C5 jinak.. :-)
Problém je, e jsem v tomhle autě jel před potkáním ventilů jen párkrát a nemusel jsem si toho vimnout, tak nevím, zada se klepe dlouhodobě, nebo po opravě.. Ale poslední monost, co zkusím - je změřit tlaky..
Ono toti k těm vibracím.. Včera večer jsem zaparkoval vedle sebe tu C5 a manelčinýho Passata TDI.. Passat byl podstatně hlučnějí.. Tak jsme u cíga s kamarádama oahávali motory a vibrace té C5 jsou stejný jako TDI.. Neshodli jsme se, kterýmu autu se klepe víc motor.. Take normálně bych vibrace neřeil...
Ale u Passata se sice klepe motor (zcela stndardně jako kadý TDI), ale na kastli to není znát.. U C5 se motor klepe jako TDI (HDI by se měl klepat díky vyvaovákům a dvojhmotě méně), ale klepe se celá kastle.. prostě sednu do sedačky a jdou mi do zadku vibrace...
Kdy si sednete do své HDI C5.. Cítíte nějaký vibrace, nebo ne?? Samozřejmě na volnoběh.. pokud mám 1000rpm, nic se u neklepe...
macman
|
|
29.10.2010 17:18 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360881
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Rozhodne ne,zadny vibrace a motor sotva slysim.Teda trochu slyset je samozrejme
Rozhodne ne,zadny vibrace a motor sotva slysim.Teda trochu slyset je samozrejme
|
|
29.10.2010 17:39 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360883
|
|
Darja
|
|
|
silentblok motoru?
patný vstřik?
silentblok motoru?
patný vstřik?
|
|
29.10.2010 19:08 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360888
|
|
jumep
|
|
|
ja tiez necitim nic, pokial som citil a mal som nahodenu diagnostiku tak len co bolo vidiet aj otacky sa pohybovali hore dole a regulator lietal tlak +-50 (cize 100bar)
u ineho kolegu z clubu to robil strik ktoreho korekcia isla az na -5.4, kym sa to nakorigovalo tak to chvelo neskutocne autom
ja tiez necitim nic, pokial som citil a mal som nahodenu diagnostiku tak len co bolo vidiet aj otacky sa pohybovali hore dole a regulator lietal tlak +-50 (cize 100bar)
u ineho kolegu z clubu to robil strik ktoreho korekcia isla az na -5.4, kym sa to nakorigovalo tak to chvelo neskutocne autom
|
|
01.11.2010 12:17 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2361063
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Silentbloky jsou dobré - hlavně jsem porovnánal s jiným sice 2.0HDI motorem a ty vibrace na motoru prostě mám... Jene co teď s tím... Mám díky Vaim radám a názorem jednoho mechanika následující monosti:
1/ vadný ventil - po potkání motoru by mohl být jeden ventil hnutý a vibrace by mohly způsobovat rozdílné tlaky ve válcích - oprava = sundat hlavu - nechat udělat ventily + přebrousit + těsnění = cca 5000,-
2/ vadné vačky po potkání motoru - nevím zda by hnutá vačka způsobila vibrace, jeliko hnutí jak sami někteří z vás píete bude neznatelné a ze zkueností ze skočených motorů o zub (co by bylo poněkud více hnuté) pak jdou motory měkce jak benzíňák, nebo zase jak traktor.. Ale nelze tuto monost vyloučit - oprava = 2x nová vačka = 8000,- Kč bez práce
3/ vadný vstřik - dorovnávání podle diagnostiky OK, ale vadný vstřik vyloučit nejde - oprava = nechat přeměřit vstřiky po 2000,- /ks = oprava 8000,-
4/ regulátor tlaku paliva - sice by spíe motor houpal, ne vibroval - ale kolísání tlaku je na diagnostice vidět.. Take nový regulátor cca 4000,-
Pokud neodhadnu závadu na poprvé a půjde se metodou postupně opravit vechno - cena opravy cca 25.000,- Kč
Kdy přidám fakt, e nefungují oba přední snímače ABS, je vadná váha vzduchu, nejde palubní PC (teplem mizí LCD displej), FAP hlásí nedostatek aditiva a dalí spoustu závad, opět nejdou airbagy, potřebuje napustit klima.... Váně přemýlím, zda není čas zkráti trpení tohoto auta a rozebrat ho na díly...
Mimochodem u C5 mě vichni varovali, e je budou průsery s hydraulikou - ta jediná na tom autě funguje..
zoufalej macman
Silentbloky jsou dobré - hlavně jsem porovnánal s jiným sice 2.0HDI motorem a ty vibrace na motoru prostě mám... Jene co teď s tím... Mám díky Vaim radám a názorem jednoho mechanika následující monosti:
1/ vadný ventil - po potkání motoru by mohl být jeden ventil hnutý a vibrace by mohly způsobovat rozdílné tlaky ve válcích - oprava = sundat hlavu - nechat udělat ventily + přebrousit + těsnění = cca 5000,-
2/ vadné vačky po potkání motoru - nevím zda by hnutá vačka způsobila vibrace, jeliko hnutí jak sami někteří z vás píete bude neznatelné a ze zkueností ze skočených motorů o zub (co by bylo poněkud více hnuté) pak jdou motory měkce jak benzíňák, nebo zase jak traktor.. Ale nelze tuto monost vyloučit - oprava = 2x nová vačka = 8000,- Kč bez práce
3/ vadný vstřik - dorovnávání podle diagnostiky OK, ale vadný vstřik vyloučit nejde - oprava = nechat přeměřit vstřiky po 2000,- /ks = oprava 8000,-
4/ regulátor tlaku paliva - sice by spíe motor houpal, ne vibroval - ale kolísání tlaku je na diagnostice vidět.. Take nový regulátor cca 4000,-
Pokud neodhadnu závadu na poprvé a půjde se metodou postupně opravit vechno - cena opravy cca 25.000,- Kč
Kdy přidám fakt, e nefungují oba přední snímače ABS, je vadná váha vzduchu, nejde palubní PC (teplem mizí LCD displej), FAP hlásí nedostatek aditiva a dalí spoustu závad, opět nejdou airbagy, potřebuje napustit klima.... Váně přemýlím, zda není čas zkráti trpení tohoto auta a rozebrat ho na díly...
Mimochodem u C5 mě vichni varovali, e je budou průsery s hydraulikou - ta jediná na tom autě funguje..
zoufalej macman
|
|
01.11.2010 12:48 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2361066
|
|
jumep
|
|
|
takze v skratke a offtopicu potkaneho motora
1. vymen vahu, to musis - inak by som sa nespoliehal na nic namerane
2. palubni pc zozenes za babku
3. snimace abs, tu sa tazko radi, ak nejdu oba niekto sa tam s niecim rypal, mozno menil loziska a nedal tam s magnetickymi pasikmi (odhad?) / tu nic nespravis len vymenu (pozri sa na tie loziska - chce to poloos aspon povytiahnut)
4. FAP - neries zatial, maximalne ho rozober a vyper wapkou
5. airbagy - diagnostika ti povie ze co, prejdi konektory
6. klimu daj napustit s farbivom ! a pri tej prilezitosti vymen ventilky
az ked spravis bod 1 a 4 chod znova na diagnostiku a pozri hodnoty (ten 4ty bod mam na mysli tu wapku, uz len pre istotu pohody vyfuku)
vahu nemen za hociaku nahradu (tiez skusenost hovori ze to vedelo blbnut)
pri aute v tomto stave a po predchodom neservisovani / horsom servisovani ako neservisovani musis to auto mat rad a mat k nemu vztah aby si ho robil - pretoze neni nic horsie ako neservisovane alebo spatne servisovane auto
takze v skratke a offtopicu potkaneho motora
1. vymen vahu, to musis - inak by som sa nespoliehal na nic namerane
2. palubni pc zozenes za babku
3. snimace abs, tu sa tazko radi, ak nejdu oba niekto sa tam s niecim rypal, mozno menil loziska a nedal tam s magnetickymi pasikmi (odhad?) / tu nic nespravis len vymenu (pozri sa na tie loziska - chce to poloos aspon povytiahnut)
4. FAP - neries zatial, maximalne ho rozober a vyper wapkou
5. airbagy - diagnostika ti povie ze co, prejdi konektory
6. klimu daj napustit s farbivom ! a pri tej prilezitosti vymen ventilky
az ked spravis bod 1 a 4 chod znova na diagnostiku a pozri hodnoty (ten 4ty bod mam na mysli tu wapku, uz len pre istotu pohody vyfuku)
vahu nemen za hociaku nahradu (tiez skusenost hovori ze to vedelo blbnut)
pri aute v tomto stave a po predchodom neservisovani / horsom servisovani ako neservisovani musis to auto mat rad a mat k nemu vztah aby si ho robil - pretoze neni nic horsie ako neservisovane alebo spatne servisovane auto
|
|
03.11.2010 07:44 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2361170
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
Včera jsem zjistil e kdy se potká 2,2 hdi tak je nejméně 12 ventilů ohnutých.
Včera jsem zjistil e kdy se potká 2,2 hdi tak je nejméně 12 ventilů ohnutých.
|
|
03.11.2010 09:46 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2361189
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Mám sice benzína, ale vadný vstřik se mi ze začátku projevoval taky podivnými vibracemi (díky nekomunikaci diagnostiky s motorem jsem na to musel přicházet oklikou, jinak by diagnostika patný vstřik odhalila asi hned a bylo by to jednoduché...). Ze začátku jsem taky vibrace cítil uvnitř auta a na motoru to vidět vůbec nebylo-bylo to divný, ale kdy jsem seděl uvnitř, bylo vibrování hodně cítit na interiéru i v sedačce, ale motor byl v klidu Mělo to zvuk jakoby se jednomu válci moc nechtělo ale zase né tak okatě e by el na tři. Vím, e dýzl je něco jiného, ale co kdyby..
Píu to hlavně ohledně toho čitění a měření-to je fakt tak drahé? Mě to stálo 800 Kč za celou sadu+aditivum do nádre. U dýzlu to asi bude jinak, ale jestli chce, vyhrabu někde číslo na tu firmu z Kladna, kde mi to dělali, jsou ochotný a třeba ti řeknou víc...
Mám sice benzína, ale vadný vstřik se mi ze začátku projevoval taky podivnými vibracemi (díky nekomunikaci diagnostiky s motorem jsem na to musel přicházet oklikou, jinak by diagnostika patný vstřik odhalila asi hned a bylo by to jednoduché...). Ze začátku jsem taky vibrace cítil uvnitř auta a na motoru to vidět vůbec nebylo-bylo to divný, ale kdy jsem seděl uvnitř, bylo vibrování hodně cítit na interiéru i v sedačce, ale motor byl v klidu :nevim Mělo to zvuk jakoby se jednomu válci moc nechtělo ale zase né tak okatě e by el na tři. Vím, e dýzl je něco jiného, ale co kdyby..
Píu to hlavně ohledně toho čitění a měření-to je fakt tak drahé? Mě to stálo 800 Kč za celou sadu+aditivum do nádre. U dýzlu to asi bude jinak, ale jestli chce, vyhrabu někde číslo na tu firmu z Kladna, kde mi to dělali, jsou ochotný a třeba ti řeknou víc...
|
|
03.11.2010 11:34 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2361214
|
|
jruze
|
|
|
Garantuji ti to,e co ti tuto informaci dali tomu buď nerozumí,nebo z tebe dělají blbce-sory za výraz.Ventily jsou kolmo na písty,rozlomí se vahadla!! - ventily sice dostanou prdu,ale na 99,9% jsou OK - je sice lepí je zkontrolovat,ale to je jen pro 100% jitotu.Jsem ochoten tě o tom přesvědčit- v případě e bude jeden ventil ohnutý jde cena za práci na mne a věř e nerad dělám zadarmo.Jen je divné e jsi mněl tuím rozlomené jen 4. vahadla(odnesou to větinou vechny sací).Těch potkaných motorů jsem dělal spoustu a jetě jsem na CX, XM,C5 neviděl ohnutý ventil.
Garantuji ti to,e co ti tuto informaci dali tomu buď nerozumí,nebo z tebe dělají blbce-sory za výraz.Ventily jsou kolmo na písty,rozlomí se vahadla!! - ventily sice dostanou prdu,ale na 99,9% jsou OK - je sice lepí je zkontrolovat,ale to je jen pro 100% jitotu.Jsem ochoten tě o tom přesvědčit- v případě e bude jeden ventil ohnutý jde cena za práci na mne a věř e nerad dělám zadarmo.Jen je divné e jsi mněl tuím rozlomené jen 4. vahadla(odnesou to větinou vechny sací).Těch potkaných motorů jsem dělal spoustu a jetě jsem na CX, XM,C5 neviděl ohnutý ventil.
|
|
04.11.2010 07:22 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2361319
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
logicky dostanou mrdu v podstate jen dva valce (4+1 nebo 2+3) ale prakticky se muze stat ,ze dostanou vsechny 4 skoro rovnym dilem,servacnost je svine...ventil to muze prezit ale nemusi ,je to 50 na 50..ano jsou kolmo ,nicmene nehoda neni nahoda,ale pokud chces mit 100% jistotu je to hlava dolu ..nasadit znovu remen "a dobry" je podle me slendrian
ale jak uz mi tu Najk napsal jsem pry paranoidni takze .......
logicky dostanou mrdu v podstate jen dva valce (4+1 nebo 2+3) ale prakticky se muze stat ,ze dostanou vsechny 4 skoro rovnym dilem,servacnost je svine...ventil to muze prezit ale nemusi ,je to 50 na 50..ano jsou kolmo ,nicmene nehoda neni nahoda,ale pokud chces mit 100% jistotu je to hlava dolu ..nasadit znovu remen "a dobry" je podle me slendrian:palec
ale jak uz mi tu Najk napsal jsem pry paranoidni takze .......:nevim
|
|
04.11.2010 10:34 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2361326
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
macman napsal(a): ...
Kdy si sednete do své HDI C5.. Cítíte nějaký vibrace, nebo ne?? Samozřejmě na volnoběh.. pokud mám 1000rpm, nic se u neklepe...
Jetě jeden ignorantský nápad (ale moná odpovídající stavu auta) - to takhle si tedy nastavit otáčky volnoběhu na 1000ot/min, kdy to nepůjde lépe, tak třeba podlokou/zarákou na plynovém pedálu.
Na Xantii 1.9TD jsem měl volnoběné otáčky okolo 1000 (za studena i více, předepsané jsou myslím 850) a nikdy to ničemu nevadilo.
Jetě jeden ignorantský nápad (ale moná odpovídající stavu auta) - to takhle si tedy nastavit otáčky volnoběhu na 1000ot/min, kdy to nepůjde lépe, tak třeba podlokou/zarákou na plynovém pedálu.
Na Xantii 1.9TD jsem měl volnoběné otáčky okolo 1000 (za studena i více, předepsané jsou myslím 850) a nikdy to ničemu nevadilo.
|
|
04.11.2010 10:42 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2361328
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
TomasT napsal(a): Jetě jeden ignorantský nápad (ale moná odpovídající stavu auta) - to takhle si tedy nastavit otáčky volnoběhu na 1000ot/min, kdy to nepůjde lépe, tak třeba podlokou/zarákou na plynovém pedálu.
Na Xantii 1.9TD jsem měl volnoběné otáčky okolo 1000 (za studena i více, předepsané jsou myslím 850) a nikdy to ničemu nevadilo.
uff tak je je hodne ignorantske
1000ot/min ma take svuj vyznam,presne jakjsi napsal ,pri studenem mtoru
TD neni HDi a pro jednotku neni jedno jestli volnobeh nebo "nizka" poloha pedalu
uff tak je je hodne ignorantske :d :d:d
1000ot/min ma take svuj vyznam,presne jakjsi napsal ,pri studenem mtoru
TD neni HDi a pro jednotku neni jedno jestli volnobeh nebo "nizka" poloha pedalu
|
|
04.11.2010 10:48 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2361329
|
|
jruze
|
|
|
CX má vačku dole - ohnou se tyčky.
XM je v podstatě stejný blok- nejsem si docela jistý jestli jsou vahadla shodná,ale jinak to samé jen je tam o 4. ventily méně a jedna vačka-odnesou to vahadla.
C5 u popsaná byla.
Ano kontrola ventilů není od věci- já jsem neříkal nekontrolovat ba naopak(alespoň si zkontroluje těsnost a můe je hned zabrousit) pokud to dělám pro někoho říkám jen svůj názor a pokud zákazník nechce hlavu sundavat je to jeho rozhodnutí(uetří 3.-4.tk)-zatím se to vem vyplatilo.Třeba na Mercedesu s ním nebudu diskutovat-tam je to jasné tam ventily praskají i bez potkání nato kdy dostanou.
CX má vačku dole - ohnou se tyčky.
XM je v podstatě stejný blok- nejsem si docela jistý jestli jsou vahadla shodná,ale jinak to samé jen je tam o 4. ventily méně a jedna vačka-odnesou to vahadla.
C5 u popsaná byla.
Ano kontrola ventilů není od věci- já jsem neříkal nekontrolovat ba naopak(alespoň si zkontroluje těsnost a můe je hned zabrousit) pokud to dělám pro někoho říkám jen svůj názor a pokud zákazník nechce hlavu sundavat je to jeho rozhodnutí(uetří 3.-4.tk)-zatím se to vem vyplatilo.Třeba na Mercedesu s ním nebudu diskutovat-tam je to jasné tam ventily praskají i bez potkání nato kdy dostanou.
|
|
20.11.2010 21:24 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2363604
|
|
Robert
|
Město: Horní Holetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
jestli se pootočí ozubené kolo výfukové nebo sací vačky nepozná, vdycky to ale způsobí opodění sacích ventilů a pokud je to více, způsobí to opoděný nástup turboefektu. Kdy u je to tak moc, e se s tím jezdí nepříjemně, doporučuji vyměnit vačky (ale určitě obě a zaručené). Taky mizernějí startování v mrazu ty vačky způsobí.
jestli se pootočí ozubené kolo výfukové nebo sací vačky nepozná, vdycky to ale způsobí opodění sacích ventilů a pokud je to více, způsobí to opoděný nástup turboefektu. Kdy u je to tak moc, e se s tím jezdí nepříjemně, doporučuji vyměnit vačky (ale určitě obě a zaručené). Taky mizernějí startování v mrazu ty vačky způsobí.
|
|
07.02.2014 15:37 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2665597
|
|
Devilian
|
|
|
Vopred sa ospravedlnujem, ak som to dal do zleho vlakna, ale najviac sa mi hodilo na moj dotaz. Chcem sa opytat, je mozne nejako zmerat tlaky na motore, ktory uz nie je v aute? Asi je to blbost, len som sa chcel uistit ci to naozaj nepojde. Rozhodujem sa medzi generalkou a pouzitym motorom, ale dat za pouzity motor 1000E s tym, ze ani nezmeram tlaky, to si radsej za tie prachy kupim Xsaru...
Vopred sa ospravedlnujem, ak som to dal do zleho vlakna, ale najviac sa mi hodilo na moj dotaz. Chcem sa opytat, je mozne nejako zmerat tlaky na motore, ktory uz nie je v aute? Asi je to blbost, len som sa chcel uistit ci to naozaj nepojde. Rozhodujem sa medzi generalkou a pouzitym motorom, ale dat za pouzity motor 1000E s tym, ze ani nezmeram tlaky, to si radsej za tie prachy kupim Xsaru...
|
|
07.02.2014 19:25 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2665624
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Pokud myslí tlaky na válci, tak ano. Upevnit motor aby se nesvalil, připojit baterii přes vypínač a je mono měřit jednotlivé válce.
Pokud myslí tlaky na válci, tak ano. Upevnit motor aby se nesvalil, připojit baterii přes vypínač a je mono měřit jednotlivé válce.
|
|
| |
|
|