| | |
25.10.2010 23:56 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360337
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Take mám první dojmy a informace z diagnostiky..
Já uplně chápu názor lidí, kteří by ten motor prostě nechali "udělat", ale mým problémem jsou finance, take momentálně potřebuji pojízdné auto.. Navíc jsem si vdy dokázal větinu věcí na autě vdy udělat sám - včetně elektriky a i mne to baví.. Take nechci prostě dát auto jen tak do servisu, čekat 3 neděle ne se na to někdo podívá a pak koulet očima nad cenou.. Tím nechci říct, e by vechny autoservisy byly zlatokopové, ale bohuel ve svém okolí moc schopných servisů neznám.. Buď jsou profíci, pak nemají čas... nebo mudlové a pak to stojí za to...
Tohle auto jsem před týdnem prakticky dostal v rámci rodiny, jeliko v neautorizovaném servisu odhadli cenu opravy více, ne je reálná cena 10 let starého auta s 350.000km na tachometru.. Poslední rok jsem jim na tom opravoval blbosti.. Servis, kam auto jezdilo si řeklo např. za opravu stahovačky 14.000Kč, tak jsem koupil na Ebay ty plastíky co drí sklo za 4.99E + 2E potovné.. Kdy jim řekli za opravu Airbagů asi 20.000Kč, tak jsem si vlezl pod sedačku a vyčistil a zapojil konektor.. Poté co auto za poslední rok zůstalo 6x někde viset a potkanej motor jako hřebíček do rakve - tak jsem ho za relativně směnou cenu odkoupil, jinak by lo na ND..
Take byl jsem na origo diagnostice PSA.. Závada na motoru mi cestou zhasla, auto začalo jet.. Na diag byla závada, e bylo odpojené čidlo polohy vačky (moje práce, během opravy jsem ho měl odpojené a zapnul jsem klíček). Jinak mám vadné obě dvě přední čidla ABS, vadné čidlo vnějí teploty (hlásila klima), nekomunikuej LP zrcátko (ale funguje).
Teď ovem jedna záhada.. Podle diag mi nefunguje čidlo otevření nádre a hlásí to chybu dávkování aditiva.. Jedná se o trvalou závadu, po vymazání opět okamitě naskočí.. Podle servisáka by auto mělo být v nouzovém reimu pořád - ale není.. kontrolka nesvítí.. Čím to??
K vibracím - jsou pouze na volnoběh.. Nejsou moc velké, ale i nevyváené TDI se neklepe tolik.. Na semaforech si připadám jako v masáním křesle.. V otáčkách je motor naprosto tichý, převauje aerodynamický hluk (a zadní loisko) nad jakýmakoliv vibracema, nebo hlukem z motoru..
Rychlost auta taky dobrá, v kopci mi přijde motor spíe slabí a prakticky nelze brzdit motorem.. Jde jakoby moc zlehka.. Během dnení 150km cesty je průměrná spotřeba o 2L větí ne předtím, ale původnímu majiteli bylo přes 80 let a rychleji ne 80 s tím nejezdil.. Take nelze nic porovnat..
Mimochodem při brdění motorem stále ukazuje spotřebu kolem 3L/100 (u VW jsem zvykly na 0, tak nevím jestli tady má být taky 0, nebo ne)
Omlouvám se za román..
macman
Take mám první dojmy a informace z diagnostiky..
Já uplně chápu názor lidí, kteří by ten motor prostě nechali "udělat", ale mým problémem jsou finance, take momentálně potřebuji pojízdné auto.. Navíc jsem si vdy dokázal větinu věcí na autě vdy udělat sám - včetně elektriky a i mne to baví.. Take nechci prostě dát auto jen tak do servisu, čekat 3 neděle ne se na to někdo podívá a pak koulet očima nad cenou.. Tím nechci říct, e by vechny autoservisy byly zlatokopové, ale bohuel ve svém okolí moc schopných servisů neznám.. Buď jsou profíci, pak nemají čas... nebo mudlové a pak to stojí za to...
Tohle auto jsem před týdnem prakticky dostal v rámci rodiny, jeliko v neautorizovaném servisu odhadli cenu opravy více, ne je reálná cena 10 let starého auta s 350.000km na tachometru.. Poslední rok jsem jim na tom opravoval blbosti.. Servis, kam auto jezdilo si řeklo např. za opravu stahovačky 14.000Kč, tak jsem koupil na Ebay ty plastíky co drí sklo za 4.99E + 2E potovné.. Kdy jim řekli za opravu Airbagů asi 20.000Kč, tak jsem si vlezl pod sedačku a vyčistil a zapojil konektor.. Poté co auto za poslední rok zůstalo 6x někde viset a potkanej motor jako hřebíček do rakve - tak jsem ho za relativně směnou cenu odkoupil, jinak by lo na ND..
Take byl jsem na origo diagnostice PSA.. Závada na motoru mi cestou zhasla, auto začalo jet.. Na diag byla závada, e bylo odpojené čidlo polohy vačky (moje práce, během opravy jsem ho měl odpojené a zapnul jsem klíček). Jinak mám vadné obě dvě přední čidla ABS, vadné čidlo vnějí teploty (hlásila klima), nekomunikuej LP zrcátko (ale funguje).
Teď ovem jedna záhada.. Podle diag mi nefunguje čidlo otevření nádre a hlásí to chybu dávkování aditiva.. Jedná se o trvalou závadu, po vymazání opět okamitě naskočí.. Podle servisáka by auto mělo být v nouzovém reimu pořád - ale není.. kontrolka nesvítí.. Čím to??
K vibracím - jsou pouze na volnoběh.. Nejsou moc velké, ale i nevyváené TDI se neklepe tolik.. Na semaforech si připadám jako v masáním křesle.. V otáčkách je motor naprosto tichý, převauje aerodynamický hluk (a zadní loisko) nad jakýmakoliv vibracema, nebo hlukem z motoru..
Rychlost auta taky dobrá, v kopci mi přijde motor spíe slabí a prakticky nelze brzdit motorem.. Jde jakoby moc zlehka.. Během dnení 150km cesty je průměrná spotřeba o 2L větí ne předtím, ale původnímu majiteli bylo přes 80 let a rychleji ne 80 s tím nejezdil.. Take nelze nic porovnat..
Mimochodem při brdění motorem stále ukazuje spotřebu kolem 3L/100 (u VW jsem zvykly na 0, tak nevím jestli tady má být taky 0, nebo ne)
Omlouvám se za román..:-)
macman
|
|
26.10.2010 00:06 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360340
|
|
jumep
|
|
|
"Podle diag mi nefunguje čidlo otevření nádre a hlásí to chybu dávkování aditiva"
toto neni chyba na hlasenie - pozri vicko nadrze, najskor nebudes mat magnety 2 ale len jeden, otoc ho opacne ako ho mas a kup si nove
"K vibracím - jsou pouze na volnoběh.. "
striky / regulator tlaku paliva je v akom stave? (hodnoty z diagnostiky)
"brdění motorem stále ukazuje spotřebu kolem 3L/100"
po akej dlhej vzdialenosti?
ak je to takto, moze sa to snazit stale o regeneraciu fapu, v akom stave mas trubky, hadicky atd. iduce od fapu do diferencneho cidla? (cidlo je za motorom na prepazke hore, idu don 2 hadice a kabel), toto by mohlo mat na svedomi aj spotrebu (nenapisal si ale aka bola v l/100km)
viac zavad v motore nebolo? (po prejdeni 200km od objavenia vaznej zavady a jej zmyznutia sa strati aj svietiaca kontrolka motora)
"Podle diag mi nefunguje čidlo otevření nádre a hlásí to chybu dávkování aditiva"
toto neni chyba na hlasenie - pozri vicko nadrze, najskor nebudes mat magnety 2 ale len jeden, otoc ho opacne ako ho mas a kup si nove
"K vibracím - jsou pouze na volnoběh.. "
striky / regulator tlaku paliva je v akom stave? (hodnoty z diagnostiky)
"brdění motorem stále ukazuje spotřebu kolem 3L/100"
po akej dlhej vzdialenosti?
ak je to takto, moze sa to snazit stale o regeneraciu fapu, v akom stave mas trubky, hadicky atd. iduce od fapu do diferencneho cidla? (cidlo je za motorom na prepazke hore, idu don 2 hadice a kabel), toto by mohlo mat na svedomi aj spotrebu (nenapisal si ale aka bola v l/100km)
viac zavad v motore nebolo? (po prejdeni 200km od objavenia vaznej zavady a jej zmyznutia sa strati aj svietiaca kontrolka motora)
|
|
26.10.2010 00:29 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360341
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Předchozí dlouhodobá spotřeba na 9999km byla 5,3L.. Já jsem s tím za dneek udělal průměr 7,6L a to jsem jezdil na pohodu okresky a dálnice max 130.. Okamitá na brdění motorem nikdy nebyla 0, i kdy jsem sjíděl z dálnice v klesání.. take dlouhodobé brdění motorem..
Bohuel týpek co mi dělal diagnostiku se zabývá servisem ŘJ, take mi akorát vyčetl chyby, ale z hodnot neumí vyčíst nic.. Zítra asi pojedu za jiným známým, který sice nerozumí tolik elektronice, ale opravuje auta a má taky origo diagnostiku.. Jeden z lidí, který tomu sice rozumí a má dobré ceny.. zato absolutně nemá čas..
Jinak v motoru více závad nebylo.. krom dočasné závady nedostatku aditiva.. Vechny závady se týkají FAPu..
Potrubí zkontroluju zítra za světla..
Předchozí dlouhodobá spotřeba na 9999km byla 5,3L.. Já jsem s tím za dneek udělal průměr 7,6L a to jsem jezdil na pohodu okresky a dálnice max 130.. Okamitá na brdění motorem nikdy nebyla 0, i kdy jsem sjíděl z dálnice v klesání.. take dlouhodobé brdění motorem..
Bohuel týpek co mi dělal diagnostiku se zabývá servisem ŘJ, take mi akorát vyčetl chyby, ale z hodnot neumí vyčíst nic.. Zítra asi pojedu za jiným známým, který sice nerozumí tolik elektronice, ale opravuje auta a má taky origo diagnostiku.. Jeden z lidí, který tomu sice rozumí a má dobré ceny.. zato absolutně nemá čas.. :-(
Jinak v motoru více závad nebylo.. krom dočasné závady nedostatku aditiva.. Vechny závady se týkají FAPu..
Potrubí zkontroluju zítra za světla..
|
|
26.10.2010 07:22 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360348
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
k volnobehu a vybraci...solenoid to pravdepodobne nebude,auto by se chovalo trochu jinak...vsadil bych na vstrikovace ,zkus udelat test prepadu a v diag se kokni na dorovnavani volnobehu (to je ale skoro nic nerikajici informace)
brzdeni motorem ...PP ukazuje velmi realne spotrebu,ukazuje to co opravdu protece vstrikovacema....decelerace vetsinou ukazuje 0-1l..opet to vypada ze se jednotka snazi neco dorovnavat..
tu spotrebu co jsi mel na pal pc moc neres ,protoze udaj 99999 vetsinou znamena ze tato funce uz nefunguje protoze se dosahlo probehu 10000
neporovnavej VAG s PSA ...cerpadlo tryska neni to same co HDii
k volnobehu a vybraci...solenoid to pravdepodobne nebude,auto by se chovalo trochu jinak...vsadil bych na vstrikovace ,zkus udelat test prepadu a v diag se kokni na dorovnavani volnobehu (to je ale skoro nic nerikajici informace)
brzdeni motorem ...PP ukazuje velmi realne spotrebu,ukazuje to co opravdu protece vstrikovacema....decelerace vetsinou ukazuje 0-1l..opet to vypada ze se jednotka snazi neco dorovnavat..
tu spotrebu co jsi mel na pal pc moc neres ,protoze udaj 99999 vetsinou znamena ze tato funce uz nefunguje protoze se dosahlo probehu 10000
neporovnavej VAG s PSA :palec ...cerpadlo tryska neni to same co HDii
|
|
26.10.2010 07:23 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360349
|
|
jruze
|
|
|
Větí spotřeba = moné pootočení vaček nebo ozub rozvody.Co výkon? Závady okolo aditív mu mněla ukázat diagnostika(příčiny)-stav aditiv,fapu.Nemá s nějakými vybracemi nic společného.Diagnostika má v sobě i informace jaké hodnoty jsou v toleranci(pro ty co s ní moc neumí a ty údaje neznají z praxe)
Větí spotřeba = moné pootočení vaček nebo ozub rozvody.Co výkon? Závady okolo aditív mu mněla ukázat diagnostika(příčiny)-stav aditiv,fapu.Nemá s nějakými vybracemi nic společného.Diagnostika má v sobě i informace jaké hodnoty jsou v toleranci(pro ty co s ní moc neumí a ty údaje neznají z praxe)
|
|
26.10.2010 09:23 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360354
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Dobrá, zkusím dnes opět zajet na diagnostiku... Jen jediný dotaz.. Pokud by byla hnutá vačka, nebude právě motor něco dorovnánat a nebudou na vstřikách tím pádem nesmyslné hodnoty, nebo hodnoty mimo toleranci?? Jde mi o to, e auto do potkání mělo vstřiky dobré, bylo bez vibrací.. Take spíe se snaím najít problém jinde..
Nebo.. je jiný způsob jak odhadnout, jestli je problém hnutá vačka??? Nechce se mi jí zbytečně kupovat a nebo naopak dělar repasi vstřiků, kvůli vačce..
A poslední technický dotaz.. pokud bych tedy na diag nic nepřiel, koupili by jste pouze saci vačku (která dostala ránu) a riskovali dalí rozebírku, nebo rovnou obě???
rozhodně nechci porovnávat PD s HDI, stejně jsem v TDI měl jetě rotačku.. Ale krom toho, e HDI je sofistikovanějí, princip běhu motoru by měl být stejný - take proto jsem čekal na vynucený běh motoru spotřebu 0.
macman
Dobrá, zkusím dnes opět zajet na diagnostiku... Jen jediný dotaz.. Pokud by byla hnutá vačka, nebude právě motor něco dorovnánat a nebudou na vstřikách tím pádem nesmyslné hodnoty, nebo hodnoty mimo toleranci?? Jde mi o to, e auto do potkání mělo vstřiky dobré, bylo bez vibrací.. Take spíe se snaím najít problém jinde..
Nebo.. je jiný způsob jak odhadnout, jestli je problém hnutá vačka??? Nechce se mi jí zbytečně kupovat a nebo naopak dělar repasi vstřiků, kvůli vačce..
A poslední technický dotaz.. pokud bych tedy na diag nic nepřiel, koupili by jste pouze saci vačku (která dostala ránu) a riskovali dalí rozebírku, nebo rovnou obě???
rozhodně nechci porovnávat PD s HDI, stejně jsem v TDI měl jetě rotačku.. Ale krom toho, e HDI je sofistikovanějí, princip běhu motoru by měl být stejný - take proto jsem čekal na vynucený běh motoru spotřebu 0.
macman
|
|
26.10.2010 10:34 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360361
|
|
jruze
|
|
|
Vačky se nemusí pootočit vůbec,nebo jen jedna a nebo obě - není v tom pravidlo.Kdy se pootočí tak výfuk proti směru otáčení a sací po směru otáčení a odhadnout o kolik je nemoné - musel by se udělat nějaký přípravek.Citroen vychází z toho e kdy má někdo na auto za půl milionu tak má estnáct na vačky.Pokud si jse jistý e motor předtím běel bez vybrací a e to má postavený dobře(100%) tak vačky.Můe projistotu nechat změřit tlaky.Ventily by to odnést nemněli-jsou kolmo na písty take i kdy dostanou prdu tak to rozlomí vahadla (jsou tam lomné zóny)Jetě otázka kolik vahadel jsi mněnil(větinou jsou vechny sací),ale je lepí vymněnit vechny.Také zkontroluj jestli se neucvak zoubek(klínek) na unaeči výfukové vačky,zaaretovat né 6.roubem,ale 7.(ta vůle to udělá klidně zub) nastavit podle návodu.Napřed bych to jetě překontroloval(nastavení) - snímač vačkového hřídele jsi dal jak byl?(vzdálenost?).
Vačky se nemusí pootočit vůbec,nebo jen jedna a nebo obě - není v tom pravidlo.Kdy se pootočí tak výfuk proti směru otáčení a sací po směru otáčení a odhadnout o kolik je nemoné - musel by se udělat nějaký přípravek.Citroen vychází z toho e kdy má někdo na auto za půl milionu tak má estnáct na vačky.Pokud si jse jistý e motor předtím běel bez vybrací a e to má postavený dobře(100%) tak vačky.Můe projistotu nechat změřit tlaky.Ventily by to odnést nemněli-jsou kolmo na písty take i kdy dostanou prdu tak to rozlomí vahadla (jsou tam lomné zóny)Jetě otázka kolik vahadel jsi mněnil(větinou jsou vechny sací),ale je lepí vymněnit vechny.Také zkontroluj jestli se neucvak zoubek(klínek) na unaeči výfukové vačky,zaaretovat né 6.roubem,ale 7.(ta vůle to udělá klidně zub) nastavit podle návodu.Napřed bych to jetě překontroloval(nastavení) - snímač vačkového hřídele jsi dal jak byl?(vzdálenost?).:nevim
|
|
26.10.2010 11:54 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360375
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Auto jsem dostal s rozebraným motorem, proto nedokáu určit, zda čidlo na vačku mám 100% ve stejné poloze.. Ale podle otlaku od roubu jsem spíe o desetiny mm oproti původnímu stavu..
Vahadla jsem měnil 4ks, vechny byly náházeny v jedné krabičce, take nelo poznat které jsou sací a které výfukové.. Někdo psal, e měl vahadla uplně zlomené na dva kusy, u mne jedno drelo na 1mm kovu, druhé na 2mm, třetí bylo nalomené tak na půl a na čtvrtým byly jenom praskliny.. Take zase tak velká rána to nemohla být..
U té výfukové vačky - myslí klínek jak je nasazená řemenice na rozvody?? To jsem rozebrané vůbec neměl, můu se na to podívat...
macman
Auto jsem dostal s rozebraným motorem, proto nedokáu určit, zda čidlo na vačku mám 100% ve stejné poloze.. Ale podle otlaku od roubu jsem spíe o desetiny mm oproti původnímu stavu..
Vahadla jsem měnil 4ks, vechny byly náházeny v jedné krabičce, take nelo poznat které jsou sací a které výfukové.. Někdo psal, e měl vahadla uplně zlomené na dva kusy, u mne jedno drelo na 1mm kovu, druhé na 2mm, třetí bylo nalomené tak na půl a na čtvrtým byly jenom praskliny.. Take zase tak velká rána to nemohla být..
U té výfukové vačky - myslí klínek jak je nasazená řemenice na rozvody?? To jsem rozebrané vůbec neměl, můu se na to podívat...
macman
|
|
26.10.2010 13:09 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360389
|
|
jumep
|
|
|
vyresetuj si pocitadlo, jeho zmysluplnost je tak do 5000km
spotreba 7.6 je v meste myslim v pohode, na dialnici okolo 130km/h je to 6.5-7 (aktualna), idealna je 90km/h 5ty prevodovy stupen...
chvenie z fapu nebude, ale spotreba a vykon relativne moze byt
to chvenie skus pozret co sa deje na hodnotach a od toho sa hni dalej
od akych otacok inak citis zaber? tj. mas tam 2jku, 1300ot a stupis naplno kde zacitis zaber? (mal by byt tak pri 1600ot)
vyresetuj si pocitadlo, jeho zmysluplnost je tak do 5000km
spotreba 7.6 je v meste myslim v pohode, na dialnici okolo 130km/h je to 6.5-7 (aktualna), idealna je 90km/h 5ty prevodovy stupen...
chvenie z fapu nebude, ale spotreba a vykon relativne moze byt
to chvenie skus pozret co sa deje na hodnotach a od toho sa hni dalej
od akych otacok inak citis zaber? tj. mas tam 2jku, 1300ot a stupis naplno kde zacitis zaber? (mal by byt tak pri 1600ot)
|
|
26.10.2010 17:17 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360426
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Jetě jeden dotaz.. kontroluju jestli jsem to sloil na 100% správně.. take rozvody OK, chci dotáhnou vstřikovače a koukám, e mám utáhnou na 4 m.daN, co by mělo být 40Nm.. Není to trochu moc?? Dotahoval jsem to narovinu mnohem méně.. 40Nm bych se bál e to utrhnu... Počítám to správně???
Jetě jeden dotaz.. kontroluju jestli jsem to sloil na 100% správně.. take rozvody OK, chci dotáhnou vstřikovače a koukám, e mám utáhnou na 4 m.daN, co by mělo být 40Nm.. Není to trochu moc?? Dotahoval jsem to narovinu mnohem méně.. 40Nm bych se bál e to utrhnu... Počítám to správně???
|
|
26.10.2010 18:50 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360443
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja osobne ty srouby utahuju postupne obazhruba po dvou otackach a jakmile to uz nejde rukou dam tam pul otacky racnou..s trochou cviku nato prijdes....,podlozky predpokladam mas nove a sedlo pod nima vycistene,jinak zbytecna prace
ja osobne ty srouby utahuju postupne obazhruba po dvou otackach a jakmile to uz nejde rukou dam tam pul otacky racnou..s trochou cviku nato prijdes....,podlozky predpokladam mas nove a sedlo pod nima vycistene,jinak zbytecna prace
|
|
26.10.2010 19:33 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360445
|
|
jruze
|
|
|
Jestli dal čidlo vačky moc daleko můe to dělat i to,ale diag.by to mněla ukázat.(na deklu je výstupek - mezi ní a čidlo 6. imbus,nebo vrták a mnělo by to být OK) Dá blízko - urazí ho, dá daleko můe patně snímat. Ale hledej chybu na dálku kdy neví co a jak je udělaný? Čtyři vahadla je divný - větinou jsou vechny sací - a někdy to na nich není skoro vidět no a jestli byly načatý tak se mohli dolomit(některé),nebo jsou prohnutý a je to výsledek.Kde to chcete hledat?
Jestli dal čidlo vačky moc daleko můe to dělat i to,ale diag.by to mněla ukázat.(na deklu je výstupek - mezi ní a čidlo 6. imbus,nebo vrták a mnělo by to být OK) Dá blízko - urazí ho, dá daleko můe patně snímat. Ale hledej chybu na dálku kdy neví co a jak je udělaný? Čtyři vahadla je divný - větinou jsou vechny sací - a někdy to na nich není skoro vidět no a jestli byly načatý tak se mohli dolomit(některé),nebo jsou prohnutý a je to výsledek.Kde to chcete hledat?
|
|
26.10.2010 19:34 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360447
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Podloky jsem nové měl, sedlo vyčitěné taky.. Ale teft mi rupnul v hlavě.. Mimochodem poté co jsem vstřiky dotáhnul a ne to ruplo - měl jsem pocit, e se vibrace zmenily.. Nevím, jestli to nezdálo, ale přilo mi to lepí..
Pravděpodobně jsem měl koupit i nové tefty.. Přece jenom u měly něco za sebou..
Uplně blbá otázka.. Bylo to u dotaený ne to ruplo a teď to drí na jednom teftu.. Je reálný s tím dojet 20km do dílny, kde mi zkusí zbytek závitu vyndat???
Podloky jsem nové měl, sedlo vyčitěné taky.. Ale teft mi rupnul v hlavě.. :-( Mimochodem poté co jsem vstřiky dotáhnul a ne to ruplo - měl jsem pocit, e se vibrace zmenily.. Nevím, jestli to nezdálo, ale přilo mi to lepí..
Pravděpodobně jsem měl koupit i nové tefty.. Přece jenom u měly něco za sebou.. :-(
Uplně blbá otázka.. Bylo to u dotaený ne to ruplo a teď to drí na jednom teftu.. Je reálný s tím dojet 20km do dílny, kde mi zkusí zbytek závitu vyndat???
|
|
26.10.2010 19:50 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360458
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nemeli to za sebou,ale ty jsi "prase" a pretahl jsi je to je cely ....
nemeli to za sebou,ale ty jsi "prase" a pretahl jsi je to je cely ....
|
|
27.10.2010 22:05 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360737
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Spíe jsem prase, e jsem ten teft tam dával.. Měl zlomenej torx nahoře a byl trochu pokozenej závit, jak ho rvali ven.. Podařilo se mi ho vykroutit, koupil jsem pro jistotu vechny nový.. Auto zase jede.. Vibrace jsou tu stále..
Byl jsem dnes opět na diagnostice a vstřiky jsou v toleranci -1 a 1.. Take OK.. Turbo tlakuje jak má.. OK.. Tlak v railu je OK, ale má výkyvy - prý ventil na čerpalde, ale na vibrace na volnoběh by to nemělo mít vliv...
Asi v háji váha vzduchu - pořád ukazuje 900 a hodnota se nehýbe... Moný vliv na spotřebu, výkon - né na vibrace....
Závady na motoru (kromě FAP - nemá vliv na vibrace) nejsou ádné...
Jinak jsem cestou dom vyháněl myi z motoru, auto v pohodě jede tachometrových 170 (vý nelo zkouet, byl na dálnici vcelku provoz). Zajímavé je, e průmernou spotřeba cestou na dignostiku, kdy jsem jel láo pláo byla vyí, ne cestou domů kdy jsem to proháněl.. Ovem pokud je mrtvá váha vzduchu, tak je to klidně moný...
Servisákův názor na vibrace je, e by to chtělo zkusit změřit tlaky.. Prý to vypadá, jako by el na volnoběh jeden válec méně...
macman
Spíe jsem prase, e jsem ten teft tam dával.. Měl zlomenej torx nahoře a byl trochu pokozenej závit, jak ho rvali ven.. Podařilo se mi ho vykroutit, koupil jsem pro jistotu vechny nový.. Auto zase jede.. Vibrace jsou tu stále..
Byl jsem dnes opět na diagnostice a vstřiky jsou v toleranci -1 a 1.. Take OK.. Turbo tlakuje jak má.. OK.. Tlak v railu je OK, ale má výkyvy - prý ventil na čerpalde, ale na vibrace na volnoběh by to nemělo mít vliv...
Asi v háji váha vzduchu - pořád ukazuje 900 a hodnota se nehýbe... Moný vliv na spotřebu, výkon - né na vibrace....
Závady na motoru (kromě FAP - nemá vliv na vibrace) nejsou ádné...
Jinak jsem cestou dom vyháněl myi z motoru, auto v pohodě jede tachometrových 170 (vý nelo zkouet, byl na dálnici vcelku provoz). Zajímavé je, e průmernou spotřeba cestou na dignostiku, kdy jsem jel láo pláo byla vyí, ne cestou domů kdy jsem to proháněl.. Ovem pokud je mrtvá váha vzduchu, tak je to klidně moný...
Servisákův názor na vibrace je, e by to chtělo zkusit změřit tlaky.. Prý to vypadá, jako by el na volnoběh jeden válec méně...
macman
|
|
27.10.2010 22:13 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360738
|
|
jumep
|
|
|
no moja skusenost z vlastneho auta, ked poletoval na volnobeh tlak railu +- 50 tak kolisali aj otacky
pokial vaha je zla (ma ukazovat okolo 300) takisto aj ostatne hodnoty nie su moc relevantne
a tlaky zmerat mozes, mas to cerstvo nacvicene
no moja skusenost z vlastneho auta, ked poletoval na volnobeh tlak railu +- 50 tak kolisali aj otacky
pokial vaha je zla (ma ukazovat okolo 300) takisto aj ostatne hodnoty nie su moc relevantne
a tlaky zmerat mozes, mas to cerstvo nacvicene :)
|
|
27.10.2010 22:15 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360739
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
macman napsal(a): Byl jsem dnes opět na diagnostice a vstřiky jsou v toleranci -1 a 1.. Take OK..
kde beres z techto nicnerikajicich udaju jistotu ???
motor mas cerstve slozenej,trepe se ti jak drahej pes,nevis cim to je,zanedbal jsi zakladni prohlidku hlavy a ty ho tocis na 170 ?? ..hmmm to ses dobrej
kde beres z techto nicnerikajicich udaju jistotu ???
motor mas cerstve slozenej,trepe se ti jak drahej pes,nevis cim to je,zanedbal jsi zakladni prohlidku hlavy a ty ho tocis na 170 ?? ..hmmm to ses dobrej
|
|
27.10.2010 22:46 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360741
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Jumep: Tlaky bych klidně změřil, kdybych měl čím.. U zjiuju, jestli někdo ze známých nemá budík.. Vyndat vechny vstřiky a zpět zvládám u do pěti minut.. Díky za schema HDI.. Zatím jsem to prohlíel jen zběně, ale přijde mi to nějak moc překomplikovaný.. To aby se auto dokázalo rychleji ohřát, tak je ten bypass intercooleru???
autodiag: kdy jsem pročítal různé diskuze, tak nevím tedy proč vichni řeí tyto údaje a posuzují dle toho, zda jsou vstřiky dobré, nebo ne.. Samozřejmě je to jen hodnota a realita můe být jiná, ale není to třeba vodítko??
Ano, kdybych opravu svěřil autorizovanému servisu, určitě by to udělal vechno lépe ne já.. Ovem kdy přiel rozpočet ze servisu na opravu auta, tak v tom okamiku bylo výhodnějí vzít do ruky flexu a začít řezat..
Kdy jsem byl pro těfty ke vstřikům, tak jsem se poptal na cenu opravy ABS
Servis: nejde ABS - chybí ABS ring na poloosách = 2x poloosa á 9000 = 18000,- + DPH + práce
Já: nejde ABS - objednat koruek z Francie = 2x 800,-
Jetě k tomu testu 170 na dálnici.. Rozvody jsem dneska jetě překontroloval a dotáhnul.. Horní část hlavy dotaená.. Take nevím důvod proč to nezkusit.. Pokud je hnutá vačka - tím jí neublíím.. Pokud je něco v elektrice, nebo v railu - taky ne.. Jediný čeho jsem se obával, e pokud je cinklej ventil - můe upadnout.. Ovem pokud by měl upadnout, tak raději dneska při testu, ne třeba za měsíc s rodinou na horách..
macman
Jumep: Tlaky bych klidně změřil, kdybych měl čím.. U zjiuju, jestli někdo ze známých nemá budík.. Vyndat vechny vstřiky a zpět zvládám u do pěti minut.. :-) Díky za schema HDI.. Zatím jsem to prohlíel jen zběně, ale přijde mi to nějak moc překomplikovaný.. To aby se auto dokázalo rychleji ohřát, tak je ten bypass intercooleru???
autodiag: kdy jsem pročítal různé diskuze, tak nevím tedy proč vichni řeí tyto údaje a posuzují dle toho, zda jsou vstřiky dobré, nebo ne.. Samozřejmě je to jen hodnota a realita můe být jiná, ale není to třeba vodítko??
Ano, kdybych opravu svěřil autorizovanému servisu, určitě by to udělal vechno lépe ne já.. Ovem kdy přiel rozpočet ze servisu na opravu auta, tak v tom okamiku bylo výhodnějí vzít do ruky flexu a začít řezat..
Kdy jsem byl pro těfty ke vstřikům, tak jsem se poptal na cenu opravy ABS
Servis: nejde ABS - chybí ABS ring na poloosách = 2x poloosa á 9000 = 18000,- + DPH + práce
Já: nejde ABS - objednat koruek z Francie = 2x 800,-
Jetě k tomu testu 170 na dálnici.. Rozvody jsem dneska jetě překontroloval a dotáhnul.. Horní část hlavy dotaená.. Take nevím důvod proč to nezkusit.. Pokud je hnutá vačka - tím jí neublíím.. Pokud je něco v elektrice, nebo v railu - taky ne.. Jediný čeho jsem se obával, e pokud je cinklej ventil - můe upadnout.. Ovem pokud by měl upadnout, tak raději dneska při testu, ne třeba za měsíc s rodinou na horách..
macman
|
|
27.10.2010 23:08 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360745
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jojo mas pravdu,promin moc tomu nerozumim,drzim ti palce at ti to dobre dopadne
jojo mas pravdu,promin moc tomu nerozumim,drzim ti palce at ti to dobre dopadne:palec
|
|
27.10.2010 23:18 -
Re: Potkaný motor 2.2HDI
|
2360749
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Já si myslím, e tomu rozumí moc dobře - po technické stránce věci... narozdíl odemne... Spíe se ti snaím vysvětlit, e neopravuji svého mazlíka, ke kterému mám citový vztah a chci ho mít v dokonalém stavu, ale e se naopak snaím z hromady rotu udělat auto, ale musím brát ohled na enonomické hledisko věci..
U tohoto auta ani nemá smysl přemýlet nad dokonalým stavem, jeliko kam se podívám, tam nějaká závada čouhá.. Mrknu na intercooler - zespodu je tak 1cm zaflákanej olejem - netěsnost??? Mrknu na spodní klapku co přepíná sání - je od oleje - netěsnost.. Proč je to od oleje??? e by u turbo házelo olej???.. Loiska tomu hučí, v pravém kole cvaká.. Zadní koutoče jsou patný, destičky taky nic moc.. Vlezu pod auto a z pomocného rámu padají kusy rzi, ABS nejde, displej v palubce po zahřátí neukazuje nic..
Ovem zvenku??? Fakt krásný auto..
Já si myslím, e tomu rozumí moc dobře - po technické stránce věci... narozdíl odemne... Spíe se ti snaím vysvětlit, e neopravuji svého mazlíka, ke kterému mám citový vztah a chci ho mít v dokonalém stavu, ale e se naopak snaím z hromady rotu udělat auto, ale musím brát ohled na enonomické hledisko věci.. :-)
U tohoto auta ani nemá smysl přemýlet nad dokonalým stavem, jeliko kam se podívám, tam nějaká závada čouhá.. Mrknu na intercooler - zespodu je tak 1cm zaflákanej olejem - netěsnost??? Mrknu na spodní klapku co přepíná sání - je od oleje - netěsnost.. Proč je to od oleje??? e by u turbo házelo olej???.. Loiska tomu hučí, v pravém kole cvaká.. Zadní koutoče jsou patný, destičky taky nic moc.. Vlezu pod auto a z pomocného rámu padají kusy rzi, ABS nejde, displej v palubce po zahřátí neukazuje nic..
Ovem zvenku??? Fakt krásný auto.. :-)
|
|
| |
|
|