| | |
03.05.2016 18:46 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2948402
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Pokud je to přidřené turbo, tak pomůe jenom repase? Na kolik to tak vyjde?
Pokud je to přidřené turbo, tak pomůe jenom repase? Na kolik to tak vyjde?
|
|
03.05.2016 19:06 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2948404
|
|
jumep
|
|
|
bezna cena repasu je 250E, citroen to predava za 400E (samozrejme este robota s vymenou a potrebne tesnenia naviac)
kazdopadne najprv si treba byt tym isty, len to sa dost tazko takto len pise, ked by sme to riesili priamo online pri aute, je to mierne o inom
bezna cena repasu je 250E, citroen to predava za 400E (samozrejme este robota s vymenou a potrebne tesnenia naviac)
kazdopadne najprv si treba byt tym isty, len to sa dost tazko takto len pise, ked by sme to riesili priamo online pri aute, je to mierne o inom
|
|
04.05.2016 00:35 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2948531
|
|
jumep
|
|
|
myslim ze mu vycitaval hodnoty v diagnostike, to takto samo o sebe nic nepovie kym to nerobil grafom za jazdy
mal som tu pripad ked bolo pridrete turbo, ked som zapojil nan podtlak naplo nasurovo z pumpy tak to dalo velky tlak, ale ked ho malo regulovat tak to nevedelo - chalan potom hovoril ze bolo zadrete turbo
myslim ze mu vycitaval hodnoty v diagnostike, to takto samo o sebe nic nepovie kym to nerobil grafom za jazdy
mal som tu pripad ked bolo pridrete turbo, ked som zapojil nan podtlak naplo nasurovo z pumpy tak to dalo velky tlak, ale ked ho malo regulovat tak to nevedelo - chalan potom hovoril ze bolo zadrete turbo
|
|
04.05.2016 05:39 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2948540
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): myslim ze mu vycitaval hodnoty v diagnostike, to takto samo o sebe nic nepovie kym to nerobil grafom za jazdy
mal som tu pripad ked bolo pridrete turbo, ked som zapojil nan podtlak naplo nasurovo z pumpy tak to dalo velky tlak, ale ked ho malo regulovat tak to nevedelo - chalan potom hovoril ze bolo zadrete turbo
Má - můe mít pravdu - já to pochopil a bral jako zadřené na ose a né na ovládání,ale i tak dokud má poadavek na zvíení tak do toho poutí pořád podtlak dokud nedostane příkaz ke sníení no já na své ,,oklivce" tyto příznaky také a vyřeil jsem to tak e jsem obeel tu trubičku co vede za ventil deklem(provizorně a u to tak zůstalo) a problém byl pryč - chovalo se to stejně - ale to u jsem prozradil zase své tajemství(tu trubičku tu mám dodnes která je OK) (a ta co tam je je průchozí- profuk kompresorem - take se to vymyká logice ) ventil chodil také jak měl a ukazoval také. Je tam víc co kontrolovat jinak ne diagnostikou. A teď abych nevyel ze cviku: kdy pán po údajné ,,mé patné opravě brzd" ke mně nepojede a vzhledem e jezdíme opravovat peky se kterými si nevědí rady v jiných servisech tak to třeba opravíme v jiném servisu (a si vylámou zuby) a bude to stát myslím víc(jako ve spoustech případů) (prosím admína o ,,zkrácení mého přízpěvku)
Má - můe mít pravdu - já to pochopil a bral jako zadřené na ose a né na ovládání,ale i tak dokud má poadavek na zvíení tak do toho poutí pořád podtlak dokud nedostane příkaz ke sníení;-) no já na své ,,oklivce" tyto příznaky také a vyřeil jsem to tak e jsem obeel tu trubičku co vede za ventil deklem(provizorně a u to tak zůstalo) a problém byl pryč - chovalo se to stejně - ale to u jsem prozradil zase své tajemství(tu trubičku tu mám dodnes která je OK):-) (a ta co tam je je průchozí- profuk kompresorem - take se to vymyká logice ) ventil chodil také jak měl a ukazoval také. Je tam víc co kontrolovat jinak ne diagnostikou. A teď abych nevyel ze cviku: kdy pán po údajné ,,mé patné opravě brzd" ke mně nepojede a vzhledem e jezdíme opravovat peky se kterými si nevědí rady v jiných servisech tak to třeba opravíme v jiném servisu (a si vylámou zuby) a bude to stát myslím víc(jako ve spoustech případů) (prosím admína o ,,zkrácení mého přízpěvku):-)
|
|
05.05.2016 13:21 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2948940
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): A jak měřil ten tlak turba?
Můe být patný snímač plnícího tlaku...
Při jízdě to neměřili. Jediné, co se mi z nich podařilo dostat je, e vechny tlaky jsou prý OK a váhu zkoueli i novou. Myslí si, e to je vůlí turba, ale prý ho potřebují rozebrat, aby to potvrdili. Pak jako pravděpodobné řeení navrhují výměnu za 30k za nové. Repase nedělaj, protoe jim prý repasovaná turba často odcházela.
Při jízdě to neměřili. Jediné, co se mi z nich podařilo dostat je, e vechny tlaky jsou prý OK a váhu zkoueli i novou. Myslí si, e to je vůlí turba, ale prý ho potřebují rozebrat, aby to potvrdili. Pak jako pravděpodobné řeení navrhují výměnu za 30k za nové. Repase nedělaj, protoe jim prý repasovaná turba často odcházela.
|
|
05.05.2016 13:24 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2948941
|
|
jumep
|
|
|
tympadom odtial utekaj, odchadzajuce repasovane turba su skor problem nedodrzania postupov / neodstranenia zaklednej priciny
tympadom odtial utekaj, odchadzajuce repasovane turba su skor problem nedodrzania postupov / neodstranenia zaklednej priciny
|
|
05.05.2016 15:14 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2948962
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
myneur napsal(a): Při jízdě to neměřili. Jediné, co se mi z nich podařilo dostat je, e vechny tlaky jsou prý OK a váhu zkoueli i novou. Myslí si, e to je vůlí turba, ale prý ho potřebují rozebrat, aby to potvrdili. Pak jako pravděpodobné řeení navrhují výměnu za 30k za nové. Repase nedělaj, protoe jim prý repasovaná turba často odcházela.
Souhlas s Jumepem, utekaj bez zátěě ti tlak turba nic neřekne ... napojit hadičku zavést do kabiny k tomu tlak budík, a k tomu diag a jet to projet, hned vidí co to dělá, jak ukazuje tlak diag i budík. Dobří na turba jsou prý tady .link. dá se tam snad i domluvit e turbo ráno doveze a počká si na opravu a zase si to svoje odveze.
Souhlas s Jumepem, utekaj ;-) bez zátěě ti tlak turba nic neřekne ... napojit hadičku zavést do kabiny k tomu tlak budík, a k tomu diag a jet to projet, hned vidí co to dělá, jak ukazuje tlak diag i budík. Dobří na turba jsou prý tady http://www.turbopower.cz/ dá se tam snad i domluvit e turbo ráno doveze a počká si na opravu a zase si to svoje odveze.
|
|
05.05.2016 19:25 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2949030
|
|
jruze
|
|
|
A co třeba hodnoty FAPu (pokud tam je) plný FAP toto můe dělat také. Nedá s radit kdy víme půlku toho co potřebujeme. a nevidím důvod proč by mělo odcházet repas turbo? - na jednom autě co jsem prodal jezdí u 60000Km (bylo tedy ze zn servisu ale ..)
A co třeba hodnoty FAPu (pokud tam je) plný FAP toto můe dělat také. Nedá s radit kdy víme půlku toho co potřebujeme.;-) a nevidím důvod proč by mělo odcházet repas turbo? - na jednom autě co jsem prodal jezdí u 60000Km (bylo tedy ze zn servisu ale ..)
|
|
05.05.2016 19:41 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2949035
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Tak repas turbo můe odejít uplně v klidu, pokud ten repas stál za prd..
Tak repas turbo můe odejít uplně v klidu, pokud ten repas stál za prd.. ;)
|
|
05.05.2016 22:48 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2949088
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
jruze:
Z toho co jsem četl jsem pochopil, e právě v autorizáku nebyl a tak jako tak, je ten servis pofidérní, tak asi budou mít pofidérní i ty repasy..
jruze:
Z toho co jsem četl jsem pochopil, e právě v autorizáku nebyl a tak jako tak, je ten servis pofidérní, tak asi budou mít pofidérní i ty repasy.. :-d
|
|
07.05.2016 09:56 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2949328
|
|
jruze
|
|
|
DeFuckTo napsal(a): jruze:
Z toho co jsem četl jsem pochopil, e právě v autorizáku nebyl a tak jako tak, je ten servis pofidérní, tak asi budou mít pofidérní i ty repasy..
Souhlasím - dnes je trend hledat díly podle ceny a né podle kvality no a kdy se nad tím zamyslím zjiuji e cena dílů pochybných se mnohdy moc nelií od origo zn. dílů(a u některých se to opravdu vyplatí obzvá u těch ke kterým vedou ,,drátky"),ale i některých jiných - oni ty ZN. jsou také oj...né , ale ty mají větinou alespoň ve kvalitě aby vydrely záruku a tu počítají dva roky (nájez čtyřicet ročně)
Souhlasím - dnes je trend hledat díly podle ceny a né podle kvality no a kdy se nad tím zamyslím zjiuji e cena dílů pochybných se mnohdy moc nelií od origo zn. dílů;-)(a u některých se to opravdu vyplatí obzvá u těch ke kterým vedou ,,drátky"),ale i některých jiných:-) - oni ty ZN. jsou také oj...né , ale ty mají větinou alespoň ve kvalitě aby vydrely záruku a tu počítají dva roky (nájez čtyřicet ročně)
|
|
25.02.2019 09:51 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
3209176
|
|
mipe
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Ahoj vyměnil jsem c5 I 2.0 LPG za C5II 2.0hdi 100kw. První hláka na Lexii : "Signál reprodukování polohy ventilu turba. Hodnota nií ne podle popisu." Časem se jetě objeví pomíjivá porucha nízký tlak turba.Prosím řeil jste někdo tento problém??? A nerozeberu něco zbytečně
Ale auto podle mně jede dobře
Ahoj vyměnil jsem c5 I 2.0 LPG za C5II 2.0hdi 100kw. První hláka na Lexii : "Signál reprodukování polohy ventilu turba. Hodnota nií ne podle popisu." Časem se jetě objeví pomíjivá porucha nízký tlak turba.Prosím řeil jste někdo tento problém??? A nerozeberu něco zbytečně:nevim
Ale auto podle mně jede dobře
|
|
25.02.2019 13:58 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
3209204
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
má turbo honeywell/garrett? Ak áno zisti mi číslo turba - títok na turbe v tvare XXXXXX-XXXX.
Je dos pravdepodobné e má turbo ovládane podtlakovým aktuátorom a na ňom často býva čidlo polohy. Ak vie mera s multimetro a turbo je prístupné tak zloí konektor dole a s multimetrom pomerá signál vo voltoch aký dáva...
Potom ti pozriem do výkresu a porovnáme
Toto sme mali problém aj na nových turbách kedy na vožnobehu - otvorený obtokový ventil mal ma 1 a 1,1V a mal 0,7-0,8V...
Mono časom sa porúčal a neostava ti nič iné len vymeni aktuátor na turbe...
má turbo honeywell/garrett? Ak áno zisti mi číslo turba - títok na turbe v tvare XXXXXX-XXXX.
Je dos pravdepodobné e má turbo ovládane podtlakovým aktuátorom a na ňom často býva čidlo polohy. Ak vie mera s multimetro a turbo je prístupné tak zloí konektor dole a s multimetrom pomerá signál vo voltoch aký dáva...
Potom ti pozriem do výkresu a porovnáme :P
Toto sme mali problém aj na nových turbách kedy na vožnobehu - otvorený obtokový ventil mal ma 1 a 1,1V a mal 0,7-0,8V...
Mono časom sa porúčal a neostava ti nič iné len vymeni aktuátor na turbe...
|
|
25.02.2019 18:36 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
3209245
|
|
jumep
|
|
|
pomerne jednoduche, niektora podtlakova hadica bude prasknuta alebo zlomene Tcko pri olejovom filtry
vacsiunou to je prasknute na podtlakovom zasobniku (nad olejovym filtrom z Tcka ide tak schovane trubicka)
pomerne jednoduche, niektora podtlakova hadica bude prasknuta alebo zlomene Tcko pri olejovom filtry
vacsiunou to je prasknute na podtlakovom zasobniku (nad olejovym filtrom z Tcka ide tak schovane trubicka)
|
|
25.02.2019 20:39 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
3209247
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
LukoLVG napsal(a): má turbo honeywell/garrett? Ak áno zisti mi číslo turba - títok na turbe v tvare XXXXXX-XXXX.
Je dos pravdepodobné e má turbo ovládane podtlakovým aktuátorom a na ňom často býva čidlo polohy. Ak vie mera s multimetro a turbo je prístupné tak zloí konektor dole a s multimetrom pomerá signál vo voltoch aký dáva...
Potom ti pozriem do výkresu a porovnáme
Toto sme mali problém aj na nových turbách kedy na vožnobehu - otvorený obtokový ventil mal ma 1 a 1,1V a mal 0,7-0,8V...
Mono časom sa porúčal a neostava ti nič iné len vymeni aktuátor na turbe...
je to RHR cili snimani polohy je elektricke,ovladani podtlakove
zavada snimace polohy bude spise dusledek
priklanim se ze vlastni chyba bude jak pise Jumep
je to RHR cili snimani polohy je elektricke,ovladani podtlakove
zavada snimace polohy bude spise dusledek
priklanim se ze vlastni chyba bude jak pise Jumep
|
|
26.02.2019 09:25 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
3209259
|
|
mipe
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Děkuji za radu. Ano je to RHR motor. Přítí týden prolezu podtlaky a ozvu se.
Děkuji za radu. Ano je to RHR motor. Přítí týden prolezu podtlaky a ozvu se.
|
|
| |
|
|